Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20010 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3187 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

johnny79 16-05-2013

via internet bekijken wat je nodig hebt. Vraag stellen en meteen antwoord. Bestellen. Volgende dag in huis.of je kunt zelf bepalen wanneer ze komen leveren.

Gewoon goed

Assortiment
Voldoende keus. Van gewoon tot exlusief

Hanzen 16-05-2013

Het is een makkelijke overzichtelijke site om te kiezen en om te bestellen.

Ik bestelde het verkeerde toestel, dit werd 3 dagen later kosteloos omgeruild voor het juiste toestel. Dat is pas service.

Assortiment
Alles wat met keukentoestellen heeft te maken is hier te koop.

Aanbeveling
Ik adviseer al mijn vrienden om bij keukenloods te kopen, dit door de scherpe prijs en de snelle levering en de beste service.

Extra toelichting
Ik heb nu voor de eerste keer bij keukenloods gekocht, dit is mij zo goed bevallen, dat ik er in de toekomst zeer zeker meer zal bestellen.

MartinAnge 16-05-2013

Overzichtelijk en snel

Snelle offerte. Verkeerde levering snel hersteld.

Assortiment
Ruime keuze uit veel merken

Prettige site/verkoper

Extra toelichting
Heb nog niet alle apparaten in gebruik maar tot nu dik tevreden.

van Hattum 16-05-2013

goede zoek mogelijkheden met ruime beschrijvingen en (inbouw)maten

Levering perfect op tijd en snel.

Assortiment
enorme sortering, voor ieder wat wils

Aanbeveling
iedereen die nieuwe keukenapparatuur wil moet hier kijken. na veel zoeken bij mijn vorige apparaten kwam ik ieder keer bij de keuken-loods uit.

Extra toelichting
De keuken-loods is een zaak waar je voor al je keukenapparatuur heel goed terecht kunt. Apparaten in allerlei prijsklasse, met ruime beschrijvingen qua opties verbruik,etc.

VINKEN DHR 16-05-2013

De site is overzichtelijk en ik kon snel vinden waar ik naar op zoek was (fornuis) toen ik nog een bijpassende afzuigkap zocht heb ik een mailtje gestuurd. Hierover werd ik snel teruggebeld en kreeg ik een goede aanbieding.

De heer die ik aan de telefoon had was erg aardig en behulpzaam. Ook toen ik werd gebeld voor het plannen van de bezorging was de dame aan de telefoon netjes en vriendelijk en ook de bezorger was erg aardig en behulpzaam

Assortiment
Keukenloods heeft een heel breed assortiment

Aanbeveling
Ik ben erg tevreden over de prijs/kwaliteitverhouding van de keukenloods. Ook het personeel is erg vriendelijk.

Alinea 16-05-2013

Duidelijke informatie, zeker ook de tekeningen met maten voor de inbouw.

Goede informatie, snel geleverd, keurig en professioneel afgehandeld.

bouwbedrijf 16-05-2013

eenvoudige webshop

scherpe prijzen, goede organisatie

Sylvia van Goor 15-05-2013

Optijd bezorgd,super gemakkelijk.

Alles naar wens verlopen,op afgesproken tijd geleverd. De koelkast die wij uitgezocht hadden was levertijd op,een telefoontje met een vergelijkbaar product wat wel snel geleverd kon worden, helemaal correct.

heel veel keuze.

Aanbeveling
Wij zijn zeer tevreden,betaling,levering,vriendelijkheid aan de telefoon,SUPER

als vorige

karin617 15-05-2013

makkelijk op te zoeken

gingen informeren bij pelgrim en werd daarna teruggebeld

veel keus

goede service duidelijk

Peter073 15-05-2013

Goede service correct en stipt geleverd op de afgesproken datum

Ruime keuze

Aanbeveling
Correct geholpen en snelle levering

Jan G Tieben 15-05-2013

Extra toelichting
Ik kon gemakkelijk mijn keuze maken, vooral omdat ik verschillende producten naast elkaar kon vergelijken. Bestelling gin ook heel vlotjes, ook vond ik het prettig om boter bij de vis te betalen. Afspraak over leverdatum en tijd werd correct nagekomen en de chauffeur was vrioendelijk.

Harry Nakker 15-05-2013

Snelle en correcte levering.Oorspronkelijk bestelde kookplaat was niet leverbaar en i.p.v. kregen we een modernere kookplaat voor dezelfde prijs!

Jaap 48 15-05-2013

Keukenloods werkt handig en efficient met coulante prijzen.
Wij zijn zeer tevreden over uw bedrijf en genieten nu van een prima koelkast/vriescombinatie.

n de bree 15-05-2013

De servers na de bestelling overleg en bezorging prima verlopen ben echt tevreden dit gebeurt niet altijd via internet.

cleo zandman 15-05-2013

Wij zijn zeer tevreden over de bereikbaarheid van de website en de telefonische service. Het bestelde produkt werd snel geleverd.

Eer.A. 15-05-2013

Fijne bezorger, bracht de koelkast tot in de keuken. Betaling bij afleveren en oude koelkast meegenomen. Bedankt voor de goede aflevering!

Wilco1000 15-05-2013

Bestelling snel en prima afgeleverd, de oude koelkast ingenomen. Extra complimenten voor de chauffeur van de transporteur, prima benadering en afhandeling.

321ilse 15-05-2013

Uiterst goede service van keukenloods.nl zoals op de site gezegd wordt is de levering erg snel. De geleverde artikelen zijn goed veilig verpakt. Bij ons was het zo dat we een nieuwere versie hebben gekregen omdat de oudere niet meer beschikbaar was, zonder enige kosten voor ons.
Laat nu de keuken maar komen, ik wil de apparaten gaan gebruiken! Bedankt

chris08 15-05-2013

Op de website zoeken was makkelijk, bestellen ook. Inbouw verliep perfect. En betalen was een fluitje van een cent bij degeen die de inbouw deed.

jochem74 15-05-2013

uiterst makkelijk toegankelijke website. Om 9 uur besteld en om 12.00 uur in huis! keurige aflevering.

Sjaak123456789012345 15-05-2013

Snelle opvolging van de bestelling. Item was niet op voorraad, maar er is een alternatief en duurder product voor dezelfde prijs aangeboden.

Kcirtapnijmor 15-05-2013

Duidelijke website waar alle informatie goed te vinden is.
Ben keurig op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling en de levering hiervan. Bezorging ging precies volgens afspraak. Wat mij betreft alleen maar lof.

Wijnand70 15-05-2013

Netjes zoals aangegeven op tijd nette vriendelijke bezorger
Zeer tevreden volgende keer zeker weer gebruik van de keukenloods

n.kamper 14-05-2013

Een half jaar geleden kochten wij een glas op gaskookplaat. Onlangs ging die stuk. We mochten meteen een leenkookplaat bij Keukenloods ophalen. De technische dienst van de fabrikant kwam kijken en nam contact op met Keukenloods. Wij mochten een nieuwe kookplaat uitzoeken. Na een paar dagen konden we de nieuwe kookplaat ophalen. De volgende dag mochten we de leenkookplaat terugbrengen.
Wij zijn heel goed geholpen door Keukenloods.

nviom 14-05-2013

gewoon goed bestelling opnemen per telenfoon en snel geleverd binnen twee dagen bedankt .

Jereskes 14-05-2013

De bestelling kon snel geplaatst worden en navraag leverde een bevredigend antwoord op. Vervolgens vond de levering geheel volgens planning plaats, geen lange wachttijden thuis. Dus toppie!

Arie101 14-05-2013

Tja wat moet ik zeggen, ik ben gewoon heel tevreden met de service, snelle afhandeling en correct. After Sales was ook prima. Bedankt, -

TdB2 13-05-2013

Eenvoudig zoeken op de website, goede product informatie / vergelijken, eenvoudige bestelling, zeer snelle levering, electronisch betalen bij afleveren, gratis opwaardering naar nieuwer model.

EvU 13-05-2013

Aantrekkelijke prijzen en goede telefonische uitleg over de verschillende types. Snelle levering op de opgegeven dag. In de bevestigingsmail stond dat we telefonisch contact moesten opnemen over de dag van levering maar dat was niet nodig geweest. Als er gestaan had dat je op de website het tijdstip van levering kon zien, was dat voldoende geweest.

wimatieplas 13-05-2013

Ben echt super tevreden.....
snelle bestelling!!!
snelle levering!!!
snelle oven!!!
kortom kan niet beter!!!

E.C.Smit 13-05-2013

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Levering erg vlot (na een dag). en vriendelijk.
Wij twijfelden over 2 producten, na telefonisch overleg met een van Uw medewerkers, (achteraf) goede beslissing genomen. Jammer dat Uw assortiment espresso machines niet groot is, hadden zeker weer voor Uw gekozen!

Irma99 13-05-2013

Onverwachts een kapotte vriezer hebben - wens je niemand toe - maar op het Internet liep ik tegen de website van de Keukenloods aan. Omdat ik nog wat info wilde hebben
heb ik niet besteld via het Internet - maar dus telefonisch. De vriezer die ik wilde hebben was niet op voorraad maar zou dezelfde dag nog besteld worden.
3 dagen later kreeg ik al een telefoontje en had ik de vriezer in huis. Een half uur voor aankomst van de vriezer werd ik netjes gebeld en ik moet zeggen - zowel via de telefoon als de bezorger - een prima service, vriendelijk en snelle afhandeling.
Perfect en goed functionerend bedrijf waar ik zeer zeker nog wel eens een aankoop zal doen!
Ga zo door beste mensen!

Mart en Nel 13-05-2013

Ik ben uiterst tevreden over de Keukenloods.
zeer correct aan de telefoon, super qua bezorging, goede uitleg, een absolute aanrader om te kopen, de prijzen zijn uitstekend, even weer sparen en dan mijn volgende aankoop weer bij Keukenloods dat zeker.

Stichting Sint Anna 13-05-2013

Perfecte en snelle levering. Via tel. contact krijg ik alternatieven aangeboden. Extra korting. Betaling makkelijk via Ideal of direct aan chauffeur.

Vannigt 13-05-2013

Prima medewerker aan de lijn gehad, supersnelle service, binnen vijf minuten emailbevestiging binnen. Binnen enkele dagen in huis.

Betalen bij aflevering: perfect geregeld.

Uiterst vriendelijke bezorger (stelde zich keurig voor: Alain)

Kortom: goeie prijs, goeie service.

marcel5354 13-05-2013

snelle service,perfecte aflevering,klasse vervoerder.voor de rest een perfecte afwasmachine voor dat geld,de levering op de afgesproken dag,oude machine meegenomen,bedrijf is aan te bevelen.

Beefee 13-05-2013

Een probleemloze transactie van het moment van beslissen tot aan de levering.
Uiterst correcte benadering door keukenloods medewerkers per telefoon/e-mail.
Een genot om zaken te doen met keukenloods, en beslist een aanrader.
Ik heb vanaf het eerste moment het gevoel gehad, een gewaardeerde klant te zijn.

Annet v.d Vlist 13-05-2013

Snel antwoord via de mail, aflevering volgens afspraak, goed product, fijne extra service met bezorgd sms.

tevreden klant 2013-5 13-05-2013

We zijn erg tevreden. Telefonische hulp was erg goed. Afspraak en levering kon gelukkig snel. Alles binnen een paar uur geregeld, inclusief orderbevestiging en pro forma nota per email. Uiterst tevreden dus.

Kerss078 13-05-2013

Ze hebben prima hun best gedaan om te regelen dat de koelkast binnen twee dagen bij ons thuis werd afgeleverd! Dik tevreden over de service en afhandeling!

jelle1973 13-05-2013

Levering kan worden afgesproken op de gewenste dag. En alles werd keurig in de keuken afgeleverd.
Zowel telefonisch als per email is goed contact mogelijk. Men is erg flexibel in het maken van afspraken.

Richardkuiper23 13-05-2013

Prima voor elkaar hier, zondag koelkast besteld maandag werd er gebeld dat deze niet meer voorradig was en kon een duurdere krijgen voor het zelfde geld dus mee akkoord gegaan en woensdags morgen 8 u stond hij al bij ons thuis!
Dus ben ik zeer tevreden over de keukenloods👍

Mvg, Richard

Kelly 23 13-05-2013

Klantvriendelijk, bevestiging per mail direct toegestuurd, telefoontje van te voren, snelle levering,

Oosterkamp 13-05-2013

Na de bestelling van de waatwasser op zondag, nam de keukenloods maandag al vroeg contact met ons op over het tijdstip van levering. Meestal moet je zelf ergens achteraan bellen maar dat was hier niet nodig. Op de dag van levering en montage werd ik een half uur van te voren nog netjes gebeld dat de montuer er aankwam. De monteur heeft alles zeer nawkeurig en netjes ingebouwd, prima werk!!!! We zijn zeer tevreden over het verloop van aankoop tot montage.

r.zwanenberg 13-05-2013

ik werd snel gebeld en is heel snel geleverd.
prima verlopen .
de oven en afzuigkap is precies wat ik verwacht heb

Pieters59 13-05-2013

Prima, toegankelijke website met levering zoals vooraf beloofd wordt. prima koopmogelijkheid en we zullen er zeker nog vaker gebruik van gaan maken!!

timdal 13-05-2013

Alles snel en volgens verwachting geleverd. Eerst baalde ik omdat pas na de bestelling stond weergegeven dat de kraan pas in week 20 geleverd kon worden, maar gelukkig kwam hij toch eerder binnen.

mecky 13-05-2013

duidelijke site en snelle levering.Een minpunt is dat je niet met de creditcard kon betalen. We leven in 2013 en alle betaalopties moeten gegeven worden. Eventueel een kleine meerprijs, dan kunnen de mensen zelf beoordelen of ze dit willen.

IngeLeonora 13-05-2013

Ik ben heel tevreden over het gemak waarmee bestellen via de website ging. Verder heb ik eigenlijk ook niets te klagen, maar ik ben van mening dat het altijd nog beter kan.De bestelling had bijvoorbeeld sneller geleverd kunnen worden.De bijgeleverde handleiding was niet in het Nederlands (maar we kwamen er wel uit).

ItsME_ 13-05-2013

Snel en vakkundig geholpen, levering op het moment dat ik de apparaten kon gebruiken. Alles tegen een nette prijs (de keukenlevancier kon er niet in concurreren).