Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3247 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

I.G Martinetti 01-10-2014 Via de website gekocht

Bellen en werd netjes te woord gestaan.
En bestelling werd keurig afgeleverd.

Groot assortiment

John könst 01-10-2014

Via de site erg gemakkelijk

Problemen worden snel opgelost

Uitgebreid

Aanbeveling
Goed geholpen en goedkoper dan de concurrent .

bintijua 01-10-2014

Extra toelichting
Super handig, online bestellen en snelle levering, in de ochtend online besteld in de avond bezorgd en oude koelkast meegenomen. Top !

Tikereno-keukenrenovatie 01-10-2014 Via de website gekocht

1 Belletje en het was geregeld voorzien van een goede toelichting

Goed, goedkoop en informatief

Charlotte kok 01-10-2014

zelf op zondag webwinkel telefonisch bereikbaar

Als men iets niet precies weet wordt het opgezocht en het resultaat door gemaild.

Assortiment
Wij hebben al onze keukenapparatuur bij de keukenloods gekocht. Assortiment in diverse prijsklasse

Extra toelichting
Wij zijn goed geholpen en voorgelicht over de mogelijkheden.

Wouter.W 01-10-2014

site goed, overzichtelijk, informatief en goed te gebruiken. Product/prijs vergelijkings mogelijkheden. Bestelling gemakkelijk te plaatsen. correcte en snelle bevestiging van order. Mogelijkheid voor PIN betaling ter plaatse is gemakkelijk. Klein punt van kritiek; vaatwasser Whirlpool ADPU300IX staat op site als vrijstaand, is echter onderbouw model (blijkt pas als je de omschrijving leest)

eerste telefonisch contact met verkoper prettig en efficient. helaas heeft verkoper voor tweede bestelling vergeten deze in het systeem te zetten (dus geen bestelling) de verkoopster ter plekke heeft dit snel en vakkundig gecorrigeerd, kwam nu gelukkig goed uit omdat ik toch de volgende dag terug moest komen.
Klant wordt goed op de hoogte gehouden per e-mail

Assortiment
Keuze mogelijkheden goed, wellicht niet alle modellen maar ruim voldoende keuze.
beschikbaarheid etc duidelijk aangegeven evenals prijzen.

Aanbeveling
Ruime keuze, concurrerende prijzen en efficiente bestel & afleverservice. Gewoon goed en betrouwbaar

Extra toelichting
Goede en betrouwbare firma, efficiente, no-nonsense aanpak en procedures werkt prima. vriendelijke & klant gerichte mewerkers. Vakkundig advies en informatie bij telefonisch contact. Afhaal procedure snel en gemakkelijk (was binnen 15-20 min weer weg).

sonja de wit 01-10-2014

website duidelijk, producten kunnen vergeleken worden

snelle levering

volop keus

hjansen1950 01-10-2014

Niet al te moeilijk bestellen én snel overleg met ons over hoe en wat

Keurig op tijd en 2 sympatieke knapen die snel en deskundig de koelkast geplaatst hadden!!!

Assortiment
Tja dat is een beetje moeilijk omdat ik alleen maar naar een koelkast gekeken heb

Aanbeveling
Gezien de snelle en goede service. Daarnaast is de prijs kwaliteit verhouding optimaal te noemen. Ik hoop dat er niets meer bij ons kapot gaat maar als dat gebeurt.......Kom ik bij jullie winkelen!

Zie bovenstaande

meinand 01-10-2014

Extra toelichting
Alles keurig afgeleverd, gemakkelijk voor mij , kan vanaf mijn stoel bestellen.Voor herhaling vatbaar.

Ben 1942 01-10-2014

Website is helder en overzichtelijk, produkt was eenvoudig te vinden. Produkt is na informatie terplaatse bekeken en afgehaald.

Aankoop verliep echt perfect, een geweldiger adviseur die ons prima heeft geadviseerd en geholpen

Assortiment
Op de website is al het mogelijke te vinden,ik vind het prettig om bestellingen te bekijken en af te halen. Ik ben altijd geslaagd apparatuur was meestal op voorraad.

Aanbeveling
Ik beveel de Keukenloods aan vanwege het feit dat je terplaatse produkt en kwaliteit kan beoordelen en je kan terugvallen op het advies van de adviseur

Extra toelichting
Goede prijs, betrouwbaar advies en prima service.

Taylor1962 01-10-2014

bestellen gaat eenvoudig en soepel, goede site. Ook handig dat ik de inbouwmaten van de door mij bestelde magnetron op de site kon vinden.

Er zat een afdekdopje zonder pootje bij mijn magnetron. Contact opgenomen met klantenservice en een paar dagen later al in de bus.

Assortiment
Uitgebreid aanbod van producten dus prima

Ik geef niet zo snel een 10

Extra toelichting
Goede winkel, goede aftersales. Ik had helaas wel de pech dat de door mij bestelde magnetron niet op voorraad was en moest hier zo'n 3 weken op wachten

Chris Klijsen 01-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website met goede zoekfunctie

Vragen over product en levering werden adequaat beantwoord. Service gericht

Assortiment
Omdat ik naar een specifiek product op zoek was heb ik me niet heel weg verdiept in het gehele assortiment. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Ben zeer tevreden.

Extra toelichting
Zoals hierboven te lezen ben ik een Zeer tevreden klant. Service gericht en lage prijzen. Enne ik heb net mijn blender in de prak gedraaid dus een mooie nieuwe keukenmachine zou zeer goed van pas komen. Maar of ik win of niet, ik ben zeer tevreden met service en product.

RobertRutgers 01-10-2014

Makkelijke website. Snel kunnen vinden wat ik zocht

Snelle levering

Ruime keuze

Cees Z 01-10-2014

Een telefoontje was genoeg, goede informatie waar ik iets aan had. En ik kreeg nog extra korting. dus een 10

Telefonisch zeer goed te woord gestaan. Ook een goedkoper alternatief aangeboden
Ik had een goed gevoel

Assortiment
Ik had va de fabrikanten-sites de modellen gevonden die ik wilden hebben. Men kon deze (uit voorraad) leveren.

Aanbeveling
Belangrijk is de service en de snelle levering van de keukenapparatuur

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over de service, telefonisch uitstekend te woord gestaan. Snelle levering. Bij de chauffeur betaald via pin. Dus "gelijk" oversteken. Ik hoef dus geen geld voor te schieten

E937 01-10-2014

Prima website, veel keuze en goede alternatieven

Bezorging volgens afspraak, betaling ter plaatse (pin).

Veel keuze en alternatieven

Aanbeveling
Eenvoudig en doen wat je moet doen, goede prijzen.

venedict 01-10-2014

ik vond het prettig om online de vaatwasser te bestellen
en hebben er goede ervaring mee om online bij de keuken-loods te bestellen.

we hebben nog geen ervaring daar mee wat we online besteld hebben dat heeft nog geen gebreken vertoont.

Assortiment
ze hebben een hele grote assortiment in verschillende prijsklasse dus voor elke butjet is er keuze

Aanbeveling
het is een prettige winkel met een breed assortiment voor elk butjet

Extra toelichting
wij hebben verschillend apparatuur bij de keuken-loods gekocht en besteld en nooit geen problemen gehad. alles werd snel gebracht en een perfecte kwaliteit.

MJ Moerel 01-10-2014

Gekocht via internet

Zoals omschreven tot over de drempel

Assortiment
Wij hebben een wasdroger uit het assortiment gekocht

Aanbeveling
Wij hadden al eerder een nieuwe keuken bij de keukenloods gekocht van daar

Extra toelichting
Goede ervaring en er is steeds iemand online zodat je meteen contact met het bedrijf hebt

A - non - a - mous 01-10-2014

Ging allemaal heel soepel, aan afspraken gehouden

Volgens afspraak gegaan

Assortiment
Ik had graag een 5 andere apparaten willen bestellen via keukenloods - maar die hadden jullie niet of jullie waren stukken duurder dan concurrent

Aanbeveling
Wat jullie doen, doen jullie goed.

Officiele reactie van Keukenloods 01-10-2014

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling.

Tip: indien u meerdere apparaten nodig heeft kunt u een offerte aanvragen.
In de meeste gevallen kunnen we u dan en nog scherpere prijs aanbieden.

Met vriendelijke groet
J. Langenberg
Keukenloods.nl

van der Gun 30-09-2014 Via de website gekocht

makkelijk vergelijken

keurige bezorging en op tijd

veel keuze

goede ervaringen

Jan de R 30-09-2014 Via de website gekocht

Dirk van veltum 30-09-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site en bestelsysteem

Prima vaklui en werken keurig en netjes.

Prima assortiment

Alles klopt.

l.boekhout 29-09-2014

goed en overzichtelijk zo besleld

goede voorlichting top

ruim voldoende

aan iedereen

Extra toelichting
het is heel gemakelijk om te bestellen goed advice snel bezorging gewoon erg goed wij zijn tevreden

Riaeenvdvele 29-09-2014

peterhaan 29-09-2014

Vrieskasten komen niet naar voren onder het kopje koel/vrieskasten. Als je specifiek vrieskast intoetst vind je ze wel. Verder wijst alles zich prima, als dit aangepast is gemak een 9.

1 telefoontje vanwege een vergeten aan te vinken item, en de bestelling werd de volgende dag alsnog geleverd.

Assortiment
Ruim voldoende assortiment. Keus uit verschillende merken en in elke prijs categorie.

Aanbeveling
voordelig, gratis en snel thuis bezorgt.

Extra toelichting
Een beoordeling ingevuld, met het oog op de moeilijk te vinden vrieskast en eerlijk is eerlijk daarnaast de kans om een blender te winnen.

Lia Jonker 28-09-2014

Op zondagmiddag mijn bestelling geplaatst en volgende dag op de afgesproken tijd al binnen.
Geweldig

Erg aardige persoon die mijn oven kwam brengen

Extra toelichting
Ik was op zoek naar een nieuwe inbouwoven met natuurlijk bepaalde maten en vond precies de oven die erin paste voor een leuke prijs van een goed merk (Bosch)

Fam.123 28-09-2014

Makkelijk en snel besteld, jammer dat het inbouwteam zo laat pas tijd had. Mist zn doel wbt snelle service...

Zie eerder

Extra toelichting
Zorg dat het inbouwteam net zo snel kan zijn als de levering, dan zou het helemaal top zijn.

Mira1970 28-09-2014

Ik heb een koelkast besteld die ik pas twee maanden later bezorgd wilde hebben ivm. een verhuizing, dit was geen probleem en ben vriendelijk geholpen door een medewerker.

zie boven

Assortiment
keukenloods heeft een ruim aanbod

Aanbeveling
prijstechnisch zijn ze niet duur
mijn koelkast was hier 1749 euro bij een andere winkel 3500.

ik ben zeer tevreden

pide 28-09-2014

bestellen en betalen

vragen altijd onmiddellijk beantwoord

meer dan voldoende keuze

WFVT1967 27-09-2014

Extra toelichting
Groot assortiment, makkelijk bestellen. Opvolging is wel matig.

JaninevH 27-09-2014

Heerrtje 27-09-2014

makkelijk bestellen

niet nodig gehad

alle merken beschikbaar

Aanbeveling
makkelijk te bestellen vanaf je stoel

Roel 951 26-09-2014

Site is logisch ingericht, snel in staat om de juiste producten te vinden aan de hand van de gewenste specificaties. Ook de verschillende keuzes met betrekking tot betalen leveren een bijdrage aan de positieve waardering.

Als de betaalwijze met Paypal zou zijn uitgebreid dan had ik dit onderdeel met een 9 beoordeeld.

Vragen via email werden snel en adequaat beantwoord. Ook de bereidheid en openheid in de onderhandelingen verdient een prijs. Goederen werden conform afspraken in goede staat tot en met plek van bestemming geleverd. Ook het retourneren van oude apparaten verliep vlekkeloos.

Assortiment
Het assortiment is groot en gevarieerd genoeg om aan mijn wensen tegemoet te komen. Dit heeft het voordeel dat er niet bij meerdere leveranciers gekeken hoeft te worden wat overigens wel verstandig is om een prijsvergelijk te doen. Ook op dit punt scoort keukenloods goed. Gemiddeld genomen komt Keukenloods bij mij als goedkoopste uit de bus.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aan iemand aanbevelen.

Extra toelichting
Over het algemeen waardeer ik deze winkel meer dan voldoende. Als de betaalwijze met Paypal zou worden uitgebreid dan was de beoordeling geëindigd met een gemiddelde van 9. Bewust niet voor 10 gekozen om ruimte te laten voor continue verbeteringen

Twinky123 26-09-2014

De keuken is optimaal naar onze wensen samengesteld. Er zijn zelfs nog verbetervoorstellen door Keukenloods, na de koop, in samen spraak doorgevoerd.

Montage is vakkundig zonder problemen verlopen. Er heeft een nacontrolle plaatsgevonden. Daarbij zijn kleinigheden opgelost en is gecontroleerd of er geen vervorming door gebruik is opgetreden.

Assortiment
Keukenloods heeft een ruim aanbod in prijs en kwaliteit. Wij hebben voor ons budget een prima kwaliteit gekregen.

Aanbeveling
Wij zijn op advies van kennissen bij Keukenloods terecht gekomen. Wij waren onder de indruk van hun keuken bij Keukenloods. Ook wij zijn tevreden met de aankoop die wij gedaan hebben bij Keukenloods

Extra toelichting
Wij hebben een hoge beoordeling gegeven omdat Keukenloods de verwachtingen die wij hadden van de aanschaf van een nieuwe keuken hebben kunnen waarmaken. Samenwerking, correspodentie, afspraken, tijdens het proces verliepen functioneel, correct en prettig. Vragen werden steeds op een correcte manier beantwoord. Dit schept vertrouwen!

Klaassen01 26-09-2014

makkelijker kan je niet bestellen

bericht hoe laat hij geleverd wordt en zelfs iets eerder

precies wat ik wil

top behandeling

baseljan 26-09-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke webside, makkelijk te vergelijken.

duidelijke communicatie.

Extra toelichting
goede prijs kwaliteit verhouding. Goede levering, duidelijke communicatie.

G.Davidson 26-09-2014 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijke product pagina's. Makkelijk gemaakt door meerkeuze filters. Navigatie eenvoudig.

Levering toch iets langer dan de aangekondigde levering bij aankoop via de website. Maar Keukenloods gaf regelmatig status rapporten via de mail.

Assortiment
Zeer uitgebreid. Prima vergelijking opties.

Aanbeveling
In de meeste vergelijkingen, was Keukenloods de meest voordelig.

MamaMushu 26-09-2014

Assortiment
Heb alleen gezocht naar de Whirpool JT379SJ magnetron.

Ben zeer tevreden

Alles verliep naar wens.

Ap Wassink 26-09-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Snelle ,correcte levering. Afspraken worden prima nagekomen. Echt super.

Niels Geniets 26-09-2014 In de winkel gekocht
Zaandam

Er wordt vanuit de wens van de klant gehandeld en gedacht.

Wij hebben een apparaat uit de outlet in kunnen ruilen, daar deze achteraf niet geschikt bleek voor gebruik op de plek waar wij dit wenste. Ruilen uit de outlet kan normaal gesproken niet, maar Keukenloods vond dit geen enkel probleem.

Veel keuze...

Aanbeveling
Zeer klantvriendelijk en klantgericht. Voor alles een oplossing.

Extra toelichting
Keukenloods denkt mee met de klant. Wanneer een bedrijf zich het best kan profileren, is als er iets aan de hand is en er moet worden gezocht naar een oplossing. Zonder moeilijk gedoe en morren komt er dan ook direct een oplossing. Je merkt dat klant tevredenheid in een hoog vaandel staat. Wanneer je dan nog eens iets nodig hebt, is de keuze snel gemaakt.

ewr1 26-09-2014

zeer tevreden over alles

Fam. Looman 26-09-2014

Bestellen via internet is makkelijk

We werden op de hoogte gehouden wanneer het product werd geleverd

Er is genoeg keuze

Aanbeveling
Het heeft voor ons goed geholpen, dus waarom voor anderen niet.

Goed geregeld

Diana-1969 26-09-2014

Goede website, makkelijk te vinden, goede product informatie

makkelijke bestelprocedure, snel en keurig geleverd. Op tijd en ook nog met een telefoontje vooraf door de chauffeur

ruime keuze

Aanbeveling
ik zou het zeker aanbevelen, Goede service en goed betaalbaar.

Extra toelichting
Dit was mijn eerste ervaring met Keukenloods en die is ontzettend goed bevallen. Bij mijn volgende aanschaf kom ik zeker terug.

Ted Post 26-09-2014 In de winkel gekocht
Gaanderen

Voor alle vragen kan je makkelijk bij de keukenloods terecht

Algemene service is ok, maar als je belt met een vraag en er moet overlegd worden, dan hoor je iedereen op de achtergrond meepraten... ook als ze je belachelijk aan het maken zijn....(volgende keer even de muteknop aanzetten)

alles is mogelijk

Prijs/kwaliteit is gewoon goed

Zie bovenstaand

Thijs N 26-09-2014

Webshop overzichtelijk en goede vergelijkingen mogelijk, service en uitleg in de winkel in Alkmaar completeerde het plaatje.

Goede uitleg, goed advies, goede comminicatie over levering, afspraken omtrent levering tot op het uur nagekomen.

Aanbeveling
Eigen positieve ervaring, goede prijs/kwalitiet verhouding blijkt uit vergelijking verschillende (web-)shops.

Extra toelichting
Prettige zaak om mee te werken.

Ad van Heeswijk. 25-09-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk bestellen, goede informatie over ontvangst ervan en informatie over aflevering van bestelling.

Alle stappen verliepen prima

Veel keuzemogelijkheden.

Aanbeveling
Zeer tevreden over het traject vanaf bestelling tot aflevering.

Extra toelichting
Echte beoordeling zoals hele traject verlopen is.

Catharina Keuken 25-09-2014 Via de website gekocht

Bestellen via internet verliep zonder problemen.

Zodra alle onderdelen compleet waren werden we gebeld & gemaild over de aflevering.

Assortiment
Twee niet aanwezige onderdelen waren snel leverbaar. Overigens een uitgebreid assortiment ovens aanwezig.

Aanbeveling
Ook de levering verliep zoals afgesproken.

Alles verliep naar wens.

kroon keuken 25-09-2014 Via de website gekocht

Super makkelijk spullen bij elkaar zoeke en vergelijken, bij meerdere apparaten een offerte gevraagd en kreeg vervolgens en nog scherpere prijs

Snelle reactie op offerte aanvraag goede nette levering keurig op tijd, net personeel

Assortiment
Vond precies wat ik nodig had door de grote van het assortiment

Zie bovenstaande

Extra toelichting
Algemeen een super net accuraat goed geregeld bedrijf, met uitzonderlijke gevoel voor service en aftersales

Arddus 25-09-2014

Na een gesneuvelde koelvriescombinatie gezocht op Keukenloods.nl en binnen 30 minuten een nieuwe gevonden en besteld.

1) Keurige bevestiging en uitleg volgen van de order na bestelling
2) levertijd de volgende ochtend opgegeven, keurig op tijd geleverd
3) betaling aan chauffeur mogelijk, niet per se vooraf betalen

Keuze ruim voldoende.

Aanbeveling
Vooral de snelle levering en het nakomen van de leverafspraak is voor mij doorslaggevend!

Extra toelichting
Keukenloods.nl makkelijk gevonden, snel een keuze gemaakt uit het ruime assortiment, maar het belangrijkste was toch dat ik binnen 24 uur een nieuwe inbouwkoelkast had uit voorraad. Doe dat maar eens na bij een reguliere winkel, daar is de levering altijd een paar dagen later, of is het zelfs bij een demomodel lastig. Wellicht in de toekomst ook een combimagnetron met storing vervangen.

G. Pietersen 25-09-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk om online te shoppen en te vergelijken.

Goed geholpen aan de telefoon toen ik nog wat vragen had. Duidelijk en goed gecommuniceerd over de leeftijd en datum.

Assortiment
Ruime keus zodat je veel kan vegelijken en kan vinden wat jij zoekt. En belangrijkste is de goedkoopste prijs.

Aanbeveling
Goede service, snelle levering en de laagste prijs.

Extra toelichting
Ben kortom erg tevreden en erg blij met mijn aankoop. Alles ging snel met duidelijke communicatie.

Kevin van heusden 25-09-2014 In de winkel gekocht
Zaandam

Na een ongeluk te hebben gehad met een kookplaat die defect was. Een belletje naar keukenloods Zaandam en alles werd geregeld. Nadat de bestelling binnen was bij het vervoersbedrijf een afspraak gemaakt en werd het netjes bezorgd. Super tevreden met de gehele verzorging en gemak.

Service erg netjes. Zoals hierboven omschreven geldt dat ook voor de service.

Assortiment
Assortiment is heel ruim. Had zelf enkele dezelfde kookplaat nodig als voorheen.

Aanbeveling
Aan iedereen. Of je nou 1 apparaat koopt. Alleen apparaten of een hele keuken. Het personeel en de producten die ze verkopen zijn goed verzorgd en geregeld.

Extra toelichting
Een erg tevreden klant die in de toekomst alleen maar terug wilt komen bij de keukenloods Zaandam.