Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2242 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

YvonneI 05-06-2013

Lekker vanuit je luie stoel....

Snelle levering en netjes geholpen aan de telefoon

Ruim vdoende

D. Alblas 05-06-2013

De website maakt het eenvoudig om de juiste selekties te maken, waarna je een goed overzicht krijgt van de grote keuzemogelijkheid. De weergave voor welke modellen een 24-uurs levering mogelijk is heb ik als zeer prettig ervaren.

De levering ging super! Ik heb de bestelling 's avonds om 21.30 uur gesplaats. Levering vond de volgende middag plaats om 13.45 uur!!

Assortiment
Het assortiment is omvangrijk. Maar met de juiste selecties krijg je een goed overzicht, waardoor je je keuze kunt beperken.

Aanbeveling
De snelle service samen met de mogelijkheid om met je pincode af te rekenen bij de chauffeur vormen een belangrijke reden voor mijn positief advies aan alle toekomstige klanten!

Extra toelichting
Zie bovenstaande aspecten zoals per categorie aangegeven.

R.H. Zoetmulder 05-06-2013

Van het maken van keuzes tot en met het afleveren, helder en transparantie van alle stappen. Beschikbaarheid. Bijvoorbeeld ik heb ook bewust gekozen voor een product dat de volgende dag geleverd kon worden

Tijdens het zoeken naar een kookplaat werd aangegeven dat er ook mensen online waren die je desgewenst konden ondersteunen bij het zoeken naar een product. Dit wekt vertrouwen!!

Assortiment
Ik was op zoek naar een kookplaat en er is groot assortiment met duidelijke product beschrijving. Waaronder de capaciteit van de wok-brander hetgeen voor mij keuzebepalend was

Aanbeveling
Helder en transparant en alles conform afspraak. Aanrader in hoofletters

Extra toelichting
Uitstekende leverancier, welke ik zeker zal raadplegen zodra ik verder ga met het vervangen van mijn keuken apparatuur

Hofstra90 05-06-2013

Niet zoals bv Wehkamp bij wordt alles netjes uitgepakt en aangesloten. Alles moest jezelf doen. Ik ben wel zeer tevreden over het contact met de helpdesk/verkoper hij heeft mij goed geholpen.

Aanbeveling
Mits deze persoon in de mogelijkheid is om eea zelf aan te sluiten.

Sandra 66 05-06-2013

De site is erg overzichtelijk en gebruikervriendelijk.

Zeer goede service, zowel telefonisch en de gemaakte afspraken worden nagekomen. Verder wordt je goed op de hoogte gehouden via de mail over je aankoop.

Assortiment
Ruime keuze in de producten.

Extra toelichting
Ik zou de Keukenloods aan iedereen aanbieden. Goede service, breed assortiment, klantvriendelijk. Voorjaar 2014 krijgen we een nieuwe keuken en al onze apparatuur bestellen we bij de Keukenloods. Dit geeft aan hoe tevreden we zijn.

Gesa E. 05-06-2013

via internet bestellen, keuze uit verschillende betaalmogelijkheden en ruim assortiment vergezeld van voldoende productinformatie.

er wordt beloofd vóór 23.55 uur besteld, dan wordt het product de volgende dag geleverd , die belofte werd nagekomen en zelfs werd er een tijdsblok aangegeven wanneer de aflevering zou plaatsvinden.

Assortiment
ruim assortiment, brede prijsklasse, met goede productinformatie.

Aanbeveling
alleen positieve ervaring met de Keukenloods. Goede en makkelijk te begrijpen website, vriendelijk personeel en beloftes worden nagekomen.

Extra toelichting
Ik oordeel positief over de keukenloods, ik kon gemakkelijk bestellen, had ruime keuze uit verschillende prijsklassen , keuze uit betalingsmogelijkheden en de volgende dag had ik de kookplaat al thuis.

schphrst 05-06-2013

Snel geregeld en duidelijk

Netjes en to the point

prima

Ronald3008 05-06-2013

AFmetingen via website kunnen controleren en hierna direct bestellen, binnen 10 min alles geregeld.

Product was binnen 48 uur op locatie

Genoeg keuze per klasse

Gemakkelijk, goedkoop en betrouwbaar

Extra toelichting
Helemaal tevreden, over hoe het verliep. Geen op of aanmerkingen. Goede service en vriendelijke medewerkers.

Delabou 05-06-2013

Rosemarie van Beek 05-06-2013

Online uitzoeken en bestellen. Lekker de deur niet uithoeven.

meedenken als je opbelt. Super aardige verkoper.

Assortiment
Enorm veel artikelen. Meer dan genoeg vergelijksmateriaal.

Aanbeveling
Prijs is zeeeeeer gunstig en ook nog onderhandelbaar.

Extra toelichting
Gemakkelijk, goedkoop, aardige verkoper. Niets op aan te merken. Onze tweede bestelling en zeker niet de laatste.

Angela2108 05-06-2013

Snel geleverd

PeterV70 05-06-2013

Eenvoudig bestellen, snel geleverd of zelf ophalen.

Snelle reacties

Extra toelichting
Ik begin tegenwoordig mijn zoektocht naar nieuwe (inbouw-)keukenapparatuur bij keukenloods en blijk daar ook altijd te bestellen. Overzichtelijk en dus eenvoudig, prima assortiment en een uitstekende prijs.

morn 05-06-2013

Duidelijke site

Snelle complete levering, pinnen bij bezorging.

Assortiment
Duidelijke website, keuze genoeg.

Snelle goede levering

Kimi 2008 05-06-2013

Extra toelichting
Vanuit de bank winkelen, en het assortiment is groot en de omschrijvingen zijn duidelijk

Karin Mantel 05-06-2013

5,2

Als ik op de site zoek naar een koolstoffilter, vind ik helemaal niks. Alleen via Google is een filter te vinden. Jammer.

De levering zou binnen 1-2 werkdagen zijn. Toen ik de factuur binnen kreeg, bleek pas, dat het artikel toch niet op voorraad was, waardoor ik langer heb moeten wachten. Uiteindelijk kwam mijn bestelling toch eerder dan verwacht. En gelukkig paste het filter.

Assortiment
Een van de weinige zaken, die een passend koolstoffilter had.

Aanbeveling
De prijs is laag, maar de verzendkosten (8 euro voor een postpakketje) extreem hoog. Dus deze winkel kan ik niet echt enthousiast aan bevelen.

Extra toelichting
Ik ben wel tevreden, maar niet dol enthousiast. Als de verzendkosten een stuk lager waren, zou ik wel enthousiast zijn. Leuk, dat er aan gegeven wordt hoe lang je garantie hebt, maar dat lijkt me niet echt van toepassing op dit artikel.

Officiele reactie van Keukenloods 05-06-2013

Beste Karin,

Bedankt voor uw beoordeling, vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent.

Het klopt dat de koolstoffilters niet via het zoeksysteem te vinden zijn. Deze kunt u vinden als accessoire bij de gewenste afzuigkap.

Wij gaan kijken of we de koolstoffilters ook in ons zoeksysteem kunnen opnemen.

sjoerd.leiker 04-06-2013

6,8

Ik mis creditcard betaling op de site. dit is onduidelijk en voor je het weet is je order geplaatst, terwijl ik eigenlijk met crdit card had willen betalen ivm verzekering en risico.

Aanbeveling
Een 7 omdat het niet mogelijk is om met credit card te betalen en dit niet helder is bij het plaatsen van een bestelling.

Officiele reactie van Keukenloods 05-06-2013

Beste Sjoerd,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent.

U kunt inderdaad niet per creditcard betalen op onze website. We zijn op het moment van schrijven wel bezig om dit op onze site te integreren. Ik vraag u nog even geduld.

www.keukenloods.nl
0226-355340
info@keukenloods.nl

marjo 66 04-06-2013

duidelijke uitleg bij de vaatwasser ivm energieverbruik enz.betalen heel handig aan chauffeur met pin automaat

was helemaal top volgende dag al in huis had vaatwasser ergens anders gezien maar kreeg deze nieuwere met fikse korting

Assortiment
er was zoveel aanbod dat ik op het gegeven moment niet meer wist maar na contact werd het me duidelijk

Aanbeveling
ik vertel aan iedereen waar ik mijn keukenapparatuur koop ..!al 3 x dingen besteld en telkens top geholpen en ik ben zeer tevreden

Extra toelichting
ik ben na 3 apparaten nog steeds zeer tevreden vakkundige mensen die je advies geven rappe levering en netjes verpakt bezorgd en betaling per pin aan chauffeur

A.Briek 04-06-2013

De site is duidelijk en goed overzichtelijk.

Heb in het verleden al eerder wat bij keukenloods.nl besteld.
Dat artikel kon niet meer geleverd worden maar stond nog wel op de site. Door dat dit een fout van
Keukenloods was kreeg ik een duurdere voor de zelfde prijs als die ik besteld had.
Dat lijkt me een goede service van keukenloods.
En de bestelling word snel geleverd.

John Vermeer 04-06-2013

Mijn oude combi magnetron was stuk gegaan.
Was op de site aan het vergelijken gegaan en kon met een telefoontje controleren of mijn keuze toepasbaar was.

Assortiment
Kon uit ruim assortiment kiezen.
Zelfs na verfijnen zoekopdracht bleven er bij mij nog 89 combi magnetrons over.

Goed opgezette webshop.
Makkelijk zoeken en te vergelijken.
Fijn ook dat er bijna altijd iemand telefonisch bereikbaar is voor vragen.

Extra toelichting
Heb al met al dagje zonder combi gezeten. Ondanks mijn ploegendienst kon er via keukenloods dus snel een nieuwe geregeld worden.

À.L.Franken 04-06-2013

Rustig bekijken en vergelijken vanaf bureau !

Begeleiding en afhandeling van order is prima en naar volle tevredenheid verlopen. Een aanrader voor anderen en mogelijk volg orders!

Assortiment
Ruime keuze wat betreft modellen en type van fabrikant .

Aanbeveling
Goede keuze mogelijkheid en prettige begeleiding van personeel.Ook de betaal mogelijkheid is prima verzorgd.

Maxxus1975 04-06-2013

Makkelijk te bestellen. Goede informatie op de site.

Volgens afspraak geleverd

Assortiment
Het produkt dat ik zocht voor een schappelijke prijs

Aanbeveling
Waneer je positief bent geef je dit zeker door aan anderen

Extra toelichting
Het behoeft geen verdere informatie voor een goede site

Verdegal 03-06-2013

Prima zoekfunctie en overzichtelijk

Onderdeel was defect en werd direct zonder problemen vervangen.

Genoeg keuzemogelijkheden

Aanbeveling
Zou ik zeker doen door reële prijs en prima service

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over de Keukenloods. Goede prijs en uitstekende service.

r. verstraten 03-06-2013

is makkelijk dat ik op site kan vinden zonder de tijd moet besteden om dit erders te gaan kopen

Conny 1 03-06-2013

Overzichtelijk en een makkelijk te volgen site!

Prima service! Dag na aankoop werd ik gebeld om een afspraak te maken voor levering

Assortiment
Ruime assortiment die niet onder doet voor Mediamarkt of Saturn!

Aanbeveling
Dit was onze 1ste aankoop en zeker niet de lastste. Keukenloods krijgt van ons een goede mond op mond reclame!

Extra toelichting
Wij wasrderen Keukenloods met een Dikke 9! Niet alleen een snelle service, maar oik de bezorging is perfect. Onze bezorger was vriendelijk en zeer behulpzaam! Toppie

qwertymnbv 03-06-2013

prima assortiment Goede kwaliteit / prijs perfecte levering

Tetsmit 03-06-2013

Goed te bereiken, on- en offline.

Prettig geholpen door het personeel.

Fam. Geurts 03-06-2013

Eenvoudig te bestellen, duidelijke en goed werkende website.

Goed dat in blok van twee uur de bezorgtijd wordt aangegeven. De koelkast is in de garage gezet terwijl het volgens mij alleen over de eerste drempel hoefde. Prima!

Assortiment
Kan ik niet beoordelen. Ik wist welke koelkast ik wilde hebben dus heb de rest niet bekeken.

Aanbeveling
Snel, goedkoop, goede service, waarom zou ik het niet aanbevelen?

a.c.m.v.d.berg 03-06-2013

Liep wat fout bij leveringsdatum tot twee maal,maar is keurig opgelost.

Assortiment
ging voor een duurdere uitvoering maar werd gewezen op een aanbieding welke ik dan ook heb genomen.Prima

Aanbeveling
Ben gewoon tevreden en dat draag ik uit naar anderen en dat is helemaal geen vanzelfsprekendheid meer in deze tijd.

Gewoon een tevreden klant

Ans Martens 03-06-2013

bestelling was snel,alleen na betaling via Ideal niet meteen bevestiging dat de betaling ontvangen was ....

Assortiment
Beetje rommelig zoeken wel zeer veel keus!

Goede internetwinkel

Extra toelichting
Goede internetwinkel met veel keus. Correcte en snelle bezorging na betaling.

B.v.Kouwen 03-06-2013

dit was super, eenvoudig en toch duidelijk

een keer kontact gehad via de telefoon , zijn zeer goed en snel geholpen,

ruim voldoende ,

Aanbeveling
in alles zeer goed geholpen ,ook de bezorging en de oude machine retour,prima geregeld , echt aanbevelens waardig vriendelijk dank

Mirjam van as 03-06-2013

Duidelijke website. Bestellen gaat ook zeer makkelijk.

'S avonds 22 uur besteld en de dag erna al om 1400 uur geleverd. Betalen via de pin aan de deur en niet vooruit. Oude Magnetron mee genomen.

Van goedkoop tot duur

Aanbeveling
Eerste keer iets besteld maar ben zo tevreden dat ik iedereen deze winkel aanbeveel.

Super!!!

H.Waasdorp 03-06-2013

Overzichtelijk

Om 23.00 opgegeven om 12.00 de volgende morgen in huis zoals beloofd

Kijk maar naar 4x een 9 daarom

Marcel Huijsdens 03-06-2013

Na zoeken op het gewenste artikel de mogelijkheid meer specificaties aan te geven

Vlot een mailtje terug na een vraag van mijn kant.

Voldoende keuze

motivatie 03-06-2013

Aan de keukentafel eenvoudig een koekast uitgezocht.

De volgende dag op de afgesproken tijd bezorgd.

Assortiment
Erg ruim en goed geprijst assortiment.

Aanbeveling
Heb het al aan meerdere personen aanbevolen.

Extra toelichting
Voor mij was het een Super reservering met een prima levertijd.

Ineke Verschoor 03-06-2013

5,8

Goed uitkiezen formaat, prijs.

bij een andere webshop, voor dezelfde prijs, werd de koel/vriescombinatie uitgepakt en geplaatst.
Nu was het een onprettige bijkomstigheid dat we dat zelf moesten doen.

Het is ook geen "same day delivery".

Maar dat is een minder probleem

goede keuzemogelijkheid

Alleen ter keuze aangeven

redelijk/goed

Officiele reactie van Keukenloods 03-06-2013

Beste Ineke,

Onze artikelen worden standaard geleverd zonder montage. Voor montage rekenen wij een kleine vergoeding wat aangegeven wordt bij het bestelde artikel.

Wij proberen wel altijd de goedkoopste te zijn. Indien u een e-mail stuurt naar info@keukenloods.nl met de link waar u het apparaat inclusief montage heeft gezien, dan zorg ik ervoor dat u gecompenseerd wordt.

Graag hoor ik van u.

Zweers Montage Service 03-06-2013

Direct naar het juiste merk en kuize

Alles op tijd met advies

Assortiment
Bijna alles merken op voorraad

Aanbeveling
Prijs technisch altijd OK en snelle levering

Extra toelichting
De ervaring die ik zelf heb gehad de laatste jaren , heb ik kunnen over brengen naar mijn klanten en deze zijn altijd geslaagd!!!

w van de kuit 03-06-2013

Erg makkelijke en overzichtelijke webshop

Goede service en netjes en verantwoord afgeleverd. Ook de helpdesk voor het wijzigen van een product verliep goed snel en duidelijk.

Assortiment
Heel ruim assortiment, is er iets niet voorradig word het zsm aangevraagd/bestelt.

Aanbeveling
Door deze ervaring zeer zeker aan te bevelen aan anderen.

Extra toelichting
Al met al een goede webshop, ruime keuzes uit producten, goede hulp en service en uitstekend werkende apparaten/producten. Ik kan tot op heden geen minpunten beschrijven. Misschien alleen dat de bezorger geen bakkie koffie wilde omdat hij er weer snel vandoor moest :)

Ben Zijlstra 03-06-2013

Prima prijs/kwaliteitverhouding.
Hele fijne vaatwasser. Werkt geruisloos en schoon. Installatie ging prima met een goede handleiding.

Vrijdagavond besteld. Maandag al in huis. Vaatwasser werd in de keuken afgeleverd. Prima service van de transporteur.

Assortiment
Ik heb een vaatwasser besteld die niet meer geleverd kon worden. Hiervoor in de plaats kreeg ik een nieuwer model en hoefde hiervoor niets bij te betalen. Geweldig dat dit kan.

Zeer zeker bij iedereen.

RJ11 03-06-2013

correct

Aanbeveling
voordelig met de juiste service

Marieke Veldert 03-06-2013

thuis op de bank zoeken

voldoende keuze

goede prijs/kwaliteitsverhouding

ben een tevreden klant!

Richen 03-06-2013

Super gemakkelijk dat je de winkels niet af hoeft. De site van jullie is overzichtelijk en erg duidelijk.

Assortiment
We werden netjes te woord gestaan bij ons telefonisch gesprek.
Erg prettig dat er een kort tijdstip werd gegeven waarop de bezorging plaats vond.
Heel fijn dat we hierdoor niet de hele ochtend hoefde te wachten.
De bezorger was erg vriendelijk en heeft onze bestelling netjes afgeleverd.

Aanbeveling
Ik ben alleen maar super tevreden en heb geen enkel minpuntje.
Dit gun ik iedereen want niemand zit te wachten op slechte service o.i.d.

Extra toelichting
Alle lof voor Keukenloods, zowel voor jullie duidelijke site als voor de service bij het bezorgen van de apparatuur. Mocht ik weer iets nodig hebben, zal ik zeker weer naar jullie toe uitwijken.

Leon11466 03-06-2013

Bestellen, hierna volg een telefonisch gesprek voor de leverings datum en dan de levering op de afgesproken datum. Kan niet volgens mij niet gemakkelijker.

Prima

Assortiment
Groot assortiment, als je het hier niet vindt vindt je het volgens mij nergens.

Aanbeveling
Snelle levering en goede kennis van zaken.

Extra toelichting
Medewerkers hebben verstand van zaken waardoor ze een goede uitleg kunnen geven, levering en afhandeling verliepen snel en correct. Ik zou deze zaak aanbevelen bij vrienden en familie.

Vic Dreessen 03-06-2013

Alles ging super

Na een telefoontje de juiste prijs. Super.

Top volledig

Aanbeveling
Zodra ik iets verneem dan beveel ik zeker aan.

Extra toelichting
Ja super gelopen. Bij de button "goekopere prijs" werd meteen gereageerd en super afgehandeld. Alles werd meteen geleverd.

W. Kooi 03-06-2013

p.bruinink 03-06-2013

verseveld79 03-06-2013

Duidelijke site, goed telefonisch contact, snelle service, betalen bij afleveren.

Nette en snelle service, in blokken van 2 uur, dat is handig en ze hielden zich eraan

Veel keus, lage prijzen

Extra toelichting
Het is een makkelijke site, snelle service, veel aanbod voor goede lage prijzen, betalen bij levering en via de mail wordt je goed op de hoogte gehouden van het proces, betrouwbaar, goed telefonisch contact, duidelijk.

E van Schaik 03-06-2013

Overzichtelijke site , online bestellen gaat snel , geen gezeur met eerst betalen .

Erg goede service , wordt erg goed op de hoogte gehouden wanneer de bezorger langs komt

Assortiment
Het assortiment vindt ik erg uitgebreid veel keuzes van verschillende merken

Aanbeveling
Ik zou keukenloods zeker aanbevelen bij iemand anders.

Extra toelichting
Erg makkelijk om te bestellen op de site , goede zoek functie , geen gezeur met vooraf betalen kan gewoon bij de bezorger, wordt netjes op de hoogte gehouden wanneer de bezorger langs komt

Pim1979 03-06-2013

Rein091970 03-06-2013

snel gevonden / duidelijk omschreven

telefonisch contact duidelijk / iets latere levering werd aangekondigd

Prima en zakelijk afgehandeld

Extra toelichting
Levering zou in week 22 plaats vinden / per mail doorgegekregen dat het later werd (week 23) / prettig telefoongesprek hierover gehad (en spoed benadrukt). Uiteindelijk toch medio week 22 geleverd

bastiaan57 03-06-2013

Kan makkelijk kiezen

Werkt perfect met de afspraken

Genoeg

Aanbeveling
Heb ik reeds al een paar keer gedaan daar het mijn prima is bevallen

Extra toelichting
Gewoon een goede webwinkel zonder nonsens