Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2194 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Elly Dubbeldam 07-06-2013

De afhandeling liep soepelvia internet

Goede service

Assortiment ruim voldoende

Goede sevice ruim assotiment

Extra toelichting
De bestelling ging heel goed en er was voldoende keus

harold_mn 06-06-2013

Op de site is alles makkelijk te vinden.

Prima service

Assortiment
We hebben hier alles kunnen vinden voor ons keuken

Aanbeveling
Ik kan het iedereen aanbevelen.

Scoapio 06-06-2013

Goede verdeling van het assortiment

Snelle reactie en levering

Groot en overzichtelijk

neeneenee 06-06-2013

Naamloos1958 06-06-2013

Extra toelichting
Alles prima. Enige minpuntje was dat de bezorging twee uur later was dan vooraf aangegeven. Gemeld was tussen 12.30 en 14.30 en hij kwam pas om 16.30. Op zich niet zo'n probleem, maar een telefoontje of sms daarover was welkom geweest.

stefanb1984 06-06-2013

Makkelijke en overzichtelijke website

Snel en goed afgeleverd

Genoeg keuze

Aanbeveling
Door de goede ervaringen zal ik deze winkel gerust aanbevelen.

E. Muriel Garcia 06-06-2013

Duidelijke site, alles is makkelijk te vinden en het assortiment is heel uitgebreid.

Wij hadden een aantal vragen en opmerkingen/ klachten. En die zijn binnen 1 dag naar volle tevredenheid opgelost. Top !

Assortiment
Veel keus, ook binnen hetzelfde merk veel verschillende modellen en accessoires.

Aanbeveling
Gemak van thuis alles bekijken, bestellen, groot assortiment en goede en snelle service.

Extra toelichting
Zoals u hierboven kunt lezen, heb ik het als zeer prettig ervaren om bij de keukenloods goederen te bestellen, en zal dit in de toekomst zeer zeker weer doen.

C.Biter 06-06-2013

bestelling volgende dag geleverd

er miste 1 onderdeel, mailtje gestuurd en na een paar dagen onderdeel geleverd door fabrikant

inbouwkoelkasten genoeg

Aanbeveling
niks te klagen en vriendelijk geholpen bij het missende onderdeel

Extra toelichting
inbouwkoelkast besteld, na 1 dag geleverd, s ávonds gelijk in onze keuken geplaatst en er bleek 1 onderdeel te missen. Mail gestuurd, en onderdeel is gelijk door keukenloods besteld bij fabrikant (bauknecht)Na een aantal dagen onderdeel geleverd door TNT en dat is ons heel goed bevallen.

Steven Haarlem 06-06-2013

gewoon prima

Op bijna alle punten tevreden, behalve de dag van levering en installatie. Had voor keur vrijdag opgegeven. Op website stond donderdag. Toen gebeld. Zou donderdag worden. Toen volgenda dag weer gekeken op website, en toen stond die weer op vrijdag...

Kon vinden wat ik zocht

Aanbeveling
Prijs/kwaliteit prima en gemak van inbouwers

zie boven

Fam Westhoff 06-06-2013

Goed vindbaarheid op internet via beslist.nl

Het duurde bijna 1 week voordat het ordernummer kwam, tussentijds ben je in onzekerheid en is er nog geen statustracking mogelijk.

Prima

Aanbeveling
Na het ordernummer verliep het allemaal soepel. Keurig op tijd geleverd volgens afspraak.

J MENTING 06-06-2013

Huib van Tilburg 06-06-2013

tevreden klant 1949 06-06-2013

Alles is gemakkelijk te vinden en te bestellen.

internet koelkast uitgezocht, gebeld ,bewuste model was uitverkocht,kreeg nieuwe model voor zelfde prijs

prima

Aanbeveling
nette snelle levering en service.

Extra toelichting
prima shop, vlotte afhandeling en service. Aflevering netjes op tijd. Telefoontje half uur van te voren. Echt top!

B.P.F. van den Baard 06-06-2013

Slechts inhoudelijk , verwijzingen en aanwijzingen is iets aan uw site te verbeteren

uitstekende communicatie en verzorging

Assortiment
Na doornemen van uw aanbod geen behoefte om verder te zoeken.

Extra toelichting
Uitstekende service , geen enkele aanmerking in het totale traject , inclusief zeer correcte bezorging . Advies , vermeldt prominenter op uw site dat de bezorging *** G R A T I S *** is.

M.A.W. van Helden 06-06-2013

Makkelijk bestellen; snelle bevestiging.

Nadeel is, dat er zoveel keus is! De verkoopafdeling heeft me echter goed geholpen om de juiste keuze te maken.

Veel keus.

Aanbeveling
Ik heb al meerdere malen iets besteld bij Keukenloods en is me altijd goed bevallen. Zelfs de levering was sneller dan verwacht.

Extra toelichting
Ben heel tevreden over Keukenloods.

Wim & Bea 06-06-2013

perry 10 06-06-2013

lekker vanuit huis bestellen
en uitzoeken

keurig geleverd

Aanbeveling
altijd wel, we hebben al verschillende keren besteld was altijd goed

L.Rosdorff 06-06-2013

Duidelijke site

Keurig.Minpunt telefonisch contact komt moeilijk tot stand.

Assortiment
Zeer ruim.Voor zowel een dikke portemonnee als voor een wat dunnere.

Aanbeveling
ik zou deze winkel zeker bij anderen aanbevelen

Extra toelichting
Buiten het moeilijk tot stand komen om ,ben ik verder zeer tevreden.

EBerkhout 06-06-2013

Via de telefoon mijn wensen doorgegeven. Werd zeer vakkundig geholpen en kon het product direct ophalen.

Je wordt direct geholpen en het product werd ook nog netjes in de auto gezet.

Assortiment
Prima voor elkaar. Ruime keuze in assortiment en prijs klasse.

Aanbeveling
Makkelijk in communicatie. Geen gezeur en snel handelen.

Extra toelichting
Een online winkel die je niet alleen kan mailen maar ook kan bellen. Top voor elkaar.

P de vries 06-06-2013

cura 46 06-06-2013

klantvriendelijke site ruim assortiment,je wordt goed geinformeerd.

bestelt via site zelf afgehaald,zeer behulpzaam en klantvriendelijk ook hier

zeer uitgebreid super

Aanbeveling
deze vraag kan ik niet echt beoordelen heb via de site bestelt ,en die service was goed zal het in de winkel neem ik aan hetzelfde zijn.

heihen 05-06-2013

Handig dat je niet naar de winkel hoeft.

Alles super geregeld,wanneer de bezorging plaatsvind.
Het klopt allemaal perfect.

Aanbeveling
De inductieplaat hebben wij ook al van jullie.Doordat we zeer tevreden waren hebben we nu ook de combioven magnetron besteld.
Al veel kennissen en familie jullie adres doorgegeven.
De prijs en de service is geweldig.

Extra toelichting
Alles loopt zeer goed,alle afspraken komen jullie na. Dus nogmaals zeer tevreden. Als we weer iets nodig hebben gaan we zeker weer naar Keukenloods.

Edmund 65 05-06-2013

Dat ik nog om tien uur s' avonds kon bestellen en de volgende dag halen!

Ik vond dat ik snel werd geholpen. ..!

Overzichtelijk en duidelijk....!

Aanbeveling
Omdat ik tot nu toe een Preittige een ervaring heb met het winkelen bij jullie.. .!

fam. A de Jong 05-06-2013

YvonneI 05-06-2013

Lekker vanuit je luie stoel....

Snelle levering en netjes geholpen aan de telefoon

Ruim vdoende

D. Alblas 05-06-2013

De website maakt het eenvoudig om de juiste selekties te maken, waarna je een goed overzicht krijgt van de grote keuzemogelijkheid. De weergave voor welke modellen een 24-uurs levering mogelijk is heb ik als zeer prettig ervaren.

De levering ging super! Ik heb de bestelling 's avonds om 21.30 uur gesplaats. Levering vond de volgende middag plaats om 13.45 uur!!

Assortiment
Het assortiment is omvangrijk. Maar met de juiste selecties krijg je een goed overzicht, waardoor je je keuze kunt beperken.

Aanbeveling
De snelle service samen met de mogelijkheid om met je pincode af te rekenen bij de chauffeur vormen een belangrijke reden voor mijn positief advies aan alle toekomstige klanten!

Extra toelichting
Zie bovenstaande aspecten zoals per categorie aangegeven.

R.H. Zoetmulder 05-06-2013

Van het maken van keuzes tot en met het afleveren, helder en transparantie van alle stappen. Beschikbaarheid. Bijvoorbeeld ik heb ook bewust gekozen voor een product dat de volgende dag geleverd kon worden

Tijdens het zoeken naar een kookplaat werd aangegeven dat er ook mensen online waren die je desgewenst konden ondersteunen bij het zoeken naar een product. Dit wekt vertrouwen!!

Assortiment
Ik was op zoek naar een kookplaat en er is groot assortiment met duidelijke product beschrijving. Waaronder de capaciteit van de wok-brander hetgeen voor mij keuzebepalend was

Aanbeveling
Helder en transparant en alles conform afspraak. Aanrader in hoofletters

Extra toelichting
Uitstekende leverancier, welke ik zeker zal raadplegen zodra ik verder ga met het vervangen van mijn keuken apparatuur

Hofstra90 05-06-2013

Niet zoals bv Wehkamp bij wordt alles netjes uitgepakt en aangesloten. Alles moest jezelf doen. Ik ben wel zeer tevreden over het contact met de helpdesk/verkoper hij heeft mij goed geholpen.

Aanbeveling
Mits deze persoon in de mogelijkheid is om eea zelf aan te sluiten.

Sandra 66 05-06-2013

De site is erg overzichtelijk en gebruikervriendelijk.

Zeer goede service, zowel telefonisch en de gemaakte afspraken worden nagekomen. Verder wordt je goed op de hoogte gehouden via de mail over je aankoop.

Assortiment
Ruime keuze in de producten.

Extra toelichting
Ik zou de Keukenloods aan iedereen aanbieden. Goede service, breed assortiment, klantvriendelijk. Voorjaar 2014 krijgen we een nieuwe keuken en al onze apparatuur bestellen we bij de Keukenloods. Dit geeft aan hoe tevreden we zijn.

Gesa E. 05-06-2013

via internet bestellen, keuze uit verschillende betaalmogelijkheden en ruim assortiment vergezeld van voldoende productinformatie.

er wordt beloofd vóór 23.55 uur besteld, dan wordt het product de volgende dag geleverd , die belofte werd nagekomen en zelfs werd er een tijdsblok aangegeven wanneer de aflevering zou plaatsvinden.

Assortiment
ruim assortiment, brede prijsklasse, met goede productinformatie.

Aanbeveling
alleen positieve ervaring met de Keukenloods. Goede en makkelijk te begrijpen website, vriendelijk personeel en beloftes worden nagekomen.

Extra toelichting
Ik oordeel positief over de keukenloods, ik kon gemakkelijk bestellen, had ruime keuze uit verschillende prijsklassen , keuze uit betalingsmogelijkheden en de volgende dag had ik de kookplaat al thuis.

schphrst 05-06-2013

Snel geregeld en duidelijk

Netjes en to the point

prima

Ronald3008 05-06-2013

AFmetingen via website kunnen controleren en hierna direct bestellen, binnen 10 min alles geregeld.

Product was binnen 48 uur op locatie

Genoeg keuze per klasse

Gemakkelijk, goedkoop en betrouwbaar

Extra toelichting
Helemaal tevreden, over hoe het verliep. Geen op of aanmerkingen. Goede service en vriendelijke medewerkers.

Delabou 05-06-2013

Rosemarie van Beek 05-06-2013

Online uitzoeken en bestellen. Lekker de deur niet uithoeven.

meedenken als je opbelt. Super aardige verkoper.

Assortiment
Enorm veel artikelen. Meer dan genoeg vergelijksmateriaal.

Aanbeveling
Prijs is zeeeeeer gunstig en ook nog onderhandelbaar.

Extra toelichting
Gemakkelijk, goedkoop, aardige verkoper. Niets op aan te merken. Onze tweede bestelling en zeker niet de laatste.

Angela2108 05-06-2013

Snel geleverd

PeterV70 05-06-2013

Eenvoudig bestellen, snel geleverd of zelf ophalen.

Snelle reacties

Extra toelichting
Ik begin tegenwoordig mijn zoektocht naar nieuwe (inbouw-)keukenapparatuur bij keukenloods en blijk daar ook altijd te bestellen. Overzichtelijk en dus eenvoudig, prima assortiment en een uitstekende prijs.

morn 05-06-2013

Duidelijke site

Snelle complete levering, pinnen bij bezorging.

Assortiment
Duidelijke website, keuze genoeg.

Snelle goede levering

Kimi 2008 05-06-2013

Extra toelichting
Vanuit de bank winkelen, en het assortiment is groot en de omschrijvingen zijn duidelijk

Karin Mantel 05-06-2013

5,2

Als ik op de site zoek naar een koolstoffilter, vind ik helemaal niks. Alleen via Google is een filter te vinden. Jammer.

De levering zou binnen 1-2 werkdagen zijn. Toen ik de factuur binnen kreeg, bleek pas, dat het artikel toch niet op voorraad was, waardoor ik langer heb moeten wachten. Uiteindelijk kwam mijn bestelling toch eerder dan verwacht. En gelukkig paste het filter.

Assortiment
Een van de weinige zaken, die een passend koolstoffilter had.

Aanbeveling
De prijs is laag, maar de verzendkosten (8 euro voor een postpakketje) extreem hoog. Dus deze winkel kan ik niet echt enthousiast aan bevelen.

Extra toelichting
Ik ben wel tevreden, maar niet dol enthousiast. Als de verzendkosten een stuk lager waren, zou ik wel enthousiast zijn. Leuk, dat er aan gegeven wordt hoe lang je garantie hebt, maar dat lijkt me niet echt van toepassing op dit artikel.

Officiele reactie van Keukenloods 05-06-2013

Beste Karin,

Bedankt voor uw beoordeling, vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent.

Het klopt dat de koolstoffilters niet via het zoeksysteem te vinden zijn. Deze kunt u vinden als accessoire bij de gewenste afzuigkap.

Wij gaan kijken of we de koolstoffilters ook in ons zoeksysteem kunnen opnemen.

Met vriendelijke groet
J. Langenberg

sjoerd.leiker 04-06-2013

6,8

Ik mis creditcard betaling op de site. dit is onduidelijk en voor je het weet is je order geplaatst, terwijl ik eigenlijk met crdit card had willen betalen ivm verzekering en risico.

Aanbeveling
Een 7 omdat het niet mogelijk is om met credit card te betalen en dit niet helder is bij het plaatsen van een bestelling.

Officiele reactie van Keukenloods 05-06-2013

Beste Sjoerd,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent.

U kunt inderdaad niet per creditcard betalen op onze website. We zijn op het moment van schrijven wel bezig om dit op onze site te integreren. Ik vraag u nog even geduld.

Met vriendelijke groet
J. Langenberg
www.keukenloods.nl
0226-355340
info@keukenloods.nl

marjo 66 04-06-2013

duidelijke uitleg bij de vaatwasser ivm energieverbruik enz.betalen heel handig aan chauffeur met pin automaat

was helemaal top volgende dag al in huis had vaatwasser ergens anders gezien maar kreeg deze nieuwere met fikse korting

Assortiment
er was zoveel aanbod dat ik op het gegeven moment niet meer wist maar na contact werd het me duidelijk

Aanbeveling
ik vertel aan iedereen waar ik mijn keukenapparatuur koop ..!al 3 x dingen besteld en telkens top geholpen en ik ben zeer tevreden

Extra toelichting
ik ben na 3 apparaten nog steeds zeer tevreden vakkundige mensen die je advies geven rappe levering en netjes verpakt bezorgd en betaling per pin aan chauffeur

A.Briek 04-06-2013

De site is duidelijk en goed overzichtelijk.

Heb in het verleden al eerder wat bij keukenloods.nl besteld.
Dat artikel kon niet meer geleverd worden maar stond nog wel op de site. Door dat dit een fout van
Keukenloods was kreeg ik een duurdere voor de zelfde prijs als die ik besteld had.
Dat lijkt me een goede service van keukenloods.
En de bestelling word snel geleverd.

John Vermeer 04-06-2013

Mijn oude combi magnetron was stuk gegaan.
Was op de site aan het vergelijken gegaan en kon met een telefoontje controleren of mijn keuze toepasbaar was.

Assortiment
Kon uit ruim assortiment kiezen.
Zelfs na verfijnen zoekopdracht bleven er bij mij nog 89 combi magnetrons over.

Goed opgezette webshop.
Makkelijk zoeken en te vergelijken.
Fijn ook dat er bijna altijd iemand telefonisch bereikbaar is voor vragen.

Extra toelichting
Heb al met al dagje zonder combi gezeten. Ondanks mijn ploegendienst kon er via keukenloods dus snel een nieuwe geregeld worden.

À.L.Franken 04-06-2013

Rustig bekijken en vergelijken vanaf bureau !

Begeleiding en afhandeling van order is prima en naar volle tevredenheid verlopen. Een aanrader voor anderen en mogelijk volg orders!

Assortiment
Ruime keuze wat betreft modellen en type van fabrikant .

Aanbeveling
Goede keuze mogelijkheid en prettige begeleiding van personeel.Ook de betaal mogelijkheid is prima verzorgd.

Maxxus1975 04-06-2013

Makkelijk te bestellen. Goede informatie op de site.

Volgens afspraak geleverd

Assortiment
Het produkt dat ik zocht voor een schappelijke prijs

Aanbeveling
Waneer je positief bent geef je dit zeker door aan anderen

Extra toelichting
Het behoeft geen verdere informatie voor een goede site

Verdegal 03-06-2013

Prima zoekfunctie en overzichtelijk

Onderdeel was defect en werd direct zonder problemen vervangen.

Genoeg keuzemogelijkheden

Aanbeveling
Zou ik zeker doen door reële prijs en prima service

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over de Keukenloods. Goede prijs en uitstekende service.

r. verstraten 03-06-2013

is makkelijk dat ik op site kan vinden zonder de tijd moet besteden om dit erders te gaan kopen

Conny 1 03-06-2013

Overzichtelijk en een makkelijk te volgen site!

Prima service! Dag na aankoop werd ik gebeld om een afspraak te maken voor levering

Assortiment
Ruime assortiment die niet onder doet voor Mediamarkt of Saturn!

Aanbeveling
Dit was onze 1ste aankoop en zeker niet de lastste. Keukenloods krijgt van ons een goede mond op mond reclame!

Extra toelichting
Wij wasrderen Keukenloods met een Dikke 9! Niet alleen een snelle service, maar oik de bezorging is perfect. Onze bezorger was vriendelijk en zeer behulpzaam! Toppie

qwertymnbv 03-06-2013

prima assortiment Goede kwaliteit / prijs perfecte levering

Tetsmit 03-06-2013

Goed te bereiken, on- en offline.

Prettig geholpen door het personeel.