Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Keukenloods bestaat uit 1 internetshop en 13 echte winkels waarin heel veel apparaten en complete keukens staan opgesteld en heeft tevens 1 afhaalcentrum. Mocht je er dus via internet niet uitkomen dan kan je alle apparaten ook live zien in een van onze winkels. Onze medewerkers staan graag voor je klaar met goed advies en een kop koffie. Onze winkels hanteren dezelfde prijs als onze internetshop.

Deze score is berekend op basis van 2663 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

MvrSarkis 22-04-2013

Goede service! snelle levering! Ik heb keukenloods aan de lijn gehad en werd met klant vriendelijkheid geholpen!

leunis riemens 22-04-2013

Enig puntje van kritiek is dat op de website levering binnen 1 a 2 dagen stond, terwijl daarna bleek dat het 2 weken zou zijn, wat uiteindelijk 1 week is geworden

dhr.Mook 22-04-2013

Per internet makkelijk te bestellen na eerst advies te hebben ingewonnen omtrent de maat van de te bestellen koelkast. Koelkast is volgens afspraak prima op tijd geleverd en geplaatst. Het montageteam was kundig en snel. Prima geregeld allemaal!

Samantha Vink 22-04-2013

6,8
De levering was 1 dag later, en wij moesten ervoor terug naar Vlissingen om de vaatwassr te plaatsen.

Mar007 22-04-2013

Ik kan niet anders zeggen dat alles super ging!
Van bestellen tot en met de levering en ik hoop de after sales niet nodig te hebben :-)
Wat ik echt super vind is dat je ruim van te voren weet wanneer ze het product komen brengen!
Bedankt voor de goede service!

Anneke 50 22-04-2013

kreeg hem na,besteld te hebben in 2 weken thuis gebracht gratis,ook niet overal,hij is gister aangesloten,zet hem vanavond aan,verder ben ik tevreden over hoe de vaatwasser eruit ziet.mooi ding!!!!!!
had al ervaring met jullie heb al eerder een koel vries com.besteld,werkt prima,ben dik tevreden.
daarbij hebben jullie genoeg keus,en wat ook belangrijk is,jullie waren de voordeligste!!!!!! Toppie zou het iedereen aanraden.
met vr.gr. Anneke

StefSch1 21-04-2013

Donderdag laat besteld, vrijdag in huis. Goed afgeleverd, oude vaatwasser mee terug genomen. Perfect.

Janna de Vries 21-04-2013

Goede service bij de Keukenloods!!
De levering van de spullen is uitstekend, je weet precies wanneer je het kunt verwachten (dag en tijdstip).
Via de mail wordt je keurig op de hoogte gehouden hoe het met je geplaatste order gaat.
Van de apparaten wordt het nieuwste soort geleverd, terwijl dit in de winkel nog wel eens anders is.
Alles zat keurig in de verpakking en niet beschadigd.

Kortom: Uitstekende service!!

Fgsberg 21-04-2013

Het inbouwen is perfect en zeer netjes gebeurt. Hulde aan de monteur. De vaatwasser werkt prima. De boel is netjes achtergelaten. We zijn zeer tevreden.

Bart Yann 21-04-2013

De levering is echt super gegaan, woensdagavond besteld en donderdagmiddag in huis en ook nog in de aangevraagde periode. Top!

Elvira55 21-04-2013

snelle levering nette bezorger die even belt dat hij een half uur vroeger is dan de af gesproken tijd en of het ons uitkomt.

Ko1969 21-04-2013

'S avonds besteld, de volgende dag geleverd. Ongelukkigerwijs was er niemand thuis. Ik werd gebeld op m'n mobiel, de kookplaat is alsnog geleverd op m'n werkadres!
Geen vooruitbetaling of aanbetaling.

j.kersten 21-04-2013

snel geleverd makkelijk gevonden op website, prijzen aantrekkelijk maten stonden erbij vermeld, werd netjes teruggebeld, en kreeg netje e mail van levering

Mischa. 21-04-2013

Snel geleverd en de bezorger belde netjes half uur van tevoren ( zoals ik had gevraagt) een erg mooi product alleen jammer dat ik hem zelf naar boven moest brengen en dat er geen stekker aan zat

Microsteve 21-04-2013

Snelle levering op de afgesproken tijd. Wat ik erg prettig vind, is dat er met PIN betaald kan worden. Verder zijn de emails kort en krachtig; prettig zijn ook de pdf-jes in de mail. Hierin duidelijke omschrijving van het artikel.

Vierelfjes 21-04-2013

Was vergeten het 24hrs icoontje aan te vinken, maar na een telefoontje werd alles toch correct opgelost en op de gewenste tijd afgeleverd

cc.m 21-04-2013

fijne oven, alleen was t op de site niet duidelijk dat het een witte was op de foto,vandaar dat wij toen we em kregen,t vreemd vonden omdat we een metaalkleurige verwachtten. konden em wel ruilen maar kostte weer 35 euro verzendkosten.in mijn ogen niet netjes,is bij anderen ook niet,1x verzendkosten is ook voor t eventuele retour.mss. handig de kleuropties duidelijk bij elkaar te zetten. verder tevreden.goede combi oven.kan veel en makkelijk schoon te maken

Iemanja-Ogunté 21-04-2013

Topservice en wat een vriendelijke bezorger!! Hartstikke bedankt voor mijn superaankoop (downdraft afzuigkap van SMEG).

Otto M. 21-04-2013

6,5
In mijn zoektocht naar een low budget geïntegreerde afzuigkap (maar wel met enige kwaliteit) gaf de website mij een uitgebreid en duidelijk overzicht van de mogelijkheden en specificaties.

Bestellen was zo gepiept, maar voordat ik kon betalen moest ik eerst wachten op de bevestigingsmail/orderbevestiging. Nadat ik deze had ontvangen en het bedrag betaald stopte de correspondentie. Vervolgens bleek het product drie dagen later bij mijn buren te zijn afgeleverd (want ik was gewoon werken), zonder correspondentie met mij over een leveringsafspraak dus.

Maar: eerlijk gezegd vond ik het allang best. Ik had het product binnen drie dagen in huis en kon op mijn vrije dag de boel installeren. Vooralsnog ben ik van mening dat keukenloods me waar voor mijn geld heeft gegeven en bovendien snel heeft geleverd. Ondanks een relatief laag cijfer dus een positieve klantervaring hier. Ja, ik zal keukenloods zeker aanraden bij bekenden.

sitara16 21-04-2013

zeer profesioneel uitgevoerd zowel de mensen van keukenloods maar zeer zeker ook de chauffeur vriendelijk en efficient met vr gr h bxx te sneek

Rudietrompet 20-04-2013

Perfect geregeld werd na bestelling direct door het transportbedrijf gebeld wanneer ze konden leveren, precies op afgesproken tijd werd het bestelde product afgeleverd door klantvriendelijke chauffeur. Zou er zo weer een product kopen.

Mevr. Zonderman 20-04-2013

Prettig zaken gedaan.
Alles is goed verlopen.
1 puntje. De koelkast stond als voorradig op de site, maar was niet voorradig. Heb wel snel de opvolger geleverd gekregen.

a.van santen 20-04-2013

het hele gebeuren vond ik super geregeld.
vanaf het begin tot het einde van aflevering
zelfs de koerier heb ik naar binnen geloodst omdat de weg was afgebroken.
ook dat het een paar uur van te voren werd aangemeld.

Dirk de Bruin 20-04-2013

Geen enkel probleem ondervonden!
De volgende dag probleemloos ontvangen.
Ik ontving wel,na melding via mail een andere combi-magnetron. Een duurder type voor dezelfde prijs.

De betaling ging makkelijk achteraf, bij levering, per pin. Ik betaal liever bij kopen via het internet bij levering.

J.Hopman 20-04-2013

Vraag gesteld via website over model vaatwasser om 2350 uur en om 915 volgende dag al telefonisch antwoord. Bij bestelling bleek huidige model uitverkocht, nieuwer model als alternatief voor dezelfde prijs aangeboden gekregen, top!

Binnen korte tijd factuur en bestelling-gereed melding via mail en sms.
Zelf vaatwasser afgehaald in Opmeer. Ook face-to-face vriendelijk en snel geholpen.

Keukenloods.nl is aan te bevelen aan iedereen die zoekt naar de juiste prijs/kwaliteit en een goed advies door vriendelijk personeel.

Paul Schneider 20-04-2013

Website is overzichtelijk, ik had al vaker bij keukenloods apparatuur besteld ivm woningverhuur en de laatste keer waren de producten niet meer leverbaar maar werd keurig door keukenloods gebeld dat ik latere modellen tegemoet kon zien zonder meer te hoeven betalen.
Service is erg klantgericht en ik moet zeggen prettiger via de website te bestellen dan op locatie.

Paul Schneider

Naam 123454321 20-04-2013

6,8
Geweldige levering , snel en goed. Totdat de doos open werd gemaakt en de koelkast van de plaats ging. Het karretje had een diepe schaafwond achter gelaten op onze keukenvloer. De klacht is gemeld , wij zijn in afwachting hoe men dit gaat oplossen,vandaar de 2 en de 5

Officiele reactie van Keukenloods 22-04-2013

Beste,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u schade heeft opgelopen bij de verzending van het product. Wij hebben van de transporteur begrepen dat zij contact hebben opgenomen om de schade verder netjes af te handelen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

B. Konst

nicolaas02 20-04-2013

snel contact per telefoon en eenvoudige goede onderhandeling. Produkten precies in tijdvenster van 2 uur geleverd.

Rob de cries 20-04-2013

Snel geleverd kregen een duurder model omdat onze keus uitverkocht was. Prima dat je kontant geld kan betalen bij levering.levering snel en vakkundig met vriendelijkw chauffeur die de oude vaatwasser meenam. Al met al iedereen op de hoogte gesteld van keukenloods

RobKuipers 20-04-2013

Alles klopt! de medewerker aan de telefoon was ook vriendelijk en behulpzaam en de levering was op tijd en de dag vooraf prima aangekondigd.

agjoop 20-04-2013

ben zeer tevreden over de vlotte levering het product is netjes bezorgt en de bezorger was zeer beleeft.

naamarnhem 20-04-2013

Op de website staan een aantal dingen die voor 'kleinere' producten niet kloppen zoals het kunnen betalen met pin aan de deur en en mee laten nemen van het oude product; dat mag wat duidelijker.

Roderik43 19-04-2013

overzichtelijke site, goede communicatie, snelle levering, diverse betaalopties, nette aflevering en service.

A. De Rijke 19-04-2013

Vlotte reactie op vragen.
Hoe bereikbaar, prima actie ondernomen mbt prijsaanpassing.
Misverstand mbt levering prima opgelost, hulde!

jacob muskee 19-04-2013

wij bestelden een indesit vaatwasser,bood de keukenloods ons een alternatief ook een indesit maar luxer en 6bd stiller voor het zelfde geld.
dat vindt ik top.

Carel15 19-04-2013

prima zaak.
tevreden over levering en prijs ook goed.
wij hebben een duurdere gekregen omdat degene die we besteld hadden uitverkocht was.
prima!

L.v.d.lugt 19-04-2013

Na de eerste, positieve, kennismaking met Keukenloods, hebben wij ook voor de kortgeleden bestelde artikelen voor u gekozen. Niet alleen het ruime aanbod en de prijs maar vooral de manier waarop je als klant geholpen wordt heeft ons tot dit besluit gebracht. Bovenal is de kennis van zaken ruim voldoende en de hulpvaardigheid groot.
Daarenboven is over de levering van de goederen niets verkeerds te bedenken. Bedankt, tot de volgende keer, en deze reactie is ook voor de tweede levering. Goed weekend, groetend, leen van der lxx

Damiaens 19-04-2013

alles verliep ontzettend vlot, we werden goed geholpen.
we werden goed op de hoogte gehouden ivm het verloop van de bestelling en de levering.

van Bummelen 19-04-2013

Heb op de website vrij snel het product dat we wilde kunnen vinden en was zo besteld.
Eeen paar maal gebeld. Vrij snel kregen we aansluiting en zijn naar tevredenheid geholpen.
Levereing is goed gegaan. Afstemming voor levering was ook goed. Oude machine werd keurig mee terug genomen.
Nog wat vragen na de levering gehad. Er is goed ingesprongen op onze vragen en zijn daardoor prima geholpen.

Tevreden klant 72301 19-04-2013

Doorslaggevend om bij jullie te bestellen is dat je bij de aflevering kunt pinnen.

Ook goed dat van tevoren wordt gemaild met de bezorgtijd.

Wouter de B 19-04-2013

De combi-magnetron die we wilde bleek bij Ikea niet leverbaar. Bij de Keukenloods was het desbetreffende model ook niet meer op voorraad, maar ipv daarvan kregen we een beter model dat ook in onze keuken past voor dezelfde prijs.
De bestelling hebben we s'avonds gedaan en de volgende dag werd de combi-magnetron volgens afspraak afgeleverd.
Prima ervaring dus!

cappuccinojunk 19-04-2013

We bestelden al eerder bij jullie en waren verrast over de service. Vandaar ook nu bij jullie terecht gekomen voor een nieuw fornuis.

Voor de zekerheid nog een prijsvergelijk gedaan maar ook daar kwamen jullie als beste uit de bus.

Op zondag besteld en op maandag geleverd, super!

Enige minpunt dat ik kan noemen is dat ik moeilijk zat qua levertijden, vandaar dat ik beschikbaarheid op maandag en dinsdag aangaf. Hier heb ik geen reactie op ontvangen. Ook geen telefoontje gehad om afspraak te maken. Vandaar dat ik het toestel maandag niet meer verwachtte en de oude dus niet klaar had staan voor afvoeren.

Verbaasd dat om 18;45 (ik stond te koken op het oude fornuis) werd aangebeld. In een gezin met 4 kids met de pannen op het vuur en mijn man nog niet thuis niet heel handig...
Gelukkig bleken de bezorgers bereid het apparaat, ondanks 5 treden bij de voordeur, toch binnen te brengen. Anders had ik niet geweten wat te doen.

Om deze reden een 8 voor levering en bereikbaarheid, had best een 10 kunnen zijn bij contact/info over levering!

Aftersales (lampje oven bleef aan) was prima. Hoop dat we dat verder niet meer nodig hebben.

jos veelenturf 19-04-2013

Uitleg en service prima netjes gebeld voor aflevering, prima op tyd, binnen gebracht ondanks trapjes en op de werk plek gezet

E. Bolster 19-04-2013

Alles liep naar wens. De Bestelling en levering krijgen een minder beoordeling omdat er iets miste aan de bartafel. Daarentegen laat de after sales beoordeling weer zien dat dit keurig is afgehandeld.

Ronald Berends 19-04-2013

Werd netjes gebeld met de mededeling dat mijn 1ste keus niet ging werken, en kwamen met een mooie oplossing die nog goedkoper was ook.
Top.

klaas1963 19-04-2013

prima fijn dat je een sms krijgt tussen hoelaat ze komen dat je niet heel de dag thuis hoeft te blijven.

pauldejong77 19-04-2013

Bestelproces was goed. SMSje op de dag ervoor met indicatie van levertijd. Erg netjes.

Alleen teleurgesteld over de aflevering. Wanneer je met 3 man een apparaat in een vrachtwagen moet laden, dan kom je niet in je eentje afleveren lijkt me.
Nu werd ik 20 minuten vantevoren gebeld met de vraag of ik wel 2 man hulp kon regelen. Chauffeur had een steekwagen bij zich met een lekke band, dus was niet echt voorbereid.

Product verder wel onbeschadigd ontvangen en dik in orde.

Officiele reactie van Keukenloods 19-04-2013

Beste Paul,

Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te vernemen dat u over de meeste onderdelen van onze dienstverlening tevreden bent. Onze bezorgdienst probeert zo veel mogelijk rekening te houden met de bezetting van de vrachtwagens en het gewicht van de producten, maar mede door drukte en ziekte lukt dat niet altijd en moeten wij een beroep doen op de spierkracht van de klant en eventueel zijn kennissen. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak en wensen u veel plezier van uw product.

B. Konst

EagleForce_NL 18-04-2013

Zeer snelle levering en keurig op tijd bezorgd qua tijdstip.
Alleen had ik gedacht dat de wasmachine werd uitgepakt en aangesloten, maar ik heb blijkbaar de voorwaarden niet helemaal goed gelezen in de snelheid van bestelling ;-)

Chembow 18-04-2013

Kost weinig moeite om het juiste product te vinden. Ik vinf het pretiig dat ik iemand kan bellen om even mijn keuze te beoordelen, dat is prima geregeld. Het is ook fijn dat je niet van te voren hoeft te betalen maar pas bij aflevering en dan gewoon per PIN. Alles prima op tijd en helemaal volgens afspraak. Men geeft een levertijd af op 2 uur nauwkeurig waardoor je niet de hele dag thuis hoeft te zijn

Janet60 18-04-2013

Prima, alles goed geregeld. Fijn dat je weet hoelaat ze komen, waren ook op tijd' en heel leuk en aardig personeel . Zou jullie zo aanraden bij vrienden en familie.