Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20912 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Baurie 23-05-2014

Goede informatie men denkt mee met de klant,duidelijk advies.
Pluspunt is de mogelijkheid voor een scherpe prijs aanbieding

Assortiment
Ruim assortiment, veel keuze mogelijk en duidelijke prijstelling.

Aanbeveling
De mogelijkheid om snel een goed en duidelijk advies te krijgen.

Extra toelichting
Heb al meerdere malen iets betrokken van Keukenloods en iedere keer tot volle tevredenheid. De kracht van keukenloods is dan ook de heldere uitleg en prijsstelling.

mandy zeefat 23-05-2014 In de winkel gekocht
Amsterdam

Aantal dingen klopte niet en was binnen notime geregeld

Alles is mogelijk

Extra toelichting
Goede service en goedkoop!

Robine1 22-05-2014

Michel Teunissen 22-05-2014

Prima productomschrijvingen waardoor relatief eenvoudig een keuze gemaakt kon worden.

Keurig thuis bezorgt maar...
Het duurde een aantal dagen na het plaatsen van de online bestelling voordat reactie en een leverdatum werden ontvangen. Dat maakt het lastig plannen voor de klant:Verwachting is zoals vermeld op de site: 24 uur na bestelling. Daar is een halve vrije dag voor aangevraagd die dan weer verschoven moet worden omdat de levering dagen later plaats vond. Dat is niet handig.

Assortiment
Binnen de prijsklasse vaatwassers t/m € 450 was keuze uit 4 machines. Dat was nu geen probleem ivm voorkeur machine maar mag best ruimer.

Extra toelichting
Late reactie op de bestelling en daardoor latere levertijd dan de op de site vermelde 24 uurs levering. Dat gooide roet in het eten van onze planning om thuis aanwezig te kunnen zijn maar verder helemaal tevreden met Keukenloods!

Officiele reactie van Keukenloods 26-05-2014

Beste Michel,

Bedankt voor uw beoordeling. Kunt u uw klantnummer mailen naar info@keukenloods.nl, dan kunnen wij voor u nakijken wat er is misgegaan met de planning van de levering. Onze excuses voor het ongemak.

W. Wekker
Keukenloods.nl

jw h 22-05-2014

Via internet ,bestelt 4 apparaten van bosch.koelkast, kookplaat, afzuigkap en vaatwasser.duidelijke informatie via de website betaling via ideal zekerheid door GWB-garantie.

Niet alles was voorradig in een keer, maar was binnen 6 dagen netjes afgelevert.

Assortiment
Goed concurerende prijzen, genoeg keuze,heb bijna alles kunnen vinden.alles is in verschillende prijsklassen te vinden

Aanbeveling
Veilige aankoop door de GWB-garantie.

Extra toelichting
Het assortiment vodoet aan de verwachting.er is genoeg keuze, kon alleen een bepaald type beko stoomoven niet vinden.

FransAnna 22-05-2014

Ik heb in het geheel geen problemen ervaren om de informatie te krijgen die ik zocht. De aankoop was vlot en makkelijk geregeld.

Keurige service betreffende het nakomen van gemaakte (lever)afspraken. Geen problemen ondervonden, dus persoonlijk contact was niet nodig.

Assortiment
Wij hebben een inbouw combimagnetron besteld, de keuze hierin vond ik zeer ruim.

Aanbeveling
Gezien de zeer correcte afwikkeling van onze bestelling en de absoluut zeer concurrerende prijs is deze webshop voor mij een aanrader.

Extra toelichting
Een geheel tevreden klant, van aanbod tot prijs tot levering.

Heleen62 22-05-2014

goed bereikbare winkel
voldoende parkeerruimte
voldoende personeel om bij de aankoop te adviseren

snel duidelijk hoe en wanneer bezorgd zou worden of hoe evt te wijzigen
goed instructies over afvoer afgedankt spul

Assortiment
in het type wat ik zocht (bepaalde maat inbouw koelkast zonder vriesvak) leek er maar een keus uit drie. Maar dat was achteraf ook wel weer overzichtelijk, er zat iets tussen wat me aanstond

al gedaan zelfs

al per vraag gedaan

oldfashion 22-05-2014

de medewerker die mij hielp is absoluut op de hoogte van alle waar dat er verkocht wordt.. kreeg goed advies...werd vriendelijk en gemotiveerd geholpen. tijdens het invoeren van de gekochte spullen, kregen wij koffie/drinken aangeboden.. de winkel is prima te bereiken.. voor de winkel ruim genoeg parkeerplaats.. de service de spullen naar beneden.. buiten en zelfs in de auto te helpen was top.. de aanbieding om gekochte spullen die nog niet direct leverbaar waren om die kosteloos te brengen, is een prima opsteker.. afspraak netjes verlopen.. binnen de afgesproken tijd gekomen en dat was een vriendelijke jongeman die keurig alles neergezet heeft.. kon pinnen bij ontvangst, dat ook handig is.. mocht trouwens ook contant betalen, dus voor iedereen een keuze..

Assortiment
Hebben voordat wij naar de winkel gingen.. eerst de site bezocht.. en kwamen er daardoor achter dat alles er was wat wij wilde en dat de prijzen heel redelijk waren en vaak het goedkoopste.. genoeg keuze op elk gebied.. hebben alle keukenapparatuur en witgoed gekocht in één keer..

Aanbeveling
Zeker een aanrader... de bediening/professionaliteit is goed.. de hulp en meedenken is altijd handig als je apparatuur moet kopen waar je toch minder van weet...

Extra toelichting
Keukenloods is een prima winkel die ik mensen zal aanraden als ik zou horen als zij keukenapparatuur of dergelijke spullen nodig hebben.

Guido1975 22-05-2014

Vraag aan verkoper en kan direct adviseren. En een mooi alternatief bieden. op kwaliteit en prijs.

beter kan niet.

Frank v Helmond 22-05-2014

thuis uitzoeken

goede communicatie

Assortiment
zou niet weten wat ze niet hebben

Aanbeveling
heb ik reeds gedaan, kennissen van mij zijn ook klant geworden

Extra toelichting
ben al enige tijd klant en bij kapotte koelkast was keukenloods mijn eerste ingeving om naar een nieuwe te kijken

sv73 22-05-2014

glenndf 22-05-2014

Ok

Super

Veel keuze

Ben zeer tevreden

PetersJ 21-05-2014

voldoende keus, snel contact, uitstekende levering(tijd)

aankoop bleek niet de juiste keus (door ons) te zijn. ruilen geen probleem

Assortiment
voldoende keus tegen scherpe prijs

Aanbeveling
prima levertijd, service, keus en contact

Naamloos131 21-05-2014

Goede bereikbaarheid, goede parkeermogelijkheid.
Gezochte apparatuur stond duidelijk opgesteld.

Duidelijke opstelling apparatuur en goede uitleg over mogelijkheden van diverse modellen.
Levering en hulp was goed.

Voldoende keuzemogelijkheden .

Aanbeveling
Heel tevreden over geleverde dienstverlening.

Zie boven

okkie1965 21-05-2014

handig via telefonische bestelling snel in huis

fijn dat je via computer kan zien hoelaat het artikel wordt aangeboden

veel voorraad altijd handig

Aanbeveling
omdat het snel wordt geleverd en geluister naar wat de klant wilt,fijne uitleg

Extra toelichting
alles in een makkelijk bereikbaar,fijne mensen die je goed te woordt staan.

jaappi 21-05-2014

snelheid va levering en pinnen aan de deur

bezorging op het afgesproken tijdstip

heel veel keuze

Aanbeveling
top finn bedrijf goede website

TOP BERDRIJF

Kleine muis 21-05-2014 In de winkel gekocht
Gaanderen

De winkel in Gaanderen is prima bereikbaar. Werd prima geholpen en de levering was binnen 24 uur zonder problemen op de juiste tijd. Zelfs geholpen met de oven naar binnen brengen op palletwagen. Wardeer ik zeer.

Assortiment
Op de site is eingelijk alles te vinden. Ik wist wat ik wou omdat kennissen het product al hadden.Jullie zijn de goedkoopste en goede kwaliteit prijs verhouding.

Aanbeveling
De winkel is niet bijzonder mooi maar er is keuze genoeg. wat er niet is kunnen ze op de site laten zien.

Extra toelichting
De winkel is makkelijk te vinden. Hele kleine aanbetaling was al accoord.Levering binnen 24 uur mits op voorraad.Werd prima te woord gestaan. Dik tevreden.Kan er niets anders van maken.

Woodrow 21-05-2014 In de winkel gekocht
Nederweert

Prima, bijzonder overzichtelijke website.
Ook een showroom bezocht, waar duidelijk met ons meegedacht werd.

Simpelweg professioneel.
Alles klopt.

Assortiment
Naar mijn mening heeft men vrijwel alles dan zowel alles.
Uitgebreid assortiment van goedkoop naar duur.

Aanbeveling
Kan geen reden bedenken om het niet te doen.

Extra toelichting
Kende de Keukenloods van een jaar of 5 geleden, toen onze afwasmachine in ons te koopstaande juis het begaf. We zochten toen een goedkoop en snel alternatief. De prijs van de Keukenloods was prima, dus daar gekocht. (De koopster heeft de hele keuken er uitgegooid, maar dat is weer een ander verhaal). Nu zochten we kwaliteitsapparatuur voor een volledig nieuwe keuken & weer was Keukenloods bijzonder concurrerend. Gezien de goede service de eerste keer, hier weer gekocht. Zoals U ziet, naar volle tevredenheid.

Gadella 21-05-2014 Via de website gekocht

Alle producten voorradig, goed advies ook in de avond

Goed bereikbaar, 's avonds en in het weekend, vriendelijk. Ook flexibel in moment van aanleveren

Assortiment
Alle prodcuten waren aanwezig en meteen leverbaar.

Aanbeveling
Hele goede ervaring gehad. Scherpe prijs, goede service, flexibel in aflevering.

av damme 21-05-2014 Via de website gekocht

Na tel kontakt over tuigd en levering correct uitgevoerd

Assortiment
Alles wat ik evt op witgoed nodig heb is voorradig of snel leverbaar

Aanbeveling
Heb al gedaan bij familie en vrienden

Rolf Hut 21-05-2014 Via de website gekocht

online bestellen en betalen, goede vergelijk mogelijkheden.

online en telefonisch zeer goede service. Echter: toegezegd (telefonisch) dat apparatuur 1 hoog afgeleverd zou worden, wat door transporteur werd geweigerd op basis van kleine letters.

Extra toelichting
Fijn dat achter een webshop toch mensen zitten die de telefoon opnemen.

Officiele reactie van Keukenloods 21-05-2014

Beste Rolf Hut,

Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor het ongemak bij de bezorging. Uiteraard willen wij gemaakte afspraken nakomen. Kunt u ons uw klantnummer doorgeven op info@keukenloods.nl, dan kijken wij dit even voor u na.

Keukenloods.nl

otw188 21-05-2014

Snel en goed geprijsd

Levering binnen 24 uur!

Assortiment
Grote service van uitstekende merken

Aanbeveling
Goede wijn behoeft geen krans!

Snel gemakkelijk , goed bereikbare en overzichtelijke site. Aanbevelingswaardig

Kiekisier 21-05-2014

Bezorging stond, door onbekende reden, een dag te laat gepland, ondanks dat er 24 uurs levering bij stond. D.m.v. één telefoontje direct geregeld, volgende dag op het gemelde tijdstip bezorgd.

Extra toelichting
Keurige overzichtelijke website. Eenvoudig zoeken naar specifieke producten, een zeer uitgebreid assortiment en snelle levering tot in de keuken. Oude apparaat wordt keurig meegenomen.

Erik van der Kieft 21-05-2014 Via de website gekocht

Bestellen en betalen ging prima, weinig op aan te merken.

Enige wat wat lastiger was, was om op een eenvoudige manier diverse koelkasten te kunnen vergelijken. De optie is er en dat is goed, maar niet alle specificaties zijn in losse opties verdeeld, waardoor je toch zelf een lap tekst moet analyseren om te vergelijken. Klein puntje hoor, vandaar een 8.

Ik geef niet snel een 10, maar ik heb werkelijk niets aan te merken. Zondagavond besteld, maandag einde middag geleverd. Tijdsindicatie was netjes. Levering was netjes en correct. Oude koelkast ook netjes meegenomen. Top!

Assortiment
Assortiment kan ik niet echt goed beoordelen. Ik had een koelkast nodig en daar waren er genoeg van om uit te kiezen. Daarom een 8.

Aanbeveling
Tja, zie hierboven. Website is prima, levering was supergoed en niet onbelangrijk, de prijs was ook prima.

Extra toelichting
Zie hierboven. Maar in het kort, goede website, goede prijzen, goede service en goede levering.

koelvries 21-05-2014

de vergelijk mogelijkheid waarin 4 items gezet kunnen worden is erg verhelderend

Aanbeveling
altijd, nu al een aantal malen aanbevolen in eigen kring

Extra toelichting
tot nu toe onbekend, maar erg tevreden over het totaal. volgende item gaat ook zeker weer via de keukenloods

N. Boudewijn 21-05-2014 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Mijn side by side koelkast bleek niet naar boven te kunnen en jullie waren zo ontzettend vriendelijk die om te ruilen voor twee vrijstaande koelkasten! Zonder extra kosten, echt TOP!

Inmiddels gebeurd:-)

FH1 20-05-2014

Eenvoudig en overzichtelijk. Helder prijsbeeld

Correcte levering. Binnen afzienbare tijd hadden we reactie op onze vraag per mail

Veel keus

Extra toelichting
Via een relatie in de keukenbranche geattendeerd op keukendoek.nl. Verwachtingen meer dan waargemaakt

ceto 20-05-2014 In de winkel gekocht
nederweert

Vergissing in leverdatum werd zeer naar tevredenheid opgelost. Keurige afhandeling.

Assortiment
Prijs is concurrerend met andere aanbieders. Voldoende assortiment.

Aanbeveling
Goede prijs/kwaliteit in combinatie met servicegerichtheid.

DRTEI 20-05-2014

Makkelijk zoeken en vergelijken van apparatuur. Levetijd duidelijk aangegeven

Door keukenloods gewezen op een nieuwere en betere uitvoering, tegen een actieprijs. Prima mailcontact, snelle levering, correcte afhandeling bij vragen. Vriendelijk en behulpzaam personeel

Assortiment
Voldoende keus voor de gevraagde apparaten in div. prijsklassen

Aanbeveling
Alles is correct afgehandeld tot en met de retourname van de oude apparatuur. Prijzen zeer gunstig.

Extra toelichting
Wij zijn uitermate tevreden over de wijze waarop onze order is afgehandeld! Apparatuur is prima en snel geleverd.

Goof van der Peijl 20-05-2014 In de winkel gekocht
Almere

Op internet goed kunnen uitzoeken wat ik wilde kopen.

In de winkel goed geholpen en uitleg gegeven. Ook over aansluiten goede uitleg gehad. Fijn dat men met een bedrijf contact heeft die die werkzaamheden kan uitvoeren.

Assortiment
Voor ons ruim voldoende. Mooie winkel.

Extra toelichting
Fijne winkel. Ruime parkeergelegenheid. Vriendelijk personeel die de tijd voor je neemt.

gjdejong 20-05-2014 Via de website gekocht

lekker rustig thuis apparatuur kijken vergelijken en kopen

top service als het product niet leverbaar is dan wordt je gebeld voor een andere optie.

Assortiment
genoeg keuze in verschillende prijsklasses.

Aanbeveling
Prima service en goede klantgerichtheid.

Veronique23 20-05-2014

volgende dag in huis

vriendelijke chauffeur, na controle bleek het art. niet het bestelde art. ik kreeg een duurdere art.

Assortiment
we kregen een duurdere werkt prima

goede service , vriendelijke mensen

naam1301 20-05-2014

Aanbeveling
gunstige prijzen en geode afspraken

Wilma2014 20-05-2014

Gemakkelijk te vinden op internet, site is heel overzichtelijk

Zeer snelle service, ontving direct een mail dat artikel niet voorradig was maar al wel besteld, 3 dagen later al geleverd!

Assortiment
Mij ging het om een oven van 90 cm en ook hierin was de keus ruim in vergelijking met andere aanbieders

Aanbeveling
Zoals uit vorenstaande blijkt ben ik zeer tevreden en om die reden zou ik de winkel zeker aanbevelen

Extra toelichting
Telefonisch nog even mijn bestelling gecheckt en ook de verkoper was vriendelijk en behulpzaam.

Vicky slangen 20-05-2014 Via de website gekocht

Snel geleverd,mooi op tijd,prima

Gewoon heel goed en correct

Assortiment
Prima vervanging voor mijn oude siemens combioven,heb er al veel plezier van

Aanbeveling
Prijzen veel goedkoper als in keukenwinkels,de moeite om op internet te shoppen meer dan waard

Extra toelichting
Gewoon een zeer tevreden en gelukkige klant,indien nodig bestel ik weer bij jullie

M Vstr 20-05-2014

De mogelijkheid om verschillende producten met elkaar te kunnen vergelijken is super handig. Verder de grote van het assortiment is geweldig!! En echt de goedkoopste!

Snelle reactie, super bezorging en de onderhandeling mogelijkheid op een prettig manier via de mail is echt hartstikke prettig!

Ontzettend veel keus!

Aanbeveling
Aan iedereen aan te bevelen!! Bij mij was het ook na een aanbeveling.

Van de Schraaf 20-05-2014 Via de website gekocht

Makkelijk en snel

Snel en goed.

Goed.

Goede ervaringen.

kippensoep 20-05-2014

Extra toelichting
goed en prettig geholpen door verschillende medewerkers. Duidelijk en informatie.

jeroen c73 20-05-2014

Duidelijke en overzichtelijk site

Via de telefoon geweldig geholpen. Er werd alle tijd genomen om ons te helpen om voor ons de juiste apparaten uit te zoeken. De aflevering was ook op tijd en de man die de apparaten afleverde was zeer net en vriendelijk.

Assortiment
Zeer ruime keuze. Misschien wel te ruim.

Aanbeveling
Ik heb zelfs de site al bij vrienden aanbevolen

Extra toelichting
Zeer prettig geholpen en alles volgens afspraak afgeleverd.

4Ronald 19-05-2014

Bestelling was goed te plaatsen

Sterk wisselend: in eerste instantie was de bestelling niet doorgezet; was niet te vinden; gevolg te late levering van een deel. Eerst zou het kooktoestel komen en een paar dagen later de koelkast; lastig maar acceptabel. Bij het maken van de afleverafspraak werd pas laat duidelijk dat toch eerst de koelkast kwam en daarna pas het kooktoestel. Bij aflevering van de koelkast had de bezorgdienst zoveel haast dat het plastic niet eens werd verwijderd en meegenomen. Aflevering en plaatsing van het kooktoestel verliep volgens afspraak en correct.

Aanbeveling
Wel met de aantekening om scherp op te letten dat de offerte goed omgezet wordt naar een bestelling etc

Officiele reactie van Keukenloods 21-05-2014

Beste Ronald,

Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses dat niet alles naar wens verlopen is. Kunt u uw klantnummer mailen naar info@keukenloods.nl, dan kunnen wij voor u uitzoeken wat er misgegaan is.

W. Wekker
Keukenloods

Floris1973 19-05-2014

De site is overzichtelijk en de producten goed te vergelijken.

De telefoon werd snel opgenomen, en ik werd zakelijk en vriendelijk te woord gestaan.

Assortiment
Grote varieteit in keuze, in kwaliteit en in prijs.

Aanbeveling
Overzichtelijke website, geen onnodige verkooppraatjes, ze doen wat ze zeggen.

Zie boven.

Rinsma 19-05-2014 Via de website gekocht

vanuit je luie stoel alle apparatuur kiezen voor de nieuwe keuken. Super makkelijk

Aantal keren mail contact gehad en zijn super goed geadviseerd.

Assortiment
Er is voldoende keuze in allerlei prijsklassen.

Aanbeveling
Wij zijn zeer positief over de aangekochte producten en ook de levering ging super, erg zorgvuldig.

Extra toelichting
Wij hebben alleen maar een positieve indruk van de keukenloods, prima service, een ook de levering ging super goed met een chauffeur die alles met beleid naar binnen heeft gebracht, compliment daarvoor.

FritsJ60 19-05-2014

Selecteer het produkt en het wordt snel voor de enorm lage prijs gratis en automatisch thuis bezorgd.

Indien een produkt niet voorradig is wordt een duurder produkt voor dezelfde prijs aangeboden.

Assortiment
Enorm breedt assortiment, met zeer korte levertijden.

Aanbeveling
Accurate levering en service met meerdere winkels verspreid over Nederland.

Extra toelichting
Snelle en accurate levering te lage prijs, gratis thuis bezorgd met winkels verspreid over Nederland.

kelly quaytaal 19-05-2014 Via de website gekocht

Petra Boon 19-05-2014 Via de website gekocht

De combimagnetron werkt perfect. Ik ben er erg blij mee maar ook de rest van ons gezin hoor! Mama maakt eindelijk weer lekkere dingen.

De service was prima. Mijn oude magnetron meegenomen. En de afspraak werd keurig nagekomen. Zelfs nadat het apparaat twee dagen later in de aanbieding kwam werd na één telefoontje het bedrag van wel 100 euro na twee dagen al terug betaald. Super!!

Assortiment
Genoeg om uit te kiezen!

Aanbeveling
In hoge mate. Zulke service vind je niet vaak meer.

Extra toelichting
Ik ben dus erg tevreden met de combi/magnetron. Hij werkt uitstekend en ik heb weer zin om te bakken en koken! Helemaal blij dus.

Marc789 19-05-2014

hb gorgulu 19-05-2014 In de winkel gekocht
gaanderen

Henk Oldebruyne 19-05-2014 Via de website gekocht

via website, klik, klaar

prima afgeleverd en zonder schade.

prima winkel!

Joep1980 19-05-2014

Eenvoudig bestellingen plaatsen, telefonsich of per website. Erg makkelijk!1

Heel goed! Mochten een reeds geleverde spoelbak meteen omwisselen voor een ander. Goed geholpen via telefoon.

Jullie hebben alles!

Aanbeveling
Hebben veel apparatuur besteld en vrienden van ons ook. Zijn ook allemaal tevreden!

Extra toelichting
Zijn zeer tevreden met keukenloods. In mijn werk als architect stuur ik dan ook graag mijn opdrachtgevers door naar keukenloods.

Hanneke333 17-05-2014

alles heel duidelijk!!!!!

Helemaal geweldig!!!
Bestellen we een vaatwasser, krijgen we de opvolger geleverd voor de dezelfde prijs, die eigenlijk duurder is.

gevonden wat we zochten

goede service, snelle service,
en op vragen snel antwoorden.

allen maar tevredenheid!!!