Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Keukenloods bestaat uit 1 internetshop en 13 echte winkels waarin heel veel apparaten en complete keukens staan opgesteld en heeft tevens 1 afhaalcentrum. Mocht je er dus via internet niet uitkomen dan kan je alle apparaten ook live zien in een van onze winkels. Onze medewerkers staan graag voor je klaar met goed advies en een kop koffie. Onze winkels hanteren dezelfde prijs als onze internetshop.

Deze score is berekend op basis van 2695 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

S2013 05-04-2013

Prima en snelle service! Het afhalen en betalen ging allemaal razend snel.
De oven zelf is ook zeker naar verwachting! Erg goed apparaat.

Aee74 05-04-2013

Netjes geholpen tijdens telefonische order.
Personeel denkt mee en stelt de juiste vragen om miskopen te voorkomen. In vergelijk tot de traditionele witgoed zaken.

Arno-15 04-04-2013

Goede en snelle afhandeling.
Reeds tweemaal eerder inbouw apparatuur gekocht.
Ik ben een tevreden klant die een volgende keer weer van keukenloods gebruik zal maken.

BeJeGe 04-04-2013

Met name de afspraken over moment van bestelling en betaling per PIN vond ik heel OK/
Fijn dat er een blok van 2 u in plaats van een hele dag of dagdeel kon worden afgesproken.

Corine170 04-04-2013

Snel, afspraken nagekomen en plezierig aan de telefoon. De volgende keer kies ik weer voor de keukenloods.

J.J.E. 04-04-2013

Via keukenloods diverse apparatuur besteld. Werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.
Wat mij ook aansprak is dat er bij levering pas betaald hoeft te worden. Had een combi-magnetron besteld die kennelijk niet meer leverbaar was. Kreeg hiervoor de nieuwere versie voor de prijs van het voorgaande model. Helemaal goed !! Ik kan iedereen aanraden keukenapparatuur via keukenloods te bestellen.

gina 1234 04-04-2013

Na bestelling enkele dagen later ontvangen was keurig verpakt en gelijk ingebouwd en werkte gelijk goed , dus een tevreden klant.

R. Kaagman 04-04-2013

Zoekfunctie op de site kan iets makkelijker. Vb selecteer mangetron en zoek op Siemens, krijg ik alle Siemens apparaten. Verder alles top

Officiele reactie van Keukenloods 05-04-2013

Beste R. Kaagman,

Bedankt voor uw beoordeling en opmerking.
Graag zou ik met u van gedachten wisselen over hoe wij onze zoekfunctie kunnen verbeteren.
Is het mogelijk dat u contact met u ons opneemt?
U kunt een e-mail sturen naar info@keukenloods.nl tav J. Langenberg, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Graag hoor ik van u.

M. van Keulen 04-04-2013

genoeg keus, bij onvoldoende voorraad een goed alternatief geboden, duidelijke bezorgafspraak ,nette levering

J. den Ouden 04-04-2013

Makkelijke website, scherpe prijs, zeer snelle levering, correcte behulpzame chauffeur.

Gewoon top !!!

kevin m. 04-04-2013

hier terrecht gekomen via kieskeurig.nl waren de goedkoopste plus het lezen van de reviews dat het een geweldige service heeft.
hier een bestelling gedaan en komen de afspraken naar.
24 uurs levering en vragen via de mail worden snel behandelt hier kan je met een gerust hard winkelen.
prijzen van het internet en service van een winkel

gjklasens 04-04-2013

Snelle afhandelijke, goede communicatie.

Gp20-34 04-04-2013

Het bestellen ging vlot.alles was mogelijk.
Er werd geleverd op de afgesproken tijd.
De koelkast werd zonder aarzeling en vriendelijk binnen gezet.

mooi

w vd bosch 04-04-2013

vele website bezorgt maar jullie zijn wel de beste tot nu toe met alles.het snelle bericht dat de magnetron die we op het oog hadden niet meer leverbaar was krijgt toen een andere voor de zelfde prijs hij was an ders duurder goed op hoogte van levering enzo.toppie

Enilocin 04-04-2013

Tot nu toe prima verlopen qua bestelling en levering. Bestellen per telefoon ging moeizaam omdat de verbinding constant verbroken werd, maar na op de site mijn gegevens ingevuld te hebben werd ik keurig terug gebeld.

Officiele reactie van Keukenloods 05-04-2013

Beste Enilocin,

Bedankt voor uw beoordeling.
Het klopt dat wij vorige week telefonisch slecht bereikbaar waren. Vorige week hebben we meerdere telefonische storing gehad. Onze excuses daarvoor. Gelukkig waren/zijn we via de website wel goed bereikbaar.

BiancaLagerweij 04-04-2013

Supergoede service. Het artikel was niet meer op voorraad, maar binnen paar dagen had ik deze al in huis. Mijn complimenten.

Heimen van Andel 04-04-2013

Gemakkelijke website om juiste product te kunnen kiezen. Tijdens de bestelling had ik iets fout gedaan, maar vanuit Keukenloods werd direct hulp geboden en de herstelactie ingezet. Bravo.

Elmanie 04-04-2013

de wasem kap werkt prima, is stil en dat is voor onze situatie heel belangrijk!
De aflevering is snel en keurig geregeld, waarvoor onze hartelijke dank!

Hengsdijk 04-04-2013

we hebben een heel goede ervaring met Keukenloods.
Aan de telefoon netjes te woord gestaan.
Bestelling precies op de afgesproken tijd geleverd.
Produkt in prima staat en hij werkt nog ook !

Tulp43 04-04-2013

Goede service, de magnetron die wij uitgekozen hadden was uit voorraad. Hiervoor kregen wij het nieuwere model voor dezelfde prijs en die werd de volgende dag al geleverd, top. Telefonisch snel contact en onze vragen werden prima en correct afgehandeld. Inmiddels hebben wij al een aantal aankopen bij Keukenloods gedaan, omdat het goed en goedkoop is en er is volop keus en de site is zeer overzichtelijk en je kunt makkelijk zoeken op de goederen die je wilt hebben. Heel prettig om te winkelen dus.

de wijde blik 04-04-2013

voor s avond's 24.00 uur besteld en echt de volgende middag om 13.30 in huis supper
een aanrader voor iedereen.

Jan Driebergen 04-04-2013

Uitstekende levering en communicatie. Directe reacties op vragen. Hiermee werd rekening gehouden.
Aflevering binnen de aangegeven uren. Oude apparatuur werd netjes mee teruggenomen.

Johan Lammers 04-04-2013

Blijf vooral zo doorgaan. Goede service en zeer snelle levering.
Zeer vriendelijk en duidelijk uitleg telefonisch. Kom hier zeker terug.

Li-set 04-04-2013

Prettige website, fijn contact met de klantenservice over de telefoon. De levering kon alleen niet binnen de 24 uur die op de site genoemd worden, maar dat ging ook buiten keukenloods om. Heerlijk fornuis.

sjef73 04-04-2013

Contact verliep prima.
Aflevering wewrd perfect uitgevoerd. Zeer vriendelijk.
Machine mooi stil. Prima.
Inbouw geen probleem. Afmetingen kloppen.
Bij volgende bestelling kijk ik zeker naar keukenloods.

Rbast 04-04-2013

Noodgedwongen omdat de oude inductieplaat defect ging, s'avonds laat besteld, volgende morgen een telefoontje of het ook een dag later bezorgd mocht worden omdat men dan toch in onze woonplaats moest zijn. Alles conform afspraak en op tijd geleverd. Pin betaling aan de chauffeur was erg prettig. Apparaat ingebouwd en werkt tot nu toe prima

gerritlu1958 04-04-2013

De vaatwasser was er al in een paar uur erg snel.zo snel had ik het niet verwacht.Ook de transporteur was vriendelijk en corrrect

guillaume1955 03-04-2013

voldoet aan alle verwachtingen levering volgens afspraak
betaling via internet zou wat eenvoudiger kunnen

J.Leunissen 03-04-2013

Ik ben zeer tevreden over de service van Keukenloods die
ze verleende toen er problemen waren met de combi magnetron.

Kees van Lier 03-04-2013

zeer prettige en professionele afhandeling. Aanvankelijk had ik bestelling geannuleerd omdat mijn kapotte vaatwasser hersteld leek, annuleren verliep ook professioneel en plezierig. Toen mijn oude vaatwaser toch definitief stuk ging, plaatste ik graag weer bij keukenloods de bestelling. Ik kreeg een gratis update naar een modernere versie dan degene die ik had aangevinkt. Grote Pluim!

Update:
website heeft goede functie, je kunt bv ook alleen typenummer intoetsen. Telefonische hulpdienst werkt zonder doorschakelen, met je klantnummer kunnen ze je persoonlijk helpen. De bestelling wordt via sms tot op 2 uur nauwkeurig meer dan een dag tevoren gemaild. Dit scheelt hele dag wachten op een levering. Betalingsmogelijkheden zijn niet per se vooraf, maar ook pinnen of cash bij aflevering.

SAM 2.0 03-04-2013

Ik wilde een inductiekookplaat bestellen en volgde diverse sites al even. Op het moment dat ik bij de keukeloods wilde bestellen zag ik dat deze 5 euro duurder was. Dit heb ik bij jullie op de site gemeld omdat jullie hierom vragen. 2 uur later werd ik al gebeld en kreeg ik een aanbod van een duurdere inductie voor het zelfde geld! Jullie doen dus iets met meldingen, supersnel en een prachtige beloning. Echt geweldig!!!

AgnesEls 03-04-2013

Prima service. Bestelling is goed te volgen via de orderstatus.

Bij tussentijds bezoek aan de web-site bleek het product in prijs te zijn verlaagd met gratis aflevering. Het prijsverschil werd meteen aangepast.

Bij aflevering werd netjes het oude apparaat meegenomen.

Jumper1977 03-04-2013

Alles is gegaan zoals afgesproken. Nette levering, goede chauffeur.Ook is de website zeer duidelijk.

pupi1939 03-04-2013

Een perfecte aflevering conform de afspraak. Prima zoals dit door U bedrijf wordt waargemaakt. Ik kende u bedrijf niet ben er door vriend opmerkzaam opgemaakt en heb daar helemaal geen spijt van een tegendeel ben zeer tevreden.

Hhem1958 03-04-2013

Geweldige service aan de telefoon, en alle afspraken over bezorging etc zijn keurig na gekomen echt mijn complimenten. Zelfs in de winkel krijg ik geen betere service. BEDANKT NOGMAALS.

nicolette aernouts 03-04-2013

zoals je zou verwachten, lekker praktisch zo'n digitale aankoop, zal zeker jullie raadplegen bij een mogelijke volgende aankoop.weinig tijd en zo gefixed

Frans37 02-04-2013

Dit is de tweede keer dat we bij de keukenloods bestellen. Ook deze keer zijn we weer heel tevreden over de gang van zaken. Supersnelle levering!!

Tessels Onderdak 02-04-2013

Bestelling kon niet worden geleverd op Texel. Vandaar dat we de kookplaat op hebben gehaald. Zeer vriendelijk personeel bij het afhalen!

Karen11 02-04-2013

Een duidelijke site. Met duidelijke omschrijving van het product.
De magnetron werd volgens afspraak snel geleverd.

Jan van Duuren 02-04-2013

Onze afwasautomaat was stuk en wilde zo snel mogelijk een nieuwe.
Via kieskeurig gekeken welke als beste uit de test kwam.
Dit was oa de Ariston.
Via deze site kwamen we op de keukenloods.
Direct besteld en volgende dag al geleverd.

Prima service.

keukenprins1971 02-04-2013

Breed aanbod op website, goede informatie. Na bestelling goed geïnformeerd over status order. Oven snel beschikbaar. Laten bezorgen en installeren. Gebeurde op tijd en goed.

J. Keiser 02-04-2013

Voor 23.00 uur besteld en de volgende dag 28/3 om 13.30 uur reeds afgeleverd! Top. Zo zaten we niet al te lang zonder koeler, die het tijdens onze vakantie, na 30 jaar trouwe dienst, had begeven.
Installatie gemakkelijk zoals verwacht en na inrichting even een paar uur gezocht naar de juiste stand/temperatuur voor de artikelen in de koeler.
Hij functioneert tot op heden zonder dat we er iets van merken of horen, dus zeer geluidsarm. Ook weer goed voor een 20 jaar ??

Jawilvi 02-04-2013

Supersnelle en correcte manier van bestellen en leveren!
Zeer duidelijke documentatie op de website.

P. van Tilburg 02-04-2013

Op zoek naar een moterloze afzuigkap. Gevonden bij keukenloods.nl. Mooi product voor een mooie prijs. Site is overzichtelijk. Product is ook netjes geleverd op het aangegeven leveradres. Bij een volgend product voor in de keuken, weer ff op keukenloods.nl kijken.

petra degreef 02-04-2013

wat ik wel jammer vond, is dat ik niet uit de informatie heb kunnen opmaken, dat er geen snoer, danwel een speciale electrische aansluiting nodig is voor het gasfornuis. voor de rest niets dan lof

Hoffieboy 02-04-2013

Bij ontvangst werd het pakketje gecontroleerd door de bezorger.Zo kon er niks mis gaan.
Onze hartelijke dank en we zijn zeer content met de messen zet.

Ercarlies 02-04-2013

Snelle en keurige levering. Het fornuis ziet er precies zo uit als op de site, dus je krijgt wat je ziet.

Vosje111 02-04-2013

Goede snelle service. Op tijd geleverd volgens afspraak.
Duidelijke website, netjes dat er een alternatief geboden werd voor het niet meer voorradige artikel voor dezelfde prijs

rvdboogaard66 02-04-2013

Volgens website volgende dag levering ( 16:50 besteld). Bevestigingsmail verteld dat er een afleveringsafspraak gemaakt moet worden en dat kan tussen 09:00 en 16:00. Geprobeerd keukenloods te bereiken. Via vaste telefoonnummer werd telkens de telefoon erop gegooid! Na dat ik met mijn mobiel bel meteen kontakt en het verlossende antwoord dat de machine gewoon volgens afspraak wordt geleverd. Als het bevestigings mailtje dus de juiste informatie bevat zou het helemaal perfect zijn.

Officiele reactie van Keukenloods 03-04-2013

Beste R vd Boogaard,

Bedankt voor uw beoordeling.
In eerste instantie wordt u gebeld door onze transporteur om een leverafspraak te maken. Mocht de transporteur u niet kunnen bereiken, krijgt u een bevestigingsmail met het verzoek om ons te bellen. Vorige week hebben we een telefonische storing gehad waardoor wij slecht bereikbaar waren. Ik vermoed dat u ons tijdens de storing heeft proberen te bereiken. Onze excuses voor het ongemak.

Eva105 02-04-2013

Nadat de bestelling geplaatst was kreeg ik direcht de orderbevestiging met telefoonnummer voor een montageafspraak welke perfect op het afgesproken tijdstip en keurig is uitgevoerd!