Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Keukenloods bestaat uit 1 internetshop en 13 echte winkels waarin heel veel apparaten en complete keukens staan opgesteld en heeft tevens 1 afhaalcentrum. Mocht je er dus via internet niet uitkomen dan kan je alle apparaten ook live zien in een van onze winkels. Onze medewerkers staan graag voor je klaar met goed advies en een kop koffie. Onze winkels hanteren dezelfde prijs als onze internetshop.

Deze score is berekend op basis van 2663 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

G.Zwart 10-04-2013

Betrouwbare informatie en advies.
Telefonisch goed bereikbaar.
Levering precies volgens afspraak.
Behulpzame en vriendlijke bezorging.

koos ma 10-04-2013

- duidelijke website;
- goede bereikbaarheid;
- snelle en keurige bezorging;
- Kreeg een duurder type vaatwasmachine geleverd voor de bestelde lagere prijs;
- was de tweede grote aankoop bij keukenloods en wat mij betreft niet de laatste.

easyraider 10-04-2013

Goed zaken gedaan met keukenloods, we hadden een gaskookplaat besteld die later niet meer leverbaar was, we werden netjes gebeld met een ander aanbod voor de zelfde prijs. Was ook snel geleverd.Gewoon goed.
1 minpunt de gaskookplaat die niet meer leverbaar was, kon men de volgende dag nog steeds bestellen.

Officiele reactie van Keukenloods 10-04-2013

Beste Easyraider,

Bedankt voor uw beoordeling.
Graag ontvang ik uw order/klantnummer zodat ik kan kijken om welk typenummer het gaat, zodat ik het desbetreffende typenummer kan verwijderen van de site.

A Wouters 09-04-2013

6,7
Levering: Op website stond 24 uurs levering en artikel was op voorraad.Maar 2e paasdag/maandag besteld en pas donderdag bezorgd.

Officiele reactie van Keukenloods 09-04-2013

Beste A. Wouters,

Bedankt voor uw beoordeling.
Graag ontvang ik uw order of klantnummer zodat ik voor u uit kan zoeken wat er mis is gegaan. Een 24 uurs levering hoort een 24 uurs levering te zijn. Alvast onze excuses voor het ongemak.

knok 09-04-2013

Levering duurde een paar weken.
De geleverde dispenser functioneerde niet.
Vervolgens is na telefonisch contact een nieuwe opgestuurd. Deze werkt wel. De een prima after sales.

Barco Marijnissen 09-04-2013

Zeer goede service!
Je wordt keurig op de hoogte gebracht van het moment van levering.
De oude wordt keurig mee retour genomen.
De prijzen zijn zeer scherp!

P. Kroonen 09-04-2013

Gewoon prima, binnen 24 uur was alles geregeld wat vooral fijn is bij een kapotte koelkast.
Verder geen op- of aanmerkingen.

hanne12 09-04-2013

Bestellen ging eenvoudig, op mail werd direct en duidelijk geantwoord en de aflevering verliep volgens planning.

John van Dorp 09-04-2013

gisteravond de vaatwasser laten installeren, ging uitstekend.snelle levering alles correct verlopen.

Tevreden klant Zeist 09-04-2013

Prima prijzen & service,heldere afspraken over de levering ( ook in winkelgebied). Ook de transporteur maakt heledere afspraken

H. Woldhek 09-04-2013

Helemaal super geregeld. Netjes op de plek gezet waar ik het wilde hebben en wat echt opviel is dat degene die het kwam bezorgen zich eerst voorstelde!!!!!
Zo he dat maak je niet veel meer mee!

Klasse service kan niet anders zeggen.
Voor nieuwe dingen kom ik zeker terug!!

Rene_123 09-04-2013

Een inbouwcombimagnetron besteld, zeer voordelig geprijst, en snel geleverd. Je kan goed afspraken maken over de levertijd, kortom, als ik weeer iest nodig heb zal ik hier zeker terugkomen.

Fam.Dekker 09-04-2013

We hebben op diverse sites gezocht naar een nieuwe inbouw koelvriescombinatie maar jullie kwamen er steeds als goedkoopste uit. We hebben jullie gebeld voordat de bestelling geplaatst is en werden uiterst correct te woord gestaan en konden de verdere afhandeling per telefoon doen. Afspraken over levering klopte ook. En bij aflevering werd de oude koelvriescombinatie meegenomen. Wij zijn zeer positief

2000anne 09-04-2013

Hele snelle afhandeling van de bestelling.Wachten is op de installateur dus over het product zelf kan ik nog niets zeggen.

brambobram 08-04-2013

Bestellen via de website was eenvoudig en de levering ging probleemloos. Het product is nog niet aangesloten dus over de kwaliteit kan ik nog niet over oordelen.

I27 08-04-2013

Ik kan niet anders zeggen als geweldige service.
Koelkast besteld helaas niet op voorraad bij de leverancier en kreeg gewoon een andere aangeboden. Binnen een paar dagen binnen en de oude werk meegenomen!
Mijn vaatwasser ook een half jaar geleden bij keukenloods gekocht en een eventueel volgende aankoop zal ook zeker weer op deze site bekeken worden!

I.R. Neef. 08-04-2013

Rustig op momenten dat het mij uit kwam iets uit zoeken. En nu komt het, na mijn bestelling het produkt binnen 24 uur in mijn bezit. Een mooier manier van kopen kan ik mij niet voortstellen!!!!

Julia Nazarenko 08-04-2013

Ik heb die webshop gekozen door beoordelingen van andere klanten te lezen en ik heb er geen spijt van - zeer aantrekkelijke prijzen, snelle en handige levering.

Vaatwassertje 08-04-2013

6,7
Telefonische bereikbaarheid: binnen één seconde na verbinding met Keukenloods is deze al weer verbroken.
Waarschijnlijk een intern probleem.

Officiele reactie van Keukenloods 09-04-2013

Beste Klant,

bedankt voor uw beoordeling. Wegens een storing waren we inderdaad telefonisch slecht bereikbaar. Via de e-mail en chat waren we gelukkig wel goed bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

tonton65 08-04-2013

goede contacten telefonisch voor afspraak levering
vriendelijke snelle levering
een zeer goede ervaring opgedaan
zeker een volgende keer weer op deze manier een bestelling doen

peter van der vleuten 08-04-2013

We hebben al een eerdere positieve ervaring. Dit heeft tot deze aankoop geleid.
Wij vinden vooral de service erg goed.

groot1956 08-04-2013

Website is overzichtelijk, snelle levering, bereikbaarheid uitstekend. After sales weet ik niet, niet gebruikt. Er wordt goed advies gegeven, vriendelijk personeel.

waberendsen 08-04-2013

Perfecte levering en behandeling. Vaatwasser doet alles naar behoren. Zijn heel tevreden over Keukenloods.Kunnen het aan iedereen aanraden.

Rene Groos 08-04-2013

-goede communicatie (via mail en telefonische afspraak)
-keurige levering, op het afgesproken tijdstip
-complete levering (alle onderdelen; inbouw instructie, handleiding.
-een aanrader!!

doorn067 08-04-2013

Via de werbsite een fantastische manier om aankopen te verrichten! Geen gezoek en tijdverspilling in winkels. Objectief vanuit je eigen situatie de aankoop kunnen regelen zonder beinvloeding van derden. In de winkel kan je altijd nog kijken welke keuze je hebt gedaan.

Een zeer tevreden klant

fam. Vissers 08-04-2013

Onze oude kapotte afzuigunit was een AEG DL 6250-ml en toen ben ik bij jullie op de site gaan zoeken naar een afzuigunit met dezelfde inbouwmaten, we kwamen toen uit bij de Fagor AF2627IX met dezelfde maten en heb toen contact met jullie gehad en deze gelijk besteld. Vorige week donderdag is deze geleverd en mijn man kon de oude er toen uitschroeven en de nieuwe plaatsen binnen een kwartier, we zijn dus uitermate tevreden over de website , het bestellen en de levering. Ga zo door, hebben we in de toekomst weer iets nodig, zullen we zeker weer bij jullie bestellen.

Jongehaas 08-04-2013

Er is veel keuze. Artikel is duidelijk te beoordelen en makkelijk te bestellen. De datum voor levering kan je zelf kiezen. De aflevering was correct en precies binnen de afgesproken tijd. Ik denk dat ik vaker van keukenloods gebruik ga maken en geef mijn positieve ervaring door aan familie en vrienden.

Met vriendelijke groeten en dank voor de service.

Christiaan van Veldhuizen 08-04-2013

Snelle en goede levering voor een scherpe prijs.
En geen verzendkosten.
Pompje geinstalleerd en werk super, beter als de oude.

wichervdb 08-04-2013

Na een zoekopdracht in Google bij Keukenloods terecht gekomen. Laagste prijs voor dit product, incl. bezorging binnen het afgesproken tijdsblok. Prima.

G.Rijcken 08-04-2013

Al een paar keer gekocht bij Keukenloods .
Super ervaring alles word correct afgeleverd.
-------------

BB 08-04-2013

Website wekt de indruk dat artikel binnen twee werkdagen geleverd zou worden, echter duurde minimaal een anderhalve week.

Officiele reactie van Keukenloods 08-04-2013

Beste BB,

Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor het ongemak.

Graag ontvang ik uw ordernummer zodat ik kan bekijken wat er precies mis is gegaan.
We gaan dan kijken of we dit in het vervolg kunnen vermijden.

Tsantalis 08-04-2013

Vlot contact, scherpe prijs, levering dezelfde dag op afgesproken tijdstip, vriendelijke bezorger, kortom wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe aanschaf.

Stevie2013 08-04-2013

Vragen die ik had zijn telefonisch snel en naar tevredenheid beantwoord. Aflevering en ophalen van oud fornuis was keurig afgehandeld. Product zeer naar wens.

RudyO 08-04-2013

Erg overzichtelijk site en goede levering. Netjes een dag van tevoren een smsje gekregen met het tijdspan waarbinnen de apparatuur geleverd zou worden (tussen 07.45 en 09.45) en de bezorger stond netjes om 08.15 uur voor de deur.

Zeer tevreden

ria vogelaar 08-04-2013

Website goed overzichtelijk alles goed te vinden
snelle levering
goede verpakking zodat er geen beschadigingen waren

Ron321 08-04-2013

Gemakkelijk te bestellen met daarna een prima communicatie over de leverdatum en tijd. Keurig op tijd geleverd. Top!!

Yankees37 08-04-2013

duidelijke website en webshop, zeer goede, meedenkende klantenservice en zeer snelle levering (binnen 14 uur).

Mevr. Pijpers 08-04-2013

Website is duidelijk en overzichtelijk, kan gezocht product snel vinden.

Snelle en correcte levering

anja post 08-04-2013

meer dan tevreden over alles
niets ging mis wat wij wel gewend zijn
we kijken al uit naar een koel vries combinatie
kopen we zekers weer bij jullie
ga zo door en ik zal jullie zekers bij iedereen aanprijzen

Capelle ad IJssel1253 08-04-2013

Aflevering correct en binnen opgegeven tijd. Vriendelijke bezorgers. Order werd tot in de keuken afgeleverd Prima!

John uit Zutphen 08-04-2013

Vlotte levering op de afgesproken tijd. Prima product voor een zeer vriendelijke prijs. Betaling bij aflevering is prima afgehandeld. Zeker een aanrader voor verdere aankopen.

Ferryk1234 08-04-2013

Goede service en een prima bereikbaarheid van het bedrijf.Mn. het aanbieden van alternatieven is mij goed bevallen

fam Slenter 07-04-2013

Super goede prijs kwaliteit verhouding. Goede service ten aanzien van levering. Verder pas in het bezit maar ik ga er van uit dat het goed is.

Sanne1111 07-04-2013

Zeer snelle en goede levering. Enkel oude kookplaat vergeten mee te nemen. Goede website. Goed prosuct

D. Zuidema 07-04-2013

Prima service!!
Kookplaat om 23 uur 's avonds besteld, de volgende dag om 14 uur gekregen.
Ik had de kookplaat (ER926SB90N) besteld, zag dat hij ergens anders iets goedkoper was en heb hem bij Keukenloods ook voor de goedkopere prijs gekregen. Ik heb zelfs een upgrade naar de 70N gekregen voor de prijs van de 90N!
Echt super!!

Kookplaat zelf is even wennen. Ik ben de ATAG gewend, de gasbranders van de ATAG gaan sneller en makkelijker aan. Maar goed, over een aantal weken weet ik niet meer beter.

Noziglia 07-04-2013

Op het moment dat ik de bestelling geplaats heb (via telefoon) kreeg ik meteen wanneer zouden jullie het peroduct ingelevert (binnen 3 dagen) maar na 2 dagen kreeg ik een telefoontje dat de product "niet in voorraad was"... moest ik 10 dagen wachten voor ik de vaatwasser thuis kreeg...

De Boer 74 06-04-2013

snelle levering en goede bezorging er worden producten geleverd van goede kwaliteit.We hebben besteld bij een cbw erkend bedrijf.

El Baghouri 06-04-2013

internetsite is zeer gebruikersvriendelijk. Telefonisch ook goed te woord gestaan; telefonisch medewerker was zeer klantvriendelijk. Bezorging was binnen 24 uur. Erg fijn dat er oin blokken van 2 uren wordt bezorgd.

Jack Wisse 06-04-2013

Keukenloods.nl geeft wat mij betreft niet alleen een heel compleet overzicht van het goede assortiment wat ze hebben (echt gruwelijk veel verschillende producten per groep) maar ook de service is subliem. Levering is snel en zoals op de website wordt beloofd.
Klein punt van aandacht zou kunnen zijn dat de transporteut middels een sms of mail aan zou kunnen geven rond welk tijdstip ze de volgende dag komen. Nu heb ik gebeld en werd mij verteld dat het diezelfde dag was. Maar het tijdstip moest ik wel zelf vragen.
Als dit aangepast kan worden, dan kunt u wellicht nog meer uit uw service halen.

linda dijkstra 06-04-2013

2e paasdag besteld de dag er na gebeld om 09.00 en om half een bezorgt
keurige en vriendelijke bezorger top kan niet anders zeggen