Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2193 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

MBCamera 10-05-2013

We hebben het fornuis nog niet eens uitgepakt, maar zijn nu al onder de indrukvan Keukenloods.nl. Bestelling ging simpel, communicatie perfect! Keurig bercht mbt Aflevering.
Joost kwam afleveren en omdat er een soort mini pallet onder de oven zit met eventueel wat spijkertjes, raadde hij aan de oven in de garage te zetten om uit te pakken zodat de vloer niet zou beschadigen. Dat is nou service en kwaliteit!
Over een week plaatsen we het fornuis.
En nu vertrouwen dat het allemaal werkt...
Martin van den Bxx

Annet1959 09-05-2013

Snelle levering en keurig op afspraak geleverd. Het apparaat was goed verpakt. Zeker een aanbevolen site om iets te bestellen!

Wenny 08-05-2013

Goede overzichtelijk website met alle informatie die ik nodig had om producten te kunnen kiezen; bovendien tegen een scherpe prijs. De producten zelf heb ik nog niet echt kunnen testen omdat ik nog niet fysiek verhuist ben naar het nieuwe adres.
Ga zo door!

jofix 08-05-2013

Bij de keuze netjes telefonische ondersteuning ontvange. Uiteindelijk de bestelling afgerond en snel bevestiging ontvangen en gebeld voor afspraak. Levering zoals dag eerder per SMS werd aangekondigd. Werd door chauffeur gebeld kwartier voor aankomst (hij was wat vroeger). Prima service dus.

Eric20 08-05-2013

Snelle en zeer goede levering. Na bestelling werd ik direct gebeld om een afspraak te maken. De bezorger was keurig op tijd.

tweeling04 07-05-2013

Bestelling en levering: Heldere bevestiging ontvangen. Er werd zelfs een alternatief aangeboden, omdat het gewenste model verouderd en niet meer voorradig was. Daags voor levering een e-mail met bezorgtijd (blok van 2 uur!).
Tijdig en conform afspraak geleverd. Keurig verpakt. We zijn tevreden.

Rudy Vonk 07-05-2013

Ik vond jullie aandacht en service zeer goed! Wanneer ik wederom een produkt moet hebben die in jullie assortiment zit zal ik deze zeker weer bij jullie bestellen.

Fam Peeters01 07-05-2013

Geen aanvullingen, wij zijn zeer tevreden over informatie van het product op de website en de levering ervan.

koel kast 06-05-2013

Ik heb de apparatuur zelf uitgezocht. Alle produkten zijn overigens goed te vinden. Het contact via mail of telefoon gaat snel en is duidelijk. De bestelling werd geleverd zoals ik het heb verwacht. Netjes, vriendelijk en tijdens levering kun je afrekenen. Dat geeft vertrouwen aan beide zijden leverancier/afnemer.

Mirjam5327 06-05-2013

Goede service met onder andere actuele status informatie, een bezorg periode van twee uur en telefoontje vlak voor bezorging. Aftersales (nog) niet nodig gehad.

Beek3379 06-05-2013

Ik had een goedkoper model besteld, maar deze was niet meer leverbaar, heb nu een beter en duurder model gehad voor dezelfde prijs! Wat een Topservice!!
Ook het afleveren ging zeer snel, chauffeur wilde zelfs ook nog de oude meenemen.
Zeer tevreden klant! Kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen!
Gr. Jan

Mr Alain1 06-05-2013

Overzichtelijke site met goede informatie. Ik heb telefonisch mijn bestelling geplaatst en dat ging heel vlotjes, waarbij meteen ook een technische vraag naar volle tevredenheid beantwoord is. De prijs van het product werd onmiddellijk omlaag aangepast omdat ik hetzelfde product elders goedkoper aangeboden had zien staan. Keukenloods maakt dus ook waar wat ze beloofd. Met de transporteur zijn prima afspraken te maken over de gewenste leverdag en tijdstip.

mark1879 06-05-2013

Op koninginnedag besteld, volgende dag al in huis. Super snel en oude apparaat netjes meegenomen.
Tevens achteraf betalen met pin mogelijk.

herman19768 06-05-2013

De website kan wat overzichtelijker en sneller, maar de bestelling en levering is top verlopen. Verder geen toevoegingen.

HenkB56 06-05-2013

Website is duidelijk. Laat geen enkele twijfel.

Verder is na het tel. onderhoud de klantvriendelijkheid en ook de duidelijkheid perfect 4 * een dikke 10

Remi 40 06-05-2013

na het bezoek op de website, even een telefonisch contact gehad voor iets meer informatie.
Ook hier ben ik meer dan uitstekend geholpen.
Alleen met betalen heb ik een kleine opmerking; Als je met de cursor op het Ideal-icoon schuift geeft de icoon niet aan dat je hierop kunt klikken.
De bestelling was de volgende dag al binnen. Supergoed!

H. van Haren 06-05-2013

Zeer tevreden over de service en geleverd product. Snelle en korte communicatie lijnen, je weet gelijk waar je aan toe bent en wanneer je de spullen geleverd krijgt. Aflevering ook zeer tevreden, afspraak gemaakt over tijd en met pin betaald aan de deur, super. Kortom ik kom zeker weer een keer terug.

A.Vrijmoet 06-05-2013

Zeer tevreden, na kapotgaan van inductieplaat,telefonisch nieuwe besteld en 3 dagen later al geinstalleerd.

Joos44444 06-05-2013

er was een goede service en een snelle levering van het product. De omschrijving op internet was duidelijk en het product voldoet aan de gegeven verwachtingen. al met al zijn wij tevreden over de bestelling en de levering.

M. Wijnbergen 06-05-2013

Makkelijke en goed bereikbare site.
Telefonisch goed te bereiken.
Gemaakte afspraken worden keurig na gekomen.
Al met al plezierig zonder nonsens.

C.T van der Valk 06-05-2013

De koelkast werd top afgeleverd door een vriendelijke en behulpzame chauffeur. We hebben geen problemen ondervonden dus we zijn helemaal blij met onze aankoop bij Keukenloods.

klampers45 05-05-2013

Heb even gegoogeld voor mijn zoon, voor een koelkast en een microgolf,en kwam als voordeligst uit bij keukenloods.nl,dus bestellen maar , heb de dag nadien een mail ontvangen dat men de koelkast niet kon leveren maar dat ze het nieuwere model zouden geven voor dezelfde prijs , en jawel men heeft de dag dat we afgesproken hadden werkelijk de levering met nieuwer model geleverd , over service gesproken ,als ik in de toekomst nog een toestel nodig heb zal keukenloods.nl zeker in aanmerking komen.

w8woordje 04-05-2013

alles was erg goed geregeld bereikbaarheid goed en de afspraak was ook goed geregeld een 10 dus
er is een snelle verwerking prima dus

Cak Amca 03-05-2013

Goed k0ntakt mogelijk, chat en per telefoon.

Duidelijke website met veel product informatie en prijs/product vergelijking

Gait 123 03-05-2013

omdat een smeg niet overal te koop is kom je op internet terecht, erg makkelijk je moet er even voor thuis blijven

anoniem 55 03-05-2013

het is snel, laagdrempelig en eenvoudig.
Leveris is supersnel geweest.
Er ontbrak wel een schroef bij de levering. Na een telefonisch gesprek werd dit meteen nageleverd in luxe verpakking.
Hulde !

PH.Bouwman 03-05-2013

IK heb nu voor de tweede maal een apparaat bij de keukenloods gekocht, de eerste was een zespits groot gasvoornuis die ik zelf heb afgehaald en nu dus de vaatwasser, ben erg tevreden.

rudolfdieben 03-05-2013

Helaas ging het met de levertijd niet goed van Bosch, maar na een creatieve oplossing nu een mooi kooktoestel.

Frédéric Janssen 03-05-2013

Goede communicatie bij de verkopers die online zijn. Uitleg ook goed over de producten. Website is ook duidelijk. Aflevering is ook naar wens verlopen. Prijs technisch zeer goed. Ik ben zeer tevreden.

R.L. Bovenkamp 03-05-2013

Wij zijn zeer tevreden over onze bestelling en de aflevering van onze vrieskast. De website is zeer overzichtelijk, waardoor je snel vindt wat je zoekt. Na de bestelling kregen wij direct een bevestigende email. Vrij snel daarna een email wanneer ons product geleverd zou worden. En daarna nog een sms over de tijd van bezorging. De kast is keurig geplaatst en onze oude vriezer meegenomen. Perfect!!

Sander193 02-05-2013

Super bedrijf met dito service. Kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Voor 09 uur 's ochtends een nieuwe koelkast besteld. Ik wist niet wat ik zag toen om twee uur 's middags de nieuwe koelkast al werd geleverd. Bovendien kreeg ik voor hetzelfde geld een luxere uitvoering dan het bestelde artikel.

marielle23 02-05-2013

wij zijn zeer tevreden. De bestelling werd geleverd zoals beloofd op tijd. De site is heel gemakkelijk en rustig wat betreft het zoeken van producten. en de uitleg van de producten is meer dan voldoende.

William Hand 02-05-2013

Alles keurig afgehandeld. Ook het contact met de vervoerder was uiterst correct. Aflevering super.
Geen after sales geweest.
Een tevreden klant en zal het een ieder aanraden.

M.Nobel 02-05-2013

6,8
Website, duidelijk gestructureerd. De mogelijkheden om te verfijnen zijn uigebreid, waardoor je snel het product van je keuze kunt vinden. Contactgegevens direct zichtbaar.
Bereikbaarheid, beide keren dat ik belde werd er snel opgenomen en werd ik vriendelijk te woorde gestaan. Jammer dat er maar tot 16.00 uur gebeld kan worden (voor leveringsafspraak)
Bestelling en levering.Ik was erg verbaasd dat ik zelf moest bellen voor een afspraak, terwijl ik al had aangegeven in welke week ik wilde dat geleverd werd.Verder stond er op de site dat als je vandaag voor 23.59 besteld het morgen in huis is (mits op voorraad, wat zo was met onze magnetron)Dat kunnen ze niet waarmaken als je zelf nog moet bellen (wat maar tot 16.00 uur kan. Toen de afspraak stond werd er netjes geleverd. Het was ook fijn dat je een dag van tevoren kon bellen over de tijd (zo hoef je niet de hele dag thuis te blijven wachten)

Officiele reactie van Keukenloods 02-05-2013

Beste mevrouw Nobel,

Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor de verwarring met betrekking tot de levering. In uw geval is dit veroorzaakt door het ontbreken van een vinkje bij de 24 uurs levering in het bestelformulier. Wij gaan uitzoeken of dit duidelijker kunnen vermelden zodat we dit soort situaties kunnen voorkomen. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe combimagnetron.

B. Konst

Vincent Mossing 02-05-2013

Goede, snelle service. Goed bereikbaar. 's avonds besteld. Volgende dag in huis....dat lukt niet overal als het om koelkasten gaat. Complimenten!

Mies13 02-05-2013

het duurde een week voordat ik hoorde dat de achterwand nog moest komen. Graag meteen informatie over levertijd. Bedankt

EA123 01-05-2013

overzichtelijke site, aanbod om tegen het lage tarief als van de concurrent het product af te nemen, snelle reactie op mijn bestelling. Na betaling product snel in huis.

SuzanneFrank 01-05-2013

Het was goed geregeld. Met name de snelle levering en de levertijd (2 uur) was heel prettig. De telefoon werd snel beantwoord om de tijd door te geven.

Fred van Wingerden 01-05-2013

Door omstandigheden de bestelling 2 maal aangepast,geen probleem voor jullie.Alles snel en correct afgehandeld.Prima,zo zie ik het graag.

Hans van de Steege 01-05-2013

Niets anders dan zeer tevreden !!!! Volgende keer weer bij de Keukenloods

Theo Squawk 01-05-2013

Zeer behulpzaam en meedenkend personeel. Goede en snelle service. Zag dat er op een andere website een iets goedkopere aanbieding was en er werd direct aangeboden dat ik hem ook voor dat bedrag kon krijgen bij Keukenloods. Een zeer tevreden klant.

silvia andujar y alonso 01-05-2013

geweldig advies aan telefoon ivm producten !!
levering op tijd en zeer netjes !!
een echte aanrader !!

Toine van Deursen 01-05-2013

Goede advisering. Bestel een eerder model en krijg een nieuwer model geleverd voor het geld van de oude.

24 uurs levering wordt niet waargemaakt. (Mogelijk dat de 840 zonder 24 uurslevering is en de 842 wel.) Op zich geen issue.

Al met al zeer tevreden.

SV80 01-05-2013

met name prima montage en toelichting. levering alleen vroeger dan afgesproken
prijs zoals afgesproken

dzjiehoen 01-05-2013

Alles is prima verlopen. Apparaat bleek niet op voorraad, toch binnen de zelfde tijd een vervangend apparaat met korting!

stefke76 01-05-2013

Ik ben zeer tevreden over de service. Toestel was snel geleverd, helaas door fabrikant het verkeerde model.
Via de after sales is deze correct en snel omgeruild.
Bij Keukenloods.nl koop je met vertrouwen.

arnoudj 30-04-2013

Zeer goede service. Ze nemen je absoluut serieus bij een klacht of een probleem, denken met je mee en creëren een oplossing. Ik heb er inmiddels al verschillende apparaten gekocht en steeeds met uitstekende ervaringen. Aanrader.

KOEN V2 29-04-2013

Ik verschoot van hoe snel de levering was gebeurd.
Goede service en goede opvolging van het verloop.

lchiel 29-04-2013

ik woon in het buitenland en betaal geen BTW, verzoek van terugbetaling werd op presentie van noodzakelijke papieren een paar dagen volldig afgehandeld; keurig

MJ94 29-04-2013

Uitstekende service, stipte levering. Apparaat afgeleverd in de keuken. Goede service dat mijn oude oven meegenomen kon worden. Ben zeer tevreden.