Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20511 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3432 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Skotty_10 01-07-2014

Extra toelichting
De grote SBS koelkast werd netjes in onze keuken neergezet door de transporteur.

YdK 01-07-2014 Via de website gekocht

Met een aantal eenvoudig muiskliks is de bestelling te realiseren,Geen omslachtige processen maar ggewoon Lean en Mean( Top)

Zowel de telefonische helpdeskmedewerker als de bezorger zijn zeer behulpzaam, ze hebben de service naar de klant hoog in het vandel staan.

Assortiment
Ruim assortiment in alle prijsklasse wat maakt dat er voor elke klant een passend product te koop is

Aanbeveling
De de goede prijsstelling en het ruime assortiment maakt dat ik de website zeker zal aanbevelen bij familie en vrienden

Extra toelichting
Keukenloods is een proffesionele organisatie die klantenservice hoog in het vandel heeft staan. Echt top.

Rio 01-07-2014 Via de website gekocht

6,5

Direct contact is lastig, hoogste slagingskans via e-mail. Gaat echter met tussenpozen van ca 24 uur. Had sneller gekund via bijvoorbeeld chat, maar die was telkens niet beschikbaar.

Was volgens verwachting. Wel puntenaftrek voor de inflexibiliteit van de bezorgdienst. Inschrijven op een tijdsblok van een hele dag is wel heel 1996.

Assortiment
Hoe meer high end, hoe minder keuze

Aanbeveling
Scherpe tarieven zijn onovertroffen.

Extra toelichting
Jullie zijn cowboys. Ik hou wel van cowboys :-)

theodorus1951 01-07-2014

Makkelijk te bedienen.Installeren ook eenvoudig

Beschrijving duidelijk

Assortiment
Keuze tussen verschillende afmetingen van het apparaat.

Aanbeveling
Iedereen die naar het apparaat komt kijken.

Zie boven.

Hans van der Werff 01-07-2014 Via de website gekocht

kan vanuit de stoel

levering keurig betaling per pin zeer goed

Assortiment
eerlijk gezegd geen idee, zocht 2x een koelkast en vond die tegen een goede prijs

Aanbeveling
gemakkelijk, prijs goed, betaling per pin

Extra toelichting
zie ingevulde vakjes note; enigste nadeel, voor rekening Zanussi; gekocht koelkast; slecht 1 eierrekje voor 6 eieren waarvan de kwaliteit dubieus is niet Zanussi eigen. gekocht koel vries kastje ook van Zanussi op de online tekening zat een eierrekje echter niet bij levering

Minggo Corputty 01-07-2014 In de winkel gekocht
Keukenloods Nederweert

Mooie opstellingen in de zaak

Zeer goed geadviseerd en adviezen gekregen en netjes volgens afspraak afgeleverd.

Assortiment
Wat ik nodig had was aanwezig en snelle levering

Extra toelichting
Zoals ik zei ik komvanaf Nuland rijden omdat ik de site had bezocht en in de winkel heel prettig ben geholpen door deskundige verkoopster. Die veel adviezen en tips gaf.

J.Hoogenboom 01-07-2014 Via de website gekocht

goed en duidelijk

prima

ook goed

aan een ieder

Extra toelichting
Wij zijn zeer tevreden over Uw bedrijf goed en betaalbaar!

sgreef 01-07-2014

Extra toelichting
Snelle levering, mooi product zoals omschreven op de website. Dit was onze eerste bestelling via de keukenloods :) helemaal tevreden! !

Wimdehaan 01-07-2014 Via de website gekocht

Online aanbod

Uitermate vriendelijk personeel.

Uitgebreid aanbod

Aanbeveling
Zeker! Wel op een paar punten website aanpassen (selectietool werkte niet naar behoren)

Officiele reactie van Keukenloods 01-07-2014

Beste Wim,

Bedankt voor uw beoordeling.

Graag kom ik in contact met u over uw punt omtrent de selectie tool. Wij horen graag van u hoe wij onze website kunnen optimaliseren.
Kunt u uw gegevens sturen naar info@keukenloods.nl t.a.v. J. Langenberg dan neem ik contact met u op.

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet
J. Langenberg
Keukenloods.nl

I. Lodewijk 01-07-2014 Via de website gekocht

Ik werd online geholpen met mijn bestelling. dit ervaarde ik als erg prettig.

de service van afleveren is in mijn ervaring heel erg positief. De chauffeur was vriendelijk en hulpvaardig. Ook de afwerking met het verwerken van een schade en vergoeding heb ik als zeer servicegericht ervaren.

Assortiment
Overzichtelijke site met veel aanbod

Aanbeveling
Ik heb zeer goede ervaringen, dus vertel ik daar graag over

LejoJ 01-07-2014

Ik heb zelf niets aan de bestelling online gedaan. Ik heb mijn bestelling doorgegeven aan - van de vestiging Waddinxveen. Bij afleveren heb ik met pin betaald.

De winkel was altijd goed bereikbaar. Wel moest ik zelf steeds contact opnemen om informatie over de levertijd te achterhalen. De informatie bij de orderstatus was niet correct. Toen de levering uitbleef werd ik daar niet over geïnformeerd.

Aanbeveling
Professioneel personeel die ons goed hebben geadviseerd. Ik voelde me niet verplicht om een bepaald toestel te bestellen.

wimregeer 01-07-2014 Via de website gekocht

super snel besteld en geregeld

hij bracht de vriezer door de poort tot in de schuur

Assortiment
er was veel keus voor een prima prijs

Aanbeveling
hij doet wat er af gesproken is

Extra toelichting
ik heb hier boven alles almee gezegd

sadee 01-07-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goede producten voor een scherpe prijs.

matveld 01-07-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen, alle informatie aanwezig

Alle opmerkingen mbt transport waren al netjes doorgegeven

Assortiment
Genoeg keuze van diverse producten

Aanbeveling
Netjes geholpen, dus dat mogen andere ook weten

Avo 2014 01-07-2014

Extra toelichting
Vriendelijke en correcte behandeling. Omruilen is ook goed geregeld.

Joep 51 01-07-2014

super makkelijk uitzoeken

duidelijk en behulpzaam

genoeg keuze

Aanbeveling
bij iedereen die graag goedkoop iets nodig heeft en snel in huis wil hebben

Guust156 30-06-2014

Goede webshop.

Snelle reaktie op vragen en proactief meedenken.

Ruime keuze.

Gewoon goed.

ingridje30 30-06-2014 Via de website gekocht

Website duidelijk en bijna direct mail terug contact.

Heel goed en snel geholpen ,gewoon hele goede services.

Assortiment
De prijs was hier het goedkoopst.

Aanbeveling
Je word snel geholpen met eventuele vragen, Je krijgt een mail en een belletje wanneer ze komen bezorgen en je kunt ook pinnen bij aflevering.

Extra toelichting
Ik heb het product hier gekocht mede door de goedkoopste prijs maar ook door het lezen van de goede ervaringen, Ik heb een hele goede ervaring want de services is super en ik zou zo weer een bestelling plaatsen. TOP

Miranda van Kuijeren 30-06-2014 Via de website gekocht

Ik wilde gebruik maken van een alternatieve deal maar na het aanklikken van de montage, kwam automatisch de prijs zonder korting terug. Na drie keer proberen heel vlot en vriendelijk geholpen en telefonisch de bestelling kunnen plaaten

Erg makkelijk om een afspraak te maken voor montage, zeer flexibel met het kiezen van een datum. Duidelijk geïnformeerd over de bezorgtijd.
Complimenten aan xxxxx, zeer opgewekt, vriendelijk en vakkundig. Uitgebreide uitleg na installatie.

Assortiment
Heel ruime keuze en erg handig om te kunnen vergelijken en de keuze te kunnen beperken in het menu.

Aanbeveling
Apparatuur is overal verkrijgbaar, jullie hebben zeer vriendelijk, behulpzaam en vakkundig personeel. Fijn dat in een moeite bezorging, montage en afvoer van oude apparaten en verpakkingsmateriaal geregeld is voor een vriendelijke prijs.

Extra toelichting
Daar ik zelf werkzaam ben op een customer service afdeling, ligt de lat hoog als het aankomt op het aspect dienstverlening en informatievoorziening rondom het bestellings- en afleveringsproces. Ik ben onder de indruk en zou jullie graag aanbevelen.

PaulPaul1975 30-06-2014

j.kragt 30-06-2014 Via de website gekocht

even kijken op internet eventueel bellen en met een paar dagen in huis top

tot nog toe prima

Assortiment
ze hebben bijna alles wat wij zochten op keuken en witgoed spullen

Aanbeveling
gewoon een prima winkel waar je goed en vakkundig geholpen word

Extra toelichting
wij hebben al diverse spullen gekocht waaronder een inductie kookplaat, vaatwasser, stoomoven en een wasmachine welke allen prima functioneren 1 probleem met de vaatwasser is keurig geregeld werkt ook weer naar behoren en de prijs vinden wij altijd prima de stoomoven was 250 euro goedkoper als ergens anders en nog een verdieping meer ook kan je weer een keer uit eten

Golfie24 30-06-2014

Donderdagavond 22.00 uur besteld, volgende dag al bezorgd, keurig 's ochtends aangegeven in welk tijdvak men kwam.

Snelle reactie op vragen via chatfunctie

Assortiment
Volop keuze en voorstel werd gedaan voor betere keuze.

Aanbeveling
Ik was door iemand anders er op gewezen en ik vind het prima geregeld en vooral snel.

Hareman 30-06-2014 In de winkel gekocht
Gaanderen

H Meijer82 30-06-2014

Extra toelichting
Helemaal goed, enigste aandachtspunt, er stond duidelijk vermeld dat er contact opgenomen zou worden voor een afspraak. Bestelling werd de volgende dag gewoon bezorgd. Gelukkig wilde de bezorger wel even helpen de koelkast omhoog tillen. Uitstekend weer op dat gebied dan. Een aanrader, snelle levering, erg scherpe prijs en uitstekende service van de bezorger!

Yvi60 30-06-2014

Kijken op internet, daarna naar de winkel en op korte termijn konden we het ophalen.
Ik had het natuurlijk ook via internet kunnen bestellen maar vind het wel fijn om de producten te live te zien.

snelle service, aardig personeel en mogelijkheid om het in Opmeer op te halen ondanks dat jullie gratis afleveren.

Assortiment
groot assortiment, grote winkel in Zaandam met heel aardig en geduldig personeel

Aanbeveling
aan iedereen, ben zeer tevreden en gun dat andere ook.

Hein-wil 30-06-2014

Heerlijk uit de luie stoel een bestelling plaatsen!

Perfect, de diepvries had een fabrieks foutje, dezelfde dag al een nieuwe geleverd!

Assortiment
Meer dan genoeg keuze en prijs technisch goed.

van hekken 30-06-2014 Via de website gekocht

Prima website

toen een onderdeel stuk bleek werd deze direct bijbesteld en nageleverd

Uitgebreid

Aanbeveling
Betrouwbare partij met goede service

Snelle levering, goede klachtenafhandeling

Jeroen Onstein 30-06-2014 Via de website gekocht

Snowey2012 30-06-2014

Geregeld in 1 telefoontje

Goede uitleg aan telefoon

Genoeg kruze

Extra toelichting
Wij werde erg vriendelijk en zeer vakkundig geholpen

Snorro1 30-06-2014

Website prima. Helaas stond er te weinig info over de mee te brengen inbouwmaten. Hierdoor 3 maal naar winkel moeten rijden.

Het meedenken van het personeel ervaart prettig.

Assortiment
Begrijpelijk dat men niet alles kan tonen , echter de showmodellen bestonden uit 4 stuks.

Aanbeveling
Prettig personeel , goede bereikbaarheid.

keizerrood 30-06-2014

Vooral als je niet technisch bent bij inbouwapparaten.

Kei goed hoef ik niet te motiveren.

Assortiment
Alles wat ik nodig had kon ik bestellen.

Heb ik al gedaan

Extra toelichting
Prima firma Heb hun al aanbevolen en mijn vrienden zijn ook tevreden en de beste reclame is mond op mond reclame Chapeau

G. Verwer 30-06-2014 In de winkel gekocht
Zaandam

Goede website, goede winkel

Uitstekend en snel geholpen

Assortiment
Ruime keuze en aantrekkelijke prijzen

Willem van Hooijdonk 30-06-2014 Via de website gekocht

Als je ongeveer weet wat je wil hebben dan kun je alles vanachter je computer regelen. Bespaart een heleboel tijd.

Ze doen wat ze beloven.

Assortiment
Alles wat je zou wensen hebben zij wel in het assortiment. En ik denk dat het anders ook wel besteld zou kunnen worden.

Aanbeveling
In principe beveel ik nooit iets aan anderen aan, want mijn wensen zijn niet die van die ander. Maar als ik iets aan zou moeten bevelen dan zou ik dit bedrijf wel durve aanbevelen.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden. Vlot geholpen. Snelle levertijd en ook inbouw door deskundige monteur. Alles keurig en vlot gemonteerd met uitleg erbij. De oude koelkast en ook het verpakkingsmateriaal werd keurig afgevoerd.

AKT 30-06-2014

Brigitta123 30-06-2014

goed geholpen in de winkel zelf ;)

Assortiment
Genoeg maar kan altijd uitgebreider ;) al snap ik ook dat dat niet altijd haalbaar is.

Aanbeveling
Goed geholpen, en leuke korting gekregen omdat wij 3 inbouwapparaten kochten.

Extra toelichting
Goed en geduldig geholpen, duidelijk en correct. De levering trouwens ook :)

T. clappers 30-06-2014 In de winkel gekocht
Gaanderen

Flexibel in afspraken en veranderingen in het ontwerp.

Op,kleine miscommunicatie na, prima. Miscommunicatie is ook goed opgelost.

Assortiment
Vele mogelijkheden voor iedere beurs, in de hele range.

Aanbeveling
De combinatie van een groot gemak, prima communicatie en oplossingsgerichtheid, goede service en een rijk assortiment voor iedere beurs.

Extra toelichting
De combinatie van een groot gemak, prima communicatie en oplossingsgerichtheid, goede service en een rijk assortiment voor iedere beurs maakt dat de keukenloods een goede speler op de markt is. Voor ons toegevoegde waarde.

L. de Kok 30-06-2014

Website is ok maar tegelijkertijd wat onduidelijk wat er extra nodig en noodzakelijk is. Zoals een bestelde kookplaat waar geen stekker aan het snoer zat voor de elektrische ontsteking.

Levering is goed. De duidelijkheid t.a.v. een levertijd of vragen over het product zelf aan de telefoon kan beter en uitgebreider. Vragen worden gesteld voor een antwoord.
De website is onduidelijk over extra kosten wanneer het bijv. op de 3de etage bezorgd moet worden zonder lift.
Deze kosten zijn overigens bij sommige internet bedrijven gratis.

Assortiment
Het assortiment is eigenlijk fantastisch maar ik heb verschillende producten elders via internet aangeschaft omdat de prijzen daar op voorhand beter waren.

Aanbeveling
Ik zal altijd adviseren te googlen naar de beste prijs.

Extra toelichting
Op internet een bedrijf om zeker te bekijken wanneer je weet wat je zoekt maar verwacht niet altijd de beste prijs. Internet shoppen behoort goedkoper te zijn dan een winkel of een extra service te verlenen.

Officiele reactie van Keukenloods 30-06-2014

Beste L. de Kok,

Bedankt voor uw beoordeling en uw tips.
We gaan bekijken hoe we onze informatie kunnen verbeteren.

Nog een klein tipje van ons: Indien uw meerdere producten nodig heeft, vraag dan een offerte bij ons aan. Wij kunnen dan een nog scherpere prijs voor u maken. Vaak is deze scherper dan bij verschillende bedrijven los een artikel te bestellen. Bovendien wordt alles in 1 keer geleverd en hoeft u niet op verschillende tijdstippen thuis te zijn. (mocht dit een probleem zijn)

Met vriendelijke groet
J. Langenberg
Keukenloods.nl

J.Winters23 30-06-2014

Eerst wat huiswerk gedaan bij de fabrikant, het oude type bestond niet meer, nieuwe type opgevraagd bij fabrikant daarna besteld bij Keukenloods

Verkoper ging direct aan de gang voor levertijd, hij nam daar uitgebreid de tijd voor

Assortiment
Ik was gebonden aan het type

Goede service

Extra toelichting
Goed service en korekte afhandeling

Arie Beentjes 30-06-2014 In de winkel gekocht
Zaandam

Saskia 1324 30-06-2014

Het is heel overzichtelijk om te bestellen! Fijne site

Super service! Snelle levering en montage..

Goed en goedkoop!..

Astrid vdF 30-06-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Onze bestelling werd zoals beloofd binnen 24 afgeleverd. Via e-mail bevestiging konden wij de verzendstatus bekijken. De aflevertijd was vrij specifiek aangegeven zodat wij niet de hele dag thuis hoefden te wachten. Het gemak van PIN betaling aan huis, hulpvaardigheid van de chauffeur, de laagste prijs en ook nog gratis verzendkosten zijn de grote pluspunten van Keukenloods bij deze bestelling geweest.

Oma58 30-06-2014 Via de website gekocht

Alles duidelijk omschreven kin snel een keuze maken

Het verwijderen en plaatsen ging super snel en alles wed netjes meegenomen

Assortiment
Genoeg keuze voor iedereen in iedere prijsklasse keuze zat

Aanbeveling
Heb al een paar keer gedaan, en er is ook door deze mensen artikelen aangeschaft

Extra toelichting
Snelle levering en plaatsing en zeer goed telefonisch geholpen

FransG57 30-06-2014

Het is heel gemakkelijk en duidelijk een keuze te maken via internet. Spaart veel tijd. Bovendien was het mogelijk om nog dezelfde week een afspraak te maken voor levering en installatie. Natuurlijk wel nadeel dat je apparaat niet vooraf kunt zien.

Uitstekend en vriendelijke service bij telefonisch contact, aflevering en montage

Assortiment
Ik kon kiezen uit groot aantal modellen en alle gewenste modellen waren voorradig.

Aanbeveling
Naast goede service en breed assortiment is ook prijs zeer gunstig in vergelijking met adviesprijs en ook in vergelijking met keuken speciaalzaken.

Extra toelichting
Al met al top service, snelle levering en gunstig geprijst. Volgende keer weer.

Arno Marteijn 30-06-2014

Nette website, goed gerangschikt en zeer overzichtelijk

Apparaat was niet bij Keukenloods op voorraad, maar binnen 2 werkdagen had ik hem toch al binnen

Assortiment
Zeer ruime keuze in allerlei apparatuur

Aanbeveling
Zeer goed mail contact en een eigen transporteur

Extra toelichting
Oven op andere site gezien voor veel goedkoper, maar na mailcontact kreeg ik de oven voor dezelfde prijs ( eigenlijk iets lager;-) ) Na veel mailcontact over leverinformatie, betaling en digitale factuur, geleverd volgens de afgesproken tijd, waarna de oude oven netjes werd mee genomen door de transporteur! In een woord een top bedrijf!

henny42 30-06-2014

Winkel goed bereikbaar.
geen parkeerproblemen

Prima geholpen door verkoper.
Snel geleverd.

Assortiment
We alle merken op internet.
Winkel iets minder gesorteerd.

Goede verkoper.
Goed bereikbaar.
Redelijke prijzen.
Snelle levering.

Niets toe te voegen.

Sanderdeb91 30-06-2014

Extra toelichting
Geweldige service en klant vriendelijkheid ze nemen alle tijd voor je hoe druk het ook is

bigmama 30-06-2014

Zo besteld, via chat nog even alles checken en klaar!

Netjes gebeld om een en ander door te geven.

Assortiment
Heb alleen bij Amerikaanse koelkasten gekeken, maar daar is genoeg keuze!

Aanbeveling
Prima service. Snel bezorgd. Geen verzendkosten, ook niet zoals elders bij Amerikaanse koelkasten.

Extra toelichting
Ik heb een Amerikaanse koelkast gekocht. Deze zou in eerste instantie de volgende dag bezorgd worden. Maar dat lukte niet omdat de koelkast niet op voorraad was in het magazijn. Netjes over gebeld dat het niet door kon gaan. Twee dagen later stond de koelkast toch al op de stoep! Wederom eerst netjes gebeld of de bezorging uitkwam. Al met al super geregeld!

C van der Meer 29-06-2014 Via de website gekocht

Via internet

Goed en snel antwoord via internet

Wat ik nodig had was er

Aanbeveling
Goedkoop en makkelijk te regelen uit voorraad leverbaar

Niets aan te merken

Anna E 29-06-2014 Via de website gekocht

makkelijk te vinden op een goede duidelijke website

prima service, ik kreeg zelfs een nieuwer type vaatwasser voor de prijs van het type dat ik zocht

prima

Aanbeveling
goede service dus waarom niet?

zie hierboven

r vd meijden 29-06-2014 Via de website gekocht