Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2670 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

goffin 18-05-2013

ik hoef niet zelf op pad,alles word netjes thuis afgeleverd.

na tel contact,was onze keuze nog eenvoudiger....voor onze combi magnetron...super snel geleverd.

groot assortiment...

Aanbeveling
gewoon alles even vergelijken op internet,dan kom je al snel bij keukenloods uit.

Extra toelichting
twee dagen internetten alles vergelijken,hier ook diverse winkels gehad.dan kom je bij keukenloods uit.was onze eerste aankoop bij keukenloods.Maar we zijn erg tevreden,goede tel advies,en supersnel geleverd.De auto was er s morgens om 7 uur,oven in de keuken neer gezet,en de oude meegenomen.GEWOON SUPER GOED. En we zijn erg tevreden over de oven,er gemakelijk in de bediening,en erg mooi.

cookie 61 17-05-2013

Ellie Jansen 17-05-2013

Makkelijk van thuis uit je order plaatsen.

Vriendelijke mensen.

Assortiment
Ruime keuze uit keukenapparatuur.

Extra toelichting
We wisten welke inductie kookplaat wij wilden en deze was makkelijk te bestellen bij keukenloods tegen een scherpe prijs. Supersnelle levering.

Fam Boon 17-05-2013

makkelijk alles via internet

alles goed

heel veel

beveel ik iedereen

helemaal top!!!!!!!!!!!!!!

purk21 17-05-2013

Overzichtelijke site en pinnen aan de deur! Erg makkelijk

Keurig binnen gebracht en wilde zelfs de oude vaatwasser mee retour nemen

Genoeg merken.

Aanbeveling
Dat het een snelle service heeft

dbeetje 17-05-2013

Westerweel D B 17-05-2013

Goede overzichtelijke site met goede informatie.

Prima uitleg via de telefoon over extra vragen betreffende het product.
Binnen 24 uur is de aankoop thuisbezorgt binnen de aangegeven tijd

Assortiment
groot assortiment met een concurerend prijsniveau

Prima zaak !

Extra toelichting
Zondag vaatwasser stuk, maandag een nieuwe besteld, dinsdag in huis en werkend.

Jose Kastelijn 17-05-2013

Afzuigkap niet op voorraad kregen voor hetzelfde geld een duurdere afzuigkap

H.Dooms 17-05-2013

Zeer duidelijke site

Snelle levering

Assortiment
Al wat men zoekt in keuken apparatuur is er.

Aanbeveling
Door middel van een tip te geven om eens rond te kijken op de site.

Extra toelichting
Goede service en snelle levering en vriendelijke klanten service.

Frans Hovens 17-05-2013

Bessch 17-05-2013

Extra toelichting
Erg tevreden over service en installatie! Zeker voor herhaling vatbaar!

Henk 1969 17-05-2013

eenvoudig te bestellen

snelle levering

ruime keuze

goede ervaring

Extra toelichting
Snelle levering, alleen was mij niet helemaal duidelijk of het product ook geleverd werd op de dag die ik had aangegeven.

Raimo123 16-05-2013

De website is overzichtelijk. Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht. Ook de aanbiedingen waren duidelijk zichtbaar en erg nuttig. Het betaalsysteem is even wennen maar wel erg duidelijk.

Het was erg fijn dat de leverdag te bepalen was in de bestelprocedure. En de doorplanning van levering na het weekend was goed. Je kan alleen de bezorgdienst bellen tussen 09.00 en 16.00 voor de afspraak. Deze was bij ons uitstekend geregeld. Snel en doelmatig. Ook goed dat je de oude toestellen retour kunt geven zonder problemen.

Assortiment
Assortiment is ruim voldoende binnen de productgroep waar wij zochten. Qua prijs zit het onder het gemiddelde en er zijn duidelijke aanbiedingen die erg voordelig kunnen zijn

Aanbeveling
Ik zou zelf een nieuw apparaat hier bestellen mocht het nodig zijn. Dus waarom niet iemand inlichten.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden met de werkwijze en aanbod en service van de keukenloods.

T Muller 16-05-2013

Je kan thuis uitzoeken wat je wil makkelijk

Heel goed op tijd geleverd en goed op de hoogte gehouden van tijd .

Goed voldoende keus.

Aanbeveling
Zou het zeker aanbevelen goede prijs ziet er mooi uit .

Extra toelichting
Mooi product alles op tijd vriendelijke bezorgen en goede monteurs alles uitgelegd.zeer tevreden.

Ties 58 16-05-2013

Na eerst op TROS-Radar te hebben geinformeerd bleek keukenloods een betrouwbare shop te zijn.
Daarna was het makkelijk om uit het ruime aanbod mijn keuze te maken.

Nadat ik mn keuze had gemaakt en een bestelling had geplaatst werd ik door een medewerker van keukenloods op de hoogte gesteld van een aanbieding van een soortgelijk apparaat wat goedkoper was als wat ik had besteld. Ook de aflevering van de goederen was geheel volgens plan.

Assortiment
Alles wat ik nodig had aan apparatuur was in voorraad van diverse merken. Dus keuze voldoende

Aanbeveling
Uit bovenstaande lijkt het me heel eenvoudig om keukenloods bij anderen aan te bevelen

F. van den Bos 16-05-2013

johnny79 16-05-2013

via internet bekijken wat je nodig hebt. Vraag stellen en meteen antwoord. Bestellen. Volgende dag in huis.of je kunt zelf bepalen wanneer ze komen leveren.

Gewoon goed

Assortiment
Voldoende keus. Van gewoon tot exlusief

Hanzen 16-05-2013

Het is een makkelijke overzichtelijke site om te kiezen en om te bestellen.

Ik bestelde het verkeerde toestel, dit werd 3 dagen later kosteloos omgeruild voor het juiste toestel. Dat is pas service.

Assortiment
Alles wat met keukentoestellen heeft te maken is hier te koop.

Aanbeveling
Ik adviseer al mijn vrienden om bij keukenloods te kopen, dit door de scherpe prijs en de snelle levering en de beste service.

Extra toelichting
Ik heb nu voor de eerste keer bij keukenloods gekocht, dit is mij zo goed bevallen, dat ik er in de toekomst zeer zeker meer zal bestellen.

MartinAnge 16-05-2013

Overzichtelijk en snel

Snelle offerte. Verkeerde levering snel hersteld.

Assortiment
Ruime keuze uit veel merken

Prettige site/verkoper

Extra toelichting
Heb nog niet alle apparaten in gebruik maar tot nu dik tevreden.

van Hattum 16-05-2013

goede zoek mogelijkheden met ruime beschrijvingen en (inbouw)maten

Levering perfect op tijd en snel.

Assortiment
enorme sortering, voor ieder wat wils

Aanbeveling
iedereen die nieuwe keukenapparatuur wil moet hier kijken. na veel zoeken bij mijn vorige apparaten kwam ik ieder keer bij de keuken-loods uit.

Extra toelichting
De keuken-loods is een zaak waar je voor al je keukenapparatuur heel goed terecht kunt. Apparaten in allerlei prijsklasse, met ruime beschrijvingen qua opties verbruik,etc.

VINKEN DHR 16-05-2013

De site is overzichtelijk en ik kon snel vinden waar ik naar op zoek was (fornuis) toen ik nog een bijpassende afzuigkap zocht heb ik een mailtje gestuurd. Hierover werd ik snel teruggebeld en kreeg ik een goede aanbieding.

De heer die ik aan de telefoon had was erg aardig en behulpzaam. Ook toen ik werd gebeld voor het plannen van de bezorging was de dame aan de telefoon netjes en vriendelijk en ook de bezorger was erg aardig en behulpzaam

Assortiment
Keukenloods heeft een heel breed assortiment

Aanbeveling
Ik ben erg tevreden over de prijs/kwaliteitverhouding van de keukenloods. Ook het personeel is erg vriendelijk.

Alinea 16-05-2013

Duidelijke informatie, zeker ook de tekeningen met maten voor de inbouw.

Goede informatie, snel geleverd, keurig en professioneel afgehandeld.

bouwbedrijf 16-05-2013

eenvoudige webshop

scherpe prijzen, goede organisatie

Sylvia van Goor 15-05-2013

Optijd bezorgd,super gemakkelijk.

Alles naar wens verlopen,op afgesproken tijd geleverd. De koelkast die wij uitgezocht hadden was levertijd op,een telefoontje met een vergelijkbaar product wat wel snel geleverd kon worden, helemaal correct.

heel veel keuze.

Aanbeveling
Wij zijn zeer tevreden,betaling,levering,vriendelijkheid aan de telefoon,SUPER

als vorige

karin617 15-05-2013

makkelijk op te zoeken

gingen informeren bij pelgrim en werd daarna teruggebeld

veel keus

goede service duidelijk

Peter073 15-05-2013

Goede service correct en stipt geleverd op de afgesproken datum

Ruime keuze

Aanbeveling
Correct geholpen en snelle levering

Jan G Tieben 15-05-2013

Extra toelichting
Ik kon gemakkelijk mijn keuze maken, vooral omdat ik verschillende producten naast elkaar kon vergelijken. Bestelling gin ook heel vlotjes, ook vond ik het prettig om boter bij de vis te betalen. Afspraak over leverdatum en tijd werd correct nagekomen en de chauffeur was vrioendelijk.

Harry Nakker 15-05-2013

Snelle en correcte levering.Oorspronkelijk bestelde kookplaat was niet leverbaar en i.p.v. kregen we een modernere kookplaat voor dezelfde prijs!

Jaap 48 15-05-2013

Keukenloods werkt handig en efficient met coulante prijzen.
Wij zijn zeer tevreden over uw bedrijf en genieten nu van een prima koelkast/vriescombinatie.

n de bree 15-05-2013

De servers na de bestelling overleg en bezorging prima verlopen ben echt tevreden dit gebeurt niet altijd via internet.

cleo zandman 15-05-2013

Wij zijn zeer tevreden over de bereikbaarheid van de website en de telefonische service. Het bestelde produkt werd snel geleverd.

Eer.A. 15-05-2013

Fijne bezorger, bracht de koelkast tot in de keuken. Betaling bij afleveren en oude koelkast meegenomen. Bedankt voor de goede aflevering!

Wilco1000 15-05-2013

Bestelling snel en prima afgeleverd, de oude koelkast ingenomen. Extra complimenten voor de chauffeur van de transporteur, prima benadering en afhandeling.

321ilse 15-05-2013

Uiterst goede service van keukenloods.nl zoals op de site gezegd wordt is de levering erg snel. De geleverde artikelen zijn goed veilig verpakt. Bij ons was het zo dat we een nieuwere versie hebben gekregen omdat de oudere niet meer beschikbaar was, zonder enige kosten voor ons.
Laat nu de keuken maar komen, ik wil de apparaten gaan gebruiken! Bedankt

chris08 15-05-2013

Op de website zoeken was makkelijk, bestellen ook. Inbouw verliep perfect. En betalen was een fluitje van een cent bij degeen die de inbouw deed.

jochem74 15-05-2013

uiterst makkelijk toegankelijke website. Om 9 uur besteld en om 12.00 uur in huis! keurige aflevering.

Sjaak123456789012345 15-05-2013

Snelle opvolging van de bestelling. Item was niet op voorraad, maar er is een alternatief en duurder product voor dezelfde prijs aangeboden.

Kcirtapnijmor 15-05-2013

Duidelijke website waar alle informatie goed te vinden is.
Ben keurig op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling en de levering hiervan. Bezorging ging precies volgens afspraak. Wat mij betreft alleen maar lof.

Wijnand70 15-05-2013

Netjes zoals aangegeven op tijd nette vriendelijke bezorger
Zeer tevreden volgende keer zeker weer gebruik van de keukenloods

n.kamper 14-05-2013

Een half jaar geleden kochten wij een glas op gaskookplaat. Onlangs ging die stuk. We mochten meteen een leenkookplaat bij Keukenloods ophalen. De technische dienst van de fabrikant kwam kijken en nam contact op met Keukenloods. Wij mochten een nieuwe kookplaat uitzoeken. Na een paar dagen konden we de nieuwe kookplaat ophalen. De volgende dag mochten we de leenkookplaat terugbrengen.
Wij zijn heel goed geholpen door Keukenloods.

nviom 14-05-2013

gewoon goed bestelling opnemen per telenfoon en snel geleverd binnen twee dagen bedankt .

Jereskes 14-05-2013

De bestelling kon snel geplaatst worden en navraag leverde een bevredigend antwoord op. Vervolgens vond de levering geheel volgens planning plaats, geen lange wachttijden thuis. Dus toppie!

Arie101 14-05-2013

Tja wat moet ik zeggen, ik ben gewoon heel tevreden met de service, snelle afhandeling en correct. After Sales was ook prima. Bedankt, -

TdB2 13-05-2013

Eenvoudig zoeken op de website, goede product informatie / vergelijken, eenvoudige bestelling, zeer snelle levering, electronisch betalen bij afleveren, gratis opwaardering naar nieuwer model.

EvU 13-05-2013

Aantrekkelijke prijzen en goede telefonische uitleg over de verschillende types. Snelle levering op de opgegeven dag. In de bevestigingsmail stond dat we telefonisch contact moesten opnemen over de dag van levering maar dat was niet nodig geweest. Als er gestaan had dat je op de website het tijdstip van levering kon zien, was dat voldoende geweest.

wimatieplas 13-05-2013

Ben echt super tevreden.....
snelle bestelling!!!
snelle levering!!!
snelle oven!!!
kortom kan niet beter!!!

E.C.Smit 13-05-2013

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Levering erg vlot (na een dag). en vriendelijk.
Wij twijfelden over 2 producten, na telefonisch overleg met een van Uw medewerkers, (achteraf) goede beslissing genomen. Jammer dat Uw assortiment espresso machines niet groot is, hadden zeker weer voor Uw gekozen!

Irma99 13-05-2013

Onverwachts een kapotte vriezer hebben - wens je niemand toe - maar op het Internet liep ik tegen de website van de Keukenloods aan. Omdat ik nog wat info wilde hebben
heb ik niet besteld via het Internet - maar dus telefonisch. De vriezer die ik wilde hebben was niet op voorraad maar zou dezelfde dag nog besteld worden.
3 dagen later kreeg ik al een telefoontje en had ik de vriezer in huis. Een half uur voor aankomst van de vriezer werd ik netjes gebeld en ik moet zeggen - zowel via de telefoon als de bezorger - een prima service, vriendelijk en snelle afhandeling.
Perfect en goed functionerend bedrijf waar ik zeer zeker nog wel eens een aankoop zal doen!
Ga zo door beste mensen!

Mart en Nel 13-05-2013

Ik ben uiterst tevreden over de Keukenloods.
zeer correct aan de telefoon, super qua bezorging, goede uitleg, een absolute aanrader om te kopen, de prijzen zijn uitstekend, even weer sparen en dan mijn volgende aankoop weer bij Keukenloods dat zeker.

Stichting Sint Anna 13-05-2013

Perfecte en snelle levering. Via tel. contact krijg ik alternatieven aangeboden. Extra korting. Betaling makkelijk via Ideal of direct aan chauffeur.