Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19450 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2796 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

laar64 13-04-2013

Alles netjes en op tijd geleverd. en tijdens de bestelling goed geholpen en een paar upedates van sommige apparaten gekregen. Ben prima tevreden

JP68 13-04-2013

Er werd de tijd genomen om telefonisch technische informatie te geven. En werd bezorgd precies op het moment dat wij hem wilden.

ceesdutch 13-04-2013

4,5
Helaas twee weken moeten wachten op iets wat volgens de website op voorraad was en binnen twee werkdagen bij ons zou moeten zijn. Voor de levering geen afspraak gemaakt. DHet pakje stond ineens voor de deur!

Officiele reactie van Keukenloods 13-04-2013

Beste Kees,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Kunt u uw order/klant nummer sturen naar info@keukenloods.nl. Ik ga dan uitzoeken wat er mis is gegaan. Excuses voor het ongemak.

bb-chief 13-04-2013

gewoon uitstekend geholpen, alles netjes en snel verwerkt en afgeleverd. nette chauffeur die ook alle troep weer meenam en de betaling aan de auto ging ook probleemloos!

4415 13-04-2013

vlotte en snelle levering goed stevige verpakking
volgende keer als we weer iets nodig hebben zullen we zeker eerst bij jullie zoeken

Jan Pieterse 13-04-2013

Website is duidelijk en product is mooi op tijd geleverd met een correcte uitvoering van de levertijd en hetgeen afgesproken.

Willem de 5e 12-04-2013

Goed website. medewerker belt binnen een uur terug naar aanleiding van mailbericht, dus goed bezig zou ik zeggen. Zal ik doorgeven aan vrienden.

RokkoLucky 12-04-2013

Keurig afgeleverd geen klachten, voor herhaling vatbaar.
Als het volgende stuk is denk ik toch dat ik het bij jullie koop.

TomRijk 12-04-2013

Bestelling verliep vlekkeloos. Een pluim voor uw communicatie. Geleverd op het juiste adres met goede informatie over leverdatum.

denaad 12-04-2013

zeer leuke en overzichtelijke website
koop er nog weleens als dat nodig is
een aanrader
zal vrienden en of kennissen aanraden hier eerst te kijken

Robertus 12-04-2013

Goed bereikbaar via telefoon. Uitstekende service en dito levering. Vriendlijk geholpen en gewezen op voor en nadelen van het door mij gekozen artikel.

Rene99998888 12-04-2013

De apparaten moeten nog ingebouwd worden, net als de nieuwe keuken overigens..

Doordat we meerdere apparaten hebben heb ik een mooie korting kunnen krijgen, met meedenkende medewerker!

Ik vond het wel "spannend" oneens fors bedrag vooraf te betalen. Toch gedaan, zonder problemen...

Stipte levering, bevestiging vooraf via sms en mail.

Zeer tevreden dus!

E.K. van der Linden 12-04-2013

Kreeg een mooie prijs omdat ik 2 producten tegelijkertijd aankocht. geleverd op de dag waarop ik gevraagd had en binnen het tijdsbestek welke een dag voor de bestelling via email en sms aan mij doorgegeven was. Ook het betalen via pin aan de chauffeur zonder extra kosten vind in een grote plus!! Zal hier wanneer nodig zeker weer aankopen doen.

Eric

Ray2010 12-04-2013

5,2
Correcte levering, wel erg veel e-mail berichten waarbij je steeds moet inloggen om de info te kunnen lezen.
Wat ik misleidend op de site vind is de levertijd van 1 tot 2 dagen. Als je toevallig dit vakje aan tikt staat er ineens "indien voorradig bij leverancier". Uiteindelijk werd de koelkast na 7 dagen geleverd. Een reactie op een mail die ìk hier over stuurde heb ik nooit meer gekregen.
De oude koelkast werd keurig mee genomen echter jammer dat dit nergens vermeld staat en dat ik hier dus over moest bellen.

Officiele reactie van Keukenloods 12-04-2013

Beste Ray,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.

Wij staan op voor suggesties. Graag zou ik van u horen waar u de informatie "indien voorradig bij de leverancier" zou willen zien. In onze winkelwagen wordt hier wel melding van gemaakt, maar blijkbaar valt dit niet genoeg op.

Kunt u aangeven met welk e-mailadres u een reactie naar ons heeft gestuurd. Ik wil graag uitzoeken wat er met uw e-mail is gebeurd en de desbetreffende verantwoordelijke hier op aanspreken.

Wat betreft het retour nemen van oude apparatuur. Dit doen wij standaard. Het klopt dat dit inderdaad nergens op de website wordt vermeld. De verwijderingsbijdrage is onlangs afgeschaft en dit stond hierbij aangegeven. Wij gaan het direct toevoegen. Bedankt voor de tip.

Graag hoor ik van u.

f p n schrijvers 12-04-2013

het bestelde product is zeer snel geleverd en prima verpakt. zag er ook prima uit. voldoet volledig aan mijn verwachtingen

i19t64 12-04-2013

goed en duidelijk en vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.
mijn gekozen aanbieding was uitverkocht, kreeg een andere vaatwasser aangeboden voor dezelfde aanbiedingsprijs. deze was nog beter als de keuze die ik had gemaakt. (toppie)
de levering verliep netjes volgens de afspraak.
voor de keukenloods zal ik zeker een mondreclame voor maken.

van A 12-04-2013

Vaatwasser besteld via de website van Keukenloods. Vaatwasser was niet op voorraad, werd binnen 10 minuten gebeld dat bestelling ongeveer een week zou duren en werd daarom een vergelijkbaar (peer tientjes duurder) model aangeboden voor dezelfde prijs, dat wel direct leverbaar was.
Apparaat werd netjes volgens afspraak en op tijd geleverd en vakkundig ingebouwd.

Bert en Fred 12-04-2013

Zeer goede service, vriendelijke en behulpzame medewerkers die je overal bij willen helpen. Al ons keukenapperatuur hebben we hier besteld, datum van oplevering was nog niet bekend en er werd niet moeilijk gedaan dat de bestelling langer bij hun bleef staan.

Meera 12-04-2013

Een zeer snelle en vlotte afwikkeling van mijn bestelling. Vrijdag besteld en maandagochtend al bij me thuis afgeleverd.
E-mailberichten werden vlot beantwoord.
Kortom een zeer tevreden klant!

Han65jr 12-04-2013

Alles was toppie verlopen, alleen bij de levering bleek dat de chauffeur in Zeeland was i.p.v. Limburg maar de dag erna was de kookplaat in huis en ziet er allemaal super uit.

KMC van Kessel 12-04-2013

Door de jaren heen erg professioneel geworden. Nederlandse apparatuur en garantie. Ze zijn goed bereikbaar en komen hun afspraken altijd na. Problemen worden keurig netjes opgelost.

anoniem 02 11-04-2013

alles prima verlopen
ook na telefonische vraagstelling, snel antwoord via de mail
ook de levering op de afgesproken tijd

W Knobben 11-04-2013

De keukenloods doet wat hij beloofd op de site.
Prima op tijd zoals was door gemaild.
Keurige nette en vriendelijke bezorger.
Beter kan je niet verwachten.
Prima vaatwasser voor 'n scherpe prijs.
U krijgt van mij de WARME douche !!!
Fam. Kxx

Delvoux 11-04-2013

Keukenloods super ervaring. De vaatwasmachine die ik wilde kopen was ergens anders goedkoper. Keukenloods deed mij een aanbod, voor de zelfde prijs die ik had gezien een luxer machine te leveren. Dit hebben wij dus gedaan. Afspraak maken voor het leveren was ook super. Via mail en sms kreeg je door welk tijdstip werd geleverd. En ook dit was goed geregeld. En het oude machine werd mee terug genomen. Ik zal weer overwegen om eerst bij keukenloods te kijken en iets te kopen.

Groetjes
x

Lizet58 11-04-2013

Voor de 2e keer een aanschaf gedaan bij de Keukenloods. Dit keer met installatie.
Alles is vakkundig gedaan.

Pieter B 2013 11-04-2013

Duidelijke website ,voldoende keus, makelijk te bestellen. Bij tel. kontakt prima uitleg .Levering volgens afspraak Zeker een aanrader in de webwinkels

Ketz 11-04-2013

Erg overzichtelijke website met uitstekende prijzen!
Goed voor weinig,zie je niet overal.
Prima contact verhouding,kunnen veel bedrijven van leren!
Erg gemoedelijk in betalings mogelijkheden
Levering stipt op afgesproken tijd volgens afspraak.

warmerdam. w. 11-04-2013

goed te vinden op internet en een duidelijke omschrijving van het product.
de prijs invergelijking van anderen aanbieders is zeer gunstig, vooral door de inclusief verzendkosten.
de snelle aflevering waarbij je kan bellen voor het tijdstip [binnen 2 uur] zodat men niet de hele dag hoeft binnen te zitten.

haka48 11-04-2013

alles verliep prima ruime keus , duidelijke website
goedkoopste aanbieding in de vergelijking. prima alternatief aangeboden toen bestelde model niet te leveren was tegen de zelfde prijs.

J. Keller 11-04-2013

Keurig geholpen en levering zoals beloofd op de dag en v.t.v. een smsje hoe laat ze kwamen. Alles met de mail bevestigd.

Amber 2 11-04-2013

Prima levering goed op tijd afhandeling goed
Fijn dat je kunt pinnen aan huis .
Je ktijg eerst sms dus hoeft er niet de heledag voor thuis te blijven

phspc92 11-04-2013

Ik heb telefonisch besteld, ben goed te woord gestaan en de bestelling en aflevering zijn volgens afspaak uitgevoerd. Geen klachten dus !

tevreden man 11-04-2013

was slecht te bereiken door een storing in het telefoon net. Dus misschien niet eerlijk oordeel. Ben na email netjes terug gebeld.

S. Kolthof 11-04-2013

makkelijk via de site te bestellen met goede vergelijkingsmateriaal. Duidelijke communicatie over de leverdatum en bloktijd. Bezorging stipt op tijd en vriendelijk. Ik ben een tevreden klant.

Jaap B 1965 11-04-2013

gewoon zeer tevreden over het totaal resultaat zo wel aan de telf als het afleveren van de vaatwasser bij mij thuis kortom keurig geregeld.Ik zou zo weer bij jullie bestellen en jullie bij een ander aan bevelen.

ELJO Cleaning 11-04-2013

duidelijke website, keurige en snelle levering
geleverd volgens afspraak. Zal uw firma zeker aan andere aanbevelen.

sophe 11-04-2013

Snel advies over inbouwhoogte van de plafondunit en stelden na bestelling (voor levering) alsnog de prijs naar beneden bij toen bleek dat elders op internet de unit nog goedkoper werd aangeboden.

S.N. 11-04-2013

1,5
wij bestelden het fornuis vanwege de prijs en de 24 uurs levering die breed geadverteerd werd.

Bestelling doorgegeven, en de volgende dag betaald per ideal. (raar dat dat niet direct kon)

allerlei mails gekregen, maar geen leveringdatum.
Na bellen met de klanten service zouden we terug gebeld worden door transporteur, de klantenservice meneer ging een mail sturen naar ze.
Wat niet gebeurde.
Na nogmaals bellen met de klantenservice werden we 3 uur later idd gebeld door transporteur maar die vertelde dat ze pas net onze gegevens hadden gekregen van keukenloods. (het was ondertussen donderdag)

Afspraak voor levering kon niet eerder dan maandag, we zouden sms bericht ontvangen met tijd.
Wat niet gebeurde.
Vrijdag kregen we een mail dat Maandag ochtend tussen 6:45 en 9:00 het fornuis bezorgd zou worden?!
Dat is een behoorlijk aparte tijd om zonder overleg op maandag te plannen...

Het werd dan wel excact om 6:45 geleverd, daar geen klachten.
Maar het voortraject was dramatisch en wij vinden de handelingen die je moet verrichten om het product daadwerkelijk te verkrijgen (op de stoep) gecompliceerd en onduidelijk omschreven, de reclame nu besteld 24 uur later in huis is daarbij volledig misleidend.

Beste S.N,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent. Graag ontvang ik uw klant of ordernummer zodat ik kan zien wat er is misgegaan. Kunt u deze sturen naar info@keukenloods.nl. 24 uurs levering zou moeten betekenen dat er ook binnen 24 uur geleverd zou moeten worden.
Onze excuses voor het ongemak.

Graag hoor ik van u.

CLASINA 50 11-04-2013

Was keurig en netjes zag hem ergens anders goedkoper en kreeg hem voor de delfe prijs.
Ze namen de oude mee terug dat vond ik wel fijn hoef je er zelf niet mee te slepen

AE. 11-04-2013

Zou prettig zijn als ik even een mailtje had gekregen dat bestelling is verzonden. Ik heb een prima bod ontvangen nadat ik gemeld had dat product ergens anders goedkoper was, zeer snelle reactie via email. Top service!

Ronald Peulen 11-04-2013

Prima website, goede leveringen. Het enige minpunt is de onduidelijke bestelwijze. Je krijgt een mail, vervolgens wederom een mail en daarna een telefoontje met een afspraakbevestiging. Waarom is dit alles niet mogelijk via de bestelwijze op de website?

Beste Ronald,

Bedankt voor uw beoordeling en uw opmerking.

We nemen uw opmerking mee in onze wekelijkse vergadering.

Wilko leusden 11-04-2013

Ik heb heel bewust voor de keukenloods gekozen, gezien mijn goede ervaring uit het verleden. Eerst telefonisch overleg met een van de adviseurs voor uitgebreide informatie (Dit zijn geen verkopers maar echt adviseurs) en daarna de bestelling geplaatst. Alles was weer volgens afspraak. Voor de volgende bestelling zullen we weer voor de keukenloods gaan.

male17 11-04-2013

Mooie website met duidelijke informatie. Alleen de leveringsinformatie is barslecht. De levertijden zijn niet actueel. Voor de door ons gekozen producten stond een levertijd van 1 - 2 werkdagen. Daarbij wordt echter vermeldt dat dat is op basis van beschikbaarheid bij de leverancier en de agenda van het afleverbedrijf. Daardoor duurde levering 1- 2 weken in plaats van 1-2 dagen. Wij hadden keukenloods uitgekozen vanwege de snelle levertijden, maar dat was dus zinloos!
Vervolgens staat er dat je wordt gebeld voor een leveringsafspraak in plaats daarvan krijg je een pdf bestand toegemaild met het verzoek zelf even te bellen voor een afspraak. Het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de aflevering had pas na enkele dagen tijd om te leveren...
Al met al niet erg tevreden over levering en communicatie over actuele levertijden.

Beste Klant,

bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent. Wij proberen onze voorraad zo actueel mogelijk weer te geven. Helaas grijpen we af en toe mis. Onze excuses daarvoor. Graag ontvang ik uw ordernummer zodat ik kan bekijken waar het precies is mis gegaan. Nogmaals onze excuses en ik hoor graag van u.

65Rob 11-04-2013

Een goede site met veel aanbod en een scherpe prijs.Keurige levering op de afgesproken datum en bloktijd van 2 uur.

J.A123 11-04-2013

Goede en snelle service.
Even bellen en direkt kunnen afhalen.

Als er In de toekomst weer keuken delen moeten komen,
komen we zeker bij jullie terug!

Ashok01 11-04-2013

Hele duidelijke website kon meteen vinden wat ik zocht en daarna duidelijke stappen om te bestellen etc. Ik werd netjes gebeld voor een afspraak. Ik heb 1 klein minpuntje ik zou een e mail ontvangen met een tijdvak van 2 uur wanneer de magnetron geleverd zou worden en die heb ik nooit ontvangen.

D. Houtman 10-04-2013

Makkelijke site om te bestellen. Prima service in verband met de levering: snel en zeer klantgericht. Levering conform afspraak en prima afgewerkt.
Zeer tevreden over apparaat.

Evelynng 10-04-2013

Top customer service received from Keukenloods (Rick van Veen, P.Oosterwolde). Our Original choices were not available, and Rick immediately made some good recommendations, gave us time to reconsider and we are very pleased with his recommendations. We would highly recommend Keukenloods to our family and friends.

L.Wierda 10-04-2013

7,3
Keurig afgeleverd. chauffeur belde half uur van te voren dat het een kwartiertje later werd dan de bedoeling was.
super!!

Harry Evers 10-04-2013

Goede prijs voor de koelkast en ik werd meteen gebeld om een afspraak te maken, kreeg 1 dag van te voegen een sms met de exacte levertje en netjes volgens afspraak geleverd