Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Keukenloods bestaat uit 1 internetshop en 13 echte winkels waarin heel veel apparaten en complete keukens staan opgesteld en heeft tevens 1 afhaalcentrum. Mocht je er dus via internet niet uitkomen dan kan je alle apparaten ook live zien in een van onze winkels. Onze medewerkers staan graag voor je klaar met goed advies en een kop koffie. Onze winkels hanteren dezelfde prijs als onze internetshop.

Deze score is berekend op basis van 2693 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

G.J.Ruypers 01-06-2013

één telefoontje en de aanvraag werd geregeld door uw medewerker.
Deze zorgde voor een accuraat en complete afhandeling
Top!

De snelheid en juiste bejegening sprak mij erg aan

Assortiment
Ik vond vrij snel wat ik zocht en één van uw medewerkers handelde de rest af

Aanbeveling
product/prijs = de BESTE!!!
Ik zou iedereen aanraden via uw site hun aankopen te doen

Extra toelichting
Ik ben buitengewoon tevreden Echter er was één minpuntje : Ik heb een etna afzuigkap bij u aangeschaft en het enige losse onderdeel dat erbij was geleverd paste niet Correctie : het paste wel echter de bijgeleverde schroefjes wilde niet in de corresponderende gaatjes Ik denk dat er geen tap in zat Na veel frustraties besloten een schroefje met een lage spoet te gebruiken en alsnog het glazen onderdeel af te monteren Misschien iets om naar te kijken? Jos

R. Ringma 01-06-2013

Eenvoudig online bestellen na prijsvergelijking.

Keurig! Goede uitleg, nette mensen.

Assortiment
Assortiment verder (nog) niet bekeken. We hadden een vaatwasser nodig en konden snel een keuze maken.

Aanbeveling
Zonder meer de moeite waard om even te kijken, prijzen zijn zeer scherp.

Markiemark 70 31-05-2013

Er was zeer makkelijk te bestellen.

De service van de klanten service was op en top. Deze krijgen van mij een 10. De chauffeur die de machine kwam leveren was echter zeer onvriendelijk, wilde de oude machine niet meenemen, want die stond op de verkeerde plaats. De nieuwe machine werd zeer boos in het midden van de woonkamer gezet. We moesten ook nog eens voor de 2e keer betalen. Zelfs toen we de bon lieten zien waarop we konden aantonen dat er betaald was. Na een tel met de klanten service werd dit gelukkig opgelost. De chauffeur krijgt dus een 1

Assortiment
Zeer ruime assortiment met voor een ieder wat wils. Ook verkopen ze zeer veel machine op voorraad

Aanbeveling
Zolang de chaffeur die wij hadden niet komt leveren zullen wij zeker de winkel bij anderen leveren

Extra toelichting
Zeer tevereden over de winkel en het gemak. De mensen van de klanten service zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Helaas hadden wij de pech dat de levering door een zeer onvriendelijk persoon werd gedaan, wat het totaal beeld toch weer verslechterd.

mvanderkeijl 31-05-2013

Online zo besteld in een goede webshop.

Prima service. Alles volgens afspraak.

Assortiment
Behoorlijk uitgebreid en tegen goede prijzen.

Aanbeveling
De bovenstaande beoordeling spreekt voor zichzelf.

Mannnes 31-05-2013

Overzichtelijk en snel

Werd geregeld op de hoogte gehouden en kreeg een gratis duurder apparaat toen de bestelde niet leverbaar was.

Ruim voldoende

Aanbeveling
Heb het al aan diverse mensen laten weten.

Extra toelichting
Paar jaar gelden een Amerikaans koelkast gekocht ook toe al goede service. Nu nog beter en sneller.

Mandy1960 31-05-2013

Bestellen via website zeer eenvoudig. Ruime keuze.

Vandaag besteld en morgen al in huis. Ook bezorgtijd werd keurig vermeld.

Ruime sortering.

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel zeker aan.

Extra toelichting
Ik had in deze winkel al eerder wat gekocht en was hier tevreden over. Nu weer wat gekocht en ook zeer tevreden. Alles keurig geregeld.

Harm 12 31-05-2013

Vertraging met betalen doordat je moet wachten op nieuwe ordernummer maakt dat het een 7 is ipv een 9

Extra toelichting
Compleet assortiment en snelle levering + goede prijs en geen verzendkosten verrassingen

jan sier 31-05-2013

op internet duidelijke site en pet telefoon een prima uitleg en medewerking van personeel

service van de monteur die moest komen aansluiten door jullie vlot verzorgd en binnen een uur naar mij laten bellen.

gewoon goed en degelijk

DR2013 31-05-2013

Rob Geelen 31-05-2013

Gewoon, bestellen uit je luie stoel, en dan wachten tot het er is.

Levertijd conform belofte.

Assortiment
Lijkt me prima. Kreeg luxer geleverd dan besteld: goed natuurlijk.

Aanbeveling
Vloeit logisch voort uit het voorafgaande.

Extra toelichting
Een aanrader. Gewoon, de beste prijs, conform afspraak en zonder gezeur. Wat wil een mens meer?

enno decnop 31-05-2013

ff uitzoeken, ik heb het telefonisch gedaan, goed geholpen en besteld. zeer sterke prijzen.een aanrader.
Staat nu ook in mijn favorieten.

goede kennis van zaken.
jammer dat het gasfornuis eerst bij de leverancier besteld moest worden, levertijd was daardoor wat langer, maar we hadden de tijd.
geen extra kosten, keurig zo.

Assortiment
voldoende aanbod om een keus te maken. ik heb alles kunnen vinden.zeer sterke prijs, beslist de goedkoopste, ook door gratis verzending. div. prijsklassen.

Aanbeveling
Na veel gebruik van google, kwam ik telkens weer op de keukenloods terecht. echt een aanrader, volgende keer maar meteen naar de site van keukenloods gaan.

Extra toelichting
Zoals al beschreven, goede en genoeg keus, betrouwbaar en keurig afgehandeld. Tot ziens!

Harm van Dagbesteding m'n Werkenzo 31-05-2013

Het is prettig om producten met elkaar te kunnen vergelijken. Bij anderen moet je zelf de criteria op papier noteren en uitzoeken waarom je uiteindelijk voor produkt A kiest. Op jullie website klik je aan en vervolgens komen omschrijvingen naast elkaar te staan. je kan ze zo goed en makkelijk met elkaar vergelijken. Door steeds producten te verwijderen blijft je voorkeurskeuze over.

Vlot geleverd. Betaling, pinnen bij de chauffeur bij aflevering, vind ik prettig.
Produkt niet op voorraad en vervolgens voor dezelfde prijs een iets duurdere vergelijkbare variant leveren vind ik top service.

Assortiment
Ruime keuze. Overzichtelijk en makkelijk te vinden. Goed te vergelijken met elkaar.

Aanbeveling
om bovenstaande en de prijs is ook goed.

CCWAM 31-05-2013

Lenoir 31-05-2013

Na offerte aanvraag wordt de bestelling via telefoon bevestigd. Klant hoeft verder niets meer te doen. Prima!

alles kosteloos bezorgd. Betaling bij levering.

Assortiment
Online ruime keus. Indien beter apparaat wel voorradig is wordt de aanbieding gedaan voor het betere apparaat voor dezelfde prijs

Aanbeveling
Alles prima geregeld en levering volgens afspraak voor een scherpe prijs. What else do you want?

Extra toelichting
5 stuks keukenapparatuur aangeschaft voor een scherpe prijs. Telefonisch prima geholpen en levering volgens afspraak keurig op tijd. Betalen bij de chauffeur is erg handig. Let zelf wel even op je paslimiet! Was gelukkig voor mij geen probleem door de scherpe prijs!!!!

AlexKeuken 31-05-2013

Duidelijke site

Vriendelijk personeel bij langsbrengen inbouwapparatuur

Groot assortiment

Aanbeveling
Enige minpunt is dat we een apparaat met Engelse stekker hebben gekregen. Toegezegd gekregen dat we de verloopstekker die we moesten kopen vergoed krijgen.

Sibbie 30-05-2013

Goed overzicht in de webwinkel

Goed advies

Voldoet aan de verwachtingen

Goed concurrerende prijzen

Goed advies

ronny5558 30-05-2013

Je kunt vanuit je luie stoel alles bekijken en bestellen

uitstekende telefonische informatie

Meer dan voldoende

Aanbeveling
voordelig en een super service

Gert Radstake 30-05-2013

JansenRook 30-05-2013

makkelijk via internet en snelle reactie bij vragen

Vragen worden heel snel beantwoord. Niets is teveel. Vragen worden goed uitgezet en op een nette manier terug gekoppeld. Bij verschillende leveranciers een vraag uitgezet. Bij Keukenloods het enige juiste antwoord

Assortiment
zeer ruim voor betaalbare prijs

Al gedaan

Dik tevreden

Maxima1957 30-05-2013

Duidelijk en gemakkelijk kun je je product opzoeken en bekijken en vergelijken

Keurige mails en je wordt van de stand van zaken op de hoogte gehouden met onder meer een link om het uitgebreid te bekijken mocht dat nodig zijn. Het kost wat er staat zonder bijkomende kosten zoals afleveringskosten.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment, je kan maar uitzoeken wat je wilt

Aanbeveling
Deskundige en goede betrouwbare site met producten die ook daadwerkelijk overeen komen met je bestelling en zonder afleveringskosten !

Extra toelichting
Doordat ik geen zin heb om winkel in en winkel uit te lopen heb ik me maar in 1 winkel laten voorlichten. Daar stond het fornuis wat ik wel wilde hebben maar ze hadden deze niet in R.V.S. staan. Ik heb op internet gekeken en kwam zo op Keukenloods terecht en daar kon ik ook nog goedkoper en het werd gratis bezorgd. Toen was de keus snel gemaakt en heb ik besteld. Zonder spijt, want het is prima bevallen. Je kan achteraf betalen bij de bezorging, vind ik ook een pluspunt, ontvangen en betalen spreekt me ook aan.

tevreden klant 28 30-05-2013

Goede sevice er word geluisterd naar wat jij wil.

Aanbeveling
Prima winkel, goede service en makelijk te bereiken

Lia01 30-05-2013

van huis uit vergelijken en uitzoeken van veel verschillende merken

Vlot en snelle levering, goede contacten en berichtgeving en zelf telefonisch contact over de levering

Assortiment
Veel keuze uit verschillende merken

Zeker weten

Extra toelichting
Prima. Ben erg tevreden over alles.

Iwan van hasselt 30-05-2013

Duidelijke site en gemakkelijke te bestellen.

Krijg bij het bestellen ook een alternatief te zien. En er wordt ook geleverd wat afgesproken is en super snel.

De keuze is reuze.

Snel en duidelijk.

bugel1972 30-05-2013

ophalen kan, opsturen ook. gaat ook erg vlot

prima. Op het laatste moment besloten om toch op te halen, was geen probleem. het werd zo omgezet.

vedel keus.

Aanbeveling
snelle en goede afwikkeling van de bestelling

Herma10 30-05-2013

Goede en duidelijke website.

Correcte levering en makkelijke betalingsmogelijkheden.

Assortiment
Zeer groot assortiment met duidelijke beschrijvingen.

Aanbeveling
Kan dit iedereen aanbelen, omdat alles perfekt geregeld is, zowel de bestelling en aflevering met goede installatie beschrijving.

Extra toelichting
Heb geen enkele op- of aanmerking.

ARIE OP DEN DRIES 30-05-2013

A v Daal 30-05-2013

via internet

levering van een duurdere vaatwasser omdat bestelde niet meer voorradig was

ruime keuze

Aanbeveling
goede informatie en snelle levering

Extra toelichting
keukenloods voldeed ruimschoots aan de verwachtingen

Hans van Neijenhoff 30-05-2013

Vagen over het product zijn goed beantwoord.

Alternatief aangeboden alsmede om de order eventueel telefonisch op te nemen.

Assortiment
Voldoende keuzen uit het assortiment afzuigkappen waaronder de motorloze afzuigkap met luchtgordijn.
Ideaal voor open keukens met vast ventilatie systeem.

Aanbeveling
Prima geholpen met duidelijke afspraken.

bridge1953 30-05-2013

De website van Keukenloods, is duidelijk.

Goede service gisteren besteld de andere dag geleverd.

Assortiment
Groot assortiment op keukengebied zowel losse apparatuur als inbouw.

Aanbeveling
Zondag besteld en de volgende dag om 16.00 uur geleverd!!! Super snelle levering. Ons volgende product gaan wij zeker weer bij Keukenloods.nl bestellen.

30 mei 30-05-2013

Snel, makkelijk zoeken op de site, zelfs als bedrijf.

Naast de webshop ook direct telefonisch te bereiken en bij vragen direct goede antwoorden. Snel de factuur per email ontvangen, Prima!

Assortiment
Tot op heden geen reden tot klagen en voldoende alternatieven.

Zie bovenstaande motivaties

Extra toelichting
Na een eerdere bestelling heb ik even moeten wennen aan de werkwijze, maar deze bestelling is prima verlopen en eerder dan verwacht geleverd, waardoor ik ook weer een tevreden klant hebt. Kortom een win win situatie!

C. van Breugel 30-05-2013

Site heel duidelijk en ziet er goed uit

Fantastiche service per telefoon en bij aflevering

heel uitebreid

Aanbeveling
aan iedereen die wat nodig heeft zou ik aanraden en doorsturen naar de web-site

Extra toelichting
Goed bedrijf en zal iedereen aanbevelen om hier apparatuur te kopen.

Khalil72 30-05-2013

no nonsense 30-05-2013

5,5

bestellen vanuit je luie stoel

slechte communicatie tussen afdeling bestellingen en afdeling bezorgen: Zowel schriftelijk als mondeling doorgegeven dat bestelling op bep. datum vanaf 12:00 uur geleverd zou moeten worden. Eerste de beste bevestiging ontvangst opdracht: Afleveren tussen 09:30 uur en 11:30 uur. Wederom contact opgenomen met Keukenloods om ze te herinneren aan mogelijke aflevermoment (niet voor 12:00 uur). Werd afgescheept met een opmerking in de zin van "neem maar contact op met de vervoerder"

Assortiment
ze hadden wat we nodig hadden

o.k.

Zie deelbeoordlingen

Beste No Nonsense,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.

Graag ontvang ik uw klant/ordernummer zodat ik bekijken wat er mis is gegaan.

Onze excuses voor het ongemak en ik hoor graag van u.

martjanne 30-05-2013

lekker thuis winkellen

Aanbeveling
de prijzen zijn leuk en levering is goed

P. Minnaert 30-05-2013

Hele makkelijke website snel en overzichtelijk

Bestelling was snel en precies op de datum zoals afgesproken.

Precies wat we zochten

Extra toelichting
Mooie en overzichtelijke site met een ruim assortiment. Service is prima en snel. Zeker de moeite waard als je voordelig apparatuur wilt hebben.

Rachel30 30-05-2013

Snelle en goede levering: iets langer dan 1 dag van te voren weten hoe laat geleverd wordt zou iets handiger zijn misschien, maar ik begrijp dat dit ook weer meewerkt bij leveren binnen 1 dag.

Klantenservice heeft ons geweldig geholpen: mijn complimenten!

Assortiment
Goed, sommige apparaten duurde het leveren wat langer dan verwacht (volgens site 1-2 dagen, realiteit een week).

Aanbeveling
Goede deal, goede service. Heb de winkel al aangeraden aan vrienden.

Extra toelichting
Ik heb de aankoop bij jullie als erg prettig en klantvriendelijk ervaren. Erg goede service. 1 ding wat verbetert zou kunnen worden: toen ik op de website zicht op "vrijstaande koelkasten" en toen klikte op de gewenste hoogte aan de linkerzijde van de site (178cm), dan kwamen in de volgende selectie de inbouwkoelkasten er weer bij. Daardoor had ik een verkeerde koelkast gekozen (denkend dat ik een vrijstaande had). Dit is uiteindelijk opgelost door andere toevalligheden (we hadden ons er bij neergelegd dat het mijn eigen schuld was, maar kregen een kapotte koelkast, deze is vakkundig geruild voor een ander van dezelfde prijs, maar voor een vrijstaande ipv inbouw). Ik zou aanraden om de site erop na te kijken dat binnen een gemaakte selectie verder zoeken mogelijk is, en niet dat je weer in het hoofdmenu terug komt zonder duidelijkheid. Verder niets dan complimenten.

Beste Rachel,

Bedankt voor uw geweldige beoordeling en uw tip.

Ik heb even gekeken naar onze website naar aanleiding van uw opmerking. Als ik het goed heb begrepen, dan heeft u op de pagina vrijstaande koelkasten opnieuw op een categorie geklikt. Het klopt dat je dan inderdaad naar een andere categorie pagina gaat. In uw geval die van de categorie inbouw koelkasten van 178cm. Ik begrijp uw verwarring en ga kijken hoe we dit beter kunnen weergeven.

Onze excuses voor het ongemak.

Renilda 30-05-2013

Via internet shoppen is altijd ideaal

Snelle levering en netjes binnen de aangegeven tijd

Teveel keuze Hahaha!

Aanbeveling
Door de snelle levering en vele leuze met goede aanbiedingen zeker een 9 waard! Aanbevelen is al gedaan !

Extra toelichting
Zeer snelle service met veel keus! Daarbij komt ook kijken dat wij een nieuwer versie hebben gekregen n.a.v wat we besteld hebben. Ook nog voor de prijs van de vaatwasser die eigenlijk besteld hebben. Dit noem ik goede service en klantvriendelijk. Planning is vriendelijk aan de telefoon!

Mark Uringa 30-05-2013

Extra toelichting
Snelle communicatie, wel zat er al water in de vaatwasser?! Klopt dit?!

Beste Mark,

Bedankt voor uw review.

Het kan inderdaad voorkomen dat er een beetje water in de vaatwasser achterblijft. In de fabriek worden de vaatwassers uitgebreid getest. Er blijft dan vaak wat water in de leidingen en machine achter. Een beetje water in de vaatwasser betekend vaak dat u een kersvers model rechtstreeks uit de fabriek heeft gekregen.

Veel plezier van uw vaatwasser.

zelkova 30-05-2013

Duidelijke site en ik zit op mijn eigen heerlijke stoel met schapenvacht.

Vriendelijke, zakelijke mensen aan de telefoon gehad.

Uitstekend.

Aanbeveling
Jullie hebben wat ik zoek.
Maken op tijd een afspraak.
Brengen het op de afgesproken tijd.
Wat wil je nog meer?

zie boven

RoKr 30-05-2013

Alles helder op de website. Alles is heel logisch opgebouwd. Er is eigenlijk niets wat ik niet snap.

Meer dan goed. Kreeg een nieuwere afwasmachine voor dezelfde prijs omdat de bestelde niet op voorraad was. Zonder morren.

Assortiment
Ruime keuze. Niets mis mee.

Aanbeveling
Wij werden door familie attent gemaakt op de keukenloods. Wij gaan dat ook weer doen.

Extra toelichting
Ben blij met de keukenloods. Bezorging ging feilloos.

Superfries 30-05-2013

Sanders83 30-05-2013

M.Pieters 30-05-2013

Zeer volledige website waar ik alle vragen kon vinden.

Uitmuntende service, bestelling van een vaatwasser gedaan op 2e pinksterdag. De dag erna s avonds geleverd. Ook nog een beter type gekregen omdat de andere niet op voorraad was voor het zelfde geld. Geweldig!!!

Assortiment
Volgens mij kun je hier echt alles vinden. Hebben ze het niet gaan ze het voor je regelen.

Aanbeveling
Gewoon een super winkel die begrijpt wat service is.

Mevr. Graveland 30-05-2013

Super makkelijk bestellen op een duidelijke site, ideale betalingsvoorwaarden.

Bezorgservice geen 10 kan iets vriendelijker

Assortiment
Wat staat er niet tussen.

Aanbeveling
Het gemak, de snelheid, het assortiment .

Extra toelichting
Wijst voor zich denk ik....

Tol1969 30-05-2013

overzichtelijke site, makkelijk om een bestelling te plaatsen.

Laagste prijsgarantie gekregen en tevens luxer model ontvangen dan besteld, tegen het goedkooopste bedrag.

Extra toelichting
Super site, super prijzen en zeer vriendelijk en vlot personeel bij het ophalen van de vaatwasser. Ik kom zeker weer terug bij Keukenloods.

Victor Kruip 30-05-2013

Extra toelichting
Website makkelijk in gebruik en filteren: goede spec's.

famduijs 30-05-2013

goede website overzichteljk

snel geholpen

ruim

Aanbeveling
zeker als iemand iets voor zijn keuken nodig heeft ga ik deze website zeker aan bevelen.

Extra toelichting
kortom ik ben zeer tevreden over jullie.

Marcelw65 30-05-2013

Van de Molen 29-05-2013

Zeer duidelijke en eenvoudige website. Geen overbodige vragen hoeven in te vullen. Mogelijkheid van pinnen bij aflevering.

Fantastische service. Oven volgende dag geleverd, opgegeven tijdsblok klopte precies.

Assortiment
Via andere websites vergeleken welke er te koop was, toen de keus bepaald was, kwam ik vrij snel qua prijs en service bij Keukenloods uit.

Suze1704 29-05-2013

De oven werd zonder problemen of gedoe afgeleverd op de gevraagde dag.

Assortiment
Ruime keuze uit alle merken