Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2432 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

E hoek 18-09-2013 Via de website gekocht

Vanwegen een blessure kon ik niet naar de winkel komen en op deze manier had ik toch voor het weekend een vaatwasser

De vaatwasser die ik had besteld was er niet meer er werd me gelijk een ander model aangeboden die nog beter was en voor de zelfde prijs en hij doet het geweldig

Heel veel keuze

Aanbeveling
Omdat ze echt de goedkoopste zijn en een super goede sercice .

Extra toelichting
Wij zijn heel tevreden over hoe alles is verlopen van de nesteling tot en met de levering ging alles heel vlot

Moussie43 18-09-2013

makkelijk te vinden en overzichtelijk

keurig gebeld wanneer ze langs zouden komen

Assortiment
kon uit verschillende produkten kiezen in een bepaald prijs klasse

L.W.M. van de Ven 18-09-2013 Via de website gekocht

alles was meteen duidelijk

apparatuur werd in goed overleg geplaatst.

Martijn.ouwendijk 18-09-2013

Makkelijke site en eenvoudig vergelijken. beschrijvingen zijn van fabrikant en niet altijd hetzelfde format, daardoor geeft vergelijken vaak geen inzicht.

Grote bestelling geplaatst welke via telefoon is ingevoerd door medewerker. Zeer vriendelijk en klantgericht.

Assortiment
In eerste instantie gekozen voor keukenloods ivm ruime assortiment. Jammer dat jullie geen grohe 3 in 1 warmwaterkranen hebben.

Extra toelichting
Goede webwinkel die je gevoel geeft van fysieke winkel. Kan iedereen aanbevelen!

Tiede T 18-09-2013

Bestellen gaat erg gemakkelijk via de website

Duidelijke afspraken over wanneer iets wordt bezorgt, zelf een sms met het tijdvak waarbinnen bezorgt gaat worden.

Assortiment
Compleet en veel dingen uit voorraad leverbaar.

Spreekt voor zich.

Extra toelichting
Snelle en duidelijke afspraken, ruim assortiment en goede prijs en service.

Ufundi 18-09-2013

rustig producten kunnen vergelijken en levertijden

Slechts op een moment geprobeerd maar na 2 minuten nog steeds in de wacht en zelf opgehangen

Assortiment
Diverse merken en mogelijkheden overzichtelijk op webside

Aanbeveling
Kan alleen oordelen over de web winkel

Extra toelichting
Vond het heel prettig dat ik het product zelf kon ophalen in Opmeer vanuit uit Scharwoude. Oude plaat was stuk gegaan dus was de levertijd belangrijk

Louis86 18-09-2013

Eenvoudig bestellen en makkelijk je betaalwijze kiezen. Pinnen aan de deur voor dit soort producten is toch wel een must! Heel fijn.

Volgens de orderbevestiging had ik een 'speciaal' product besteld wat niet retour kon. Wettelijk gezien is dit natuurlijk niet waar.

Bij navraag bleek wel dat ik een verkeerd product had besteld.
De reactie die daaruit voortkwam was niet helemaal duidelijk.
De medewerker zegt "we gaan het uitzoeken". Uhh wat precies 'uitzoeken'? Het is het verkeerde model, pas het aan naar het juiste en we zijn klaar. De medewerker was niet onvriendelijk, maar ook niet vriendelijk. Bij andere medewerker die ik aan de lijn kreeg had ik hetzelfde gevoel. Mijn vermoeden is dat klanten als 'vervelend' ervaren worden terwijl dit wel de inkomstenbron is.

Ik zou teruggebeld worden, maar dat is niet gebeurd. Kreeg de volgende dag wel een gewijzigde orderbevestiging. Ben er vanuit gegaan dat het in orde was.

Aanbeveling
Vanwege de prijs en assortiment.

W. van der Linden 18-09-2013

Zeer eenvoudige navigatie.

Als product niet op voorraad is of niet meer leverbaar, dan wordt een luxere versie geleverd, zonder meerkosten.

Voldoende keuze!

Vanwege bovenliggende redenen.

Extra toelichting
Verbeterpunt wat betreft de levering. Het afleveradres was anders dan het contactadres. Helaas werd de vaatwasser eerst op het contactadres aangeboden. Dit leverde stress op. Zowel bij mij als koper, als bij de chauffeur. Deze vergissing kwam omdat er te veel bonnetjes over dezelfde order aan elkaar waren geniet. Het overzicht was weg. Ondanks deze vergissing, werd de vaatwasser als nog binnen de gestelde tijd geleverd. Klasse!

Alwin Bouwman 18-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijk en makkelijk zoeken vinden en vergelijken

Netjes en snel bericht terug en duidelijk!

Assortiment
Alles gevonden wat ik moest hebben dus TOP

Extra toelichting
Fijne website waar je alles makkelijk kunt vinden.

ko45 18-09-2013

Extra toelichting
vlotte en vriendelijke telefonische bestelling vlotte en vriendelijke telefonische bestelling

EKnippels 18-09-2013

Levertijden aangegeven in webshop komen absoluut niet overeen met de daadwerkelijke levertijd.

van 2-3 dagen naar 3 weken.

Duidelijke informatie voorziening over de orderstatus. En tot binnen geleverd.

Aanbeveling
Goede service, goede prijzen! Wel rekening houden met de langere levertijd van 3 weken (in mijn geval).

EH178 18-09-2013

Assortiment
In eerste instantie een andere oven besteld, waar een levertijd van 3-4 werkdagen bij stond. Dit bleek echter pas aan het eind vh jaar geleverd te kunnen worden. Kreeg al wel snel bericht hierover, maar het verzoek om dit ook te vermelden op de site.

Extra toelichting
Snelle levering, goede service en prijs/kwaliteitverhoudingen.

w.a.Taylor Barnes 18-09-2013

Top

Top

redelijk

zo snel en makkelijk

liha.mi 18-09-2013 In de winkel gekocht
Zaandam

Extra toelichting
Veel keus, goedkoop, klant vriendelijke winkelmedewrekers, snelle en kosteloze bezorging die ook netjes is gedaan met goede service over het hele gebeuren van aankoop tot levering. We gaan vandaag nog met een buurvrouw i.v.m. onze ervaring een nieuwe droger uitzoeken voor haar. Met vriendelijke groeten J.B.C. -

Jolanda N. 18-09-2013 Via de website gekocht

thuis uitzoeken wat je precies wilt, prijzen vergelijken

je krijgt van te voren een telefoontje welke dag de levering moet zijn. En precies tussen welk tijdblok die dag bezorgt wordt.

Assortiment
voor ons was de keus voldoende, ook tussen hoge en lage prijzen.

Aanbeveling
Makkelijk en snelle bezorging.
En tot nu toe geen klachten.

Extra toelichting
Thuis rustig uitzoeken welke prijsklasse en wat voor type machine je wilt. Bezorging regelen op de dag die je wilt, en dan hoor je welk gedeelte van de dag je thuis moet blijven omdat het gebracht wordt.

Dominiquek 18-09-2013

Goede zoek functie en goede beschrijving bij producten met oa maten zodat ik zeker wist dat apparaten in bestaande keuken pasten.

Prettig dat ook (tegen meerprijs) op zaterdag geleverd wordt.
Goede en duidelijke manier waarop je tussentijds op hoogte wordt gehouden van status bestelling.

Ik vond wat ik zocht ;)

Zie al boven

TJ Offringa 18-09-2013 Via de website gekocht

Via onze keukenleverancier een offerte aangevraagd voor de apparatuur die we hadden uitgezocht en snel ontvangen.

Op het moment van levering was de transporteur onbereikbaar. Na een belletje met Keukenloods bleek er een telefoonstoring bij de transporteur. Keukenloods heeft daarna geregeld dat de apparatuur op de juiste dag bezorgd werd.

Assortiment
Alles aanwezig wat we uitgezocht hadden

Alles goed verlopen.

Extra toelichting
De hele bestelling en levering is zonder problemen verlopen.

Mahelia 18-09-2013

Via internet

Bezorger heeft op me gewacht een kwartier

Breed

Aanbeveling
Alles is vlot verlopen, alleen moeten jullie opletten voor skinners, want vanaf die dag kon ik geen betalingen meer doen

Anita de Zeeuw 18-09-2013

Zeer makkelijk te bestellen via de website en goede keuzemogelijkheden.

Goede telefonische ondersteuning en snelle levering.

Assortiment
Zeer veel keus, goede selectiemogelijkheden op de website.

Aanbeveling
Perfecte site om apparatuur te bestellen en snel aan huis geleverd te krijgen.

Extra toelichting
De website en service van de keukenloods zijn zeer goed. Zeer aanbevelingswaardig!

Menno R 18-09-2013

Makkelijk vinden op internet en contact leggen voor order

Vriendelijk en behulpzaam

Genoeg keus

Snel en makkelijk

MBG 18-09-2013 Via de website gekocht

overzichtelijk

goede service en vriendelijk geholpen

veel keus

je word goed geholpen
veel keus en het is overzichtelijk
en goede service

M1M 17-09-2013

Extra toelichting
Goede prijs. Zeer snelle levering. S'avonds besteld en de volgende dag geleverd.

haas 52 17-09-2013

makkelijk producten vergelijken op uw site,

vriendelijke snelle bediening

Assortiment
Wel veel assortiment, in de winkel was onze Atag oven niet te zien,

Aanbeveling
Gaf vertrouwen en was zeer correct, bezorging snel en goed.

Fam. Thoolen 17-09-2013 In de winkel gekocht
Zaandam

Er is voldoende overzicht binnen assortiment. Parkeren voor de deur.

Prima, voldoende informatie en kundigheid van het personeel. Vorige keer werd bij een probleem snelle en goede actie ondernomen. Deze keer werd de tijdelijke opslag zonder probleem geregeld.

Assortiment
Het assortiment is voldoende groot en je kan vinden wat je wilt.

Aanbeveling
Prima, zeker het proberen waard en waarschijnlijk slaag je in 1 keer.

Extra toelichting
De keukenloods is wat mij betreft gegroeid van een loods met diverse zaken tot een volwaardig winkel met een goed assortiment. Personeel is voldoende kundig en kunnen daar bijstaan waar nodig. De prijzen zijn scherp. Kortom voldoende basis om er in 1 keer te slagen.

Lijsterbes 17-09-2013

Vanuit huis via internet zelf selectie maken door goed vele alternatieven te kunnen vergelijken

Apparatuur snel leverbaar, met mogelijkheid een reeds besteld apparaat om te wisselen. Apparatuur wordt obv goede informatie vooraf snel thuisbezorgd

Assortiment
Nagenoeg alle varianten van een apparaat en alle apparatuur voor in de keuken is via 1 site / 1 locatie beschikbaar

Aanbeveling
Tot op heden alleen maar goede ervaring -> ruime keus tegen scherpe prijs en indien gewenst persoonlijk contact in een fysieke locatie en daarom niet alleen afhankelijk van internet

Extra toelichting
Beoordeling voldoende gemotiveerd bij de afzonderlijke vragen. Ik zou niet goed weten op welke wijz een hogere beoordeling te geven is

Esther0407 17-09-2013

super en snel

antonio van gastel 17-09-2013

heb op internet gekeken nadat ik op locatie (roosendaal) was geweest. volgende dag de bestelling verder telefonisch afgehandeld.Ging zeer spoedig en alles keurig bevestigd. Bestelling was goed te volgen.

prima advies in winkel, uitstekend vervolg middels tel bestelling

Assortiment
je kunt in feite vinden wat je wilt, Staat het niet op de eigen locatie dan kunnen ze het bij een filiaal halen.

Aanbeveling
goede en met name ook snelle service, snelle levertijden, ruim assortiment, concurrerende prijzen

Extra toelichting
niets aan toe te voegen. vanaf advies tot orderintake alleen maar positief, bestelling was prima te volgen, er werde snel geleverd waarbij aangegeven in tijdsblokken van 2 uur wanneer.

Fieke en Bas Gieles 17-09-2013 In de winkel gekocht
Roosendaal

Wij wonen in Roosendaal:dichterbij kun je het nóóit zo gemakkelijk hebben voor een eerste klas bedrijf !!

Binnen het half uur zijn wij super geholpen, geweldig voorgelicht, en was de keus dus heel gemakkelijk voor ons.
Chapeau voor uw bedrijf in Roosendaal in één woord !!!

Assortiment
Alles stond overzichtelijk opgesteld, en.......volop keus met zeer goede uitleg !!

Aanbeveling
Er is er maar één in Roosendaal met alles er op en aan, en........betaalbaar.
En vergeet ook niet de persoon die bij ons alles heeft aangelegd: een super vakman die alles keurig netjes heeft achtergelaten.
Nogmaals een wel hele warme douche namens de TROS !!

Extra toelichting
Wij hebben er eigenlijk geen woorden voor, en raden in onze kennissenkring iedereen aan om voor uw bedrijf te kiezen. Veel, heel veel succes voor de toekomst, maar dat kan volgens ons nooit fout gaan ondanks deze moeilijke tijden. Groetjes van Fieke en Bas Gieles. (nota bene 72 en 70 jaar).........

edwin108 17-09-2013

makkelijk bestellen met duidelijke foto en uitleg van artikel

goede snelle levering keurige antwoorden op vragen

Assortiment
alles wat je nodig hebt in een keuken is aanwezig

zie beoordelingen hierboven

perfect!!!!!

Klantinbouwoven 17-09-2013

ideaal om vanuit huis iets uit te zoeken op jullie site

Supersnelle levering. Zeer correcte chauffeur die zich netjes voorstelde!

Assortiment
Wij vonden wat we zochten, dus prima!

Aanbeveling
Mede vanwege de supersnelle levering zouden wij jullie winkel zeker bij anderen aanbevelen.

Zie opmerkingen boven.

F. Heldens 17-09-2013 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijke website, handig dat je bepaalde producten kunt selecteren om met elkaar te vergelijken

Een telefoontje was genoeg om alle bestellingen te plaatsen. Mooie prijs af kunnen spreken. Nog geen 10 minuten later had ik al een email binnen met order! Een aantal upgrades van machines gekregen voor dezelfde prijs en een zeer snelle en goede levering!!

Assortiment
Een ontzettend ruime keuze uit diverse en veel artikelen. Alle keukenapparatuur voor onze keuken kunnen bestellen!!

Aanbeveling
Gewoon erg makkelijk, goed en niet te duur!!

Extra toelichting
Goed geholpen, snelle levering en klasse apparatuur!!!!

Martin1828 17-09-2013

Goed overzicht ol de website

Snelle levering

Ruime keuze

Aanbeveling
Nadat ik m'n keuze had gemaakt kreeg ik ook nog de keuze van een duurder model voor de prijs van m'n eerste keus echt super

Extra toelichting
Erg goede en snelle service

Jacq73 17-09-2013

makkelijke en overzichtelijke website

Ik had een mail gestuurd met een vraag en werd meteen de volgende dag terug gebeld. Ook werd er van te voren gezegd hoe lang de levertijd zou zijn(wat ook precies klopte)

Assortiment
genoeg keuze en de prijs is ook zeker niet gek.Ik had een product ergens anders goedkoper gevonden en ondanks dat ze mij een prijs aanboden die nog €10 duurder was dan de andere winkel,heb ik wel voor keukenloods gekozen ivm de uitstekende service

Aanbeveling
Ik heb al mijn keuken apparatuur bij Keukenloods weg. De service bij bestelling en aflevering is uitstekend.

Karin van der Meer 17-09-2013 Via de website gekocht

Makkelijke site en snelle levering!!

Super snelle service ondanks dat de vaatwasser niet op voorraad was!!

Extra toelichting
We zijn erg blij met de nieuwe vaatwasser en fijn dat hij toch nog snel geleverd kon worden!Helaas niet binnen de 24 uursservice,maar kreeg wel meteen een telefoontje voor overleg omdat deze niet voorradig was!

Annnaa 17-09-2013

vanuit huis bestellen, makkelijke website

Levering was goed

Veel keus

Betrouwbaar

Bert Roozendaal 17-09-2013 Via de website gekocht

Aanbeveling
De informatie op de site is duidelijk maar nog fijner is, dat je ook gewoon kunt bellen voor aanvullende informatie. En dan ook iemand aan de lijn krijgt die wanten weet.

Extra toelichting
De ervaring met Keukenloods was net zo goed als in een fysieke winkel. We hadden een onderdeel teveel gekocht maakten daar in het weekend melding van en kregen zonder omhaal nog dezelfde dag bevestiging dat het geld daarvoor teruggestort zou worden. Heel netjes en correct

C. Oprins 17-09-2013 Via de website gekocht

De website is zeer overzichtelijk.

We werden op en vakkundige en nette manier geholpen

voldoende keuzes.

de afhandeling is goed.

Extra toelichting
Voldoende keuzes. Men wordt netjes te woord gestaan en het wordt op tijd geleverd.

okë 17-09-2013 Via de website gekocht

okë

Rob en Tineke 17-09-2013

Het orderproces werkte heel goed,, en de levertijd was kort! (binnen een week werden de apparaten bezorgd en geinstalleerd!

De service was uitstekend!alle verpakkingsmaterialen werden na installatie van de apparatuur weer meegenomen, alsmede de oude apparaten. Heel belangrijk voor ons was, dat zich geen beschadigingen hebben voorgedaan, en dat wij voldoende informatie van de installateur van Keukenloods ontvingen.

Assortiment
Wij hebben een ruime keuze kunnen maken uit het assortiment en werden goed geinformeerd over de voor- en nadelen van bepaalde apparaten. Uiteindelijk hebben wij een voor ons juiste keuze kunnen maken, waar we ook nu nog volledig achter staan.

Aanbeveling
De prettige bediening en de uitgebreide informatie over de apparatuur waarin wij geinteresseerd waren maakt dat wij al mensen uw zaak hebben aanbevolen.

Extra toelichting
Prettig bedrijf, vriendelijk/zakelijke bediening en concurrerende prijzen, gevolgd door een korte levertijd en een vakkundige installatie van de apparatuur, exact zoals we dat wensten.

bifi veldman 17-09-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
makkelijk afspraak te maken en service met inbouw was perfect

tevreden klant keukenloods 17-09-2013

Website is makkelijk te vinden, veel keuze mogelijkheden, goed te bekijken.

Keuze gedaan via de website en in de winkel de definitieve keuze gemaakt. Lange wachttijd in de winkel was jammer. Daar ook de nodige adviezen gekregen.

Assortiment
Niet alles wat ik wilde bestelling was voorradig. Kon dit niet met eigen ogen zien.
Het oog wil toch ook wat.

Aanbeveling
Prijs/kwaliteit verhouding goed. Daarom wil ik dit zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Extra toelichting
Ik ben tevreden over de keukenloods. Hier heb ik al mijn inbouwapparatuur wat nodig is in een keuken tegelijk gekocht.

Hansha 17-09-2013

Alles was bij jullie bijzonder duidelijk dit heb ik wel eens anders meegemaakt

Alles was precies als belooft(de service bij defect heb ik natuurlijk nog niet ervaren)

Assortiment
Vind ik niet zo belangrijk via internet kan je alles vinden

S avond besteld volgende dag 1 uur in huis top

P. Reid 17-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prettige ontvangst, direct contact en goed advies

Er wordt direct actie genomen op je vraag

Assortiment
Zeer ruim en op voorraad

Service en assortiment

janson27 17-09-2013

Goed advies gehad over te vervangen app.en goed kunnen vinden in assortiment.

Netjes te woord gestaan en afspraak goed nagekomen

ruim voldoende

Aanbeveling
Mijn ervaring is o.k. dus durf ik anderen wel deze site aan te bevelen.

Extra toelichting
Gewoon goed zoals je eindelijk verwacht.

Géraldine 17-09-2013 Via de website gekocht

Vanuit je luie stoel producten uitkiezen en onderling vergelijken.

Bij aankoop van meerdere producten wordt er een 'speciale prijs' gemaakt. Daarnaast wordt je gebeld om een afspraak voor aflevering te maken. Het tijdstip is vrij exact zodat je niet de hele dag thuis hoeft zitten te wachten op je bestelling.

Aanbeveling
Zeker! Sterker nog al gedaan.

Extra toelichting
Ik heb keukenloods ervaren als een fijne webwinkel. De website is erg overzichtelijk en geeft al de benodigde informatie. Bij aankoop van meerdere producten wordt er bovendien een 'speciale prijs' gemaakt. Op deze manier betaal je nooit te veel voor je producten! Daarnaast wordt je gebeld om een afspraak voor aflevering te maken. Het tijdstip is vrij exact zodat je niet de hele dag thuis hoeft zitten te wachten op je bestelling. Kortom, ik kan iedereen keukenloods aanraden!

Mc2 17-09-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en fijne winkel

Personeel neemt alle tijd voor goede voorlichting

Assortiment
Veel uitgebreider kan volgens mij niet

Aanbeveling
Volgens mij kan je nergens beter terecht

Extra toelichting
Fijne winkel, makkelijke site, scherpe prijzen en snelle levering. Wat wil men nog meer?

Eric Whittie 17-09-2013 Via de website gekocht

Je gaat on-line, besteld en wordt vervolgens aan de hand meegenomen.

Alles netjes geregeld. SMS-je over de levertijd. Je hoeft nergens achter aan. Bezorger werkt mee en betalen verloopt vlekkeloos. Ook tijdige levering. Alles goed.

Alles is er gewoon.

In sterke mate.

Extra toelichting
Gewoon om alles wat ik hierboven al heb omschreven.

MAK1234 16-09-2013 Via de website gekocht

Bestellen per internet en keuze voor bezorging of zelf ophalen

Levering van koelkast was niet compleet, maar na een paar telefoontjes opgelost

Assortiment
Veel keuze uit verschillende merken en types

Aanbeveling
Veel keuze en goede prijs

Extra toelichting
Niet alles is feilloos verlopen, maar dit werd wel netjes opgelost

Bluumke70 16-09-2013

Het was heel simpel om een bestelling te doen, hoefde geen account aan te maken. Super toch, als je maar 1 keer in je leven een keuken koopt?

Bestelling is keurig geleverd op de dag die ik bij de bestelling als voorkeur had opgegeven. Geweldig!
Over eventuele klachtenafhandeling kan ik nog niets zeggen, dit is niet aan de orde geweest.

Assortiment
´Gewoon´ een breed assortiment.

M.konings 16-09-2013