Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19698 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2877 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Squadron 13-07-2014

Extra toelichting
zeer tevreden. voldoende aandacht, scherp geprijsd, snelle levering. allemaal goed geregeld mensen!

Armand 64 13-07-2014

ruime keuze beste prijs goed advies

uitermate tevrede

zeer goed

Extra toelichting
een vaatwasser gekocht na aankoop 1 dag later ontstond er een probleem omtrent de inbouw,dit probleem werd door keukenloods medewerker opgelost zelfs boven mijn verwachtingen super!!!! service

Morenne 12-07-2014 Via de website gekocht

Via internet besteld, en aan huis bezorgd. Erg prettig.

Apparatuur wordt aan huis gebracht, wordt tevens van te voren op de hoogte gebracht van tijdstip van bezorging. Klantvriendelijk!

Assortiment
Diverse merken, prima te vinden met zoekfunctie, en filterfunctie. Gebruiksvriendelijk!

Aanbeveling
Zeker, van alle gemak voorzien. Dus aanbeving aan kennisen en vrienden is zekevan toepassing.

Johnannes 12-07-2014

Snelle zoekmethode en duidelijke informatie

Correcte afspraak voor bezorging naleving hiervan

Assortiment
Ruime keuze en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Ik ben zeer tevreden

Extra toelichting
Zeker de moeite waard voor een volgende aankoop

spekman 12-07-2014 In de winkel gekocht
Roosendaal

je moet wel naar de winkel. maar de service van de verkoper maakt veel duidelijk

met verkoper samen alles bekeken en tegen elkaar afgewogen op Internet. dit was ons zelf net gelukt.

Assortiment
heel uitgebreid. Jammer dat het niet mogelijk is alles in het echt te zien.

hebben we al gedaan.

Jan Koel Vries 12-07-2014 In de winkel gekocht
almere buiten

Extra toelichting
snelle levering tegen een goede prijs

zuidhorn 12-07-2014

vanuit je luie stoel bestellen en een zeer groot assortiment

Ik had een verkeerd gastoestel besteld (alleen voor Belgie)en de klantenservice belde mij op of ik in Belgie woonachtig was. Niet dus! De service medewerker bood mij een goed alternatief aan.

zeer groot assortiment

Aanbeveling
Mede door de alertheid van de klantenservice had ik binnen 2 dagen een goed gaskookplaat

Ari72 12-07-2014

Extra toelichting
De aankoop en het plaatsen van mijn nieuwe keuken met toebehorende apparatuur is super verlopen bij keukenloods. Ik werd vriendelijk geholpen in de winkel, de verkoper heeft goed geluisterd naar mijn wensen van de opstelling van de keuken en was meerdere malen bereid om mijn keuzes aan te passen. Wat ik echt een pluspunt vond t.o.v. Andere keukengiganten is de snelheid waarmee ik ben geholpen. Ook vond ik het prettig dat, tijdens de bestelling, vanuit de fabriek werd medegedeeld dat de handgrepen die ik had uitgekozen voor de kastdeuren niet binnen de kaders vielen en eigenlijk niet konden. Beter dan dat ze er al op zaten. Ook de bezorging en montage van de keuken verliep zonder problemen. Een vriendelijke monteur die je met een gerust hart in je woning kunt achterlaten. Er was wel een verkeerde vaatwasser geplaatst, maar ook dat is in goed overleg snel en duidelijk opgelost. Voor wie duidelijkheid wil, vriendelijkheid en snelle service kan ik keukenloods echt aanraden.

J. Boelee 12-07-2014 Via de website gekocht

Fijn at het online geregeld kan worden

Netjes geleverd en aan de afspraken gehouden

Ruime keuze

Aanbeveling
Al gedaan omdat ik zeer tevreden ben

Extra toelichting
Kan niet beter worden geholpen.

N29 12-07-2014

Aanbeveling
Erg prettig en helder. Uitstekende en complete selectie.

Extra toelichting
Al meermalen keukens en apparatuur gekocht via Keukenloods. Altijd naar volle tevredenheid. Toen ik de laatste keer een (overigens excellente) koelkast elders behoorlijk geodkoper aantrof, matchte Keukenloods die prijs instantly. Zo bleef Keukenloods toch de preferred supplier. :-)

R. van der Sluis 11-07-2014 In de winkel gekocht
Amsterdam- Zuidoost

zie onderstaand

zie onderstaand

Assortiment
ruim assortiment en altijd de nieuwste producten van de leveranciers leverbaar.

Aanbeveling
vanwege de goede service en correcte afhandeling

Extra toelichting
Op de website zijn alle producten duidelijk te vinden. Er valt goed een keuze te maken tussen de verschillende leveranciers. Ik heb zelf een koel-vriescombinatie besteld in de vestiging Amsterdam Zuidoost. Ik vind het prettiger om een artikel daadwerkelijk te zien. Zo heb ik eerder daar een combi-ovenmagnetron aangeschaft. Over de service en de kennis van zaken ben ik zeer te spreken. Ook toen bij de montage bleek dat de koelkast niet de juiste was, ben ik in de vestiging prima verder geadviseerd en werd de prijs op internet gecontroleerd via de site van Kieskeurig. De aflevering en montage van Het Inbouwteam was meer dan in orde. Ben zeer tevreden over de service.

naam elinmieke 11-07-2014

Ik kon het product goed vinden

precies zoals de afspraak was

Assortiment
heb alleen naar een zelfde apparaat gezocht

Alleen maar lof

Yvonne 6 11-07-2014

Makkelijk te vinden producten, goede informatie

Snelle levering

Voldoende keus

Aanbeveling
Goede site, ruime keus, goede prijs

Sake15 11-07-2014

Het gemak van bestellen en een ruime keus

Had even een verkeerde kraan besteld maar dit kon nog aangepast worden en het verschil kreeg ik netjes terug.

Extra toelichting
Het enige wat ik nog als opmerking wil meegeven is een melding van de verwachte levertijd en dat het artikel geleverd gaat worden.

klant nr 2014 11-07-2014

je besteld en de volgende dag heb je het ,heel fijn

ik belde hoe laat het product kwam ,werd heel aardig te woord gestaan .beleefd zijn weten sommige niet meer maar bij jullie wel

Assortiment
alles kun je op zoeken op jullie site

Marcel Mentink 11-07-2014

Eerst gekeken naar testen van apparatuur, daarna op internet bij de keukenloods onze apparatuur besteld gemakkelijke kan het niet.

De service zijn optimaal op alle gebied bij het bestellen, de keuze die je maakt, en de aflevering allemaal top.

Assortiment
Heb hier geen woorden voor alles is op voorraad, ken het ook wel anders, keukenloods is helemaal top.

Aanbeveling
Ik kan iedereen de keukenloods aanraden, zelfs de afspraak met de aflevering is top word je 30 minuten van tevoren gebeld zo dat je kunt zorgen dat er iemand thuis is.

Extra toelichting
In alles is de keukenloods goed, bij de volgende bestelling gaan we zeker weer naar de keukenloods. Alleen al om de 24 uur service bij afleveren.

Lise lefebvre 11-07-2014

hamcanepa 11-07-2014

Makkelijk zoeken en vergelijken op de site

duidelijke bevestiging, goede afspraak voor levering. Kort tijdsvenster waarin de levering wordt bezorgd

Assortiment
Ruime keuze in alle prijs klassen en merken

Aanbeveling
Zeker het aanbevelen waard, zie voorgaande toelichting

Extra toelichting
Kortom overal een goede indruk en ervaring

de kok 2014 11-07-2014

a.veenendaal 11-07-2014

goede website alles te overzien in prijs en merken

meteen te weten komen wanneer een product wordt geleverd en op welk tijdstip

Assortiment
we konden alle merken waarnaar wij zochten meteen vinden

goede prijs kwaliteit verhouding

Extra toelichting
telefonisch goed bereikbaar voor vragen en opmerkingen goed geholpen bij het uitzoeken info over product

Anna Johanna 11-07-2014

Makkelijk te zoeken op merk en type

Handig om de reacties op iemand anders vraag te kunnen lezen.

Ruime keuze

Aanbeveling
Ruime keuze, zeer vlotte levering.

Extra toelichting
Goede service. We kregen automatisch een beter en duurder type omdat het uitgekozen type niet beschikbaar was. Maar wel voor de afgesproken prijs! En dus niet voor niets alles uit de vriezer gehaald en oude koel/vriezer eruit. Maar gewoon op de juiste dag en tijd geleverd!

arvelko 11-07-2014 Via de website gekocht

S Mohangoo 11-07-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Keukenloods is in mijn beleving goedkoper dan anderen en houdt zich aan de afspraken, geen stress en bellerij vergeleken met anderen waar je eigenlijk ALS KLANT HOOFDPIJN EN STRESS krijgt..prima zaak hoor..gaat u s.v.p. zo door..succes

H. Reijers-Nieuwenhave 11-07-2014 Via de website gekocht

Rob huijs 11-07-2014 Via de website gekocht

makkelijke site veel info over apparaten,
zeer snelle levering

telefonisch goed bereikbaar en kundig personeel

meer dan voldoende keus in elke prijsklasse

Aanbeveling
door het gemak van bestellen tot leveren en evt. installeren zou ik iedereen aan bevelen bij keuken loods te bestellen

Extra toelichting
goede koeler lekker stil voldoet aan alle verwachtingen

Rob huijs 11-07-2014

makkelijke site veel info over apparaten,
zeer snelle levering

telefonisch goed bereikbaar en kundig personeel

meer dan voldoende keus in elke prijsklasse

Extra toelichting
goede vaatwasser lekker stil voldoet aan alle verwachtingen

Rene Wagenaar 11-07-2014 In de winkel gekocht
ALKMAAR

Muhammed2525 11-07-2014

Heel makkelijk online te bestellen, alles is duidelijk uitgelegd en als je iets niet begrijpt kan je de klantenservice bellen.

Ze mailen constant om je op de hoogte te houden van je bestelling. Daarnaast is de aftersales ook goed geregeld, er wordt goed gevraagd of je nog steeds tevreden bent met het product en zo niet, wat ze eraan kunnen doen.

Ze hebben echt alles!!!!

Aanbeveling
Ze hebben alles, voor goedkoper dan in de winkel en de service is goed. Wat heb je nog meer nodig???!!

Extra toelichting
Het is allemaal super geregeld, wat ik nog ben vergeten te melden is dat je ook nog langs de winkel kan gaan als je er niet van houdt om online te bestellen.

Bert van Iwaarden 11-07-2014 Via de website gekocht

een familie 11-07-2014

via internet prima

Mw. S. de Boer 11-07-2014 Via de website gekocht

Te duur

Extra toelichting
Offerte ivm renovatie keukenblad, tegeltjes en wasbak voor een kleine keuken. Kosten 3850,= excl. de tegels en de lijm. Echt heel veel geld voor minimale renovatie.

Officiele reactie van Keukenloods 11-07-2014

Beste S. de Boer,

Bedankt voor uw beoordeling.

Helaas kan ik geen offerte vinden in ons systeem onder de naam S. de Boer.

Als ik de prijs zo zie heeft u waarschijnlijk hele specifieke wensen.

We hebben namelijk al een keuken INCLUSIEF granieten werkblad voor 1650,- euro (exclusief apparatuur) uit voorraad leverbaar.

Als u gegevens en uw wensen stuurt naar info@keukenloods.nl kan ik eens kijken waarom de keuken in uw geval veel duurder uitvalt.

Graag hoor ik van u.

Debby Spiekerman 10-07-2014 In de winkel gekocht
zaandam

GerdaP66 10-07-2014

Ik heb mijn product in eerste instantie telefonisch besteld. Dit ging wat minder gemakkelijk. Voor de aflevering werd mijn bestelling en de bestelling van een andere klant met de zelfde naam door elkaar gehaald. Wel werd het tijdig ontdekt omdat er vooraf telefonisch contact met me is gezocht om de afspraak telefonisch te bevestigen. Vervolgens is mijn bestelling precies volgens afspraak afgeleverd.

Geen aanvulling

Aanbeveling
Zou ik zeker doen. Goede prijs kwaliteits verhouding. Je wordt ten allen tijde serieus te woord gestaan wat ik erg belangrijk vind.

Extra toelichting
Prima service door. Alle afspraken worden na gekomen en keurig te woord gestaan door de chauffeur bij aflevering!

Hans1914 10-07-2014

7,3

Via de webwinkel gemakkelijk te bestellen.

Goed op hoogte gehouden via mail en telefoon omtrent het levering tijdstip.

Aanbeveling
Nog in geen enkele mate omdat ik het aangekochte product nog te kort in bezit heb.

t.vandelft 10-07-2014 Via de website gekocht

Het moeilijk om te zien bij te vervangen apparatuur of iets past of niet door het ontbreken van voldoende specificaties en/ of beeld

Vakkundig en communicatief net/ goed personeel. Duurde erg lang om de boel in de planning geïnstalleerd te krijgen dit terwijl de klus in een half uur was uitgevoerd.

Veel keus

Aanbeveling
Qua prijs prima. Contact komt soms wat moeizaam tot stand

Officiele reactie van Keukenloods 11-07-2014

Beste T. van Delft,

Bedankt voor uw beoordeling.

Ik heb even gekeken bij het product welke u heeft besteld en bij diverse vergelijkbare producten in dezelfde prijsklasse, maar bij elk product staat een afbeelding en een maatschets.

Kunt u aangeven wat u precies miste of is het niet duidelijk waar u deze informatie kunt vinden?

Graag hoor ik van u.

Maureen1973 10-07-2014

goede werkbare site waar je zaken met elkaar kunt vergelijken. routebeschrijving etc ook prima.

Heel goed en netjes en persoonlijk geholpen op de locatie. Ook nazoeken van enkele aanvullende vragen die ik had. Prima

Extra toelichting
Goede service, mooie prijs. Had eigenlijk niet beter kunnen zijn!

r.p.groes 10-07-2014 Via de website gekocht

via internet.ruime keuze van van alle artikelen die wij nodig hadden voor onze keuken.

wij zeer tevreden over de service,

Assortiment
zeer groot en uitgebreid.duidelijk en overzichtelijk op de website.

Aanbeveling
Bij al onze kennissen en Famili

Extra toelichting
Wij zijn tot nog toe zeer tevreden over de keuken- loods,en in het verleden een oven van pelgrim plus elektrische kookplaat. m.v.g.

E. van der Leeden 10-07-2014

Aanbeveling
overzichtelijk, e ziet wat je je besteld en super snel geleverd voor een goede prijs!

Extra toelichting
mijn wasmachine ging kapot en met een huishouden van 5 personen groeit die berg was per minuut, zondagavond besteld en maandagavond in huis prima geregeld

M.E.A. de Boer 10-07-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, producten makkelijk te vinden, pinnen bij aflevering product is erg handig

Vriendelijk telefonisch te woord gestaan, professionele informatie. Levering naar wens verlopen

Assortiment
Ruim assortiment, voldoende keuze binnen een productgroep. Kon alles vinden wat ik nodig had. Prijs vergelijkbaar met prijs van andere webshops

Aanbeveling
Ruime keuze, goede informatie , professionele service.

Extra toelichting
Ik ben zeer te spreken over de website, het aanbod, de gekregen informatie zowel via website als telefonisch. Ook de inbouwservice is me erg goed bevallen. Nette werker en was snel.

giulia 1953 10-07-2014

Snel en mee denkend

Marcel000 09-07-2014

6,2

De website geeft niet direct aan wat de status is van de bestelling, + onduidelijkheid van de afleverdatum in de weken voorafgaand aan levering.

Medewerker in de winkel vulde de aanvraag in concept in en medewerker die langs kwam heeft meer in detail opties doorgenomen.
Het achteraf toevoegen van een restenbakje voor de gootsteen is telefonisch tot tweemaal toe niet gelukt. Het terugbellen over de levertijd is niet gebeurd.
De handleiding/onderhoudsadviezen voor een composiet werkblad ontbreken.

ok.

prijs is ok

Extra toelichting
De rand van het werkblad is aan één kant niet recht (haaks op het werkblad) gezaagd. Op een dikte van 30mm is de zaagsnede zeker 1,5mm scheef.

Officiele reactie van Keukenloods 10-07-2014

Beste Marcel,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent.

Helaas kan ik geen order in ons systeem vinden onder de naam Marcel000.
Kunt u uw ordernummer en gegevens sturen naar info@keukenloods.nl zodat ik uw order kan bekijken en zonodig actie kan ondernemen.

Onze excuses voor het ongemak en ik hoor graag van u.

Anton E. 09-07-2014 In de winkel gekocht
Gaanderen

Betalen en meenemen. Het artikel was op voorraad.

Door deskundig personeel geholpen.

Assortiment
Heel veel keuze. Prettig voorgelicht door het personeel.

Aanbeveling
Ondanks de grote afstand die we moesten rijden om in Gaanderen te komen, was het dik de moeite waard. Goede voorlichting en extra korting.

Extra toelichting
Wij zijn naar de winkel te Gaanderen gegaan om te kijken naar een inbouwoven. Ter plaatse zijn wij op een prettige manier geholpen en van goed advies voorzien. Wij hebben een andere oven aangeschaft dan die waarvoor wij waren gekomen. Ook hebben wij nog een extra korting gekregen waardoor de aanschaf nog prettiger was. De aangeschafte oven werkt perfect!!! Bedankt Keukenloods.

B en E 09-07-2014

vriendelijk en behulpzaam

geweldig

super

behulpzaam

de goedkoopste en kwaliteit

lwj 09-07-2014

Gemak bij het opstellen van m'n bestelling

Geen aanbetaling, een belletje om een afspraak te maken voor levering, de dag voor de levering een sms met tijdsblok en bij levering wordt het op de gevraagde plaats gezet.

Ruim assortiment.

Zie andere motivaties.

Extra toelichting
Overall is het een zaak zonder poes pas, je krijgt wat je vraagt en betaald er niets te veel voor.

Kees potters 09-07-2014 In de winkel gekocht
Roosendaal

Gemakkelijk te vinden, geen parkeergeld betalen, overzichtelijke winkel.

Wij hadden een scheur in een glazen keukenkastje, dit is vervangen heeft een jaar geduurd, dit komt om de fabriek waar dit gemaakt moest worden een keer per jaar eenmalige opdrachten maakt die niet in productie zijn.
Na een jaar netjes een bericht dat het deurtje klaar is.

Assortiment
Alles is aanwezig wat in een keuken hoort te zijn.

Zie onder

Extra toelichting
in de praktijk heb ik al verscheidene mensen naar de keukenloods gestuurd met positief resultaat.

Arierieke 09-07-2014

Vanaf de keukentafel zo geregeld!

Aardige bezorger, keurig op tijd!

Goede ervaring.

H van de Esschert 09-07-2014 Via de website gekocht

eenvoudig te bestellen

goede service tot aan de deur

ruime keus

Aanbeveling
eenieder die wat zoekt op keukenapparatuur

Goede kwaliteit en service

Anoniem naam 1970 09-07-2014

monique.bosch 09-07-2014 Via de website gekocht

de site is erg duidelijk en de producten met gemak te vinden. De rest van de procedure gaat vanzelf en spreekt voor zich.

Bereikbaarheid prima, wij hebben een paar keer gebeld over de aanschaf van een inbouw koelkast en zijn super vriendelijk te woord gestaan. Er is netjes een half uur voor levering gebeld zoals wij hadden gevraagd. De monteurs waren erg vriendelijk en hebben erg netjes gewerkt, alles werd opgeruimd.
De keuze om wel of niet een monteur te laten komen vind ik erg klantvriendelijk, je kiest er dan ook zelf voor om een klein bedrag meer te betalen. Ik kan me voorstellen dat dit bedrag anders in de prijs van het apparaat zou zitten, nu heb je een keuze.

Assortiment
Ik had een bepaald model voor ogen en deze was naast vele andere koelapparaten op de site makkelijk te vinden en zo ook makkelijk te vergelijken met andere leveranciers. prijstechnisch een goede prijs.

Aanbeveling
aanbevelenswaardig.....ben niet zo snel van de 8-en !!!

Extra toelichting
Alle 8-en bij elkaar.....duidelijke site, groot assortiment, klantvriendelijk en goede prijs.

alida1961 09-07-2014

het product waar we naar zochten was eenvoudig op te zoeken.

het was handig geweest als aangegeven zou worden hoe lang de levertijd zou zijn. Toen het product eenmaal binnen was ging de afhandeling prima

ruim aanbod van producten

Extra toelichting
Over het algemeen zeer tevreden.