Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20010 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3186 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Benno12 16-06-2014

goede website

Van Oorschot1970 16-06-2014

we hadden eerst via internet contact opgenomen naar aanleiding daarvan werden we gebeld om het een en ander met ons door te spreken omdat we zoveel dingen nodig hadden

uitstekend, meedenken met ons

veel keus

Aanbeveling
grote sortering goede prijs goede service

Extra toelichting
volgens mij heb ik genoeg gemotiveerd. Het was gewoon allemaal goed, geen klagen

klus 1412 16-06-2014

5,8

ruime keuze

zeer slechte ervaring met aflevering< eerste niet afgeleverd volgens afspraak ook geen comtact op genomen en de tweede ook nog eens een verkeerd artikel die ik zelf maar heb omgeruild bij het magazijn en de laatste de beloofde staan tafels leuk om er mee te atverteeren maar je krijgt ze niet.

Aanbeveling
eerst maar eens aan de service gaan werken, dan kijken we weer verder hoop dat ze hun afspraken nog nakomen

Officiele reactie van Keukenloods 17-06-2014

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent.

Helaas kan ik op de naam 'klus 1412' geen order vinden.
Kunt u uw gegevens sturen naar info@keukenloods.nl dan kan ik bekijken wat er in uw geval mis is gegaan.

Mocht u inderdaad 2 artikelen van hetzelfde merk hebben besteld waar de actie voor loopt, dan stuur ik u de wk statafel zsm toe. Voor het ongemak maak ik er 2 van.

Alvast veel kijk plezier aan de WK statafel!

Onze excuses voor het ongemak, ik hoor graag van u.

BertSt 16-06-2014

Bekijk en vergelijk het aanbod op de site en de reviews

Snelle en vlotte levering kan niet mooier en beter.

Assortiment
Heel uitgebreid/voldoende keus en informatie.

Aanbeveling
Alles wordt geleverd zoals wordt aangegeven/perfect

Extra toelichting
Ik zal zeker ook voor andere artikelen eerst op deze site kijken voor het assortiment en prijs kijken.

C Foppen 16-06-2014 In de winkel gekocht
Zaandam

Tijdens het uitzoeken ging het heel gemakkelijk , ik was van te voren nogal nerveus maar xx, van Keukenloods Zaandam, maakte de keuzes voor ons redelijk gemakkelijk

Het bleek dat de oven een andere handgreep had dan de combi/ magnetron , en na 1 telefoontje, werd het omgeruild. Nog binnen diezelfde week!! :-)) hele goeie service

Assortiment
Ruime keus, voor iedereen wat wils!

Aanbeveling
Ik zou keukenloods zeker aanbevelen.

Extra toelichting
De keuze werd met behulp van De verkoopadviseur gemakkelijk gemaak, de keuken is prachtig, hele mooie materialen. Ik ben er heel blij mee. En omdat ik Nooit iets win hoop ik ook op die rode Kitchenaid. Hij zal waanzinnig mooi staan in de keuken!!

Mariska777 16-06-2014

Goed contact via de mail/telefoon/sms,onze vaatwasser was heel snel geleverd!

Aanbeveling
Goede en snelle service, wij zijn tevreden

Snelle en duidelijke service

slager 1966 16-06-2014

goedkoper,service....keuze genoeg

naam61 16-06-2014

Overzichtelijk en netjes

Gezellig en met kennis

Precies genoeg keuzes

Aanbeveling
Omdat je keurig ,correct en met alle tijd en advies geholpen word

Extra toelichting
De aankoop gaat met kennis en met goed advies.De afhandeling is ook prima gegaan en de plaatsing is snel en met veel kunde gedaan.

D.Kolk 16-06-2014 Via de website gekocht

wat eenvoudig juiste product te vinden en te selecteren op levertijd / prijs

prima telefonische informatie mbt opvragen vd levertijd op de leverdag

Assortiment
ruime keuze uit diverse koelkasten die we zochten

Aanbeveling
zeker aanbevelen vanwege prijsniveau en korte levertijd

Extra toelichting
prettig dat je tot s'avonds laat kan bestellen en vlgd dag geleverd wordt

angela kloosterman 16-06-2014

Zer eenvoudig te bestellen en goede details

Niet nodig gehad

Assortiment
Precies de zeepdispenser gevonden die we nodig hadden

Extra toelichting
Kwamen voor onze zeepdispenser bij keukenloods terecht, zeer eenvoudig te bestellen en de levertijd was goed!

erik 1972 16-06-2014

makkelijk te bestellen

gewoon goed

genoeg keus

zeer snel en makkelijk

Extra toelichting
lekker makkelijk en niet te duur

Gaskookplaat 16-06-2014 Via de website gekocht

goede en duidelijke website.snelle levering

op tijd bezorgd en omruilen was geen probleem. Goed contact met de vervoerder. Enige mindere was, dat ik niet meteen een bevestiging kreeg van mijn omruiling.

voldoende keus

zie bovenstaande

beavos 16-06-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Het is makkelijk om te vinden, werd nog gebeld dat ik een frame teveel besteld had en vlotte levering. Kortom goed.

Blender 1 16-06-2014

Extra toelichting
In alle opzichten prettig zakendoen met de keukenloods.

23kame 16-06-2014

Alles was simpel en duidelijk.

Levertijd boven verwachting.

Extra toelichting
Ik heb het rechtstreeks besteld,dus kan ik geen oordeel over de winkel geven.

gerda1212 16-06-2014

Prima online te bestellen0

Geleverd wat besteld was, envriendelijk aan de telefoon

Assortiment
Keus genoeg inhetgeen ik wilde bestellen

Niets negatiefs

LadaNiva 16-06-2014

goede service

JanHendrikK. 16-06-2014

nadat de keuze was gemaakt was het bestellen een fluitje van een cent.

de bestelling is supersnel geleverd. betalen bij aflevering is ideaal zeker als je de leverancier niet kent.

Assortiment
we hebben gericht gezocht. hadden daardoor ook geen andere opties/merken/types nodig.

Aanbeveling
alles is uitstekend verlopen. zijn zeer tevreden.

Extra toelichting
We zijn zeer tevreden over de geleverde BBQ. Het product is precies zoals we verwachtten, is supersnel geleverd, achter het huis neergezet. We hoefden zelf alleen nog maar te betalen ;-)

Sasvs 16-06-2014

makkelijke website alles goed te vinden.

perfect hadden een scheur in een pannendrager van het fornuis, 1 mailtje en er werd meteen een nieuwe toegestuurd!! als dat geen service is.

Assortiment
alles voor je nieuwe keuken is aanwezig. zonder problemen!

Aanbeveling
prima service, prima assortiment, gewoon top!

Inge van der Heijden 16-06-2014

even bellen, en product werd besteld

Bij afhalen was er zelfs iemand die product in mijn auto zette!

Assortiment
er is alles wat je maar kunt bedenken

Aanbeveling
altijd - gemak, dichtbij, goede service

Extra toelichting
ben zeer tevreden over mijn aankoop en de snelle service van medewerkers.

Jeroen Steenhoek 16-06-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website

je krijgt de service die je verwacht, transportplanning wordt prima gecommuniceerd

Assortiment
ruim assortiment in diverse prijsklasses

Aanbeveling
Positieve ervaringen delen wij graag

Jeannette1955 16-06-2014

het gemak van on line bestellen vind ik helemaal geweldig, ik ben invalide dus kom niet zo gemakkelijk de deur uit. En pinnen kan bij aflevering of cash betalen, dus dat is ook gemak. En gemak dient de mens

de service vind ik ook geweldig, ik heb een paar keer telefonisch contact met Robert en Justin gehad en ze hebben me prima geholpen.

Assortiment
jullie hebben een ruim assortiment heb ik op de pc gezien en dat is altijd prettig natuurlijk.

Aanbeveling
In hoge mate natuurlijk, ik heb tegen al m'n vrienden en bekenden gezegd dat ik een keramische kookplaat van Keukenloods heb.

Extra toelichting
Het gemak, de service en het assortiment is goed dus wat wil een mens nog meer. Omdat ik invalide ben kom ik nooit bij dergelijke winkels, dus dit was voor mij een uitkomst en als ik nog eens een dergelijk apparaat nodig heb weet ik waar ik moet zijn. Bij Keukenloods dus.

Triko 16-06-2014 In de winkel gekocht
zaandam

Alles in 1 overzichtelijle winkel

Alles kon geregeld worden zonder extra moeite en of haken en ogen....

Duidelijk

Extra toelichting
Goede service snele aardige medewerkers verstand van zaken.... Top

Henk Molenaar 16-06-2014 Via de website gekocht

Vrijdagavond gebeld, kon de vaatwasser zaterdag al afhalen

Keurig en snel geholpen

Assortiment
Voldoende keus uit div. merken

Aanbeveling
Dat gun je iemand anders ook z'n goed behandeling

Prima geholpen

olivier12345 16-06-2014

de website is heel duidelijk je hoeft er niet lang op te zoeken! Zeer gebruikers vriendelijk!Ook het maken van een afspraak met de monteur is Super simpel en makkelijk en zo gedaan!!!

is werkelijk top!

Assortiment
is ruimschoots voldoende ... er is keuze genoeg!

Aanbeveling
zeker zullen we dat doen bij familie vrienden en kennissen en collegae!

Henny van Schaik 16-06-2014 In de winkel gekocht
amsterdam zuid oost

Scherpe aanbieding

Prima te woord gestaan in de shop

uitgebreid en luxe

Gewoon mooie winkel

Nikkii11 16-06-2014

-Esther- 16-06-2014

2,2

Het is heel gemakkelijk om hier iets te bestellen, maar je weet van tevoren niet of je daadwerkelijk hetgeen gaat ontvangen dat je hebt besteld.

Onze inbouwkoelvriezer was op en ik ben op zoek gegaan naar een nieuwe exemplaar van hetzelfde merk. Gevonden bij Keukenloods, bij de levertijd stond 1 á 2 dagen indien op voorraad bij de leverancier, ik heb eerst even gebeld om te vragen of de koelvriescombi op voorraad was, dat bleek geen enkel probleem. Ik heb dan ook de koelkast besteld, bij het bestelformulier heb ik geschreven dat als de koelkast niet op voorraad was, ik graag nog even overleg wilde. 2 dagen later werd ik gebeld om een bezorgdag af te spreken. Toen kwam de dag van levering, ik heb onze oude koelkast buitengezet en toen de nieuwe werd bezorgd, werd de oude meegenomen. Nadat ik heb betaald en de chauffeur heb uitgelaten, zie ik een ander merk op de verpakking van onze koelkast. De chauffeur was nog bezig en ik heb aan hem gevraagd of mijn bestelling wel klopte. Op zijn advies keek ik op de bon en daar stond dat dit de luxere opvolger was van de koelkast die ik had besteld. Ik was verbaasd, er wordt zonder overleg een ander artikel bezorgd. Ik heb heb typenummer van de koelkast gegoogeld en niet alleen was hij bijna overal veel goedkoper tot (€ 130) dan de koelkast die ik had besteld, het bleek ook nog eens een A+ en dat terwijl ik een A++ had besteld. Ik heb contact opgenomen met de Keukenloods. De medewerker zei eerst dat dit een veel betere koelkast is, dus dat ik heb geboft. Bovendien vertelde hij dat dit ook een A++ koelkast was, op de bon stond dit ook. Op mijn bezwaar dat de koelkast volgens de fabrikant een A+ koelkast is, gaat de medewerker niet in, hij stapt er overheen en zegt dat mijn informatie niet klopt. Ik kan een korting van € 92,00 ontvangen omdat de koelkast elders veel goedkoper is. Ik besluit er nog even over na te denken en bel een kwartier later terug. De tweede medewerker biedt nog meer korting en benadrukt dat dit dat wel een A+ en geen A++ koelkast is, maar dat die paar 'eurootjes' per jaar niet veel uitmaken. Ik besluit de koop te ontbinden.

Assortiment
Ik vind het moeilijk om dit te beoordelen. Ik kreeg een compleet ander artikel en de koelkast die ik wilde bestellen bleek niet te leveren.

Aanbeveling
Absoluut niet. Ik heb 3 dagen zonder koelkast gezeten, heb al het eten weg kunnen gooien, moest in allerijl op zoek naar een andere koelkast en heb mij enorm geërgerd.

Extra toelichting
Dat de koelkast niet leverbaar bleek kan gebeuren en dat is niet zo erg, dat er echter zo maar, zonder enig overleg een vervangend artikel wordt geleverd, dat niet eens aan dezelfde specs voldoet, kan absoluut niet. Geen enkele medewerker heeft zijn excuses gemaakt of gezegd dat het vervelend voor ons is. Dat is misschien nog wel de grootste shock. De desinteresse en het feit dat men op de bon heeft gezet dat het hier wel om een A++ koelkast gaat, onbegrijpelijk en stuitend.

Beste Esther,

Ik heb uw order bekeken en ik hoopte dat ik zou vinden dat u geen gelijk had, maar helaas voor ons heeft u helemaal gelijk.

In uw order is alles misgegaan wat er mis kan gaan.

Het is dan wel achteraf en na een slechte review, maar onze excuses hiervoor.

Bij navraag bij AEG blijkt de geleverde koeler inderdaad geen A++ te zijn en deze had nooit zonder overleg als alternatief aangeboden mogen worden. De specificaties op onze site heb ik meteen aangepast.

Omdat u eten heeft weg moeten gooien maken we 30 euro naar u over om u te compenseren.

Nogmaals onze excuses.

Michel Exel 16-06-2014 Via de website gekocht

Alles is overzichtelijk en makkelijk te bestellen.

Er ging met de bestelling niet
helemaal correct, maar ik werd per e-mail op de hoogte gehouden en telefonisch netjes te woord gestaan!

Assortiment
Ruime keuze en kwalitatief hoogwaardige producten

Aanbeveling
In ruime mate, internetwinkel komt afspraken na,callcenter medewerkers nemen tijd voor zijn klanten en correcte aflevering

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over deze de keukenloods, wat ze beloven komen ze na.

M van de Vlasakker 16-06-2014 In de winkel gekocht
Gaanderen

Gemak dient de mens en dat is hier wel op het juiste adres.

Na alle uitleg wordt de bestelling geplaatst en alles verder door keukenloods geregeld zoals het afleveren met een bevestiging via sms en mail voor de juiste datum en tijd.

Assortiment
Wat niet in de keukenloods vooradig is kan toch besteld worden want de informatie van het betreffende apparaat hebben ze wel in huis.

Aanbeveling
Ons is het prima bevallen de verkopers zijn vriendelijk nemen de tijd en zijn zakendeskundig wie wil dat niet!

Extra toelichting
Heb mijn duidelijk mening al gegeven. Had nog nooit van de keukenloods gehoord maar zal door deze ervaring haar zeker vaker bezoeken.

Tommie de hond 16-06-2014

In de winkel bestellen en geen bezorg kosten

Netjes geholpen volgens afspraak stond de koeler klaar en er werd geholpen om de koeler in de auto te zetten.

Assortiment
bijna alles hebben ze er

Service en assortiment

Remcoq 16-06-2014

Verkoper wist na opgeven van de maten van het inbouw apparaat direct welke wel en niet zou passen. Daar werd een selectie gemaakt en goed en duidelijk uitgelegd hoe de apparaten werkte. voor en nadelen.

Assortiment
Er was een geruime keus uit de apparaten die wij zochten.

Aanbeveling
Winkel is overzichtelijk en verkopers zijn goed op de hoogte van de apparaten.

Extra toelichting
Prima winkel met kundig personeel om je aankoop te vergemakkelijken.

Sarina0206 16-06-2014

Makkelijk besteld & belaald

Goed niet nodig geweest om te bellen. Product was ook snel geleverd!

Ruime keus gas op glas

Aanbeveling
Goede prijs en goede kwaliteit

Extra toelichting
Ik zou zeker nog een keer iets bestellen mogt ik iets nodig hebben en zal ook zeker de winkel aanraden. Ik heb verder niks op aan te merken het was gewoon allemaal goed zoals het hoort.

P Roefs 16-06-2014 Via de website gekocht

goede communicatie via internet en de telefoon

snelle bezorging en erg vriendelijke chauffeur

ik had erg veel keus

de afwikkeling gaat super
en bestellen is makkelijk
en niet duur

Moza 16-06-2014 Via de website gekocht

Aanbeveling
Duidelijke website, snelle reactie en snelle levering, top!

J. Kist 16-06-2014 Via de website gekocht

goed telefonisch overleg

Alextine 16-06-2014

winkel in Gaanderen prima te bereiken met goede parkeermogelijkheid!
Heel goed assortiment en wat mij aangaat hele goede persoonlijke service. Er werd alle tijd vrijgemaakt en ik kon nog blijven lunchen ook!!

Assortiment
Ik kon kiezen uit meer dan voldoende materialen!

Aanbeveling
aanbevelen door mijn uitstekende ervaring!

Extra toelichting
in alle opzichten voortreffelijke Keukenloods!!

Gary1640 16-06-2014

Extra toelichting
Product kwam binnen op afgesproken levertijd, tot nog toe werkt het goed. Een paar vragen die ik voorafgaand aan dat tijdstip had werden ook goed beantwoord door de zeer goed bereikbare servicedesk.

Roy Simon 16-06-2014 Via de website gekocht

Lekker vanuit thuis bestellen, gewoon super !

Telefonisch besteld, super service.
Levering ook super..

Assortiment
Groot assortiment, als je het hier niet kunt vinden dan ligt het toch aan jezelf

Aanbeveling
We hebben onze ervaring al met heel veel vrienden en familie gedeeld...
Wij raden keukenloods bij iedereen aan.

Extra toelichting
Zeer tevreden met de afhandeling, ook wat heel erg fijn is dat bij de chauffeur kunt pinnen, zodat je niet met geld in huis hoeft te zitten.

r.sonnega 16-06-2014 In de winkel gekocht
zaandam

BW Kuiper 16-06-2014

Extra toelichting
Ik ben tevreden met de aankoop tot nu toe. Maar voordat het zover was.... In eerste instantie heb de kookplaat besteld via de site van keukenloods. De volgende dag werd ik gebeld, kon toen telefoon niet opnemen, heb teruggebeld en men wist niet waarvoor men had gebeld.(slordig) De volgende dag weer teruggebeld en toen wist met mij te vertellen dat de kookplaat niet meer leverbaar was!! Terwijl dit niet bij de bestelling zichtbaar was..... Dit klopt natuurlijk niet! Uiteindelijk de bestelling kunnen plaatsen bij een filiaal van keukenloods, waar de plaat nog wel leverbaar was. Dit wist men mij overigens bij het hoofdkantoor van keukenloods niet te vertellen.... Al met al verdiend de on-line bestelling niet de schoonheidsprijs, website is absoluut niet 'up to date'

Beste BW Kuiper,

Bedankt voor uw bestelling en vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent.

Als ik dit zo lees verdient de online bestelling inderdaad geen schoonheidsprijs.

Onze site wordt echter elk uur via synchronisatie met alle filialen 'up to date' gehouden.

Graag ontvang ik uw ordernummer op info@keukenloods.nl wat er in uw geval mis is gegaan.

Onze excuses voor het ongemak.

nomejema 16-06-2014

alle modellen naast elkaar vergelijken

goed gesprek aan de telefoon en hadden ook gelijk een oplossing

heb geen modellen gemist

Aanbeveling
gemakkelijk en een snelle sevice

Extra toelichting
we hebben nog een aantal apparaten op ons lijstje staan waarvan de levends duur om is dus binnen kort ook aan vervanging toe zullen zijn we gaan deze ook bij u op de site opzoeken. we zijn tevreden makkelijk te bestellen op je vraag een goed antwoord wij zijn tevreden.

irene plat 15-06-2014 Via de website gekocht

Merle1 15-06-2014

Extra toelichting
Snelle levering, goede service, vriendelijke telefoniste, blijf zo doorgaan, top!

zuigertje 757575 15-06-2014

Geen vriendelijke man. Ik voelde me juist opgelaten en niet koning te rijk of iets. Snap er niks vsn. De afzuigkap zit dan ook nog in de doos hier. Koolstoffilter geannuleerd omdat we toch een pijp naar buiten willen. O dan krijgt u geen wk voetbal. ???????

Aanbeveling
Niet. Sorry, maar kwam geen pakje boter kopen. Ik wilde informatie hen op goed geluk de kap gekocht maar had.em net zo goed online kunnen kopen ergens want ik weet nu nog niks.

Extra toelichting
Geen leuke ervaring sorry. Hoop iemand te vinden die het aan wil sluiten voor me en dat ie dan goed werkt en ik er nog blij van kan worden.

Beste heer/mevrouw Zuigertje,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.

Helaas kan ik onder bovenstaande naam geen order in ons systeem vinden. Ik ben echter zeer benieuwd in welk filiaal u de afzuigkap heeft gekocht.

De klant hoort inderdaad koning te zijn!

Kunt u uw gegevens sturen naar info@keukenloods.nl zodat ik kan bekijken in welk filiaal u geholpen bent en door welke verkoper.

Graag hoor ik van u.

Alvast onze excuses namens Keukenloods.nl

J. v. Dam 15-06-2014 In de winkel gekocht
Zaandam

Erg eenvouding om het product in de omvangrijke Winkle te zien en selecteren. Vervolgens met groot gemak thuisbezorgd. Klasse!!

Zonder enig aandringen antwoord op alle vragen met duidelijk advies.

sjaak huisman 15-06-2014 Via de website gekocht

binnen een dag in huis

na een bel weer een nieuwe en nog wat van de prijs af ook . Mijn magnatron was gevallen met inbouwen . maar is nu hele maal goed. nog bedankt er voor.

heel veel keuzen

Aanbeveling
een groot assortiment en een hele goede service en mensen die met je mee denken

Extra toelichting
in een woord geweldige zaak

berkeved 15-06-2014

Op afgesproken tijd geleverd door aardige vakman, jongeman, die de vaatwasser ging plaatsen, maar een collega nodig had met een speciale boor om een groter gat in de achterwand van de keukenkast te maken.
Binnen een paar uur kwamen twee andere jongemannen , uiterst beleefd en aardig en maakten alles snel voor elkaar, ze sloten de machine aan, stofzuigden de keukenvloer en namen alle verpakking mee. Mij zeer tevreden achterlatend met de nieuwe vaatwasser.

Prima assortiment, duidelijke informatie

Danny123456 14-06-2014

Tineke66 14-06-2014

Het bestellen gaat heel makkelijk en de keuze om bij aflevering of via ideal te betalen vind ik het prettig

duidelijke mail met bezorgtijd en de levering was keurig binnen de tijd.
De oude vaatwasser is meegenomen ondanks dat deze nog niet buiten stond!

Assortiment
voldoende keuze in verschillende prijsklasse

Aanbeveling
ben gewoon heel tevreden!

Extra toelichting
Duidelijke informatie, makkelijk bestellen, snelle reactie/ bevestiging na bestellen en keurige en snelle levering.