Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3267 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

HW van Loon 01-04-2013

Goed geholpen met mijn keuze aan de telefoon. Duidelijke afspraken en een goede bezorging.Garantie de eerste 2 jaar via Bosch.Dit is volgens mij bij alle apparaten zo. Heb hier nu al meer gekocht en ga dat zeker nog eens doen als ik weer wat nodig heb.

cm1979 01-04-2013

duidelijke site makkelijk bestellen afspraken worden nagekomen
wel had ik een verkeerde afzuigkap waar ik 35.00 euro retour kosten voor betalen terwijl ik nog een bestelling zou doen.hier zijn we op een nette manier uitgekomen hiervoor mijn complimenten

Tourtoise 31-03-2013

Prima, snelle response op offerte vraag.
Levering conform afspraak. Kan iedereen KL aanbevelen.
Kan nog geen oordeel geven over de apparatuur.

Tolbeam 31-03-2013

Duidelijke website. Veel voorraad en zeer scherpe prijzen. Prima service en snel. Kortom dik tevreden

Dannyhm 31-03-2013

Via de website een koelkast uitgezocht hierna telefonisch inlichtingen gehad en meteen telefonisch besteld.
Op zaterdag besteld en ik werd aan het einde van de middag al gebeld om een afspraak te maken voor levering.
Dinsdag al de koel vries combinatie in huis en de oude koelkast os netjes meegenomen.
Proma prijs en nog betere service!

hub 48 31-03-2013

Website is uitvoerig en overzichtelijk.
Bestellingsmethode; de terugkoppeling met belangrijke informatie, en de snelle levering scoren een dikke (10)

klant97531 30-03-2013

Alles volgens afspraak gegaan. Alles snel besteld en snel geleverd. Goede voorraad en goede prijs. Het is net aangesloten, dus iets te vroeg om te beoordelen of alles ook goed werkt. So far so good

Hursev 30-03-2013

Klant gerihdig veel vriendelijk en behulpzaam.levering op tijd makelijk goed uitleg over de product.

Bert 62 29-03-2013

Geleverd volgens afspraak. Netje gebeld toen de zeer vriendelijke chauffeur in files terecht kwam. Van het apparaat zelf valt (nog) weinig te zeggen. Alleen magnetron gebruikt. Het apparaat is makkelijk te bedienen, de kleine bijsluiter is voldoende.

Drika 50 29-03-2013

Graag zou ik onder de aandacht willen brengen, dat de duidelijkheid van welk telefoonnummer te bellen met betrekking tot afleveren beter kan. Prima verder afhehandeld. Geen kritiek maar puntje voor verbetering.
Netjes de koelkast naar de tweede verdieping gebracht en keurig qua tijdstip aflevering.

avdstraten 29-03-2013

Goede site, zelfs een goedkoper alternatief gevonden via de site. Telefonisch contact vriendelijk en correct.

Wil van Hunnik 29-03-2013

Wat ik zocht had ik snel gevonden en voor de gunstigste prijs.
Al snel (binnen 1 dag) kreeg ik een telefoontje om een afspraak te maken voor de leveringsdag.
De levering werd geheel volgens afspraak gedaan.
Het apparaat is inmiddels geplaatst en werkt naar alle tevredenheid. Bedankt voor de snelle service.

Linda_1 29-03-2013

Alles was prima, de website, bereikbaarheid en levering. Alleen over het bestellen was ik niet tevreden.

Er staat namelijk nergens op de website duidelijk vermeld dat wanneer je voor de optie 'betalen met iDeal' kiest, dit niet direct mogelijk is. Dat vond ik vreemd en onhandig. Er moet eerst gewacht worden op een bestelbevestiging met ordernummer en daarna kun je pas betalen.

Allerlei onnodige extra handelingen. Daar ik graag bij webwinkels shop vanwege het gemak, vond ik dit erg omslachtig.

Officiele reactie van Keukenloods 30-03-2013

Beste Linda,

Bedankt voor uw beoordeling en opmerking. U heeft een goed punt. We gaan kijken hoe we dit beter op de site kunnen weergeven. In de meeste gevallen kunt u ook betalen bij aflevering.

Met vriendelijke groet J. Langenberg

Ronald Holm 29-03-2013

Ben zeer etvreden met de manier zoals ik behandeld ben door de telefoon , de levering was keurig en op tijd ,kort om ik ben een zeer tevreden klant .

petra_cruijff 29-03-2013

Pizza steen was tijdens transport gebarsten. Zonder probleem nieuwe toegestuurd gekregen. Super service!!

Aanvulling:
- De website was duidelijk en ik kon het artikel goed vinden. Het artikel was snel besteld.
- De bereikbaarheid was prima. De winkel een aantal keer gebeld en elke keer kreeg ik meteen een duidelijk, vriendelijk en afdoende antwoord.
- De bestelling en levering. Helaas kwam de pizzasteen gebarsten aan. waarschijnlijk is dit al ontstaan bij het inpakken bij de leverancier (Kuppersbusch). Na
melding hiervan werd er direct een nieuwe pizzasteen besteld, zonder dat er moeilijk werd gedaan. Het eerste pakket was binnen een paar dagen in huis en
ook het tweede pakket was er snel.
- after sales: Alles bij elkaar werd ik zeer vriendelijk en kundig geholpen en zou zo weer bijkeukenloods bestellen.

Cor Borst 29-03-2013

De afzuigkap die ik besteld had was helaas tijden het transport beschadigd, ik een foto gemaakt van de schade en gemaild dat de kap stuk was .
En werft al snel terug gebeld om een afspraak te maken om de afzuigkap om te ruilen.
Keurig gereld pet je af
goed hoor keukenloods
Met vriendelijke groet ik zal keuken loods aanbevelen.
Cor xxx

Carmen1234 29-03-2013

Prima bezorging! Ietsjes laat, maar wel goed. Was er niet van op de hoogte dat er geen voeding bij zat, maar verder is t een prima product, goed geprijsd

Vrijbuiter 34 28-03-2013

Prima service zeer snelle en correcte afhandeling. Zeer goede informatie en aantrekkelijke prijzen in vergelijking met diverse andere van uw collega's

cjuitg 28-03-2013

Kookplaat besteld, deze zou in een bepaalde week geleverd worden, maar er was nog geen zekerheid of dat zou lukken. Omdat mijn huidige kookplaat stuk was heb ik gebeld of er snel actie kon worden ondernomen. Toen is mij een kookplaat aangeboden, tegen dezelfde prijs, en die werd twee werkdagen later geleverd. Prima service!

BH Peeters 28-03-2013

Alles is prima en volgens afspraak verlopen. Ik kan dus geen reden bedenken om in de toekomst geen gebruik meer te maken van Keukenloods. Ook de prijzen zijn goed. Zo goed dat ik een collega die via de zaak een Siemens vaatwasser wilde kopen heb gewezen op de site van Keukenloods.nl

Vriendelijke groet,
Bart

marc r 28-03-2013

perfecte service, prima afspraak, goede prijs/kwaliteit verhouding. SMS dienst zeer gewaardeerd. Ruime keuze van topmerken en budget merken

BerghuisVanWinden 28-03-2013

De levering is zoals afgesproken keurig verlopen, de producten heb ik nog niet kunnen testen omdat de keuken nog geplaatst moet worden.

EmmaGoudswaard 25-03-2013

Persoonlijke telefonische benadering, snelle service en niet duur...
Kortom, tot dusver heel tevreden!

xing 25-03-2013

goed telefonisch overleg te plegen met keukenloods en door een eerdere goede ervaring met een aankoop via keukenloods wederom gekozen voor hen. goede prijs ook en transport bedrijf top! enige minpunt is dat de voorraad vermeld op de site niet klopt dat vind ik echt jammer.

Officiele reactie van Keukenloods 25-03-2013

Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij te horen dat u voor het grootste deel tevreden bent. Onze excuses voor het misgrijpen van de door uw gewenste vaatwasser. Ik hoop dat u veel plezier heeft van het duurder geleverde model. Mocht u hierover nog vragen hebben hoor ik graag van u. Met vriendelijke groet J. Langenberg

63696 25-03-2013

na al enige artikelen via keukenloods te hebben aangeschaft was de keus niet moeilijk toen wij onze koelvriescombinatie wilden vervangen binnen 24 uur hadden wij het apparaat in huis

De Soepkantine 23-03-2013

Zo hoort een webwinkel te zijn!
Goeie prijs, snelle levering, en vooral prettig dat dit in samenspraak met de klant gaat.

rica100 22-03-2013

Prijs van apparaat en montage zeer voordelig. Levering binnen een paar dagen en zelfs 's avonds. Montage door 2 heren die meer dan keurig en netjes hebben gewerkt. Top!
Volgende keer weer de Keukenloods..

mairoula 22-03-2013

Eigenlijk spreekt de score van 9 voor zich. Was de eerste keer dat wij een aankoop van apparatuur via internet verrichtten. Alles sprak voor zich, de website is duidelijk, de bereikbaarheid en het advies van een medewerker was uitstekend.
Vlotte levering en een goede afspraak over de inbouw.
Niets dan lof.

witten01 22-03-2013

Snelle en vriendelijke service voor en top prijs!! Was er binnen 24 uur! En tussen 16.00 en 18.00 en niet vanaf 8 uur tot 18.00 uur....echt een fijne levering!

Fred Luiken 21-03-2013

De bestelling via de web site ging makkelijk en ik ben gebeld dat de bestelling binnen was en gelijk een datum afgesproken van de koelkast.
De Keukenloods is zeer klantvriendelijk en duidelijk ,kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.

Het bestelde artikel is keurig op het vooraf gemeld tijdstip bezorgd.na montage in de keuken koelt/vriest de zanussi goed en is enorm stil.Een aanrader als er een vervanging plaats moet vinden.

Dhr. Kasteel 19-03-2013

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Enkele jaren terug na een keukenbrand diverse apparaten besteld na een tip van een vriend. Netjes op tijd geleverd tegen scherpe prijzen. Nu een oven met keramisch koopplaat besteld voor mijn schoonmoeder, morgen wordt het al geleverd. Ik kan het iedereen aanbevelen.

m.a.p van Draanen 18-03-2013

Ik koos voor keukenloods omdat deze een mooie duidelijke en goed toegangkelijke site heeft waar ik alles kan vinden wat ik nodig denk te hebben. Ook het telefonisch contact is al diverse malen naar alle tevredenheid verlopen.De service is zelfs zo goed dat ik een duurdere uitvoering vaatwasser kreeg voor hetzelfde geld als de goedkopere uitvoering, omdat deze niet meer voorradig was! Ik heb inmiddels al 2 apparaten naar alle tevredenheid besteld bij keukenloods en zal als dit nodig is ook zeker weer kiezen om bij keukenloods te bestellen, deze heeft naar mijn mening de goedkoopste aanbiedingen met de grootste service.

Monique Picavet 18-03-2013

De site is goed vindbaar, schept vertrouwen, is helder en de prijzen zijn goed. Telefonisch contact verliep snel en prettig, de levertijd is prima en de bezorging verliep ook geheel naar wens. Zeker aan te raden om uw bestelling te plaatsen, groet Monique

lientje50 18-03-2013

Ik heb sávonds de vaatwasser besteld en hij werd de volgende dag al om 1 uur geleverd ,goed verpakt en de oude namen ze gelijk mee ,betaling pas bij aflevering . ik vond de site ook heel overzichtelijk en een goede prijs !!! Als ik weer wat nodig heb weet ik waar ik moet wezen !!

troostaant 18-03-2013

Ik ben heel tevreden over keukenloods, de website is goed opgebouwd om te zoeken, bij mijn keuze kreeg ik een deal aangeboden voor een betere optie voor dezelfde prijs. Bij een telefonische vraag, snel contact gekregen. Met een vraag over de order per mail werd snel geantwoord en op de dag van bestellen werd ik al benaderd voor de levering. Levering gebeurde ook op de tijd die was afgesproken. Hij was zelfs 10 minuten te vroeg en had willen wachten tot de afgesproken tijd.

Dirk Lont 18-03-2013

De Keukenloods bied aan tegen een scherpe prijs. De bewering dat als je een product ergens anders goedkoper ziet, je met hen contact kunt opnemen werkt goed. Ik heb het product (combi magnetron) direct telefonisch besteld. Omdat ze niet ver bij mij vandaag zitten, heb ik het zelf afgehaald. Ook deze ervaring was zeer positief. Voortaan kijk ik eerst bij Keukenloods als ik iets voor de keuken ga aanschaffen.

Pleunie10 14-03-2013

Afzuigkap gekocht via Keukenloods. Mede omdat de site makkelijk en overzichtelijk is. Levering snel is en de prijs van de afzuigkap reuze meeviel. De afzuigkap bevalt ons prima. De levering kon een dag later, maar dat kwam ons niet uit, dus werd deze enkele dagen later geleverd. Precies tussen de afgesproken tijdstippen. Wij zijn dik tevreden.

lange108 13-03-2013

Goede bereikbaarheid en informatieverstrekking. Mogelijkheid van uitgestelde levering was heel handig.

Berke1969 11-03-2013

Prima service en een bedrijf dat zich aan de afspraken houd.
De levering op de afgesproken tijd met een vriendelijke chauffeur.

Kortom, perfecte ervaring.

smitje12 11-03-2013

perfecte oven en een goede service van keukenloods binnen 24 uur geleverd nou hij was er ook echt binnen 24 uur ook netjes contact gehad over de levering met een tijdsindicatie niets op aan te merken zou zo weer een besteling doen via keukloods

JenL 08-03-2013

Gisteren nadat er wat met de verbouwing mis was gegaan,
waren we op zoek voor vervanging voor onze keuken.
Deze vonden we uiteindelijk bij Keukenloods.
Omdat deze gratis de volgende dag geleverd zou worden indien besteld voor 23:59uur, hebben we deze direct besteld.

Tot onze spijt ontvingen we deze niet vandaag!
In plaats daarvan een telefoontje dat we beter naar de winkel konden komen.
Sorry, maar als we iets gratis geleverd kunnen krijgen binnen 24uur waarom zouden we het dan afhalen (meer dan 70km verderop)?
Even later werd ons medegedeeld dat het niet meer vandaag geleverd zou worden, maar ergens volgende week zou zijn.
Eventueel kon het nog wel vandaag tegen een meerprijs van Euro 35,-
Aangezien we het dringend nodig hadden voor het weekend is dit voor ons dan ook een grote telleurstelling en voelen we ons redelijk misleid.

Kortom:
Geen levering binnen 24 uur of we hadden Euro 35,- extra moeten betalen.
Dit terwijl de levering gratis en binnen 24uur zou zijn!

De website hebben we een 5 gegeven aangezien de website er verder netjes uitziet, maar helaas de informatie niet klopt.

Officiele reactie van Keukenloods 09-03-2013

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Graag verneem ik uw ordernummer, zodat ik voor u kan nagaan wat er is gebeurd. Er wordt namelijk nooit 35,- extra in rekening gebracht om het artikel met spoed te leveren. De 35,- kunnen wel de standaard bezorgkosten betreffen. Sommige artikelen hebben namelijk bezorgkosten en andere artikelen niet.
Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groet J. Langenberg

fjc.bootsman 08-03-2013

telefonisch advies gekregen zelfs in het weekend direct contact .levering op precies de afgesproken tijd en de afzuigkap was goed passend op de oude zijn plaats

bvermeeren 04-03-2013

Een snelle levering met top advies voor moie producten.
Een aanrader voor een ieder die iets in zijn of haar keuken gaat doen.

hgelijk 04-03-2013

zeer snelle levering en concurrerende prijs
correct afgehandeld, goede informatie rondom voortgang
inclusief installatie via apart installatiebedrijf

pavenet 04-03-2013

Goede service en snelle afhandeling van de bestelling en levering van de Smeg vaatwasser.

Zou zo weer iets aanschaffen bij Keukenloods.nl en deze ook zeker aanraden bij familie/vrienden.

agarnold 01-03-2013

Goede merkproducten tegen de laagste prijs, bovendien supersnel uit voorraad geleverd, op al mijn vragen kreeg ik een deskundig antwoord.
Wat een hele goede service is, mijn bestelde type vaatwasser was niet meteen leverbaar, ik kreeg voor de zelfde prijs een duurdere uitvoering.

Marnix Boom 01-03-2013

Alle afspraken die Keukenloods met je maakt komen ze na of het de dag van aflevering is of de bezorgtijd het klopt allemaal

sjeuntje58 28-02-2013

Goed toegangkelijke website met duidelijke productomschrijvingen. Prima navigeren en vergelijken met andere producten. Snelle reactie op vragen en vlotte levering. Betalen bij ontvangst.

brtlvrs 26-02-2013

De bestelling via de site was simpel. Na de bestelling belde de logistieke afdeling om de afspraak te bevestigen en of een andere dag beter uitkwam. (ik had voor 25 euro extra zaterdag als voorkeur opgegeven). Ze leverden ook om 7.00 waardoor het geen probleem was om op werkdagen te leveren. Dit veranderd met het advies om de 25 euro terug te vragen.
Dit gedaan en ik kreeg netjes een nieuwe factuur zonder die 25 euro.
Vaatwasmachine werkt keurig.

Axel80 11-02-2013

7,3
Website is mooi en overzichtelijk, ik heb gekozen om een spoelbak te bestellen bij de keukenloods ivm de 24 uurs levering. Helaas is dat niet gelukt spoelbak besteld op maandags, op woensdag nog niet geleverd en contact opgenomen met de verkoop van keukenloods. Deze melde mij dat ze telefonisch getracht hadden een afspraak te maken ? en het verzoek hadden gedaan om terug te bellen, Echter is dit niet gebeurt en kon de spoelbak opnieuw worden aangeboden op de maandag opvolgend.) eigen vervoer). inde van de maandag wederom gebeld en toen werd mij mede gedeeld dat Keukenloods op maandag niet levert. Uiteindelijk is de spoelbak op de dinsdag wel geleverd. Levertermijn van 24 uur is dus helaas niet gehaald.