Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2247 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

nicolaas02 20-04-2013

snel contact per telefoon en eenvoudige goede onderhandeling. Produkten precies in tijdvenster van 2 uur geleverd.

Rob de cries 20-04-2013

Snel geleverd kregen een duurder model omdat onze keus uitverkocht was. Prima dat je kontant geld kan betalen bij levering.levering snel en vakkundig met vriendelijkw chauffeur die de oude vaatwasser meenam. Al met al iedereen op de hoogte gesteld van keukenloods

RobKuipers 20-04-2013

Alles klopt! de medewerker aan de telefoon was ook vriendelijk en behulpzaam en de levering was op tijd en de dag vooraf prima aangekondigd.

agjoop 20-04-2013

ben zeer tevreden over de vlotte levering het product is netjes bezorgt en de bezorger was zeer beleeft.

naamarnhem 20-04-2013

Op de website staan een aantal dingen die voor 'kleinere' producten niet kloppen zoals het kunnen betalen met pin aan de deur en en mee laten nemen van het oude product; dat mag wat duidelijker.

Roderik43 19-04-2013

overzichtelijke site, goede communicatie, snelle levering, diverse betaalopties, nette aflevering en service.

A. De Rijke 19-04-2013

Vlotte reactie op vragen.
Hoe bereikbaar, prima actie ondernomen mbt prijsaanpassing.
Misverstand mbt levering prima opgelost, hulde!

jacob muskee 19-04-2013

wij bestelden een indesit vaatwasser,bood de keukenloods ons een alternatief ook een indesit maar luxer en 6bd stiller voor het zelfde geld.
dat vindt ik top.

Carel15 19-04-2013

prima zaak.
tevreden over levering en prijs ook goed.
wij hebben een duurdere gekregen omdat degene die we besteld hadden uitverkocht was.
prima!

L.v.d.lugt 19-04-2013

Na de eerste, positieve, kennismaking met Keukenloods, hebben wij ook voor de kortgeleden bestelde artikelen voor u gekozen. Niet alleen het ruime aanbod en de prijs maar vooral de manier waarop je als klant geholpen wordt heeft ons tot dit besluit gebracht. Bovenal is de kennis van zaken ruim voldoende en de hulpvaardigheid groot.
Daarenboven is over de levering van de goederen niets verkeerds te bedenken. Bedankt, tot de volgende keer, en deze reactie is ook voor de tweede levering. Goed weekend, groetend, leen van der lxx

Damiaens 19-04-2013

alles verliep ontzettend vlot, we werden goed geholpen.
we werden goed op de hoogte gehouden ivm het verloop van de bestelling en de levering.

van Bummelen 19-04-2013

Heb op de website vrij snel het product dat we wilde kunnen vinden en was zo besteld.
Eeen paar maal gebeld. Vrij snel kregen we aansluiting en zijn naar tevredenheid geholpen.
Levereing is goed gegaan. Afstemming voor levering was ook goed. Oude machine werd keurig mee terug genomen.
Nog wat vragen na de levering gehad. Er is goed ingesprongen op onze vragen en zijn daardoor prima geholpen.

Tevreden klant 72301 19-04-2013

Doorslaggevend om bij jullie te bestellen is dat je bij de aflevering kunt pinnen.

Ook goed dat van tevoren wordt gemaild met de bezorgtijd.

Wouter de B 19-04-2013

De combi-magnetron die we wilde bleek bij Ikea niet leverbaar. Bij de Keukenloods was het desbetreffende model ook niet meer op voorraad, maar ipv daarvan kregen we een beter model dat ook in onze keuken past voor dezelfde prijs.
De bestelling hebben we s'avonds gedaan en de volgende dag werd de combi-magnetron volgens afspraak afgeleverd.
Prima ervaring dus!

cappuccinojunk 19-04-2013

We bestelden al eerder bij jullie en waren verrast over de service. Vandaar ook nu bij jullie terecht gekomen voor een nieuw fornuis.

Voor de zekerheid nog een prijsvergelijk gedaan maar ook daar kwamen jullie als beste uit de bus.

Op zondag besteld en op maandag geleverd, super!

Enige minpunt dat ik kan noemen is dat ik moeilijk zat qua levertijden, vandaar dat ik beschikbaarheid op maandag en dinsdag aangaf. Hier heb ik geen reactie op ontvangen. Ook geen telefoontje gehad om afspraak te maken. Vandaar dat ik het toestel maandag niet meer verwachtte en de oude dus niet klaar had staan voor afvoeren.

Verbaasd dat om 18;45 (ik stond te koken op het oude fornuis) werd aangebeld. In een gezin met 4 kids met de pannen op het vuur en mijn man nog niet thuis niet heel handig...
Gelukkig bleken de bezorgers bereid het apparaat, ondanks 5 treden bij de voordeur, toch binnen te brengen. Anders had ik niet geweten wat te doen.

Om deze reden een 8 voor levering en bereikbaarheid, had best een 10 kunnen zijn bij contact/info over levering!

Aftersales (lampje oven bleef aan) was prima. Hoop dat we dat verder niet meer nodig hebben.

jos veelenturf 19-04-2013

Uitleg en service prima netjes gebeld voor aflevering, prima op tyd, binnen gebracht ondanks trapjes en op de werk plek gezet

E. Bolster 19-04-2013

Alles liep naar wens. De Bestelling en levering krijgen een minder beoordeling omdat er iets miste aan de bartafel. Daarentegen laat de after sales beoordeling weer zien dat dit keurig is afgehandeld.

Ronald Berends 19-04-2013

Werd netjes gebeld met de mededeling dat mijn 1ste keus niet ging werken, en kwamen met een mooie oplossing die nog goedkoper was ook.
Top.

klaas1963 19-04-2013

prima fijn dat je een sms krijgt tussen hoelaat ze komen dat je niet heel de dag thuis hoeft te blijven.

pauldejong77 19-04-2013

Bestelproces was goed. SMSje op de dag ervoor met indicatie van levertijd. Erg netjes.

Alleen teleurgesteld over de aflevering. Wanneer je met 3 man een apparaat in een vrachtwagen moet laden, dan kom je niet in je eentje afleveren lijkt me.
Nu werd ik 20 minuten vantevoren gebeld met de vraag of ik wel 2 man hulp kon regelen. Chauffeur had een steekwagen bij zich met een lekke band, dus was niet echt voorbereid.

Product verder wel onbeschadigd ontvangen en dik in orde.

Officiele reactie van Keukenloods 19-04-2013

Beste Paul,

Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te vernemen dat u over de meeste onderdelen van onze dienstverlening tevreden bent. Onze bezorgdienst probeert zo veel mogelijk rekening te houden met de bezetting van de vrachtwagens en het gewicht van de producten, maar mede door drukte en ziekte lukt dat niet altijd en moeten wij een beroep doen op de spierkracht van de klant en eventueel zijn kennissen. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak en wensen u veel plezier van uw product.

B. Konst

EagleForce_NL 18-04-2013

Zeer snelle levering en keurig op tijd bezorgd qua tijdstip.
Alleen had ik gedacht dat de wasmachine werd uitgepakt en aangesloten, maar ik heb blijkbaar de voorwaarden niet helemaal goed gelezen in de snelheid van bestelling ;-)

Chembow 18-04-2013

Kost weinig moeite om het juiste product te vinden. Ik vinf het pretiig dat ik iemand kan bellen om even mijn keuze te beoordelen, dat is prima geregeld. Het is ook fijn dat je niet van te voren hoeft te betalen maar pas bij aflevering en dan gewoon per PIN. Alles prima op tijd en helemaal volgens afspraak. Men geeft een levertijd af op 2 uur nauwkeurig waardoor je niet de hele dag thuis hoeft te zijn

Janet60 18-04-2013

Prima, alles goed geregeld. Fijn dat je weet hoelaat ze komen, waren ook op tijd' en heel leuk en aardig personeel . Zou jullie zo aanraden bij vrienden en familie.

JelmerVeldhuis 18-04-2013

Goede service en hulp bijkeuze apparatuur. Voor het eerst in mijn leven inbouw apparatuur gekocht dus had geen idee van hoe of wat welk merk. Daarin ben ik prima geadviseerd en hoop er lang plezier van te hebben in mijn eerste huisje. Nogmaals bedankt.

Hansepans23 18-04-2013

Uitstekende levering, ook toen ik naderhand belde met een vraag kreeg ik direct antwoord. IK ga zeker nogmaals een bestelling plaatsen bij Keukenloods!!

NagtegaalBV 18-04-2013

Wij hebben een koelkast besteld. De heer aan de telefoon heeft goed meegedacht en een model gekozen naar ons budget en naar de mogelijkheden. Wij kregen er zelf, om de koelkast binnen ons budget om te kunnen bouwen van een deur op deur naar een slede-deur model, 5 scharnieren bij. Hoe veel meer service wil je nog hebben?

Levering was binnen 24 uur. In mijn geval had ik de pech dat ze wat later moesten komen. Daarvoor ben ik overigens op de hoogte gesteld per SMS dat ze een uur uitliepen (vroegtijdig). Al extra service heeft de chauffeur de koelkast netjes naar binnen gebracht.

Al met al een super vlotte service, zonder meer.

Harry.H 17-04-2013

klantgericht en vriendelijk
snelle levering
goede service tijdens telefoongesprek
een plus ook het kunnen pinnen bij levering.

scouting 17-04-2013

Ik heb gebeld na een bezoek op de site. Persoon aan tlefoon heeft me goed geholpen. In overleg heb ik een betere kap gekocht tegen lagere prijs.
Levering kon fijn in overleg en bezorger was al voor de aangegeven tijd aanwezig. Ik ben zeer tevreden over de service

robert_002 17-04-2013

Koelkast voldoet aan de verwachting. Is stil en koelt zeer snel bij als er in een keer veel artikelen bij komen.
zeer snelle levering binnen24 uur.

meino draaistra 17-04-2013

Vlotte communicatie, óók qua levering. Op de dag voor de levering keurig SMS over het dagdeel. Op de dag zelf telefoontje dat ze er bijna zijn. Vriendelijke en behulpzame leverancier. Product goede prijs / kwaliteits verhouding. Kortom: ik ben zeer tevreden en zal zéker weer gebruik maken van de Keukenloods. Aanrader!!
Vriendelijke groet, Meino

Jo al 17-04-2013

Goede service en snelle levering. Ik kom graag terug bij keukenloods voor de lage prijzen en fijne service!

ludicrous 17-04-2013

De website ziet er gelikt en duidelijk uit en ook over de telefonische afhandeling ben ik te spreken.

De montage is ook effectief en efficient verlopen.

Of het apparaat voldoet, weet ik nog niet omdat hij bij mijn huurder is geplaatst.

johnv8 17-04-2013

zeer snelle goede levering. alles zoals het hoort. zeker aan te bevelen. Niet goedkoop duurkoop. Afzuigkap was zoals verwacht. makkelijk betalen via pinnen bij aflevering.

Mart4921 17-04-2013

Goede site, prima vindbaar.
Prettige navigatie.
Groot ass.
Correcte afhandeling ook van de levering.

Anco78 17-04-2013

Goede service, goede begeleiding als je belt. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de vorderingen.

Carolas 117 17-04-2013

Nog niet geinstaleerd, kan dus nog geen oordeling geven.
Ik hoop volgende week de kap te kunnen installeren en dan te bekijken of en hoe het een en ander in z.n werk zal gaan.
Maar qua aankoop en aflevering via de Webshop is het prima verlopen alles in goed
overleg gegaan en keurig op tijd geleverd.

arnold visscher 17-04-2013

Prima service.overzichtelijke website en snelle levering tegen goede prijs.kortom hier zit een tevreden klant

Wilma schurink 16-04-2013

Goede afspraken wat betreft de levering.We kregen een luxere uitvoering voor hetzelfde geld.Betrouwbare firma.

sjak1969 16-04-2013

Goede website, snelle levering en ideale leveringsafspraak. Product goed afgeleverd. Dus heel erg tevreden!

180667 16-04-2013

laatste jaren alle nieuwe electrische apparaten bij jullie gekocht... Prima service, altijd meegaand betreffende leverweek.Prijsaanbiedingen oké.

familie van Vliet 16-04-2013

Fornuis staat als een 'plaatje' in de keuken, een geweldige aanwinst.
Alles werkt prima en de oven is zo ruim dat er van alles tegelijk in kan.
Bestelling, bezorging en verdere afhandeling was erg snel, prettig aandoend en goed.
Kortom...voor iedereen een aanrader!

Dennis5071975 16-04-2013

geweldig alles op tijd goede service .goed tevreden op naar de volgende bestelling.betaling goed verzorgd goed personeel.

caroline1962 16-04-2013

De vaatwasser die wij hadden uitgezocht was bij de keukenloods het goedkoopst. Nadat wij de vaatwasser hadden aangeklikt voor in het winkelmandje werd ons een zeer voordelig alternatief geboden: een duurder model voor dezelfde prijs. Dat hebben wij gedaan. de volgende ochtend werden wij meteen gebeld voor de aflevering voor de volgende dag.De vaatwasser werd keurig op tijd geleverd en we konden bij de chauffeur pinnen.Wij zijn zeer tevreden en zullen De Keukenloods bij iedereen aabevelen.

JanD59 16-04-2013

Goede magnetron voor een mooie prijs. Makkelijk te bestellen via de website en levering volgens afspraak.
Goede inbouw instructies, boormal voor "anti-kiep" beugel mee geleverd. Zo is inbouwen een fluitje van een cent.

S.Kolthof 16-04-2013

bestellen is zeer eenvoudig. De levering keurig in de periode waarin het werd aangegeven. Bezorger vriendelijk en netjes. Zeer tevreden !

Henkjan van der Horst 16-04-2013

Alles ging prima, ik kreeg duidelijke informatie, ook toen ik naderhand een vraag had over de aansluiting ben ik prima geholpen.

Rippert 16-04-2013

Goede website met veel info over product.
Heb gebeld over de levering die niet bij DutchNed in het systeem stond.
Deze werdt via PostNL verstuurd kreeg ik te horen.
Waarom ik de "Bel DutchNed" pdf mail kreeg is onbekend.
Dezelfde dag geleverd, prima staat van pakket en product.

Dus op 1 klein dingetje na is alles zeer goed verlopen.

kruithof66 16-04-2013

We hadden een andere siemens gekozen niet op voor raad een duurdere gehad met vergelijk ,voor de zelfde prijs korting van 243 euro . het was super. top gewoon!!
En nu maar hope dat het lang mee gaat. de volgende of wat ander is zeker bij keukenloods!! dus een hele warme douge. Super.

Gr -

enitrauw 16-04-2013

Heel snel geleverd en voor een super prijs. Netjes geinformeerd over levering etc, kan niet beter lijkt me.

boskje 16-04-2013

Goede en leesbare site.Bij vragen die niet op de site staan een goede uitleg via de telefoon. Vragen die na de levering kwamen telefonisch zeer adequaat, snel en tot volle tevredenheid afgehandeld. Hoe de vaatwaasser bevalt is nog niet te zeggen.