Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2199 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

KaatjevD 31-07-2013 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Prima. Mocht showroom model meenemen. Werd netjes ingepakt terwijl ik koffie zat te drinken.

Assortiment
Weinig 60cm modellen. Gelukkig wel degene die ik wilde.

Prima service.

Extra toelichting
1 klein minpuntje. Collega van mijn verkoper zat kauwgum te kauwen in de winkel. Kan echt niet!!

boogaard123 31-07-2013

eenvoudig selectiecriteria op tegeven zodat je snel vindt wat je zoekt. aan de deur betalen was geen probleem. en op verzoek op zaterdag bezorgd. oude koelkast weer mee genomen.

ze zijn telefonisch direct bereikbaar voor vragen.

Assortiment
vwb koelkasten een ruim voldoende en breed aanbod

gewoon oke

Extra toelichting
tevreden: mijn koelkast was kapot gegaan net in de warme periode. binnen no time stond de nieuwe er geleverd op het gewenste tijdstip. en een goede prijs.

M_rieke 31-07-2013

6,5

de website gaf aan dat ik gebruik kon maken van een aanbieding maar zodra ik inbouwen toevoegde ging de aanbieding er vanaf. gebeld met jullie organisatie en gecontroleerd of dit klopte en of mijn aanvraag goed binnen was gekomen. dit was het geval en ze zouden komen inbouwen. vervolgens wordt ik gebeld voor aflevering, uit dat gesprek bleek dat het toch niet ingebouwd werd. daarop nog een keer gebeld naar jullie organisatie en dit keer werd het wel geregeld.

Officiele reactie van Keukenloods 31-07-2013

Beste M_rieke,

Bedankt voor uw beoordeling.
Ik ben blij te horen dat het uiteindelijk goed is geregeld.
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
J. Langenberg
www.keukenloods.nl
0226-355340

KaatjevD 31-07-2013

Mijn oven was kapot. Ik mocht het showroommodel meenemen. Prima service. Fornuis werd netjes ingepakt terwijl ik aan de koffie zat.

Assortiment
Er waren maar twee fornuizen van 60 cm. Gelukkig wel een smeg!!

Aanbeveling
Prima service!! Goede prijs.

Extra toelichting
Prima zaak. 1 minpuntje. Collega van mijn verkoper zat kauwgum te kauwen in de winkel en tijdens het helpen van klanten. Ik vind dat echt niet kunnen.

mzetten74 31-07-2013 In de winkel gekocht
Zwaag

Uitgebreide internetsite en daarnaast een winkel bij ons in de buurt voor extra adviezen

Goede adviezen, klant krijgt ook tijd om rustig rond te kijken en er wordt mee gedacht met de klant ipv naar eigen omzet te kijken.

Assortiment
Uitgebreid aanbod via de website en grote keuze in de winkel

Aanbeveling
Goede service en prijs, wie wil dit nu niet?

Extra toelichting
Zoals hier boven al duidelijk, een tevreden klant :)

diru 31-07-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Iedereen is heel behulpzaam, aan de telefoon heel vriendelijk en ook bij aflevering en een snelle levering.

G.C van der Vecht 31-07-2013 In de winkel gekocht
Zwaag

snelle afhandeling door ter zake kundig personeel

Nieuwe winkelindeling in Zwaag prima

Hans Grimm 31-07-2013 Via de website gekocht

6,8

bestelling snel afgewikkeld

Inbouw niet goed gegaan. afzuigkap scheef gemonteerd.

Assortiment
Wasdroger uiteindelijk elders aangeschaft, omdat degene die wij wilden niet in het assortiment zat. ook geen vergelijkbaar model qua prijs.

Officiele reactie van Keukenloods 31-07-2013

Beste Hans,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent.

Kunt u uw ordernummer sturen naar info@keukenloods.nl dan stuur ik een monteur bij u langs om hem recht te hangen. Onze excuses voor het ongemak.

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet
J. Langenberg
www.keukenloods.nl

Anthonie123 31-07-2013

website is duidelijk, goed te navigeren en sorteren

goede assistentie zeker bij email. in de loods , showroom nog wel eens onderbezet personeel

Assortiment
groot assortiment , misschien wel te groot, Keukenloods zelf al assortiment verfijnen??

Aanbeveling
in combinatie met een keuken op maat bouwen zou ik geen beter adres weten

Extra toelichting
top service top levering top prijs

sander van schelven 31-07-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijk bestellen met uitgebreide productinfo

Gedurende gehele proces prima op de hoogte gehouden van vordering en gebeld voor levering en prima aflevering

Assortiment
Veel keus en weinig voorkomende koelkast gevonden

Geen negatieve ervaring

sparkbi 30-07-2013

Op de afgesproken dag en tijd afgeleverd

Piet2013 30-07-2013

lekker gemakkelijk

goede service

uitstekend assortiment

zeker

wodan3 30-07-2013

ophalen en mee nemen alleen was het onze niet direct op vooraad anders 10 gescoord

mee denken en tijd voor je nemen

Assortiment
voldoende verschillende producten leuke idee opgedaan

Aanbeveling
leuk geholpen men nam de tijd maar wilde je rondkijkken was dat ook geen probleem

Ilse1105 30-07-2013

1 telefoontje en het was geregeld!
Betaling bij aflevering. Voelt wel zo veilig want gaat toch om behoorlijk bedrag.

Snelle levering binnen 24 uur!

Assortiment
De meeste bekende merken tegen een strakke prijs.

Extra toelichting
Prima service: snel en volgens afspraak. Netjes afgeleverd.

Bargebiten 30-07-2013

Extra toelichting
Duidelijke website. de online aankoop was zeer eenvoudig en de levering van het artikel was zeer vlot zoals je mag verwachten. Een aanrader dus.

fblemans 30-07-2013 Via de website gekocht

Vele mogelijke keuze waar uit in eerste instantie moeilijk te kiezen was gebruikmakend van de menu in de linkerkolom wordt daardoor je keuze vereenvoudigd waarna je een makkelijke keuze kan maken.

Je wordt van te voren gebeld op wat voor dag en om hoe laat je de bestelde artikel binnen wilt hebben.

Assortiment
Betreffende artikel kwam ongeschonden en was zeer goed verpakt, werkte na plaatsing/installatie dan ook meteen en doet wat wij van dit produkt verwacht hadden.

Aanbeveling
Door de grote keuze van de diverse aangeboden artikelen welke zeer snel en in zeer goede staat geleverd wordt tevens vooraf gebeld wordt wanneer deze geleverd kan worden.

Extra toelichting
De huidige gasfornuis was aan vervanging toe na vele jaren van trouwe dienst, en wilde de overstap doen naar een Gas-op-Glas kookplaat. Deze kookplaat is door mij zelf geplaatst/geinstalleerd wat op zich geen probleem was gezien het feit dat de handleiding alles beschreven had hoe dit te doen. Het grote probleem is nu dat deze kookplaat er zo mooi uit ziet dat je hem niet wilt gaan gebruiken daar deze anders vuil kan worden .

aadroukema 30-07-2013

koopwaar makkelijk te vinden op site en in de winkel

goede en beleefde afhandeling bij de aankoop van diverse spullen

ruime keus in aanbod

goede service en klantvriendelijk

Henk Boot 30-07-2013 Via de website gekocht

Telefonisch besteld. Daarbij heel goed en informatief voorgelicht.

Uitstekend. Alles volgens afspraak uitgevoerd.

Assortiment
Eigenlijk een 10, maar omdat ik niet weet of Keukenloods alles van iedere leverancier aanbiedt geef ik uit veiligheid maar een 9.

Aanbeveling
Perfect assortiment. Goede service. Je komt niet voor verrassingen te staan

Extra toelichting
Zie bovenstaande motiveringen. Niets aan toe te voegen

hansssszzz 30-07-2013

internet heeft het helemaal

wat verwarring omtrent levering

ruime keus

goedkoop en ruime keus

blond51 30-07-2013

Duidelijke website, alles goed terug te vinden. Goede uitleg.

Vriendelijk personeel aan de telefoon, duidelijke informatie en ik kon direct mijn order plaatsen. Onmiddellijke bevestiging via de mail zonder fouten, exact weergegeven zoals besproken. Bij inbouwteam voicemail ingesproken en binnen een half uur telefoontje terug met uitleg waarom eerder even niet bereikbaar. Afspraak voor leveren en inbouwen op een dag die ons uitkwam. Ook hiervan goede en snelle bevestiging via de mail. Monteur op afgesproken dag ruim binnen afgesproken tijdsmarge aanwezig. Goede kwaliteit van montage. Erg netjes gewerkt en binnen een half uurtje klaar.

Assortiment
Veel merken en veel modellen tegen scherpe prijzen. Goed alternatief als apparaat niet meer leverbaar is: duurdere en nieuwere opvolger van het model aangeboden gekregen tegen de (lagere) prijs van het oude model.

Extra toelichting
Komen afspraken na, leveren en reageren snel. Goede kwaliteit tegen scherpe prijzen!

naam 1710 30-07-2013

Een zeer te vreden klant. 30-07-2013 Via de website gekocht

De bestelling was in no-time gereed en de site is zeer duidelijk en overzichtelijk.

Het bestelde artikel werd keurig op de afgesproken tijd bezorgd, door een zeer nette en behulpzame jongeman.

Assortiment
Ik vind het assortiment uitgebreid genoeg en zeker voor concurerende prijzen.

Aanbeveling
Mijn ervaring met Keukenloods is tot op heden bijzonder goed en zal dit ook zeker ventileren indien dit in de praat te pas komt.

MKBM 30-07-2013

Duidelijke site met redelijk veel info

Snelle, dudelijke en goede help bij het ophalen van het product

Uitgebreide keuze

Snelheid en prijs

francesco007 30-07-2013

t was goed georganiseerd

alles was netjes op tijd

goede keuzemogelijkheiden en duidelijk

prettig bedrijf

prettige mensen

Extra toelichting
prima houding en netjes en duidelijk

Toz 30-07-2013

Vraag wordt snel beantwoord

Heel veel keus

Moednie 30-07-2013

makkelijke afhandeling van bestelling, en fijne, goed overzichtelijke website.

wij kregen een gas-op-glas-kookplaat van indesit, jammer dat deze gas lekt vanuit het apparaat zelf. wij hadden eigenlijk direct een nieuwe verwacht omdat deze nog geen enkele x gebruikt is. Daarentegen moesten wij zelf met Indesit (waar ze overigens niet erg vriendelijk zijn) een monteur regelen.

Assortiment
van alles en voor ieder wat wils in iedere prijscategorie

in één woord: top

Caroline de groot 30-07-2013 Via de website gekocht

Vergelijken via internet was een van de goedkoopste

Goede service

Assortiment
Groot assortiment als ik weer iets nodig heb zal ik zeker weer bij jullie bestellen

Alles naar wens

R.Ackema 30-07-2013 In de winkel gekocht
Gaanderen

groot assortiment vaatwassers in showroom aanwezig, zodat goed kon vergelijken

Vlotte installatie. Precies op afgesporken tijd.

j.w.jongman 30-07-2013 Via de website gekocht

kon beoogde artikel gemakkelijk vinden,en dat dit thuis kan is voor mij,wonende op het platteland,wel zo gemakkelijk.

het artikel kwam op de afgesproken tijd en werd correct afgeleverd

ik had voldoende keus.

makkelijk, goed gesorteerd,betrouwbaar.

Extra toelichting
zie bovenstaande,hier heb ik niets meer aan toe te voegen.

Zjohnk 30-07-2013 Via de website gekocht

Aart Rietveld 30-07-2013 Via de website gekocht

De site waar we naar de oven zochten
Is goed overzichtelijk. Duidelijke foto's

Nadat we een keus hadden gemaakt,heb ik toch nog persoonlijk contact gehad.
Werd zeer vriendelijk te woord gestaan

Assortiment
Veel keuze naar mijn mening
En eigenlijk voor iedere prijsklasse

Aanbeveling
Zoals gezegd in het voorgaande
Naar mijn mening een goede webshop
Met vriendelijk personeel

Extra toelichting
Ik ben van mening dat deze webshop een eerlijke zaak is En zal mijn kennissen er van op de hoogte brengen

Els Appel 30-07-2013 Via de website gekocht

Online prima te bestellen. Over het uitstel van de gevraagde bezorgdag werdenb we niet geinformeerd (geen mail, noch een belletje), maar moesten dat zelf aflezen bij bezorgtijden. Maar bij vragen daarover wel goed telefonisch te bereiken.

Over de wijziging (= het uitstel) van de gevraagde bezorgdag werden we niet geinformeerd (geen mail, noch een belletje), maar moesten dat zelf constateren dat er geen bezorgtijden werden gemeld. Bij vragen daarover wel goed telefonisch te bereiken. Echter beide apparaten waren zo duur dat er gratis bezorgen was en daar moesten we de winkel wel op wijzen, anders waren die wel in rekening gebracht.
Voorafgaand aan de bezorging nog even een belletje dat ze eraan kwamen; prima. Bezorgtijd tussen 7-9.15 uur bleek 6.15 uur te zijn.(was gelukkig wakker gebeld)

Assortiment
Wat we zochten verkochten ze, snel en goedkoop.

S.75 30-07-2013

Zowel website als contact met medewerker was erg prettig en duidelijk: men denkt erg met je mee, zonder mij t gevoel te geven dat er gepushed wordt! Top!

Geen ervaring in de winkel, alleen webshop en telefonisch contact: beiden goed. Bereikbaarheid goed en snelle reactie op mail!

Assortiment
Keus genoeg! In elke prijs klasse en veel merken

Aanbeveling
Zeker! Sterker nog: er zijn al een aantal mensen die via jullie site gaan bestellen!

Extra toelichting
Bedankt voor het meedenken Rick, en voor de snelle service! Ook afleveren ging super: ik vroeg of t s morgens vroeg kon en idd gelukt. Keurig alles binnen gezet. Ben door het gemak van pinnen alleen de bezorger totaal vergeten n fooi te geven :( gelukkig heeft ie wel koffie gedronken..

Frank Scholts 30-07-2013 In de winkel gekocht
Zaandam

Extra toelichting
Snel geholpen, goed advies, goede prijs

leanlbj 30-07-2013

gemakkelijk dat je gewoon thuis het bedrag kan pinnen

Apparaat wordt binnen gebracht en de oude weer meegenomen

groot genoeg

makkelijke manier van kopen

verder geen mening

CaWe 30-07-2013

Extra toelichting
Het gewenste model was niet meer voorradig. De Keukenloods bood mij vervolgens voor dezelfde prijs een duurder model uit hun assortiment aan. Deze had ik de volgende dag al in huis. Prima service!

Ernst233 30-07-2013

Website is overzichtelijk, ik kon zo een geschikte inbouw koelkast vinden. Beter nog, door een automatische suggestie van de site kreeg ik voor het zelfde geld een betere/zuinigere koelkast. Het bestelproces is ook eenduidig en er wordt gericht informatie verschaft bij elke stap.

Doordat het bestelproces zo gemakkelijk ging heb ik voor of tijdens het bestellen geen behoefte gehad om contact op te nemen met een medewerker van de keukenloods. De ochtend direct na de bestelling heeft de keukenloods contact met mij opgenomen voor de levering en tijdens dit gesprek is duidelijk dat er nadrukkelijk rekening gehouden wordt met de wensen van de klant. De feitelijke levering zelf is ook prima. Snel, goed verzorgd personeel en pinnen aan de deur. Geen extra kosten betaald anders wat op de factuur stond.

Assortiment
Kan hier geen goede beoordeling over geven aangezien ik specifiek gezocht heb voor een koelkast van een bepaalde nishoogte. Binnen dit segmant was de keuze in prijs/kwaliteit ruim voldoende.

Zie voorgaande beoordelingen.

Extra toelichting
Dit is mijn eerste ervaring met Keukenloods.nl welke ik als zeer positief ervaren heb. Maandag avond de koelkast besteld, woensdag ochtend bezorgd aan huis. Aanrader.

J.Wiersema 30-07-2013 In de winkel gekocht
Hoorn

Wij konden vrijblijvend rond kijken zonder dat gelijk een medewerker achter ons stond.

Wij werden goed en deskundig geholpen.

Assortiment
Wat wij zochten was niet voorradig maar via de PC zijn we er toch zeer god geslaagd.

Aanbeveling
Keukenloods beveel ik aan bij fam. en kennissen.

Extra toelichting
Goed bedrijf en een goede service.

D Mulder51 30-07-2013

Berniebubbles 30-07-2013 Via de website gekocht

Levering en Montage alles in een.

Zeer prettige en deskundige levering en plaatsing

rakker1956 30-07-2013

Extra toelichting
netjes en op tijd geleverd

Amor1985 30-07-2013

Handig dat je verschillende merken en types met elkaar kan vergelijken.

Zonder extra kosten heeft de bezorger hulp aangeboden om de vaatwasser naar boven te tillen (4hoog, zonder lift). Dat is pas service!

Assortiment
Ruime keus. De vaatwasser die ik wilde hebben was niet meer verkrijgbaar, gelukkig heeft keukenloods een luxere opvolger als alternatief aangeboden waar ik zeer tevreden over ben.

Extra toelichting
Ruime assortiment. Korte levertijd en goede prijs/kwaliteit verhouding.

sanzon 30-07-2013 Via de website gekocht

makkelijk bestellen via de site

werd netjes geïnformeerd over de leverdatum etc.

Assortiment
ze hadden het product waar ik naar op zoek was

prima winkel

Extra toelichting
ik heb het product (combi-magnetron) pas een paar dagen in huis en hij is nog niet geplaatst het product zelf kan ik dus nog niet beoordelen, alleen het bestellen en de afhandeling van de Keukenloods

Henk en Ria 30-07-2013

Thuis zoeken op de web-shop en
dan naar de winkel om het apparaat te bekijken en meenemen

Assortiment
Ruim voldoende! Wat ze niet op voorraad hebben valt te bestellen

Aanbeveling
Goede prijs en prettig dat je de apparaten ook in het "echt"
kunt zien. Je wordt prettig geholpen.

Extra toelichting
Dit is de tweede keer dat we bij de keukenloods een apparaat hebben gekocht (inductiekookplaat + vaatwasser). Ze hebben hele scherpe prijzen en het is een prettige winkel.

ElseM 30-07-2013 In de winkel gekocht
Pieter Gijselaan in Zaandam

Prima geholpen. Vriendelijke bediening

Ik kan hiervan nog niet direct oordeel geven. Was mijn eerste aankoop

Assortiment
Zeker voor het apparaat waar ik voor kwam, ruime sortering

Aanbeveling
Op aanbeveling van mijn broer die ook goed geslaagd was, ben ik bij jullie terecht gekomen. Zal dit zeker doorgeven

Extra toelichting
We kwamen met een BMW, maar daar paste de doos niet in. Keurig thuis gebracht door servicemonteur

Bianca1407 30-07-2013

jummy 30-07-2013 Via de website gekocht

Goede website, veel keuze.

Tot nu toe perfect!

volop keuze!

heb ik al gedaan!

preciez 30-07-2013 Via de website gekocht

Het bestelproces ging vlot en het artikel zoeken op de site was een voudig

Assortiment
Levering op tijd en netjes

Extra toelichting
Simpel bestellen en geen problemen, levering volgens afspraak.

RB58 30-07-2013

Extra toelichting
Product makkelijk te vinden. Product was hier het voordeligst. Verzending en informatie hierover accuraat.

Aragorn23 30-07-2013

Juiste model koelkast was simpel te vinden. Bestellen is een makkie.

Model wat ik uitgezocht had was niet meer leverbaar. Een ander, maar duurder model, werd echter ter vervanging aangeboden voor dezelfde prijs. De leverdatum was echter een dag later dan afgesproken. Op zich geen probleem, maar niet geheel duidelijk waarom.

Assortiment
Asortiment is ruim voldoende om te vinden wat je zoekt. Ook zijn de prijzen laag.

Aanbeveling
Prima winkel om zaken mee te doen. Zijn ook goed telefonisch bereikbaar. En, ook niet onbelangrijk, de medewerkers hebben voldoende productkennis.