Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20010 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3187 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

G.Rijcken 08-04-2013

Al een paar keer gekocht bij Keukenloods .
Super ervaring alles word correct afgeleverd.
-------------

BB 08-04-2013

Website wekt de indruk dat artikel binnen twee werkdagen geleverd zou worden, echter duurde minimaal een anderhalve week.

Officiele reactie van Keukenloods 08-04-2013

Beste BB,

Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor het ongemak.

Graag ontvang ik uw ordernummer zodat ik kan bekijken wat er precies mis is gegaan.
We gaan dan kijken of we dit in het vervolg kunnen vermijden.

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet
J. Langenberg

Tsantalis 08-04-2013

Vlot contact, scherpe prijs, levering dezelfde dag op afgesproken tijdstip, vriendelijke bezorger, kortom wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe aanschaf.

Stevie2013 08-04-2013

Vragen die ik had zijn telefonisch snel en naar tevredenheid beantwoord. Aflevering en ophalen van oud fornuis was keurig afgehandeld. Product zeer naar wens.

RudyO 08-04-2013

Erg overzichtelijk site en goede levering. Netjes een dag van tevoren een smsje gekregen met het tijdspan waarbinnen de apparatuur geleverd zou worden (tussen 07.45 en 09.45) en de bezorger stond netjes om 08.15 uur voor de deur.

Zeer tevreden

ria vogelaar 08-04-2013

Website goed overzichtelijk alles goed te vinden
snelle levering
goede verpakking zodat er geen beschadigingen waren

Ron321 08-04-2013

Gemakkelijk te bestellen met daarna een prima communicatie over de leverdatum en tijd. Keurig op tijd geleverd. Top!!

Yankees37 08-04-2013

duidelijke website en webshop, zeer goede, meedenkende klantenservice en zeer snelle levering (binnen 14 uur).

Mevr. Pijpers 08-04-2013

Website is duidelijk en overzichtelijk, kan gezocht product snel vinden.

Snelle en correcte levering

anja post 08-04-2013

meer dan tevreden over alles
niets ging mis wat wij wel gewend zijn
we kijken al uit naar een koel vries combinatie
kopen we zekers weer bij jullie
ga zo door en ik zal jullie zekers bij iedereen aanprijzen

Capelle ad IJssel1253 08-04-2013

Aflevering correct en binnen opgegeven tijd. Vriendelijke bezorgers. Order werd tot in de keuken afgeleverd Prima!

John uit Zutphen 08-04-2013

Vlotte levering op de afgesproken tijd. Prima product voor een zeer vriendelijke prijs. Betaling bij aflevering is prima afgehandeld. Zeker een aanrader voor verdere aankopen.

Ferryk1234 08-04-2013

Goede service en een prima bereikbaarheid van het bedrijf.Mn. het aanbieden van alternatieven is mij goed bevallen

fam Slenter 07-04-2013

Super goede prijs kwaliteit verhouding. Goede service ten aanzien van levering. Verder pas in het bezit maar ik ga er van uit dat het goed is.

Sanne1111 07-04-2013

Zeer snelle en goede levering. Enkel oude kookplaat vergeten mee te nemen. Goede website. Goed prosuct

D. Zuidema 07-04-2013

Prima service!!
Kookplaat om 23 uur 's avonds besteld, de volgende dag om 14 uur gekregen.
Ik had de kookplaat (ER926SB90N) besteld, zag dat hij ergens anders iets goedkoper was en heb hem bij Keukenloods ook voor de goedkopere prijs gekregen. Ik heb zelfs een upgrade naar de 70N gekregen voor de prijs van de 90N!
Echt super!!

Kookplaat zelf is even wennen. Ik ben de ATAG gewend, de gasbranders van de ATAG gaan sneller en makkelijker aan. Maar goed, over een aantal weken weet ik niet meer beter.

Noziglia 07-04-2013

Op het moment dat ik de bestelling geplaats heb (via telefoon) kreeg ik meteen wanneer zouden jullie het peroduct ingelevert (binnen 3 dagen) maar na 2 dagen kreeg ik een telefoontje dat de product "niet in voorraad was"... moest ik 10 dagen wachten voor ik de vaatwasser thuis kreeg...

De Boer 74 06-04-2013

snelle levering en goede bezorging er worden producten geleverd van goede kwaliteit.We hebben besteld bij een cbw erkend bedrijf.

El Baghouri 06-04-2013

internetsite is zeer gebruikersvriendelijk. Telefonisch ook goed te woord gestaan; telefonisch medewerker was zeer klantvriendelijk. Bezorging was binnen 24 uur. Erg fijn dat er oin blokken van 2 uren wordt bezorgd.

Jack Wisse 06-04-2013

Keukenloods.nl geeft wat mij betreft niet alleen een heel compleet overzicht van het goede assortiment wat ze hebben (echt gruwelijk veel verschillende producten per groep) maar ook de service is subliem. Levering is snel en zoals op de website wordt beloofd.
Klein punt van aandacht zou kunnen zijn dat de transporteut middels een sms of mail aan zou kunnen geven rond welk tijdstip ze de volgende dag komen. Nu heb ik gebeld en werd mij verteld dat het diezelfde dag was. Maar het tijdstip moest ik wel zelf vragen.
Als dit aangepast kan worden, dan kunt u wellicht nog meer uit uw service halen.

linda dijkstra 06-04-2013

2e paasdag besteld de dag er na gebeld om 09.00 en om half een bezorgt
keurige en vriendelijke bezorger top kan niet anders zeggen

Trui070413 06-04-2013

Levering inderdaad binnen een dag. In plaats van het bestelde (Smeg fornuis) kwam er een nieuwer type, dat 46 euro goedkoper bleek. (Waarom staat het oudere model nog als leverbaar op de website?)Bij levering wel de prijs betaald voor het oudere, duurdere model.
Het teveel betaalde is binnen een paar dagen weer op mijn rekening teruggestort, na telefonisch contact met een bijzonder vriendelijke en behulpzame medewerker. Netjes!

vluggen 06-04-2013

Zeer correcte afwikkeling en bezorging. Perfect. Daarnaast wordt men op een fijne manier op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Zeer prettig personeel welk kordaat werkt.

Rudi10101 06-04-2013

Er werd exact en snel geleverd wat was besteld, dus van after sales hoefde geen gebruikt gemaakt te worden.

Ron Gijsberts 05-04-2013

Overzichtelijke site met veel keuze uit producten, eenvoudig te bestellen en snelle levering op afspraak.

Apeldoornsekok 05-04-2013

Keukenloods heeft goede keuzemogelijkheiden, het artikel heeft eenaantrekkelijke prijs, ik ervoer een snelle levering. Eind oordeel : Uitekend!

GlennvR 05-04-2013

lage prijs voor apparatuur en heb verschillende apparaten nog goedkoper kunnen krijgen dankzij de alternatief dagen.

Snelle en goeie levering waarbij netjes gebeld is om een aflever afspraak te maken die uit kwam.

Kan keukenloods zeker aan andere mensen aanraden!

C. Noordeloos 05-04-2013

Correcte behandeling bij telefonische begeleiding en levering op de afgesproken dag. Men komt de op de website staande dag van levering na.

Nienke50 05-04-2013

Producten zijn helder beschreven op de website met voldoende informatie over het product. Positief dat er de mogelijkheid is om te vergelijken.
Complimenten voor de snelle bevestiging via de mail en bovenal de snelle service van levering door een vriendelijke bezorger.
De vaatwasser doet wat de site heeft beloofd en stelt me niet voor onvoorziene verrassingen.
Zeer plezierig winkelen bij de Keukenloods.

B.A. Geelen 05-04-2013

We hebben een aantal jaren geleden ook al zaken gedaan met de keuekenloods. Was ons toen erg prima bevallen.
Dus toen we dachten aan nieuwe koelkast en de combimagnetron kapot ging zijn we direct op de website gaan kijken en hebben we na een telefonisch ondersteuningstelefoontje voor antwoorden op een paaar vragen die we nog hadden tot bestelling overgegaan. alles is weer zeer snel en tot volle tevredenheid verlopen.

Piet_frl 05-04-2013

Fantastische afhandeling. Goed mailverkeer over de status van de bestelling. Scherp en voordelig!!
Ga zo door Keukenloods, ik zal jullie aanraden!

1112da 05-04-2013

De bestelling is correct en keurig behandeld.
Snelle reactie na bestelling en snelle levering.
Prima op de hoogte gehouden via e-mail.

Mary 2013 05-04-2013

Alle communicatie was duidelijk en de persoonlijke contact(e-mails, bevestiging en afhandeling en opalen) waren optimaal. Super.
Hartelijk dank,
Johan van der Bxx

Edens 05-04-2013

Afgesproken levertijd prima aangehouden. Wij zijn zeer tevreden. De prijs is erg scherp. Vergelijkingen kun je heel goed doen via de Website.

Edens 05-04-2013

Prima hulp bij het uitzoeken van het product. De prijs kwaliteit is prima. Wij zijn zeer tevreden. De volgende
aankoop gaat zeker weer via Keukenloods.

E. Kool 05-04-2013

Binnen een half uur werd ik teruggebeld na het invullen van het contactformulier. interesse lag eerst bij een goedkoper model van Indesit, maar na het telefoontje voor dit model gekozen.

Voor 99euro heeft het professionele inbouwteam de oude vaatwasser eruit gehaald en afgevoerd en de nieuwe vaatwasser geïnstalleerd.

TOP SERVICE EN ABSOLUUT DE VOORDELIGSTE!

Angelique 1965 05-04-2013

6,8
Alles verder prima!
Er zou tussen 8 en 10 geleverd worden en ik werd om kwart voor 7 mijn bed uit gebeld dat ze binnen 10 minuten er waren.
Dat vond ik iets minder leuk.

Officiele reactie van Keukenloods 05-04-2013

Beste Angelique,

Bedankt voor uw beoordeling en excuses voor het ongemak.
Soms zit het verkeer mee (meestal tegen) en bellen wij of we eerder mogen leveren. Ik begrijp dat kwart voor 7 erg vroeg is. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
J. Langenberg

bertj77 05-04-2013

Goeie machiene, veel ruimte. We zouden hem zeker aan anderen aanraden
Zeer snelle levering. Goede afspraken over levering.

hartmann 05-04-2013

supersnelle en correcte levering.besteld op 2e paasdag en de volgende dag om 1 uur al afgeleverd.echt super.
volgende keer weer keukenloods!

Mad75 05-04-2013

Nadat ik de kookplaat uit opmeer heb opgehaald had ik nog vragen over de aansluiting, prima geholpen. Ben tot nu toe zeer tevreden over de keuken loods.

mevrouwpieterse 05-04-2013

prima aankoop: goede afspraak, prima prijs en snelle levering! Bij een volgende aanschaf zal ik zeker eerst bij keukenloods kijken.

R Bos 09 05-04-2013

Waren op zoek naar vervangende afwasmachine. Op de website gelijk een alternatief gevonden door een duidelijke doorverwijzing op de site.
De lebering ging in overleg, op devafgesprokendatum
Kortom, afspraak is afspraak ten een scherpe prijs.
Wij hebben meer produkten bij de Keukenloods gekocht, het is een zeer betrouwbaar adres voor het kopen van keukenapparatuur en witgoed.

Fam. v.d.Veen 05-04-2013

Wij zijn zeer tevreden,juist omdat als er nog iets te vragen is je persoonlijken goed te woord wordt gestaan,
De aflevering,was exelent.
We geven uw adres door aan vrienden,
groet fam. v.d.Vxx

MtH51 05-04-2013

Keukenloods heeft met eigenlijk altijd goed geholpen. Duidelijke en overzichtelijke website met goede productinformatie en de reviews van klanten zijn altijd fijn om te lezen. Levering de volgende dag. De chauffeur was wat later, maar niet zonder ons eerst te bellen. Goede service!

Leendert1962 05-04-2013

Snel en goed geleverd.
Ook de bezorgdienst was netjes en accuraat.
dan ben ik wel eens anders gewend bij andere internetwinkels.

petje af voor de afhandeling.

Thom-1 05-04-2013

Op de website kon ik alle informatie vinden die nodig was om een keuze te maken. De al uitgebreide filter mogelijkheden op de website mogen van mij nog gedetailleerder.
De keukenloods is zeer goed bereikbaar. Telefonisch bijna altijd direct en op minder dringende email is binnen 2 dagen reactie.
Alles is volgens afspraak en correct op tijd afgeleverd.
Ontbrekende accessoires van een incomplete doos worden zonder omhaal aangevuld - after sales is top.

S2013 05-04-2013

Prima en snelle service! Het afhalen en betalen ging allemaal razend snel.
De oven zelf is ook zeker naar verwachting! Erg goed apparaat.

Aee74 05-04-2013

Netjes geholpen tijdens telefonische order.
Personeel denkt mee en stelt de juiste vragen om miskopen te voorkomen. In vergelijk tot de traditionele witgoed zaken.

Arno-15 04-04-2013

Goede en snelle afhandeling.
Reeds tweemaal eerder inbouw apparatuur gekocht.
Ik ben een tevreden klant die een volgende keer weer van keukenloods gebruik zal maken.

BeJeGe 04-04-2013

Met name de afspraken over moment van bestelling en betaling per PIN vond ik heel OK/
Fijn dat er een blok van 2 u in plaats van een hele dag of dagdeel kon worden afgesproken.