Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1965 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

roelvanwezel 12-09-2014

RoaldS 12-09-2014

Makkelijk om te kiezen, makkelijk om te vergelijken, makkelijk terug te zoeken. Prima zoekfunctie ook, fijn dat het direct oppakt wat je zoekt.

Prima service, duidelijke levering. Bij twee producten was het bestelde model niet leverbaar, zonder bijbetalen werden voor beiden een nieuwer model geleverd.

Assortiment
Meer dan genoeg voor ons, alles wat we bij de keukenboeren in de folders zagen, was hier ook beschikbaar.

Aanbeveling
Absoluut aan te raden, geen enkel slechte ervaring.

Extra toelichting
Keukenloods werd ons aangeraden door de aannemer en het is ons elke cent waard geweest. Meerdere producten besteld, alles op tijd geleverd; alleen zelf de fout gemaakt door een foute spoelbak te bestellen, die werd zonder problemen opgehaald en de juiste gebracht, zonder extra kosten voor levering.

Ton Brakband 12-09-2014 Via de website gekocht

Lekker vanaf de bank bestellen

Vlot en netjes

Gewoon goed

Als zijnde goed en vlot

Extra toelichting
Niets op aan te merken gewoon goed

ForCheyenne 12-09-2014

Bestelling snel en eenvoudig. In het geval van mijn bestelling was betaling bij levering mogelijk wat bij besteding van grotere bedragen erg comfortabel voelt.

Levering snel na bestelling. Retourname van het oude apparaat en betaling bij levering gaat geheel probleemloos. Chapeau!

Assortiment
Bekijk de website zelf maar. Het assortiment is zowel ruim in prijscategorieën alsook in merken

Aanbeveling
Je zult hier niet snel een buil vallen kwa prijs. Als Keukenloods niet concurrerend is met de prijs dan zijn ze in ieder geval niet duurder. Met de goede service, het bestelgemak via internet en een ruime keuze dus een winkel om graag terug te komen.

Extra toelichting
Kijk maar naar de motivatie van door mij beoordeelde aspecten van Keukenloods. Wat wil je nog meer?

WimKlBl 12-09-2014

Thuis je product kunnen kiezen op basis van goede productbeschrijving. Bespaart loop/rit naar winkel.

Levering volgens afspraak binnen vooraf gemelde tijdstippen.

Assortiment
Ruime keuze uit beschikbare modellen/merken/prijsklassen.

Aanbeveling
In gesprekken met collega's/vrienden/familie deel ik mijn positieve ervaringen.

Extra toelichting
Ik ben op alle aspecten positief gestemd.

M. van der Heyden 12-09-2014 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Aanbeveling
Voor het eerst bij de keukenloods iets gekocht. Zowel voor de combimagnetron als de afzuigkap kwam de keukenloods er als laagste uit. Klantvriendelijke website; plezierig telefonisch contact. Daarna vestiging in Waddinxveen bezocht. Combinatie website en in het land verspreide vestigingen geven absoluut meerwaarde voor een weloverwogen keuze voor een scherpe prijs.
Aanbevolen!

Marg1971 12-09-2014

Duidelijke website, makkelijk om te bestellen en te betalen. goede communicatie. heldere afspraken

Snelle correcte service!
Bereikbaarheid winkel is slecht. Bereikbaarheid via de mail verliep goed!

Assortiment
Het assortiment voldoet aan onze verwachtingen.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen. Het gemak van online bestellen, de scherpe prijzen, de snelle levering. Kortom prima winkel!

Ed van Meer 12-09-2014 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Assortiment
Het assortiment was ruimschoots voldoende om een goede keuze te kunnen maken. Prima!

Aanbeveling
Inmiddels tot twee keer toe tot tevredenheid (kleinere) aankopen gedaan.

Extra toelichting
Het ging bij ons alleen om vernieuwen van keukenapparatuur (vaaswasser e.d.). Heldere uitleg, vriendelijke behandeling, ruim assortiment en goede afspraken over levering en plaatsing, dit laatste ook met het plaatsende bedrijf, maken dat wij volgende keer weer als eerste bij Keukenloods terugkomen.

Vink31 12-09-2014

Werd gelijk en snel geholpen met een mooie prijs voor mijn bestelling.

Direct en snel geholpen.

Aanbeveling
Je wordt serieus genomen.

Nicolas1983 12-09-2014

Easy om te bestellen

Enig nadeel, wij konden niet betalen met Visa, en er was weinig materiaal ter plaatse om alles netjes vast te binden in onze aanhangwagen (oa karton hoekstukken etc)

Heel ruime keuze

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeker aanraden aan landgenoten, maar zeker niet aanraden om dit met eigen transport komen op te halen tenzij het kleine toestellen zijn

wwwXxx123 12-09-2014

Snel en duidelijk

Komt afspraken na, levert binnen tijdsafspraken

Voldoende keuze

N Veldhoen 11-09-2014 Via de website gekocht

iets kopen in 5 minuten weten da je de juiste dael doet noem ik gemak

even gebeld snel wegwijs gemaakt en even geholpen met de keuze van het juiste apparaat

Assortiment
veel te koop en up to date zover als ik dat kan beoordelen

Aanbeveling
zoals het bij mij ging en alle verkopers zijn net zo helder vlug en duidelijk als diegene waar ik mee sprak , is het sterk aan te bevelen . echter het is een beoordeling van 1 x . alles wat verteld werd klopte

Extra toelichting
ik denk daT MET DE DIVERSE ONDERDELEN IK DUIDELIJK BEN GEWEEST. IK BEN ANTI ONLINE KOPEN ECHTER IN DIT GEVAL is het prima bevallen zeker om dat er ook een evaluatie komt over het proces na de koop , dat geeft de burger moed

wimtiggelaar 11-09-2014 Via de website gekocht

goede website met voldoende selectiemogelijkheden. adequate reactie op email en helemaal op tijd en naar verwachting vindt levering plaats. prima dus

levertijden zijn correct en ook voldoende snel geleverd. beantwoording emails snel en duidelijk.

Assortiment
alle merken en uitvoeringen voorradig. combikortingen waren niet van toepassing voor ons.

positief werkende klant

Extra toelichting
eerst enigszins sceptisch om een keuken via internet te kopen, maar blij verrast hoe dit ging.

A. Kamps 11-09-2014 Via de website gekocht

het product wat ik wilde bestellen, was heel gemakkelijk te vinden

Vond de service door de medewerker uitstekend,maar het was druk, zodat ik pas later in de avond de medewerker kon bereiken.

Assortiment
veel keus voor een scherpe prijs

Aanbeveling
Zeer vriendelijke en deskundige medewerker, ruime keus en aantrekkelijke prijs

Kees 2014 11-09-2014

Ik heb in de winkel hoorn uitgebreide informatie gekregen door een medewerker
Mede omdat wij in het verleden een keuken op maat hebben laten maken , zij wij heel goed geholpen voor de juiste inbouw koelkast een dikke 10 !!

Aanbeveling
voor als je de mogelijkheid heb om ook naar de winkel te komen

Extra toelichting
De na service was ook goed, ik adviseer in mijn kennissenkring en familie zeken dit adres..!!!!!

Racine 11-09-2014

Goed winkelpersoneel die graag e.e.a. uitlegt

Zeer nette firma die haar klanten serieus neemt

Assortiment
Wat er niet is, kan worden besteld tegen een goed concurrerende prijs. Echter de voorraad artikelen is groot

Aan iedereen die ik ken

Extra toelichting
Vriendelijk personeel die de klanten niet lastig vallen doch, desgevraagd graag de klant te woord staan.

Woujo87 11-09-2014 Via de website gekocht

Veel spul, snelle levering

Onvolledige communicatie, weinig meedenkend. Opeens geen bericht meer ontvangen na een "klacht". Ik vind dat niet netjes naar klanten toe.

Officiele reactie van Keukenloods 12-09-2014

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u geen reactie op uw klacht heeft ontvangen.

Alle klachten die bij ons binnen komen dienen binnen 24 uur beantwoord te worden.

Kunt u uw ordernummer sturen naar info@keukenloods.nl tav J. Langenberg zodat ik voor u kan uitzoeken of wij de klacht hebben ontvangen en zo ja, waarom u geen antwoord heeft ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak en ik hoor graag van u.

Keukenloods.nl

tsp 11-09-2014

goed ,voor een nette prijs

Extra toelichting
goede ontvangst en en goed advies prima zaak

naam293 11-09-2014

lekker makkelijk via computer bestellen of telefoon

super word netjes kosteloos thuis bezogd

ruim genoeg

Aanbeveling
goede uitleg behulpzaam fijn bedrijf om mee om tegaan

Extra toelichting
leuk bedrijf waar je van op aan kunt

Jessica1968 11-09-2014

Je wordt wel op de hoogte gehouden door mail

Ze hebben op tijd geleverd maar niet naar boven geschouwd omdat ik 1 trap had ik moest daar voor weer iemand anders vinden.

Aanbeveling
Goede winkel en goed koop

naam212 11-09-2014

goede internet site

alles keurig bezorgt

ruim

Geweldig1 11-09-2014

Alles was in ons geval zo geregeld

snelle service prima service, maar een 10 geven doe ik nooit vandaar

In 1 oog opslag, en als je weet wat je wilt is het leven zo makkelijk

Zie vorige antwoorden

Extra toelichting
prima alternatief, goede service prima geregeld allemaal. Ga zo door. Prijs,kwaliteit geweldig, en zo moet het vandaag de dag zijn. Toch.

joep v.d. voort 11-09-2014 In de winkel gekocht
zaandam

alees was duidelijk en in orde

ik vond het jammer dat bij de aanschaf van ons gasfornuis er evt. 99,00 euro gerekend zou worden voor aansaluiting. lijkt me toch een kleine moeite voor een vakman. puntje om over na te denken bij een volgende aankoop.

Assortiment
ik ben geen expert. maar het zag er goed en niet duur uit allemaal.

Aanbeveling
als je ook iets zou willen laten aansluiten niet. voor de rest wel.

R.J.W. 11-09-2014

Makkelijk thuis bestellen. Overzichtlijke website.

Goed. Bezorgt binnen 24 uur en via email de bezorgtijd doorgekregen en artikel is binnen die tijd geleverd.

Assortiment
Voldoende keus uit verschillende merken en typen.

Aanbeveling
Zeer zeker aan te bevelen.

Extra toelichting
Artikel is snel en op tijd geleverd.

ter Braake 11-09-2014 In de winkel gekocht
Gaanderen

Overzicht goed, informatie goed, betalen met de pin was prettig.

Gratis levering en betalen bij afleveren.

Assortiment
Veel keuze in dure en goedkope modellen.

Aanbeveling
Zeker het aanbevelen waard. Zelfs aan eigen kinderen.

Extra toelichting
In de winkel was men net aan t verbouwen. Was niet volledig te bezichtigen. Toch wel goed advies gekregen. We hadden van te voren op internet gekeken en al keuze gemaakt.

tinieouwehand 11-09-2014

alles thuis regelen

keurig op tijd bezorgd

Assortiment
wij wisten wat we wilden, dus voor ons was assortiment voldoende

Aanbeveling
gemak, service en niet te duur

Extra toelichting
Als ik weer nieuwe keukenapparatuur nodig heb, dan zou ik zeker weer kijken op de site van keukenloods.nl.

Henk Fremouw 11-09-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

mail met vragen werd op dezelfde dag nog beantwoord

Assortiment
soms zijn andere goedkoper, maar ben bekend met deze organisatie.

Extra toelichting
betaalverkeer makkelijk, bezorging op tijd en overzichtelijk. Aflevering correct

Bobbie28 11-09-2014

Extra toelichting
Vriendlijke dame, die advies gaf en ook uitlegde hoe of wat beter was. we konden tot 6 uur bellen met de juiste maten, en werden ook toen (17.50) weer vriendelijk te woord gestaan. Bevestiging was dezelfde dag nog binnen met t advies de montage mensen zo vroeg mogelijk te bellen. omdat we wat haast hadden. Al met al een vriendelijk ontvangst en advies en afhandeling!!!

Steenks 11-09-2014

6,8

Makkelijk besteld. Goede documentatie. Prima aflevering. Alleen de levertijd deugde niet.

De levering van de vriezer heeft een maand geduurd ipv de op de website beloofde '1 tot 2 werkdagen'. Communicatie hierover liet te wensen over. Diverse malen gebeld met medewerkers, tegenstrijdige berichten. De één zei: wordt overmorgen geleverd want op voorraad' een ander zei later: 'geen idee want niet op voorraad en we weten niet wanneer er wel voorraad van komt'. Als je dan zit te wachten op een vriezer is dat lastig en vervelend. Het is blijkbaar niet duidelijk wanneer er nieuwe voorraad komt...

Assortiment
Genoeg keus voor een goede prijs.

Aanbeveling
Gezien de daadwerkelijk lengte van de levertijd in tegenstelling tot de duiding op de website van '1 tot 2 dagen' en de communicatie hierover ben ik voorzichtig met een eventuele aanbeveling.

Officiele reactie van Keukenloods 11-09-2014

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u zeer lang op uw vriezer heeft moeten wachten.

Nogmaals onze excuses hiervoor.

Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw vriezer.

Keukenloods.nl

carcavelos 11-09-2014

Simpel via de website.

Snelle levering. (binnen 1 dag) Makkelijk betalen bij de chauffeur.
Oude vaatwasser werkt mee terug genomen.

ria van diepenbeek 11-09-2014 Via de website gekocht

Goede website, duidelijk en overzichtelijk

Goed geïnformeerd over bezorging

Assortiment
Veel keuze van alle merken

Zie andere motivaties

LR63 11-09-2014

Telefonisch alles kunnen regelen.Eigenlijk vanuit de luie zetel winkelen.

Bij het afspreken van de leverdata (2 bestellingen apart te leveren) is een beetje fout gelopen,maar dit werd na een telefoontje wel snel rechtgezet.

Assortiment
Alles snel gevonden en het extra afdekzeil in de prijs inbegrepen (Boretti buitenkeuken) was een bijkomende stimulans om via keukenloods te bestellen.

Aanbeveling
Zal ik zeker doen,met overbrenging van mijn ervaring.

Charlie14 11-09-2014

online winkel en fysieke winkel loopt goed in elkaar over. Naadloze dienstverlening.

Ons gewenste artikel was niet op voorraad. We werden goed op de hoogte gehouden door de winkelmedewerker. Daarnaast kon het enkele weken later zonder problemen worden geruild. Fijne service door kundige en vriendelijke mensen.

zie servive

Extra toelichting
Goed assortiment en erg vriendelijke medewerkers. Meer heb je niet nodig:-).

allegebruiksnamenzijnbezetdusvulikditmaarin 11-09-2014

Aanbeveling
Vaak lagere prijs dan de andere witgoed winkels

ricus48 11-09-2014

Gemakkelijke besteld en de prijs is altijd gunstiger dan bij de koncurent

In eerste duurde het lang, maar de uitleg waar door het kwam werdt het mij duidelijk uitgelegt.

Assortiment
Veel keuze in hun assortiment

Aanbeveling
En via de mail zijn wij goed op de hoogte gehoeden

Extra toelichting
Servec gericht en de persoon aan de telefoon geeft duidelijk aan wanneer het product er is. En via de mail en telefoon zijn wij goed op de hoogte gehouden.

douwewijbenga 11-09-2014

groot assortiment en bestellen van uit de luiestoel

vlotte levering

uitstekend

snelle korecte levering

JP Heymans 11-09-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met alle relevante informatie. Dus niet een verkooppraatje over hoe geweldig iets is, maar een heldere opsomming van functies.

Vóór het plaatsen van een bestelling had ik toch nog een vraagje... duidelijk antwoord van vriendelijke medewerker.

Assortiment
Het assortiment is groot maar ik had alleen oog voor een inbouwvaatwasser. Er staat enorm veel op, maar wat betreft de vaatwassers: groot aanbod van moderne machines!

Aanbeveling
Mijn ervaring is zeer goed. Helder, duidelijk en snel geleverde goederen. Absoluut geen spijt van en zeer aan te raden.

Extra toelichting
Heldere website, goede omschrijvingen van producten en duidelijke communicatie als je toch nog een vraag hebt. Snelle levering zonder poespas,

plind 11-09-2014

Gewoon eenvoudig, rechttoe rechtaan

Assortiment
Ik was op zoek naar een bepaald model koelkast en die hadden ze op voorraad. Perfect.

Extra toelichting
Ik was op zoek naar een specifieke koelkast van Bosch. Keukenloods had deze op voorraad. Zondagmiddag besteld, maandagochtend had ik een mailtje met de verwacht bezoektijd (tussen 17:30 en 20:30). Om 17:50 stonden ze aan de deur. Dat had ik niet verwacht. Mijn ervaring is vaak dat het eerder 20:30 wordt dan 17:30. Nadeel was dat ik geen tijd had gehad om mijn oude koelkast uit te ruimen en gratis mee te geven. Maar dat was mijn eigen fout. Kortom: zeer tevreden en ik zou er zo weer bij bestellen!

Nicoutdoor 11-09-2014

Alles goed te vinden, goede onder categorieën zodat je specifiek kan zoeken.

Een van mijn artikelen werd beschadigt geleverd. Direct antwoord en contact met de fabrikant

Assortiment
Alles wat ik nodig had voor onze keuken kon ik bij jullie vinden.

Aanbeveling
Ook al gedaan. Iedereen was nu al jaloers op de spullen en prijzen.

Extra toelichting
Groot assortiment, goede service en overzichtelijke site. En de je kunt alles in het echt bekijken in een van de filialen

Anoniem98765 11-09-2014

Goed doorgeven van tijdstip van levering, per sms en mail

Assortiment
Dat wat wilde hebben was er

sekoni 11-09-2014 Via de website gekocht

Het was heel eenvoudig om on-line een bestelling te doen

Ik heb een aantal malen moeten bellen over de voortgang van de bestelling. Oven was niet voorradig, en is uiteindelijk maar een week na de beloofde datum geleverd.

Assortiment
Bij keukenloods is een zeer uitgebreide verzameling van witgoed leverbaar.

Aanbeveling
Bestelling is goed gelopen. Oven werkt prima !

Extra toelichting
Ik ga de volgende keer weer bij keukenloods kopen, zeer scherpe prijzen, en grote sortering, en af te halen in de buurt.

Mona van Schelt 10-09-2014 Via de website gekocht

Via internet besteld, 26 uur later in huis en betaald via pin bij aflevering

Zelfde argumenten als bij gemak. Snelle levering tot aan de deur. Afspraken geheel en totaal nagekomen.

Aanbeveling
Ze hebben precies gedaan wat ze beloofd hebben. Snel, goedkoop en gemakkelijk.

Extra toelichting
Mijn koelkast had de geest gegeven dus snelheid was geboden. De keukenloods heeft mijn verwachtingen op dit punt waargemaakt. De slogan vandaag besteld, morgen in huis klopte helemaal. De te verwachten levertijd werd aangekondigd en gehaald. De bezorger was heel vriendelijk en behulpzaam.

kareltje34 10-09-2014

Goede informatie over bestelling
Snelle levering
Telefonisch goed bereikbaar
Kort tijdvak waarin bestelling bezorgd kan worden
Betalen bij aflevering

PeterASch 10-09-2014

Overzichtelijk opgesteld assortiment

Goede assistentie bij het zoeken, geen opdringerigheid, adequate reactie na onze teleurstelling over de toch wel hogere prijs van een impulsaankoop die we ook gedaan hebben.

Voldeed prima voor ons

THOEL 10-09-2014

We zijn zelf gaan kijken bij KEUKENLOODS.Veel app.en wat er niet was konden we opzoeken in prospect.Betalen met pin aan chauffeur,alles 100%

Email gekregen wanneer het bezorgd werd.

Assortiment
Alles wat we wilden kunnen krijgen tegen zeer goede prijs.

Aanbeveling
Hebben al meerdere personen hierover gesproken.Deze waren bezig met renoveren en vonden dit ook een goede keuze.

Extra toelichting
Zeer goede concurrerende prijzen goede verkoper die niks teveel was.Volgende keer eerst naar KEUKENLOODS.

Keukenbouwer uit Limburg 10-09-2014

Duidelijk systeem om je bestelling te plaatsen.

Contact via telefoon of p.c. verloopt vriendelijk en duidelijk.

Assortiment
Ruim en overzichtelijk assortiment.

Aanbeveling
Heb diverse bestellingen gedaan bij keukenloods en altijd naar volle tevredenheid.
Dus zal ik keukenloods zeker aanbevelen bij vrienden en bekenden.

Extra toelichting
Zoals op alle bovenstaande punten duidelijk blijkt, voldoet keukenloods aan mijn verwachtingen.

PedroZaanstreek 10-09-2014

Perfect, geen aanbetaling nodig.

We werden geholpen zoals het hoort. Vriendelijkheid straalde er niet vanaf.

Ruim assortiment

Aanbeveling
aan te bevelen vanwege grote assortiment

Extra toelichting
Bestelling geplaatst. Zou met een paar dagen geleverd worden. Ben je amper thuis ontvang je een mail waarin doodleuk staat dat het minimaal 2 weken gaat duren. Paneel niet beschikbaar. Hadden ze dat niet persoonlijk kunnen vertellen? Jammer !!

Officiele reactie van Keukenloods 11-09-2014

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u 2 weken op uw bestelling heeft moeten wachten.

Helaas kan ik geen order vinden onder de naam PedroZaanstreek in ons systeem.

Kunt u uw ordernummer sturen naar info@keukenloods.nl tav J. Langenberg. Dan kan ik voor u uitzoeken wat er in uw geval mis is gegaan.

Nogmaals onze excuses.

Bosje61 10-09-2014

Makkelijk bestellen via internet

Ondanks bestelling die, achteraf, een lange levertijd had, een heel goed alternatief geboden die zeer snel geleverd werd!

Ruim en breed assortiment

Aanbeveling
Kan het iedereen aanraden. Goed en goedkoop.

Ellyvansilfhout 10-09-2014 Via de website gekocht

Prettig telefoongesprek betreft keuze

Keurige mails over producten die in loods zijn aangekomen en wanneer wij ze geleverd willen hebben

Meer dan voldoende keus

Super tevreden!!

Zie bovenstaand

Kas35 10-09-2014

Goede service, je kan nadien zonder problemen ruilen..

Prijs kwaliteit 👍