Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

H. van Haren 06-05-2013

Zeer tevreden over de service en geleverd product. Snelle en korte communicatie lijnen, je weet gelijk waar je aan toe bent en wanneer je de spullen geleverd krijgt. Aflevering ook zeer tevreden, afspraak gemaakt over tijd en met pin betaald aan de deur, super. Kortom ik kom zeker weer een keer terug.

A.Vrijmoet 06-05-2013

Zeer tevreden, na kapotgaan van inductieplaat,telefonisch nieuwe besteld en 3 dagen later al geinstalleerd.

Joos44444 06-05-2013

er was een goede service en een snelle levering van het product. De omschrijving op internet was duidelijk en het product voldoet aan de gegeven verwachtingen. al met al zijn wij tevreden over de bestelling en de levering.

M. Wijnbergen 06-05-2013

Makkelijke en goed bereikbare site.
Telefonisch goed te bereiken.
Gemaakte afspraken worden keurig na gekomen.
Al met al plezierig zonder nonsens.

C.T van der Valk 06-05-2013

De koelkast werd top afgeleverd door een vriendelijke en behulpzame chauffeur. We hebben geen problemen ondervonden dus we zijn helemaal blij met onze aankoop bij Keukenloods.

klampers45 05-05-2013

Heb even gegoogeld voor mijn zoon, voor een koelkast en een microgolf,en kwam als voordeligst uit bij keukenloods.nl,dus bestellen maar , heb de dag nadien een mail ontvangen dat men de koelkast niet kon leveren maar dat ze het nieuwere model zouden geven voor dezelfde prijs , en jawel men heeft de dag dat we afgesproken hadden werkelijk de levering met nieuwer model geleverd , over service gesproken ,als ik in de toekomst nog een toestel nodig heb zal keukenloods.nl zeker in aanmerking komen.

w8woordje 04-05-2013

alles was erg goed geregeld bereikbaarheid goed en de afspraak was ook goed geregeld een 10 dus
er is een snelle verwerking prima dus

Cak Amca 03-05-2013

Goed k0ntakt mogelijk, chat en per telefoon.

Duidelijke website met veel product informatie en prijs/product vergelijking

Gait 123 03-05-2013

omdat een smeg niet overal te koop is kom je op internet terecht, erg makkelijk je moet er even voor thuis blijven

anoniem 55 03-05-2013

het is snel, laagdrempelig en eenvoudig.
Leveris is supersnel geweest.
Er ontbrak wel een schroef bij de levering. Na een telefonisch gesprek werd dit meteen nageleverd in luxe verpakking.
Hulde !

PH.Bouwman 03-05-2013

IK heb nu voor de tweede maal een apparaat bij de keukenloods gekocht, de eerste was een zespits groot gasvoornuis die ik zelf heb afgehaald en nu dus de vaatwasser, ben erg tevreden.

rudolfdieben 03-05-2013

Helaas ging het met de levertijd niet goed van Bosch, maar na een creatieve oplossing nu een mooi kooktoestel.

Frédéric Janssen 03-05-2013

Goede communicatie bij de verkopers die online zijn. Uitleg ook goed over de producten. Website is ook duidelijk. Aflevering is ook naar wens verlopen. Prijs technisch zeer goed. Ik ben zeer tevreden.

R.L. Bovenkamp 03-05-2013

Wij zijn zeer tevreden over onze bestelling en de aflevering van onze vrieskast. De website is zeer overzichtelijk, waardoor je snel vindt wat je zoekt. Na de bestelling kregen wij direct een bevestigende email. Vrij snel daarna een email wanneer ons product geleverd zou worden. En daarna nog een sms over de tijd van bezorging. De kast is keurig geplaatst en onze oude vriezer meegenomen. Perfect!!

Sander193 02-05-2013

Super bedrijf met dito service. Kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Voor 09 uur 's ochtends een nieuwe koelkast besteld. Ik wist niet wat ik zag toen om twee uur 's middags de nieuwe koelkast al werd geleverd. Bovendien kreeg ik voor hetzelfde geld een luxere uitvoering dan het bestelde artikel.

marielle23 02-05-2013

wij zijn zeer tevreden. De bestelling werd geleverd zoals beloofd op tijd. De site is heel gemakkelijk en rustig wat betreft het zoeken van producten. en de uitleg van de producten is meer dan voldoende.

William Hand 02-05-2013

Alles keurig afgehandeld. Ook het contact met de vervoerder was uiterst correct. Aflevering super.
Geen after sales geweest.
Een tevreden klant en zal het een ieder aanraden.

M.Nobel 02-05-2013

6,8
Website, duidelijk gestructureerd. De mogelijkheden om te verfijnen zijn uigebreid, waardoor je snel het product van je keuze kunt vinden. Contactgegevens direct zichtbaar.
Bereikbaarheid, beide keren dat ik belde werd er snel opgenomen en werd ik vriendelijk te woorde gestaan. Jammer dat er maar tot 16.00 uur gebeld kan worden (voor leveringsafspraak)
Bestelling en levering.Ik was erg verbaasd dat ik zelf moest bellen voor een afspraak, terwijl ik al had aangegeven in welke week ik wilde dat geleverd werd.Verder stond er op de site dat als je vandaag voor 23.59 besteld het morgen in huis is (mits op voorraad, wat zo was met onze magnetron)Dat kunnen ze niet waarmaken als je zelf nog moet bellen (wat maar tot 16.00 uur kan. Toen de afspraak stond werd er netjes geleverd. Het was ook fijn dat je een dag van tevoren kon bellen over de tijd (zo hoef je niet de hele dag thuis te blijven wachten)

Officiele reactie van Keukenloods 02-05-2013

Beste mevrouw Nobel,

Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor de verwarring met betrekking tot de levering. In uw geval is dit veroorzaakt door het ontbreken van een vinkje bij de 24 uurs levering in het bestelformulier. Wij gaan uitzoeken of dit duidelijker kunnen vermelden zodat we dit soort situaties kunnen voorkomen. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe combimagnetron.

Vincent Mossing 02-05-2013

Goede, snelle service. Goed bereikbaar. 's avonds besteld. Volgende dag in huis....dat lukt niet overal als het om koelkasten gaat. Complimenten!

Mies13 02-05-2013

het duurde een week voordat ik hoorde dat de achterwand nog moest komen. Graag meteen informatie over levertijd. Bedankt

EA123 01-05-2013

overzichtelijke site, aanbod om tegen het lage tarief als van de concurrent het product af te nemen, snelle reactie op mijn bestelling. Na betaling product snel in huis.

SuzanneFrank 01-05-2013

Het was goed geregeld. Met name de snelle levering en de levertijd (2 uur) was heel prettig. De telefoon werd snel beantwoord om de tijd door te geven.

Fred van Wingerden 01-05-2013

Door omstandigheden de bestelling 2 maal aangepast,geen probleem voor jullie.Alles snel en correct afgehandeld.Prima,zo zie ik het graag.

Hans van de Steege 01-05-2013

Niets anders dan zeer tevreden !!!! Volgende keer weer bij de Keukenloods

Theo Squawk 01-05-2013

Zeer behulpzaam en meedenkend personeel. Goede en snelle service. Zag dat er op een andere website een iets goedkopere aanbieding was en er werd direct aangeboden dat ik hem ook voor dat bedrag kon krijgen bij Keukenloods. Een zeer tevreden klant.

silvia andujar y alonso 01-05-2013

geweldig advies aan telefoon ivm producten !!
levering op tijd en zeer netjes !!
een echte aanrader !!

Toine van Deursen 01-05-2013

Goede advisering. Bestel een eerder model en krijg een nieuwer model geleverd voor het geld van de oude.

24 uurs levering wordt niet waargemaakt. (Mogelijk dat de 840 zonder 24 uurslevering is en de 842 wel.) Op zich geen issue.

Al met al zeer tevreden.

SV80 01-05-2013

met name prima montage en toelichting. levering alleen vroeger dan afgesproken
prijs zoals afgesproken

dzjiehoen 01-05-2013

Alles is prima verlopen. Apparaat bleek niet op voorraad, toch binnen de zelfde tijd een vervangend apparaat met korting!

stefke76 01-05-2013

Ik ben zeer tevreden over de service. Toestel was snel geleverd, helaas door fabrikant het verkeerde model.
Via de after sales is deze correct en snel omgeruild.
Bij Keukenloods.nl koop je met vertrouwen.

arnoudj 30-04-2013

Zeer goede service. Ze nemen je absoluut serieus bij een klacht of een probleem, denken met je mee en creëren een oplossing. Ik heb er inmiddels al verschillende apparaten gekocht en steeeds met uitstekende ervaringen. Aanrader.

KOEN V2 29-04-2013

Ik verschoot van hoe snel de levering was gebeurd.
Goede service en goede opvolging van het verloop.

lchiel 29-04-2013

ik woon in het buitenland en betaal geen BTW, verzoek van terugbetaling werd op presentie van noodzakelijke papieren een paar dagen volldig afgehandeld; keurig

MJ94 29-04-2013

Uitstekende service, stipte levering. Apparaat afgeleverd in de keuken. Goede service dat mijn oude oven meegenomen kon worden. Ben zeer tevreden.

soederhuizen 28-04-2013

alles klopt ,na bestelling wordt je gebeld wanneer het schikt voor aflevering. De aflevering precies volgens afspraak door een vriendelijke man die het netjes in de keuken heeft gezet. proficiat !!!!!

LB59 28-04-2013

Naar aanleiding van een vraag aan keukenloods ontving ik een zeer gedetailleerd antwoord. Vervolgens heb ik het apparaat zo kunnen bestellen.
Mij spreekt bijzonder aan dat betaling bij aflevering mogelijk is.
Er benadrukt werd dat ik 14 dagen de tijd had om het apparaat terug te sturen, hoewel dit waarschijnlijk verplicht is bij internet bestellingen gaf deze extra garantie mij een goed gevoel.
De aflevering was perfect, op een door mij aangegeven dag en de dag tevoren nog een sms over de exacte tijd.

louiskwemel 28-04-2013

Artikel was op voorraad. Prijs was op internet het voordeligst bij keukenloods.nl .
1 dag levertijd was gunstig. Aflevering gebeurde snel.

phautus 28-04-2013

Nette bezorging en zonder problemen zelf geplaatst.
Ook betaling aan de chauffeur is erg makkelijk ook de afvoer van de oude machine was geen enkel probleem

Anoniem907 28-04-2013

Prima levering, Snellere levering als op de aankoop bon voorspeld. Prima product. Naar volle tevredenheid.

happy3 28-04-2013

Bereikbaarheid: Jullie telefoon nummer was slecht bereikbaar.Dit heeft ons meerdere telefoonrekeningen gekost.
De aflevering: voortreffelijk en op de vermelde tijd.

Officiele reactie van Keukenloods 29-04-2013

Bedankt voor uw beoordeling. Allereerst onze oprechte excuses voor de bereikbaarheid. Wij zijn op de hoogte van de problemen en werken hard aan een oplossing. Wij wensen u veel plezier van uw product.

naamjosje 28-04-2013

wij zijn zeer tevreden met het fornuis
net als een jaar geleden dat wijbijjullie
onze koelkast hebben gekocht
vr gr sjoerd xx weidum

ik vind de webside heel goed kon er heel goed alles op vinden
wat ik zocht ons fornuis was goed afgebeeld is wel eens anders
dan kan je niks goed vinden.
de bereikbaarheid.ik kon de winkel goed bereiken
via telefoon en mail.
er werd snel op de mail gereageerd.ze waren zeer vriendelijk.
de bestelling levering is zeer goed verlopen werd goed op de hoogte gehouden.
het paket was goed verpakt,had het snel in huis.
de communicatie met de winkelen de bestelling was goed.
ik had gebeld wand er was iets met het fornius,ik kon de timer
niet op nul krijgen ,hebben ze mij vriendelijk het telefoon
nummer gegeven van smeg heb gebelt en het was zo maar klaar
bedankt keukenloots.

V. B. 28-04-2013

De product is goed.
Kwam op tijd en werkt goed.
Ik kon ook betaalen aan de bezorger.
Ook heel goed prijs.

j.wentink 28-04-2013

de afspraken zijn goed en worden heel goed behandeld.
je wordt prima op de hoogte gehouden met alles.
dus met andere woorden alles is uitstekend geregeld.

groet fam.wxx

jja63 28-04-2013

heel goed geholpen we hadden de verkeerde kleur gekregen maar dat was snel geregeld om de goede in huis te krijgen goede service

Bep Petersen 28-04-2013

Een fijne koelkast, indeling in vergelijking met oude koelkast even wennen, maar past genoeg in. Installatie was ook snel en netjes geregeld. Sleepdeur begin na enkele dagen te piepen maar ligt denk ik aan de schanieren van onze oude keuken. Verder prima product.

Golfclub Duurswold 28-04-2013

De telefoon werd snel aangenomen. Vriendelijk te woord gestaan en het product werd op tijd afgeleverd.

Arie van Mans 27-04-2013

Jammer dat de beloofde 3-4 dagen levertijd niet waargemaakt kon worden. De perfekte aflevering maakte veel goed.

Jochem57 27-04-2013

Alles was meer dan prima. 1 punt van aandacht is de website. In eerste instantie wilde ik de koelkast afhalen maar als ik die optie koos toch in het aflevergedeelte terecht kwam.

Toen maar even gebeld en vriendelijk en goed geholpen.

Tevreden dus!

Groet, John

Officiele reactie van Keukenloods 28-04-2013

Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te vernemen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Wij gaan uw opmerking over de website uitzoeken om herhaling te voorkomen. Veel plezier van uw nieuwe koelkast.

schandeler 27-04-2013

Goed telefonisch contact.Goed advies.Snelle levering.Vriendelijk personeel.Afwasmachine die ik wou kopen was niet meer op voorraad kon een andere luxere model bestellen.

DB01 27-04-2013

Zeer snel geleverd, en een gemak met betalen via pin aan de deur super Heb de volgende bestelling alweer geplaatst.