Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Irma99 13-05-2013

Onverwachts een kapotte vriezer hebben - wens je niemand toe - maar op het Internet liep ik tegen de website van de Keukenloods aan. Omdat ik nog wat info wilde hebben
heb ik niet besteld via het Internet - maar dus telefonisch. De vriezer die ik wilde hebben was niet op voorraad maar zou dezelfde dag nog besteld worden.
3 dagen later kreeg ik al een telefoontje en had ik de vriezer in huis. Een half uur voor aankomst van de vriezer werd ik netjes gebeld en ik moet zeggen - zowel via de telefoon als de bezorger - een prima service, vriendelijk en snelle afhandeling.
Perfect en goed functionerend bedrijf waar ik zeer zeker nog wel eens een aankoop zal doen!
Ga zo door beste mensen!

Mart en Nel 13-05-2013

Ik ben uiterst tevreden over de Keukenloods.
zeer correct aan de telefoon, super qua bezorging, goede uitleg, een absolute aanrader om te kopen, de prijzen zijn uitstekend, even weer sparen en dan mijn volgende aankoop weer bij Keukenloods dat zeker.

Stichting Sint Anna 13-05-2013

Perfecte en snelle levering. Via tel. contact krijg ik alternatieven aangeboden. Extra korting. Betaling makkelijk via Ideal of direct aan chauffeur.

Vannigt 13-05-2013

Prima medewerker aan de lijn gehad, supersnelle service, binnen vijf minuten emailbevestiging binnen. Binnen enkele dagen in huis.

Betalen bij aflevering: perfect geregeld.

Uiterst vriendelijke bezorger (stelde zich keurig voor: Alain)

Kortom: goeie prijs, goeie service.

marcel5354 13-05-2013

snelle service,perfecte aflevering,klasse vervoerder.voor de rest een perfecte afwasmachine voor dat geld,de levering op de afgesproken dag,oude machine meegenomen,bedrijf is aan te bevelen.

Beefee 13-05-2013

Een probleemloze transactie van het moment van beslissen tot aan de levering.
Uiterst correcte benadering door keukenloods medewerkers per telefoon/e-mail.
Een genot om zaken te doen met keukenloods, en beslist een aanrader.
Ik heb vanaf het eerste moment het gevoel gehad, een gewaardeerde klant te zijn.

Annet v.d Vlist 13-05-2013

Snel antwoord via de mail, aflevering volgens afspraak, goed product, fijne extra service met bezorgd sms.

tevreden klant 2013-5 13-05-2013

We zijn erg tevreden. Telefonische hulp was erg goed. Afspraak en levering kon gelukkig snel. Alles binnen een paar uur geregeld, inclusief orderbevestiging en pro forma nota per email. Uiterst tevreden dus.

Kerss078 13-05-2013

Ze hebben prima hun best gedaan om te regelen dat de koelkast binnen twee dagen bij ons thuis werd afgeleverd! Dik tevreden over de service en afhandeling!

jelle1973 13-05-2013

Levering kan worden afgesproken op de gewenste dag. En alles werd keurig in de keuken afgeleverd.
Zowel telefonisch als per email is goed contact mogelijk. Men is erg flexibel in het maken van afspraken.

Richardkuiper23 13-05-2013

Prima voor elkaar hier, zondag koelkast besteld maandag werd er gebeld dat deze niet meer voorradig was en kon een duurdere krijgen voor het zelfde geld dus mee akkoord gegaan en woensdags morgen 8 u stond hij al bij ons thuis!
Dus ben ik zeer tevreden over de keukenloods👍

Mvg, Richard

Kelly 23 13-05-2013

Klantvriendelijk, bevestiging per mail direct toegestuurd, telefoontje van te voren, snelle levering,

Oosterkamp 13-05-2013

Na de bestelling van de waatwasser op zondag, nam de keukenloods maandag al vroeg contact met ons op over het tijdstip van levering. Meestal moet je zelf ergens achteraan bellen maar dat was hier niet nodig. Op de dag van levering en montage werd ik een half uur van te voren nog netjes gebeld dat de montuer er aankwam. De monteur heeft alles zeer nawkeurig en netjes ingebouwd, prima werk!!!! We zijn zeer tevreden over het verloop van aankoop tot montage.

r.zwanenberg 13-05-2013

ik werd snel gebeld en is heel snel geleverd.
prima verlopen .
de oven en afzuigkap is precies wat ik verwacht heb

Pieters59 13-05-2013

Prima, toegankelijke website met levering zoals vooraf beloofd wordt. prima koopmogelijkheid en we zullen er zeker nog vaker gebruik van gaan maken!!

timdal 13-05-2013

Alles snel en volgens verwachting geleverd. Eerst baalde ik omdat pas na de bestelling stond weergegeven dat de kraan pas in week 20 geleverd kon worden, maar gelukkig kwam hij toch eerder binnen.

mecky 13-05-2013

duidelijke site en snelle levering.Een minpunt is dat je niet met de creditcard kon betalen. We leven in 2013 en alle betaalopties moeten gegeven worden. Eventueel een kleine meerprijs, dan kunnen de mensen zelf beoordelen of ze dit willen.

IngeLeonora 13-05-2013

Ik ben heel tevreden over het gemak waarmee bestellen via de website ging. Verder heb ik eigenlijk ook niets te klagen, maar ik ben van mening dat het altijd nog beter kan.De bestelling had bijvoorbeeld sneller geleverd kunnen worden.De bijgeleverde handleiding was niet in het Nederlands (maar we kwamen er wel uit).

ItsME_ 13-05-2013

Snel en vakkundig geholpen, levering op het moment dat ik de apparaten kon gebruiken. Alles tegen een nette prijs (de keukenlevancier kon er niet in concurreren).

rejaibi 13-05-2013

alles ging vlot, netjes ontvangen in de winkel in amsterdam zo. de thuis levering was snel en goed. wordt op tijd gewaarschuwd wanneer alles bezorgd zou worden.

naam3120 13-05-2013

Prima prijs van het product, duidelijke site met in info voor bestelling en installeren. Snelle reactie op de vragen en levering.

f eiting 13-05-2013

het was allemaal keurig en correct verzorgd
ook de telefonische contacten waren helder en zeer vriendelijk

Pim Fok 13-05-2013

Standaard afhandeling van internetaankoop(comform verwachting)
Goede, vriendelijke en nette installatie

Lex5 13-05-2013

De bbq had een defect
Is keurig en snel opgelost door Keukenloods (en Boretti)
Monteur is binnen 2 dagen langsgeweest en heeft de reparatie uitgevoerd. Een ontbrekend onderdeel heeft hij nagestuurd en dat was ook weer binnen 2 dagen binnen.

ijmuiden4 13-05-2013

wij zijn tevreden met de snelle levering het product is zoals verwacht en de betaling ging makkelijk. via mail alle info duidelijk

Det1964 13-05-2013

Een vraag aan de klantenservice werd met verstand van zaken beantwoord. De bestelling was vlot in huis, betalen met de pin ging gemakkelijk, kortom een tevreden klant.

Albini2013 13-05-2013

De levering was zoals afgesproken op tijd aangeleverd en de bestelling was binnen enkele minuten bevestigd. Ik ben erg tevreden over de snelle afhandeling zowel bestelling als aflevering (binnen een dag afgeleverd).

Coffee119 13-05-2013

Jammer dat je niet meteen met iDeal kan betalen maar eerst moet wachten op de orderbevestiging. Deze was gelukkig wel snel per email binnen. Voor de rest alles vlotjes verlopen.

nielen 12-05-2013

goed geregeld en geen extra gedoe.
Apparaat in vergelijking met andere winkels goedkoper.
Prijsvergelijking is deze de goedkoopste.
Interessante website.

Annet1983 12-05-2013

Prachtige inbouwoven via de overzichtelijke website besteld. Het bestelde type bleek niet meer leverbaar, om die reden het nieuwere (en luxere) type aangeboden gekregen tegen een zelfs nog iets lagere prijs. Bijzonder snelle bezorging, namelijk één dag laten, zoals op de website vermeld, dus zeer betrouwbaar. Dankzij de bestelling via Keukenloods ongeveer 300 euro bespaard ten opzichte van bestelling bij de site van het merk zelf.

R4535 10-05-2013

Zeer snelle levering en direct mailcontact over de bestelde goederen en aflevergegevens. Aflevering volgens afspraak, super

Fionaw 10-05-2013

De bestelling via internet geplaatst. door de vergelijk knop te gebruiken makkelijk een goede keuze kunnen maken.
De dag erna al contact voor de levering. de levering gebeurde keurig op tijd. Het apparaat werkt perfect.

Zeer tevreden over keukenloods!

Paul van Draanen 10-05-2013

Easy to use 24/7 website. Ruime keus. Goed vergelijkingsmateriaal. Easy ordering, prompt delivery.
Artikel wordt bezorgd wanneer het jou uitkomt. Goed concept. Chapeau en bedankt !!!

Een tevreden klant.

biggest 10-05-2013

Snelle levering en communicatie tussen winkel en verkoper. Niets dan lof!!! Zou de volgende keer zeker weer bij de keukenloods bestellen. Ook qua prijs zijn ze super voordelig.

MBCamera 10-05-2013

We hebben het fornuis nog niet eens uitgepakt, maar zijn nu al onder de indrukvan Keukenloods.nl. Bestelling ging simpel, communicatie perfect! Keurig bercht mbt Aflevering.
Joost kwam afleveren en omdat er een soort mini pallet onder de oven zit met eventueel wat spijkertjes, raadde hij aan de oven in de garage te zetten om uit te pakken zodat de vloer niet zou beschadigen. Dat is nou service en kwaliteit!
Over een week plaatsen we het fornuis.
En nu vertrouwen dat het allemaal werkt...
Martin van den Bxx

Annet1959 09-05-2013

Snelle levering en keurig op afspraak geleverd. Het apparaat was goed verpakt. Zeker een aanbevolen site om iets te bestellen!

Wenny 08-05-2013

Goede overzichtelijk website met alle informatie die ik nodig had om producten te kunnen kiezen; bovendien tegen een scherpe prijs. De producten zelf heb ik nog niet echt kunnen testen omdat ik nog niet fysiek verhuist ben naar het nieuwe adres.
Ga zo door!

jofix 08-05-2013

Bij de keuze netjes telefonische ondersteuning ontvange. Uiteindelijk de bestelling afgerond en snel bevestiging ontvangen en gebeld voor afspraak. Levering zoals dag eerder per SMS werd aangekondigd. Werd door chauffeur gebeld kwartier voor aankomst (hij was wat vroeger). Prima service dus.

Eric20 08-05-2013

Snelle en zeer goede levering. Na bestelling werd ik direct gebeld om een afspraak te maken. De bezorger was keurig op tijd.

tweeling04 07-05-2013

Bestelling en levering: Heldere bevestiging ontvangen. Er werd zelfs een alternatief aangeboden, omdat het gewenste model verouderd en niet meer voorradig was. Daags voor levering een e-mail met bezorgtijd (blok van 2 uur!).
Tijdig en conform afspraak geleverd. Keurig verpakt. We zijn tevreden.

Rudy Vonk 07-05-2013

Ik vond jullie aandacht en service zeer goed! Wanneer ik wederom een produkt moet hebben die in jullie assortiment zit zal ik deze zeker weer bij jullie bestellen.

Fam Peeters01 07-05-2013

Geen aanvullingen, wij zijn zeer tevreden over informatie van het product op de website en de levering ervan.

koel kast 06-05-2013

Ik heb de apparatuur zelf uitgezocht. Alle produkten zijn overigens goed te vinden. Het contact via mail of telefoon gaat snel en is duidelijk. De bestelling werd geleverd zoals ik het heb verwacht. Netjes, vriendelijk en tijdens levering kun je afrekenen. Dat geeft vertrouwen aan beide zijden leverancier/afnemer.

Mirjam5327 06-05-2013

Goede service met onder andere actuele status informatie, een bezorg periode van twee uur en telefoontje vlak voor bezorging. Aftersales (nog) niet nodig gehad.

Beek3379 06-05-2013

Ik had een goedkoper model besteld, maar deze was niet meer leverbaar, heb nu een beter en duurder model gehad voor dezelfde prijs! Wat een Topservice!!
Ook het afleveren ging zeer snel, chauffeur wilde zelfs ook nog de oude meenemen.
Zeer tevreden klant! Kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen!
Gr. Jan

Mr Alain1 06-05-2013

Overzichtelijke site met goede informatie. Ik heb telefonisch mijn bestelling geplaatst en dat ging heel vlotjes, waarbij meteen ook een technische vraag naar volle tevredenheid beantwoord is. De prijs van het product werd onmiddellijk omlaag aangepast omdat ik hetzelfde product elders goedkoper aangeboden had zien staan. Keukenloods maakt dus ook waar wat ze beloofd. Met de transporteur zijn prima afspraken te maken over de gewenste leverdag en tijdstip.

mark1879 06-05-2013

Op koninginnedag besteld, volgende dag al in huis. Super snel en oude apparaat netjes meegenomen.
Tevens achteraf betalen met pin mogelijk.

herman19768 06-05-2013

De website kan wat overzichtelijker en sneller, maar de bestelling en levering is top verlopen. Verder geen toevoegingen.

HenkB56 06-05-2013

Website is duidelijk. Laat geen enkele twijfel.

Verder is na het tel. onderhoud de klantvriendelijkheid en ook de duidelijkheid perfect 4 * een dikke 10

Remi 40 06-05-2013

na het bezoek op de website, even een telefonisch contact gehad voor iets meer informatie.
Ook hier ben ik meer dan uitstekend geholpen.
Alleen met betalen heb ik een kleine opmerking; Als je met de cursor op het Ideal-icoon schuift geeft de icoon niet aan dat je hierop kunt klikken.
De bestelling was de volgende dag al binnen. Supergoed!