Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3247 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jann5000 04-09-2014

Service van een overzichtelijke goed informerende website die snel levert zonder extra kosten

Snel antwoord via mail of telefoon nette behandeling en aflevering

Assortiment
Ruime keuze in aanbod en prijs

Aanbeveling
Het gemak van het via de website te bestellen geen wachttijd en vrije keus in het afrekenen

JWaalewijn 04-09-2014

Site snel gevonden, binnen de site snel zoeken en naderhand nog extra filters opgeven waardoor de artikelen makkelijk kunnen worden bekeken.

Vriendelijk via de telefoon tewoord gestaan, de persoon die mij tewoord stond dacht ook duidelijk mee in het vinden van een antwoord op mijn vraag

Assortiment
heeft geen motivering nodig ;-)

zie bovenstaand commentaar

Extra toelichting
Gewoon makkelijk, vanuit je luie stoel een keuze kunnen maken uit het assortiment en zien dat de prijs inderdaad de scherptste prijs is 'ever'

A.de Graaf53 04-09-2014

Website is gebruikersvriendelijk en op de loacatie te Waddinxveen waren de medewerkers zeer klantvriendelijk.

Afspraken worden nagekomen.

Voldoende assortiment

trudy elschot 04-09-2014

binnen 24 uur in huis

geweldig correct en keurig

heel veel

Aanbeveling
geweldige service en een hele goede prijs

Marleen86 04-09-2014

Prima service. Het bleek dat ik een te kleine vaatwasser had besteld aangezien ik een XL keuken heb. Keukenloods gaf aan de vaatwasser weer op te halen en bood daarbij gelijk andere Maxiline vaatwassers aan ter vervanging.

Extra toelichting
Prima service. Het bleek dat ik een te kleine vaatwasser had besteld aangezien ik een XL keuken heb. Keukenloods gaf aan de bestelde vaatwasser weer op te halen en bood daarbij gelijk andere Maxiline vaatwassers aan ter vervanging.

AP Petersen 04-09-2014

Aan de telefoon werd aangegeven dat ie niet op voorraad was, na bestelling bleek vanwel. Mailbevestigingen zijn niet geheel duidelijk met selfservice-systeem en welke actie wordt verwacht.

Assortiment
Meer variatie op de site zou mooi zijn

Al gedaan.

Extra toelichting
Blij met het device. CHeck alleen je mailbevestigingen en ... voorraadsysteem

Ad Valkenburg 04-09-2014 In de winkel gekocht
Roosendaal

Simpelweg uitzoeken, bestellen en keurig op tijd thuis bezorgd. Alles met prima
ondersteuning middels berichtgeving via de mail

Netjes bezorgd en op zijn plek gezet. Keurige en vriendelijke behandeling

Assortiment
Alles wat we nodig hebben is te verkrijgen.
van goedkopere producten tot alle A-merken

Aanbeveling
Goede kwaliteit tegen lage prijzen met prima verzorging

hans5412 04-09-2014

Website werkt snel en eenvoudig.

Prima levertijd, vriendelijke chauffeur.

Zeer uitgebreid assortiment.
Gebruik kunnen maken van een 'alternatief deal dagen' aanbieding. Meer combimagnetron voor minder geld, waarvoor onze hartelijke dank.
Zeer scherpe prijzen!

Aanbeveling
Gemak, service en assortiment bovengemiddeld.

Joop van Os 04-09-2014 In de winkel gekocht
waddinxveen

goed bereikbaar ruime keuze

M.W. Veenendaal 04-09-2014 Via de website gekocht

keuze uit maatvoering is super

Van bestelling tot levering volledig volgens afspraak en sms en mail super!!!

Assortiment
Gewoonweg teveel super keuze en ook waar wij naar op zoek zijn ( waren)

Aanbeveling
Vanwege uit uitstekende assortiment...en bovenstaande

gewoonweg SUPER !!!!

Petra van Klaveren 04-09-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website en prima bestel informatie. Ook de klantenservice werkt adequaat en adviseert prima.

Snelle levertijd en prima informatievoorziening hieromtrent.
De medewerker op de locatie Opmeer kan wat meer klantvriendelijkheid uit stralen.... Of ze had d'r dag niet. Maar ik werd prima geholpen door de magazijnmedewerker !

Assortiment
Ruim assortiment tegen een scherpe prijs! En bij niet op voorraad is een snelle levering toch mogelijk!

Aanbeveling
Keukenloods biedt merk apparatuur tegen een scherpe prijs en prima service! Zeker aan te raden!

Extra toelichting
Prima winkel, overzichtelijke webshop met makkelijke. manier van bestellen en vlotte levering voor merk producten!

Victor W1 03-09-2014

Ik bestel al jaren online producten. Dit is mijn eerste 'same day delivery' ervaring. 8.00u besteld, zelfde dag 14.00 uur geleverd. Oude vaatwasser opgehaald.

Prima telefonisch te woord gestaan. Het is even wachten (tot 10.30u in mijn geval) voor de levertijd bekend is. Telefonisch prima te woord gestaan.

Aanbeveling
Prima prijs prestatie (betrof vaatwasmachine).

M.B.C.Laport 03-09-2014

je besteld in principe vanuit je luie stoel het product wat je wilt hebben.

Na de bestelling wordt gelijk duidelijk hoe lang het evt. duurt voordat je bestelling geleverd kan worden. Datum en ongeveer tijdstip van de levering wordt duidelijk in een mail vermeld. Het evt. mee laten nemen van de oujde apparatuur valt ook onder de service, bij ons was dit dan niet aan de orde, maar toch fijn om te weten dat het wel kan.

Assortiment
Zoals ik snel heb kunnen beoordelen is het assortiment uitgebreid. Ik was toevallig opzoek naar een specifiek artikel en heb deze dan ook bij jullie gevonden.Verder heb ik verder nier gekeken wat er precies allemaal was omdat dit voor ons niet aan de orde was. Maar mocht ik in de toekomst nog wat betreft keukenapparatuur en aanverwanten nodig hebben kijk ik zeker weer op jullie site.

Aanbeveling
Wanneer je naar iets specifiek op zoek bent is het handig om zo te bestellen. Ik kan me wel voorstellen dat het in bepaalde gevallen wel handig kan zijn het artikel in het "echt" in een winkel te beoordelen c.q. bekijken. Weet je uiteindelijk wat je hebben wilt, kan je natuurlijk altijd jullie site bekijken of jullie het dan ook verkopen, prijzen vergelijken en dan evt. bij jullie bestellen. Je kunt natuurlijk ook naar jullie winkel toe, wanneer deze qua afstand te doen is.

Extra toelichting
Zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Bestelling verloopt duidelijk. Bezorging prima. Aanrader voor de volgende keer, wanneer we iets binnen jullie assortiment nodig mochten hebben.

riekie62 03-09-2014

netjes thuis afgeleverd

netjes op zijn plaats gezet en den er super blij mee

in bouwkoelkast

Aanbeveling
goed en goedkoop dan in de winkel

Extra toelichting
we zijn eerst in de winkels gekeken maar daar waren stukken durder dan bij jullie en daarom hebben wij de inbouwkoelkast bij jullie besteld

Luca2011 03-09-2014

duidelijke site

snel en duidelijk antwoord zowel per mail als telefoon alleen in de avond iets langere wachttijd

Thosje van Daalen 03-09-2014

De artikelen zijn makkelijk te zien, de site is makkelijk te gebruiken.

Wij hadden schade aan ons bestelde product na het plaatsen ervan. Dit is goed vervangen door de keukenloods.

Aanbeveling
Goede service, goed te bereiken en ook goed te benaderen voor problemen of schade. Erg vriendelijke medewerkers!

Extra toelichting
Wij zijn erg blij met onze bestellingen via de Keukenloods! Wanneer we weer iets nodig hebben zouden we dit graag weer bij jullie willen bestellen.

Theetje10 03-09-2014

Ze hebben van alles op voorraad anders is het wel snel te leveren

Serie in winkel in Gaanderen is redelijk Als je binnen komt onder etenstijd zitten ze in de winkel te eten wat naar mijn mening niet kan kom je later dan kun je nog zien wat ze hebben gegeten alles ligt nog op tafel( geen gezicht)

Ze hebben van alles op voorraad anders is het wel snel te leveren

Aanbeveling
Als het om de prijs gaat en aaortiment dan is het een topper

Extra toelichting
Goede bediening en service alleen de pauze moeten ze ergens anders houden ziet er niet uit

LBL 03-09-2014 Via de website gekocht

duidelijke online informatie, makkelijk bestelproces

Nette aflevering, vriendelijke bezorgers, terugname oude artikel

Assortiment
Ruime keus met duidelijke info en vergelijk-mogelijkheid

Extra toelichting
Nog nooit eerder bij Keukenloods besteld, maar op alle punten heeft Keukenloods een dikke voldoende gescoord!

Annie156 03-09-2014

Via de winkel mijn artikel besteld

Goed meegedacht door de verkoopster, tijd gekregen om na te kunnen denken over mijn aankoop

Assortiment
Genoeg keuze in verschillende apparaten

Aanbeveling
Snel en goed geregeld, jongens die kwamen afleveren en inbouwen ook goed werk geleverd

Heel tevreden!

annemiek54 03-09-2014

Bestellen en bezorgen verliep gesmeerd

Ik woon op de begane grond, maar er zijn toch 8 treetjes. Dat was ik vergeten te vermelden. En was ook meteen een bijna onoverkomelijk probleem aangezien de chauffeur in zijn eentje was.

spa1950 03-09-2014

je hoeft er niet voor van huis

supper snelle levering

Assortiment
alles wat je nodig hebt kan je bij de keukenloods bestellen

heel erg aan bevelen

Extra toelichting
mijn bestelling bij keuken loods was de eerste,en zal zeker niet de laatste zijn ik heb zitten googlen en kwam zo bij de keuken loods terecht

Bosgra 03-09-2014 In de winkel gekocht
Gaanderen

Alles zo mooi en duidelijk opgesteld

Kennis van zaken, eerlijk en deskundig

Assortiment
Voor iedereen van alles wat. Voor de kleine en grote portemonnee

Aanbeveling
Super gewoon voor iedereen.

Extra toelichting
Wij zochten en shopten en kwamen steeds terug op één en hetzelfde bedrijf.

Nettie van Waveren 03-09-2014 Via de website gekocht

Het is een mooie duidelijke website.

Ik werd prima te woord gestaan tijdens ons telefoongesprek.De koelkast werd niet alleen op tijd bezorgd,maar ook - terwijl dat eigenlijk niet de bedoeling is - keurig uitgepakt omdat ik dit zelf door omstandigheden niet kon doen. Heel vriendelijke bezorger! Klasse.

Goed assortiment.
Voordelig.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen vanwege de goede service en goede artikelen tegen een mooie prijs.

Dave PW 03-09-2014

Internet was vastgelopen dus telefonisch contact gehad bij aankoop. Vlot en netjes geholpen met duidelijke uitleg over product en mogelijke alternatieven.

Kreeg bij het bestellen te horen dat de vaatwasser de volgende dag rond de middag geleverd kon worden. Dit werd die ochtend nog eens bevestigd per email waarin ook het tijdvak werd vermeld.

Assortiment
Grote keuze uit verschillende prijs/kwaliteit klassen waardoor er voor ieder wat wils is. Prijzen zijn concurrerend t.o.v. andere aanbieders.

Extra toelichting
Het was voor mij de eerste keer dat ik bij keukenloods iets (vaatwasser)heb aangeschaft. Op basis van mijn ervaring kan ik zeggen dat het voor mij voor de hand ligt om bij een volgende aankoop weer voor Keukenloods te kiezen.

Loek ter 03-09-2014

het product naar keuze uitzoeken,keukenloods bellen,bestellen ,de leverdatum afspreken en klaar ben je

product is goed,levering klopt dus prima

Aanbeveling
alles was zoals ik wilde en de prijs gunstig dus een aanrader

martinn1209 03-09-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig doorgelinkt vanuit Kieskeurig

Redelijk snelle levering, zij het binnen 2 a 3 dagen ipv de beloofde 24 uur

Assortiment
Gekochte product is volgens mij niet echt courant

Aanbeveling
Goede winkel maar product info zou nog iets kunnen verbeteren. Het artikel bleek een rood info display te hebben, wat niet echt goed staat bij de overige inbouwapparatuur met groene display

N. Oskam 02-09-2014

Tijdstip van bezorging is pas op de bezorgdag na 10.00 uur bekend, terwijl in de mail aangekondigd wordt dat dat een dag ervoor al het geval is.

dicker 02-09-2014 Via de website gekocht

gezocht product was snel te vinden en eenvoudig te betalen

winkel goed te bereiken en goed advies gekregen

ruim voldoende

Aanbeveling
groot assortiment tegen goede prijs

Extra toelichting
diverse sites bekeken maar keukenloods sprong er positief uit.

Delphine2 02-09-2014

Wat ik wilde stond op de site, omdat het apparaat elders goedkoper was werd de prijs aangepast. Het bestellen is zeer eenvoudig

De winkel was op zondag open en voor vragen telefonisch bereikbaar. De leveringstijd was een week dat vond ik prima.

Assortiment
Voor alle apparaten is er voldoende keus. Wij kopen regelmatig bij de Keukenloods.
Retourzending hebben we nooit gedaan

Aanbeveling
Alhoewel je via internet je bestelling kan plaatsen gaan wij ook wel naar de winkel in Amsterdam Z.O. waar vakkundig personeel aanwezig is.

Extra toelichting
We hebben goeie ervaringen met de mannen van de Keukenloods in Amsterdam Z.O. Erg behulpzaam, zeker ook voor onderdelen die vervangen moeten worden, ze zoeken naar een oplossing.

Anna de V 02-09-2014

Fam. de Brug 02-09-2014

geboden alternatieven met korting en afleveren aan de deur, kleine attenties enz.
inzicht in levertijd

online bestellen en overleggen met personeel mogelijk, geen betaling vooraf maar bij aflevering met mobiele pin

Assortiment
vrijwel alles is leverbaar op korte termijn of direct

Aanbeveling
snelle levering en ondanks online shoppen telefonisch advies mogelijk, correcte aflevering door vriendelijke chauffeur, betaling pas bij aflevering

niets op aan te merken

G Moerman 02-09-2014 Via de website gekocht

het betaalgemak was prima geregeld.Ik kon per pin betalen maar ook contant.

Er was een inbouwmonteur bij besteld. Alles is vakkundig snel en netjes geinstalleerd De levering was op tijd en werd van te voren nog gebeld of dat de montage een uur eerder kon worden uitgevoerd

Assortiment
De prijs was concurrerend gemaakt. De koelkast hadden wij elders goedkoper gezien.

Aanbeveling
Omdat alles prima geregeld was,ook bij een eerdere aankoop, kan ik niet anders dan de winkel aanbevelen

GerdienT 02-09-2014

Zeer gemakkelijk bestellen, duidelijke site, nette bezorging oo moment dat mij uit kwam.

Snel antwoord op vragen

Assortiment
Kon voldoende vinden voor wat ik zocht, heb niets gemist.

Zie boven

Extra toelichting
Gewoon heel tevreden over het gemakkelijke bestelproces.

M.M. Jacques 02-09-2014 In de winkel gekocht
waddinxveen

stap binnen en wordt goed geholpen

gevraagd art niet in de winkel werd gelijk opgezocht op de computer of het evt te leveren is

mag wel iets uitgebreider

Aanbeveling
heb twee maal iets gekocht.ben goed geholpen.
art netjes op tijd geleverd gehad

zie bovenstaande reachtie

depost 02-09-2014

6,2

Goed bereikbaar, overzichtelijke winkel.

Er was niet bepaald sprake van een verkoopgesprek tussen tussen de verkoper en ons als klant. Er werd min of meer besloten wat voor ons een geschikt apparaat zou zijn. Ik had echter een ander apparaat in gedachten. Wat ik dus van de verkoper verwacht is de vraag waarom we onze keuze kiezen, waarna hij kan adviseren om voor vergelijkbaar, stiller en goedkoper apparaat te kiezen. Dit is helaas niet gebeurd.

Assortiment
Als het product niet in de winkel aanwezig is dan kan het nodige besteld worden.

Aanbeveling
Met het verhaal van de verkoper in gedachten houd ik het op een zes.

Officiele reactie van Keukenloods 03-09-2014

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor u behoordeling en vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent.

Een verkoper dient altijd te luisteren naar een klant!

Uiteraard leren wij graag van u en daarom zijn wij benieuwd naar het product welke u in uw gedachte had en naar het product dat de verkoper als beste geschikt voor u vond. Kunt u uw ordernummer en het product welke u in gedachte had sturen naar info@keukenloods.nl tav J. Langenberg.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
J. Langenberg
Keukenloods.nl

Hielko Mels 02-09-2014

parkeren voor de deur, personeel brengt de artikelen naar de auto.

goed

ruim opgezet, dus overzichtelijk

Aanbeveling
zie voorgaande motiveringen, ideaal dus.

JAWERU 02-09-2014

ik kon snel de door mij gezochte oven vinden

de beloofde levertijd werd ook nagekomen

Assortiment
ondanks dat de oven die ik zocht niet 'alledaags' was - met deur ipv klep - waren er toch meerdere mogelijkheden

Aanbeveling
zeker een aanrader en ook nog eens een goede prijs!

Extra toelichting
Ik ben heel tevreden over de service van keukenloods. Ook het telefonisch contact was zeer prettig.

Claymore1 02-09-2014

Het bestellen is een 10,alleen
het bezorgen is niet zoals bij anderen, ook niet zo snel.Moest bellen voor een bezorg data en dat zou een paar dagen duren

Aanbeveling
Dit is de tweede keer dat wij keukenapperatuur bij Keukenloods bestellen, de eerste keer was prima, dus de tweede keer weer bij Keukenloods besteld,en weer dik tevreden.

Brombeer10 02-09-2014

Duidelijke en overzichtelijke website. Had nog een vraag gesteld via Internet en kreeg een prima antwoord binnen een dag.e

Kon mijn bestelling ophalen bij de winkel in Waddinxveen, wilde ook advies. Werd prima te woord gestaan en kreeg een goed advies. Dit leidde er zelf naar toe dat ik een ander toestel kocht dan die ik via Internet had uitgezocht. Tevens werd ik prima geholpen bij het in de auto plaatsen in de auto.

Assortiment
Zoveel keus tegen een aantrekkelijke prijs heb je niet bij veel bedrijven.

Extra toelichting
Een prima website met een groot assortiment tegen aantrekkelijke prijzen. Keuzes van de site kunnen op een prima manier worden bekeken in mooie winkels met vriendelijk, professioneel personeel dat zeer behulpzaam is.

mcb01 02-09-2014

Snel vergelijken en overzichtelijk

Zeer goed geholpen. Had een fout gemaakt met mijn bestelling. 1 mail en probleem opgelost.

Assortiment
2e keer dat ik hier iets bestel. Keuze zat.

Zie bovenstaande.

Extra toelichting
Keuze zat . Goed geholpen en snel in huis.

l ter horst 02-09-2014

goede behandeling

super snel

goed

Aanbeveling
goede behandeling snelle service goede prijs

alles naar wens

peerpiet 02-09-2014

H v Nieuwkerk 02-09-2014

Zowel op internet als in uitgebreide winkels is alles goed te bekijken en van alle informatie voorzien. De verkopers zijn beleefd en vakkundig.

Meerdere aanpassingen in de voorgenomen bestelling zijn geen enkel probleem.

Assortiment
Zééér uitgebreid en van de beste kwaliteit.

Aanbeveling
De keuzemogelijkheden, de informatie, de deskundigheid en klantgerichtheid, het gemak en in deze tijden niet onbelangrijk: de prijs zijn allen van een heel hoog niveau.

Extra toelichting
Op onze lange speurtocht naar een nieuwe en opnieuw geweldige keuken kwamen we echt wel goede service, kwaliteit en deskundigheid tegen, maar de keuzemogelijkheden, de ruime informatie op internet en in de winkel èn de scherpe prijs waren doorslaggevend!

Naam9519 02-09-2014

Makkelijk bestellen via de website. En als je iets niet weet kan je gewoon bellen en wordt je vriendelijk en ter zake kundig te woord gestaan.

Bestellen en als het niet lukt afbestellen: geen probleem.
Samen het boek doorkijken en een geschikt vuilnisbakje voor de keuken uitzoeken.

Assortiment
Keukenloods heeft enorm veel keuze, kan er bijna alles vinden.

Aanbeveling
Fijne winkel en niet zo'n keukenboer.

Extra toelichting
Goede zaak, veel keuze, goed advies en vriendelijk. En niet te vergeten: een goede prijs.

Pete RSD 02-09-2014

Goede site. Duidelijk wat je moet doen. Goede betaalmogelijkheden.

Besteling gedaan. Geleverd binnen gestelde termijn. Geen problemen bij levering. Oude apparaat meegenomen. Levertijd duidelijk aangegeven.

Assortiment
Ik kon mijn keuze maken op basis van een typenummer. Super

Aanbeveling
Vlekkeloze bestelling en levering. Scherpe prijs.

IBJ 02-09-2014 Via de website gekocht

Koen405 02-09-2014

Ik vond het erg fijn dat werd bezorgd tot over de eerste drempel. Ik vond het echter niet van deze tijd dat pas op de dag zelf bekend werd hoe laat er ongeveer zou worden bezorgd. Dan heb ik er niet zo veel meer aan. Vriendelijke bezorger. Oude apparaat terugnemen was zoals het hoort geen probleem.

Aanbeveling
Goede prijs. Prima service. Vriendelijke mensen.

Extra toelichting
Goede prijs. Prima service. Vriendelijke mensen.

De haas 21 02-09-2014

Via internet

Goed geadviseerd via de telefoon

Wat ik nodig heb is er

Extra toelichting
We konden snel en goed handelen alles was binnen een uur geregeld En werd thuis bezorgd

Abses 02-09-2014

Op je gemak vergelijken en keuze maken

Assortiment
Ruim voldoende en beter dan menig witgoedwinkel

j de jong 1947 02-09-2014

Heel makkelijk te bestellen en de aflevering en betaling ging perfect

keurig volgens afspraak geleverd

Aanbeveling
Laagste prijs en maken waar wat ze afspreken top

Extra toelichting
Zoals boven aangegeven Ik beveel keukenloods zeker aan in de familie en vrienden kring