Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2429 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Marc Berens 27-08-2013 Via de website gekocht

Snel en communiceren goed en duidelijk

Aanbeveling
Steekt boven de rest uit

JordW 27-08-2013

Bij het bestellen van meerdere items werkt de telefoon handiger

Bij het bestellen van meerdere items werkt de telefoon handiger en kan je (soms?) een betere prijs bedingen

Zeer uitgebreid

Aanbeveling
Aan iedereen die goede prijs/kwaliteit wenst

Arwen78 27-08-2013

Gemakkelijk bestellen via internet.

Super montageservice!

Aanbeveling
Voor weinig geld een gemonteerde goedwerkende afwasmachine!

kasd 27-08-2013

Ik hoefde zelf niets te doen behalve de boel bij elkaar te klikken

Perfect geleverd en een scherpe offerte gekregen

Jullie hebben echt alles

Extra toelichting
Ik zou iedereen keukenloods aanbevelen, het is echt een perfecte levering geweest voor een mooi bedrag.

T Niemeijer 27-08-2013 In de winkel gekocht
Zaandam

dat behoeft och geen motivering, een acht is toch heel mooi?

herhaling van boven

Assortiment
hoezo motiveren? een 9 !!

prima geholpen!

Extra toelichting
Dit is een beetje raar, steeds moeten motiveren terwijl ik heel tevreden ben. Ik doe dan ook de suggestie pas om een motivering te vragen als met een laag cijfer wordt beoordeeld.

Raymon69 27-08-2013

duidelijk en overzichtelijk

De verkoper heeft kennis van zaken en heeft over meerdere merken informatie gegeven. Hij heeft voor ons ook informatie op internet gezocht.

Assortiment
Voldoende keuze in meerdere prijs categorieen.

Aanbeveling
Goede prijs,goede kwaliteit en voldoende keuze.

goed 2 27-08-2013

is heel makkelijk via internet

was zeer goed

genoeg te zoeken

Aanbeveling
omdat het voordelig is en goed spul

Extra toelichting
de online shop maar ook de winkel zelf is goed en zeer vriendelijk personeel

maks1970 26-08-2013

met 1 telefoontje was het geregeld

Product was niet meer leverbaar. Er werd zelf gebeld met de leverancier tevens werd er meegedacht voor een andere oplossing en die heb ik ook gekregen.

Aanbeveling
Goede service en ze denken met je mee.

PeterHuismusic 26-08-2013

Makkelijk te bestellen., handige indicatie van de levertijd en goeie mailings over de bestelling en bezorging.

Geen klantenservice hoeven in te schakelen. Mailings met informatie over onze bestelling waren duidelijk en op tijd.

Assortiment
Levertijd verschilt per product, maar zoals gezegd is de indicatie een goede pluspunt. Meeste producten zijn direct leverbaar.

Aanbeveling
Door de scherpe prijzen, duidelijke en tijdige levering weet je waar je aan toe bent. Heel fijn online winkelen zo.

Extra toelichting
Alles is gezegd; meeste producten direct leverbaar. Levertijd is duidelijk en de informatievoorziening ook.

Spoelbakje 25-08-2013

Snel en makkelijk zoeken en vinden!

Ruime keuze

Aanbeveling
Een goed en betrouwbaar adres

Extra toelichting
Hartelijk dank, zeer tevreden: snel en voordelig!

sandrolosgrande 25-08-2013 In de winkel gekocht
waddinxveen

makkelijk bestellen

nvt

ruim assortiment

tevreden

Extra toelichting
Goede winkel, volgende keer zou ik er weer bestellen

fam van bruggen 24-08-2013 Via de website gekocht

duidelijke site

afhandeling goed, vriendelijke chauffeur, goede communicatie over aflevering

uitgebreidt!

Aanbeveling
zeker, goede service en afwikkeling

berend1967 24-08-2013

heb op de websit gezien wat ik wou en heb op de vestiging het opgehaalt en betaald.

goed geholpen en geadviceert

Assortiment
ruim aan bod van alle dingen

surfboy 23-08-2013

Product makelijk te vinden.
Goede uitleg

zeer snelle levering, en op tijd volgens afspraak

genoeg keuze

zeer zeker

Extra toelichting
Makkelijke site, product netjes afgeleverd volgens afspraak.

BERTJENNY 23-08-2013

De winkel was voor mij 8km,nog nooit in een webwinkel geweest,leek mij een mooie keukenstudio. Was ook zeer verbaast dat er een prachtig en aangekleed assortiment aanwezig was.Levertijd uurtje later word ik al gebeld voor de bezorgdata

Assortiment
de keuze is verbluffend wat ik wilde was er. de prijs was elders hetzelfde maar excl bezorging de conkurent kon wel erg in prijs verschillen

Aanbeveling
Ik had een moeilijk produkt nl;inbouwcombi koelvries.als er goed naar mijn inbouwtekening was gekeken had ik achteraf een ander model gekozen wat zonder de kast te verbouwen er waarschijnlijk zo in kon.
Maar er is duidelijk gezegd dat het paste dat was waar,niet wetende dat ik de hoogte moest veranderen etc
Geen een andere winkel wees mij erop,maar als je het gaat inbouwen dan merk je pas dat het anders kon!

Extra toelichting
Ik heb een produkt gekocht voor een mooie prijs,nooit geweten wat een webwinkel zo gelikt eruit kon zien en dat als eerste aankoop.En zelf 38 jaar deze handel in de winkel werkzaam ben geweest,ik voelde mij thuis. Ik heb veel verjaardagen voor de boeg dus het gaat hierover Bedankt Bert.

j.langenberg 23-08-2013 Via de website gekocht

Je kunt rustig in je eigen beschikbare tijd een artikel uitzoeken.

Nadat ik zelf vergeten was te vermelden dat ook montage van het door mij gekochte apparaat gewenst was is dit binnen een paar minuten gewijzigd, zonder problemen.

Assortiment
Keuze uit vele apparaten en merken in diverse prijsklassen.

Aanbeveling
Ben zeer tevreden over Keukenloods en heb deze firma al aanbevolen bij vrienden en familie.

Extra toelichting
Omdat ik zeer tevreden ben over het gemak en de service van Keukenloods vind ik het op zijn plaats uw firma hiervoor een compliment te geven.

Hage Nap 23-08-2013 Via de website gekocht

Internet vervangingen van eerdere afzuigkap makkelijk te vinden, daarna prijs vergelijking. Bestellen gaat simpel bij de keuken loods.

Helaas was mijn bestelling niet juis en moest de afzuigkap retour. Hierbij is steeds gebeld en de afhandeing was uiterst correct en snel !!!

Betrouwbaar !!!

Harry frieskou 23-08-2013

Extra toelichting
Ik ben uitermate tevreden over de algehele afhandeling. Jammer alleen dat het alarm van de vriezer niet werkt wanneer je de deur open laat staan. Ik heb ondertussen hierover contact gehad met Miele Nederland.

BobBouwer 23-08-2013

bestelling gaat eenvoudig (besteld via telefoon op zaterdag) en snel.

wordt snel gereageerd op een(bij bestelling) vraag , alleen wordt de vraag niet beantwoord.

Assortiment
prima assortiment voor prima prijzen.

Aanbeveling
zeker, zie bovenstaande motivatie.

Wim Krop 23-08-2013 Via de website gekocht

Alles op dit gebied zoals het hoort. Snel en adequaat

Omdat ik nooit een 10 geef. Prima ondersteuning op ieder gebied.

Voor mij ruim voldoende

Zie boven

Extra toelichting
Simpelweg goed: service en prijs-/kwaliteitverhouding

O. van Ewijk 22-08-2013 Via de website gekocht

Beoordeling voor de vaat wasser is positief, en kon deze snel en makkelijk bestellen op de site.

Snel kunnen bestellen, vaatwasser is op voorraad en de zelfde dag nog opgehaald in Opmeer.
Ben daar vriendelijk geholpen.

Assortiment
Er zijn vele merken en je kan dan niet alles op voorraad hebben, de vaatwasser met betrouwbare merken zijn aanwezig.

Aanbeveling
Ik kan deze webwinkel aanbevelen voor de correcte behandeling, keuze en service.

Extra toelichting
Ik zou hier zeker nog een keer kopen als ik iets nodig heb en dit zit in het assortiment.

amyblokker 22-08-2013

Alles was erg duidelijk en goed leesbaar.

Alles ging vrij vlot maar ze zeggen voor zo laat geleveerd zo laat in huis dat was niet zo.

Assortiment
bij jullie was het goedkoopst daarom bij jullie gekocht

Extra toelichting
Alle is goed verlopen. Veel produckten op de site en was duidelijk.

Friso Keuris 22-08-2013 In de winkel gekocht
Zaanstad

In de winkel is er voldoende uitleg die ter zake doende is. In mijn geval met het aanschaffen van een inductieplaat is er genoeg te vertellen. Het weglaten van de stekker blijft altijd raar voor een consument totdat de elektricien thuis bezig is.

Assortiment
Volgens mij is er een bijzonder rijke hoeveelheid aan merken aanwezig.

Aanbeveling
Aanbeveling is hoeveelheid, ligging, prijs en bereid bij aanschaffing van meerdere producten een aantrekkelijke prijs te maken.
Ervaring met garantie heb ik niet omdat het apparaat het naar wens doet.

Extra toelichting
Het betreft een winkel met ruime keus, prettig personeel dat vriendelijk en ter zake uitleg geeft.

Joker2013 22-08-2013

Wat langere levertijd (5 dagen)maar wel een deskundige installatie.

Ron Wijfjes 22-08-2013

Via internet bestellen en de volgende dag in huis. Makkelijker kan het volgens mij niet!

De vaatwasser werd keurig volgens afspraak geleverd.

Assortiment
Ruim voldoende aan allerlei apperatuur

Aanbeveling
Perfect in orde van bestellen tot afleveren!

sk78 22-08-2013

makkelijk te vinden, bestellen te leveren

ik werd goed op de hoogte gehouden, hoefde zelf geen actie te ondernemen. afspraak voor levering werd keurig nagekomen

makkelijk, snel, goede prijs

Marion Sera 22-08-2013

Dmv een telefoontje voor extra info en shoppen op de site is het heel snel en gemakkelijk winkelen.

Superaardig en behulpzaam! Alles werd precies uitgezocht en binnen een uur werd ik teruggebeld! Ook monteur was superaardig en snel!

Assortiment
Ik wist precies wat ik zocht dus verliep alles heel snel! Topadvies over het model wat ik het beste kon nemen!

Aanbeveling
Er is veel , advies is vriendelijk en supergeduldig, service is top! Ik geef het aan iedereen door!

Superzaak!Vriendelijk personeel! Topservice!

Enrico van Steen 22-08-2013

6,8

het artikel stond goed vindbaar op de site

meteen goed geregeld

Assortiment
jullie hebben steeds in huis wat onze klanten nodig hebben

Aanbeveling
niet , laat ze het maar via mij kopen daar heb ik meer aan.

Extra toelichting
prima zaak, alles wordt volgens afspraak geleverd en op tijd

Smit-x 22-08-2013

Makkelijk bestellen, snel in huis!

Extra toelichting
Makkelijk online besteld en de koel-vries combi de volgende dag al in huis. Super! (Wel lange wachttijd aan de telefoon toen ik 1 dag na levering wilde bellen omdat de oude combi nog niet was afgehaald zoals was beloofd door de chauffeur die de nieuwe bracht.)

Poppe R 22-08-2013

Eenvoudig een product zoeken en bestellen. Bij de bestelling werd zelfs voor dezelfde prijs een alternatief geboden dat nieuwer was. Top!

's Avonds besteld als 'spoedlevering' en de volgende dag vanaf 10.00uur was te zien rond welke tijd het geleverd zou worden (marge van 2 uur).

marikeaalmoes 22-08-2013

De zoekfunctie brengt je snel naar wat je zoekt, ook bestellen gaat snel.
De indeling van de website vond ik duidelijk.
Toen ik eenmaal gekozen had was het betalen heel makkelijk. Ik hoefde niet meer gegevens dan gemiddeld in te vullen. Het bestelproces ging heel makkelijk en snel.

De levertijd was later dan gewenst maar nog steeds binnen 5 werkdagen, ivm de hittegolf was de drukte hoger dan verwacht. Ik werd wel de dag na bestellen gelijk gebeld om een afspraak voor levering en installatie te maken. Levertijden kon ik de dag vantevoren opzoeken op internet. Er is ook nog een half uur vantevoren gebeld zodat ik kon zorgen dat ik thuis was.
Levering en installatie gingen zeer voorspoedig, ik vind dat ik heel professioneel, snel en gezellig ben geholpen!

Fijn dat de koelkast gelijk werd meegenomen. Jammer dat de verpakking niet kon worden meegenomen, dit wist ik vantevoren maar het zou het geheel wel helemaal ideaal maken.

Voor het naar boven brengen van de koelkast is 15 euro in rekening gebracht, dit vond ik overbodig. De afstand van deur tot keuken is klein.

Assortiment
Het type koelkast dat ik zocht was aanwezig van verschillende merken en prijzen.

Extra toelichting
Ik ben heel tevreden, ik heb gevonden wat ik zocht en kon dit snel en makkelijk bestellen. Afpraak maken ging heel professioneel en prettig, net zoals het leveren en installeren!

Timmerbedrijf RoB 22-08-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Lekker dichtbij

Super alles netjes op tijd

Assortiment
Er is genoeg en voor iedereen zit er wel wat tussen

Zeker weten

007-Hans 21-08-2013

spreekt voor zich

komen afspraken na.

Assortiment
te weinig gezien van de site om een hogere of lagere beoordeling te kunnen geven.

waarom niet.
Ze zijn scherp geprijst en komen afspraken na.

Extra toelichting
Al vaker spullen gekocht en altijd nog een goede ervaring gehad.

BBBBBB123456 21-08-2013

Ik had geen mail ontvangen met het tijdsblok van levering, was daardoor een hele dag kwijt die erg kostbaar is. Jammer want het werd wel van te voren medegedeeld dat ik het kon opvragen op de site echter dit ging niet

Lesseux alexis-Bryan 21-08-2013 Via de website gekocht

Vriesvd 21-08-2013

De webshop is rechtdoorzee, geen overbodige klikken nodig. Ook het zoeken naar een bepaald artikel, op merknaam of artikelnummer is goed doordacht. Aanrader.

Zoekend naar een Hotpoint vaatwasser die mij door een kennis was aangeraden kreeg ik een knop 'Alternatief dagen deal'. Dit bracht mij tot een vaatwasser die maar liefst EUR 140 duurder was, maar die ik voor de veel lagere prijs van het oorspronkelijke artikel kon kopen. Dus EUR 140 korting op een prijs van EUR 529, dat scheelt genoeg!
Telefonische vragen over enkele producten werden met voldoende kennis van zaken beantwoord.
Als de levertijd was geweest zoals op de website vermeld was zou ik een 10 geven, echter 'De volgende dag geleverd' werd '5 dagen levertijd', vandaar een 9 voor service

Assortiment
Voor mij voldoende, ik zocht alleen nieuwe vaatwasser en ik kon kiezen uit honderden.
Alle bekende merken zijn vertegenwoordigd, van Ariston tot Zanussi.

Aanbeveling
Goedkoop, goede service, vragen worden correct beantwoord, redelijk snelle levering

Zie afzonderlijke punten.

Augustus 2013 21-08-2013

7,3

Bij afhalen was het pakket enige tijd niet te vinden, maar het kwam allemaal goed.

Vriendelijk geholpen, beetje weinig humor, deze verkoper.

Assortiment
Ik zocht iets speciaals en kon kiezen uit 1. Maar wel fijn dat jullie het hadden!

Extra toelichting
Veel keus en goede kwaliteit p

Lydia100 21-08-2013

Via internet is het veel gemakkelijker zoeken

Prima. Ruim van te voren word je gebeld en de afspraak wordt zelfs 1 dag voor de afspraak nogmaals bevestigd.

Extra toelichting
Goed en betrouwbaar bedrijf. Perfect !

Gert-Jan Wveen 21-08-2013

Bestelling verliep soepel, advies in de winkel ook

Vlotte afhandeling van de bestelling. Goede dienstverlening in de winkel (Waddinxveen)

Assortiment
Voldoende assortiment, dat het niet nodig maakt om tevens bij een andere keukenzaak te gaan kijken

Aanbeveling
Goede dienstverlening, heldere communicatie. Wel een wat rommelige showroon / winkel.

Extra toelichting
Over het algemeen zeer tevreden. Punt van aandacht voor keukenloods is de presentatie in de showroom. Die kan wel netter en overzichtelijker.

Marjo1912 21-08-2013

Ooijevaar 21-08-2013 Via de website gekocht

duidelijke website

neemt oude spullen mee

keuze te over

goede prijs kwaliteit verhouding

Mylo03 21-08-2013

Vriendelijke mensen ad telefoon. Prima service bij de verkoop punten.De brengservice heeft zeer correcte en vriendelijke mensen in dienst. Al met al een zeer dikke verdiende 9!

Assortiment
ruim assortiment diverse prijs klassen voor iedere beurs voldoende keus!

Aanbeveling
Prima geholpen goede vriendelijke en kundige medewekers

Extra toelichting
Kortom een zeer tevreden klant. Ruim assortiment. Eerst uitgebreid op internet alles vergeleken maar uiteindelijk toch in de winkel besteld. Afspraken worden per mail bevestigd en prima nagekomen. fijne bijkomstigheid is dat het bedrijf zaken doet met een zeer correcte transport service!

Marcel Verhagen 21-08-2013 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuid-Oost

Duidelijke webwinkel waarin je een voorselectie kunt maken om deze fysiek in de winkel te bekijken

Prima service van een verkoper die verstand van zaken heeft en je niet het duurste product probeert aan te smeren

Assortiment
In de webshop lijken en stuk meer producten te staan dan in de winkel

Extra toelichting
Prima service in de winkel, mooie producten voor een prima prima. Alleen de afleverservice liep niet soepel; de 3 producten zouden op donderdag worden geleverd en uiteindelijk had ik alles -na drie keer verzetten- pas op dinsdag compleet

Huub Geurts 21-08-2013 Via de website gekocht

Via internet besteld en de volgende dag in huis.

Veel keus.

Aanbeveling
Het gemak van thuiswinkelen.

Extra toelichting
Het gemak van betrouwbaar aankopen doen via internet. Betaling bij aflevering!

Dvgjbx dg 21-08-2013

Roxane 21-08-2013 In de winkel gekocht
Zaandam

Ik heb een 6 ingevuld omdat ik niet online heb besteld, maar in de winkel.

Service was goed. Ik werd prima geholpen in de winkel. Er werden ook prima alternatieven aangeboden. Ik had van tevoren telefonisch gevraagd naar het bezorgen, met name het naar boven brengen. Dit kon tegen bijbetaling. De bezorgdienst wist van niets, hij reed zelfs alleen, dus naar boven brengen was eigenlijk geen optie. Omdat het in mijn geval om een oven en gasplaat ging, was de chauffeur zo aardig om het naar boven te brengen, maar anders had ik echt een probleem.

Assortiment
Assortiment was ruim voldoende met goede prijzen

Aanbeveling
Mooie zaak met mooie keukens met voldoende keuze aan apparatuur

Extra toelichting
Prima winkel, goede service, ruim assortiment. Het is een 8 waard.

finefleur 21-08-2013

Winkel is in de buurt

Vriendelijk en deskundig personeel

Ruime keuze

Goede ervaring

Extra toelichting
Bij een volgende aankoop zou ik zeker weer bij keukenloods gaan kijken

A 28 21-08-2013

Extra toelichting
Zeer tevreden over gehele afhandeling van bestelling tot levering. Echt een aanrader deze site.

Anita Verdonk 21-08-2013 Via de website gekocht

Duidelijk, ook mensen die niet veel via het internet kopen, zoals ik, vond toch mijn weg gemakkelijk. Wat vertrouwen geeft is dat er ook een fysieke winkel aanwezig is zodat je als klant zaken doet met een bedrijf dat ook in werkelijkheid bestaat.

Goed, terzakekundig. Alleen bij maken van afspraak voor planning was de bereikbaarheid iets minder (daarom geen 10). Verklaarbaar vanuit vakantieperiode en drukte. No hard feelings.Dame was zeer professioneel aan de telefoon en welwillend om passende afspraak te maken.
Nette hardwerkende monteur/installateur ter plekke.

Ruim assortiment.

Aanbeveling
Ik beveel jullie wel aan..

Extra toelichting
Plezierig om zo zaken te doen

zwarts50 21-08-2013

een telefoontje en alles wordt voor je uit handen genomen

ook als de situatie iets anders is dan gepland wordt het gewoon geregeld

Aanbeveling
fijne manier van behandelen en aardig en kundig personeel