Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

B Kaandorp 27-04-2013

alles volgens plan verlopen en goed door het telefoon
team geholpen
het plaatsen van de afzuigkap was een appeltje eitje

René uit Brabant 27-04-2013

Erg tevreden over zoekmogelijkheden, informatie op website en na bellen juiste informatie. Ook laeveren en afstemmen voor afleveren gng zoals verwacht. Prima gedaan!

M.houllich 27-04-2013

Heel goed bereikbaar met Het bedrijf van Jullie .hele geode afspraken..
Tot de volgende aankoop..

Dank u .
M.houllich

Henk van Breemen 27-04-2013

prima afhamdeling en een uitstekende bezorging
Duidelijke website met een zeer goede technische informatie over de produkten.

Rob Herrebout 27-04-2013

goed vindbare website, keurig geholpen over o.a. de maatvoering. Binnen 1 dag de bestelling in huis, fijn dat ik aan de deur kon pinnen. Geen gedoe met Ideal of creditcards.
Volgende keer ga ik weer bestellen bij de Keukenlooods

truustruuus 27-04-2013

Het is voor mij een prettige ervaring geweest, zelfs toen de betaling tegen liep goed geholpen. Enige minpuntje was de telefonische bereikbaarheid, verder meer dan tevreden.

w.j. huijer 27-04-2013

top geleverd goede kwaliteit goede prijs. netjes oude oven en magnatron
meegenomen.

MdBruijn 27-04-2013

Waarom Keukenloods voor mij:
- op werkdag voor 9:00 besteld, dezelfde dag geleverd, op de site kan je onder orderstatus zien wanneer geleverd wordt;
- bezorger belt dat hij/zij er aan komt;
- niets aanbetalen, betalen bij de bezorger;
- oude apparaat gaat mee terug met de bezorger;
- alle 7 dagen per week telefonisch contact mogelijk.

arjen gaal 26-04-2013

het was een nette en vlotte levering. en de oude apparaten zijn weer netjes terug genomen. op de website kon je de producten goed bekijken en vergelijken met andere merken.

Henny Puijnen 26-04-2013

Ik ben zeer tevreden, zeker over de prijs maar ook zeker over de levering. Binnen 24 uur hadden we onze wasmachine die je eigenlijk niet kunt missen.

L.H. de Waal 26-04-2013

Indien de nood aan de man komt zeker voor herhaling vatbaar. Aangezien meestal bij deze apparatuur een snelle levering noodzakelijk is.

Keukenbouwer 26-04-2013

Website is zeer overzichtelijk en uitgebreid. De bereikbaarheid is prima, zowel telefonisch als via de website. De bestelling werd zeer correct op het afgesproken tijdstip afgeleverd.
Volgende bestellingen gaan zeker weer via Keukenloods.nl

sylpeet 26-04-2013

Wij kunnen keukenloods aan iedereen aanbevelen en zullen zeker mond op mond reklame maken voor dit bedrijf.Zeker ook voor het assortiment en de prijs is super laag en dan ook durven schrijven ergens goedkoper laat het ons weten .Dus met andere woorden wij zijn de goedkoopste .Zal ook zeker in het vervolg als we nog iets moeten hebben bij keukenloods kopen.

Sledgehammer 26-04-2013

Snelle levering. Status van de bestelling wordt doorlopend bevestigd. Transport keurig en binnen tijdvak van 2 uur nauwkeurig. Levering zou tussen 8.30uur en 10.30 uur zijn maar chauffeur stond om 8.00uur op de stoep. Helemaal top! Bedankt Keukenloods!

gebruikerjj 26-04-2013

Goed overzichtelijke website.
Snelle response op vragen via mail.
Levering volgens afspraak (vooral contact vooraf door transporteur is erg fijn en ook dat er een tijdslot van 2uur wordt aangegeven ipv dat je de hele dag moet zitten wachten).

Ond2013 26-04-2013

Goed bereikbaar,vriendelijk personeel.Er is keurig vooraf gebeld hoe laat er bezorgd zou worden.Product was goed verpakt.

ko van gaal 26-04-2013

website en hiermee ook de bereikbaarheid is makkelijk en duidelijk. de 10 voor de levering is omdat we wat problemen hadden met de betaling e de chauffeur het geduld en de tijd had om te wachten tot het goed geregeld was.het enige minpuntje vind ik wel is dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit.

P. De booij 25-04-2013

Contact zowel via mail als telefonisch apparaat moet nog worden geplaatst dus daar an ik nog heen oordeel over vormen. De bezorging zowel de afgesproken tijdcals de service was goed

mathmeis 25-04-2013

ben heel erg tevreden en zal indien ik weer iets nodig heb weer bij jullie bestellen . Verder zijn jullie erg behulpzaam en heel vriendelijk om iemand te woord te staan. Bedankt.

KKarin1989 25-04-2013

snel geleverd, werkt goed. had nog gebeld voor meer informatie, kreeg duidelijke uitleg en kon ook meteen telefonisch bestellen.

John van Boxtel 25-04-2013

Zeer tevreden goede service telefonisch en geleverd op de afgesproken tijd ok de prijs was goed ik zag hem elders goedkoper heb gebeld en ik kreeg hem voor het zelfde bedrag als bij die ander toppie

Feentra 25-04-2013

Uitstekende service en bezorging is top. Snelle levering. Goede beschrijving van de installatie. Zou in de toekomst nogmaals een bestelling plaatsen.

Fijn Timmerwerk 25-04-2013

Keurige service, snelle levering en goeie prijzen.Ook het pinnen bij levering is erg handig.
Groetjes -.

vd zee 25-04-2013

is goed afgeleverd,en doet het na inbouw geweldig.
de beschrijving voor het inbouwen was zeer goed.
het contact per telefoon was zeer aangenaam.

rilana99 25-04-2013

Goede en vriendelijke service.
Toen het bestelde product niet leverbaar was is het prima opgelost
door keukenloods wat ik als klant erg belangrijk vind. Product
zelf bevalt ook prima.

Lou88 25-04-2013

5,8
Ik heb op vrijdag gebeld dat mijn bestelling (die op maandag gepland stond) NIET op maandag geleverd kon worden. Of deze naar dinsdag verplaatst kon worden. Dit was geen probleem en hij zou dinsdag komen. Bij enorme toeval was er maandag iemand thuis en ineens staat daar de koelkast. Ik was alleen thuis en had er niet op gerekend. Waarop de bezorger mij verteld dat ze de koelkast niet naar boven tillen (10 treden). Snap ik ook nog want dat staat in het contract, maar dinsdag hadden er meerdere mensen thuis geweest om dit samen met mij te doen. Jammer, vond ik slechte service vanuit communicatie en levering.
De koelkast zelf werkt overigens prima!

Officiele reactie van Keukenloods 26-04-2013

Bedankt voor uw beoordeling. Het blijkt dat bij uw bestelling miscommunicatie tussen onze verkoopafdeling en de bezorgdienst is geweest waardoor het product per abuis te vroeg bij u bezorgd is. Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe koelkast.

B. Konst

ygregory 25-04-2013

Uitstekend advies, snelle levering, uiterst vriendelijke en vakkundige service. Vanaf het eerste contact tot aan de betaling, zeer professioneel en betrouwbaar.

Rudie van Hardeveld 25-04-2013

dit was de derde bestelling grandioos van bestelling tot levering aan de deur voor mij 3 keer een 10 qua beoordeling tot de volgende bestelling

groeten rudie

smitsen 24-04-2013

via internet even rond gekeken en wat niet onbelangrijk is dat de keukenloods als goed koopste de afzuigkap kon leveren.besteld en met een paar dagen al in huis, toppie

saltair 24-04-2013

prima sevice en snelle handeling en dat voor die prijs.

en ze nemen ook nog je oude je oude afwasmachine mee klasse

Ton van de Nadort 24-04-2013

Prima telefonische voorlichting.
Direct bestelling opnemen en levering binnen een paar dagen. Op de afgesproken dag en binnen de twee uur tijdslimiet die opgeven was.

ineke tichelaar 24-04-2013

Altijd de goedkoopste, vriendelijke sales, zeer plezierige levering, zonder dat je de hele dag thuis hoeft zitten wachten d.m.v een sms-je van te voren.
wij zijn super tevreden. Dus tot de volgende aankoop!

Frank Schoute 24-04-2013

Nette pagina, zoekt vrij simpel.
Bereikbaarheid goed.
bestelling ging makkelijk. Uw medewerker verleende een keurige snelle service.

Andre van Beek 24-04-2013

Super efficient, zowel de website, orderverwerking, contact met transporteur en levering. Complimenten.

michel19791 24-04-2013

Eenvoudige en snelle bestelling mogelijk via de website, goede en snelle service, mede door de 24 uurs levering.
enige punt van aandacht, is dat het fijn zou zijn dat er grotere detail tekeningen beschikbaar zijn met de inbouw maten.

ivdvelden 24-04-2013

Geweldige service, telefonisch moeilijkte bereike, vriendelijke mensen. Goede website
mvg I vd vxx

Officiele reactie van Keukenloods 24-04-2013

Bedankt voor uw beoordeling en de complimenten. Met betrekking tot de telefonische bereikbaarheid kunnen wij melden dat er hard gewerkt wordt aan een oplossing.

B. Konst

Risco Von Trier 23-04-2013

Goede service! Na de ´prijscheck´ werd mij een aanbod gedaan wat goedkoper was dan welke andere aanbieder dan ook. Binnen 4 werkdagen in huis ondanks dat het product op dat moment niet bij hen voorradig was. Ook een perfecte communicatie met de bezorger!

Anton de Garde 23-04-2013

alles is goed geregeld de tijd de we afgesproken klopt jammer dat je niet met een creditkaart kan betalen rest goed

51 23-04-2013

Hallo,ik ben tevreden over de afzuigkap maakt een beetje meer geluid als mijn oude afzuigkap maar stoort niet,ben tevreden ook over de levering dat ging snel, al met al super

inductie 62 23-04-2013

ondanks dat product niet meer te leveren was direct door u gebeld met andere aanbieding! ook levering prima, we werden een minuut of tien voor afgesproken tijd nog gebeld dat het een kwartiertje later zou worden en dat was ook het geval!

MvrSarkis 22-04-2013

Goede service! snelle levering! Ik heb keukenloods aan de lijn gehad en werd met klant vriendelijkheid geholpen!

leunis riemens 22-04-2013

Enig puntje van kritiek is dat op de website levering binnen 1 a 2 dagen stond, terwijl daarna bleek dat het 2 weken zou zijn, wat uiteindelijk 1 week is geworden

dhr.Mook 22-04-2013

Per internet makkelijk te bestellen na eerst advies te hebben ingewonnen omtrent de maat van de te bestellen koelkast. Koelkast is volgens afspraak prima op tijd geleverd en geplaatst. Het montageteam was kundig en snel. Prima geregeld allemaal!

Samantha Vink 22-04-2013

6,8
De levering was 1 dag later, en wij moesten ervoor terug naar Vlissingen om de vaatwassr te plaatsen.

Mar007 22-04-2013

Ik kan niet anders zeggen dat alles super ging!
Van bestellen tot en met de levering en ik hoop de after sales niet nodig te hebben :-)
Wat ik echt super vind is dat je ruim van te voren weet wanneer ze het product komen brengen!
Bedankt voor de goede service!

Anneke 50 22-04-2013

kreeg hem na,besteld te hebben in 2 weken thuis gebracht gratis,ook niet overal,hij is gister aangesloten,zet hem vanavond aan,verder ben ik tevreden over hoe de vaatwasser eruit ziet.mooi ding!!!!!!
had al ervaring met jullie heb al eerder een koel vries com.besteld,werkt prima,ben dik tevreden.
daarbij hebben jullie genoeg keus,en wat ook belangrijk is,jullie waren de voordeligste!!!!!! Toppie zou het iedereen aanraden.
met vr.gr. Anneke

StefSch1 21-04-2013

Donderdag laat besteld, vrijdag in huis. Goed afgeleverd, oude vaatwasser mee terug genomen. Perfect.

Janna de Vries 21-04-2013

Goede service bij de Keukenloods!!
De levering van de spullen is uitstekend, je weet precies wanneer je het kunt verwachten (dag en tijdstip).
Via de mail wordt je keurig op de hoogte gehouden hoe het met je geplaatste order gaat.
Van de apparaten wordt het nieuwste soort geleverd, terwijl dit in de winkel nog wel eens anders is.
Alles zat keurig in de verpakking en niet beschadigd.

Kortom: Uitstekende service!!

Fgsberg 21-04-2013

Het inbouwen is perfect en zeer netjes gebeurt. Hulde aan de monteur. De vaatwasser werkt prima. De boel is netjes achtergelaten. We zijn zeer tevreden.

Bart Yann 21-04-2013

De levering is echt super gegaan, woensdagavond besteld en donderdagmiddag in huis en ook nog in de aangevraagde periode. Top!