Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

H.K.S 05-04-2014

het uitkiezen werd gemakkelijk gemaakt. de foto's waren duidelijk op de site.
Het betalen ging makkelijk

de bezorger kwam prima optijd.
Hij bezorgde vlot en netjes.
En onze oude koelkast werd meegenomen.
En dat alles zonder bezorgkosten te betalen.
Super.

Assortiment
De prijs voor het product was zeer gunstig. Er was genoeg keuze binnen de koelvries combinaties.

Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden, dus ik zou zeker met iemand die iets zoekt, mijn positieve ervaringen delen over keukenloods.

h.t.dijkstra 04-04-2014

online een uitgebreide mogelijkheid te produkten te beoordelen en te bekijken

na bestelling een duidelijke opgave van voorraad en de levering,die vervolgens volgens opde afgesproken dag en tijd werd geleverd.

Aanbeveling
de wijze van aanbieden en de afwerking van de bestelling was prima, voor mij een reden omdat aan anderen aan te raden.

Extra toelichting
het assortiment was voor mij niet belangrijk omdat ik wist waarna ik zocht

Selma2008 04-04-2014

De door ons gezochte artikelen konden we heel gemakkelijk vinden op de site. Van bestellen tot leveren van de gewenste artikelen is alles naar wens verlopen. Een groot pluspunt is dat pas bij levering betaald hoeft te worden, hetgeen per pinapparaat kan.

Op elk e-mailtje kregen we steeds erg snel een reactie. Helaas bleek één van de 2 bestelde artikelen pas later geleverd te kunnen worden. Van deze vertraging werden wij tijdig op de hoogte gebracht. Bij het maken van de afspraak om de artikelen af te leveren werd geprobeerd zoveel mogelijk rekening met onze wensen te houden.

Assortiment
Alles wat we zochten konden we meteen vinden. Toen een andere webwinkel één van de gezochte artikelen goedkoper aanbood en wij dit kenbaar maakten werd de prijs meteen aangepast. Bij het bestellen van meerdere producten gelijkertijd werd een extra korting verleend.

Aanbeveling
Keukenloods biedt mogelijk de gewenste apparaten tegen zeer concurrerende prijzen.

Extra toelichting
Keukenloods blijkt een zeer betrouwbaar, klantvriendelijk bedrijf, dat vrijwel alle gezochte apparatuur tegen de beste prijzen kan leveren. Het bestellen tot en met het afleveren en betalen verloopt erg soepel.

Marlene Stroomer 04-04-2014 Via de website gekocht

Alles van huis uit, en supersnel het werd gebracht en op de plaats neer gezet en ook de oude vaatwasser werd weer meegenomen

Snel, degene die we uitgezocht hadden was niet op voorraad maar kregen een duurdere aangeboden voor dezelfde prijs die wel in voorraad was en dezelfde dag gebeld voor bezorging

Was genoeg te kiezen

Aanbeveling
Snel goed en vriendelijke bezrging

Extra toelichting
Was het tweede product die wij hebben gekocht en het bevalt prima. Als wij weer iets nodig hebben gaan wij eerst weer bij jullie kijken en dat gaat dan vast weer lukken

Martenski 04-04-2014

Ik had voor het gemak vooruit betaald maar na terug keer van IDEAL geen bevestiging van de betaling. Die komt pas de volgende dag als betaalde factuur. Donderdag avond besteld, vrijdag middag geleverd.

Prima bereikbaar, geen 0900... Meteen iemand aan de lijn om tijdstip levering nader te overleggen. Chauffeur had vergeten om klant te bellen 1 uur voor aankomst. Maar alles kwam goed.

Assortiment
Ik ken het hele assortiment niet, maar van onze machine waren er 3 op voorraad dus dat was prima. Het plaatje bij de machine klopt echter niet helemaal. De IWB heeft geen display, de IWD serie wel. Maar dat hebben alle sites in NL nog fout. De gekochte IWB 61451 C ECO U is een nieuw model (intro okt. 2013) van Indesit. Dus ik was niet helemaal verrast dat er geen display op zat.

Aanbeveling
Je kan er ook gewoon naar toe als je een probleem hebt. Of je het zelf haalt kan je een korting bon krijgen.

Extra toelichting
Toen ik zag dat dit bedrijf ook nog vlak bij ons zat, dacht ik dit wordt hem.Maar ik had geen tijd en wilde zelf niet met die machine slepen.

A en R 04-04-2014 In de winkel gekocht
zaandam

alles werd goed uitgelegd,

goede service, snelle levering, snelle opmeting. keurig werk

assortiment is ruim genoeg

Aanbeveling
goed geholpen, vriendelijk, en snel

Extra toelichting
We zijn goed geholpen, goede uitleg over alles, en snelle levering.

ekundu 04-04-2014 Via de website gekocht

makkelijk te bestellen via het web

snelle levering

kamvast 04-04-2014

wordt thuis gebracht

super

ruim voldoende

door te vertellen

YvonneAmsterdam 04-04-2014

Ik vindt het prettiger persoonlijk advies te krijgen en dit werd uitgebreid gedaan.Je wordt aan alle klanten geholpen en men neemt de tijd voor je .

De verkoper was bezig maar vroeg of ik een korte vraag had toen dit niet het geval was werdt er meteen een tweede verkoper bijgeroepen omm mij te helpen.Mijn aankoop werdt ook door iemand in mijn auto gezet hoefde ik niet zelf te doen.Dit i service hier ben je nog echt klant.

Assortiment
Het assortiment is breed keuze uit meer dan 3 soorten van 1 product plus zeer leuke aanbiedingen in de winkel waar je ook op wordt geantandeerd.

Aanbeveling
Direct. Goede service-breed assortiment zeer goede prijsverhoudingen en een persoonlijk wordt wat toch makkelijker is dan via internet.

Extra toelichting
Als totaal plaatje zie ik deze firma en deze winkel: Prettig om te winkelen breed assortiment zeer goede prijsverhoudingen persoonlijk advies en direct antwoord op de vraag.Men is bereid direct te kijken of ze ook iets in jou prijs hebben of misschien kunnen krijgen.

Marion & Aad 04-04-2014 In de winkel gekocht
Nederweert

in de winkel besteld en thuis afgeleverd. Hwet gemak van niet sjouwen met je bestelling

Assortiment
Op internet uitzoeken en met advies in de winkel besteld. Zoveel als op internet kan in geen een winkel aanwezig zijn

D. Kox 04-04-2014 Via de website gekocht

Snel bestellen, geen gedoe.

Komen beloftes na, telefonisch goed bereikbaar en adequate afhandeling van de vragen.

Aanbeveling
Goede, duidelijke site; goede service; persoonlijk

Extra toelichting
zoals ik al eerder aangaf.

JG Bes 04-04-2014

duidelijk en ruim assortiment

pan nabesteld, levering duurde langer dan verwacht. Verder prima

Assortiment
snel gevonden wat we zochten

Aanbeveling
ruime keus en prettig geprijsd

Extra toelichting
goed geholpen en duidelijke uitleg.

karin jacobs 03-04-2014 In de winkel gekocht
Roosendaal

Extra toelichting
Klantvriendelijk, meedenkend, en goed adviserend.

Michiel So 03-04-2014 In de winkel gekocht
Zaandam

Kon meteen het product, gezien op de site, in de winkel bestellen.

Werd vlot geholpen en kreeg voldoende uitleg over het product. Kon meteen monteur bellen voor een afspraak.

Assortiment
Juiste merk en prijsklasse voor mij in voorraad.

Aanbeveling
Al vaak bij Keukenloods besteld, bevalt prima, scherpe prijzen, bekende merken en goede service.

Mir H-T 03-04-2014 Via de website gekocht

goede info duidelijk en overzichtelijk

ik had een verkeerd onderdeel en werd door service meteen doorverwezen naar de leverancier. Beter wanneer jullie dit zelf afhandelen. Het is verder goed opgelost

Assortiment
ruime keus en goede prijzen

Officiele reactie van Keukenloods 07-04-2014

Beste H.T.

Bedankt voor uw beoordeling en goed om te horen dat u overwegend positief bent.

U heeft een punt voor wat betreft het doorverwijzen naar de fabrikant.
Binnen ons bedrijf is al enige tijd onderwerp van discussie hoe dit het beste kan worden aangepakt.

Het werkt het snelste indien de klant rechtstreeks contact opneemt met de fabrikant zodat deze meteen actie kan ondernemen, door bijvoorbeeld een afspraak in te plannen, maar wij zijn ons ervan bewust dat dit klantonvriendelijk kan overkomen.

Anderzijds kunnen wij het proces begeleiden voor de klant, maar dit betekent een extra schakel die ervoor zorgt dat het proces trager verloopt en er vaker over en weer gebeld/ gemaild moet worden voordat er bijvoorbeeld een afspraak kan worden ingepland. Vanuit het oogpunt van klantvriendelijkheid zouden wij het proces graag begeleiden, maar een nadeel is dat dit voor de klant vaak te veel tijd in beslag neemt.
Momenteel onderzoeken wij welke werkwijze het meest passend is, zonder dat er qua snelheid en klantvriendelijkheid hoeft te worden ingeleverd.

Onze excuses voor het ongemak.

Frits van Diepschoten 02-04-2014

Binnen een paar muisklikken heb je het geregeld

Bij het controleren van de maten van de afzuigkap, was de medewerker zeer behulpzaam

Assortiment
Ik was wel onder de indruk van de keuze, maar heb uiteindelijk de goedkoopste gekozen.

Aanbeveling
Even een paar dagen wachten tot mijn bestelling in het magazijn aankwam, en dan in een soepele beweging een nieuwe afzuigkap met montage en al.

Extra toelichting
Goede service, en de afzuigkap doet zijn werk.

Borie67 02-04-2014

Stichting Boshutten 02-04-2014 In de winkel gekocht
Zaandam

Snel geregeld door te kijken op internet. Wel naar Zaandam geweest om de producten te bekijken en snel besteld.

product (koelkast)voldeed niet aan de omschrijving.
Snel geregeld en omgeruild.
Wel een keer extra naar Zaandam. Als je dan goed geholpen wordt geen probleem

Assortiment
Super veel. Er stuur al meer mensen naar jullie toe.

Aanbeveling
Ik beveel jullie al van harte aan.

Extra toelichting
Goed concept, goede en serieus personeel

annelies1963 02-04-2014

Hele duidelijke site, deskundige medewerkers die telefonisch goed bereikbaar waren voor de aanvullende vragen. Snelle bezorging.

Ik kreeg een mooiere vaatwasser voor hetzelfde geld, de opvolger. Ben er heel blij mee. Inbouwteam was top en heeft de vaatwasser en koel/vries combi keurig ingebouwd. Geweldige service!

Assortiment
Veel keuze en duidelijke omschrijving op zeer toegankelijke website.

Lees bovenstaande!

Extra toelichting
Ik had nog nooit witgoed via een website besteld, maar dit was een uitstekende eerste ervaring. Wat mij ook gerust stelde was dat ik pas hoefde te betalen nadat de vaatwasser en koel/vries combi ingebouwd en gemonteerd waren. Dit door twee zeer vriendelijke heren die aanboden nog even terug te komen om een extra latje boven de koelkast te monteren omdat dat mooier stond. Ze kwamen, weer net zo vriendelijk, dezelfde week dit doen. En dit zonder extra kosten. Al met al een heel goede ervaring!

Herma 52 02-04-2014

makkelijk via de site een artikel bestellen

ik vond het heel fijn dat er een dame belde dat de opdracht binnen was gekomen en wanneer ik het wilde ontvangen.....heel klantvriendelijk

Aanbeveling
door de juiste behandeling en afhandeling ga je dit doorvertellen aan derden

Extra toelichting
klantvriendelijkheid en goede afstemming van het personeel draagt eraan bij dat er goede service kan worden geboden!

leon1234654 02-04-2014

Het was makkelijk te bestellen via internet en daarna telefonisch

Ik had onder het kopje inbouw een fornuis besteld. Bij levering bleek dat het niet om een inbouw ging zoals ik dat voor ogen had. Het kon nl niet ingebouwd worden in mijn keukenblad. Ik heb wat ander besteld maar moest wel 50 euro betalen omdat er voorniets was aangereden.

Assortiment
Er is genoeg keuze om iets uit te kiezen

Aanbeveling
Ik ben van mening dat iedereen hieruit voldoende kan kiezen

Extra toelichting
Over het algemeen tevreden over de producten en over de inbouw, alleen dus ben ik niet voldoende geinformeerd over het product dat ik eerst had besteld omdat het inbouw fornuis niet daadwerkelijk kon worden ingebouwd. Ik had telefonisch nog aangegeven dat ik een leek op dat gebied ben en niet zeker wist of het kon. Misschien had men mij kunnen adviseren om eerst een foto van de situatie te sturen dan was dit niet gebeurd. Ik moest daardoor 50 euro aan voor rijd kosten betalen.

Officiele reactie van Keukenloods 02-04-2014

Beste Leon,

Bedankt voor uw beoordeling.

Graag ontvang ik uw ordernummer zodat ik kan bekijken of de 50 euro voorrijkosten inderdaad onterecht is.

Als dit en fout van ons is dan storten wij de 50 euro uiteraard retour.

Graag hoor ik van u.

Keukenloods.nl

Jpilja 02-04-2014

Combimagnetron beschadig in de verpakking ontvangen. Keurig netjes, snel en professioneel opgelost.

Assortiment
Uitgebreide keuze mogelijkheid van vele merken, voor concurrerende prijzen.

Aanbeveling
Wegens het vertrouwen en het keurig te woord staan.
Geeft een goed gevoel.

Praktijk voor Praktische Pedagogie 02-04-2014 Via de website gekocht

makkelijk te bereiken website

Snelle levering

Assortiment
heel groot en scherp geprijst

Aanbeveling
De keukenloods is bij uitstek geschikt om snel de juiste producten bij je thuis te krijgen

Extra toelichting
De keukenloods is een goed georganiseerd bedrijf die na komt wat ze beloofd

Joha n Brandsema 01-04-2014 Via de website gekocht

goede keuze, goed zoeksysteem, telefonisch goed bereikbaar

snel, effectief, goede montage ook

Assortiment
vond snel wat ik nodig had; breed aanbod doet mij zeker terugkomen

Aanbeveling
zeker doen; informatief, effectief en snel

Extra toelichting
goed zaken doen, duidelijk, afspraak = afspraak

Sarahvoss 01-04-2014

Eenvoudig en duidelijk

Uitstekend geholpen

Zeer aan te bevelen

Extra toelichting
Vakkundig , snel, duidelijk , goed te woord gestaan, keurig op tonijn bezorgd en gemonteerd

Ellen_001 01-04-2014

Zoeken op internet, iets uitzoeken en bekijken en bestellen in de winkel. Prima!

Ik de winkel werd verteld dat we worden gebeld voor een bezorg-afspraak. We stonden nog op de stoep toe de telefoon ging ...

Assortiment
Het model afwasmachine dat we zochten stond niet in de winkel, maar voldoende andere opties werden van de plank gehaald. Het opvolgende model kregen we met extra korting!

Prima service, scherpe prijs

Rob van Asperdt 01-04-2014

Zeer eenvoudig te bestellen

Bestelling per abuis op afhalen gekocht, werd op verzoek snel gecorrigeerd in bezorgen in Belgie.

Voldoende keuze

Aanbeveling
Alles gaat zeer gesmeerd.

Extra toelichting
Zeer goede webstite. Ruime keuze. Goede telefonische hulp. Goede info wat betreft bezorgen.

Nicole Grobecker 01-04-2014 Via de website gekocht

Snel et makkelijk

Erg goed

Veel keuze

Aan iedereen

repel 01-04-2014

overzichtelijk, duidelijk, heel gebruiksvriendelijk

vragen worden goed en snel beantwoord, tijdstip van bezorgen en informatie over tijdstip levering uitstekend

Assortiment
zeer ruim en goed naast elkaar af te stemmen

Aanbeveling
grote mate i.v.m. snelle levering en scherpe prijzen

EKB11 01-04-2014

Extra toelichting
De levertijd was langer dan verwacht ivm het niet op voorraad zijn van één artikel. Hierover niet telefonisch gecommuniceerd. Wel later om aan te geven dat het artikel binnen was gekomen en om een bezorgdatum af te spreken.

Ilona goossens 01-04-2014 In de winkel gekocht
Roosendaal

Extra toelichting
Super goed en snel geholpen.

Arthur56 01-04-2014

vlak bij mijn huis

twee keer besteld
tweede keer korting

genoeg

prima verhouding prijs / kwaliteit

ben erg tevreden

J.G.Kuthe-Boonstra 01-04-2014 Via de website gekocht

Juist en corect. Website geeft de goede juiste keuzes.Goede voorlichting en aandacht voor de klant zijn vraagstelling

Installatie volgens afspraak.Vooraf telefoon over tijdstip van aankomst. Installatie juist,snel.Uitleg zonder haast.

Assortiment
Juiste type.Grote voorraad aanwezig Goede voorlichting Keukenloods over het te nemen type.

Aanbeveling
Aanbeveling aan één ieder.Professionele en kundige benadering.Uiterst klantvriendelijk

Extra toelichting
Keurige,correcte on line firma. Klantvriendelijk,zorgzaam en snelle levering,installatie Perfect.Aan te bevelen.

SJM Nijenhuis 01-04-2014 In de winkel gekocht
Gaanderen

Laagdrempelig, overzichtelijk,
duidelijke website.
Kosten zijn snel duidelijk, goede prijsafspraken te maken.

Goed advies, keukenloods denkt met je mee.
Er is makkelijk en snel te overleggen met een medewerker

Veel merken aanwezig.

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeker aan iemand anders aanbevelen.

k.golob 31-03-2014 Via de website gekocht

Eli van Wijk 31-03-2014 Via de website gekocht

Heb telefonisch afgehandeld

Precies wat was afgesproken.

Assortiment
Wat ik wilde hebben was gewoon aanwezig, zonder problemen

Aanbeveling
Vanwege de prijs verhouding en vanwege het feit dat ze doen wat ze zeggen/beloven.

Extra toelichting
Zou de volgende aankoop weer bij keukenloods doen.

rene07 31-03-2014

Prima website; duidelijke verwijzingen; goede samenwerking met installateur.

Meedenken over een vraag door telefonische medewerker viel tegen; wat kortaf en niet meezoeken naar mogelijkheden...

Overige service, leertijd en bereikbaarheid was prima

Ruim assortiment

Aanbeveling
Als je weet wat je wilt is deze winkel prima keuze

Officiele reactie van Keukenloods 01-04-2014

Beste Rene,

Bedankt voor uw vooral positieve beoordeling.

Meedenken met de klant is één van de taken die wij heel erg belangrijk vinden en wij als Keukenloods.nl willen uitstralen.

Graag ontvang ik uw ordernummer zodat wij deze verkoper hierop kunnen aanspreken.

Onze excuses namens Keukenloods.nl

Keukenloods.nl

Wij zullen dit

D.H.vna der Burg 31-03-2014 Via de website gekocht

goede site, online hulp, kan worden gebeld. Kortom snel en gemakkelijk

Snel contact inzake afhandeling en bezorging. Ze kunnen alle kanten met je op

Assortiment
ik ben niet door de hele voorraad gelopen maar het lijkt goed geoutilleerd

Extra toelichting
snel , doelmatig en efficiënt!

Emilee 31-03-2014

annemarieke76 30-03-2014

René_HD 30-03-2014

Website is overzichtelijk en je kunt gemakkelijk zoeken naar producten en ook producten vergelijken

Zeer snelle levering.

Assortiment
Goed en ruim assortiment.

Aanbeveling
Ik heb meerdere producten in de afgelopen jaren besteld en elke keer tot grote tevredenheid. De service is snel, producten zijn goed en de prijs is top!

monique van eekelen 28-03-2014 In de winkel gekocht
Roosendaal(N.BR.)

veel op voorraad en direct mee te nemen, waarbij ze dan ook nog meehelpen!

goede uitleg en informatie over de door ons aangeschafte vaatwasser tegen een goede prijs, en uit voorraad te lveren

Assortiment
veel verschillende merken in verschillende prijsklassen. voor iedere portemonnee wat!

Aanbeveling
we zijn erg prettig geholpen en dat wens je ook anderen toe, want dat is niet overal het geval.

Extra toelichting
wij zijn erg tevreden over de door ons aangekochte vaatwasser.

Frederik333 28-03-2014

In ons geval om de hoek de logistieke locatie.

Gewoon no-nonsense dus goed.

Assortiment
Zowel dure als goedkope modellen te koop, dus prima.

Aanbeveling
Gewoon goed over de breedte, nergens bijzonder, maar in ons geval ging het ook om een standaard product.

josefienmelief 28-03-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Je kunt in de showroom alles goed bekijken.
Ik heb niets via internet besteld

Keurige monteurs en op tijd alles

Lijkt mij voldoende

Makkelijk en voordelig

PB Bouw 28-03-2014 Via de website gekocht

Rustig en op je gemak de nodige artikelen uitzoeken op de site, vergelijken, reviews lezen en bestellen.

Assortiment
Uitgebreid assortiment. De hele keukeninrichting kon ik vinden en bestellen bij keukenloods

Aanbeveling
De keuze uit diverse merken, de duidelijke beschrijvingen en het gemak van bestellen en thuisbezorgd krijgen

Extra toelichting
Het gemak van thuiswinkelen, alles kunnen bekijken en vergelijken. De Keukenloods komt qua prijs-kwaliteitsverhouding het beste uit de bus. Onze keuken moest nog geleverd worden en de levering van de gekozen apparatuur kon aangepast worden aan de levering van de keuken, zodoende kon alles ineens geplaatst worden.

Peter uit Limburg 28-03-2014

overzichtelijke website met compleet aanbod van apparatuur

doelmatige beantwoording op vragen via de telefoon.
snelle en accurate levering

zeer compleet

KERM 28-03-2014 Via de website gekocht

Goed overzichtelijke webpagina waarop makkelijk te zoeken is.

Omdat ik toch vragen had heb ik gebeld en de specialist die mij te woord stond had duidelijk kennis van zaken, dacht met mij mee en adviseerde mij uitstekend. Een bestelling werd gelijk telefonisch opgenomen en keurig afgehandeld.

Assortiment
Ruime keus in merken en soorten.

Gewoon zeer tevreden.

Extra toelichting
Alles verliep prima en ik ben zeer tevreden over de service, inclusief die van het inbouwteam. Ook volle lof voor hen.

Maatje66 28-03-2014

vanuit mijn luie stoeluitzoeken en bestellen

vandaag besteld, morgen in huis

Assortiment
vinden wat we nodig hadden

robhnl 28-03-2014

Extra toelichting
Zeer scherpe prijzen en personeel met kennus van zaken. Zeer tevreden klant.

Carolien2000 27-03-2014

Snelle, duidelijke uitleg

Koelkast tot drie keer moeten wijzigen vanwege een nismaat, was geen probleem

Zeer ruime keuze

Aanbeveling
Goede service, goed bereikbaar!