Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19102 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2675 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

19harry59 10-08-2014

duidelijke informatie over het product met de juiste afmetingen hiervan eenvoudig aan te klikken voor te bestellen

ik had gekozen om het product bij een winkel van keukenloods op te halen ik had een oven besteld en die werd netjes in mijn auto geladen

Assortiment
ik had mijn inbouwoven kapot en kon goed uit diverse merken en types kiezen uit een vervangende oven die in mijn keuken past

Aanbeveling
product is precies hetzelfde als afgebeeld op de site, aantrekkelijke voordelige prijs zonder bijkomende kosten
levertijd als aangegeven

Extra toelichting
ik was op zoek naar een vervangende oven voor mijn keuken en vond bij keukenloods een uitstekend assortiment. Verder was ik ook blij dat ze niet alleen een website maar ook echte winkels hebben waar je het product kunt ophalen. verder vond ik dat de apparaten aantrekkelijk geprijsd waren zonder extra kosten. mijn volgende apparaat koop ik weer bij keukenloods

Kooistra66 10-08-2014

Telefonisch gemakkelijk te bereiken en men krijgt deskundig advies. Ook de fysieke winkel is vlakbij waar men vriendelijk is en alles kan laten zien.

Offertes komen snel en helder op de mail. Ook de vragen die naar aanleiding daarvan gesteld worden worden snel beoordeeld. Echter na bestelling moet wel eerst een kleine week gewacht worden voor de vaatwasser binnen is, voordat een afspraak met het inbouwteam gemaakt kan worden. Dan duurt het weer een week voor men tijd voor plaatsing heeft.

Assortiment
Ze hebben echt alles, zo lijkt het

Gemak, prijs en kennis

Extra toelichting
Telefonisch gemakkelijk te bereiken en men neemt uitgebreid de tijd om advies te geven en mee te denken. Alle vragen kunnen beantwoord worden, ook de meer technische vragen. Offertes zijn overzichtelijk en scherp. Ook de combinatie met de fysieke winkels werkt voor mij uitstekend!

Mac1234 10-08-2014

NicolaasP 09-08-2014 Via de website gekocht

duidelijke website.

prima verzorgt.

groot assortiment.

aan iedereen.

Extra toelichting
Het is gewoon prima geregeld allemaal.

Erwin P 09-08-2014

Ik werd van goede informatie voorzien en de winkel had eigen personeel voor het installeren van de apparatuur.

De apparatuur is goed geïnstalleerd op de afgesproken tijd.

Assortiment
Er is ruime keuze voor verschillende prijsklassen.

KoendW 09-08-2014 Via de website gekocht

3,2

Na een aantal vragen een inductie kookplaat besteld.
Na levering bleek dat de vragen verkeerd beantwoord waren. Ook bij gegeven antwoorden aan anderen op hun website bleken deze fout te zijn.
Omruilen tegen bijbetaling dus.
Weer dezelfde vragen gesteld en weer de gegeven antwoorden op de site gecheckt. Je nee, nu is het echt goed, plaat kan op 3 fase380 V.
Wat blijkt na levering? Weer niet dus.2 fase een nul en een aarde.
Dus de boel maar verbouwd en nu doet hij het.
Prima plaat trouwens.

Zwaar onder nul. Contactpersonen zeggen maar wat als je een vraag stelt. Weten werkelijk totaal niet waar ze het over hebben. Zeg dan gewoon ik weet het niet of ik vraag het na. Had mij een hoop ellende bespaart. Door de foutieve antwoorden kan je nog eens gevaarlijke situaties krijgen ook.

Assortiment
Het assortiment is super maar ik koop er toch echt nooit meer wat.

Aanbeveling
Aan niemand want reclame is dit bepaalt niet waard

Extra toelichting
Door de wederkerende foutieve antwoorden heb ik een bosch omgeruild voor een Aeg. En helaas bleek deze Aeg ook weer niet aan de gegeven antwoorden te voldoen. Een hoop installatiekosten verspeelt dus door foutieve informatie van de Keukenloods.Dagen aan een stuk niet thuis kunnen koken door leveringen die niet kloppen met de gegeven informatie. Maar uiteindelijk doet hij het en het is een prima plaat. Werkt echt super. Een AEG HK634200FB. Aansluiting aan plaat: 2 x 220V, Nul en Aarde. Ja Keukenloods, dat is hem. Is dit echt zo moeilijk?

Officiele reactie van Keukenloods 11-08-2014

Nogmaals excuses voor het ongemak.
Zoals telefonisch (en per mail bevestigd) besproken zullen wij het verschil tussen de twee kookplaten zullen retour storten. Verder wensen wij u veel plezier van uw aankoop. En graag tot ziens bij Keukenloods.nl. Mvg Rick Raggers, Keukenloods.nl

KoendW 12-08-2014

Keukenloods heeft inderdaad zijn best gedaan om het ontstane probleem te verzachten. Dat is dan weer wel klasse.
De geboden oplossing wordt dan ook geaccepteerd.

Vries de H 09-08-2014

Extra toelichting
soms is niet helemaal duidelijk hoe het product er uit ziet en hoe de bevestiging moet plaatsvinden. Zegt wellicht meer over ons als over de site, maar zo hebben wij het ervaren. Verder prima!

Geert2014-08-08 08-08-2014

Duidelijke website

Op de factuur stond een ander bedrag dan op de site. Dit werd na een telefoontje meteen gecorrigeerd.

Assortiment
Echt veel artikelen te vinden.

Aanbeveling
Eerste keer dat ik hier bestel. De afwijking tussen de prijs op de site en op de factuur was een duidelijke min, de oplossing een plus. Hierdoor zal ik niet schromen om hier weer een bestelling te plaatsen.

Boudewijn123 08-08-2014

Extra toelichting
Goed site en search. Vriendelijk tewoord gestaan aan telefoon en werd goed geadviseerd over minimaal benodigde hoogte kastje. Wel lange wachttijd telefoon maar had ik er graag voor over

Hepollie 08-08-2014

De glasplaten kan je zelf op hoogte instellen,heel prettig.

Word snel geleverd en nemen gratis de kapotte koelkast mee,super.

Aanbeveling
Gewoon doen niks mis mee.

Extra toelichting
Een prettige koelkast en lekker stil

ajaxdonnie 08-08-2014 Via de website gekocht

5,8

In de winkel zijn verkopers erg druk en hebben weinig tijd. Online kloppen de levertijden niet en de voorraad prognose is niet actueel. Wel groot assortiment en redelijke prijzen.

De aftersales is erg matig. Vooral als je een apparaat krijgt wat niet goed functioneert. Afspraken maken gaat erg stroef, en keer op keer moet men zelf contact opnemen.

Assortiment
Heel veel voorraad op de site, maar in werkelijkheid veel minder.

Aanbeveling
Al met al een kleine voldoende. Vooral de prijzen zijn goed. Service kan een stuk beter.

Extra toelichting
Winkel met een schitterend website en goede prijzen. De voorraad is echter niet altijd actueel op de site, en communicatie gaat moeizaam.

Officiele reactie van Keukenloods 11-08-2014

Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie, Spijtig om te lezen dat u niet geheel tevreden bent waarvoor onze excuses. Graag ontvangen wij uw ordernummer, zodat wij kunnen kijken waar het fout is gegaan.
Mvg Rick Raggers, Keukenloods.nl

J.Doets 08-08-2014 In de winkel gekocht
Zaandam

Duidelijk en overzichtelijk

Prima. Alleen de jonge verkopers iets meer begeleiden zou geen kwaad kunnen. Deze jonge verkoper was heel onzeker en zijn enthousiasme ver te zoeken. En we kwamen niet alleen voor een prullenbak. Dat was jammer. Later nam een oudere verkoper het over. Helemaal top!

Assortiment
Prima en uitgebreid 'n div. Prijsklassen.

Aanbeveling
Goede prijs kwaliteit verhouding. Heb al tegen diverse mensen gezegd dat als ze iets. Nodig hebben, dat ze naar de keukenloods moeten gaan.

J. Retel 08-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
tot laat in de avond bestellen en de volgende dag in huis! keurig netjes tot in de keuken naar binnen gebracht.

Andries Loos 08-08-2014 Via de website gekocht

Even via internet bestellen en klaar was ik.

Assortiment
Als ik zie wat ik allemaal kan kopen ruim voldoende

Aanbeveling
Zie mijn bovenstaande motiveringen tesamen

Extra toelichting
Wist wat we hebben wilde via internet. Zo zijn we ook aan de keukenloods gekomen. Even via internet bestellen en klaar was ik. Kon zelfs nog kiezen om het apparaat op te halen en ze laaiden hem nog mee in de auto ook. Werd op tijd en goed geinformeerd over levering. Kon ook in overleg een afspraak maken. Als ik zie wat ik allemaal kan kopen ruim voldoende. Ik ben dik tevreden.

Danne 45 08-08-2014

Heb vooraf online op uw site de koelkast uitgezocht die ik wenste. Voorkeur ging naar 2 modellen 1 Siemens of 1Bosh
Heb dan naar levertijd geïnformeerd en betaalwijze. Met snelle respons

Afgesproken levertijd klopte,
met betaling bij levering.

Assortiment
voldoende ruime keuze met onderscheid van prijsklasse.

Aanbeveling
Aangezien mijn tevredenheid zal ik mijn verhaal aan geïnteresseerden doorgeven.

Extra toelichting
Ben zelf bij nieuw contact toch twijfelend, maar aangezien de vlotte samenwerking en de betaling bij levering mij toelatend de levering na te kijken, ben ik gewonnen voor de manier van werken. Een aanbeveling zou zijn : betaling met pincode in België

J.H. van der Ploeg 08-08-2014 In de winkel gekocht
Gaanderen

Hoewel ze niet alles in de showroom hadden staan kreeg ik wel eerlijk advies.

Niets was teveel alles was mogelijk waar ik om vroeg en ik had een dilemma over 2 kookplaten en waar ze in andere zaken aansturen op het kopen van de duurste was dat hier totaal niet aan de orde een eerlijk advies en de beslissing ligt bij jezelf.

Assortiment
Groot maar zo groot dat het onmogelijk is alles op te stellen in de showroom naar mijn mening.

Aanbeveling
Daar ik naar behoren geholpen ben met gedegen advies en geen opdringerige verkopers kan ik een ieder deze keuken zaak aanbevelen.

Extra toelichting
Alles op en top. Verkopers, behandeling, advies, afhandeling, en als klap op de vuurpijl kwam ik na de aankopen een site tegen waar 1 van mijn producten goedkoper werd aan geboden even een mailtje en werd zelfs na de aankoop nog netjes opgelost. Kortom ik kan niet meer geven als een 10 maar kon dit wel zouden ze zeker een 20 verdienen!!

Meenberg 08-08-2014

Bij Keukenloods kon ik selecteren op kenmerken (bv. kleur, breedte, bestekkorf of la) wat ik erg handig vond. Andere webwinkels hebben niet zo'n goed uitgewerkte selecteer functie.

De service was goed, duidelijke mails over factuur, bestelling in orde, verzending etc.

Assortiment
Het assortiment is groot!

Aanbeveling
Ik raad Keukenloods aan bij familie en vrienden

RdeRooij 08-08-2014

Wij waren op zoek, naar een voorraad keuken en kregen de bestellijst waar we eenvoudig uit konden kiezen.

Goed geholpen met advies waar we iets aan hadden.

Aanbeveling
Voor een betaalbare, uit voorraad leverbare keuken kan ik keukenloods zeker aan bevelen.

Erwin0966 07-08-2014

Ruim een uur aan de tefoon zitten wachten en ineens werd de verbinding beeindigd. Na het indienen van een klacht hierover werd ruimschoots gecompenseerd.

Assortiment
Ruime keuze en veel alternatieven.

Aanbeveling
Goede, snelle en nette service

Manon Bose 07-08-2014

Ik heb een afzuigkap beste met bijzondere afmetingen. De kap bij Keukenloods kwam direct naar boven via google en alle benodigde informatie werd direct bij het artikel aangegeven.

De kap besteld en de volgende dag werd deze keurig netjes afgeleverd.

Assortiment
Ik heb nog niet het volledige assortiment bekeken, gezien ik een specifiek artikel nodig had.

Aanbeveling
Uitstekend product en service.

Extra toelichting
Gebruiksvriendelijke website, duidelijk omschreven producten en uitstekende (24-uurs) service.

REveleens 07-08-2014

Heel eenvoudig om online te bestellen. simpele stappen zorgen dat het product van je keuze snel besteld is.

Mijn vragen over het product werden vlot en duidelijk beantwoord

Assortiment
Ik werd al direct getrokken door de zeer gunstige prijs. Ook was er ruim voldoende keuze in het assortiment om het voor mij geschikte product bepalen.

Aanbeveling
Deze winkel is top wat betreft de zeer gunstige prijs/kwaliteitsverhouding. DE levering is zeer snel en accuraat. Beslist aan te bevelen.

Extra toelichting
Aangezien wij aan een nieuwe inbouwoven toe waren, de oude had het begeven en in ons huishouden wordt veel gebruik gemaakt van een oven ben ik de internet winkels gaan bekijken en beoordelen. Deze site sprong er direct uit vanwege het ruime aanbod en de prijzen. De keuze was al snel gevallen: Een mooie strakke inbouwoven van Smeg voor een heel gunstige prijs. De oven werkt uitstekend, boven onze verwachtingen.

Monique Lammers 07-08-2014 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk en geeft alle informatie die je nodig hebt om tot de juiste aankoop over te gaan.

Service is prima. Telefonisch contact was prettig en ook een vraag over het toen al door ons bestelde fornuis werd vlot en correct beantwoord. Bericht met afleverbevestiging vonden we ook prettig.

Assortiment
Wij zochten doelgericht op een bepaald type fornuis en hadden al eerder prettige ervaringen met de Keukenloods. Voor de goede orde ook even rest van assortiment bekeken. Zeer uitgebreid, wel bleven we bij onze eerste keuze.

Aanbeveling
Afspraken worden netjes nagekomen. Communicatie is goed. Producten mooi.

Extra toelichting
We hebben nu voor de tweede keer een product bij Keukenloods besteld en zijn beide keren zeer goed geholpen. Keukenloods komt gemaakte afspraken na, medewerkers zijn vriendelijk. Er wordt duidelijk bericht gegeven over de geplande leverdatum. Met een gerust hart durven we familie en vrienden naar Keukenloods te verwijzen.

Henk Wolters 07-08-2014 In de winkel gekocht
Gaanderen

Je geeft door wat je wilt hebben en alles wordt uitgezocht tot in de puntjes

Het zelfde als bij gemak

Goede service

Klantvriendelijk en goede service

D. v. Buuren 07-08-2014 Via de website gekocht

6,8

Vriendelijk geholpen door de verkoper. En een goed advies.

Na goed overleg met de verkoper zou de Amerikaanse koelkast s'middags geleverd worden. Ik zou dan voor iemand zorgen om de bezorger te helpen. Wat verbaasd mij ze zijn er heel vroeg in de morgen, en ik nog alleen thuis. De bezorger zette de koelkast op de stoep en was niet van plan om eventueel later terug te komen. Ook wilde hij verder niet helpen want hij had een lekke band aan zijn steekwagen ......?
De koelkast had wat mankementen maar deze lieten jullie snel aan LG weten. Na de derde monteur gisteren werkt hij tot nu toe naar behoren.

Ruime keuze.

Aanbeveling
Alles wat zelf makkelijk te sjouwen is zou ik zeker aanbevelen. Maar voor grotere dingen met het risico met dezelfde bezorger NEE. Ga daarom mijn grote nieuwe LED tv maar elders halen.

Extra toelichting
Jammer na zo'n leuk contact en goede service van de verkoper, je er dan toch op af haakt door de slechte bezorging. Als jullie hieraan werken scoren jullie zeker veel hoger.

Officiele reactie van Keukenloods 11-08-2014

Goedemiddag, graag ontvangen wij u ordernummer, zodat kunnen bekijken wat er fout is gegaan. Alvast bedankt!
Mvg Rick Raggers, Keukenloods.nl

fam. stinesen 07-08-2014 Via de website gekocht

Snelle reactie op vragen en aanpassingen in producten.

Assortiment
Ik had al een keuze gemaakt voor de meeste apparaten (van verschillende merken). Alles was te regelen.

Aanbeveling
We zijn prima geholpen en zijn erg tevreden.

dhr. R.J de Rijk 07-08-2014 Via de website gekocht

Het is fijn om op je gemak na je werk via keukenloods toch de producten te vinden die je nodig hebt in je keuken, zonder winkels in en uit te moeten lopen om te vergelijken kwa prijs en kwaliteit. Tegenwoordig hebben de meeste mensen geen tijd meer om te winkelen en gaan voor gemak. Toppie keukenloods, jullie doen het goed.

Assortiment
Zeer ruime keuze voor ieders die wat zoekt aan kwaliteit en voor keuken

Theo Berkers 07-08-2014

Compleet assortiment voor volledige apparatuur.
Optimaal meedenkend en deskundig advies door verkoopster.

Professioneel georganiseerd en communicerend vanaf verkoop tot levering.

Assortiment
Meer dan volledig om een juiste keuze te kunnen maken zowel op kwaliteit als prijstechnisch.

Aanbeveling
Op basis van bovenstaande motiveringen.

Extra toelichting
Optimale tevredenheid in alle opzichten.

Irene19 07-08-2014

Super vriendelijk personeel. Goed meegedacht. Goede ideeen aan ons voorgelegd. Netjes contact gehouden over het hoe en wat. Wij bevelen jullie bij al onze vrienden actief aan en inmiddels hebben zich al 2 stellen gemeld bij jullie!

Assortiment
Helemaal goed. Voor onze wensen was alles aanwezig en voorbeelden genoeg in de winkel.

Extra toelichting
Zoals al hierboven beschreven zijn wij heel erg tevreden over jullie. Dit is ook al de 3e keuken die we nu hebben gekocht in 10 jaar tijd (3x verhuisd). We zijn ook naar onze vrienden kennissen en familie erg enthousiast over jullie en waar we kunnen bijdragen aan de verkoop van jullie keukens zullen wij dat zeker doen. De keuken wordt 9 sept geplaatst en we kunnen niet wachten! ps de blender lijkt ons ook leuk om te hebben ;-) Groet, -

CarmenZuniga 07-08-2014

Zowel via de site als telefonische snelle en correcte hulp en advies.

Er wordt moeite genomen om zelfs met vage type nummers toch de juiste vervanger te vinden.

Assortiment
Goed variabele keuze voor elk budget of type.

Aanbeveling
Al diverse apparaten gekocht en problemen qua type e.d. zijn perfect opgelost.

DWSmit 07-08-2014

Rustig kiezen met veel keus in je luie stoel, goede afweging mogelijk

Snelle levering

Voldoende keus

Aanbeveling
Geen enkel probleem t.a.v. de keuze en levering, goede informatie

Teus van Dijk. 07-08-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke website & betalen bij aflevering contant of per pin makelijker kan niet

met twee dagen je spullen in huis.

ruim voldoende

Aanbeveling
Met het gemak en het ruime assortiment de service. fantastisch.

naam123498 07-08-2014

Je wordt gebeld om een afspraak te maken voor de bezorging. Alleen jammer dat je pas de dag van te voren hoort op welk dagdeel het bezorgd wordt.

ruime keuze

hemelrijck 07-08-2014 Via de website gekocht

Hele makkelijke en toegankelijke site.
Niks mis mee.

Zelf niet veel gebruik gemaakt met contact oid. Maar de levering was zoals beloofd en zelfd de tijd was voor ons perfect. Inleveren oude spullen geweldig.

Assortiment
Kan niwet spreken voor alle produkten maar voor wat ik zocht was het zeker heel goed.

Heel zeker.

Extra toelichting
Mocht ik weer wat nodig hebben zal ik zeker weer gebruik maken van Keukenloods.

a.kapteyn 07-08-2014 Via de website gekocht

Via internet, gratis thuisbeorgd

na foutieve levering nieuw model tegen zelfde prijs geleverd

uitgebreide keuze

komen afspraken na.

Extra toelichting
helaas wat problemen gehad bij 1e bestelling. bedrijf heeft alles gedaan om probleem te verhelpen.

fam kuijten 07-08-2014

Duidelijke en overzichtelijke Webshop

een belletje en de vraag was goed beantwoord

joannes48 07-08-2014

Extra toelichting
simpel via internet te bestellen, gunstige prijs, prima bezorging

Erik063 07-08-2014

Overzihtelijke web-site en ik werd telefonisch zeer kundig en netjes te woord gestaan.

Zeer snelle levering, gewenste product was niet meer op voorraad en kreeg direkt 1 type nieuwer aanbevolen en deze hebben wij ook geaccepteerd.

Assortiment
Weet niet tot in hoeverre dit breed is daar wij alleen voor een vaatwasser gekeken hebben en hier uiterst content mee zijn.

Aanbeveling
Zeer zeker als ik boven genoemde punten in acht neem zie ik geen enkele reden deze winkel niet aan te bevelen.

Extra toelichting
Dank voor uw snelle service en adequate hulp via de telefoon.

Mara16 07-08-2014

Het was erg makkelijk om via de website te bestellen

Ik had nog een vraag en heb gebeld en werd prima geholpen.

Extra toelichting
Makkelijk te bestellen, goede service, een minpuntje vond ik dat de electrische oven waar het in dit geval om ging later werd bezorgd dan op de website aangegeven en dat ik daar zelf over moest bellen.

sander7812 07-08-2014

J.P.Bouterse 07-08-2014 Via de website gekocht

telefoontje, aan huis bezorgd, aan de deur gepint.

geen telefoontje gehad voor bezorgtijd

alles te koop

Nog nodig gehad

Veel keus

Je kunt achteraf betalen

Extra toelichting
Je kunt bestellen en hoeft niet vooruit te betalen.

petraknap 07-08-2014

Vanuit huis vergelijken,veel keuze en bestellen.
Snelle levering en oude mee retour.

Snelle levering,oud apparaat werd mee retour genomen.
Telefonisch contact gehad over het plaatsen ook daar correct en prettig geholpen.
Mocht ik weer wat willen vervangen kom ik zeker terug

Assortiment
Veel keus in verschillende apparaten,erg makkelijk om ze met elkaar te vergelijken .

Aanbeveling
Blijf erbij,groot assortiment ,lage prijzen,snelle levering en super service

Extra toelichting
Super site,veel keuze. Gemak van bestellen en vergelijken.Lage prijzen,gratis levering en snel .

Roel Postma 07-08-2014 Via de website gekocht

Voor mij was van belang de bestaande inbouwmaat,bij het zoeken was duidelijk welk apparaat hiervoor geschikt was wanwege de duidelijke inbouwtekening !

Vlotte correcte levering , de chauffeur belde nog dat hij een half uurtje vertraagd was voor de levering ! Top

Ruim en overzichtelijk !

johan warring 07-08-2014 Via de website gekocht

heel makkelijk uitzoeken en bestellen

zeer goed geholpen zowel aan de telefoon als de bezorger

Assortiment
als je iets zoekt, keukenloods heeft het

Aanbeveling
ik beveel iedereen keukenloods aan

Extra toelichting
In een woord geweldig. Top service, zeer scherpe prijzen en hele snelle levering

J.Gerritse 06-08-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop, met goede uitleg en verdere informatie

Netjes gebeld dat het apparaat niet de volgende dag kon worden bezorgt en dat er een nieuwe afspraak zou worden gemaakt, wat ook is gebeurd.

Assortiment
Ruime keus in verschillende apparaten en merken.

Aanbeveling
Overzichtelijke keuze in apparaten en merken.

Extra toelichting
Ruime keus, goede prijs, heldere afspraken die nagekomen worden.

Juliana van Stolberg 06-08-2014 Via de website gekocht

De site van Keukenloods is zeer duidelijk en mijn ervaring is dat ze doen wat ze zeggen, dus gratis bezorging binnen een dag. Ik kreeg direct iemand aan de telefoon toen ik een vraag had en ik werd rustig en professioneel geholpen. Bij de bezorging werd ik met tillen door de chauffeur geholpen.

Aanbeveling
Heb Keukenloods inmiddels al bij mijn schoonouders aanbevolen.

Extra toelichting
Makkelijk bestellen via de website, doordat je eenvoudig de gewenste kenmerken kan aanklikken en vervolgens een selectie krijgt van de producten die daaraan voldoen. Het bestelproces is zeer duidelijk en transparant zodat je weet wat je moet verwachten. Ik kreeg direct iemand aan de telefoon toen ik een vraag had en ik werd rustig en professioneel geholpen. Bij de bezorging werd ik met tillen door de chauffeur geholpen. Ruim assortiment waardoor je apparaten goed kunt vergelijken. De prijs die ik uiteindelijk voor mijn koelkast heb betaald was een stuk lager dan verwacht, zonder dat ik daarbij concessies aan de kwaliteit heb hoeven doen.

Frank Fesevur 06-08-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website. Specificaties product fabricant

Afspraken exact nagekomen de volgende dag geleverd

Assortiment
Ruim voldoende. Veel artikelen in voorraad andere enkele dagen levertijd

Uitstekende prijs kwaliteitverhouding

nwpk 06-08-2014

Echt perfect

Extra toelichting
Goede service en de communicatie was ook heel goed.ik heb de vaatwasser zelf opgehaald en de medewerker van De keukenloods heeft alles van en op de aanhanger gezet. Kon de oude vaatwasser achter laten. Echt een perfecte service.

dubbeldje 06-08-2014 Via de website gekocht

Op zich is de site bij het uitkiezen heel overzichtelijk maar je moet toch heel goed checken of je de juiste keuze maakt uiteindelijk.

Op de site stond dat de levertijd 1-2 dagen was, maar dat werd dus een week.

Assortiment
Gewoon een product op de site gevonden dat ik zocht.

Aanbeveling
Ik heb geen negatieve ervaring, dus waarom niet.
Met andere winkels heb ik geen ervaring op witgoed gebied.

Extra toelichting
Gewoon gekregen wat ik verwachtte. Dus Goed.

Annie483 06-08-2014 Via de website gekocht

super makkelijk en snel besteld en geleverd.
Goede website!

Vandaag besteld morgen geleverd. En je weet wanneer ze ongeveer komen leveren.

Assortiment
Voor mij keuze in overvloed.

Aanbeveling
Wij hebben ook gekeken naar de beoordelingen en deze waren goed en dat willen wij met toekomstige kopers delen.

Extra toelichting
na 6 jaar een dure Atag gehad te hebben, die niet meer te repareren was ivm failissement onderdelenfabriek wilde ik een ander merk proberen. De bosch is een mooie functionele heteluchtoven. Ik heb hem al vaak gebruikt en alles is prima gelukt. Wij hadden een goedkoper type besteld maar kregen een promotie aanbieding "de duurdere opvolger"voor dezelfde lage prijs.