Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Hans van de Steege 01-05-2013

Niets anders dan zeer tevreden !!!! Volgende keer weer bij de Keukenloods

Theo Squawk 01-05-2013

Zeer behulpzaam en meedenkend personeel. Goede en snelle service. Zag dat er op een andere website een iets goedkopere aanbieding was en er werd direct aangeboden dat ik hem ook voor dat bedrag kon krijgen bij Keukenloods. Een zeer tevreden klant.

silvia andujar y alonso 01-05-2013

geweldig advies aan telefoon ivm producten !!
levering op tijd en zeer netjes !!
een echte aanrader !!

Toine van Deursen 01-05-2013

Goede advisering. Bestel een eerder model en krijg een nieuwer model geleverd voor het geld van de oude.

24 uurs levering wordt niet waargemaakt. (Mogelijk dat de 840 zonder 24 uurslevering is en de 842 wel.) Op zich geen issue.

Al met al zeer tevreden.

SV80 01-05-2013

met name prima montage en toelichting. levering alleen vroeger dan afgesproken
prijs zoals afgesproken

dzjiehoen 01-05-2013

Alles is prima verlopen. Apparaat bleek niet op voorraad, toch binnen de zelfde tijd een vervangend apparaat met korting!

stefke76 01-05-2013

Ik ben zeer tevreden over de service. Toestel was snel geleverd, helaas door fabrikant het verkeerde model.
Via de after sales is deze correct en snel omgeruild.
Bij Keukenloods.nl koop je met vertrouwen.

arnoudj 30-04-2013

Zeer goede service. Ze nemen je absoluut serieus bij een klacht of een probleem, denken met je mee en creëren een oplossing. Ik heb er inmiddels al verschillende apparaten gekocht en steeeds met uitstekende ervaringen. Aanrader.

KOEN V2 29-04-2013

Ik verschoot van hoe snel de levering was gebeurd.
Goede service en goede opvolging van het verloop.

lchiel 29-04-2013

ik woon in het buitenland en betaal geen BTW, verzoek van terugbetaling werd op presentie van noodzakelijke papieren een paar dagen volldig afgehandeld; keurig

MJ94 29-04-2013

Uitstekende service, stipte levering. Apparaat afgeleverd in de keuken. Goede service dat mijn oude oven meegenomen kon worden. Ben zeer tevreden.

soederhuizen 28-04-2013

alles klopt ,na bestelling wordt je gebeld wanneer het schikt voor aflevering. De aflevering precies volgens afspraak door een vriendelijke man die het netjes in de keuken heeft gezet. proficiat !!!!!

LB59 28-04-2013

Naar aanleiding van een vraag aan keukenloods ontving ik een zeer gedetailleerd antwoord. Vervolgens heb ik het apparaat zo kunnen bestellen.
Mij spreekt bijzonder aan dat betaling bij aflevering mogelijk is.
Er benadrukt werd dat ik 14 dagen de tijd had om het apparaat terug te sturen, hoewel dit waarschijnlijk verplicht is bij internet bestellingen gaf deze extra garantie mij een goed gevoel.
De aflevering was perfect, op een door mij aangegeven dag en de dag tevoren nog een sms over de exacte tijd.

louiskwemel 28-04-2013

Artikel was op voorraad. Prijs was op internet het voordeligst bij keukenloods.nl .
1 dag levertijd was gunstig. Aflevering gebeurde snel.

phautus 28-04-2013

Nette bezorging en zonder problemen zelf geplaatst.
Ook betaling aan de chauffeur is erg makkelijk ook de afvoer van de oude machine was geen enkel probleem

Anoniem907 28-04-2013

Prima levering, Snellere levering als op de aankoop bon voorspeld. Prima product. Naar volle tevredenheid.

happy3 28-04-2013

Bereikbaarheid: Jullie telefoon nummer was slecht bereikbaar.Dit heeft ons meerdere telefoonrekeningen gekost.
De aflevering: voortreffelijk en op de vermelde tijd.

Officiele reactie van Keukenloods 29-04-2013

Bedankt voor uw beoordeling. Allereerst onze oprechte excuses voor de bereikbaarheid. Wij zijn op de hoogte van de problemen en werken hard aan een oplossing. Wij wensen u veel plezier van uw product.

B. Konst

naamjosje 28-04-2013

wij zijn zeer tevreden met het fornuis
net als een jaar geleden dat wijbijjullie
onze koelkast hebben gekocht
vr gr sjoerd xx weidum

ik vind de webside heel goed kon er heel goed alles op vinden
wat ik zocht ons fornuis was goed afgebeeld is wel eens anders
dan kan je niks goed vinden.
de bereikbaarheid.ik kon de winkel goed bereiken
via telefoon en mail.
er werd snel op de mail gereageerd.ze waren zeer vriendelijk.
de bestelling levering is zeer goed verlopen werd goed op de hoogte gehouden.
het paket was goed verpakt,had het snel in huis.
de communicatie met de winkelen de bestelling was goed.
ik had gebeld wand er was iets met het fornius,ik kon de timer
niet op nul krijgen ,hebben ze mij vriendelijk het telefoon
nummer gegeven van smeg heb gebelt en het was zo maar klaar
bedankt keukenloots.

V. B. 28-04-2013

De product is goed.
Kwam op tijd en werkt goed.
Ik kon ook betaalen aan de bezorger.
Ook heel goed prijs.

j.wentink 28-04-2013

de afspraken zijn goed en worden heel goed behandeld.
je wordt prima op de hoogte gehouden met alles.
dus met andere woorden alles is uitstekend geregeld.

groet fam.wxx

jja63 28-04-2013

heel goed geholpen we hadden de verkeerde kleur gekregen maar dat was snel geregeld om de goede in huis te krijgen goede service

Bep Petersen 28-04-2013

Een fijne koelkast, indeling in vergelijking met oude koelkast even wennen, maar past genoeg in. Installatie was ook snel en netjes geregeld. Sleepdeur begin na enkele dagen te piepen maar ligt denk ik aan de schanieren van onze oude keuken. Verder prima product.

Golfclub Duurswold 28-04-2013

De telefoon werd snel aangenomen. Vriendelijk te woord gestaan en het product werd op tijd afgeleverd.

Arie van Mans 27-04-2013

Jammer dat de beloofde 3-4 dagen levertijd niet waargemaakt kon worden. De perfekte aflevering maakte veel goed.

Jochem57 27-04-2013

Alles was meer dan prima. 1 punt van aandacht is de website. In eerste instantie wilde ik de koelkast afhalen maar als ik die optie koos toch in het aflevergedeelte terecht kwam.

Toen maar even gebeld en vriendelijk en goed geholpen.

Tevreden dus!

Groet, John

Officiele reactie van Keukenloods 28-04-2013

Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te vernemen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Wij gaan uw opmerking over de website uitzoeken om herhaling te voorkomen. Veel plezier van uw nieuwe koelkast.

B. Konst

schandeler 27-04-2013

Goed telefonisch contact.Goed advies.Snelle levering.Vriendelijk personeel.Afwasmachine die ik wou kopen was niet meer op voorraad kon een andere luxere model bestellen.

DB01 27-04-2013

Zeer snel geleverd, en een gemak met betalen via pin aan de deur super Heb de volgende bestelling alweer geplaatst.

B Kaandorp 27-04-2013

alles volgens plan verlopen en goed door het telefoon
team geholpen
het plaatsen van de afzuigkap was een appeltje eitje

René uit Brabant 27-04-2013

Erg tevreden over zoekmogelijkheden, informatie op website en na bellen juiste informatie. Ook laeveren en afstemmen voor afleveren gng zoals verwacht. Prima gedaan!

M.houllich 27-04-2013

Heel goed bereikbaar met Het bedrijf van Jullie .hele geode afspraken..
Tot de volgende aankoop..

Dank u .
M.houllich

Henk van Breemen 27-04-2013

prima afhamdeling en een uitstekende bezorging
Duidelijke website met een zeer goede technische informatie over de produkten.

Rob Herrebout 27-04-2013

goed vindbare website, keurig geholpen over o.a. de maatvoering. Binnen 1 dag de bestelling in huis, fijn dat ik aan de deur kon pinnen. Geen gedoe met Ideal of creditcards.
Volgende keer ga ik weer bestellen bij de Keukenlooods

truustruuus 27-04-2013

Het is voor mij een prettige ervaring geweest, zelfs toen de betaling tegen liep goed geholpen. Enige minpuntje was de telefonische bereikbaarheid, verder meer dan tevreden.

w.j. huijer 27-04-2013

top geleverd goede kwaliteit goede prijs. netjes oude oven en magnatron
meegenomen.

MdBruijn 27-04-2013

Waarom Keukenloods voor mij:
- op werkdag voor 9:00 besteld, dezelfde dag geleverd, op de site kan je onder orderstatus zien wanneer geleverd wordt;
- bezorger belt dat hij/zij er aan komt;
- niets aanbetalen, betalen bij de bezorger;
- oude apparaat gaat mee terug met de bezorger;
- alle 7 dagen per week telefonisch contact mogelijk.

arjen gaal 26-04-2013

het was een nette en vlotte levering. en de oude apparaten zijn weer netjes terug genomen. op de website kon je de producten goed bekijken en vergelijken met andere merken.

Henny Puijnen 26-04-2013

Ik ben zeer tevreden, zeker over de prijs maar ook zeker over de levering. Binnen 24 uur hadden we onze wasmachine die je eigenlijk niet kunt missen.

L.H. de Waal 26-04-2013

Indien de nood aan de man komt zeker voor herhaling vatbaar. Aangezien meestal bij deze apparatuur een snelle levering noodzakelijk is.

Keukenbouwer 26-04-2013

Website is zeer overzichtelijk en uitgebreid. De bereikbaarheid is prima, zowel telefonisch als via de website. De bestelling werd zeer correct op het afgesproken tijdstip afgeleverd.
Volgende bestellingen gaan zeker weer via Keukenloods.nl

sylpeet 26-04-2013

Wij kunnen keukenloods aan iedereen aanbevelen en zullen zeker mond op mond reklame maken voor dit bedrijf.Zeker ook voor het assortiment en de prijs is super laag en dan ook durven schrijven ergens goedkoper laat het ons weten .Dus met andere woorden wij zijn de goedkoopste .Zal ook zeker in het vervolg als we nog iets moeten hebben bij keukenloods kopen.

Sledgehammer 26-04-2013

Snelle levering. Status van de bestelling wordt doorlopend bevestigd. Transport keurig en binnen tijdvak van 2 uur nauwkeurig. Levering zou tussen 8.30uur en 10.30 uur zijn maar chauffeur stond om 8.00uur op de stoep. Helemaal top! Bedankt Keukenloods!

gebruikerjj 26-04-2013

Goed overzichtelijke website.
Snelle response op vragen via mail.
Levering volgens afspraak (vooral contact vooraf door transporteur is erg fijn en ook dat er een tijdslot van 2uur wordt aangegeven ipv dat je de hele dag moet zitten wachten).

Ond2013 26-04-2013

Goed bereikbaar,vriendelijk personeel.Er is keurig vooraf gebeld hoe laat er bezorgd zou worden.Product was goed verpakt.

ko van gaal 26-04-2013

website en hiermee ook de bereikbaarheid is makkelijk en duidelijk. de 10 voor de levering is omdat we wat problemen hadden met de betaling e de chauffeur het geduld en de tijd had om te wachten tot het goed geregeld was.het enige minpuntje vind ik wel is dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit.

P. De booij 25-04-2013

Contact zowel via mail als telefonisch apparaat moet nog worden geplaatst dus daar an ik nog heen oordeel over vormen. De bezorging zowel de afgesproken tijdcals de service was goed

mathmeis 25-04-2013

ben heel erg tevreden en zal indien ik weer iets nodig heb weer bij jullie bestellen . Verder zijn jullie erg behulpzaam en heel vriendelijk om iemand te woord te staan. Bedankt.

KKarin1989 25-04-2013

snel geleverd, werkt goed. had nog gebeld voor meer informatie, kreeg duidelijke uitleg en kon ook meteen telefonisch bestellen.

John van Boxtel 25-04-2013

Zeer tevreden goede service telefonisch en geleverd op de afgesproken tijd ok de prijs was goed ik zag hem elders goedkoper heb gebeld en ik kreeg hem voor het zelfde bedrag als bij die ander toppie

Feentra 25-04-2013

Uitstekende service en bezorging is top. Snelle levering. Goede beschrijving van de installatie. Zou in de toekomst nogmaals een bestelling plaatsen.

Fijn Timmerwerk 25-04-2013

Keurige service, snelle levering en goeie prijzen.Ook het pinnen bij levering is erg handig.
Groetjes -.