Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Zweers Montage Service 03-06-2013

Direct naar het juiste merk en kuize

Alles op tijd met advies

Assortiment
Bijna alles merken op voorraad

Aanbeveling
Prijs technisch altijd OK en snelle levering

Extra toelichting
De ervaring die ik zelf heb gehad de laatste jaren , heb ik kunnen over brengen naar mijn klanten en deze zijn altijd geslaagd!!!

w van de kuit 03-06-2013

Erg makkelijke en overzichtelijke webshop

Goede service en netjes en verantwoord afgeleverd. Ook de helpdesk voor het wijzigen van een product verliep goed snel en duidelijk.

Assortiment
Heel ruim assortiment, is er iets niet voorradig word het zsm aangevraagd/bestelt.

Aanbeveling
Door deze ervaring zeer zeker aan te bevelen aan anderen.

Extra toelichting
Al met al een goede webshop, ruime keuzes uit producten, goede hulp en service en uitstekend werkende apparaten/producten. Ik kan tot op heden geen minpunten beschrijven. Misschien alleen dat de bezorger geen bakkie koffie wilde omdat hij er weer snel vandoor moest :)

Ben Zijlstra 03-06-2013

Prima prijs/kwaliteitverhouding.
Hele fijne vaatwasser. Werkt geruisloos en schoon. Installatie ging prima met een goede handleiding.

Vrijdagavond besteld. Maandag al in huis. Vaatwasser werd in de keuken afgeleverd. Prima service van de transporteur.

Assortiment
Ik heb een vaatwasser besteld die niet meer geleverd kon worden. Hiervoor in de plaats kreeg ik een nieuwer model en hoefde hiervoor niets bij te betalen. Geweldig dat dit kan.

Zeer zeker bij iedereen.

RJ11 03-06-2013

correct

Aanbeveling
voordelig met de juiste service

Marieke Veldert 03-06-2013

thuis op de bank zoeken

voldoende keuze

goede prijs/kwaliteitsverhouding

ben een tevreden klant!

Richen 03-06-2013

Super gemakkelijk dat je de winkels niet af hoeft. De site van jullie is overzichtelijk en erg duidelijk.

Assortiment
We werden netjes te woord gestaan bij ons telefonisch gesprek.
Erg prettig dat er een kort tijdstip werd gegeven waarop de bezorging plaats vond.
Heel fijn dat we hierdoor niet de hele ochtend hoefde te wachten.
De bezorger was erg vriendelijk en heeft onze bestelling netjes afgeleverd.

Aanbeveling
Ik ben alleen maar super tevreden en heb geen enkel minpuntje.
Dit gun ik iedereen want niemand zit te wachten op slechte service o.i.d.

Extra toelichting
Alle lof voor Keukenloods, zowel voor jullie duidelijke site als voor de service bij het bezorgen van de apparatuur. Mocht ik weer iets nodig hebben, zal ik zeker weer naar jullie toe uitwijken.

Leon11466 03-06-2013

Bestellen, hierna volg een telefonisch gesprek voor de leverings datum en dan de levering op de afgesproken datum. Kan niet volgens mij niet gemakkelijker.

Prima

Assortiment
Groot assortiment, als je het hier niet vindt vindt je het volgens mij nergens.

Aanbeveling
Snelle levering en goede kennis van zaken.

Extra toelichting
Medewerkers hebben verstand van zaken waardoor ze een goede uitleg kunnen geven, levering en afhandeling verliepen snel en correct. Ik zou deze zaak aanbevelen bij vrienden en familie.

Vic Dreessen 03-06-2013

Alles ging super

Na een telefoontje de juiste prijs. Super.

Top volledig

Aanbeveling
Zodra ik iets verneem dan beveel ik zeker aan.

Extra toelichting
Ja super gelopen. Bij de button "goekopere prijs" werd meteen gereageerd en super afgehandeld. Alles werd meteen geleverd.

W. Kooi 03-06-2013

p.bruinink 03-06-2013

verseveld79 03-06-2013

Duidelijke site, goed telefonisch contact, snelle service, betalen bij afleveren.

Nette en snelle service, in blokken van 2 uur, dat is handig en ze hielden zich eraan

Veel keus, lage prijzen

Extra toelichting
Het is een makkelijke site, snelle service, veel aanbod voor goede lage prijzen, betalen bij levering en via de mail wordt je goed op de hoogte gehouden van het proces, betrouwbaar, goed telefonisch contact, duidelijk.

E van Schaik 03-06-2013

Overzichtelijke site , online bestellen gaat snel , geen gezeur met eerst betalen .

Erg goede service , wordt erg goed op de hoogte gehouden wanneer de bezorger langs komt

Assortiment
Het assortiment vindt ik erg uitgebreid veel keuzes van verschillende merken

Aanbeveling
Ik zou keukenloods zeker aanbevelen bij iemand anders.

Extra toelichting
Erg makkelijk om te bestellen op de site , goede zoek functie , geen gezeur met vooraf betalen kan gewoon bij de bezorger, wordt netjes op de hoogte gehouden wanneer de bezorger langs komt

Pim1979 03-06-2013

Rein091970 03-06-2013

snel gevonden / duidelijk omschreven

telefonisch contact duidelijk / iets latere levering werd aangekondigd

Prima en zakelijk afgehandeld

Extra toelichting
Levering zou in week 22 plaats vinden / per mail doorgegekregen dat het later werd (week 23) / prettig telefoongesprek hierover gehad (en spoed benadrukt). Uiteindelijk toch medio week 22 geleverd

bastiaan57 03-06-2013

Kan makkelijk kiezen

Werkt perfect met de afspraken

Genoeg

Aanbeveling
Heb ik reeds al een paar keer gedaan daar het mijn prima is bevallen

Extra toelichting
Gewoon een goede webwinkel zonder nonsens

Lunt 02-06-2013

Richard polderdijk 02-06-2013

Vanuit thuis vergelijken en bestellen

Zeer correct, ouderwets punctueel.
Heel plezierig

Extra toelichting
Via internet bestellen is anders dan in de winkel. Telonische service goed. Ik heb een grote aankoop gedaan >euro 5000,- alles keurig in opslag gehouden en na afroep zeer correct op tijd geleverd

Arnold14 02-06-2013

Het was makkelijk om te doen.

Alles ging goed.

Assortiment
Genoeg om te kiezen en vergelijken.

Aanbeveling
Geen slechte ervaring gehad.

michel.spruit 02-06-2013

H. Bisselink 02-06-2013

Je kunt vanuit je luie stoel alles rustige bekijken en uitzoeken.

Van te voren netjes gebeld en een goede afspraak gemaakt.

Assortiment
Keuze genoeg en vergelijkingen waaruit je kunt kiezen.

Aanbeveling
Ik heb al iemand aanbevolen en hij heeft een keuken gekocht van keukenloods in Gaanderen

Extra toelichting
Hier kan ik kort over zijn ik ben gewoon harstikke tevreden.

M.P. Baak 02-06-2013

Producten te sorteren op prijs of merk. Betaal wijze bij aflevering met mogelijkheid tot pinnen uitstekend. Goede contacten en uitleg.

Snelle in planning van montage team, op afgesproken tijd aanwezig. Goede monteur etc. Redelijke montagekosten in vergelijking met de kosten van de aangeboden producten.

Assortiment
Zeer ruim assortiment. Goede en duidelijke omschrijving wat in mijn geval (vaatwasser) van belang was.

Aanbeveling
Ik heb veel vertrouwen in de Keukenloods.nl

Extra toelichting
Duurzaamheid product is na zo'n korte tijd nog niet te beoordelen.

Mirella Z. 02-06-2013

Extra toelichting
Duidelijke site alles snel makkelijk te vinden. Goede service snelle reactie via de mail. Groot assortiment ook de duurdere merken worden voor een leuke prijs aangeboden.

janpelsers 02-06-2013

in een paar ninuten geregeld

zeer breedt assortiment

duidelijk en correkte afhandeling

ben dik tevreden

T. Voet 02-06-2013

Assortiment
Volgens het sms bericht zou er bezorgt worden tussen 6.30 en 8.30 Dit is al erg vroeg.Tot onze verbazing komt hij nog vroeger, namelijk 6.15.

Extra toelichting
Bezorgen om 6.15 is wel heel erg vroeg bij particulieren.

leo wilderink 01-06-2013

Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden over hoe de aanvraag werd behandeld

Huizen 01-06-2013

van Dun 01-06-2013

Aanbeveling
Daar ik niet internetbankier, kon ik toch zonder meerprijs mijn bestelling plaatsen. Ook nog wel op een datum wat mij het beste uitkwam.At last but least, een zeer vriendelijke behulpzame medewerker van Keukenloods aan de lijn

één woord: TOP !!!

G.J.Ruypers 01-06-2013

één telefoontje en de aanvraag werd geregeld door uw medewerker.
Deze zorgde voor een accuraat en complete afhandeling
Top!

De snelheid en juiste bejegening sprak mij erg aan

Assortiment
Ik vond vrij snel wat ik zocht en één van uw medewerkers handelde de rest af

Aanbeveling
product/prijs = de BESTE!!!
Ik zou iedereen aanraden via uw site hun aankopen te doen

Extra toelichting
Ik ben buitengewoon tevreden Echter er was één minpuntje : Ik heb een etna afzuigkap bij u aangeschaft en het enige losse onderdeel dat erbij was geleverd paste niet Correctie : het paste wel echter de bijgeleverde schroefjes wilde niet in de corresponderende gaatjes Ik denk dat er geen tap in zat Na veel frustraties besloten een schroefje met een lage spoet te gebruiken en alsnog het glazen onderdeel af te monteren Misschien iets om naar te kijken? Jos

R. Ringma 01-06-2013

Eenvoudig online bestellen na prijsvergelijking.

Keurig! Goede uitleg, nette mensen.

Assortiment
Assortiment verder (nog) niet bekeken. We hadden een vaatwasser nodig en konden snel een keuze maken.

Aanbeveling
Zonder meer de moeite waard om even te kijken, prijzen zijn zeer scherp.

Markiemark 70 31-05-2013

Er was zeer makkelijk te bestellen.

De service van de klanten service was op en top. Deze krijgen van mij een 10. De chauffeur die de machine kwam leveren was echter zeer onvriendelijk, wilde de oude machine niet meenemen, want die stond op de verkeerde plaats. De nieuwe machine werd zeer boos in het midden van de woonkamer gezet. We moesten ook nog eens voor de 2e keer betalen. Zelfs toen we de bon lieten zien waarop we konden aantonen dat er betaald was. Na een tel met de klanten service werd dit gelukkig opgelost. De chauffeur krijgt dus een 1

Assortiment
Zeer ruime assortiment met voor een ieder wat wils. Ook verkopen ze zeer veel machine op voorraad

Aanbeveling
Zolang de chaffeur die wij hadden niet komt leveren zullen wij zeker de winkel bij anderen leveren

Extra toelichting
Zeer tevereden over de winkel en het gemak. De mensen van de klanten service zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Helaas hadden wij de pech dat de levering door een zeer onvriendelijk persoon werd gedaan, wat het totaal beeld toch weer verslechterd.

mvanderkeijl 31-05-2013

Online zo besteld in een goede webshop.

Prima service. Alles volgens afspraak.

Assortiment
Behoorlijk uitgebreid en tegen goede prijzen.

Aanbeveling
De bovenstaande beoordeling spreekt voor zichzelf.

Mannnes 31-05-2013

Overzichtelijk en snel

Werd geregeld op de hoogte gehouden en kreeg een gratis duurder apparaat toen de bestelde niet leverbaar was.

Ruim voldoende

Aanbeveling
Heb het al aan diverse mensen laten weten.

Extra toelichting
Paar jaar gelden een Amerikaans koelkast gekocht ook toe al goede service. Nu nog beter en sneller.

Mandy1960 31-05-2013

Bestellen via website zeer eenvoudig. Ruime keuze.

Vandaag besteld en morgen al in huis. Ook bezorgtijd werd keurig vermeld.

Ruime sortering.

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel zeker aan.

Extra toelichting
Ik had in deze winkel al eerder wat gekocht en was hier tevreden over. Nu weer wat gekocht en ook zeer tevreden. Alles keurig geregeld.

Harm 12 31-05-2013

Vertraging met betalen doordat je moet wachten op nieuwe ordernummer maakt dat het een 7 is ipv een 9

Extra toelichting
Compleet assortiment en snelle levering + goede prijs en geen verzendkosten verrassingen

jan sier 31-05-2013

op internet duidelijke site en pet telefoon een prima uitleg en medewerking van personeel

service van de monteur die moest komen aansluiten door jullie vlot verzorgd en binnen een uur naar mij laten bellen.

gewoon goed en degelijk

DR2013 31-05-2013

Rob Geelen 31-05-2013

Gewoon, bestellen uit je luie stoel, en dan wachten tot het er is.

Levertijd conform belofte.

Assortiment
Lijkt me prima. Kreeg luxer geleverd dan besteld: goed natuurlijk.

Aanbeveling
Vloeit logisch voort uit het voorafgaande.

Extra toelichting
Een aanrader. Gewoon, de beste prijs, conform afspraak en zonder gezeur. Wat wil een mens meer?

enno decnop 31-05-2013

ff uitzoeken, ik heb het telefonisch gedaan, goed geholpen en besteld. zeer sterke prijzen.een aanrader.
Staat nu ook in mijn favorieten.

goede kennis van zaken.
jammer dat het gasfornuis eerst bij de leverancier besteld moest worden, levertijd was daardoor wat langer, maar we hadden de tijd.
geen extra kosten, keurig zo.

Assortiment
voldoende aanbod om een keus te maken. ik heb alles kunnen vinden.zeer sterke prijs, beslist de goedkoopste, ook door gratis verzending. div. prijsklassen.

Aanbeveling
Na veel gebruik van google, kwam ik telkens weer op de keukenloods terecht. echt een aanrader, volgende keer maar meteen naar de site van keukenloods gaan.

Extra toelichting
Zoals al beschreven, goede en genoeg keus, betrouwbaar en keurig afgehandeld. Tot ziens!

Harm van Dagbesteding m'n Werkenzo 31-05-2013

Het is prettig om producten met elkaar te kunnen vergelijken. Bij anderen moet je zelf de criteria op papier noteren en uitzoeken waarom je uiteindelijk voor produkt A kiest. Op jullie website klik je aan en vervolgens komen omschrijvingen naast elkaar te staan. je kan ze zo goed en makkelijk met elkaar vergelijken. Door steeds producten te verwijderen blijft je voorkeurskeuze over.

Vlot geleverd. Betaling, pinnen bij de chauffeur bij aflevering, vind ik prettig.
Produkt niet op voorraad en vervolgens voor dezelfde prijs een iets duurdere vergelijkbare variant leveren vind ik top service.

Assortiment
Ruime keuze. Overzichtelijk en makkelijk te vinden. Goed te vergelijken met elkaar.

Aanbeveling
om bovenstaande en de prijs is ook goed.

CCWAM 31-05-2013

Lenoir 31-05-2013

Na offerte aanvraag wordt de bestelling via telefoon bevestigd. Klant hoeft verder niets meer te doen. Prima!

alles kosteloos bezorgd. Betaling bij levering.

Assortiment
Online ruime keus. Indien beter apparaat wel voorradig is wordt de aanbieding gedaan voor het betere apparaat voor dezelfde prijs

Aanbeveling
Alles prima geregeld en levering volgens afspraak voor een scherpe prijs. What else do you want?

Extra toelichting
5 stuks keukenapparatuur aangeschaft voor een scherpe prijs. Telefonisch prima geholpen en levering volgens afspraak keurig op tijd. Betalen bij de chauffeur is erg handig. Let zelf wel even op je paslimiet! Was gelukkig voor mij geen probleem door de scherpe prijs!!!!

AlexKeuken 31-05-2013

Duidelijke site

Vriendelijk personeel bij langsbrengen inbouwapparatuur

Groot assortiment

Aanbeveling
Enige minpunt is dat we een apparaat met Engelse stekker hebben gekregen. Toegezegd gekregen dat we de verloopstekker die we moesten kopen vergoed krijgen.

Sibbie 30-05-2013

Goed overzicht in de webwinkel

Goed advies

Voldoet aan de verwachtingen

Goed concurrerende prijzen

Goed advies

ronny5558 30-05-2013

Je kunt vanuit je luie stoel alles bekijken en bestellen

uitstekende telefonische informatie

Meer dan voldoende

Aanbeveling
voordelig en een super service

Gert Radstake 30-05-2013

JansenRook 30-05-2013

makkelijk via internet en snelle reactie bij vragen

Vragen worden heel snel beantwoord. Niets is teveel. Vragen worden goed uitgezet en op een nette manier terug gekoppeld. Bij verschillende leveranciers een vraag uitgezet. Bij Keukenloods het enige juiste antwoord

Assortiment
zeer ruim voor betaalbare prijs

Al gedaan

Dik tevreden

Maxima1957 30-05-2013

Duidelijk en gemakkelijk kun je je product opzoeken en bekijken en vergelijken

Keurige mails en je wordt van de stand van zaken op de hoogte gehouden met onder meer een link om het uitgebreid te bekijken mocht dat nodig zijn. Het kost wat er staat zonder bijkomende kosten zoals afleveringskosten.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment, je kan maar uitzoeken wat je wilt

Aanbeveling
Deskundige en goede betrouwbare site met producten die ook daadwerkelijk overeen komen met je bestelling en zonder afleveringskosten !

Extra toelichting
Doordat ik geen zin heb om winkel in en winkel uit te lopen heb ik me maar in 1 winkel laten voorlichten. Daar stond het fornuis wat ik wel wilde hebben maar ze hadden deze niet in R.V.S. staan. Ik heb op internet gekeken en kwam zo op Keukenloods terecht en daar kon ik ook nog goedkoper en het werd gratis bezorgd. Toen was de keus snel gemaakt en heb ik besteld. Zonder spijt, want het is prima bevallen. Je kan achteraf betalen bij de bezorging, vind ik ook een pluspunt, ontvangen en betalen spreekt me ook aan.

tevreden klant 28 30-05-2013

Goede sevice er word geluisterd naar wat jij wil.

Aanbeveling
Prima winkel, goede service en makelijk te bereiken

Lia01 30-05-2013

van huis uit vergelijken en uitzoeken van veel verschillende merken

Vlot en snelle levering, goede contacten en berichtgeving en zelf telefonisch contact over de levering

Assortiment
Veel keuze uit verschillende merken

Zeker weten

Extra toelichting
Prima. Ben erg tevreden over alles.

Iwan van hasselt 30-05-2013

Duidelijke site en gemakkelijke te bestellen.

Krijg bij het bestellen ook een alternatief te zien. En er wordt ook geleverd wat afgesproken is en super snel.

De keuze is reuze.

Snel en duidelijk.