Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20903 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3386 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Frens3 28-01-2015

Goed en zeer overzichtelijk.

Correcte levering volgens afspraak. Telefonische ondersteuning naar het juiste product GELOODST zonder verkoop druk.

Precies wat ik zocht.

Aanbeveling
Ik zou deze webwinkel zeker aanbevelen, BIJ TWIJFEL BEL ZELF dan ervaar je het zelf.

Extra toelichting
De beoordeling welke ik gegeven heb, is de juiste ervaring en neem er niets van terug. Vriendelijk te woord gestaan overal gaat wel eens wat mis, maar heb het idee dat ze streven naar een optimale verzorging van de bestelling. BIJ TWIJFEL BEL ZELF, dan ervaar je het zelf.

adepwdep 28-01-2015

Alles was eenvoudig op te zoeken

Afspraken worden nagekomen, wat tegenwoordig vaak een uitzondering is. Goed telefonisch contact

Zeer uitgebreide keuzes

Aanbeveling
Alles was goed, alleen zijn de technische gegevens van apparaten niet eenduidig. Soms staat er het verbruik en bij andere weer niet

Extra toelichting
Alle was overzichtelijk behalve de verstrekking van de specificaties die soms moeilijk naast elkaar te onderscheiden zijn. O.a. soms wel jaar verbruik en bij andere weer niet

Barsiebe 28-01-2015 In de winkel gekocht
Amsterdam ZO

eenvoudig via internet te bestellen. Al hebben wij dat niet gedaan omdat we Keukenloods nog niet kenden zijn we naar de vestiging in Amsterdam ZO gegaan. Gezien de goede ervaringen kan het volgende keer gewoon via internet. Veel gemak dus!!

Superaardige medewerker in Amsterdam ZO. Zeer deskundig en behulpzaam. Binnen een kwartier hadden we een inbouwkoelkast en een inbouwvaatwasser, precies wat we wilden en zijn er superblij mee.

Aanbeveling
gewoon perfect zowel qua service en deskundigheid in de showroom als de medewerkers van de planning voor het bezorgen van de apparaten en de bezorgservice zelf. Echt een aanrader!!

dagbesteding Gijs en Brechtje 28-01-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site

Snelle reactie

Assortiment
Voldoende keuze voor de artikelen waar ik naar op zoek was.

Aanbeveling
Ik heb na de aankoop al verschillende mensen gewezen op jullie, goed en niet duur!

steba electro 28-01-2015 Via de website gekocht

goed te vinden

artikel was niet op voorraad had wel een bericht verwacht

veel keuze

werkt goed

JvGroen 28-01-2015

Via de website kon ik eenvoudig vinden wat ik zocht. En producten goed vergelijken.

Bij de vestiging in Zaandam kreeg ik goede profesionele hulp en duidelijke antwoorden op mijn vragen. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling gedaan via de website en was mijn levering 's avonds besteld en de voogende ochtend thuis afgeleverd. Super!

Assortiment
Goed assortiment. Voldoende keuze, maar door de goede service ook goed te filteren op het product dat uiteindelijk het beste voldoet aan mijn wensen.

Aanbeveling
Zeker aan te raden. Goede service en goed geprijste producten.

Extra toelichting
Overall erg te vreden over assortimentiment en service.

R Heijhoff 27-01-2015 In de winkel gekocht
Zwaag

onderzoek gedaan via internet en als gevolg van de prijsstelling bij keukenloods terecht gekomen om het apparaat ook id showroom te zien.

goed geholpen in de winkel, koelkast werd door nette heer
bezorgd.

Assortiment
groot assortiment, ook in de showroom.

Aanbeveling
Voordeel van keukenloods is, dat ik ook in de showroom kan kijken en informatie kan inwinnen

Brufra28 27-01-2015

Na telefonisch overleg was bestellen via web niet meer nodig. Alles werd in één keer (goed) geregeld

Na aankoop was er nog niet direct plaats voor de koelkast. Dit was geen probleem. Ik kon de datum van aflevering doorgeven als het zo ver was. Een dag van te voren werd de bezorg tijd gemeld

Aanbeveling
Zoals boven vermeld verliep alles probleemloos. Eigenlijk is dit normaal maar ik maak vaak anders mee.

E.Tijms 27-01-2015 In de winkel gekocht
KeukenloodsXXL Zaandam

Goede website. Uitgebreide keuze.

Plezierig en deskundig.
Snelle en goede afhandeling van bestelling.

Ruime keuze.

Extra toelichting
Prettige ontvangst in Keukenloods Zaandam. Goede informatie door personeel. Bezorging snel en op het telefonisch dooorgegeven tijdstip.

Rowan1969 27-01-2015

Simpel en snel

Goede informatie en snel geleverd

Genoeg keus

Aanbeveling
Alles ging zoals het hoort te gaan

Extra toelichting
Snel, gemakkelijk en goede prijs.

Martha Stewart 27-01-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke website duidelijke informatie

Prima te woord gestaan bij telefonische vragen over product

voldeed aan mijn vraag

informatie en prijstechnisch prima

Extra toelichting
Informatie en prijstechnisch prima webwinkel. Product snel geleverd en oud product retour. Goed te woord gestaan met technische vragen over de telefoon. Overige punten nog niet kunnen beoordelen eerste aankoop bij deze winkel.

mobo67 27-01-2015

Site is zeer gebruiksvriendelijk, duidelijke uitleg van producten.
Snelle levering van product.

Bij vragen wordt je direct geholpen. Binnen 1 dag antwoord op mail maar ook telefonisch mogelijk.

Assortiment
Zeer veel keus met duidelijke uitleg en specificaties wat je helpt de juiste keus te maken.

Aanbeveling
Makkelijke site, snellere levering en goede service

Extra toelichting
Voor het eerst gekocht bij keukenvloer en echt zeer tevreden. Makkelijk alles te vinden op de site, met fragen kon ik terecht en ook de levering zeer snel. Beter als een winkel, ik kon echt mijn eigen keus maken op informatie die per product beschreven staat.

Fam. van der Burgt 27-01-2015

Fijn dat je bij toch vaak hogere bedragen gewoon bij de chauffeur kunt betalen. Goed werkende zoekfunctie op de website, af en toe wel wat langzaam.

Goede telefonische bereikbaarheid; waarbij de antwoorden wel met wat meer enthousiasme gebracht mogen worden. Bij de levering van onze bestelling was er wat onduidelijkheid over de status vanwege de wat mindere communicatie tussen verschillende magazijnen. Aflevering keurig door vriendelijk personeel. Ook de partner voor de inbouw service!

Assortiment
Alles wat wij zochten was verkrijgbaar tegen sterk concurrende prijzen.

Aanbeveling
Prima ervaring. Zelf zouden we zeker weer voor keukenloods kiezen.

Extra toelichting
Prima ervaring. Zelf zouden we zeker weer voor keukenloods kiezen.

Maastricht11 27-01-2015

Super gemakkelijk dag 1 bestellen dag 2 geleverd! Top!

Super service! Binnen een dag geleverd en ook nog een goede aanbieding! Netjes over de drempel geleverd en 't oude apparaat meegenomen zodat we daar ook niet mee hebben hoeven slepen!

Assortiment
Super veel keuze! En ook nog een goede aanbieding op het apparaat van onze keuze!

Heb ik reeds gedaan!

Extra toelichting
Na vorig jaar een inbouw oven besteld te hebben nu geen minuut nagedacht over waar we onze nieuwe vaatwasser zouden bestellen toen die stuk ging in 'n zeer onhandige periode! Ook nu weer binnen een dag geleverd tegen een goede prijs! En bijkomend voordeel, het oude apparaat werd netjes meegenomen zodat we daar zelf niet mee hoefden te slepen! Top! Ik raad het iedereen aan (heb ik ook reeds meerdere malen gedaan!).

J.Y. Her 27-01-2015

duidelijk overzicht en makkelijke selectie naar gewenst artikel.

door ons in 1e instantie geselecteerde artikel was niet meer voorradig en er werd ons een alternatief aangeboden.

Assortiment
ruim en voldoende assortiment.

Aanbeveling
zeker aan te bevelen, nette reactie op mail en tel. info.

Extra toelichting
goede site, net antwoord op mail en tel. contact. Info via de mail over afleverdatum.

Johan_66 27-01-2015

Goede website en eenvoudig bestellen

Snelle levering op afgesproken tijdstip. Nieuwer model geleverd gekregen voor de prijs van het oude model.

zeer veel keuze

Hein Boele 27-01-2015 Via de website gekocht

Zoek wat je wilt kopen op internet en dan vind je dat bij Keukenloods.nl

Besteld en zeer snel bezorgd.

Assortiment
Ik zocht een witte inductiekookplaat en vond die bij Keukenloods.nl

Snelle betrouwbare deal.

Tevreden klant1601 27-01-2015

Ruim twee weken na aflevering van een vaatwasser gebeld dat ik deze wilde omruilen. Geen problem. Kreeg zelfs 90 Euro karting omdat de beoogde vaatwasser niet meer leverbaar was.

Aanbeveling
Al gedaan:-)Snel, vriendelijk en goedkoop.

BenCothen 27-01-2015

Ideaal om vanuit huis de producten te kunnen bestellen.

Vrijwel direct antwoord op een vraag/offerte. Uitstekend.

Een verbetering zou kunnen zijn om bij de producten aan te geven welk aansluitmateriaal erbij is gesloten. Dat voorkomt verassingen bij installatie door de particulier zelf.

Assortiment
Wij zijn bewust op zoek geweest naar een SMEG-fornuis. Deze hadden jullie op voorraad voor een goed prijs.

Wim vdS 27-01-2015 Via de website gekocht

hilda schaap 27-01-2015 Via de website gekocht

Even een telefoontje wat informatie gevraagd en bestellen

Keurig geïnformeerd door personeel keukenloods ook over bestelling en levering

Had keuze genoeg...prima

Aanbeveling
Gewoon netjes en goed verzorgd..en ook nog eens snel..wat wil men nog meer

Extra toelichting
Vanaf het telefoontje tot en met delevering was prima.....zeer tevreden

Bellemientje 27-01-2015

Prima internet bestelling

Door derden ging er iets mis, nadat een order was gesplitst,uitstekend opgelost.

Veel keus

Aanbeveling
Zeer correct vriendelijk bedrijf, fouten maken we allemaal, maar werd prima opgelost.

Extra toelichting
Veel goede producten, niet alles is echt goedkoper dan elders, maar wel een uitgebreid assortiment . En absoluut een vriendelijk en behulpzaam keukenloodsteam! Met vriendelijke groet, Bella van Roon

De kookprins 27-01-2015 Via de website gekocht

Heerlijk het gemak van internet winkelen.

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de staat van je bestelling. Toch nog eerder binnen dan verwacht.

Assortiment
De juiste merken die we zochten worden geleverd.

Is gewoon prima.

Extra toelichting
Dank voor de correcte en snelle manier van leveren. Buitengewoon goed zoals ik het zelf graag zie.

m.hooghwerff 27-01-2015 Via de website gekocht

Je ziet voldoende keuze als je op de site gaat inloggen.
Individueel wordt er veel uitleg gegeven over het artikel. Mocht je nog meer informatie willen hebben, dan bel je met één van de medewerkers en je wordt klip en klaar keurig te woord gestaan. Geven advies en raden af of raden aan op de voorkeur van de klant wanneer deze zijn gebruiksniveau heeft kenbaar gemaakt!

In bovenstaande schrijven is service ook al aan de orde geweest. Medewerkers vinden het niet erg, indien het één en ander niet duidelijk bij de klant overkomt en legt het nogmaals uit.

Aanbeveling
Ruim assortiment, prijs, voorraad, snelle levertijd. Mogelijkheid gebruik te maken van een vakman (tegen geringe kosten)die een inbouw kan vervangen door nieuw.

Extra toelichting
Prima winkel en men wordt keurig en duidelijk door de medewerkers aan de telefoon te woord gestaan. Ook de montageploeg is zeer netjes en werkwijze!

V Hunneman 27-01-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk productinformatie en goed bestelproces

Bestelling werd binnen enkele dagen via de post thuisbezorgd. Deze was te volgen via track & trace

Assortiment
Ruim assortiment met verschillende merken en concurrerende prijzen

Pjotr56 27-01-2015

Breed assortiment, gemakkelijk bestellen, snel in huis. Prijsstelling niet altijd eenduidig (meerdere prijzen mogelijk voor hetzelfde artikel)

Goede informatie, geen verrassingen, snelle levering

Ruime sortering, voldoende keus

Aanbeveling
logisch gevolg van de hierboven gegeven beoordelingen

Marja Balvers 27-01-2015 Via de website gekocht

heerlijk rondkijken en beoordelen wat je graag hebben wil, in de prijsklasse die je in gedachten hebt...

om 8 uur besteld.. om 10 over 8 de bevestiging dat het de zelfde dag nog bezorgd zou worden(zonder bezorgkosten) en om 9 uur wist ik hoe laat ze die dag al zouden komen.. top service!

Assortiment
ruime keuze zeker tussen prijzen!

Aanbeveling
goede sortering van assortiment... snelle levering betaling aan de deur hoe je het hebben wil contant, pin of ideal!

Extra toelichting
ik was op zoek naar een goed gasfornuis.. hier gevonden goedkoper als ergens anders zeker 100 euro minder geen bezorg kosten bij 24 uurs levering ook echt binnen die tijd bezorgd. snelle reactie's na bestelling binnen het uur de aflevertijd bekend en div optie's tot betaling van ideal tot contant en pin betaling aan huis! super service..en geen hele dag wachten op je produkt... een tijdvak van 3 uur dat je thuis moet zijn voor levering.. top!!

James11 26-01-2015

Extra toelichting
Goede service, flexibel en klantvriendelijk. Goede prijzen en brede keuze.

Gerard Nijhuis 26-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

Goede beantwoording van telefonische vragen

Sjors Delissen 26-01-2015 Via de website gekocht

Goed te vergelijken, duidelijk overzicht. Helder bestelmogelijkheid.

Keurig! Kleine vraag na bestellign werd zelfs 's-avonds nog beantwoord. Retourbedrag stond binnen 48 uur weer op mijn rekening. Zo hoort het, top!

Assortiment
Misschien niet volledig maar zeker volledig genoeg.

Aanbeveling
Dit is de 4e keer dat ik iets bestel en het gaat altijd perfect. Ik hoef geen andere winkel meer.

Bennie Wirix 26-01-2015 In de winkel gekocht
Roosendaal

Gebeld,bestelt en geleverd ontzettend makkellijk

binnen gebracht en omverpakking eraf gehaald

ontzettend grote keus

Aanbeveling
veel keus en goede service

alles in een pakket

ar79 26-01-2015

De site is compleet met informatie en een link naar het merk zelf. Informatie en specificaties kloppen. Site in algemeen helder en duidelijk

Direct contact bij vragen met een voldoende kennis over artikelen. Goede uitleg en tips

Aanbeveling
Ruim assortiment voor een hele goede prijs. Levering keurig verzorgd. Zeker aan te raden

Extra toelichting
Goede zaak zowel online als instore. Duidelijk advies in de winkel en personeel denkt met je mee. Ook telefonisch voldoende uitleg zonder de opdringende verkoper uit te hangen.

klaproos43 26-01-2015

Duidelijke website alles goed te vinden via zoek link op artikel of merknaam.

Goede service en direct informatie over levering. Meteen respons op aanvraag offerte

Assortiment
Breed assortiment we hebben alles wat we wilden ook kunnen vinden tegen zeer scherpe prijzen.

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen vanwege goede service duidelijke communicatie telefonisch goed te bereiken scherpe prijzen en groot assortiment.

Extra toelichting
Ik wilde deze beoordeling graag geven omdat ik hoop hiermee andere consumenten te helpen een goede keus te maken door bij de keukenloods te kopen.

WimK57 26-01-2015

Op advies van verkoper tijden bezoek in filiaal afzuigkap op 31 dec besteld ivm de zekere prijsverhoging in het nieuwe jaar.
In januari bleek het artikel echter €30,00 goedkoper geworden.
Na een mail hierover werd er gebeld met het verzoek het bankrekeningnummer door te geven.
Na enkele dagen het verschil terug ontvangen.

Extra toelichting
Scherpe prijzen , zie verder service

AIH 26-01-2015 Via de website gekocht

De site is duidelijk, goed geordend, dus je kunt snel en goed vinden wast je zoekt...

Informatie over bezorging is vlekkeloos. Informatie over het fornuis kregen we eenvoudig en snel aan de telefoon.

Assortiment
Ik heb bijna geen fornuizen elders gezien, die niet op deze site stonden en daarbij waren de prijzen altijd concurrerend!

Zie bovenstaand!

Extra toelichting
Zo moet een online winkel zijn!

Ingriid8-1-2014 26-01-2015

Volledig assortiment met concurrerende prijzen.
Duidelijk overzicht. Niet moeilijk om een keuze te maken.

Ik krijg ook na ontvangst van de keuken prima service. Al mijn vragen worden keurig beantwoord.

Ruime keuze

Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden over de geleverde keuken.

Prima winkel.

Erik van Houten 26-01-2015 Via de website gekocht

Kunnen kijken en kiezen op het moment wanneer je dat wilt

snelle en korte afhandeling

Extra toelichting
In ieder geval goed koper en snel bezorgd

Arnold78 26-01-2015

Site is zeer klantvriendelijk. Ook reactie op gestelde vragen worden snel beantwoordt.

Zeer klantvriendelijk. Je wordt te woordtarief gestaan via mail of telefoon. Helemaal top

Assortiment
Heb kunnen vinden wat ik zocht. Ook de aanbieding was zeer naar wens.

Extra toelichting
Ben zeer professioneel geholpen als klant. Dus complimenten.

Lourine 26-01-2015

Overzichtelijke website. Ook makkelijke zoeken als je vervanging van een oud apparaat nodig hebt.

Snelle nette levering. Vriendelijke chauffeur.

Assortiment
Ruim assortiment, scherp geprijsd.

Aanbeveling
Scoort goed op alle bovenstaande aspecten.

Extra toelichting
Redenen aanbevelen: zie bovenstaande scores en motivatie. De afzuigkap doet zijn werk uitstekend!

Blije afnemer 26-01-2015 Via de website gekocht

Mijn bedrijf is vlakbij de keukenloods.

Alles werk prima

Assortiment
Tot nu toe alles gevonden.

Ik geef geen 10

Eefpeef 26-01-2015

Website is wat onduidelijk en onoverzichtelijk voor een leek op gebied van keukenapparatuur, in de winkel zijn we uiteindelijk heel goed geholpen.

Alles is netjes optijd geleverd zoals het hoort.

Assortiment
Geen enorme keuze maar wel voldoende om iets te kunnen uitzoeken.

Prima winkel

ka60 26-01-2015

Extra toelichting
Ondanks ons lage budget toch een stijlvolle keuken als resultaat

Dekker50 26-01-2015

Rustig de juiste keuze kunnen maken en gelijkertijd kunnen vergelijken met andere aanbieders

En 10+ wil ik geven voor de goede service,het nakomen van de gemaakte afspraak, levering met een goede expediteur en de na service is ook goed.

Assortiment
voor wat ik zocht was er in het assortiment genoeg keuze.

Aanbeveling
Is al gebeurd, Service en nakomen van afspreken vind ik persoonlijk zeer waardevol en dat zal ik altijd door ventileren naar een ander

Extra toelichting
Ik heb hieraan meegedaan om te laten zien dat ik in de toekomst zeer zeker eerst bij de Keukenloods zal kijken.

D Groeneveld 26-01-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Zeer prettig contact gehad met verkoper en snelle levering en goed product

mmm61 26-01-2015

Extra toelichting
door webshop medewerker super geholpen, had vrij nwe koelkast 2jaar 3 mnd welke niet goed genoeg invroor en kokend heet werd. Bij betreffende fabrikant,vertegenwoordiger niet goed geholpen. Uw medewerker heeft heel duidelijk verteld wat ik moest ondernemen, hij had gelijk thermostaat stuk. Wilde zelf een liebherr in bouwkoelkast kopen i.v.m. maat.a 620,00E. Hij heeft mij duidelijk overtuigd dat ik beter een vrijstaande koelkast kon nemen,ondanks t feit dat hij direkt naast het aanrechtblad staat.en weing ruimte aan de andere zijde heeft. Nog nimmer zo goed en duidelijk te woord gestaan en met een zeer goed resultaat. Dank hiervoor. Ps, deze meneer wist ook nog dat hij mij 2x eerder had gesproken en wat er aan de hand was, wat wil je nog meer

diveroos 26-01-2015

makkelijk en snel via internet

keurig op tijd geleverd

Voldoende keus

Aanbeveling
Geen nadelen ervaren dus vandaar aanbeveling

van Wijk - van Tilborg 26-01-2015

Je zit ineens zonder en dan is het heerlijk om via internet een nieuwe kookplaat te bestellen.

Heel fijn dat hij snel geleverd werd, je zit toch zonder.

Assortiment
genoeg keuze in veel verschillende merken en prijzen

Extra toelichting
Wij zijn zeer tevreden over de inductie kookplaat. Fijn om via internet zo'n fijne zaak te treffen. Veel keuze in apparaten en in prijzen en heerlijk snel geleverd. Super !

Keukenboss 26-01-2015

zeer gemakkelijke en overzichtelijke site

prima levering, keurig op tijd

groot, uitgebreid assortiment

zeker aan te bevelen!

Sander Klijn 26-01-2015 Via de website gekocht

Snel besteld, snel geleverd

Aanbeveling
Alleen goede ervaringen tot nu toe

asmdw 26-01-2015

4,5

Snelle levering, overzichtelijke website

Artikel wat ik had besteld, was niet goed (eigen schuld, geen fout van keukenloods). Artikel kon volgens de FAQ gratis retour. Geen probleem dus. Gratis is bij keukenvloer excl. vervoer. Dit staat wel bij de algemene voorwaarden, maar dan moet je goed zoeken. Uiteindelijk is gratisdus bij keukenloods dus €35,- schandalige service dus. Zal dit aan niemand aanbevelen

Aanbeveling
Wederom hetzelfde. Gratis volgens de FAQ is €35,- in de werkelijkheid. Nooit iets kopen dus

Officiele reactie van Keukenloods 26-01-2015

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.

Het klopt dat wij 35,- euro rekenen indien de klant ervoor kiest dat wij een product bij de klant moeten ophalen. Bij een omruiling is dit uiteraard gratis.

Kunt u aangeven waar in de FAQ u heeft gelezen dat het ophalen van een product bij de klant gratis is?
Indien u gelijk heeft en het verkeerd in de FAQ staat storten wij de 35,- euro uiteraard gelijk retour.

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet