Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Keukenloods bestaat uit 1 internetshop en 13 echte winkels waarin heel veel apparaten en complete keukens staan opgesteld en heeft tevens 1 afhaalcentrum. Mocht je er dus via internet niet uitkomen dan kan je alle apparaten ook live zien in een van onze winkels. Onze medewerkers staan graag voor je klaar met goed advies en een kop koffie. Onze winkels hanteren dezelfde prijs als onze internetshop.

Deze score is berekend op basis van 2659 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

Edens 05-04-2013

Afgesproken levertijd prima aangehouden. Wij zijn zeer tevreden. De prijs is erg scherp. Vergelijkingen kun je heel goed doen via de Website.

Edens 05-04-2013

Prima hulp bij het uitzoeken van het product. De prijs kwaliteit is prima. Wij zijn zeer tevreden. De volgende
aankoop gaat zeker weer via Keukenloods.

E. Kool 05-04-2013

Binnen een half uur werd ik teruggebeld na het invullen van het contactformulier. interesse lag eerst bij een goedkoper model van Indesit, maar na het telefoontje voor dit model gekozen.

Voor 99euro heeft het professionele inbouwteam de oude vaatwasser eruit gehaald en afgevoerd en de nieuwe vaatwasser geïnstalleerd.

TOP SERVICE EN ABSOLUUT DE VOORDELIGSTE!

Angelique 1965 05-04-2013

6,8
Alles verder prima!
Er zou tussen 8 en 10 geleverd worden en ik werd om kwart voor 7 mijn bed uit gebeld dat ze binnen 10 minuten er waren.
Dat vond ik iets minder leuk.

Beste Angelique,

Bedankt voor uw beoordeling en excuses voor het ongemak.
Soms zit het verkeer mee (meestal tegen) en bellen wij of we eerder mogen leveren. Ik begrijp dat kwart voor 7 erg vroeg is. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

bertj77 05-04-2013

Goeie machiene, veel ruimte. We zouden hem zeker aan anderen aanraden
Zeer snelle levering. Goede afspraken over levering.

hartmann 05-04-2013

supersnelle en correcte levering.besteld op 2e paasdag en de volgende dag om 1 uur al afgeleverd.echt super.
volgende keer weer keukenloods!

Mad75 05-04-2013

Nadat ik de kookplaat uit opmeer heb opgehaald had ik nog vragen over de aansluiting, prima geholpen. Ben tot nu toe zeer tevreden over de keuken loods.

mevrouwpieterse 05-04-2013

prima aankoop: goede afspraak, prima prijs en snelle levering! Bij een volgende aanschaf zal ik zeker eerst bij keukenloods kijken.

R Bos 09 05-04-2013

Waren op zoek naar vervangende afwasmachine. Op de website gelijk een alternatief gevonden door een duidelijke doorverwijzing op de site.
De lebering ging in overleg, op devafgesprokendatum
Kortom, afspraak is afspraak ten een scherpe prijs.
Wij hebben meer produkten bij de Keukenloods gekocht, het is een zeer betrouwbaar adres voor het kopen van keukenapparatuur en witgoed.

Fam. v.d.Veen 05-04-2013

Wij zijn zeer tevreden,juist omdat als er nog iets te vragen is je persoonlijken goed te woord wordt gestaan,
De aflevering,was exelent.
We geven uw adres door aan vrienden,
groet fam. v.d.Vxx

MtH51 05-04-2013

Keukenloods heeft met eigenlijk altijd goed geholpen. Duidelijke en overzichtelijke website met goede productinformatie en de reviews van klanten zijn altijd fijn om te lezen. Levering de volgende dag. De chauffeur was wat later, maar niet zonder ons eerst te bellen. Goede service!

Leendert1962 05-04-2013

Snel en goed geleverd.
Ook de bezorgdienst was netjes en accuraat.
dan ben ik wel eens anders gewend bij andere internetwinkels.

petje af voor de afhandeling.

Thom-1 05-04-2013

Op de website kon ik alle informatie vinden die nodig was om een keuze te maken. De al uitgebreide filter mogelijkheden op de website mogen van mij nog gedetailleerder.
De keukenloods is zeer goed bereikbaar. Telefonisch bijna altijd direct en op minder dringende email is binnen 2 dagen reactie.
Alles is volgens afspraak en correct op tijd afgeleverd.
Ontbrekende accessoires van een incomplete doos worden zonder omhaal aangevuld - after sales is top.

S2013 05-04-2013

Prima en snelle service! Het afhalen en betalen ging allemaal razend snel.
De oven zelf is ook zeker naar verwachting! Erg goed apparaat.

Aee74 05-04-2013

Netjes geholpen tijdens telefonische order.
Personeel denkt mee en stelt de juiste vragen om miskopen te voorkomen. In vergelijk tot de traditionele witgoed zaken.

Arno-15 04-04-2013

Goede en snelle afhandeling.
Reeds tweemaal eerder inbouw apparatuur gekocht.
Ik ben een tevreden klant die een volgende keer weer van keukenloods gebruik zal maken.

BeJeGe 04-04-2013

Met name de afspraken over moment van bestelling en betaling per PIN vond ik heel OK/
Fijn dat er een blok van 2 u in plaats van een hele dag of dagdeel kon worden afgesproken.

Corine170 04-04-2013

Snel, afspraken nagekomen en plezierig aan de telefoon. De volgende keer kies ik weer voor de keukenloods.

J.J.E. 04-04-2013

Via keukenloods diverse apparatuur besteld. Werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.
Wat mij ook aansprak is dat er bij levering pas betaald hoeft te worden. Had een combi-magnetron besteld die kennelijk niet meer leverbaar was. Kreeg hiervoor de nieuwere versie voor de prijs van het voorgaande model. Helemaal goed !! Ik kan iedereen aanraden keukenapparatuur via keukenloods te bestellen.

gina 1234 04-04-2013

Na bestelling enkele dagen later ontvangen was keurig verpakt en gelijk ingebouwd en werkte gelijk goed , dus een tevreden klant.

R. Kaagman 04-04-2013

Zoekfunctie op de site kan iets makkelijker. Vb selecteer mangetron en zoek op Siemens, krijg ik alle Siemens apparaten. Verder alles top

Beste R. Kaagman,

Bedankt voor uw beoordeling en opmerking.
Graag zou ik met u van gedachten wisselen over hoe wij onze zoekfunctie kunnen verbeteren.
Is het mogelijk dat u contact met u ons opneemt?
U kunt een e-mail sturen naar info@keukenloods.nl tav J. Langenberg, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Graag hoor ik van u.

M. van Keulen 04-04-2013

genoeg keus, bij onvoldoende voorraad een goed alternatief geboden, duidelijke bezorgafspraak ,nette levering

J. den Ouden 04-04-2013

Makkelijke website, scherpe prijs, zeer snelle levering, correcte behulpzame chauffeur.

Gewoon top !!!

kevin m. 04-04-2013

hier terrecht gekomen via kieskeurig.nl waren de goedkoopste plus het lezen van de reviews dat het een geweldige service heeft.
hier een bestelling gedaan en komen de afspraken naar.
24 uurs levering en vragen via de mail worden snel behandelt hier kan je met een gerust hard winkelen.
prijzen van het internet en service van een winkel

gjklasens 04-04-2013

Snelle afhandelijke, goede communicatie.

Gp20-34 04-04-2013

Het bestellen ging vlot.alles was mogelijk.
Er werd geleverd op de afgesproken tijd.
De koelkast werd zonder aarzeling en vriendelijk binnen gezet.

mooi

w vd bosch 04-04-2013

vele website bezorgt maar jullie zijn wel de beste tot nu toe met alles.het snelle bericht dat de magnetron die we op het oog hadden niet meer leverbaar was krijgt toen een andere voor de zelfde prijs hij was an ders duurder goed op hoogte van levering enzo.toppie

Enilocin 04-04-2013

Tot nu toe prima verlopen qua bestelling en levering. Bestellen per telefoon ging moeizaam omdat de verbinding constant verbroken werd, maar na op de site mijn gegevens ingevuld te hebben werd ik keurig terug gebeld.

Beste Enilocin,

Bedankt voor uw beoordeling.
Het klopt dat wij vorige week telefonisch slecht bereikbaar waren. Vorige week hebben we meerdere telefonische storing gehad. Onze excuses daarvoor. Gelukkig waren/zijn we via de website wel goed bereikbaar.

BiancaLagerweij 04-04-2013

Supergoede service. Het artikel was niet meer op voorraad, maar binnen paar dagen had ik deze al in huis. Mijn complimenten.

Heimen van Andel 04-04-2013

Gemakkelijke website om juiste product te kunnen kiezen. Tijdens de bestelling had ik iets fout gedaan, maar vanuit Keukenloods werd direct hulp geboden en de herstelactie ingezet. Bravo.

Elmanie 04-04-2013

de wasem kap werkt prima, is stil en dat is voor onze situatie heel belangrijk!
De aflevering is snel en keurig geregeld, waarvoor onze hartelijke dank!

Hengsdijk 04-04-2013

we hebben een heel goede ervaring met Keukenloods.
Aan de telefoon netjes te woord gestaan.
Bestelling precies op de afgesproken tijd geleverd.
Produkt in prima staat en hij werkt nog ook !

Tulp43 04-04-2013

Goede service, de magnetron die wij uitgekozen hadden was uit voorraad. Hiervoor kregen wij het nieuwere model voor dezelfde prijs en die werd de volgende dag al geleverd, top. Telefonisch snel contact en onze vragen werden prima en correct afgehandeld. Inmiddels hebben wij al een aantal aankopen bij Keukenloods gedaan, omdat het goed en goedkoop is en er is volop keus en de site is zeer overzichtelijk en je kunt makkelijk zoeken op de goederen die je wilt hebben. Heel prettig om te winkelen dus.

de wijde blik 04-04-2013

voor s avond's 24.00 uur besteld en echt de volgende middag om 13.30 in huis supper
een aanrader voor iedereen.

Jan Driebergen 04-04-2013

Uitstekende levering en communicatie. Directe reacties op vragen. Hiermee werd rekening gehouden.
Aflevering binnen de aangegeven uren. Oude apparatuur werd netjes mee teruggenomen.

Johan Lammers 04-04-2013

Blijf vooral zo doorgaan. Goede service en zeer snelle levering.
Zeer vriendelijk en duidelijk uitleg telefonisch. Kom hier zeker terug.

Li-set 04-04-2013

Prettige website, fijn contact met de klantenservice over de telefoon. De levering kon alleen niet binnen de 24 uur die op de site genoemd worden, maar dat ging ook buiten keukenloods om. Heerlijk fornuis.

sjef73 04-04-2013

Contact verliep prima.
Aflevering wewrd perfect uitgevoerd. Zeer vriendelijk.
Machine mooi stil. Prima.
Inbouw geen probleem. Afmetingen kloppen.
Bij volgende bestelling kijk ik zeker naar keukenloods.

Rbast 04-04-2013

Noodgedwongen omdat de oude inductieplaat defect ging, s'avonds laat besteld, volgende morgen een telefoontje of het ook een dag later bezorgd mocht worden omdat men dan toch in onze woonplaats moest zijn. Alles conform afspraak en op tijd geleverd. Pin betaling aan de chauffeur was erg prettig. Apparaat ingebouwd en werkt tot nu toe prima

gerritlu1958 04-04-2013

De vaatwasser was er al in een paar uur erg snel.zo snel had ik het niet verwacht.Ook de transporteur was vriendelijk en corrrect

guillaume1955 03-04-2013

voldoet aan alle verwachtingen levering volgens afspraak
betaling via internet zou wat eenvoudiger kunnen

J.Leunissen 03-04-2013

Ik ben zeer tevreden over de service van Keukenloods die
ze verleende toen er problemen waren met de combi magnetron.

Kees van Lier 03-04-2013

zeer prettige en professionele afhandeling. Aanvankelijk had ik bestelling geannuleerd omdat mijn kapotte vaatwasser hersteld leek, annuleren verliep ook professioneel en plezierig. Toen mijn oude vaatwaser toch definitief stuk ging, plaatste ik graag weer bij keukenloods de bestelling. Ik kreeg een gratis update naar een modernere versie dan degene die ik had aangevinkt. Grote Pluim!

Update:
website heeft goede functie, je kunt bv ook alleen typenummer intoetsen. Telefonische hulpdienst werkt zonder doorschakelen, met je klantnummer kunnen ze je persoonlijk helpen. De bestelling wordt via sms tot op 2 uur nauwkeurig meer dan een dag tevoren gemaild. Dit scheelt hele dag wachten op een levering. Betalingsmogelijkheden zijn niet per se vooraf, maar ook pinnen of cash bij aflevering.

SAM 2.0 03-04-2013

Ik wilde een inductiekookplaat bestellen en volgde diverse sites al even. Op het moment dat ik bij de keukeloods wilde bestellen zag ik dat deze 5 euro duurder was. Dit heb ik bij jullie op de site gemeld omdat jullie hierom vragen. 2 uur later werd ik al gebeld en kreeg ik een aanbod van een duurdere inductie voor het zelfde geld! Jullie doen dus iets met meldingen, supersnel en een prachtige beloning. Echt geweldig!!!

AgnesEls 03-04-2013

Prima service. Bestelling is goed te volgen via de orderstatus.

Bij tussentijds bezoek aan de web-site bleek het product in prijs te zijn verlaagd met gratis aflevering. Het prijsverschil werd meteen aangepast.

Bij aflevering werd netjes het oude apparaat meegenomen.

Jumper1977 03-04-2013

Alles is gegaan zoals afgesproken. Nette levering, goede chauffeur.Ook is de website zeer duidelijk.

pupi1939 03-04-2013

Een perfecte aflevering conform de afspraak. Prima zoals dit door U bedrijf wordt waargemaakt. Ik kende u bedrijf niet ben er door vriend opmerkzaam opgemaakt en heb daar helemaal geen spijt van een tegendeel ben zeer tevreden.

Hhem1958 03-04-2013

Geweldige service aan de telefoon, en alle afspraken over bezorging etc zijn keurig na gekomen echt mijn complimenten. Zelfs in de winkel krijg ik geen betere service. BEDANKT NOGMAALS.

nicolette aernouts 03-04-2013

zoals je zou verwachten, lekker praktisch zo'n digitale aankoop, zal zeker jullie raadplegen bij een mogelijke volgende aankoop.weinig tijd en zo gefixed

Frans37 02-04-2013

Dit is de tweede keer dat we bij de keukenloods bestellen. Ook deze keer zijn we weer heel tevreden over de gang van zaken. Supersnelle levering!!