Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20912 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Inegeni 17-05-2014 Via de website gekocht

Zonder problemen op kunnen halen.

Duidelijke omschrijving

Alles verkrijgbaar

Zeer zeker

Christiaan345 17-05-2014

Kapoentje18 17-05-2014

T. Schoonderbeek 16-05-2014

goede website met juiste productinformatie en uitleg. Daarnaast ook klantvragen en antwoorden bij de bekeken producten. Dit is zeer handig!

thuisbezorgd en een SMS/telefonisch contact met de chauffeur. Werkt top.

Assortiment
Veel keuze. Je hoeft niet verder te shoppen!

Aanbeveling
Service, kwaliteit en gemak zijn allemaal dik in orde.

Extra toelichting
Overal uitstekende online winkel waarin het makkelijk zoeken is en beoordelingen en vragen bij de producten direct te zien zijn. Service bij afleveren uitstekend!

E Vonk 16-05-2014 Via de website gekocht

Ik vind makkelijk uitzoeken op u site alleen de informatie gekoppeld aan het product mag wat mij betreft iets uitgebreider

Er is totaal niets verkeerd gegaan met de geplaatste bestelling. keurig afgeleverd en op de afgesproken dan. gewoon geweldig

Assortiment
Het assortiment is voor mij ruim voldoende. veel keus uit de diverse apparaten type merken en prijzen

Aanbeveling
Ik zou de keukenloods aanbevelen omdat alles geweldig is verlopen van bestelling tot aflevering.

Extra toelichting
Nogmaals ik ben zeer tevreden met de afhandeling van mijn bestelling door de keukenloods. alles van bestelling tot en met de aflevering is perfect gegaan, mijn dank hiervoor

kees3514 16-05-2014

Gemakkelijk online vergelijken en bestellen omdat de webite heel veel gedetailleerde info over producten biedt. Bovendien weet je dat je nergens goedkoper terecht kunt.

De bestelling- en bezorging procedure is snel en vlekkeloos afgehandeld. Iedere stap werd vergezeld van een e-mail en/of sms. Omdat mijn keuken pas eind juni wordt geplaatst en daarna het apparaat pas in gebruik wordt genomen kan ik nu nog geen oordeel vellen over het nakomen van eventuele garantie verplichtingen.

Assortiment
Nergens een breder assortiment aangetroffen.

Aanbeveling
Ik heb over het assortiment, de service en de prijs niets te klagen. Het brede assortiment en de gedetailleerde informatie over de te leveren producten op de Keukenloods website maakt dat deze site de beste plek om keukenapparatuur met elkaar te verhgelijken. Ze bieden daar ook nog een handige tool voor.

Extra toelichting
Ik heb over het assortiment, de service en de prijs niets te klagen. Het brede assortiment en de gedetailleerde informatie over de te leveren producten op de Keukenloods website maakt deze site tot de beste plek om keukenapparatuur met elkaar te vergelijken. Ze bieden daar een handige tool voor. En ook nog eens hele goede prijzen. Ik bezocht vele website om op keukenapparatuur te oriënteren, bij Keukenloods kreeg ik de beste info en de beste prijs.

Econ 15-05-2014 In de winkel gekocht
Roosendaal

makkelijk bereikbaar en goede kennis

makkelijk bereikbaar en goede kennis

alles bijna te koop

Ik zou het aanbevelen

ron.s 15-05-2014

goed berijkbaar

snelle levering en zeer netjes ingebouwd door het inbouw team

Assortiment
ruime keuze in elke prijs klasse

Aanbeveling
juiste prijs kwaliteit verhouding en goeden service.

keesaha12345 15-05-2014

goede website, heldere informatie

duidelijk in afspraken. vlot.

Assortiment
mij lijkt het voldoende aanbod

Aanbeveling
lijkt me een prima optie voor iedereen die iets nodig heeft die weet wat ie wil.

Taekemar 15-05-2014

Extra toelichting
Overzichtelijke website en correcte ondersteuning wanneer nodig. Mijn bestelling is conform afspraak netjes afgeleverd. In de toekomst zal ik hier wederom bestellingen plaatsen.

Huub Meijer 15-05-2014

Het was heel gemakkelijk om het apparaat wat ik zocht te vinden en te bestellen.De bestel procedure is duidelijk wen werkt perfect.

Het bellen met de medewerker kost wat moeite voordat de telefoon opgenomen werd. De communicatie verliep echter soepel en duidelijk en het product werd perfect op tijd geleverd.

Assortiment
Het assortiment zou iets uitgebreider kunnen zijn maar dat telt eigenlijk alleen als je naar iets specifieks op zoek bent.De prijzen van de artikelen zijn vaak marktconform of zelfs lager dan de gemiddelde aanbieder. Daar komt dan wel weer bij dat de verzendkosten apart worden berekend.

Aanbeveling
Ik heb de winkel al verschillende keren aanbevolen aan kennissen omdat ik zeer zeker tevreden ben over service en leverbetrouwbaarheid

Extra toelichting
Ik heb afgelopen jaar 2 keer een aanschaf gedaan bij keukenloods en tot nu toe is de afhandeling nagenoeg tot volle tevredenheid.Enige minpuntje tot nu toe is dat ik met mijn vorige aanschaf een klein probleem heb. Toen ik hierover belde werd ik doorverwezen naar de fabrikant ipv dat keukenloods dit probleem voor mij afhandeld.

henny42 15-05-2014

Winkel goed bereikbaar. Goed parkeren. Goed geholpen.

Is eigenlijk nog niet van toepassing. Service in de winkel was prima.
Koffie gehad.

Assortiment
Kwamen voor een inbouwkoelkast. Weinig in de showroom. Verkoper heeft vervolgens goed voorgelicht. Wij hadden ons ook al behoorlijk voorbereid.

Aanbeveling
Gemiddeld ruim gesorteerd. Goede verkopers. behulpzaam. Concurrerende prijzen. Levering en inbouw goed geregeld.

T.Willemse 15-05-2014 Via de website gekocht

Had een 10 kunnen zijn,maar op koningsdag heb ik eerst gebeld.
Een bandje gaf steeds aan "alle medewerkers zijn in gesprek "
Naar Gaanderen gefietst,8 km.
daar aangekomen was de winkel gesloten.
Jammer.

Komen gemaakte afspraken altijd na.

Assortiment
Indien niet voorradig, denkt men mee om snel te kunnen leveren.

Aanbeveling
De kwaliteit prijsverhouding is een van de beste in Nederland.

Extra toelichting
Algemeen is dit een zaak waar je deskundige voorlichting krijgt. Mede hierdoor heb ik al diverse mensen naar hen toegestuurd.

Cor 789 15-05-2014

Het kan toch niet makkelijke dan thuis achter je laptop een bestelling doen bij een goed bedrijf met een overzichtelijke site, prima voor elkaar keukenloods!!!

Naar dat ik de bestelling had geplaatst kreeg ik meteen een bevestiging van de order,de zelfde dag een mail dat de order is goed gekeurd, en daarna nog een mail dat de order is verstuurt naar het magazijn en dat de levering binnen 24 uur geleverd wordt.( en is ook geleverd binnen 24 uur perfect !!!)

Assortiment
Ruim voldoende aan apparatuur, ook het aantal verschillende merken is ruimschoots voldoenden. Je kunt zelfs kijken bij de winkels van keukenloods.

Aanbeveling
Ik zou aan iedereen keukenloods aanbevelen vanwege het gemak,zeer goede service, en een snelle levering binnen 24 uur die zij ook kunnen waarmaken.
Prima bedrijf keukenloods ga zo door!!

Extra toelichting
Ik heb al meerde malen besteld bij keukenloods en ben altijd zeer tevreden over de afhandeling van de bestellingen. Prima werk keukenloods ik ben zeer tevreden over jullie service en betrouwbaarheid van het bedrijf.

MennoMSC 15-05-2014

Extra toelichting
Web shop is perfect, betalingsmogelijkheid is ook prima! Levering is in overleg, wat natuurlijk veel gemak bied. Ruim assortiment, & A-merken voor bodemprijzen. De keuken is nu helemaal voorzien van apparatuur van Boretti, en houden zelfs nog budget over!

Reick73 15-05-2014

's-ochtends even bellen met Paula die me fantastische te woord heeft gestaan en heeft geholpen.

nog dezelfde dag de levering van onze vaatwasser. simpelweg geweldig!!

Assortiment
Ruime keuze en mooie link naar eventuele alternatieven.

Aanbeveling
Ik zou hier zeker even gaan kijken.

Extra toelichting
keukenloods.nl loodst je eenvoudig door je bestelling heen en geeft je een op maat/passend advies. Helemaal TOP!!

ccrider1 15-05-2014

Annet 1975 15-05-2014

Extra toelichting
Prima service. S avonds besteld volgende dag in huis. Duidelijk wanneer bezorgd. Tijdsstip klopte heb dus niet lang thuis zitten wachten.

Tomas Vermeulen 14-05-2014 Via de website gekocht

Medewerker uit filiaal zaandam vertelde mij dat de koelkast voor 6 uur geleverd zou worden. Werd uiteindelijk kwart over 8.
Heb hierover gebeld en de tijd kon niet aangepast worden voor mij en kreeg als advies om de bestelling te annuleren. Niet erg behulpzaam...

Zie bovenstaande

Aanbeveling
Nogmaals was ik niet tevreden over de service en klantvriendelijkheid. Was wel tevreden over de leverancier, hij was netjes en nam keurig mijn oude koelkast mee.

Officiele reactie van Keukenloods 16-05-2014

Beste Tomas,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent.

Onze logistiek afdeling probeert zo nauwkeurig en effectief mogelijk te plannen, we rijden echter door heel Nederland en het kan zijn dat een levering uitloopt.

Het advies om de order te annuleren is uiteraard belachelijk. Kunt uw ordernummer sturen naar info@keukenloods.nl zodat ik uit kan zoeken met welke medewerker u heeft gesproken.

Onze excuses voor het ongemak, ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet
J. Langenberg
Keukenloods.nl

ingridgroen 14-05-2014

ik ben in de winkel geweest en de verkoper heeft mij goed geholpen bij het uitzoeken van mijn wensen

de service is goed

Extra toelichting
de service is goed en men heeft genoeg tijd om te helpen bij het uitzoeken

Piet en Saar 14-05-2014

duidelijk en makkelijk

Extra toelichting
duidelijk website, goede, lage prijs, snelle levering op juiste tijd

Glap 14-05-2014

correcte weergave van details

goede antwoorden op vragen

Assortiment
Je kan nu eenmaal niet alles in het assortiment hebben.

Aanbeveling
Ik heb al twee keer een hele goede ervaring. Nette levering, geen schade aan de verpakking en ook niet aan de machines.

JohanvdL. 14-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijk en netjes te woord gestaan.

Deze beoordeling gaat over de naservice.In december 2010 een bosch combi 0ven besteld. Deze heeft een technische storing gekregen in mei 2014.
Na telefonisch overleg de helft van de reparatie, binnen een dag vergoed gekregen. Dit was het percentage wat gedeeld zou worden aan de hand van de verwachten levensduur van product.
Reparatie door Bosch uitgevoerd. Zeer snel en zonder problemen opgelost.
Zoals het hoort.

Aanbeveling
Niet alleen correcte leveringsafspraken maar ook naservice zoals het hoort.

Extra toelichting
Zeer goede service en na service.

Sint Michielsgestel 14-05-2014 Via de website gekocht

FleurB 14-05-2014

Jandes 14-05-2014

Thuis bezorgen oude apparatuur nemen ze mee , super

Directe respons mail verkeer

Zeer ruim en overzichtelijk

Ruim en goedkoop

Extra toelichting
Geven een alternatief als een type niet op voorraad is voor een scherpe prijs.

Bas Flierman 14-05-2014 In de winkel gekocht
Zaandam

Ben geholpen door Dennis Rep en heb dit als zeer prettig ervaren.

Assortiment
Veel keuze voor ieder wat wils

MD13 14-05-2014

Ontzettend handige site; met up-to-date gegevens maken de keuze een stuk makelijker.

De 24 uurs levering werd meer dan waar gemaakt; binnen 16 uur was de nieuwe magnetron ter plaatse; klasse service!

Assortiment
Niet op aan te merken; keuze te over voor zowel klein als groot budget.

Extra toelichting
Volgende keer weer keukenloods; alles wat hier *fout* kon gaan ging gewoon *perfect* een aanrader qua prijs & levering.

Draude1954 14-05-2014

Vonk64 14-05-2014

Andika 13-05-2014

andreaskok 13-05-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Heel tevreden, scherpe prijs, ruime keuze, duidelijke afspraken en aflevering van de producten.

p.cordemeyer 13-05-2014 Via de website gekocht

Via website duidelijke keuze en omschrijving van het assortiment

Korte levertijd, snel contact met de inbouwer.

Assortiment
voldoende aanbod in alle prijsklassen

Heb ik al gedaan.

Prima firma

Liesbeth5 13-05-2014

Snelle bezorging, pinnen bij levering

Goede communicatie per mail en sms. Vriendelijke medewerkers en servicegericht.

Ruime keuze

Goede service/assortiment/prijs

Extra toelichting
Goede service/communicatie/installatie snel en netjes

Aníta N. 13-05-2014 Via de website gekocht

Je kan alles zelf uitzoeken of door een van de adviseurs. Je kan zelf bestellen of telefonisch je bestelling doen. Dit laatste is heel belangrijk.

Ik had jullie graag een 10 gegeven. Het enige wat ik mis is het feit dat je geen extra garantie kan afkopen zoals bij een BCC of MM. Voor een paar tientjes extra koop je garantie voor 5 jaar. De eerste 2 jaar zal er weinig/niets aan de hand zijn.

Keuze en merken zat.

Aanbeveling
Jullie shop is door een vriend aanbevolen. En als je een beetje weet wat je zoekt ben je bij jullie aan het goede adres, ook prijstechnisch. Ik zou jullie zeker aanbevelen met de kanttekening over de garantie.

Extra toelichting
Supergoede shop. Overzichtelijk, duidelijk en scherp in prijs. Wel even checken of de bezorgkosten erbij zitten en hou rekening dat je geen extra garantie kan afkopen. Adviseurs zeer vriendelijk en snel.

Officiele reactie van Keukenloods 14-05-2014

Beste Anita,

Bedankt voor uw beoordeling en bedankt voor uw opmerking.

We nemen de opmerking mee in ons overleg.

Met vriendelijke groet
J. Langenberg
Keukenloods.nl

Mies 13-05-2014

Vanuit de luie stoel besteld op donderdag avond om een uur of negen

Werd keurig gebeld de volgende ochtend dathetgene ik had besteld beschadigd was en verder niet op voorraad. Meteen werd een alternatief gezocht en gevonden. Kreeg extra korting en de bestelling werd nog dezelfde dag bezorgd.

Assortiment
Ik vond wat ik zocht. Wel jammer dat jullie nog geen inbouw vriezers verkopen.

Aanbeveling
Prima service en vooral lekker snel

zie bij de criteria

noudje45 13-05-2014

eenvoudig en duidelijk

Na een telefoontje alles snel opgelost

Assortiment
geenproblemen alles wat we zochten was aanwezig.

gewoon GOED!!!!

Extra toelichting
Prettige omgang van het personeel zonder opdringerig te zijn, en kennis van zaken.

Fam Schreurs 13-05-2014 Via de website gekocht

Levering de volgende dag in huis puur gemak

Prima service ik had een verkeerde aansluiting van de inductieplaat geen probleem kreeg er een die de volgende dag ook geleverd kon worden wel is waar duurder maar toch voor de zelfde prijs dat vind ik nou SERVICE

Aanbeveling
Ook al is er een probleem je word na behoefte geholpen

Zeer tevreden

Deniseroelse 13-05-2014 Via de website gekocht

We hadden via email aangegeven een vaatwasser te hebben gevonden die goedkoper was, van hetzelfde type. Ik ben hierna direct teruggebeld met een scherpere aanbieding en kon diezelfde dag nog geleverd worden en werd de order ook direct via telefoon afgehandeld zonder weer naar de website te hoeven gaan.

De service is ook top! Vaatwasser werd inderdaad dezelfde dag nog geleverd en de oude werd zonder extra kosten meegenomen.

Assortiment
Genoeg keus betreft vaatwassers.

Aanbeveling
Hebben we al direct gedaan, we waren ook via een tip van familie op deze site terecht gekomen.

Extra toelichting
Zeer snelle (klanten)service en scherpe prijzen! Zeker een aanrader.

a_nurdogan 13-05-2014 Via de website gekocht

Online bekeken, telefonisch contact gehad en gemaakte afspraken zijn netjes nagekomen.

Zoals hierboven vermeld: gemaakte afspraken zijn netjes en tijdig nagekomen. Telefonisch contact was prettig en bood meer dan enkel wat op internet stond. ook bij aflevering werd er netjes met de spullen omgegaan (geen gooi en smijtwerk).

Assortiment
Zeer ruim. Zelf 2 SMEGs gekocht, hetgeen je niet in enkele winkel zit.

Gewoon goed.

sjaantjej 13-05-2014

Handig via internet of winkel

Snelle bezorging, binnen enkele dagen

Grote keuze

Aanbeveling
Duidelijk opstelling, apparaten en keukens los van elkaar opgesteld

Extra toelichting
Goede service en goede kennis van apparatuur! Vakbekwame verkoper, die weet waar hij het over heeft!

Atelier WG 13-05-2014 In de winkel gekocht
zaandam

geen probleem met vinden aparatuur

goed geregeld en volgens afspraak

betrouwbaar

Extra toelichting
al eerder zaken gedaan; wellicht nog betere service nu

Joop 48 13-05-2014

Weet wat er tekoop is, ga langs en er wordt GELUISTERD

Ongemak gehad met smerig gas fornuis, werd keurig gebeld

Assortiment
Alles wat je nodig hebt in huis houding

Aanbeveling
Gewoon goede service, houden zich aan afspraak

Extra toelichting
Ben heel blij met deze winkel, geen parkeer probleem, vriendelijke mensen met veel knowhow

Ed R. Hilversum 13-05-2014

Vriendelijk contact, afspraken nagekomen, op de hoogte gehouden van vertraging. Vakkundig geplaatst.

Goede service Gemotiveerd personeel Geen vertraging Gelukkige klant

AA2014 13-05-2014

eenvoudig online besteld

heel goed, de nieuwe machine werd tot in de keuken gebracht en de oude werd meegenomen.

Assortiment
prima, we zochten een inbouwvaatwasser en hadden ruime keuze.

prima winkel.

niekbovee85 13-05-2014

makkelijk vindbaar op de site

besteld en de volgende dag binnen

veel op voorraad

Aanbeveling
Heb ik al vele malen gedaan

Extra toelichting
Een fijne website goede service!

Rob Copray 12-05-2014

R.A. Pronk 11-05-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen via Internet

Keurig een SMS met geplande aflevertijdstip

Voldoende keuze

Aanbeveling
Voor de eenvoud en de service

van den Dorpel - Elektrotechniek 11-05-2014 Via de website gekocht

Zeer eenvoudig overzicht op de website

Na levering van het procukt om een BTW factuur gevraagd, en dit werk per ommegaande geregeld

Assortiment
Zeer breed assortiment, alles overzichtelijk weer gegeven in elke rubriek

Gewoon goed en snel

Haute garonne 09-05-2014

Aanbeveling
Keukens zijn door onze hele familie bij keukenloods de afgelopen jaren besteld en ook door hen geinstalleerd. Prima gedaan en ze functioneren naar tevredenheid.
Dus vele malen bevalen we de firma aan!