Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2672 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

BT92 05-08-2014

Er zat geen gasslang bij en de koppeling past niet op een gasslang met een standaard aansluiting. Dit had misschien op de site erbij kunnen staan zodat men ermee rekening kan houden

JVR04 05-08-2014

Super makkelijke site en ziet er gewoon overzichtelijk uit.

Prima service, vragen via mail werden snel beantwoord en het bezorgen was ook gewoon op het afgesproken moment.

Assortiment
Het enigste jammere vind ik dat jullie geen koffiemachines van Jura of iets wat erop lijkt in jullie assortiment hebben, maar das misschien iets persoonlijks.

Aanbeveling
Heb al meerdere mensen bij jullie aanbevolen en die waren na een kijkje in Zaandam ook helemaal enthousiast.

Extra toelichting
Gewoon een prima winkel zowel in het filiaal als op de site. Ga zo door!!!

missroebie 05-08-2014 Via de website gekocht

Zondagmiddag bestelt maandag middag in huis

Zeer ruime assortiment

Aanbeveling
Prima winkel wordt goed geholpen en voorgelicht

De vries 44 05-08-2014

Extra toelichting
Vriendelijk personeel en veel in voorraad

klant 122 05-08-2014

Wat ik zocht kon ik makkelijk vinden

De vragen die ik stelde werden goed en duidelijk beantwoord

Had keuze genoeg

Aanbeveling
Wat ik zocht en wat ik wilde heb ik bij keukenloods gevonden

Extra toelichting
Mijn volgende aankoop komt bijna zeker van keukenloods

123pet 05-08-2014

goed

snel en effiecient

Top

Aanbeveling
mooie prijs en super goede en zeer snelle service

Extra toelichting
had niet beter kunnen krijgen als bij keukenloods. Service, prijs in 1 woord fantastisch

Mesie 05-08-2014

Telefonisch besteld, binnen 24 uur geleverd. Top.

Vriendelijk geholpen aan de telefoon en de chauffeur.

Assortiment
Prima keuze kunnen maken.

Aanbeveling
Alles goed verlopen, dus waarom niet?

Extra toelichting
Alles is goed geregeld bij Keukenloods.

Kevin R. 05-08-2014

De site is goed te vinden en door middel van filters vindt je snel het product waar je naar op zoek bent. Aangezien ik nog een aantal vragen had op technisch gebied heb ik contact opgenomen per e-mail (zie service).

Ik had over een inbouw magnetron nog een aantal vragen. Ik heb hiervoor 20:45 een e-mail gestuurd en binnen 5 minuten had ik al reactie, top! En dat op vrijdagavond. Ik ben vervolgens zaterdag naar de winkel gegaan in Almere. De service, vriendelijkheid en duidelijkheid was uitstekend!

Assortiment
Het grootte aanbod aan inbouwapparatuur is uitstekend. Over de andere producten kan ik dit niet beoordelen. Dit cijfer is dus van toepassing op inbouwapparatuur.

Aanbeveling
Op basis van mijn ervaring kan ik iedereen deze winkel in Almere en de online website aanbevelen.

Extra toelichting
Nadat mijn inbouwmagnetron het had begeven ben ik op zoek gegaan naar een vervanger voor mij AEG. Ik heb contact gezocht met AEG maar kreeg daar een schandalig antwoord terecht waar onder andere een website werd vermeld die niet te benaderen was. Dus ben ik via google terecht gekomen op keukenloods. Met een paar simpele kliks kwam ik uit op een aantal opties. Maar omdat ik nog geen kennis had van nismaten heb ik contact gezocht met keukenloods via e-mail, binnen 5 minuten reactie waarbij ik ook gelijk kwam te weten dat er een winkel is in Almere. Zaterdag direct naar Almere gegaan waarbij ik een goede uitleg en prijs kreeg voor een nieuwe inbouwmagnetron. Hoewel het slechts gaat om een inbouwmagnetron (in tegenstelling tot hele keukens) ben ik zeer goed geholpen via zowel de website/e-mail als winkel.

Niet_Tevreden 05-08-2014 Via de website gekocht

2,8

De website was duidelijk. Het aangeboden artikel via de website was echter niet leverbaar meldde men mij 2 weken na bestelling per email. Toen ik dit op de website weer controleerde stond het artikel er nog steeds

Ik heb via keukenloods online een ijskast besteld. Na 2 weken kreeg ik melding dat het niet leverbaar was. Ik heb filiaal zaandam gebeld daar vertelde men mij dat er nog een aantal uitgepakt stonden, en dat ik deze zelf kon halen. Ik heb gezegd dat ik heb besteld en betaald voor een apparaat inclusief levering via keukenloods online en verwacht daarom dat mij geleverd wordt waar ik voor heb betaald. In plaats van dat keukenloods zelf dit filiaal belt om mijn bestelling alsnog door te kunnen laten gaan, probeert men mij te dwingen om deze zelf met extra kosten op te halen in zaandam.
Dankzij mijn eigen creativiteit en inspaningen heb ik ze kunnen overreden om mij dat te leveren wat ik bij keukenloods online besteld en betaald had, incl. Levering

Had ik niet zelf onderzocht en uitgevonden dat ze nog in zaandam shop te leveren waren, dan had mijn bestelling niet doorgegaan. Had ik zelf niet gedreigd dat ik er desnoods een rechtszaak van zou maken als men mij het apparaat niet zou thuisbezorgen, zoals in mijn online order was overeengekomen, dan had ik zelf een busje moeten huren en daar kosten voor moeten maken

Assortiment
Het assortiment was blijkbaar niet up to date, hierdoor heb ik onnodig lang gewacht op een artikel wat ik wel had besteld en betaald, wat toch niet leverbaar leek.

Aanbeveling
Zoals gemeld deed men geen enkele moeite om mij te leveren waar ik voor betaald had. Ook al gaf ik aan dat het in de vestiging zaandam wel te verkrijgen was. Als service had men zich moeten excuseren voor de verkeerde informatie op de website, en melden dat het uiteraard geen probleem was om het uitgepakte model met gepaste spoed te leveren.

Extra toelichting
Ik heb vele malen gebeld naar online winkel en vestiging zaandam. Telkens kreeg ik iemand anders aan de lijn. Niemand voelde zich geroepen zich "mijn probleem" eigen te maken, en te zeggen, ik ga alles voor voor u regelen.

terrie20 05-08-2014

ik wist wat ik moest hebben en daarom bestelt , heel makkelijk ,hoe de deur er niet voor uit.

prima , werd s ávonds bezorgt dus ik was thuis.

genoeg keuze

Aanbeveling
veel assortiment en niet duur.

Extra toelichting
prima , voor herhaling vatbaar!

Tamarah77 05-08-2014

Menustructuur/filters zijn logisch waardoor er snel een selectie beschikbaar is van het gewenste assortiment.

Betaalgemak helemaal top door mogelijkheid te pinnen bij de bezorger.

Berichtgeving over de dag en tijdstip van levering is zeer correct.(Bevestiging per mail, Telefonisch voor afleverdatum en Telefonisch/SMS voor tijd op aflverdatum)

Assortiment
Het product dat ik wilde bestellen is specifiek te noemen maar is hier in alle prijsklassen vertegenwoordigd. Mijn ervaring was dat dit zeker niet bij alle webwinkels het geval is.

Aanbeveling
Gezien mijn ervaring met het bestellen van een koelkast zeker. Voor wat betreft andere artikelen kan ik niet oordelen indien de prijs een selectiecriterium is. Voor de service hoef je het in ieder geval niet te laten.

Extra toelichting
Ik heb weken gezocht naar een inbouwkoelkast van 88cm hoog met vriesvak. In showrooms is het assortiment voor dit product vaak zeer beperkt is mijn ervaring. Op deze site is het assortiment behoorlijk te noemen. Criteria als prijs en merk zijn makkelijk te selecteren waardoor het maken van een keuze overzichtelijk is. De verdere afhandeling van de bestelling was naar tevredenheid en correct. Wat ook het vermelden waard is, is de vriendelijkheid van de bezorger ondanks een flinke regenbui op het moment van leveren van nieuwe en ook nog meenemen van de oude. Al met al niets op aan te merken.

RMVoesenek 05-08-2014

"s avonds besteld en de andere dag al in huis!

Keurig netjes en de oude werd mee terug genomen.

Assortiment
Ik heb gezien dat er genoeg keus is. En de prijzen zijn ook mooi.

Aanbeveling
Ik heb al bij verschillende mensen deze winkel aanbevolen.

Extra toelichting
Wij zijn heel tevreden met de nieuwe afwasmachine.

HenkJohan Rook 05-08-2014 Via de website gekocht

Vanuit je luie stoel bestellen

Super behandeling door mensen die er verstand van hebben

Ongekende mogelijkheden

Zeker.....

Extra toelichting
Prima prijs en geweldige service....

JeroenenJacq 05-08-2014

Vanuit de luie stoel bestellen, aan de deur bezorgd

Bezorger was zo vriendelijk de koelkast binnen te zetten terwijl deze 3 cm te breed was en eigenlijk op straat zou worden gelever

Veel keuze

Vanwege vorige aspecten

Prima webshop en bezorging

Pieter240 05-08-2014

Overzichtelijke site

Uitstekend,goed advies van een medewerker die duidelijk weet waarover hij spreekt

Aanbeveling
Goede service, prompte levering en goede terugkoppeling van de ordervoortgang. Last but not least attente bezorging

frankph 05-08-2014

het is moeilijk uit een hele collectie het juiste model te zoeken

snelle behandeling

Léon van Schie 05-08-2014

Lekker snel en simpel bestellen en als je vragen hebt, de medewerkers staan je telefonisch ook nog eens keurig te woord.

Snelle levering, alles volgens afspraak.

Assortiment
Eigenlijk het meeste wat je zoekt op keukengebied is hier verkrijgbaar.

nathanaelschudde 05-08-2014

Website is duidelijk.

Assortiment
Echte service niet kunnen beoordelen. Maar de levering verliep keurig zoals afgesproken.

Aanbeveling
Goede prijzen en correcte levering.

Joop1932 05-08-2014

Makkelijk te vinden, betalen bij afleveren doet vertrouwd aan.

Vriendelijke service, professioneel en snel

Assortiment
Ik zocht gericht en vond direct wat ik zocht

Aanbeveling
Beveel gelijk aan bij vrienden en familie

Extra toelichting
Ben zeer tevreden over service en prijs/kwaliteitsverhouding

rowanmuis 05-08-2014

Extra toelichting
Goede internet winkel met mooie prijzen van de artikelen. Heb mijn vaatwasser hier besteld en alles ging super snel. Pas betalen bij aflevering van het produkt dus geen risico dat je het produkt niet krijgt. Zelf heb ik telefonisch contact gehad met een medwerker en ook dat liep gesmeerd.

MamaKS 05-08-2014

Makkelijk met afhalen en staat snel klaar. Werd zelfs geholpen met mijn afzuigkap in de auto te zetten.

Extra toelichting
Perfecte service. Omdat ik voor afhalen had gekozen kreeg ik een kadobon. Bij afhalen van de afzuigkap kon ik kiezen om deze te laten vervallen en dan kreeg ik nog eens 20 euro korting. Al met al 100 euro goedkoper dan elders!

carena 05-08-2014 Via de website gekocht

makkelijk te sorteren op wensen

snelle levering maar geen 24 uur zoals vermeld, doch 48 uur

alle bekende merken

zeer tevreden!

Wiadgo 05-08-2014 Via de website gekocht

Goed overzicht. Je kunt intypen welk soortvprjjs je wilt

Alles verliep zoals gepland, en afgesproken

Veel keuze, goede prihs

Aanbeveling
Gemakkelijk kiezen, brnt niet te duur uit. Veelkeuze

Extra toelichting
Ervar Ik ng metvkeukenloods was goed. Nadat we de bestelling geplaats hadden verliep alles op rolletjes. Afspraken werden nagekomen

Erik Schopman 05-08-2014 Via de website gekocht

Goed overzicht van de specificaties op de site en makkelijk te bestellen

Binnen een dag geleverd terwijl op zondag besteld. Werd goed op de hoogte gehouden van de levering(vanwege wateroverlast in amsterdam)

Assortiment
Ruime keuze en vrijwel alles op voorraad

Aanbeveling
Mij werd keukenloods al door iemand aangeraden, ik zal dit zeker ook doen.

Extra toelichting
Oude koelkast was overleden, binnen 24 uur een nieuwe. Beter dan dat kan het niet.

F_H 05-08-2014

Arnold Hullegie 05-08-2014

Goed te vinden op web, goede omschrijving, laat niets te wensen over. Vriendelijk aan de telefoon en snel en vriendelijk aan de afhaal balie.

Assortiment
Ik vond wat ik zocht en daarin ook nog een ruime keus aan alternatieven.

Heb ik al gedaan

erik525 05-08-2014

Erg makkelijk te bestellen en de volgende dag al op mijn nieuwe fornuis kunnen koken!

Ik had het fornuis ergens goedkoper zien staan en hun zijn er onder gaan zitten met de prijs! Alle vragen worden snel beantwoord.

Assortiment
Er is voor ieder wat wils zou ik zeggen!Ik wist precies wat ik wilde een zelfs dan nog verschillende modellen van dat merk.

Aanbeveling
In zeer grote mate! Ik ben zeer tevreden over deze winkel! Bij mijn volgende aankoop van een electrisch apparaat zeker weer keukenloods!

Zie hierboven

Theo 16 05-08-2014

Aanbeveling
keukenloods is altijd op zoek naar hun positie in de markt en is bereid binnen de mogelijkheden daar iets in bij te dragen als de aanbieding elders beter is.

Extra toelichting
ook bij meningsverschillen en misverstanden altijd de dialoog blijven zoeken, dat levert uiteindelijke tevreden klanten op, zoals wij

't Engeltje 05-08-2014 In de winkel gekocht
Roosendaal

Online je keuze maken op specificatie

Snelle profesionele reactie, goed advies op maat en vraag van klant.

Assortiment
Voor elk wat wils in veel prijsklasses

Extra toelichting
Zal volgende keer zeker eerst bij Keukenloods kijken

Bosch88 05-08-2014

Je hebt de keuze of je de apparaten wilt laten bezorgen, of zelf wilt afhalen. Personeel is zeer vriendelijk en bereid om mee te helpen sjouwen.

Netjes een telefoontje wanneer producten binnen zijn, plus zoals eerder genoemd. Bereidwilligheid van medewerkers.

Assortiment
Veel keuze in verschillende prijscategorieën. Voor ieder wat wils.

Mo999 05-08-2014

goed kiezen, snel antwoord, snelle service

communicatie was wat rommelig bij de bestelling maar de service daarna (sms voorafgaand aan levering) en het brengen door de chauffeur zijn super!

Assortiment
Veel keuze. Voor ieder budget wel iets te krijgen

Aanbeveling
Ik zou hier zelf de volgende keer ook weer kopen dus ik zou het ook aanraden aan anderen!

Extra toelichting
Fijn bedrijf, goede service, goede prijzen!

Henru 05-08-2014

Duidelijke website.

Snel antwoord op je vraag.

Ruim voldoende

Zeker aan te bevelen.

Extra toelichting
Prijs was elders wel lager maar daar kreeg ik de Vaatwasser niet voor maar omdat het voor mij dichterbij was heb ik hier de keus gemaakt. Inmiddels is de prijs wel aangepast maar daar heb ik nu niets meer aan. We jammer maar helaas.

Timkappen 05-08-2014

Gemakkelijk te bestellen, snelle bezorging en goede afhandeling

Product was niet helemaal in orde bij binnenkomst. Binnen 1 week was er een reparateur geweest en was het defect verholpen.

PCT2131 05-08-2014

Goede internet site
Duidelijk overzicht en makkelijke vergelijking

Assortiment
Vele mogelijkheden en merken.

Aanbeveling
Zeer goede behandeling via internet,middels mail.

Extra toelichting
Prettige internet zaak om huishoudelijk/keuken items te kopen.

de gans voorn 05-08-2014 Via de website gekocht

Snelle sevice vriendelijk personeel

Voldoende keus

Extra toelichting
Goed geholpen en snelle sevice op internet

margroen 05-08-2014 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuid-Oost

Bezoekje aan de winkel heeft niet altijd zin. De verschillen tussen de apparaten zijn moeilijk te zien

Goed geleverd volgens afspraak

Assortiment
Alles te krijgen maar niet altijd voorradig

Makkelijk en redelijk geprijsd

Etten-Leur 05-08-2014 Via de website gekocht

Gemak bij keukenloods.nl was goed maar bij het montagebedrijf minder.

Westerman schulp 05-08-2014

Je kunt op internet makelijk uitzoeken en bestellen

De gemaakte afspraken over de levering zijn nagekomen

Assortiment
Ruimte keuze en goede ptijs verhouding

Aanbeveling
Een goede winkel goed advies en degelijke uitleg om een keuze te maken

Extra toelichting
De keukenloods heefft een ruime keuze je krijgt een goed advies over de keuze .

Dinand 1957 05-08-2014

makkelijk bestellen

in winkel komen kijken model niet in winkel zaandam, personeel niet echt van de modellen en verschillen op de hoogte.

Assortiment
bina alles aanwezig op de site

antoinet 1957 05-08-2014

zeer snelle levering

goed

Aanbeveling
ga er eens kijken ze hebben van alles

zeer snelle levering

Karina25 04-08-2014

Duidelijke website, snel gevonden wat we nodig hadden.
Alleen een klein puntje, we hadden graag met credit card betaald maar dat kon niet.

Heb telefonisch contact gehad, vriendelijk geholpen en levertijd was ook oke.

Assortiment
Ruime keuze en prijs is zeker concurrerend, prima!

Aanbeveling
Afspraken zijn allemaal nagekomen, ook de "nazorg" of je wel tevreden bent, kan er niets negatiefs over zeggen.

Extra toelichting
Prima website, prima winkel en product is naar tevredenheid voor een goede prijs.

Bron.H 04-08-2014

De Site is duidelijk . gevens van het product goed.
Invoer gegevens en bestellen c.q. betalen Helder

Bezorgen en verpakking Correct

Assortiment
Door assortiment gebladerd er is keuze genoeg. Voor iedere wat wils

Aanbeveling
Daar ik zeer tevreden bent over de gehele aankoop en afhandeling.

Extra toelichting
De cijfers die u krijg liegen toch niet. Ook de boven vernoemde punten spreken voor zich. Als het anders was geweest waren de cijfers wel lager geweest hoor.

jasmijn 2013 04-08-2014

alles makkelijk te vinden geen problemen ondervonden bij het zoeken

bezorging en terug name oude apparaat zonder enkel probleem.

prettige jonge chauffeur

Assortiment
wat ik zocht was aanwezig

Aanbeveling
dochter koopt al haar nieuwe keuken voor haar nieuwe woonplaats

graag aan meegewerkt

Betonnen aanrechtblad 04-08-2014

Goede telefonische service. 1 product dat lang niet op tijd geleverd werd.

Aanbeveling
Prijs kwaliteit verhouding van de producten tot dusver prima.

Bob 24 04-08-2014

Bestellen via de mail en via de website is echt prima voor elkaar. Ook een toevoeging aan de bestelling is geen probleem.
Leverdatum afgesproken met transporteur en alles wordt op de afgesproken tijd tot in de keuken bezorgd. Super!

In februari al gereserveerd, geen probleem.
Artikel laten toevoegen, geen probleem.
Leverdatum doorgegeven, geen probleem.
Alle spullen snel, goed en zoals het hoort afgeleverd.

Helemaal perfect!

Assortiment
Goed kunnen vergelijken is voor mij heel belangrijk. Ook de assistentie van medewerkers is daar een deel van. Ik heb mijn keuze weloverwogen kunnen maken en ben erg blij met mijn aankopen.

Aanbeveling
Wie wil er nu geen A-merk apparatuur, tegen de beste prijs? Geleverd waar en wanneer je wilt, met perfecte service?

Extra toelichting
Klanten beoordelen Keukenloods.nl met een 8,7.. Ik met een 10, want ik zou het de volgende keer precies zo willen doen.

Ine1957 04-08-2014

Fijn om via de site al veel info te verkrijgen. Duidelijk en prettig via de mail het verloop te volgen. Goed dat er achteraf nog 'zorg' wordt gegeven ivv checkmail.

Prettige installateur. Rekende de gasslang bijvoorbeeld niet extra, evenals het uitzagen vh gat in blad voor kookplaat. Werkte snel en efficient, ruimde alles netjes op.

Vlgs.mij zeer uitgebreid

Aanbeveling
Als iemand in mijn omgeving op zoek is naar dit soort assortiment, zal ik zeker attenderen op de keukenloods.

Extra toelichting
Zie boven, lijkt me helder genoeg.

s.lodewijks 04-08-2014 Via de website gekocht

het gemak om online te bestellen was geweldig

de sevicelijn deskundig,de bezorging volgens afspraak en de afgesproken tijd,dit is prettig je hoeft niet de hele dag aanwezig te zijn

Assortiment
de producten die ik zocht waren zeer overzichtelijk

Extra toelichting
Alles volgens afspraak,de volgende dag in huis,nette bezorger,die niet te lui was om even te helpen,echt een aanrader

Angel79 04-08-2014

Laagste prijsgarantie gehanteerd!

Assortiment
Ruime keuze uit diverse apparaten, alleen jammer dat niet alles uit assortiment fysiek in de winkel is.

Ana05 04-08-2014

Extra toelichting
Prijs was prima, snelle levering

Ruud van Laarschot 04-08-2014 Via de website gekocht

als je weet wat je zoekt kan je op een prettige wijze je producten vinden

zelf op een dag van nationale rauw in eindhoven volgens afspraak op tyd geleverdt

Assortiment
een ruim assortiment waardoor er altijd alternatieven zijn voor de dure merkproducten.

Aanbeveling
ik kan deze winkel van harte aanbevelen voor al u huishoudelijke aparatuur.
Altijd de beste prijs.
Snel geleverd zonder meer kosten.

Extra toelichting
ik kan deze winkel van harte aanbevelen voor al u huishoudelijke aparatuur. Altijd de beste prijs. Snel geleverd zonder meer kosten. men neemt des gewenst het oude toestel retour hoef je zelf niet te sjouwen Das pas service