Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2434 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

Marcel Verhagen 21-08-2013 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuid-Oost

Duidelijke webwinkel waarin je een voorselectie kunt maken om deze fysiek in de winkel te bekijken

Prima service van een verkoper die verstand van zaken heeft en je niet het duurste product probeert aan te smeren

Assortiment
In de webshop lijken en stuk meer producten te staan dan in de winkel

Extra toelichting
Prima service in de winkel, mooie producten voor een prima prima. Alleen de afleverservice liep niet soepel; de 3 producten zouden op donderdag worden geleverd en uiteindelijk had ik alles -na drie keer verzetten- pas op dinsdag compleet

Huub Geurts 21-08-2013 Via de website gekocht

Via internet besteld en de volgende dag in huis.

Veel keus.

Aanbeveling
Het gemak van thuiswinkelen.

Extra toelichting
Het gemak van betrouwbaar aankopen doen via internet. Betaling bij aflevering!

Dvgjbx dg 21-08-2013

Roxane 21-08-2013 In de winkel gekocht
Zaandam

Ik heb een 6 ingevuld omdat ik niet online heb besteld, maar in de winkel.

Service was goed. Ik werd prima geholpen in de winkel. Er werden ook prima alternatieven aangeboden. Ik had van tevoren telefonisch gevraagd naar het bezorgen, met name het naar boven brengen. Dit kon tegen bijbetaling. De bezorgdienst wist van niets, hij reed zelfs alleen, dus naar boven brengen was eigenlijk geen optie. Omdat het in mijn geval om een oven en gasplaat ging, was de chauffeur zo aardig om het naar boven te brengen, maar anders had ik echt een probleem.

Assortiment
Assortiment was ruim voldoende met goede prijzen

Aanbeveling
Mooie zaak met mooie keukens met voldoende keuze aan apparatuur

Extra toelichting
Prima winkel, goede service, ruim assortiment. Het is een 8 waard.

finefleur 21-08-2013

Winkel is in de buurt

Vriendelijk en deskundig personeel

Ruime keuze

Goede ervaring

Extra toelichting
Bij een volgende aankoop zou ik zeker weer bij keukenloods gaan kijken

A 28 21-08-2013

Extra toelichting
Zeer tevreden over gehele afhandeling van bestelling tot levering. Echt een aanrader deze site.

Anita Verdonk 21-08-2013 Via de website gekocht

Duidelijk, ook mensen die niet veel via het internet kopen, zoals ik, vond toch mijn weg gemakkelijk. Wat vertrouwen geeft is dat er ook een fysieke winkel aanwezig is zodat je als klant zaken doet met een bedrijf dat ook in werkelijkheid bestaat.

Goed, terzakekundig. Alleen bij maken van afspraak voor planning was de bereikbaarheid iets minder (daarom geen 10). Verklaarbaar vanuit vakantieperiode en drukte. No hard feelings.Dame was zeer professioneel aan de telefoon en welwillend om passende afspraak te maken.
Nette hardwerkende monteur/installateur ter plekke.

Ruim assortiment.

Aanbeveling
Ik beveel jullie wel aan..

Extra toelichting
Plezierig om zo zaken te doen

zwarts50 21-08-2013

een telefoontje en alles wordt voor je uit handen genomen

ook als de situatie iets anders is dan gepland wordt het gewoon geregeld

Aanbeveling
fijne manier van behandelen en aardig en kundig personeel

Kuivbo1234 21-08-2013

Snel en goed

Snel en goed

Veel keuze

Heel tevreden

Extra toelichting
Goede service and veel keuze

gebruiker126 21-08-2013

Via internet bestellen zonder ergens heen te hoeven

Krijgt een dag vantevoren een sms met daarop de bezorgtijd zodat je niet te lang thuis hoeft te blijven

Grote keuze

Zie bovenstaande opmerkingen

henkk k 21-08-2013

bestellen vanachter pc en volgende dag bezorgd (top)

snel antwoord op vragen

veel keuze

gewoon uitstekend

ben gewoon zeer tevreden

hklut 21-08-2013

Keurige website met keuze van alle bekende merken.

Netjes telefonisch behandeld, keurige opdracht bevestiging per mail met daarin de gemaakte afspraken. Via de website eenvoudig te volgen wanneer de bestelling binnen een tijdsbestek van 2 uur wordt geleverd! TOP!

Assortiment
Meer dan voldoende keuze.

Niets op aan te merken.

Joofnet 21-08-2013

Borsboom1956 21-08-2013

Bestellen en alles wordt getegeld.

Gebracht en oude afgevoerd.

Zeer ruime keuze

Aanbeveling
Heb ik al gedaan bij diverse relaties.

Extra toelichting
Het is allemaal zeer goed en vakkundig geregeld.

mbkoolen 21-08-2013

Na een kort bezoek aan keukenloods.nl en een telefoontje werd mijn bestelling direct klaar gezet zodat ik deze op zaterdag kon ophalen bij de keukenloods. Afleveren was voor mij geen optie en het afhalen verliep heel soepel. Ik kon zelfs pinnen bij het afhaalpunt van de keukenloods.

Kort na het telefoontje met de keukenloods voor mijn bestelling kreeg ik hiervan een bevestiging per sms. Super.

Assortiment
In tegenstelling tot een andere webshop die beweerde mijn boretti davinci nero op voorraad te hebben, had de keukenloods deze ook daadwerkelijk op voorraad en kon de keukenloods tegen de allerscherpste prijs leveren.

Aanbeveling
Van het plaatsen van de bestelling tot het afhalen ervan verliep uiterst soepel en zeer vriendelijk. Nergens anders was mijn keuze zo scherp geprijsd. De uitstekende service in combinatie met het aanbod en de scherpe prijs doet mij de keukenloods aanbevelen aan anderen.

Extra toelichting
Van het plaatsen van de bestelling tot het afhalen ervan verliep uiterst soepel en zeer vriendelijk. Nergens anders was mijn keuze zo scherp geprijsd. De uitstekende service in combinatie met het aanbod en de scherpe prijs doet mij de keukenloods aanbevelen aan anderen en zal mij ook zeker doen terugkeren als klant!

Lieske69 21-08-2013

super snel de afzuigkap gevonden die ik zocht, een al wat ouder type maar toch verkrijgbaar bij Keukenloods!

betalen bij aflevering! Erg prettig met het mobiele pinautomaat.

Assortiment
de afzuigkap die wij zochten en vonden is een model van 10 jaar geleden! Toch verkrijgbaar, zonder moeite! Top.

Aanbeveling
product snel op te zoeken via de webshop, aan de deur bezorgt, melding vooraf van de bezorgtijd, vriendelijke bezorgers.

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden. De deur niet uit geweest! Gemak dient de mens :-)

J. B. 21-08-2013 Via de website gekocht

Via de zoekfunctie is alles gemakkelijk vanuit thuis te vinden. Met de mail of telefoon heb je vervolgens gemakkelijk iemand aan de telefoon.

Met 'elders goedkoper' heb ik een mooi aanbod gekregen. Jullie dachten zelfs mee toen het product niet op voorraad was om een ander product aan te bieden voor dezelfde prijs.

Assortiment
De zoekfuncties zijn soms wat lastig met de inbouwapparatuur (maar dat kan ook aan mij als vrouw liggen..)

Aanbeveling
Goede prijs, kwaliteit verhouding. Goede service. En alles vanuit huis!

Extra toelichting
We zijn weer goed geholpen door jullie!

k. dordrecht 21-08-2013

keukenbouwer23 21-08-2013

Geen probleem

Geen probleem

uitgebreid

Geen problemen

eva ruts 20-08-2013 Via de website gekocht

handige website, mogelijkheid tot vergelijking, vloote betalingsmogelijkheden

snelle levering, vriendelijke telefoonservice, vriendelijke transporteur

Assortiment
ruime keuze aan merken en modellen tegenover andere sites

Aanbeveling
zeer tevreden, iemand anders had me jullie ook aangeraden

toppie

Fam. Groenewegen 20-08-2013 In de winkel gekocht
Zaandam

Laagdrempelig binnenkomen.

Perfect geholpen door Pierre Bakker en collega's. Later bij contact ook erg goed geholpen

Assortiment
Alles wat we hebben wilde was er, en op voorraad.

Al gedaan!!

Extra toelichting
Wij zijn zeer tevreden over de keukenloods en de medewerkers. We hebben een paar schade dingetjes en worden ook daarmee goed en adequaat geholpen.

tielman 20-08-2013 Via de website gekocht

3,8

Het bestellen via internet was heel gemakkelijk

Ik had op donderdag een vaatwasser besteld en aangegeven dat het binnen 24 uur moet worden geleverd.
De vogende ochtend gebeld en hij zou tussen 12:00 en 15:00 bezorgd worden. Kreeg toen een telefoontje dat de chauffeur een ongeluk had gehad en dat er vandaag niet meer geleverd kon worden. Ik gaf aan dat ik de vaatwasser echt zaterdag ochtend nodig had omdat ik s'middags een groot feest had. Ze durfde niet te granderen dat ik de eerste zou zijn, maar tussen 8:00 en 10:00 zou zeker lukken.
De volgende motgen vroeg op en geregeld dat ik weer hulp had om de vaatwasmachine in te bouwen. Toen er om 10:00 nog niemand was, meteen gebeld. Toen kreeg ik doodleuk te horen dat de vaatwasser in de planning op dinsdag stond !! Hij kom ook nergens navragen wat er in vredesnaam aan de hand was, want er was niemand bereikbaar. Wat een waardeloze service!!

Assortiment
ze hebben veel verschillende produkten.

Aanbeveling
Zoals ze mijn bestelling hebben afgehandeld vond ik echt schandalig. Ik kreeg de maandag nog feedback, dat hij zaterdag niet bezorgd was, omdat ik er dan niet zou zijn!!
Slaat al helemaal nergens op.

Extra toelichting
Als er al iets mis gaat doordat een chauffeur een ongeluk krijgt, zorg dan in iedergeval dat je het het de volgende bezorgdag goed regelt en kom dan niet met onzin verhalen dat ik er dan niet zou zijn.

Officiele reactie van Keukenloods 20-08-2013

Beste heer Tielman,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Ik ga morgenochtend meteen uitzoeken wat er is misgegaan en ik kom er bij u op terug.

Met vriendelijke groet
J. Langenberg
www.keukenloods.nl
www.cookingfactory.nl

Dick Tibben 20-08-2013

Ben reeds bekend met keukenloods,2e apparaat !!
Zal ook mijn volgende apparaat
hier bestellen.
Als je niet weet wat je wilt,
vind je hier, of de online supporting wat je echt zoekt.
En je betaald nooit teveel.
TOP!!!!

Goede communicatie over het te leveren product.
levertijd enz.

Assortiment
Alles wat ik tot nu toe besteld heb, was niet altijd voorradig, maar binnen een afzienbare tijd staat het toch voor de deur.

Aanbeveling
Een echte aanrader, op elk gebied.

Extra toelichting
Ben erg tevreden zowel de keus/afwerking als de bezorging

Geja1973 20-08-2013

Prima toegankelijke site!

Duidelijke uitleg na telefonisch contact

Assortiment
Ruim aanbod, en waarom meer betalen als het ook voor minder kan!

Al vele malen aanbevolen

willem uithol 20-08-2013 In de winkel gekocht
zaandam

7,3

rudger gjm 20-08-2013

spullen, opzoeken, bestellen en klaar.

belletje bij vragen, antwoord en klaar

meer dan genoeg keuze

probleemloze afhandeling

Extra toelichting
niets mis mee enquette eerder binnen dan product

Carla1972 20-08-2013

Goede site

De bezorger stond op 18 juli wel érg vroeg aan de deur: half zeven 's ochtends!

Snelle bezorging, goede prijs

Rob Gitsels 20-08-2013 Via de website gekocht

Het leuke en vakkundige persoonlijk contact met de medewerkers van Keukenloods maken van het toch complexe onderwerp een fluitje van een cent. Ik heb dit meerdere malen mogen ervaren.

De begeleiding bij de aankoop van een showroommodel onderbouw koelkast, was (in deze tijd) een verademing.

Assortiment
Ruim voldoende, maar als het er een keer niet is, geeft men een suggestie voor alternatief bij de (concurrent). in dit geval met een minibar koelkast. En geslaagd natuurlijk.

Aanbeveling
Al meerdere keren gedaan, omdat je met daar in je kennissenkring geen risico's mee loopt.

Extra toelichting
Goede club, vriendelijk en vakkundig advies en perfect georganiseerde bezorging aan huis.

Welan 20-08-2013 In de winkel gekocht
zaandam

Alles onder een dak en gratis thuisbezorging

prima

Assortiment
Alles van duur tot minder duur

Aanbeveling
in hoge mate. Diverse vrienden en familie heb ik al verwezen

jip10 20-08-2013

De website is overzichtelijk en duidelijk, maar bij vragen is men altijd bereid om telefonisch goed advies te geven. Alles is vlot en correct verlopen, bestelling, betaling en levering.

Nadat ik een mailtje gestuurd had met een klacht over een vaatwasser die ik in 2009 had gekocht werd ik direct de volgende werkdag opgebeld en is mij ( ondanks dat de garantie al verlopen was) een hele goede oplossing geboden.

Assortiment
Het assortiment is heel ruim, van goedkoop tot fiks aan de prijs. Duidelijke productinfo en beoordelingen. Mocht je niet puur online willen kiezen dan staan er in de "stenen" winkel in Zaandam ontzettend veel modellen uitgestald.

Aanbeveling
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, goede service, staan meteen klaar als er iets is. Ik ben heel enthousiast.

Extra toelichting
Ik heb voor ons nieuwe huis veel besteld bij de keukenloods. Een vaatwasser, afzuigkap, vriezer, koelkast en een Boretti fornuis. Daarmee heb ik veel geld bespaard (winkel was een stuk duurder)en alles is prima verlopen. Bezorging keurig volgens afspraak. Toen ik problemen kreeg met mijn vaatwasser gaf Bosch niet thuis en heeft de keukenloods het keurig opgelost. Mijn nieuwe vaatwasser komt dus ook weer bij de keukenloods vandaan.

MartijnvO 20-08-2013

Website zijn intuitief en bestelling ging daardoor eenvoudig

Kreeg snel iemand aan de telefoon voordat ik ging bestellen. U leverde ook nog een opvolger die meer geld koste voor hetzelfde bedrag, chapeau

Assortiment
Genoeg keuze en goede prijzen.

Aanbeveling
Geen 10, aangezien de installateurs mijn ventilator roostertje (onderaan) kwijtgeraakt zijn, nu moeten we daarvoor dus een nieuwe kopen.

Extra toelichting
Erg tevreden over het algemeen alleen jammer dat de installatie partij mijn ventilatie rooster kwijtgeraakt heeft.

Faciliman 19-08-2013 Via de website gekocht

online= ideaal, makkelijk artikelen en prijzen vergelijken

hulp bij uiteindelijke keuze ivm maatvoering van de verschillende types

keuze zat!

Aanbeveling
Ik heb al meerder mensen verwezen

kdseurope 19-08-2013 Via de website gekocht

Simpel zoeken en eenvoudig bestellen.

Een product bijbesteldcen toch gelijktijdig laten leveren! Top!

Assortiment
Grote keus uit zeer veel merken.

Ik ben heel tevreden!

Extra toelichting
De keukenlood, Niets mee loos!

1968yvonne 19-08-2013

supermakkelijk. 's Avonds voor 12:00 besteld en de volgende dag al in huis. Top!

Goede service. Bij het nabellen voor de afspraak bleek de afwasmachine al in de vrachtwagen te staan voor bezorging.

Assortiment
Goede prijs voor het aangeboden produkt.

Aanbeveling
Ik zou iemand anders zeker deze winkel aanbevelen vanwege de snelheid van bezorgen en de concurrerende prijs.

Miran1974 19-08-2013

Extra toelichting
Overzichtelijke site. Vriendelijk en zeer behulpzaam geholpen. Vrijdag besteld en maandag op tijd bezorgd.

kooistra65 19-08-2013

website is overzichtelijk en er werd ons een alternatief geboden die anders duurder zou zijn maar nu voor dezelfde prijs.

service was prima. Minpuntje is dat in de mail werd geschreven dat wij gebeld zouden worden voor afspraak maar in de definitieve versie werd gezegd dat wij moesten bellen. Daarnaast hadden we begrepen dat er de volgende dag geleverd zou worden maar dat was niet mogelijk qua vervoer. Verder prima service

Assortiment
we waren alleen op zoek naar vaatwasser en die hadden ze veel en ruim in voorraad,

prima, duidelijk en betrouwbaar

Extra toelichting
We zijn tevreden over de wijze waarop het aankopen van de vaatwasser is gegaan. We wisten waar we aan toe waren en wanneer het apparaat geleverd zou worden.

Irma Dev. 19-08-2013

de site was goed te vinden. vervolgens kies je de internetwinkel. Omdat de bestelling snel verliep was het ook prettig dat we konden pinnen bij de chauffeur.

's avonds net voor 24.00 uur besteld en de volgende dag bezorgd in het aangegeven tijdvak. Om dit tijdvak te vinden moet je wel even wat moeite doen.

Assortiment
in de categorie waarin wij zochten (combimagnetron) was er een ruime keuze. Meer kwaliteit voor dezelfde prijs als bij ons in de lokale winkel.

Aanbeveling
we vonden de snelle bezorging erg prettig en de betaling (pin) aan de chauffeur. Product voldoet aan de omschrijving.

Extra toelichting
De combi magnetron voldoet aan de omschrijving. Het gebruik went snel. Legio mogelijkheden. We zijn volop aan het uit proberen! Erg prettig was de snelle bezorging en de mogelijkheid te pinnen bij de chauffeur.

Kuup72 19-08-2013

Eenvoudig te bestellen

Snel, volgens afspraak

Ruim assortiment

Volgens afspraak, netjes geleverd

Janky 19-08-2013

Goede info op de site over gezochte apparaten. Voor de zekerheid(in het echt toch beter te beoordelen) nog even naar de showroom gereden en toen de bestelling geplaatst.

Prima. Correct en aanvullende info op onze vragen. Goede afspraken over levering van de apparaten.

Assortiment
Ik zou zeggen, ga er voor zitten. Een heel uitgebreid assortiment voor iedere beurs.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Prima online bedrijf waar je goed terecht kunt voor inbouwapparatuur. Fijn is dat je daarnaast de mogelijkheid hebt om in een showroom te kijken.

Peter Gremmen 19-08-2013

R. Hettema 19-08-2013 Via de website gekocht

jullie worden snel gevonden in google en het bestellen verliep perfect.

ik heb eigenlijk geen ervaring met jullie service verlening. Maar ik denk dat ook hier alles in orde is.

Assortiment
jullie hebben gewoonweg veel artikelen :)

Aanbeveling
ik zal jullie zeker aanbevelen als ik anderen hoor die op zoek zijn naar nieuwe keuken spullen.

Extra toelichting
Over het geheel gezien heb ik echt niets te klagen. Gewoonweg alles ok!

Ron 100 19-08-2013

Er is geen ongemak

Ik hoef niets te doen en wordt goed geïnformeerd .

Aanbeveling
Geen reden om jullie niet aan te bevelen

Extra toelichting
Snel, gemak en je wordt goed op de hoogte gesteld wat betreft de levering.

hobby kok 19-08-2013

Gemakkelijker en een goede uitleg op de site.
Prima voorelkaar.

Prima service en een zeer keurige jongeman die ons de oven bracht.
Netjes en vriendelijk.

Assortiment
Wat een keuze en het gemak om alle te bekijken.
Top.

Aanbeveling
Goede site veel keuze en prima service.

Extra toelichting
Al met al zeer tevreden met het product. Vooral de vriendelijke bezorger. Keurig.

Nol59 19-08-2013

Niet gelijk achter je aan rennen als je binnen komt,

Goed geholpen en duidelijke uitleg

Ruime keuze

Aanbeveling
Prijs goed en ik heb hem reeds aanbevolen aan m`n zoon

Extra toelichting
Primazaak en leuk personeel wat erg behulpzaam is.

Fam. Kluijtmans 19-08-2013 Via de website gekocht

Via de site kiezen, bestellen en dan zelf bepalen wanneer levering plaatsvindt. Tot aan de keuken!

Zeer vriendelijke mailreacties en ook de chauffeur was uiterst beleefd.

Assortiment
Ik vind er steeds wat ik nodig heb tegen de scherpste prijs.

Zie bovenstaande.

Extra toelichting
Ik heb in het verleden en ook nu weer prima ervaringen met Keukenloods.

Ronnie van Wessel 19-08-2013 Via de website gekocht

Je product uitzoeken bestellen, betalen, laten bezorgen en klaar is kees.

Nog niet nodig gehad. Alles volgens specs geleverd.

Assortiment
Groot assortiment in alle prijsklassen.

Aanbeveling
Zal het bij iedereen aanbevelen die het maar horen wil.

Extra toelichting
Verder geen commentaar nodig. Het is een superstore.

Berry uit Uden 19-08-2013 Via de website gekocht

Een heel makkelijk menu

Netjes telefonisch behandeld en de chauffeur mooi op tijd en vriendelijk

Veeeeeeeel keuze

Gelijk geen twijfel !!!

Extra toelichting
Totaal geen klachten perfect bedrijf.

adri.thea 19-08-2013 In de winkel gekocht
Gaanderen

we hebben op internet gekeken en vonden wat we zochten

bereikbaarheid van de winkel prima duidelijke antwoorden

Assortiment
niet alle produckten zijn in de winkel das een beetje jammer wij waren er naar toe gegaan om het produckt te zien
maar werden goed voorgelicht door de verkoper en het heeft ons er toe gebracht de produckten te kopen .

Aanbeveling
wordt prima begeleid door het personeel

Extra toelichting
zeer goed ervaren, duidelijke adviezen

klaaske.harkema 19-08-2013

Website duidelijk, betaling met pin bij aflevering gemakkelijk, bestelproces en aflevering uitstekend.

Aanbeveling
Genoeg keuze en de prijs zeer scherp.

Extra toelichting
De beoordeling tot nu toe positief De omschrijving voor gebruik kan wel iets beter vooral de omschrijving van voorverwarmen.Het is allemaal even wennen.

Jolanda van Vianen 19-08-2013

Je hoeft niet naar een winkel, je kan op je gemak wat uitzoeken zonder een verkoper die je wat probeert aan te smeren.

Prima. Telefonisch goed te woord gestaan over info over de vaatwasser. Vriendelijk en geduldig. Dag voor de plaatsing kreeg ik een sms met de tijd wanneer ik de monteur kon verwachten.

Assortiment
Genoeg keuze, duidelijke omschrijving.

Aanbeveling
Omdat mijn ervaring zeer goed is heb ik al verschillende mensen doorgeven dat bestellen bij Keukenloods prima is. Ik kreeg Keukenloods overigens ook van een buurvrouw die haar koelkast weer bij K.L. had besteld en ook zeer tevreden was.