Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3267 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Karen11 02-04-2013

Een duidelijke site. Met duidelijke omschrijving van het product.
De magnetron werd volgens afspraak snel geleverd.

Jan van Duuren 02-04-2013

Onze afwasautomaat was stuk en wilde zo snel mogelijk een nieuwe.
Via kieskeurig gekeken welke als beste uit de test kwam.
Dit was oa de Ariston.
Via deze site kwamen we op de keukenloods.
Direct besteld en volgende dag al geleverd.

Prima service.

keukenprins1971 02-04-2013

Breed aanbod op website, goede informatie. Na bestelling goed geïnformeerd over status order. Oven snel beschikbaar. Laten bezorgen en installeren. Gebeurde op tijd en goed.

J. Keiser 02-04-2013

Voor 23.00 uur besteld en de volgende dag 28/3 om 13.30 uur reeds afgeleverd! Top. Zo zaten we niet al te lang zonder koeler, die het tijdens onze vakantie, na 30 jaar trouwe dienst, had begeven.
Installatie gemakkelijk zoals verwacht en na inrichting even een paar uur gezocht naar de juiste stand/temperatuur voor de artikelen in de koeler.
Hij functioneert tot op heden zonder dat we er iets van merken of horen, dus zeer geluidsarm. Ook weer goed voor een 20 jaar ??

Jawilvi 02-04-2013

Supersnelle en correcte manier van bestellen en leveren!
Zeer duidelijke documentatie op de website.

P. van Tilburg 02-04-2013

Op zoek naar een moterloze afzuigkap. Gevonden bij keukenloods.nl. Mooi product voor een mooie prijs. Site is overzichtelijk. Product is ook netjes geleverd op het aangegeven leveradres. Bij een volgend product voor in de keuken, weer ff op keukenloods.nl kijken.

petra degreef 02-04-2013

wat ik wel jammer vond, is dat ik niet uit de informatie heb kunnen opmaken, dat er geen snoer, danwel een speciale electrische aansluiting nodig is voor het gasfornuis. voor de rest niets dan lof

Hoffieboy 02-04-2013

Bij ontvangst werd het pakketje gecontroleerd door de bezorger.Zo kon er niks mis gaan.
Onze hartelijke dank en we zijn zeer content met de messen zet.

Ercarlies 02-04-2013

Snelle en keurige levering. Het fornuis ziet er precies zo uit als op de site, dus je krijgt wat je ziet.

Vosje111 02-04-2013

Goede snelle service. Op tijd geleverd volgens afspraak.
Duidelijke website, netjes dat er een alternatief geboden werd voor het niet meer voorradige artikel voor dezelfde prijs

rvdboogaard66 02-04-2013

Volgens website volgende dag levering ( 16:50 besteld). Bevestigingsmail verteld dat er een afleveringsafspraak gemaakt moet worden en dat kan tussen 09:00 en 16:00. Geprobeerd keukenloods te bereiken. Via vaste telefoonnummer werd telkens de telefoon erop gegooid! Na dat ik met mijn mobiel bel meteen kontakt en het verlossende antwoord dat de machine gewoon volgens afspraak wordt geleverd. Als het bevestigings mailtje dus de juiste informatie bevat zou het helemaal perfect zijn.

Officiele reactie van Keukenloods 03-04-2013

Beste R vd Boogaard,

Bedankt voor uw beoordeling.
In eerste instantie wordt u gebeld door onze transporteur om een leverafspraak te maken. Mocht de transporteur u niet kunnen bereiken, krijgt u een bevestigingsmail met het verzoek om ons te bellen. Vorige week hebben we een telefonische storing gehad waardoor wij slecht bereikbaar waren. Ik vermoed dat u ons tijdens de storing heeft proberen te bereiken. Onze excuses voor het ongemak.

Eva105 02-04-2013

Nadat de bestelling geplaatst was kreeg ik direcht de orderbevestiging met telefoonnummer voor een montageafspraak welke perfect op het afgesproken tijdstip en keurig is uitgevoerd!

stef20 02-04-2013

Alles verliep vlot, soepel en het product is vooralsnog prima en voldoet ruimschoots aan de verwachtingen.

Koper koelkast 02-04-2013

Ik had de koelkast bij een andere website goedkoper gezien en heb dat via jullie site gemeld. Daar is door jullie prima op gereageerd en is me de koelkast voor een uitstekende prijs aangeboden. Ik ben daarom heel tevreden over jullie service en zal voor een volgende aankoop zeker weer met de keukenloods contact opnemen.

Rudi hensbroek 02-04-2013

Ik had nog wat telefonisch ondersteuning nodig en werd gelijk geholpen, met vakkundige mensen
Ik raad iedereen aan.

carla brehm 02-04-2013

het is netjes zoals aangegeven wordt op internet de afspraken kloppen allemaal niets op aan te merken prima service

Marquerite 02-04-2013

Ben erg tevreden voor mij was het de eerste keer om online iets te bestellen,dus toch een beetje onwennig,van gaat het wel lukken doe ik niet iets verkeerd,maar eerlijk gezegd was het een fluitje van een cent.Gebeld,besteld,geleverd op afspraak,een dag bellen andere dag in huis,geweldig,is voor herhaling vatbaar.

JCvanMunsteren 02-04-2013

Website ziet er overzichtelijk uit.
Levering keurig en punctueel. Super.
Alles is probleemloos digitaal te regelen en de afspraken die er gemaakt worden voor het afleveren zijn goed georganiseerd.

Har 2013 02-04-2013

Het bestellen en vervolgen van het product is geheel volgens verwachting verlopen. Ook de aflevering precies volgens schema gegaan. Chapeau!

w.numan 02-04-2013

behulpzaamheid
geen wachttijden
directheid

Linda Kortenhoef 02-04-2013

Alles prima geregeld en volgens afspraak.
Prettige behandeling aan de telefoon, goed bereikbaar.
Ik kan Keukenloods aan iedereen aanraden!

Petra Mo 02-04-2013

Op het internet aan het zoeken naar een vaatwasser zijn we op de site van Keukenloods.nl beland. Na enig vergelijking bleek dat de prijzen bij deze winkel scherp geprijsd zijn. Daarom hebben wij onze keuze gemaakt voor Keukenloods.nl. Na bestelling kregen we direct een bevestiging van de bestelling in onze mailbox. Even later kregen we de orderbevestiging waarop vermeld stond dat het door ons gekozen apparaat niet meer op voorraad was, maar dat we een gelijkwaardig vervangend exemplaar geleverd zouden krijgen. Het vervangende exemplaar was weliswaar duurder in prijs, maar we kregen deze voor hetzelfde bedrag als waarvoor we het eerste model besteld hebben. Direct afgesproken wanneer het apparaat bezorgd zou worden, binnen 2 dagen, een dag van te voren kregen we een sms waarin stond hoe laat de vaatwasser bezorgd zou worden, met een tijdsspeling van 2 uur. De bezorger was netjes op tijd en heeft de vaatwasser tot in de keuken afgeleverd. De vaatwasser werkt tot volle tevredenheid van ons, en als we de volgende keer weer iets nodig hebben gaan we zeker kijken op de site van www.keukenloods.nl

P de Smit 02-04-2013

zeer goede service en snel geleverd.Ik ben zeer tevreden over de site en er was een grote assortiment.

Rob701 02-04-2013

netjes afgeleverd, gemakkelijk dat je kan pinnen bij de chauffeur, apparaat voldoet aan alle verwachtingen.

arvid van dam 02-04-2013

Goede prijzen. Goede levering. Volgende keer ga ik weer hier bestellen. Oven ben ik ook heel blij mee.

roukens 02-04-2013

goede telefonische afhandeling na vragen ivm bestellen vervolgens sms met bezorgtijd ,deze ook keurig op tijd en naar tevredenheid afgehandeld en de oude koekast meegenomen,al met al een aanrader voor de toekomst

J.Doffer 02-04-2013

Afhandeling via internet goed en snel -aflevering snel en correct-betaling via pin bij de chauffeur ook goed en de comb. Doet het goed en we zijn tevreden

cor en jenny migchielsen 02-04-2013

alles word prima verzorgd wij hebben al eerder bestellingen gedaan en ook prima verwerkt dus van ons krijgen jullie een dikke 10 ook telefonisch contact verloopt heel goed dus al met al een dikke plus

1913 02-04-2013

ik ben al lang klant van keukenloods en het feit dan ik steeds terug kom bij jullie met mijn aankopen is de beste bewijst wat betreft uw kwaliteiten:betrouwbaarheid,service en prijs

M.Vr.GR

GvdF 02-04-2013

Snelle service. Op de voorkeursdag afgeleverd om 7:30!!tot in de keuken. Oude oven mee teruggenomen. Via de website kon gekozen worden voor een alternatief via de optie 'alternatief deal dagen'. Achteraf had ik dezelfde oven nog een € 16,- goedkoper kunnen kopen. Geeft ondanks de al scherpe prijs toch een dubbel gevoel.

Beste GvdF,

Bedankt voor uw beoordeling, wij snappen echter uw dubbele gevoel.

Als u een e-mail stuurt naar info@keukenloods.nl met uw ordernummer en bij welke winkel u de oven goedkoper heeft gezien. Dan storten wij de 16,- euro retour.

GvdF 02-04-2013

Keukenloods heeft n.a.v. dit review contact met mij opgenomen. Deze week wordt € 16,- teruggestort. Het gaat mij niet zozeer om het geld maar van deze service en attentheid kunnen nog veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

A.Bijkerk 02-04-2013

Makkelijk uitgezocht op de website en besteld. Het fijne is, dat we goed op de hoogte gehouden werden van het verloop van de bestelling. Keurig op tijd bezorgd en de kap functioneert naar behoren.

Ine Postma 02-04-2013

Besteld, vrijwel meteen een reactie en 3 dagen later al de levering en montage. Wij zijn zeer tevreden over het verloop.

anbree 02-04-2013

Ongecompliceerd zakendoen dat is wat ik wil.
En supersnelle en correcte aflevering door chauffeur Gert.

PieterAmsterdam 02-04-2013

Prima site, overzichtelijk, duidelijk en een super scherpe prijs. Prima!
(Salesmedewerkers mogen iets actiever overkomen als ze de telefoon opnemen, misschien)

Beste Pieter,

Bedankt voor uw beoordeling en uw opmerking.
Wij nemen uw opmerking mee in onze volgende sales vergadering.

Luuk57 02-04-2013

Er was een telefoonstoring aan jullie adres. Vandaar bereikbaarheid een 6.
Aflevering en plaatsing door het inbouwteam (Paul) zeer goed.

C. Engel 02-04-2013

Opmerkelijk eenvoudig bestelproces. Snelle levering via montuer na afspraak over montage in bestaande keuken.
Vakkundig en uitstekend geinstalleerd. oude koelkast retour.
Deze leverancier en montagedienst is zeker aan te raden.

E. Hutte 02-04-2013

In één woord: perfect!
Goede kwaliteit tegen een scherpe prijs!
Daarnaast liep de bezorging ook zoals afgesproken.

Mariska12345 02-04-2013

Prima duidelijke website, goede prijzen en de bezorging is goed en snel geregeld. Ik zou Keukenloods aanraden bij vrienden en bekenden. Jammer dat jullie de koelkast die ik op het oog heb niet leveren (hij staat niet op de website), anders had ik die vast ook via jullie besteld.

Beste Mariska,

Bedankt voor uw beoordeling.
U kunt een e-mail sturen naar info@keukenloods.nl met het typenummer van de desbetreffende koelkast, dan ga ik voor u kijken of wij hem u toch kunnen leveren.

Graag hoor ik van u.

johnstrik 02-04-2013

Ik kon op de website de link naar het online betalen niet vinden daarom heb ik maar met de pin betaald bij aflevering.

Beste John,

Bedankt voor uw beoordeling.

U heeft er nu niks meer aan maar de volgende keer kunt u de link vinden door in te loggen op http://www.keukenloods.nl/orderstatus

Wij gaan tevens kijken of we dit bij de bestelling nog duidelijker kunnen aangeven op onze website.

Henk Steen 02-04-2013

heb een combimagnatron besteld en ben zeer prettig geholpen gedaan wat er gezegt word en de levering was prettig en correct ben zeer tevreden over keukenloods .

Henk xx
Sappemeer

claudiabvds 02-04-2013

Ik ben zeer tevreden over mij bestellingen levering bij keukenloods,toen er voor mij iets niet duidelijk was,werd ik direct vriendelijk te woord gestaan en geholpen. De bestelling is precies volgens afspraak geleverd, helemaal super!

Chris2013 02-04-2013

Alles supersnel en keurig geleverd volgens afspraak.
Bovendien goed alternatief geboden voor de machine die we in eerste instantie hadden uitgezocht.
Machine makkelijk in te bouwen door duidelijke instructie.
We hopen er veel plezier van te hebben.

h.engels 02-04-2013

goede informatie op de website. afspraken over levering goed nagekomen, een telefonische vraag helder beantwoord. Zal anderen zeker informeren en aanraden.

A.J. Bakx 02-04-2013

Super service, het fornuis alhoewel 70cm werd door de bezorger zelfs tot in de keuken gereden.
Ook de levertijd was prima en de bezorging zoals volgens het berichtje op tijd.

mvrgr, Adrie xx

Roughskirt 02-04-2013

Op zich wel een redelijk prijs betaald voor de oven maar de bewering op de website over snelle bezorging klopte niet. Ik had op donderdag besteld en dacht vrijdag mijn oven te ontvangen. Tot mijn grote verassing werd ik vrijdag gebeld om te vragen wanneer ik mijn oven wilde ontvangen (kon pas vanaf woensdag de week erop). Toen ik aangaf dat op de webite stond "nu bestellen morgen in huis" zei de mevrouw dat ik iets had moeten aanvinken bij mijn bestelling (echt heel vaag). Nooit meegemaakt bij andere online winkels en ik bestel best vaak online.

Geachte klant,

Bedankt voor uw beoordeling, we betreuren het dat u niet tevreden bent over het verloop van uw order. Het klopt dat u aan dient te geven bij de bestelling dat het om een 24 uurs levering gaat, anders wordt een normale levering in gang gezet. Blijkbaar geven wij dit niet goed aan op onze website. Wij gaan kijken hoe wij dit nog duidelijker kunnen weergeven. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijker groet,

keukenloods26a 02-04-2013

Prima, niks op aan te merken.
keurig op tijd een sms en precies volgens sms geleverd.
ook handig dat je mobiel kunt pinnen.

H-Venlo 02-04-2013

Goed en snel advies via email. Supersnelle levering en keurige inbouw door het inbouwteam. 100% aanrader, super service!

S. Diederen 02-04-2013

Ik had zelf een fout gemaakt bij het invullen van het formulier. Desondanks had ik de producten binnen twee dagen in huis!

De website is erg overzichtelijk, alleen had ik problemen bij het vinden van producten bestaande uit RVS (als afwerking). Vaak als ik zocht op RVS binnen bepaalde artikelen, kreeg ik vaak resultaten waar binnenin het product o.a. RVS verwerkt zit. Onnodig veel zoekresultaten, die voor mij niet interessant waren.

Maar gezien mijn beoordelingen is dit enkel kritiek, om maar kritiek te kunnen hebben. De bestelling, bezorging en klantenservice waren dik in orde!

Beste S. Diederen.

Bedankt voor uw beoordeling.
Van uw 'kritiek' kunnen wij veel leren.
Wij gaan dan ook kijken of we de zoekresultaten kunnen optimaliseren.

Myriam Rijswijk 02-04-2013

Levering was met nauwkeurigheid van 2 uur dat vind ik heel netjes. Je hoeft niet de hele dag te wachten.

Tinka2013 02-04-2013

Prima contact en informatie over leveringsdatum en -tijd.
Perfecte levering met zeer hulpvaardige bezorger.
Kortom: zeer tevreden