Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2434 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

Pierino 25-07-2013

Zeer duidelijke site en snel geholpen

Direct iemand aan de lijn die duidelijk uitleg gaf. Direct de bevestiging binnen per email.

Assortiment
Goede prijzen, beduidend lager dan bij de concurrenten.

Aanbeveling
Prima service, snelle levering, duidelijke afspraken.

Petra ten Bookum 25-07-2013 Via de website gekocht

Gewoon kiezen vanuit de luie stoel!

Zaterdagavond besteld en maandag al in huis!

Assortiment
Was op zoek naar een Siemens vaatwasser en jullie hebben een zeer ruim assortiment met super alternatieve deals, waar ik dankbaar gebruik van heb gemaakt!

Aanbeveling
Alles klopt! Goede website, ruime keuze, scherpe prijzen en een snelle service!!

Uitstekende winkel!!

neptune-fan 25-07-2013

makkelijk vinden wat je zoekt

snelle levering

uitgebreid

beste keus

Extra toelichting
Een goede keus voor keukenspullen.

Er1966 25-07-2013

Goede service en snel

Gewoon goed

Ruim assortiment allemaal À merken

Aanbeveling
Altijd als je keuze en service moet je hier zijn!!

Extra toelichting
Beste in keuze en service

sil 25-07-2013 Via de website gekocht

Snelheid bezorging prima. Erg fijn dat er in samenspraak word afgesproken wanneer geleverd word en in termijn van 2 uur ipv een hele of halve dag. Wel minpunt dat ik extra had gebeld met de vraag of er een stekker aan de oven zat nadat ik had gehoord dat dat tegenwoordig niet meer altijd het geval is en er werd me verteld dat het bij deze oven zo was, maar bij levering bleek er geen stekker aan te zitten en moest ik dus alsnog een stekker gaan kopen alvorens de oven te kunnen installeren en in gebruik te nemen.
wel goed dat ik de oven elders goedkoper had gezien en keukeloods daar zelfs nog onder ging zitten qua prijs.

Assortiment
voldoende keuze voor wat ik zocht

Jac53 25-07-2013

Duidelijke werkwijze.

Direct bereikbaar met een antwoord op de vraag en vriendelijke benadering

Aanbod meer dan voldoende

Aanbeveling
Ik ben niet iemand die een winkel aanbeveelt. Ik zou wel aangeven dat we erg tevreden zijn over de levering van de koelkast bij keukenloods. Goede klantenadministratie en snelle levering, en een goede prijs.

SS55 25-07-2013

goede uitleg en advies bij aankoop

kerk9 25-07-2013

AM1953 25-07-2013

Snelle afhandeling en duidelijke communicatie over de bezorging

Correcte aflevering, compleet pakket met alle informatie erbij.

Assortiment
Zeer ruime keuze, met alle bekende merken

Aanbeveling
Ik zal deze winkel van harte aanbevelen aan vrienden en kennissen.

Extra toelichting
De informatie over het product op de website is volledig. De informatie over de afhandeling, betaling, bezorging, garantie en service is duidelijk. De afhandeling was bijzonder snel, en de bezorging was via het ordernummer goed te volgen.

1966r 25-07-2013

Zo bestelt en perfect afgehandeld

Afhalen een fluitje van een cent

Scherpe prijs !

Extra toelichting
Via internet gevonden en is perfect bevallen. Volgende keer zeker weer.

Liekje1000 25-07-2013

Site is overzichtelijk en na snel en deskundig advies op simpele wijze kunnen bestellen

Snel reactie op vraag pet email. Teruggebeld nadat dit beloofd was en deskundig advies

Assortiment
Keus uit veel merken en types

Extra toelichting
Alles was prima tot aflevering en installatie. Erg goed dat me gewoon bij aflevering kan betalen. Deskundige medewerker gesproken die moeite deed om duidelijk te krijgen wat ik precies voor maat nodig had.

hof1987 25-07-2013

naast de deur

geen ervaring

compleet

prijsstelling

Extra toelichting
wel een kritiek punt, prijs in winkel was hoger als de website,

Diny1947 25-07-2013

Uitetende informatie en meedenkend

Levering correct en behulpzaam

Keus genoeg

Aanbeveling
Wij bezochten de keukenloods voor een product gezien op internet, wij kochten uiteindelijk een duurder apparaat om dat wij een goed advies kregen

www.dieta.nl 25-07-2013 Via de website gekocht

Gewoon lekker makkelijk!

Echt top, ze konden niet leveren wat ik wilde en kreeg de duurdere versie!

Goed wat ik zocht!

Extra toelichting
Gaf een vertrouwd gevoel!

Joep29 24-07-2013

duidelijke service en de reviews zijn heel handig

klantenservice is goed

Assortiment
ruime keus in producten met goede omschrijvingen

wpluijgers 24-07-2013

goed site

prima volgens afspraak geleverd

zeer ruim

als eerste

John Mutters 24-07-2013

Van uit je stoel de producten
makkelijk opzoeken en direct bestellen

Zeer goed in communicatie en afspraken worden nagekomen.

Erg breed

Aanbeveling
Met het ruime assortiment en goede service.

Extra toelichting
Na het bestellen van de koelkast werden wij al zeer snel gebeld voor een afspraak voor de bezorging en twee dagen later netjes binnen het afgesproken tijdblok bezorgt. en ons oude apparaat meegenomen.

districlic 24-07-2013

Theo Min 24-07-2013 In de winkel gekocht
zaandam

voorlichting in de showroom
goed uitgelegd

reservering bestelling stond
correct klaar.

Assortiment
iedere afmeting en merk staat
goede uitgestald naar de eisen
en mogelijkheden van de tijd.

Aanbeveling
het is goed aan te bevelen om
een kijkje te doen naar de
mogelijkheden van product
en prijs, vlotte bediening
eerlijke beantwoording naar
de mogelijkheden.

Extra toelichting
onze beoordeling is dat het zeer poasitief uitgepakt naar de keuze van kooktoestellen. goede kwaliteit.

hendrik965 24-07-2013

monic de bruin 24-07-2013 Via de website gekocht

Heerlijk thuis op je gemak, kijken, kiezen en dan bestellen

Ontzettend goed, ik had elf niet opgelet en een medewerker van keukenloods wees mij op m'n fout.....welke winkel zou dat doen.

Aanbeveling
Als je goede service en kwaliteit wil ben je hier aan het juiste adres.

Extra toelichting
Dit is de 2e keer dat ik hier bestel, ben ontzettend tevreden over alles. Zeer vriendelijk, behulpzaam....top klasse.

A. Meijvogel 24-07-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, goede info, gemakkelijk bestellen

Er werd zeer snel gereageerd op email; kreeg telefonische ondersteuning; geen opdringerige verkoper ("neem gerust de tijd om er even over na te denken"); goed kontakt, snelle levering; perfect!

Assortiment
Het assortiment was zoals je van een goed bedrijf mag verwachten

Aanbeveling
Keukenloods biedt zijn produkten op overzichtelijke wijze aan; levert goede producten tegen een concurerende prijs; past meteen de prijs ook aan als je elders hetzelfde product goedkoper aantreft, zelfs als dit een uitzonderlijke aanbieding is; goede service van de verkoopmedewerker (Patrick Oosterwolde), goed emailkontakt, snelle levering en veilige
betaling thuis middels pin. Keukenloods doet wat op de site wordt beloofd!

Extra toelichting
Heb na uitgebreid internet-onderzoek voor aankoop van een combimagnetron bij Keukenloods omdat vooral de wijze waarop de verkoper informatie verschafte (via mail en telefonisch) een betrouwbare indruk maakte en de produktprijs zeer concurerend was.

chippy6 24-07-2013

Met 1 telefoontje en wat gerichte vragen heb ik een mooi wasmachine kunnen kopen.

Door de kennis van zaken konden zij mij direct antwoord geven op mijn vragen

Assortiment
Het assortiment is groot en mocht je een bepaald type willen dat niet op de webshop wordt getoond hoef je er alleen maar om te vragen en zij zoeken het type voor je en kunnen daardoor ook dat type leveren.

Aanbeveling
Een dikke negen zegt toch genoeg. Zeker een aanrader.

Extra toelichting
Gemak dient de mens en dat willen we toch allemaal. En vooral niet teveel betalen.

Gerard en Wies uit Eersel 24-07-2013 In de winkel gekocht
Roosendaal bij Joost Hartiging een man van zijn woord en nog vriendelijk ook

het is niet handig dat je een trap op moet om meer keukens te bekijken

Ik vind dat ze in Roosendaal super mensen hebben staan echt een man van zijn woord de heer Hartgrig.

Aanbeveling
bij ieder een die het horen wil ik ben zeer tevreden

kei goed

Nikkiiieee 24-07-2013 Via de website gekocht

Niks op aan te merken, prima geholpen en snelle levering!

Ik zou een 10 geven voor de service van Keukenloods werd gegeven, echt perfect. Maar bij de levering was de service baggerslecht. Er was nergens aangegeven dat de oven niet naar boven zou worden gedragen, alleen over de eerste drempel. Dat bleek dus de drempel van het portiek en meneer was te verdomd om mij te helpen met 1 trap naar boven.

Christa Schouten 24-07-2013 Via de website gekocht

Zeer snel en makkelijk om een product naar wens te vinden. Ook duidelijk te lezen wat de product (in mijn geval de wasmachine) kan en doet. Perfect

Binnen 2 dagen een wasmachine! Nou, dat red ik bij de saturn of mediamarkt niet eens

Aanbeveling
Ik raad veel mensen aan deze site te gebruiken. Alleen al voor de goeie producten en service

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden! Heb net 2 dagen me nieuwe wasmachine en ben al 4 wassen verder, perfect.

hb170663 24-07-2013

duidelijk site en omschrijving van de producten betaling ging gewoon makkelijk en de stappen die je moet volgen waren eenvoudig

de reactie die je na de een bestelling krjgt is snel en duidelijk en correct
geen op of aanmerkingen hierop

Assortiment
alles wat je in de keuken nodig heb is aanwezig en de prijs is goed

Aanbeveling
snelle service correcte afhandeling en de prijs zijn /is goed

Hoogerheide 24-07-2013

Via internet besteld, afleverdatum zelf kunnen bepalen.

Chauffeur belt half uur van tevoren op.

Aanbeveling
Vwb het leveren van enkele apparatuur heeft Keukenloods zeker een streepje voor op grote keukenleveranciers als Brugman enz. Uit eigen ervaring blijkt dat deze firma's niet zitten te wachten op je wanneer je bijvoorbeeld een bestaande keuken wilt upgraden met nieuwe apparatuur.

Peter Smet 24-07-2013 In de winkel gekocht
Roosendaal

Bellen, bestellen ophalen, zonder moeite

Heel vriendelijke verkoper, stelde zelf een ander, zelfs beter toestel voor omdat hetgeen ik wou bestellen niet voorradig was.

Assortiment
Ik vond wat ik moest hebben en in de toonzaal zag ik heel wat interessante aanbiedingen, de kraan waar kokend water uit komt (ben de naam effe kwijt) staat hoog op het verlanglijstje

Aanbeveling
gezien de lage prijs, goede service een absolute aanrader voor mijn vrienden/kennissen
Een zeer tevreden klant

Extra toelichting
Vorige vrijdag gaf de vaatwas de geest, reparatiekosten te hoog in verhouding met een nieuwe machine. Ramp, want zaterdag BBQ in de tuin met wat vrienden dus heel wat afwas. Dringend op zoek naar een nieuwe machine of tegen een berg afwas op kijken Na zaterdagmorgen wat zoeken op internet bij keukenloods terechtgekomen. Even gebeld met afdeling Roosendaal waar een zeer vriendelijke verkoper me meldde dat het toestel welke ik wilde niet voorradig was. Hij stelde me zelf een ander, zelfs beter voor tegen een lagere prijs. Machine werd opzijgezet en toen ik aankwam stond het al klaar om ingeladen te worden, even pinnen en ik kon het meenemen. De verkoper heeft me nog mee helpen inladen wat ik toch wel best leuk vond en verkopers in België nooit of te nooit zouden doen. Terug naar huis gereden, machine geïnstalleerd en de afwas voor die avond was meteen in orde. Mission accomplished! Ik was vooral zeer tevreden over de vlotte afhandeling, de prijs (heel belangrijk) de zeer vriendelijke verkoper en zijn hulp tijdens inladen. Oh ja, bij bol.com stond dezelfde machine een 400 euro duurder...... jullie hebben echt wel scherpe prijzen! Met de aankomende vervanging van onze keuken staat jullie naam dus hoog op ons lijstje van geprefereerde winkels! Toppie!!!

Josee van Oers 24-07-2013 Via de website gekocht

Telefonisch goed bereikbaar, goed geïnformeerd en direct teruggebeld zoals beloofd

Bij ophalen stond de bestelling ingepakt klaar en was assistentie van personeel prima.

Assortiment
Online stond een andere prijs, die onjuist bleek te zijn. ddat was wel jammer want het scheelde € 150,-

Aanbeveling
Bij vorige vragen al beantwoord

Derya Cinar 24-07-2013 Via de website gekocht

Het gemak van Online winkelen in combinatie met telefonisch contact heb ik zeer aangenaam gevonden.

Altijd bereikbaar en meedenkend; zo kreeg ik een goede tip mbt de apparatuur die ik heb besteld.

Assortiment
Zelfs de nieuwste modellen waren beschikbaar waar ik zeker gebruik van heb gemaakt.

Aanbeveling
100% aan te raden; ik heb reeds al heel wat vrienden ingelicht over keukenloods. Keep up the good work!

Extra toelichting
Ik heb een vrij grote bestelling geplaatst en geleverd gekregen bij keukenloods. Ik stond versteld van de expertise en klantvriendelijkheid.

Chiel123456 24-07-2013

Mooie, toegankelijke website. Informatie beschikbaar op kieskeurig is zeker een voordeel!

1 mailtje en alles was geregeld, foutloos.

Assortiment
Eigenlijk kunnen ze aan alles komen op keukenapparatuur gebied. Als het niet op de website staat, kunnen ze er meestal toch aankomen! Altijd even bellen/mailen!

Aanbeveling
Goede service, scherpe prijzen, snelle levering.

demobigen 23-07-2013 Via de website gekocht

Product makkelijk te vinden maar moet Keukenloods toch wel een e-mail sturen om het te bevestigen.

Snel teruggekomen met een antwoord.

Goede klantenservice

Extra toelichting
Ik had toen nog vragen en ze kwam terug op een zaterdag... had verwacht maandag een reactie te krijgen. Alles snel geregeld.

marcel en bonnie 23-07-2013

princelant-1955 23-07-2013

je hoeft niet naar de winkel ,je kan het lekker thuis doen op je gemak.

je krijgt een mail met wat je besteld hebt en kan via de orderstatus bij houden wanner het ongeveer afgeleverd word.

Assortiment
ja wat moet ik daar van zeggen, is enorm!!!

Aanbeveling
gemak service en levering het is allemaal dik in orde.

Inter-Home 23-07-2013 In de winkel gekocht
Zwaag

Word snel en op tijd geleverd

Fons Pieper 23-07-2013

vriendelijke uitstalling / overzichtelijk

Zeer goede klantvriendelijkheid

Voldoende keuze.

Aanbeveling
Grote mate, vanwege bovenstaande en prijs kwaliteit verhouding.

Extra toelichting
Ik ben gewoon zeer tevreden

Aatje39 23-07-2013

De website is heel duidelijk en overzichtelijk. Fijn is het om te zien in welke winkel van keukenloods het gewenste product aanwezig is zodat je het daar kunt bezichtigen en meteen meenemen

Duidelijke uitleg over de verschillen tussen de diverse modellen. Fijn dat er goed naar mijn wensen werd geluisterd.

Assortiment
Het assortiment in de winkel is ruim voldoende zodat je goed kunt kiezen binnen de productgroep. Via de website kon ik al zien in welke winkel het voorkeur product aanwezig was zodat ik na mijn keuze het product direct mee naar huis kon nemen. Fijn dat er dan geen levertijd op zit. De prijs is sterk concurrerend met andere webwinkels en het is fijn dat keukenloods met de prijs van andere webwinkels mee wil gaan als deze goedkoper zijn

Aanbeveling
Je wordt prima geholpen, duidelijk uitleg en scherpe prijzen.

Extra toelichting
Keukenloods is een top winkel met ruim assortiment, scherpe prijzen en deskundig personeel.

Wim H 48 23-07-2013

De site is duidelijk en overzichtelijk , uitzoek ter plaatse is meer dan ruim voldoende , en ook zee overzichtelijk .

We zijn op een uiterst vakkundig en zeer vriendelijke manier geholpen door verkoper .

Assortiment
steekt uit boven de concurrenten wanneer het om b.v. een inductie kookplaat gaat assortiment , meer dan voldoende fantasties

Aanbeveling
Voor je wat gaat kopen wat keuken aangaat zeker bij jullie langs te gaan , keukenloods steekt ruim boven alles uit prijs , behulpzaamheid , kwaliteit , zeker zeer de moeite waard .

Extra toelichting
Het bedrijf Keukenloods in Roosendaal is een bedrijf wat ik alle mensen aanbeveel , wij zijn op een uiterst vakkundig en vriendelijke manier geholpen , wat ik van vele concurrenten niet kan zeggen , b.v. bij Brugman keukens in Goes waar mijn keuken 10 jaar geleden is aangekocht , werd ik totaal niet opgemerkt ze zien daar de klanten niet meer als klant wat bij jullie zeker wel het geval is . Wanneer ik weer een keuken en /of apparaten nodig heb kom ik zeker jullie kant op , ook al is het voor ons helemaal uit Goes , nogmaals een pluim voor jullie bedrijf en personeel .

L. Spo 23-07-2013

overzichtelijk

Ik werd uiterst snel te woord gestaan en kreeg duidelijk advies over de maatvoering en andere vragen die ik had over het product.

Assortiment
Mogelijkheid tot vergelijking van meerdere merken.

Ben goed geholpen:
verzoek tot informatie werd snel beantwoord
offerte kwam snel binnen
snelle levering conform afspraak

zie toelichting hierboven.

pierke54 23-07-2013

De producten waren makkelijk met elkaar te vergelijken.

Kon zonder problemen een ander fornuis uitzoeken. Prima!!!!

Was uitgebreid.

Aanbeveling
Uitgebreid assortiment tegen een zeer goede prijs en een excelente service, chapeau,mvg P. Hendriks

Extra toelichting
Ben zeer tevrededn met het product en met de excelente service. Ga zo door. Zal dit onder mijn kenissen-en vriendenkring verspreiden,dank u, P.

Marius Moerkerken 23-07-2013 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Goed ingerichte en overzichtelijke showroom.

Goede en snelle service. De gekochte magnetron werd door een personeelslid netjes in de auto gezet.

Assortiment
Ruim assortiment en goed en overzichtelijk opgesteld.

Aanbeveling
Keukenloods wordt door mij bij familie, vrienden en kennissen te zeerste aanbevolen.

Extra toelichting
De combi magnetron was voorzien van een Nederlandse gebruiksaanwijzing en een duidelijke (en zeer handige) installatie overzicht.

Joop Alkmaar 23-07-2013

overzichtelijke website, winkel keukenloods dichtbij, geen aanbetaling, aflevering aan huis

afgeleverd op gewenste moment, goede service in de winkel

Assortiment
alle producten beschikbaar en ook via winkel te bestellen

Aanbeveling
prettig geholpen, ruime keus, goede service bij winkel en aflevering

Extra toelichting
Precies zoals ik het graag wil

M.Morcillo 22-07-2013

Anneke Johanna 22-07-2013

ik vond website duidelijk

Fijn geholpen in de winkel

Assortiment was matig

Aanbeveling
Aan alle in mijn omgeving prima services

Extra toelichting
Fijn geholpen door de medewerker,

j v krimpen 22-07-2013

zeer goed geholpen.

voldoet aan de verwachting

vriendelijk en deskundig pesoneel

Spakler & Verwoolde 22-07-2013

Motiveren is lastig als het zo gemakkelijk gaat!

Alles volgens plan uitgevoerd

Assortiment
Enorme keuze van instap modellen tot high-end. Geweldig!

Aanbeveling
Wij bevelen jullie waar we kunnen aan!

Extra toelichting
Wij bestellen met regelmaat keukens via Keukenloods en zijn altijd tevreden over levering, montage, garantie. Het is bijzonder fijn werken met 1 contactpersoon (althans, zo ervaren wij dat). Simon was even wat druk de laatste tijd, maar alles lijkt weer gestroomlijnd te verlopen. Ga zo door!

Polletje73 22-07-2013 Via de website gekocht

alles was makkelijk en snel te vinden. duidelijk overzicht

Begin veel gemaild, over waar het product goed koper was. maar daarna ging het snel, was duidelijk wanneer er geleverd ging worden.

Assortiment
ruim aanbod,zowel goedkopere als de duurdere merken.

Aanbeveling
Als ik van iemand te horen krijg dat ie naar keuken spullen op zoek is zal ik deze site aan bevelen.

Extra toelichting
Goede site waar je snel geleverd krijgt, en ze maken waar over ergens goedkoper wij doen je een aanbieding.

Ch23 22-07-2013

Goede bediening en overzichtelijk.

Snelle levering!

Assortiment
Assortiment is prima in de winkel in Roosendaal en op internet vind je nog veel meer bij Keukenloods.nl

Aanbeveling
Ik ben goed geholpen door vriendelijk personeel.

Flikweert 22-07-2013 Via de website gekocht

s'avonds bestelnd volgende dag precies op afgesproken tijd geleverd

meeste is voorradig

zie boven