Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Rob Gitsels 20-08-2013 Via de website gekocht

Het leuke en vakkundige persoonlijk contact met de medewerkers van Keukenloods maken van het toch complexe onderwerp een fluitje van een cent. Ik heb dit meerdere malen mogen ervaren.

De begeleiding bij de aankoop van een showroommodel onderbouw koelkast, was (in deze tijd) een verademing.

Assortiment
Ruim voldoende, maar als het er een keer niet is, geeft men een suggestie voor alternatief bij de (concurrent). in dit geval met een minibar koelkast. En geslaagd natuurlijk.

Aanbeveling
Al meerdere keren gedaan, omdat je met daar in je kennissenkring geen risico's mee loopt.

Extra toelichting
Goede club, vriendelijk en vakkundig advies en perfect georganiseerde bezorging aan huis.

Welan 20-08-2013 In de winkel gekocht
zaandam

Alles onder een dak en gratis thuisbezorging

prima

Assortiment
Alles van duur tot minder duur

Aanbeveling
in hoge mate. Diverse vrienden en familie heb ik al verwezen

jip10 20-08-2013

De website is overzichtelijk en duidelijk, maar bij vragen is men altijd bereid om telefonisch goed advies te geven. Alles is vlot en correct verlopen, bestelling, betaling en levering.

Nadat ik een mailtje gestuurd had met een klacht over een vaatwasser die ik in 2009 had gekocht werd ik direct de volgende werkdag opgebeld en is mij ( ondanks dat de garantie al verlopen was) een hele goede oplossing geboden.

Assortiment
Het assortiment is heel ruim, van goedkoop tot fiks aan de prijs. Duidelijke productinfo en beoordelingen. Mocht je niet puur online willen kiezen dan staan er in de "stenen" winkel in Zaandam ontzettend veel modellen uitgestald.

Aanbeveling
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, goede service, staan meteen klaar als er iets is. Ik ben heel enthousiast.

Extra toelichting
Ik heb voor ons nieuwe huis veel besteld bij de keukenloods. Een vaatwasser, afzuigkap, vriezer, koelkast en een Boretti fornuis. Daarmee heb ik veel geld bespaard (winkel was een stuk duurder)en alles is prima verlopen. Bezorging keurig volgens afspraak. Toen ik problemen kreeg met mijn vaatwasser gaf Bosch niet thuis en heeft de keukenloods het keurig opgelost. Mijn nieuwe vaatwasser komt dus ook weer bij de keukenloods vandaan.

MartijnvO 20-08-2013

Website zijn intuitief en bestelling ging daardoor eenvoudig

Kreeg snel iemand aan de telefoon voordat ik ging bestellen. U leverde ook nog een opvolger die meer geld koste voor hetzelfde bedrag, chapeau

Assortiment
Genoeg keuze en goede prijzen.

Aanbeveling
Geen 10, aangezien de installateurs mijn ventilator roostertje (onderaan) kwijtgeraakt zijn, nu moeten we daarvoor dus een nieuwe kopen.

Extra toelichting
Erg tevreden over het algemeen alleen jammer dat de installatie partij mijn ventilatie rooster kwijtgeraakt heeft.

Faciliman 19-08-2013 Via de website gekocht

online= ideaal, makkelijk artikelen en prijzen vergelijken

hulp bij uiteindelijke keuze ivm maatvoering van de verschillende types

keuze zat!

Aanbeveling
Ik heb al meerder mensen verwezen

kdseurope 19-08-2013 Via de website gekocht

Simpel zoeken en eenvoudig bestellen.

Een product bijbesteldcen toch gelijktijdig laten leveren! Top!

Assortiment
Grote keus uit zeer veel merken.

Ik ben heel tevreden!

Extra toelichting
De keukenlood, Niets mee loos!

1968yvonne 19-08-2013

supermakkelijk. 's Avonds voor 12:00 besteld en de volgende dag al in huis. Top!

Goede service. Bij het nabellen voor de afspraak bleek de afwasmachine al in de vrachtwagen te staan voor bezorging.

Assortiment
Goede prijs voor het aangeboden produkt.

Aanbeveling
Ik zou iemand anders zeker deze winkel aanbevelen vanwege de snelheid van bezorgen en de concurrerende prijs.

Miran1974 19-08-2013

Extra toelichting
Overzichtelijke site. Vriendelijk en zeer behulpzaam geholpen. Vrijdag besteld en maandag op tijd bezorgd.

kooistra65 19-08-2013

website is overzichtelijk en er werd ons een alternatief geboden die anders duurder zou zijn maar nu voor dezelfde prijs.

service was prima. Minpuntje is dat in de mail werd geschreven dat wij gebeld zouden worden voor afspraak maar in de definitieve versie werd gezegd dat wij moesten bellen. Daarnaast hadden we begrepen dat er de volgende dag geleverd zou worden maar dat was niet mogelijk qua vervoer. Verder prima service

Assortiment
we waren alleen op zoek naar vaatwasser en die hadden ze veel en ruim in voorraad,

prima, duidelijk en betrouwbaar

Extra toelichting
We zijn tevreden over de wijze waarop het aankopen van de vaatwasser is gegaan. We wisten waar we aan toe waren en wanneer het apparaat geleverd zou worden.

Irma Dev. 19-08-2013

de site was goed te vinden. vervolgens kies je de internetwinkel. Omdat de bestelling snel verliep was het ook prettig dat we konden pinnen bij de chauffeur.

's avonds net voor 24.00 uur besteld en de volgende dag bezorgd in het aangegeven tijdvak. Om dit tijdvak te vinden moet je wel even wat moeite doen.

Assortiment
in de categorie waarin wij zochten (combimagnetron) was er een ruime keuze. Meer kwaliteit voor dezelfde prijs als bij ons in de lokale winkel.

Aanbeveling
we vonden de snelle bezorging erg prettig en de betaling (pin) aan de chauffeur. Product voldoet aan de omschrijving.

Extra toelichting
De combi magnetron voldoet aan de omschrijving. Het gebruik went snel. Legio mogelijkheden. We zijn volop aan het uit proberen! Erg prettig was de snelle bezorging en de mogelijkheid te pinnen bij de chauffeur.

Kuup72 19-08-2013

Eenvoudig te bestellen

Snel, volgens afspraak

Ruim assortiment

Volgens afspraak, netjes geleverd

Janky 19-08-2013

Goede info op de site over gezochte apparaten. Voor de zekerheid(in het echt toch beter te beoordelen) nog even naar de showroom gereden en toen de bestelling geplaatst.

Prima. Correct en aanvullende info op onze vragen. Goede afspraken over levering van de apparaten.

Assortiment
Ik zou zeggen, ga er voor zitten. Een heel uitgebreid assortiment voor iedere beurs.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Prima online bedrijf waar je goed terecht kunt voor inbouwapparatuur. Fijn is dat je daarnaast de mogelijkheid hebt om in een showroom te kijken.

Peter Gremmen 19-08-2013

R. Hettema 19-08-2013 Via de website gekocht

jullie worden snel gevonden in google en het bestellen verliep perfect.

ik heb eigenlijk geen ervaring met jullie service verlening. Maar ik denk dat ook hier alles in orde is.

Assortiment
jullie hebben gewoonweg veel artikelen :)

Aanbeveling
ik zal jullie zeker aanbevelen als ik anderen hoor die op zoek zijn naar nieuwe keuken spullen.

Extra toelichting
Over het geheel gezien heb ik echt niets te klagen. Gewoonweg alles ok!

Ron 100 19-08-2013

Er is geen ongemak

Ik hoef niets te doen en wordt goed geïnformeerd .

Aanbeveling
Geen reden om jullie niet aan te bevelen

Extra toelichting
Snel, gemak en je wordt goed op de hoogte gesteld wat betreft de levering.

hobby kok 19-08-2013

Gemakkelijker en een goede uitleg op de site.
Prima voorelkaar.

Prima service en een zeer keurige jongeman die ons de oven bracht.
Netjes en vriendelijk.

Assortiment
Wat een keuze en het gemak om alle te bekijken.
Top.

Aanbeveling
Goede site veel keuze en prima service.

Extra toelichting
Al met al zeer tevreden met het product. Vooral de vriendelijke bezorger. Keurig.

Nol59 19-08-2013

Niet gelijk achter je aan rennen als je binnen komt,

Goed geholpen en duidelijke uitleg

Ruime keuze

Aanbeveling
Prijs goed en ik heb hem reeds aanbevolen aan m`n zoon

Extra toelichting
Primazaak en leuk personeel wat erg behulpzaam is.

Fam. Kluijtmans 19-08-2013 Via de website gekocht

Via de site kiezen, bestellen en dan zelf bepalen wanneer levering plaatsvindt. Tot aan de keuken!

Zeer vriendelijke mailreacties en ook de chauffeur was uiterst beleefd.

Assortiment
Ik vind er steeds wat ik nodig heb tegen de scherpste prijs.

Zie bovenstaande.

Extra toelichting
Ik heb in het verleden en ook nu weer prima ervaringen met Keukenloods.

Ronnie van Wessel 19-08-2013 Via de website gekocht

Je product uitzoeken bestellen, betalen, laten bezorgen en klaar is kees.

Nog niet nodig gehad. Alles volgens specs geleverd.

Assortiment
Groot assortiment in alle prijsklassen.

Aanbeveling
Zal het bij iedereen aanbevelen die het maar horen wil.

Extra toelichting
Verder geen commentaar nodig. Het is een superstore.

Berry uit Uden 19-08-2013 Via de website gekocht

Een heel makkelijk menu

Netjes telefonisch behandeld en de chauffeur mooi op tijd en vriendelijk

Veeeeeeeel keuze

Gelijk geen twijfel !!!

Extra toelichting
Totaal geen klachten perfect bedrijf.

adri.thea 19-08-2013 In de winkel gekocht
Gaanderen

we hebben op internet gekeken en vonden wat we zochten

bereikbaarheid van de winkel prima duidelijke antwoorden

Assortiment
niet alle produckten zijn in de winkel das een beetje jammer wij waren er naar toe gegaan om het produckt te zien
maar werden goed voorgelicht door de verkoper en het heeft ons er toe gebracht de produckten te kopen .

Aanbeveling
wordt prima begeleid door het personeel

Extra toelichting
zeer goed ervaren, duidelijke adviezen

klaaske.harkema 19-08-2013

Website duidelijk, betaling met pin bij aflevering gemakkelijk, bestelproces en aflevering uitstekend.

Aanbeveling
Genoeg keuze en de prijs zeer scherp.

Extra toelichting
De beoordeling tot nu toe positief De omschrijving voor gebruik kan wel iets beter vooral de omschrijving van voorverwarmen.Het is allemaal even wennen.

Jolanda van Vianen 19-08-2013

Je hoeft niet naar een winkel, je kan op je gemak wat uitzoeken zonder een verkoper die je wat probeert aan te smeren.

Prima. Telefonisch goed te woord gestaan over info over de vaatwasser. Vriendelijk en geduldig. Dag voor de plaatsing kreeg ik een sms met de tijd wanneer ik de monteur kon verwachten.

Assortiment
Genoeg keuze, duidelijke omschrijving.

Aanbeveling
Omdat mijn ervaring zeer goed is heb ik al verschillende mensen doorgeven dat bestellen bij Keukenloods prima is. Ik kreeg Keukenloods overigens ook van een buurvrouw die haar koelkast weer bij K.L. had besteld en ook zeer tevreden was.

Moontje20 19-08-2013

bestellen was gemakkeleijk

prima service, alleen kon er in de winkel niet contant betaald worden (en dus heb ik geen 248,00 betaald, maar 250,00 omdat er geen wisselgeld was)

keuze genoeg

zou het wel aanbevelen

Extra toelichting
Heb met gemak een koelkast besteld die vervolgens ook al dezelfde week in de winkel bij ons in de buurt aanwezig was, prima dus!!

Robbert5 19-08-2013

Joost 57 19-08-2013

je kan op je gemak rond kijken zonder dat men opdringerig is.

Assortiment
stond verast dat in gaanderen zo'n groot assortiment staat

prima verkoop personeel.

Koelkast Koper 19-08-2013

Assortiment
Productfoto suggereert mooier design (fout Liebherr)

Nijdam.H. 19-08-2013 Via de website gekocht

Keukenprinses 666 19-08-2013

Via internet uitzoeken en dan via de telefoon een nog betere deal gekregen.

Betere vaatwasser voor dezelfde prijs gekregen.

Ruim assortiment.

Heb ik al gedaan.

Extra toelichting
Snelle goede service en vriendelijke mensen.

judith de jong 19-08-2013 Via de website gekocht

er wordt direct telefonisch contact opgenomen bij vragen en / of opmerkingen.

Assortiment
ook artikelen welke niet op de site stonden kon ik bestellen.

Extra toelichting
prettig contact met kundige personen. afspraken worden nagekomen en we werden goed geinformeerd over de status van de bestelling.

knies 19-08-2013

DennisW1970 19-08-2013

We hebben zowel de webshop als de winkel zelf bezocht. De Webshop is erg gebruikersvriendelijk. Bij invoer van de juiste gegevens als maten, kleur, etc wordt de juiste keukenapparatuur getoond. De beoordelingen van de gebruikers vond ik zeer waardevol en hebben meegeholpen in onze keuze.
Betaling kan op meerdere manieren. Gezien de grootte van het bedrag hebben wij een overschrijving gedaan.

In de winkel in Zaandam zijn zeer vakbekwame mensen. De twee medewerkers die ons geholpen hebben, hebben ons perfect geadviseerd en zeer goed geholpen bij de keuze van de juiste koelkast, afwasautomaat en afzuigkap. Wij adviseren keukenloods aan iedereen. Het heeft onze keuken in ieder geval zeer compleet gemaakt. Alle apparatuur past en werkt perfect. Wij hebben geen enkel negatief punt.

Naast de goede adviezen in de winkel heeft de keukenloods ook de bezorging versneld. Helaas was de schouwkap niet voorradig en dat hield de bezorging op. Aangezien dit onderdeel ook per post verzonden kon worden werd deze er uit gehaald en werd de volgende dag alles bezorgt! Er werd goed meegedacht.

Assortiment
Onze keuken heeft vaste maten kasten en daar past niet alle inbouwapparatuur in. De keukenloods heeft genoeg keuze in apparatuur waardoor wij exact konden kiezen wat we nodig hadden. Ook zijn wij erg blij met de minder bekende merken als Fagor. Dit merk levert veruit de stilste vaatwassen en de mooiste wasemkap.

Aanbeveling
Dit hebben wij al gedaan. Zeker twee gezinnen in onze omgeving zijn ook bij de Keukenloods gegaan en hebben daar nieuwe ideeën opgedaan en hebben ook offertes aangevraagd.

Extra toelichting
Wij zijn zeer tevreden over de keukenloods. Wij zijn meerdere malen in de winkel geweest nadat wij in de webshop weer andere ideeën hadden opgedaan. Ons viel op hoe vakbekwaam de medewerkers zijn. Zij kennen de maten van de keukens en ook de meeste inbouwapparatuur en kunnen dan ook goed adviseren welke keuze we moesten maken. Wij hadden specifieke wensen m.b.t. de koelkast en door de aanwezige kennis van apparatuur van de medewerkers kwamen we snel uit op de koelkast die wij wilden hebben. Levering was snel en wij waren dan ook zeer tevreden over het totaal plaatje. Voor ons verdient de keukenloods een dikke 10... Cum Laude geslaagd.

Van der poll 19-08-2013 Via de website gekocht

Super snelle service!

Goede service! Vriendelijke mensen. Snel geleverd goedkope prijs en nemen oude apparatuur mee! Ik zeg top!

Aanbeveling
Helemaal tevreden over alles dus heb deze winkel al aan andere doorgegeven!

tjado 19-08-2013

achter de PC bestellen

snelle levertijd en goede informatie alvorens te leveren

keuze genoeg

snel, scherpe prijs, tevreden

Tymdani 19-08-2013 Via de website gekocht

Je hoeft er je huis niet voor uit.

Prettig dat in overleg met mij de koelkast in de garage werd gezet.

Assortiment
Voldoende keus, is in de week van levering nog veranderd, naar aanleiding in een gesprek uwerzijds.

Aanbeveling
Een prima keuze en prettige afhandeling.

Extra toelichting
De beoordelingen die ik gaf zijn zoals ze zijn.

Kees van Maanen 19-08-2013 Via de website gekocht

Wel enige tijd moeten surfen voor de specificaties (ging om vervanging van ingebouwde afzuigkap), maar uiteindelijk iets gevonden wat precies bleek te passen

Ik dacht dat het frontje erbij zat, maar dat bleek apart besteld te moeten worden. Werd gratis nageleverd, dus prima geholpen

Assortiment
Veel keus met veel technische informatie voorhanden. Ging om vlakscherm afzuigkap

Aanbeveling
Gewoon prima geholpen, eerder al een afwasmachine besteld ook met prima resultaat

Extra toelichting
Zie hierboven, verder niets toe te voegen

Bragg 19-08-2013

De filters zijn goed te volgen

De servicedesk heeft verstand en inzicht van zaken

ruim assortiment

Aanbeveling
Website, en telefoon dienst gemak

Extra toelichting
verstand van zaken voor een zeer goede prijs

W. Eenkhoorn 19-08-2013 In de winkel gekocht
Zaandam

Extra toelichting
Snelle levering, goede service, vriendelijk en deskundig personeel

Jomigaal 19-08-2013

Was even stukje rijden vanuit Heemskerk, nog meer gemak? Filiaal in de IJmond

Goed advies, orderbegeleiding, aflevering en ook aftershave en service na breken glasvlakt. Verdiend echt een pluim

Assortiment
Alle prijsklasse, kwaliteiten, kleuren etc. Ruim assortiment voor alle beursen

Aanbeveling
Zie vorenstaande, van harte aan te bevelen

Extra toelichting
Gewoon goede service door het hele traject van devies keuze tot aflevering/installatie en nazorg

smiley11 19-08-2013

7,3

Makkelijk bestellen ook telefonisch.
Makkelijke betaling met pin aan de deur.

Assortiment
Breed assortiment voor een onderbouw koelkast die ik zocht.

Aanbeveling
Ook telefonisch goed bereikbaar ook voor vragen en hulp.

Extra toelichting
Ik heb onze koelkast telefonisch besteld. Deze kon ik binnen 24 uur geleverd krijgen. Maar dit werd vergeten door te voeren bij de bestelling. En ik had deze koelkast juist daarom uitgekozen. Er werd mij ter compensatie iets aangeboden en ik kreeg netjes verontschuldiging en dat de fout bij keukenloods lag. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt, dus dat vind ik dan weer een pluspunt. De dag daarop had ik de koelkast in huis. Mijn eerste ervaring met keukenloods daar ben ik tevreden over.

IT dienstenverlener 19-08-2013 Via de website gekocht

Oak4u 19-08-2013

altijd effe tussendoor geregeld

goed meedenken in mogelijkheden en goede , betaalbaardere alternatieven

of beter alternatief

Aanbeveling
Al mijn klanten stuur ik naar de keukenloods

B. Hobert 19-08-2013 Via de website gekocht

Ideaal om snel en duidelijk je app. te bestellen in een goed overzichtelijke webshop.

tot vandaag geen klachten, de keuken wordt nog geinstaleerd en wie weet kan ik nog rekenen op een juiste service, hopelijk niet nodig.

De gestelde vragen werden binnen enkele uren ook beantwoord evenals de offerte die ik de volgende dag al mocht ontvangen.
Ideaal en een voorbeeld voor anderen.

Assortiment
Onvoorstelbaar veel keuze en het grote gangbare assortiment is nog voorradig ook.

Aanbeveling
Zeker weten, sterker nog: al gedaan.

Extra toelichting
De kwaliteit van geleverde producten zal nog moeten blijken, dit is dan ook los van de leverancier een eigen gekozen product. Verder ben ik erg onder de indruk van de snelheid en betrouwbaarheid waarmee vragen beantwoord worden. De afgesproken afleverdag is ook nog netjes doorgegeven via sms zodat er duidelijk was wanneer er iemand aanwezig moest zijn. Voor alsnog een meer dan tevreden klant.

Tadema23 19-08-2013

Gemakelijk zoeken en snel het juiste apparaat gevonden.

Apparaat op voorraad en volgende dag in huis.

Assortiment
Alles wat je nodig hebt in de keuken hebben ze.

Prima winkel.

Schaper.l 19-08-2013

Gebeld over een Amerikaanse koelkast, die ik graag wou hebben. Hebben deze mensen binnen drie minuten geregeld en ook een stuk goedkoper dan welke andere bedrijf op internet.
Top top top nogmaals

Volgende dag geleverd netjes in de verpakking enz

Aanbeveling
Iedereen vrienden familie noem maar op.

Walther001 19-08-2013

Beloftes zijnnagekomen

Niet te beroerd iets verder te sjouwen

Assortiment
Ze hadden wat ik zocht tegen een goede prijs

Niets mis mee

Luc van de Loo 19-08-2013 Via de website gekocht

Makkelijke keuzemenu op de site en snelle levering

Goed op de hoogte betreffende de levering

Ruime keuze

André J.M. v. A. 19-08-2013

rensho 19-08-2013

Heldere duidelijke website met alle info die je wenst

Savonds bestelt, volgende dag rond 1300u compleet geleverd

Assortiment
Wat wil je nog meer aan keuze?

ollie65 19-08-2013

vriendelijke verkoper. heeft goed geholpen.

genoeg keus

goedkoop, vriendelijk, genoeg keus