Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2670 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Twistkid 01-07-2014 Via de website gekocht

Online shoppen en op je gemak kunnen vergelijken werkt uitstekend voor ons

De koelkast kwam in aanmerking voor de dagprijs/actie, maar dit werd pas verwerkt na een telefoontje. Je kon dit online niet checken.

Assortiment
Voldoende keuze uit het aangeboden assortiment

Geen verdere opmerkinge

Extra toelichting
Overall zeer tevreden, de levering liet even op zich wachten, maar was binnen de gestelde levertijd.

peter croes 01-07-2014

goed geholpen, snelle afhandeling, juiste product

goede service, werd snel teruggebeld.

Assortiment
kon inderdaad vinden waar ik naar op zoek was, kreeg goed advies over alternatieven.

Aanbeveling
zeker, omdat het juist volledig en correct afgehandeld is.

Extra toelichting
de keukenloods geeft een mooi overzicht wat er voor een goede prijs te kopp is, ik zou dat aanraden aan anderen omdat het keurig is afgehandeld.

fred_molenaar 01-07-2014 Via de website gekocht

Handige site

Wat ze beloven doen ze. En daarbij snelle levering!!

Assortiment
Voor normale wensen ruim genoeg assortiment

Aanbeveling
Snelle levering, pinnen aan de deur.. Ideaal!

Extra toelichting
Ik ben gewoon dik tevreden over de snelheid en de service. Daarbij ook upgrade van de bestelling toen het niet op vooraad bleek!

O.M. van Zoelen 01-07-2014

veel voorraad, kundig personeel, goed advies.

duidelijke afspraken, melding vooraf levering / ophalen.

Assortiment
genoeg voorraad, anders wordt besteld.

zie boven.

Extra toelichting
Prettig bedrijf in alle opzichten.

eva ruts 01-07-2014 Via de website gekocht

makkelijke website en handig om producten te vergelijken

snelle levering, ook naar belgië

alle merken en types

Aanbeveling
iemand heeft me deze online shop aanbevolen en ik ga het zeker ook aan anderen aanbevelen

Extra toelichting
super service en goede prijzen!!!

Jokke12345 01-07-2014

De (web)winkel van Keukenloods is duidelijk, overzichtelijk en eenvoudig te gebruiken. Een aanrader qua gebruik !

De service verloopt compleet zoals het moet, onmiddellijke reactie bij info-aanvraag, duidelijkheid over het verloop levering en kosten, perfecte communicatie. De gemaakte afspraken worden perfect nagekomen, een topper !!

Assortiment
Een zeer compleet assortiment, voor elk wat wils, veelzijdig, super !!

Aanbeveling
Ik kan geen enkel negatief punt weerhouden over de (web)winkel van Keukenloods. Alles verloopt zoals het moet verlopen zelfs vanuit en naar Belgie. Ik heb deze winkel al aangeraden.

Extra toelichting
De(web)winkel van Keukenloods.nl heeft een zeer compleet gamma, de medewerkers zijn professioneel, communicatief, duidelijk en zeer correct. Gemaakte afspraken worden steeds nageleefd. De website is zeer aangenaam, duidelijk en transparant. Er werden door mij reeds verschillende aankopen verricht, telkens met dezelfde perfecte transactie en service. Een aanrader, dit zou het voorbeeld moeten zijn voor anderen. Doe zo voort !!

Cindy2 01-07-2014

We hadden een nieuwe woningen gekocht met het idee de oude apparatuur te laten zitten. Maar toen wij zagen dat we 's avonds (na het klussen) konden bestellen en het de volgende dag in huis hadden. Weg met die oude apparatuur en nieuwe erin! Super!

We hebben inmiddels 2 bestellingen gedaan. Bij de eerste bestelling stond er in de bevestiging dat we door de koerier gebeld zouden worden voor levering, dit is niet gebeurd. De koerier stond ineens voor de deur. Gelukkig waren we thuis. Bij de tweede bestelling kregen we meteen al te zien dat de medewerkers naar het WK waren aan het kijken en dat de bestelling dus niet meteen verwerkt werd. Okee, maar vervolgens was het ook niet duidelijk wanneer de bestelling dan geleverd werd (dag erna?). Jammer.

Assortiment
Wij hebben ons perfect kunnen behelpen op de site. Onderbouw of vlakscherm, uitleg heeft geholpen?

Aanbeveling
Vandaag besteld morgen in huis!
Garantie.

Johannes van Dam 01-07-2014

Extra toelichting
Meteen bij aankomst brak de stekker af, ik wacht ondertussen mer dan een week op iemand die deze komt maken

Beste Johannes,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u al een meer dan een week wacht op een monteur.

Helaas kan ik op de naam Johannes van Dam geen order vinden in ons systeem.

Kunt u uw gegevens sturen naar info@keukenloods.nl zodat ik voor u kan uitzoeken waarom u zo lang moet wachten.

Onze excuses voor het ongemak, graag hoor ik van u.

J. Hollenberg 01-07-2014 Via de website gekocht

We zochten een nieuwe oven en kwamen bij Keukenloods uit waar we een goede en prijstechnisch prima nieuwe gekocht hebben.

Prima service zowel via de website als de leverancier. De oven werd keurig op tijd geleverd en de oude werd zonder problemen mee teruggenomen. Ook de chauffeur van leverancier was een aardige en nette jongen.

Assortiment
Je zou bijna denken dat je door de vele producten zou verdwalen op de website, maar niets is minder waar. Als je je van te voren goed inleeft heb je je product snel op de website van Keurkenloods gevonden.

Aanbeveling
Wij zouden een ieder die keukenspullen nodig heeft deze (web)winkel willen aanbevelen. Top service en een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Extra toelichting
Al met al zijn wij zeer tevreden over onze keuze voor Keukenloods.

edylin 01-07-2014

ik vind het gemak groot, echter de bevestigings email zegt dat je een nummer krijgt per emial etc dat was niet zo.ik heb het uit mijn bankafschrift afgeleid en zo mijn order gevolgd. daar was wat speurwerk voor nodig. Het is beter als de info in de mail klopt met de werkelijkheid

werd keurig volgens afspraak afgeleverd.

Assortiment
ze hadden wat ik wilde hebben.

Aanbeveling
ik zou het aanbevelen als betrouwbare site.

Beste Edylin,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u geen orderbevestiging heeft ontvangen.

Indien er een e-mail adres in de order staat wordt er altijd een orderbevestiging per e-mail naar de klant verstuurd. Dit is een e-mail met een pdf als bijlage. Ik ben dan ook zeer benieuwd waarom u deze niet heeft ontvangen.

Kunt u gegevens sturen naar info@keukenloods.nl zodat ik kan uitzoeken waarom u deze e-mail niet heeft ontvangen.

Graag hoor ik van u.

Rockanje1 01-07-2014

Rustig thuis uitzoeken

In eerste instantie enige onduidelijkheid over de beschikbaarheid van het artikel. Wij hebben later nog onze bestelling gewijzigd en zijn daar prima in geholpen door Patrick. Ook een foutje op de factuur is goed hersteld.

Assortiment
Wij waren op zoek naar een koelkast en ik denk dat bijna alle merken en types er waren.

goede ervaringen mee gehad

Paul van den Hoek 01-07-2014

Makkelijke site, duidelijke teksten

In no time thuis, compleet met redelijk tijdsbestek waarbinnen wordt geleverd. Ondanks dat het reeds 21:30 uur was, was de chauffeur nog uitermate beleefd en behulpzaam.

Assortiment
Volgens mij zijn alle merken en modellen, het ging hier om een vaatwasser, leverbaar

Aanbeveling
Het is dat er altijd ruimte moet zijn voor verbeteringen, anders had ik 10-en gegeven voor ieder onderdeel, dit maakt het totaal plaatje ongekend goed.

Extra toelichting
Tja, wel eens anders meegemaakt, dit was gewoon minstens goed op alle fronten

Hans Zwartkruis 01-07-2014 Via de website gekocht

Fijne website waarop ik ook nog eens geadviseerd werd.

Super goede bezorging, op tijd en nam met alle plezier de oude apparatuur mee terug

Assortiment
Dusdanig dat ik de Keukenloods inmiddels aanbevolen heb aan vrienden

Zie vorig antwoord

Henri1312 01-07-2014

Artikelen staan prima gerangschikt op o.a.prijs,
merk en nismaat.

Prima afleverservice.Had bestelling na één werkdag in huis.Ook telefonisch en persoonlijk contact was prima.

Assortiment
Zéér ruim, volop keuze van merken en prijzen.

Aanbeveling
In hoge mate.Ik heb altijd goede ervaringen met deze winkel gehad.

Willie van Rooijen 01-07-2014

voldoende keus

Extra toelichting
kijken vergelijken, in de winkel even vasthouden, en het beste aanbod krijgen = kopen Er stond een verkeerd artikelnr op de bon,bij thuiskomst kwamen we daarachter, zonder problemen is de bon aangepast en het juiste artikel bezorgt.

Skotty_10 01-07-2014

Extra toelichting
De grote SBS koelkast werd netjes in onze keuken neergezet door de transporteur.

YdK 01-07-2014 Via de website gekocht

Met een aantal eenvoudig muiskliks is de bestelling te realiseren,Geen omslachtige processen maar ggewoon Lean en Mean( Top)

Zowel de telefonische helpdeskmedewerker als de bezorger zijn zeer behulpzaam, ze hebben de service naar de klant hoog in het vandel staan.

Assortiment
Ruim assortiment in alle prijsklasse wat maakt dat er voor elke klant een passend product te koop is

Aanbeveling
De de goede prijsstelling en het ruime assortiment maakt dat ik de website zeker zal aanbevelen bij familie en vrienden

Extra toelichting
Keukenloods is een proffesionele organisatie die klantenservice hoog in het vandel heeft staan. Echt top.

Rio 01-07-2014 Via de website gekocht

6,5

Direct contact is lastig, hoogste slagingskans via e-mail. Gaat echter met tussenpozen van ca 24 uur. Had sneller gekund via bijvoorbeeld chat, maar die was telkens niet beschikbaar.

Was volgens verwachting. Wel puntenaftrek voor de inflexibiliteit van de bezorgdienst. Inschrijven op een tijdsblok van een hele dag is wel heel 1996.

Assortiment
Hoe meer high end, hoe minder keuze

Aanbeveling
Scherpe tarieven zijn onovertroffen.

Extra toelichting
Jullie zijn cowboys. Ik hou wel van cowboys :-)

theodorus1951 01-07-2014

Makkelijk te bedienen.Installeren ook eenvoudig

Beschrijving duidelijk

Assortiment
Keuze tussen verschillende afmetingen van het apparaat.

Aanbeveling
Iedereen die naar het apparaat komt kijken.

Zie boven.

Hans van der Werff 01-07-2014 Via de website gekocht

kan vanuit de stoel

levering keurig betaling per pin zeer goed

Assortiment
eerlijk gezegd geen idee, zocht 2x een koelkast en vond die tegen een goede prijs

Aanbeveling
gemakkelijk, prijs goed, betaling per pin

Extra toelichting
zie ingevulde vakjes note; enigste nadeel, voor rekening Zanussi; gekocht koelkast; slecht 1 eierrekje voor 6 eieren waarvan de kwaliteit dubieus is niet Zanussi eigen. gekocht koel vries kastje ook van Zanussi op de online tekening zat een eierrekje echter niet bij levering

Minggo Corputty 01-07-2014 In de winkel gekocht
Keukenloods Nederweert

Mooie opstellingen in de zaak

Zeer goed geadviseerd en adviezen gekregen en netjes volgens afspraak afgeleverd.

Assortiment
Wat ik nodig had was aanwezig en snelle levering

Extra toelichting
Zoals ik zei ik komvanaf Nuland rijden omdat ik de site had bezocht en in de winkel heel prettig ben geholpen door deskundige verkoopster. Die veel adviezen en tips gaf.

J.Hoogenboom 01-07-2014 Via de website gekocht

goed en duidelijk

prima

ook goed

aan een ieder

Extra toelichting
Wij zijn zeer tevreden over Uw bedrijf goed en betaalbaar!

sgreef 01-07-2014

Extra toelichting
Snelle levering, mooi product zoals omschreven op de website. Dit was onze eerste bestelling via de keukenloods :) helemaal tevreden! !

Wimdehaan 01-07-2014 Via de website gekocht

Online aanbod

Uitermate vriendelijk personeel.

Uitgebreid aanbod

Aanbeveling
Zeker! Wel op een paar punten website aanpassen (selectietool werkte niet naar behoren)

Beste Wim,

Bedankt voor uw beoordeling.

Graag kom ik in contact met u over uw punt omtrent de selectie tool. Wij horen graag van u hoe wij onze website kunnen optimaliseren.
Kunt u uw gegevens sturen naar info@keukenloods.nl t.a.v. J. Langenberg dan neem ik contact met u op.

Graag hoor ik van u.

I. Lodewijk 01-07-2014 Via de website gekocht

Ik werd online geholpen met mijn bestelling. dit ervaarde ik als erg prettig.

de service van afleveren is in mijn ervaring heel erg positief. De chauffeur was vriendelijk en hulpvaardig. Ook de afwerking met het verwerken van een schade en vergoeding heb ik als zeer servicegericht ervaren.

Assortiment
Overzichtelijke site met veel aanbod

Aanbeveling
Ik heb zeer goede ervaringen, dus vertel ik daar graag over

LejoJ 01-07-2014

Ik heb zelf niets aan de bestelling online gedaan. Ik heb mijn bestelling doorgegeven aan - van de vestiging Waddinxveen. Bij afleveren heb ik met pin betaald.

De winkel was altijd goed bereikbaar. Wel moest ik zelf steeds contact opnemen om informatie over de levertijd te achterhalen. De informatie bij de orderstatus was niet correct. Toen de levering uitbleef werd ik daar niet over geïnformeerd.

Aanbeveling
Professioneel personeel die ons goed hebben geadviseerd. Ik voelde me niet verplicht om een bepaald toestel te bestellen.

wimregeer 01-07-2014 Via de website gekocht

super snel besteld en geregeld

hij bracht de vriezer door de poort tot in de schuur

Assortiment
er was veel keus voor een prima prijs

Aanbeveling
hij doet wat er af gesproken is

Extra toelichting
ik heb hier boven alles almee gezegd

sadee 01-07-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goede producten voor een scherpe prijs.

matveld 01-07-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen, alle informatie aanwezig

Alle opmerkingen mbt transport waren al netjes doorgegeven

Assortiment
Genoeg keuze van diverse producten

Aanbeveling
Netjes geholpen, dus dat mogen andere ook weten

Avo 2014 01-07-2014

Extra toelichting
Vriendelijke en correcte behandeling. Omruilen is ook goed geregeld.

Joep 51 01-07-2014

super makkelijk uitzoeken

duidelijk en behulpzaam

genoeg keuze

Aanbeveling
bij iedereen die graag goedkoop iets nodig heeft en snel in huis wil hebben

Guust156 30-06-2014

Goede webshop.

Snelle reaktie op vragen en proactief meedenken.

Ruime keuze.

Gewoon goed.

ingridje30 30-06-2014 Via de website gekocht

Website duidelijk en bijna direct mail terug contact.

Heel goed en snel geholpen ,gewoon hele goede services.

Assortiment
De prijs was hier het goedkoopst.

Aanbeveling
Je word snel geholpen met eventuele vragen, Je krijgt een mail en een belletje wanneer ze komen bezorgen en je kunt ook pinnen bij aflevering.

Extra toelichting
Ik heb het product hier gekocht mede door de goedkoopste prijs maar ook door het lezen van de goede ervaringen, Ik heb een hele goede ervaring want de services is super en ik zou zo weer een bestelling plaatsen. TOP

Miranda van Kuijeren 30-06-2014 Via de website gekocht

Ik wilde gebruik maken van een alternatieve deal maar na het aanklikken van de montage, kwam automatisch de prijs zonder korting terug. Na drie keer proberen heel vlot en vriendelijk geholpen en telefonisch de bestelling kunnen plaaten

Erg makkelijk om een afspraak te maken voor montage, zeer flexibel met het kiezen van een datum. Duidelijk geïnformeerd over de bezorgtijd.
Complimenten aan xxxxx, zeer opgewekt, vriendelijk en vakkundig. Uitgebreide uitleg na installatie.

Assortiment
Heel ruime keuze en erg handig om te kunnen vergelijken en de keuze te kunnen beperken in het menu.

Aanbeveling
Apparatuur is overal verkrijgbaar, jullie hebben zeer vriendelijk, behulpzaam en vakkundig personeel. Fijn dat in een moeite bezorging, montage en afvoer van oude apparaten en verpakkingsmateriaal geregeld is voor een vriendelijke prijs.

Extra toelichting
Daar ik zelf werkzaam ben op een customer service afdeling, ligt de lat hoog als het aankomt op het aspect dienstverlening en informatievoorziening rondom het bestellings- en afleveringsproces. Ik ben onder de indruk en zou jullie graag aanbevelen.

PaulPaul1975 30-06-2014

j.kragt 30-06-2014 Via de website gekocht

even kijken op internet eventueel bellen en met een paar dagen in huis top

tot nog toe prima

Assortiment
ze hebben bijna alles wat wij zochten op keuken en witgoed spullen

Aanbeveling
gewoon een prima winkel waar je goed en vakkundig geholpen word

Extra toelichting
wij hebben al diverse spullen gekocht waaronder een inductie kookplaat, vaatwasser, stoomoven en een wasmachine welke allen prima functioneren 1 probleem met de vaatwasser is keurig geregeld werkt ook weer naar behoren en de prijs vinden wij altijd prima de stoomoven was 250 euro goedkoper als ergens anders en nog een verdieping meer ook kan je weer een keer uit eten

Golfie24 30-06-2014

Donderdagavond 22.00 uur besteld, volgende dag al bezorgd, keurig 's ochtends aangegeven in welk tijdvak men kwam.

Snelle reactie op vragen via chatfunctie

Assortiment
Volop keuze en voorstel werd gedaan voor betere keuze.

Aanbeveling
Ik was door iemand anders er op gewezen en ik vind het prima geregeld en vooral snel.

Hareman 30-06-2014 In de winkel gekocht
Gaanderen

H Meijer82 30-06-2014

Extra toelichting
Helemaal goed, enigste aandachtspunt, er stond duidelijk vermeld dat er contact opgenomen zou worden voor een afspraak. Bestelling werd de volgende dag gewoon bezorgd. Gelukkig wilde de bezorger wel even helpen de koelkast omhoog tillen. Uitstekend weer op dat gebied dan. Een aanrader, snelle levering, erg scherpe prijs en uitstekende service van de bezorger!

Yvi60 30-06-2014

Kijken op internet, daarna naar de winkel en op korte termijn konden we het ophalen.
Ik had het natuurlijk ook via internet kunnen bestellen maar vind het wel fijn om de producten te live te zien.

snelle service, aardig personeel en mogelijkheid om het in Opmeer op te halen ondanks dat jullie gratis afleveren.

Assortiment
groot assortiment, grote winkel in Zaandam met heel aardig en geduldig personeel

Aanbeveling
aan iedereen, ben zeer tevreden en gun dat andere ook.

Hein-wil 30-06-2014

Heerlijk uit de luie stoel een bestelling plaatsen!

Perfect, de diepvries had een fabrieks foutje, dezelfde dag al een nieuwe geleverd!

Assortiment
Meer dan genoeg keuze en prijs technisch goed.

van hekken 30-06-2014 Via de website gekocht

Prima website

toen een onderdeel stuk bleek werd deze direct bijbesteld en nageleverd

Uitgebreid

Aanbeveling
Betrouwbare partij met goede service

Snelle levering, goede klachtenafhandeling

Jeroen Onstein 30-06-2014 Via de website gekocht

Snowey2012 30-06-2014

Geregeld in 1 telefoontje

Goede uitleg aan telefoon

Genoeg kruze

Extra toelichting
Wij werde erg vriendelijk en zeer vakkundig geholpen

Snorro1 30-06-2014

Website prima. Helaas stond er te weinig info over de mee te brengen inbouwmaten. Hierdoor 3 maal naar winkel moeten rijden.

Het meedenken van het personeel ervaart prettig.

Assortiment
Begrijpelijk dat men niet alles kan tonen , echter de showmodellen bestonden uit 4 stuks.

Aanbeveling
Prettig personeel , goede bereikbaarheid.

keizerrood 30-06-2014

Vooral als je niet technisch bent bij inbouwapparaten.

Kei goed hoef ik niet te motiveren.

Assortiment
Alles wat ik nodig had kon ik bestellen.

Heb ik al gedaan

Extra toelichting
Prima firma Heb hun al aanbevolen en mijn vrienden zijn ook tevreden en de beste reclame is mond op mond reclame Chapeau

G. Verwer 30-06-2014 In de winkel gekocht
Zaandam

Goede website, goede winkel

Uitstekend en snel geholpen

Assortiment
Ruime keuze en aantrekkelijke prijzen

Willem van Hooijdonk 30-06-2014 Via de website gekocht

Als je ongeveer weet wat je wil hebben dan kun je alles vanachter je computer regelen. Bespaart een heleboel tijd.

Ze doen wat ze beloven.

Assortiment
Alles wat je zou wensen hebben zij wel in het assortiment. En ik denk dat het anders ook wel besteld zou kunnen worden.

Aanbeveling
In principe beveel ik nooit iets aan anderen aan, want mijn wensen zijn niet die van die ander. Maar als ik iets aan zou moeten bevelen dan zou ik dit bedrijf wel durve aanbevelen.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden. Vlot geholpen. Snelle levertijd en ook inbouw door deskundige monteur. Alles keurig en vlot gemonteerd met uitleg erbij. De oude koelkast en ook het verpakkingsmateriaal werd keurig afgevoerd.

AKT 30-06-2014

Brigitta123 30-06-2014

goed geholpen in de winkel zelf ;)

Assortiment
Genoeg maar kan altijd uitgebreider ;) al snap ik ook dat dat niet altijd haalbaar is.

Aanbeveling
Goed geholpen, en leuke korting gekregen omdat wij 3 inbouwapparaten kochten.

Extra toelichting
Goed en geduldig geholpen, duidelijk en correct. De levering trouwens ook :)