Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Mart4921 17-04-2013

Goede site, prima vindbaar.
Prettige navigatie.
Groot ass.
Correcte afhandeling ook van de levering.

Anco78 17-04-2013

Goede service, goede begeleiding als je belt. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de vorderingen.

Carolas 117 17-04-2013

Nog niet geinstaleerd, kan dus nog geen oordeling geven.
Ik hoop volgende week de kap te kunnen installeren en dan te bekijken of en hoe het een en ander in z.n werk zal gaan.
Maar qua aankoop en aflevering via de Webshop is het prima verlopen alles in goed
overleg gegaan en keurig op tijd geleverd.

arnold visscher 17-04-2013

Prima service.overzichtelijke website en snelle levering tegen goede prijs.kortom hier zit een tevreden klant

Wilma schurink 16-04-2013

Goede afspraken wat betreft de levering.We kregen een luxere uitvoering voor hetzelfde geld.Betrouwbare firma.

sjak1969 16-04-2013

Goede website, snelle levering en ideale leveringsafspraak. Product goed afgeleverd. Dus heel erg tevreden!

180667 16-04-2013

laatste jaren alle nieuwe electrische apparaten bij jullie gekocht... Prima service, altijd meegaand betreffende leverweek.Prijsaanbiedingen oké.

familie van Vliet 16-04-2013

Fornuis staat als een 'plaatje' in de keuken, een geweldige aanwinst.
Alles werkt prima en de oven is zo ruim dat er van alles tegelijk in kan.
Bestelling, bezorging en verdere afhandeling was erg snel, prettig aandoend en goed.
Kortom...voor iedereen een aanrader!

Dennis5071975 16-04-2013

geweldig alles op tijd goede service .goed tevreden op naar de volgende bestelling.betaling goed verzorgd goed personeel.

caroline1962 16-04-2013

De vaatwasser die wij hadden uitgezocht was bij de keukenloods het goedkoopst. Nadat wij de vaatwasser hadden aangeklikt voor in het winkelmandje werd ons een zeer voordelig alternatief geboden: een duurder model voor dezelfde prijs. Dat hebben wij gedaan. de volgende ochtend werden wij meteen gebeld voor de aflevering voor de volgende dag.De vaatwasser werd keurig op tijd geleverd en we konden bij de chauffeur pinnen.Wij zijn zeer tevreden en zullen De Keukenloods bij iedereen aabevelen.

JanD59 16-04-2013

Goede magnetron voor een mooie prijs. Makkelijk te bestellen via de website en levering volgens afspraak.
Goede inbouw instructies, boormal voor "anti-kiep" beugel mee geleverd. Zo is inbouwen een fluitje van een cent.

S.Kolthof 16-04-2013

bestellen is zeer eenvoudig. De levering keurig in de periode waarin het werd aangegeven. Bezorger vriendelijk en netjes. Zeer tevreden !

Henkjan van der Horst 16-04-2013

Alles ging prima, ik kreeg duidelijke informatie, ook toen ik naderhand een vraag had over de aansluiting ben ik prima geholpen.

Rippert 16-04-2013

Goede website met veel info over product.
Heb gebeld over de levering die niet bij DutchNed in het systeem stond.
Deze werdt via PostNL verstuurd kreeg ik te horen.
Waarom ik de "Bel DutchNed" pdf mail kreeg is onbekend.
Dezelfde dag geleverd, prima staat van pakket en product.

Dus op 1 klein dingetje na is alles zeer goed verlopen.

kruithof66 16-04-2013

We hadden een andere siemens gekozen niet op voor raad een duurdere gehad met vergelijk ,voor de zelfde prijs korting van 243 euro . het was super. top gewoon!!
En nu maar hope dat het lang mee gaat. de volgende of wat ander is zeker bij keukenloods!! dus een hele warme douge. Super.

Gr -

enitrauw 16-04-2013

Heel snel geleverd en voor een super prijs. Netjes geinformeerd over levering etc, kan niet beter lijkt me.

boskje 16-04-2013

Goede en leesbare site.Bij vragen die niet op de site staan een goede uitleg via de telefoon. Vragen die na de levering kwamen telefonisch zeer adequaat, snel en tot volle tevredenheid afgehandeld. Hoe de vaatwaasser bevalt is nog niet te zeggen.

marco warmte 16-04-2013

via website was levertijd niet voldoende duidelijk, na telefoontje, werd gelijk een redelijk nauwkeurige levertijd opgegeven, voor levering kwam keurig faktuur en werden we benaderd voor aflevertijd

Lucia van Kempen 16-04-2013

Keukenloods is een fantastisch voorbeeld van hoe een webwinkel moet zijn.
Keurige begeleiding en afhandeling. De aflevering was eveneens prima.

André 1963 15-04-2013

overzichtelijke website, alle benodigde info t/m bouwtekening kast, snel contact, efficiente afspraken rond levering.

Lindapinda1989 15-04-2013

Ik had koolstof filters nodig en kon ze meteen bestellen jij deze website. En binnen een paar dagen had ik ze binnen.

Thomas Voortman 15-04-2013

Hoewel de levering enkele dagen langer op zich heeft laten wachten dan op de website beloofd zijn wij zeer tevreden met de algehele afhandeling van onze bestelling. De vriezer voldoet ook naar volgens de verstrekte informatie op de website. Wij zijn tevreden.

naam 12523 15-04-2013

Er is vanaf het begin duidelijkheid over de dag van levering. De dag vantevoren wordt via sms gemeld in welk blok van 4 uur er geleverd wordt. Dat is stipt zo uitgevoerd.

ErikW1987 14-04-2013

Prima communicatie en product geleverd zoals afgesproken. We hopen veel plezier aan de kookplaat te gaan beleven

John5823 14-04-2013

Goede duidelijke website Goede tekeningen van inbouwmaten etc. Telefonisch goed bereikbaar. Snelle duidelijke en overzichtelijke orderafhandeling via email etc

Schaeffer 14-04-2013

'S avonds besteld de dag erna geleverd en de oude vaatwasser meegenomen. Prima dus vandaar ook een hoge beoordeling.

Peter Ullrich 14-04-2013

Keukenloods maakt waar wat ze zeggen. Ik had de vaatwasser 's morgens om 08.50 besteld en deze werd 's middags al afgeleverd. Voor 09.00 bestellen dezelfde dag bezorgd is hier geen loze kreet. Zal in voorkomend geval zeker weer zaken doen.

WoutJ 14-04-2013

snelle en goede behandeling van de vragen die per mail zijn gesteld, makkelijk te bestellen. levering correct op de tijd die is ontvangen via SMS. prima ervaring. ik zou jullie zo aanbevelen bij familie en vrienden.

annelie 55 13-04-2013

zondagavond besteld, maandagochtend kontakt opnomen, dinsdag sms gehad omtrent bezorging op woensdag tussen 1 - 3 uur. woensdag om 10 over 1 bezorgd. klasse!

laar64 13-04-2013

Alles netjes en op tijd geleverd. en tijdens de bestelling goed geholpen en een paar upedates van sommige apparaten gekregen. Ben prima tevreden

JP68 13-04-2013

Er werd de tijd genomen om telefonisch technische informatie te geven. En werd bezorgd precies op het moment dat wij hem wilden.

ceesdutch 13-04-2013

4,5
Helaas twee weken moeten wachten op iets wat volgens de website op voorraad was en binnen twee werkdagen bij ons zou moeten zijn. Voor de levering geen afspraak gemaakt. DHet pakje stond ineens voor de deur!

Officiele reactie van Keukenloods 13-04-2013

Beste Kees,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Kunt u uw order/klant nummer sturen naar info@keukenloods.nl. Ik ga dan uitzoeken wat er mis is gegaan. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
J. Langenberg

bb-chief 13-04-2013

gewoon uitstekend geholpen, alles netjes en snel verwerkt en afgeleverd. nette chauffeur die ook alle troep weer meenam en de betaling aan de auto ging ook probleemloos!

4415 13-04-2013

vlotte en snelle levering goed stevige verpakking
volgende keer als we weer iets nodig hebben zullen we zeker eerst bij jullie zoeken

Jan Pieterse 13-04-2013

Website is duidelijk en product is mooi op tijd geleverd met een correcte uitvoering van de levertijd en hetgeen afgesproken.

Willem de 5e 12-04-2013

Goed website. medewerker belt binnen een uur terug naar aanleiding van mailbericht, dus goed bezig zou ik zeggen. Zal ik doorgeven aan vrienden.

RokkoLucky 12-04-2013

Keurig afgeleverd geen klachten, voor herhaling vatbaar.
Als het volgende stuk is denk ik toch dat ik het bij jullie koop.

TomRijk 12-04-2013

Bestelling verliep vlekkeloos. Een pluim voor uw communicatie. Geleverd op het juiste adres met goede informatie over leverdatum.

denaad 12-04-2013

zeer leuke en overzichtelijke website
koop er nog weleens als dat nodig is
een aanrader
zal vrienden en of kennissen aanraden hier eerst te kijken

Robertus 12-04-2013

Goed bereikbaar via telefoon. Uitstekende service en dito levering. Vriendlijk geholpen en gewezen op voor en nadelen van het door mij gekozen artikel.

Rene99998888 12-04-2013

De apparaten moeten nog ingebouwd worden, net als de nieuwe keuken overigens..

Doordat we meerdere apparaten hebben heb ik een mooie korting kunnen krijgen, met meedenkende medewerker!

Ik vond het wel "spannend" oneens fors bedrag vooraf te betalen. Toch gedaan, zonder problemen...

Stipte levering, bevestiging vooraf via sms en mail.

Zeer tevreden dus!

E.K. van der Linden 12-04-2013

Kreeg een mooie prijs omdat ik 2 producten tegelijkertijd aankocht. geleverd op de dag waarop ik gevraagd had en binnen het tijdsbestek welke een dag voor de bestelling via email en sms aan mij doorgegeven was. Ook het betalen via pin aan de chauffeur zonder extra kosten vind in een grote plus!! Zal hier wanneer nodig zeker weer aankopen doen.

Eric

Ray2010 12-04-2013

5,2
Correcte levering, wel erg veel e-mail berichten waarbij je steeds moet inloggen om de info te kunnen lezen.
Wat ik misleidend op de site vind is de levertijd van 1 tot 2 dagen. Als je toevallig dit vakje aan tikt staat er ineens "indien voorradig bij leverancier". Uiteindelijk werd de koelkast na 7 dagen geleverd. Een reactie op een mail die ìk hier over stuurde heb ik nooit meer gekregen.
De oude koelkast werd keurig mee genomen echter jammer dat dit nergens vermeld staat en dat ik hier dus over moest bellen.

Officiele reactie van Keukenloods 12-04-2013

Beste Ray,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.

Wij staan op voor suggesties. Graag zou ik van u horen waar u de informatie "indien voorradig bij de leverancier" zou willen zien. In onze winkelwagen wordt hier wel melding van gemaakt, maar blijkbaar valt dit niet genoeg op.

Kunt u aangeven met welk e-mailadres u een reactie naar ons heeft gestuurd. Ik wil graag uitzoeken wat er met uw e-mail is gebeurd en de desbetreffende verantwoordelijke hier op aanspreken.

Wat betreft het retour nemen van oude apparatuur. Dit doen wij standaard. Het klopt dat dit inderdaad nergens op de website wordt vermeld. De verwijderingsbijdrage is onlangs afgeschaft en dit stond hierbij aangegeven. Wij gaan het direct toevoegen. Bedankt voor de tip.

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet
J. Langenberg

f p n schrijvers 12-04-2013

het bestelde product is zeer snel geleverd en prima verpakt. zag er ook prima uit. voldoet volledig aan mijn verwachtingen

i19t64 12-04-2013

goed en duidelijk en vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.
mijn gekozen aanbieding was uitverkocht, kreeg een andere vaatwasser aangeboden voor dezelfde aanbiedingsprijs. deze was nog beter als de keuze die ik had gemaakt. (toppie)
de levering verliep netjes volgens de afspraak.
voor de keukenloods zal ik zeker een mondreclame voor maken.

van A 12-04-2013

Vaatwasser besteld via de website van Keukenloods. Vaatwasser was niet op voorraad, werd binnen 10 minuten gebeld dat bestelling ongeveer een week zou duren en werd daarom een vergelijkbaar (peer tientjes duurder) model aangeboden voor dezelfde prijs, dat wel direct leverbaar was.
Apparaat werd netjes volgens afspraak en op tijd geleverd en vakkundig ingebouwd.

Bert en Fred 12-04-2013

Zeer goede service, vriendelijke en behulpzame medewerkers die je overal bij willen helpen. Al ons keukenapperatuur hebben we hier besteld, datum van oplevering was nog niet bekend en er werd niet moeilijk gedaan dat de bestelling langer bij hun bleef staan.

Meera 12-04-2013

Een zeer snelle en vlotte afwikkeling van mijn bestelling. Vrijdag besteld en maandagochtend al bij me thuis afgeleverd.
E-mailberichten werden vlot beantwoord.
Kortom een zeer tevreden klant!

Han65jr 12-04-2013

Alles was toppie verlopen, alleen bij de levering bleek dat de chauffeur in Zeeland was i.p.v. Limburg maar de dag erna was de kookplaat in huis en ziet er allemaal super uit.

KMC van Kessel 12-04-2013

Door de jaren heen erg professioneel geworden. Nederlandse apparatuur en garantie. Ze zijn goed bereikbaar en komen hun afspraken altijd na. Problemen worden keurig netjes opgelost.