Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2164 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

hb170663 24-07-2013

duidelijk site en omschrijving van de producten betaling ging gewoon makkelijk en de stappen die je moet volgen waren eenvoudig

de reactie die je na de een bestelling krjgt is snel en duidelijk en correct
geen op of aanmerkingen hierop

Assortiment
alles wat je in de keuken nodig heb is aanwezig en de prijs is goed

Aanbeveling
snelle service correcte afhandeling en de prijs zijn /is goed

Hoogerheide 24-07-2013

Via internet besteld, afleverdatum zelf kunnen bepalen.

Chauffeur belt half uur van tevoren op.

Aanbeveling
Vwb het leveren van enkele apparatuur heeft Keukenloods zeker een streepje voor op grote keukenleveranciers als Brugman enz. Uit eigen ervaring blijkt dat deze firma's niet zitten te wachten op je wanneer je bijvoorbeeld een bestaande keuken wilt upgraden met nieuwe apparatuur.

Peter Smet 24-07-2013 In de winkel gekocht
Roosendaal

Bellen, bestellen ophalen, zonder moeite

Heel vriendelijke verkoper, stelde zelf een ander, zelfs beter toestel voor omdat hetgeen ik wou bestellen niet voorradig was.

Assortiment
Ik vond wat ik moest hebben en in de toonzaal zag ik heel wat interessante aanbiedingen, de kraan waar kokend water uit komt (ben de naam effe kwijt) staat hoog op het verlanglijstje

Aanbeveling
gezien de lage prijs, goede service een absolute aanrader voor mijn vrienden/kennissen
Een zeer tevreden klant

Extra toelichting
Vorige vrijdag gaf de vaatwas de geest, reparatiekosten te hoog in verhouding met een nieuwe machine. Ramp, want zaterdag BBQ in de tuin met wat vrienden dus heel wat afwas. Dringend op zoek naar een nieuwe machine of tegen een berg afwas op kijken Na zaterdagmorgen wat zoeken op internet bij keukenloods terechtgekomen. Even gebeld met afdeling Roosendaal waar een zeer vriendelijke verkoper me meldde dat het toestel welke ik wilde niet voorradig was. Hij stelde me zelf een ander, zelfs beter voor tegen een lagere prijs. Machine werd opzijgezet en toen ik aankwam stond het al klaar om ingeladen te worden, even pinnen en ik kon het meenemen. De verkoper heeft me nog mee helpen inladen wat ik toch wel best leuk vond en verkopers in België nooit of te nooit zouden doen. Terug naar huis gereden, machine geïnstalleerd en de afwas voor die avond was meteen in orde. Mission accomplished! Ik was vooral zeer tevreden over de vlotte afhandeling, de prijs (heel belangrijk) de zeer vriendelijke verkoper en zijn hulp tijdens inladen. Oh ja, bij bol.com stond dezelfde machine een 400 euro duurder...... jullie hebben echt wel scherpe prijzen! Met de aankomende vervanging van onze keuken staat jullie naam dus hoog op ons lijstje van geprefereerde winkels! Toppie!!!

Josee van Oers 24-07-2013 Via de website gekocht

Telefonisch goed bereikbaar, goed geïnformeerd en direct teruggebeld zoals beloofd

Bij ophalen stond de bestelling ingepakt klaar en was assistentie van personeel prima.

Assortiment
Online stond een andere prijs, die onjuist bleek te zijn. ddat was wel jammer want het scheelde € 150,-

Aanbeveling
Bij vorige vragen al beantwoord

Derya Cinar 24-07-2013 Via de website gekocht

Het gemak van Online winkelen in combinatie met telefonisch contact heb ik zeer aangenaam gevonden.

Altijd bereikbaar en meedenkend; zo kreeg ik een goede tip mbt de apparatuur die ik heb besteld.

Assortiment
Zelfs de nieuwste modellen waren beschikbaar waar ik zeker gebruik van heb gemaakt.

Aanbeveling
100% aan te raden; ik heb reeds al heel wat vrienden ingelicht over keukenloods. Keep up the good work!

Extra toelichting
Ik heb een vrij grote bestelling geplaatst en geleverd gekregen bij keukenloods. Ik stond versteld van de expertise en klantvriendelijkheid.

Chiel123456 24-07-2013

Mooie, toegankelijke website. Informatie beschikbaar op kieskeurig is zeker een voordeel!

1 mailtje en alles was geregeld, foutloos.

Assortiment
Eigenlijk kunnen ze aan alles komen op keukenapparatuur gebied. Als het niet op de website staat, kunnen ze er meestal toch aankomen! Altijd even bellen/mailen!

Aanbeveling
Goede service, scherpe prijzen, snelle levering.

demobigen 23-07-2013 Via de website gekocht

Product makkelijk te vinden maar moet Keukenloods toch wel een e-mail sturen om het te bevestigen.

Snel teruggekomen met een antwoord.

Goede klantenservice

Extra toelichting
Ik had toen nog vragen en ze kwam terug op een zaterdag... had verwacht maandag een reactie te krijgen. Alles snel geregeld.

marcel en bonnie 23-07-2013

princelant-1955 23-07-2013

je hoeft niet naar de winkel ,je kan het lekker thuis doen op je gemak.

je krijgt een mail met wat je besteld hebt en kan via de orderstatus bij houden wanner het ongeveer afgeleverd word.

Assortiment
ja wat moet ik daar van zeggen, is enorm!!!

Aanbeveling
gemak service en levering het is allemaal dik in orde.

Inter-Home 23-07-2013 In de winkel gekocht
Zwaag

Word snel en op tijd geleverd

Fons Pieper 23-07-2013

vriendelijke uitstalling / overzichtelijk

Zeer goede klantvriendelijkheid

Voldoende keuze.

Aanbeveling
Grote mate, vanwege bovenstaande en prijs kwaliteit verhouding.

Extra toelichting
Ik ben gewoon zeer tevreden

Aatje39 23-07-2013

De website is heel duidelijk en overzichtelijk. Fijn is het om te zien in welke winkel van keukenloods het gewenste product aanwezig is zodat je het daar kunt bezichtigen en meteen meenemen

Duidelijke uitleg over de verschillen tussen de diverse modellen. Fijn dat er goed naar mijn wensen werd geluisterd.

Assortiment
Het assortiment in de winkel is ruim voldoende zodat je goed kunt kiezen binnen de productgroep. Via de website kon ik al zien in welke winkel het voorkeur product aanwezig was zodat ik na mijn keuze het product direct mee naar huis kon nemen. Fijn dat er dan geen levertijd op zit. De prijs is sterk concurrerend met andere webwinkels en het is fijn dat keukenloods met de prijs van andere webwinkels mee wil gaan als deze goedkoper zijn

Aanbeveling
Je wordt prima geholpen, duidelijk uitleg en scherpe prijzen.

Extra toelichting
Keukenloods is een top winkel met ruim assortiment, scherpe prijzen en deskundig personeel.

Wim H 48 23-07-2013

De site is duidelijk en overzichtelijk , uitzoek ter plaatse is meer dan ruim voldoende , en ook zee overzichtelijk .

We zijn op een uiterst vakkundig en zeer vriendelijke manier geholpen door verkoper .

Assortiment
steekt uit boven de concurrenten wanneer het om b.v. een inductie kookplaat gaat assortiment , meer dan voldoende fantasties

Aanbeveling
Voor je wat gaat kopen wat keuken aangaat zeker bij jullie langs te gaan , keukenloods steekt ruim boven alles uit prijs , behulpzaamheid , kwaliteit , zeker zeer de moeite waard .

Extra toelichting
Het bedrijf Keukenloods in Roosendaal is een bedrijf wat ik alle mensen aanbeveel , wij zijn op een uiterst vakkundig en vriendelijke manier geholpen , wat ik van vele concurrenten niet kan zeggen , b.v. bij Brugman keukens in Goes waar mijn keuken 10 jaar geleden is aangekocht , werd ik totaal niet opgemerkt ze zien daar de klanten niet meer als klant wat bij jullie zeker wel het geval is . Wanneer ik weer een keuken en /of apparaten nodig heb kom ik zeker jullie kant op , ook al is het voor ons helemaal uit Goes , nogmaals een pluim voor jullie bedrijf en personeel .

L. Spo 23-07-2013

overzichtelijk

Ik werd uiterst snel te woord gestaan en kreeg duidelijk advies over de maatvoering en andere vragen die ik had over het product.

Assortiment
Mogelijkheid tot vergelijking van meerdere merken.

Ben goed geholpen:
verzoek tot informatie werd snel beantwoord
offerte kwam snel binnen
snelle levering conform afspraak

zie toelichting hierboven.

pierke54 23-07-2013

De producten waren makkelijk met elkaar te vergelijken.

Kon zonder problemen een ander fornuis uitzoeken. Prima!!!!

Was uitgebreid.

Aanbeveling
Uitgebreid assortiment tegen een zeer goede prijs en een excelente service, chapeau,mvg P. Hendriks

Extra toelichting
Ben zeer tevrededn met het product en met de excelente service. Ga zo door. Zal dit onder mijn kenissen-en vriendenkring verspreiden,dank u, P.

Marius Moerkerken 23-07-2013 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Goed ingerichte en overzichtelijke showroom.

Goede en snelle service. De gekochte magnetron werd door een personeelslid netjes in de auto gezet.

Assortiment
Ruim assortiment en goed en overzichtelijk opgesteld.

Aanbeveling
Keukenloods wordt door mij bij familie, vrienden en kennissen te zeerste aanbevolen.

Extra toelichting
De combi magnetron was voorzien van een Nederlandse gebruiksaanwijzing en een duidelijke (en zeer handige) installatie overzicht.

Joop Alkmaar 23-07-2013

overzichtelijke website, winkel keukenloods dichtbij, geen aanbetaling, aflevering aan huis

afgeleverd op gewenste moment, goede service in de winkel

Assortiment
alle producten beschikbaar en ook via winkel te bestellen

Aanbeveling
prettig geholpen, ruime keus, goede service bij winkel en aflevering

Extra toelichting
Precies zoals ik het graag wil

M.Morcillo 22-07-2013

Anneke Johanna 22-07-2013

ik vond website duidelijk

Fijn geholpen in de winkel

Assortiment was matig

Aanbeveling
Aan alle in mijn omgeving prima services

Extra toelichting
Fijn geholpen door de medewerker,

j v krimpen 22-07-2013

zeer goed geholpen.

voldoet aan de verwachting

vriendelijk en deskundig pesoneel

Spakler & Verwoolde 22-07-2013

Motiveren is lastig als het zo gemakkelijk gaat!

Alles volgens plan uitgevoerd

Assortiment
Enorme keuze van instap modellen tot high-end. Geweldig!

Aanbeveling
Wij bevelen jullie waar we kunnen aan!

Extra toelichting
Wij bestellen met regelmaat keukens via Keukenloods en zijn altijd tevreden over levering, montage, garantie. Het is bijzonder fijn werken met 1 contactpersoon (althans, zo ervaren wij dat). Simon was even wat druk de laatste tijd, maar alles lijkt weer gestroomlijnd te verlopen. Ga zo door!

Polletje73 22-07-2013 Via de website gekocht

alles was makkelijk en snel te vinden. duidelijk overzicht

Begin veel gemaild, over waar het product goed koper was. maar daarna ging het snel, was duidelijk wanneer er geleverd ging worden.

Assortiment
ruim aanbod,zowel goedkopere als de duurdere merken.

Aanbeveling
Als ik van iemand te horen krijg dat ie naar keuken spullen op zoek is zal ik deze site aan bevelen.

Extra toelichting
Goede site waar je snel geleverd krijgt, en ze maken waar over ergens goedkoper wij doen je een aanbieding.

Ch23 22-07-2013

Goede bediening en overzichtelijk.

Snelle levering!

Assortiment
Assortiment is prima in de winkel in Roosendaal en op internet vind je nog veel meer bij Keukenloods.nl

Aanbeveling
Ik ben goed geholpen door vriendelijk personeel.

Flikweert 22-07-2013 Via de website gekocht

s'avonds bestelnd volgende dag precies op afgesproken tijd geleverd

meeste is voorradig

zie boven

prima12 22-07-2013

Even neuzen op internet; voelen in de winkel; bestellen en de volgende dag staat ie in je keuken, makkelijke kan het niet!

Prima service, aanbieding van internet kon ook na bestellen nog doorberekend worden in de winkel.

Assortiment
Voldoende assortiment om te vergelijken en een goede keuze te maken.

Aanbeveling
Voor een snelle keuze en mooie prijzen, zeker aan te raden. Service op de lange termijn altijd even wachten maar lijkt prima!

cbe160449 22-07-2013

Telefonisch besteld,goed en vriendelijk geholpen, met goede uitleg over de levering en betalings mogelijkheden.

De levering word prima verzorgt en het oude apparaat wordt zonder moeite meegenomen.

Assortiment
Ruim voldoende en goed overzichtelijk.

Aanbeveling
Door het uitgebreide aanbod.

Kouters SD 22-07-2013

Duidelijke uitleg over het te bestellen product op de webshop

Prima service binnen 24 uur geleverd

Ruime keuze

Aanbeveling
Ik zou het iedereen aanbevelen

Kabil 22-07-2013 Via de website gekocht

Snel lever tijd en goedprijs

Geholpen met kizen en levering was volegens mijn wens

Assortiment
Breed assortiment voor redelijk prijs

Betrouwbar

Extra toelichting
Betroubare winkel met eerlijke prijsen en goed service

ljmk 22-07-2013

hoekie61 22-07-2013

M.F. van Dijk 22-07-2013

binnen paar uur advies op maat per e-mail nav vragen over product

levering conform afspraak

ruime keus

Aanbeveling
goede ervaring en dat mogen anderen ook weten

Extra toelichting
ik zal in de toekomst zeker mij orienteren op de mogelijkheden

erikschreu 22-07-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke web site en ruime keuze

Order werd helaas niet terug gekoppeld maar na een telefoontje liep alles op rolletjes.

Assortiment
Goed, ruim diep en breed

Aanbeveling
Makkelijk scherp geprijsd en goede bezorging

PWesterhof 22-07-2013

Ben goed geadviseerd en geholpen door de medewerkers van Keukenloods Waddinxveen

Assortiment
Voldoende keuze in inbouw ovens waar ik op zoek naar was. Helaas hadden de in waddinxveen geen losstaande vriezers

Tevreden klant.

Jwalker 22-07-2013 Via de website gekocht

Tijdens de inbouw bleek dat ik een maxiline model moest hebben. Na overleg met Keukenloods kon ik een ander model bestellen en is de ander direct weer opgehaald. Prima service.

Pieter Kalkman 22-07-2013 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Ik had product al voor geselecteerd op internet, maar nog een aantal controle vragen over, die door medewerker zijn beantwoord, zodat we toch ook vanuit insiders kant onze keus konden onderbouwen. Waarna afrekenen en inladen (vlak voor de deur) snel bgebeurd was.

Verkoper was op de hoogte van mogelijkheden , was ons alleen vergeten te wijzen op de noodzaak voor een verloopnippel tussen geleverde product en de gestandaardiseerde Nederlandse gasaansluiting.

Aanbeveling
Goede prijs, makkelijk bereikbaar, breedte en kwaliteit van assortiment lijkt overeen te stemmen met mijn wensen.

RonaldSt 22-07-2013

Goede website, snelle en gratis levering. Fijn dat je pas bij levering betaald aan de chauffeur .

Levering binnen een dag.

Assortiment
Assortiment veel groter als bij reguliere winkels

Zou Keukenloods zeker aanbevelen

David1971 22-07-2013

Heldere website met relevante informatie over de producten. Bestellen verliep prima.

Assortiment
De winkel in Amsterdam heeft nog onvoldoende producten staan maar gaan gelukkig uitbreiden. Was wel de moeite waard om langs te komen, wij hadden diverse apparaten nodig en kregen goede tips en adviezen over de juiste apparatuur.

Aanbeveling
zie de opmerkingen bij de voorgaande elemenenten.

chris 65 22-07-2013

Winkel binnenstappen, uitzoeken en meenemen. makkelijker kan niet

Deskundig voorgelicht

Aanbeveling
Niets op aan te merken, gewoon goed

Extra toelichting
Wat er op de site beloofd wordt, wordt waargemaakt

M. Brands 22-07-2013 In de winkel gekocht
Roosendaal

dat alles op tijd aan huis wordt bezorgd en je dus niet zelf hoeft te sjouwen

alles volgens schema

Assortiment
ruim assortiment om een keuze te maken uit diverse merken

Aanbeveling
indien nodig zal ik de keukenloods bij een ieder aanbevelen die keukenapparatuur aan gaat schaffen wat betreft keuze en prijs

Dik tevreden

Anton Nieuwenhuizen 22-07-2013 Via de website gekocht

online besteld, zelf opgehaald bij een vestiging in de buurt... hoe makkelijk wil je het hebben...

Moest zelf vragen om een order bevestiging, en de heren in de vestiging alkmaar waren niet al te vrolijk. vertelden mij dat ik voortaan bij hun moest bestellen...

Aanbeveling
Het gemak om te shoppen online en te laten bezorgen of af te halen is voor mij heel belangrijk

jwagtmans 22-07-2013

Duidelijk gebruiksaanwijzing

Telefonisch contact is goed mogelijk en gaf meer duidelijkheid

Vele soorten beschikbaar

Aanbeveling
Juiste behandeling aan de telefoon, snelle en goede levering. Product voldoet aan de eisen.

Zeer goede winkel

Timotheüs van der K. 21-07-2013 Via de website gekocht

De website van Keukenloods biedt vergeleken met andere aanbieders net wat uitgebreidere informatie. In ieder geval over het product dat ik zocht: een inbouwoven. handig selecteren op type en merk. Extra specificaties bovenop de basisinfo. Handig ook dat een productpagina regelmatig vragen van bezoekers weergeeft, met het antwoord erbij van Keukenloods. Duidelijke route naar bestellen en betalen.

Telefonische bereikbaarheid is goed. Helaas kon me niet goed uitgelegd worden wat de verschillen tussen twee ovens van Smeg waren. Maar ik werd netjes te woord gestaan. Na bestellen werd ik als aanvulling op een bevestigingsmail de dag erna al gebeld om een leveringsdatum af te spreken. Daarbij is rekening gehouden met het dagdeel van mijn voorkeur. Ik ontving een sms ter bevestiging, inclusief de twee uur waarbinnen levering zou plaatsvinden.

Assortiment
Ik zocht een inbouwoven en ben uiteindelijk zonder twijfel met Keukenloods in zee gegaan. Ze hadden niet alleen het model van Smeg dat ik zocht en dat elders uitverkocht was, ze attendeerden me ook op het nieuwere model, dat de opvolger was. Ze boden dat nieuwe model aan voor de prijs van het model dat ik in eerste instantie wilde aanschaffen. Normaal is dat nieuwere model 275 euro duurder. Mooie deal.

Aanbeveling
Zeker. Goeie eerste ervaring.

Bresser1 21-07-2013 Via de website gekocht

Makkelijk online apparaten te vinden en nette prijzen.

Netjes bericht over welke apparaten niet meer leverbaar zijn en de opvolger geleverd wordt.
Duidelijk aan kunnen geven wanneer levering nodig was.

Assortiment
Zeer ruime keuze. En nieuwe apparaten vrij snel op de site te vinden.

Aanbeveling
Bijna tot perfect, dus zeer aan te bevelen.

Renate1967 21-07-2013

Toen ik nog vragen over een artikel had, werd ik aan de telefoon zeer adequaat geholpen!
Goed je weg te vinden op de site.

Telefonisch goede toelichting bij een vraag die via de site niet duidelijk vermeld stond.
Snelle levering en de keus voor een alternatief (beter) apparaat toen de 1e keus niet snel leverbaar bleek!

Assortiment
Alles wat wij wilden was te vinden op de site, voor een zeer scherpe prijs!

voordelig en goed!

Extra toelichting
Helemaal tevreden! Ruim assortiment, voordelige rijs en vlotte levering!

Patjuh82 21-07-2013

Extra toelichting
Had een aantal vragen voordat ik tot bestelling over ging. Deze werden heel snel beantwoord. En bezorging is ook zeer goed geregeld.

Leo 1004 21-07-2013

het was snel duidelijk wat er geleverd kon worden en voor welke prijs.

snelle levering, fornuis werd binnen gezet, bestelling was op afgesproken tijdstip.

Assortiment
wat ik wilde, was op voorraad

Aanbeveling
duidelijke afspraken, laagste prijs en snelle levering

Extra toelichting
Verschillende winkels gebeld en prijs gevraagd voor een combinatie van een SMEG fornuis, achterwand en afzuigkap, bij Keukenloods laagste prijs. Scheelde met het Keukenwarenhuis in Ter Aar 464 euro!!!!

A.C.S.S. 21-07-2013 Via de website gekocht

Bestellen via internet en het wordt gratis bezorgd!

Op afgesproken tijd bezorgd.

Groot assortiment.

Gemak dient de mens.....

Extra toelichting
Grote keuze, prima bezorging, werd binnen gezet, contant, via pin betaald.

Gijsbert-12 21-07-2013

Bestelde vaatwasser was toch niet meer op voorraad, kregen daardoor een nieuwere versie geleverd maar wel voor de prijs van de bestelde versie

Trudy54 21-07-2013

Jullie site is zeer overzichtelijk

Zeer goede service zeker ivm met het bezorgen op een bepaald tijdstip

Zeer uitgebreid assortiment

Aanbeveling
Ik zal de keukenloods zeker bij iedereen aanbevelen

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden met de artikelen die ik bij jullie gekocht heb (koelkast en combi magnetron) ook over de bezorging ben ik zeer tevreden.

g reintjes 20-07-2013 Via de website gekocht