Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20513 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3432 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Alain Berard 24-06-2014

Mooie en duidelijke site met veel informatie over de producten. Beoordelingen van klanten zijn met name zeer interessant.

Goed tot nu toe.

Zeer ruim

Aan iedereen.

Extra toelichting
De beoordeling van klanten bij Kieskeurig en Trustpilot deed mij o.a. besluiten om voor de Keukenloods te kiezen, de mooi en duidelijke site bezegelde de keus.

Bosje86 24-06-2014

5,8

Levering van koelkast was toegezeg als 1wk levertijd. Dit werd uiteindelijk 1 wk later

Officiele reactie van Keukenloods 25-06-2014

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u langer als verwacht op uw koelkast heeft moeten wachten.

Op bosje86 kan ik helaas geen order vinden in ons systeem. Kunt u uw ordernummer sturen naar info@keukenloods.nl zodat ik voor u kan bekijken wat er in uw geval is misgegaan.

Alvast bedankt voor uw reactie en onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
J. Langenberg
Keukenloods.nl

Rudi van den Dolder 24-06-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Hallo Goederen online besteld ; Op de site bij art. BE3003001M staat dat je bij het 2e art. een gratis WK tafel krijgt.Heb ik niet ontvangen !!!! Bij art AKR6801GY hoort m.i. een front met greep (het gedeelte waar de merknaam op staat) Zo staat dit art. ook op de site afgebeeld . Deze zat er niet bij!!!! mvg R.van den Dolder

Officiele reactie van Keukenloods 25-06-2014

Beste Rudi,

Bedankt voor uw beoordeling.

De actie voor de WK tafel geldt voor een bestelling van 2 artikelen van hetzelfde merk zoals op de website vermeld staat. Voor een echte fan maken wij graag een uitzondering en wij sturen u graag een WK tafel toe.

Wat betreft de greeplijst, deze dient u er normaal gesproken als accessoire bij te bestellen. Om welke kleur zou het gaan?
Zwart, wit, zilver of rvs?

Zodra u de kleur heeft doorgegeven sturen wij u de wk tafel en de greeplijst toe.

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet
J. Langenberg
Keukenloods.nl

Zodra u de kleur heeft d

hermanwevers 24-06-2014

Extra toelichting
Prijs product verhouiding uitstekend net als de service buiten gewoon goed

harrie cas 24-06-2014 Via de website gekocht

nou je hoeft namelijk niet de deur uit je kan makkelijk online kijken en vergelijken alles op de site staat er op tip top in orde.

ik had namelijk bestelt wilde een andere leverdatum omdat het me niet uitkwam maken nergens geen probleem van wordt allemaal supernetjes geregelt.

Assortiment
alles wat je zoekt op witgoed dat is er en ook de speciale merken die je bij een doorsnee witgoedzaak niet tegen komt.

Aanbeveling
omdat ik super tevreden ben geholpen ook door de chauffeur dat mag ook gezegt worden vindt ik persoonlijk.

Extra toelichting
nou het volgende wat vervangen moet worden van witgoed zal ik zeker bij keukenloods kopen ze hebben er altijd een leuke aanbieding o.i.d en ze verkopen toch wel de topmerken zoals ik heb gezien.ik ben super tevreden of m,n gasfornuis en toch zeker de heteluchtoven dat was en is een must.

d.roelen 24-06-2014 Via de website gekocht

Via internet super gemakkelijk te bestellen

Bij vragen is er altijd iemand bereid je een goed advies uit te brengen zowel over het product als over de vraagprijs

Assortiment
keuze genoeg als je hier niet slaagt slaag je nergens

Aanbeveling
Ben al meerdere keren klant geweest bij de keukenloods en altijd goed geholpen
Ik heb daarom al meerder kennissen en klanten van mij (ben aannemer) naar de keukenloods doorverwezen en heb nog nooit iets negatiefs vernomen

MargrietKuiper 24-06-2014 Via de website gekocht

Besteld, gelijk bezorgd

Magnetron stuk, nieuwe gekregen

Extra toelichting
Heel erg goed service en dat vind ik belangrijk!

RuiterE 24-06-2014

artikel is prima zelf uit te zoeken op webpagina.
En bij vragen via mail en/of tel. snel en doede service.

Prima, bij vragen over apparatuur.
En service bij bezorgen OK.
Ook de orderverwerking en terugkoppeling verloopt prima

Zeer groot assortiment.

Extra toelichting
Volop keuze. Prima prijzen en service.

Squarnon 24-06-2014

Duidelijke website

Assortiment
ruime assortiment met prima prijzen

prettige online winkel

Extra toelichting
Prettige online winkel met een ruim assortiment met scherpe prijzen en een duidelijke website

HendrikVT 24-06-2014

zaterdagavond om 22.30 hr besteld (pinksterweekend)dinsdagmorgen geleverd

Oude vaatwasser meegenomen

grote voorraad

Extra toelichting
Duidelijke website, goede service, prettig telefonisch contact

SK Amsterdam 24-06-2014

Overzichtelijke website en aanbod.

Hoewel de levertijd langer was dan de website aangaf, heeft men het keurig afgehandeld. Levering op de dag zelf was ook conform afspraak, netjes op tijd!

Assortiment
Er is minder keus in smalle vaatwassers, maar ik kwam er prima uit.

Aanbeveling
Ik ben niet in de winkel geweest, maar als de service ter plekke is zoals ik die via de site en telefonisch heb gehad, dan zit het wel goed!

McJill 24-06-2014

Zowel de bezorging als het winkelpersoneel was top. Goed advies op de apparaten en erg leuk geholpen.

Extra toelichting
Eerlijk advies, goed geluisterd naar mijn wensen. Ik had alles snel in huis. Echt top!

V&P 24-06-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site

Veel informatie per mail.

Veel merken

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

wereldkampioen 24-06-2014

keukenloods zelf kunnen bezoeken

verstandelijk en vriendelijk behandelt

ruim voldoende

Aanbeveling
hier kun je altijd scoren

Zeer tevreden

B.J.M. van Baggem 24-06-2014 Via de website gekocht

Via de website is het makkelijk om te vergelijken qua maten met de koelkast die je hebt en de nieuwe koelkast.
Tevens staat er een duidelijke tekening bij met de inbouwmaten.

De geplande afspraak kon vanaf mijn kant niet doorgaan. Met een telefoontje werd deze omgezet in een voor mij wel beschikbaar tijdstip Super geregeld dus.

Assortiment
Alle gangbare merken staan op hun site met daarbij ook nog de meest gunstige prijzen

Aanbeveling
Gezien mijn ervaring met de Keukenloods kan ik deze webwinkel van harte aanbevelen aan iedereen die nieuwe keuken apparatuur nodig heeft. En het mooie is ze nemen je oude (kapotte) apparaat ook nog mee!!!

Extra toelichting
Gemakkelijke website- Onderling vergelijk mogelijk. Online via Ideal betalen mogelijk.Super snel geleverd.

Jacques van Tilburg 24-06-2014 Via de website gekocht

Gewoon goed, zoals je het verwacht.

Wederom: Gewoon goed, zoals je het verwacht en er ook op rekent. Het begon al met een chat met, ik denk Wilco, en die gaf meteen vertrouwen en zijn toen ook meteen doorgegaan met bestellen.

Aanbeveling
Nou, door de ervaring kan ik dit gerust doen.

ymkok 24-06-2014 Via de website gekocht

Makkelijk navigeerbare website. Offerte aanvragen is gemakkelijk en goede opvolging.

Medewerkers zijn vriendelijk aan e telefoon, brengen boodschap duidelijk over.

Assortiment
Vond eigenlijk alles qua witgoed wat we zochten. Prima collectie.

Aanbeveling
Goede ervaring dus zou zeker aanbevelen!

Extra toelichting
Al om al alleen maar positieve punten voor Keukenloods, zou er zeker nog een keer bestellen.

Ada1963 24-06-2014

Het is handig om via internet te bestellen. Je kunt ook producten zo vergelijken. En dus zien dat het goedkoper is dan bij andere winkels.

Wij hadden een combi oven waar tot 3 keer toe de monteur bij moest komen. In overleg met De Keukenloods hebben we een andere oven kunnen krijgen, wel met bijbetaling. Hij werd door de baas ook nog thuis bezorgd. Dit is een super oven.Super service van de Keukenloods in Gaanderen.

Zeker genoeg aanbod!!

Aanbeveling
Prijs, aanbod en service.

Extra toelichting
Prijs en kwaliteit is prima. Goed advies indien nodig. En we hebben met De Keukenloods in Gaanderen goede ervaring wat betreft de service die ze bieden.

tvdd1985 24-06-2014

Zeer overzichtelijke site met veel keus en inclusief een vergelijking tussen modellen mogelijk. Betalen met pin mogelijk bij aflevering. Aflevertijdstip op 2 uur nauwkeurig wat ideaal is ivm aanwezig zijn.

Op een zondag om 22:00 uur besteld en de dag erop om 13:30 in ontvangst mogen nemen. De koelvriescombi kwam keurig binnen de afgesproken tijd en de bezorger heeft de nieuwe koel/vriescombi tot in de keuken bezorgt en de oude koel/vriescombi mee terug genomen.Vriendelijke bezorger ook.

Assortiment
Ontzettend veel keuze met scherpe prijzen. Duidelijk filtersysteem aanwezig om de resultaten te kunnen filteren naar wens.

Aanbeveling
Scherpe prijs en ontzettend snelle levering. Alle afspraken zijn nagekomen dus uitermate tevreden. Mijn koel/vriescombi was kapot dus nu heb ik maar een dag zonder koeling gezeten.

Extra toelichting
Door te zoeken op prijs en levertijd kwam ik bij de keukenloods.nl terecht. Zeer huiverig over de afspraken mbt levertijd maar alles is waar gemaakt en dat was dus boven verwachting! Geen verbeterpunten nodig als elke bestelling uitgevoerd wordt zoals die van mijn koel/vriescombi.

Kir Pan 24-06-2014 Via de website gekocht

Bestellen en daarna een afspraak maken je wordt gebeld. Hierdoor hoef je nergens achteraan te mailen of bellen.

Alles word bevestigd door mail en afspraken worden telefonisch gemaakt. Vriendelijke medewerkers van telefoniste tot chauffeur.

Assortiment
Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen naar koelkasten heb gekeken.

Vanwege bovenstaande beoordelingen
Andere reviews
En de prijs kwaliteit verhouding

Extra toelichting
Zeer tevreden met alle service het product zelf en de prijs. Hele nette winkel met vriendelijke medewerkers die zorg dragen voor een goede levering.

Martijn Voet 24-06-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke en duidelijke website. Vooral het vergelijken gaat eenvoudig

Personeel was keurig in netjes op vooraf afgesproken tijdstip

Ruimvoldoende keus

E & J 23-06-2014

Snel, duidelijk en efficient

Top

Duidelijk genoeg

Goede prijs/service combinatie

Erica Oostdijk 23-06-2014 In de winkel gekocht
Roosendaal

Het kan online maar ook gewoon in de winkel

We zijn goed geholpen

Ruime keuze

Zeer zeker

Extra toelichting
Heel erg tevreden ook goed behulpzaam personeel

Henk Steunenberg 23-06-2014 Via de website gekocht

Direct op voorraad

Chauffeur hielp me netjes om de levering door de tuin de te loodsen.

Assortiment
Er is echt veel te bestellen.

Aanbeveling
Telefonisch besteld, kon direct de bezorgdag regelen.

Extra toelichting
Daags voor de levering krijg je te horen wanneer er geleverd wordt in een tijdsvak van slechts 2 uur.

jori1973 23-06-2014

keuze genoeg!! en als een bepaald type er niet meer is, kan je een andere krijgen voor dezelfde prijs!!!

Twijfel je, gewoon bellen en een team van deskundig personeel staat je te woord en helpt je de juiste keuze te maken.

Assortiment
Hoeveel keuze wil je hebben???

Aanbeveling
meteen!! Volop keuze, deskundig personeel en de laagste prijs.

Extra toelichting
Zoals al eerder gemeld, volop keuze de laagste prijs en goede informatie van het personeel.

AnneM 23-06-2014

Vandaag vanuit de luie stoel besteld, morgen in huis. Veel reviews aanwezig waardoor je overwogen een keuze kunt maken.

Snelle levering. Scherpe prijs. Goede kwaliteit

Assortiment
Keus voldoende, prima zoekfuncties. Geen opmerkingen

Extra toelichting
De eerste maal dat wij een kookplaat bestelde, kregen we een telefoontje vanuit het magazijn: men vertrouwde het pakket niet (rammelde; waarschijnlijk niet meer heel) en kon daarom niet leveren. Balen natuurlijk, maar wel fijn dat er dan niet geleverd wordt als zij vermoeden dat een product stuk is. Geld terug gevraagd toen en direct gekregen. Later alsnog bestelling geplaatst en tevreden over zowel levering als product

Isabelle Abbenhuis 23-06-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke site

aan de bestelde oven zat geen stekker, dat was iets minder...

genoeg keuze

snelle service.

Sonja en Dick 23-06-2014

Assortiment
Kregen een betere uitvoering dan we hadden gekozen.

Aanbeveling
Samen met onze zoon zeer tevreden.

Gewoon goed.

An Hartholt 23-06-2014 Via de website gekocht

Aanbeveling
Vooral het gemak en prima services!

Extra toelichting
Vlotte bezorging en afvoer van het oude product!

Timnij 23-06-2014

G. Spoelstra 23-06-2014 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke website, snel en volledig

Snelle beantwoording van mails en bestelling kon zonder meerkosten in twee keer geleverd worden

Assortiment
Volgens mij het meest complete assortiment van Nederland

Aanbeveling
Ben over de hele linie zeer tevreden

Plaisier2 23-06-2014

Goede overzichtelijke site.

Ruim voldoende keus

Aanbeveling
Ben tot nu toe zeer tevreden in alles.

Extra toelichting
Bestelde laat op de avond een vaatwasser en nog geen 12 uur later keurig afgeleverd, Apparaat werkt prima.

Daniel_73 23-06-2014

Website werkt zeer goed en ook na de bestelling worden alle stappen heel duidelijk gemaakt met heldere communicatie per email. Betaling ook zeer gemakkelijk uit te voeren.

Klantgericht, vriendelijk en deskundig. Snel en goed bereikbaar voor vragen. Levering netjes verzorgd en duidelijk gecommuniceerd over tijdstip.

Assortiment
Breed assortiment van kwalitatief (zeer) goede producten.

Aanbeveling
Goede, betrouwbare service, gemak en kwaliteit van zowel producten als de service van verkoop en levering.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over de service van keukenloods. Het begint met een duidelijke website waarop veel informatie te vinden is. Mensen vragen kunnen stellen en die ook beantwoord worden! Dit is ook voor de volgende klanten zeer behulpzaam. Breed assortiment met goede producten in verschillende prijsklasses. Bestelling was gemakkelijk uit te voeren en werd direct bevestigd met duidelijkheid omtrent levertijden. Hier heeft Keukenloods.nl zich aan gehouden en alle producten werden keurig verpakt en op afgesproken tijdstip geleverd. Prima service, zeker aan te bevelen!

Marcel & Irene 23-06-2014

Duidelijke website en makkelijke bestelprocedure.

Ook telefonisch prima en vriendelijk te woord gestaan. Zelfs mogelijkheid om in winkel product te bekijken.

Assortiment
Ruim, i.i.g. ruim genoeg voor mij om goede keuze te kunnen maken.

Aanbeveling
Ik heb De Keukenloods al bij kennissen aanbevolen. Ben zelf zeer tevreden en gun dat ook een ander.

Extra toelichting
Absolute aanrader: ruime keuze, gebruiksvriendelijke site, vriendelijk personeel en... mogelijkheid om voor scherpe prijs professioneel in te laten bouwen incl. transport, afvoer etc.. Echt super..!!

Ronald111111 23-06-2014

Soms iets te veel E-mail berichten ivm bestelling.

Perfect, apparaten mochten in oproep in het magazijn blijven staan.

De keuze is reuze

Reeds gedaan.

l.jansen 23-06-2014

goe4de informative gegeven

monteur werkte netjes voorzichtig geen rommel achtergelaten en oude machine afgevoerd

zou iets meer mogen

Aanbeveling
verder geen ervaring mee eerste keer.

Extra toelichting
bedrijf zou aanmeldpunt moeten hebben waarin iemand op termijn een product wil vervangen dit op kan geven en aanbiedingen per mail stuurt zodat men een keuze kan maken,sommige produkten hoeven niet ala minuut vervangen te worden denk aan vaatwasser 2e koelkast etc.service zou extra gericht moeten zijn op diepvriezers die defect zijn,produkten blijven meestal maar 24 uur goed.ik heb het over grote diepvrieskasten/kisten waarbij plaatsen direct nodig is.

André 1968 23-06-2014

Via internet alles geregeld

Gemaakte afspraken worden nagekomen

Assortiment
Alle merken en typen zijn te bestellen

zie de resultaten !

Alles prima geregeld!

gouda1957 23-06-2014

afhandeling bestellen.

Bestelling snel en volgens afspraak

Assortiment
zeer ruim assortiment. deskundige assistentie in keuze

Aanbeveling
in hoge mate, prijs kwaliteit is goed.

dingena 1973 23-06-2014

super snelle levering

heel goed

heel groot

Extra toelichting
heel tevreden dit is het 3e product dat wij gekocht hebben bij keukenloods klasse voor de service en kwaliteit

W.J.L.Paans 23-06-2014

ruime keuze en goed telefonisch advies

artikel keurig aangekondigd en op tijd geleverd

ruim voldoend

Aanbeveling
gezien bovenstaande opmerkingen en waardering geen redenen om dat niet te doen, in tegendeel

Extra toelichting
Goed assortiment, prettige informatie per telefoon, stipte levering van aanschaf.

ruben2013 23-06-2014

Extra toelichting
Mooie BBQ van merk Boretti robusto, Wij zijn er blij mee.Alleen jammer dat de afdekhoes op was daar wachten we nog op, hoop dat die snel komt.

A.P. BENSDORP 23-06-2014 In de winkel gekocht
zaandam

goed bereikbaar

na verkeerde koelcombinatie te ontvangen is alles naar volle tevredenheid opgelost

gezien mijn persoonlijke
ervaring

Leonie Postma 23-06-2014

• Duidelijke website
• Producten makkelijk te vinden
•Betaling via pin aan de deur, superhandig!!
•Telefonisch besteld, prima geregeld

•Prima bereikbaarheid
•Professioneel behandeld
• Snelle levering, donderdag besteld, vrijdag in huis :)
ook nog extra korting gekregen ivm ergens anders goedkoper

Assortiment
•keuze uit een ruim assortiment
•mooie prijzen/aanbiedingen

Aanbeveling
goede service, mooie prijs.
altijd weer!

Jantje Dijkstra 23-06-2014

Gemakkelijk via internet

Netjes en vlot de bestelling in huis

Assortiment
Onze keuze was er wel, dus oke

Aanbeveling
Goedkoopste die wij konden vinden, en geen extra kosten tegengekomen

Extra toelichting
Zie bovenstaande punten, dus tevreden!

A.Berger 23-06-2014 Via de website gekocht

veel keus op de webwinkel, en gemakkelijk betalen, ook bij aflevering aan de deur.

via de webmail besteld op donderdag, vrijdag al in huis.
geweldig

Assortiment
veel merken in allerlei prijsklassen.

Extra toelichting
het is ons goed bevallen om bij keukenloods iets te bestellen via de webmail.met een hele snele levering bovendien. geweldig. ga zo door.

Liz Flierman 23-06-2014 Via de website gekocht

Goeie site! Alles is makkelijk te vergelijken.

Zijn erg vriendelijk en weten ook echt waar ze het over hebben. Dat is wel echt heel fijn!

Goed! Erg uitgebreid

Aanbeveling
Super service! Moest nog iets bij bestellen terwijl de bestelling al klaar stond en het was geen probleem dat er nog iets bij moest!

Extra toelichting
Ik vind dit een hele fijne webshop. Ze leveren ook echt snel. Als ik nog een keer iets nodig heb dan bestel ik hier zeker weten weer!

Familie Schoen 23-06-2014 Via de website gekocht

duidelijke website, en wat ik niet begrijp wordt snel telefonisch uitgelegd.

zeer klantvriendelijk; zelfs de mogelijkheid van aanvragen van offerte is prettig. Je hebt het gevoel dat er echte mensen achter de computers zitten.

corneo 23-06-2014

joep6284 23-06-2014

Stefan P DTC 23-06-2014

Winkel dicht in de buurt met vriendelijk personeel

Geen opmerkingen

uitgebreid

Extra toelichting
Een opmerking, het gescheiden meenemen van onderdelen die gekocht zijn, zou wat makkelijker moeten. voor de rest