Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2670 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Erika Peters 19-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goede communicatie over bestelling en levering. Goed bereikbaar en vragen worden netjes beantwoord, onduidelijkheden uitgezocht. Wij zijn super tevreden!

Jos Verbruggen 19-08-2014

Website is gemakkelijk opgebouwd

Vaste contactpersonen; vind je zelden meer, maar zegt alles over klantvriendelijkheid.
Niets is zo erg om steeds opnieuw je verhaal te moeten doen voor nieuwe mensen die van niks weten

Belg 64 19-08-2014

6,3

duidelijk op de website en betalen aan de chauffeur met pin automaat.

Assortiment
berijkbaarheid is goed contact persoon ok. levering is een probleem geweest, transporteur viel niet mee te praten betreffende een datum te plannen.

Aanbeveling
heb meer producten via een web winkel gekocht en werden wel op een afgsproken datum geleverd.

Extra toelichting
binnen 24 uur leveren teld niet als je 12 km over de grens van Nederland woond, werd door een transporteur ( duch ned)gebeld en het lukte niet op korte termijn het product gelevert te krijgen, nadat ik melde dat ik dan de bestelling wel zou anuleren kon het ineens wel. toen werd er een zwaarbeschadigt apparaat geleverd waardoor we weer meer als een week op de nieuwe moesten wachten. advies Keukenloods neem een ander transporteur.

Officiele reactie van Keukenloods 20-08-2014

Vervelend om te horen dat niet alles naar wens is verlopen, onze excuses voor het ongemak. We zijn continue bezig onze diensten te verbeteren en willen daarom ook uw order nalopen, zou u ons hierbij willen helpen en contact met ons willen opnemen?

U kunt ons bereiken via:
Tel. 0226-355340
Mail. info@keukenloods.nl

Alvast bedankt!

Keukenloods.nl

peter z61 19-08-2014

Extra toelichting
ik heb al veel van jullie gekocht altijd zeer te vrede en snelle levering en redelijke prijs

Annemiek4567 19-08-2014

Extra toelichting
Gemakkelijk via internet je bestelling bekijken, vergelijken en bestellen. Eventueel met advies van de telefonische helpdesk! Top! Handig dat je even advies kan vragen als je het niet zeker weet. Eigenlijk staat alles op de site duidelijk omschreven, maar voor de zekerheid....;) Al eerder besteld en toen was het gewenste model niet meer aanwezig. Meteen een prima alternatief aangeboden! Het assortiment is groot, maar goed te vinden dankzij het menu. Zeker aan te bevelen! Ook de samenwerking met de installatieservice was prima! Snel, makkelijk en betrouwbaar! Alleen maar lof!

Marja 25 19-08-2014

Hesama 19-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Prima en snelle service, conform afspraak.

BC Brouwer 19-08-2014

Zaterdagavond besteld, 's-maandags geleverd!

Oude apparaat keurig afgevoerd. Nieuwe zelf probleemloos geïnstalleerd.

Assortiment
De door mij gezochte combi magnetron (geen draaiplateau) was tegen een uiterst scherpe prijs voorradig.

Aanbeveling
Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Herbert Seppenwoolde 19-08-2014 Via de website gekocht

makkelijk te bestellen

op mijn tijd geleverd

zeer goede ervaring prima

Liesje007 19-08-2014

Extra toelichting
Makkelijk te bestellen, enorm snelle levering en goed te monteren vaatwasser die er prima uit zag.

Kouwen1971 19-08-2014

Vandaag besteld, overmorgen in huis

Vandaag besteld, overmorgen in huis

Aanbeveling
Alles verliep goed, afzuigkap besteld, bij jullie als goedkoopste aanbieder, volgende dag werd ik al gebeld over de levering.

Extra toelichting
Van bestellen tot leveren, alles prima in orde!

ronkat 19-08-2014 Via de website gekocht

je hoeft de deur niet uit en alles spreekt voor zich

perfecte en duidelijke service

Aanbeveling
het is een goedkope zaak met veel assortiment en vriendelijke bediening als je belt

Extra toelichting
Als ik weer iets nodig heb dan zal ik zeker weer op de site kijken.

steentjes25 19-08-2014

Aanbeveling
Was eerste keer dat we zaken hebben gedaan. Zeer goed bevallen. Snelle afwikkeling

MartinM74 19-08-2014

Marieke Groener 19-08-2014

Simpel zoeken en bestellen

Prima, netjes afgeleverd

Ruime keus

Extra toelichting
Voor het eerst besteld bij Keukenloods, prima ervaring, alles verliep soepeltjes en vlot.

Jantine23 19-08-2014

De website was overzichtelijk en gemakkelijk vindbaar. Als tip zou ik voor het vergelijken op de site wel de informatie op gelijke hoogte zetten, dat was nog wel eens onduidelijk. Betaling bij de deur, ideaal. Gaat toch om grote bedragen en dan betaal je pas als het apparaat er is. Ik heb telefonisch bestelt en hoefde alleen de benodigde gegevens te geven voor het bezorgen. Voelde prettig. Het bestellen verliep daardoor soepeltjes. Het maken van een afspraak voor het afleveren, werd ik later voor gebeld. Dat kwam bij mij in eerste instantie vreemd over. Maar het verliep soepeltjes en ging heel goed. Ben er heel tevreden over.

Ik heb telefonisch bestelt en dat ging goed. De professionaliteit van de medewerker twijfelde ik eerst een beetje over omdat hij een beetje onzeker overkwam, maar hij had het helemaal correct. Keukenloods heeft volgens mij geen 24 uurservice. Dat is op zich wel jammer. Maar voor de prijs en het telefonisch gesprek hebben mij overgehaald om toch paar dagen te wachten en daar heb ik geen moment spijt van gehad. Het product paste niet door de gang, dus de persoon die hem kwam leveren liep met het product achterom. Ik had alles gedaan wat in de papieren stond voor het retouren van het oude apparaat en klaar gezet bij de voordeur. Helaas ben ik zelf vergeten het apparaat mee te geven doordat hij uiteindelijk achterom is binnen gekomen. Hij had erom kunnen vragen, maar ik denk dat hij het ook was vergeten door de verwarring. Ik weet zeker dat hij het oude apparaat had meegenomen als ik het nog een keer had gezegd. Op de vraag over extra kosten weet ik geen antwoord

Assortiment
Van het assortiment van de winkel heb ik alleen maar de productgroep gezien die ik nodig had. Het product wat ik nodig had hoort wel in de keuken dus ik vond het logisch dat Keukenloods.nl dit verkoopt.Van het product wat ik heb gekocht waren voldoende keuzes. Ik heb niet rondgekeken naar andere producten, die had ik niet nodig. De eventuele bijverkoop heb ik nog even bekeken, maar uiteindelijk niks mee gedaan. Het zit nog wel in mijn hoofd voor een ander moment. De prijs was zeer zeker concurrerend. Ik was heel blij met de deal die gesloten is. Het product is in verschillende prijs klassen te koop. Maar het product dat ik heb gekocht is nergens op internet voor deze prijs te koop. Ik ben echt zeer tevreden!

Aanbeveling
En dat heb ik ook al gedaan bij vrienden, familie en collega's! Via deze weg doe ik het nogmaals maar dan aan een grotere groep mensen. Ik ben zeer tevreden vandaar dat ik ook wel de tijd voor deze winkel wil nemen om dit in te vullen.

Extra toelichting
Ik ben heel blij met mijn aankoop en gebruik het bijna dagelijks. De manier waarop bij Keukenloods.nl is mij enorm goed bevallen en mocht ik nog wat nodig hebben dan zal ik zeker eerst bij Keukenloods.nl gaan kijken. Bedankt voor de service en de goede hulp!

FrankvdBorden 19-08-2014

Via internet het juiste product gezocht en toen telefonisch laten vastzetten. De volgende dag kon ik mijn oven ophalen. Erg makkelijk en goede prijs!

Vriendelijk personeel. Behulpzaam met helpen in de auto zetten

Assortiment
Voldoende voor mijn wensen.

Aanbeveling
Gezien de prijs en gemak van afhandelen wil ik keukenloods zeker aan vrienden aanbevelen.

M1963 19-08-2014

de site is overzichtelijk, en daarna naar zaandam gereden en prettig geholpen

prettig geholpen in de winkel in zaandam, en de machine is keurig ingebouwd. Erg tevreden !!

Assortiment
ruime keuze in wat we wilden hebben

Andy Mcdonald 19-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
S'middags besteld en de volgende dag op de genoemde tijdstip in huis. Top service

s van leeuwen 19-08-2014 Via de website gekocht

Qualiteit in producten met een goede prijs.

Direct contact na geplaatste bestelling. Ik was verbaasd dat het allemaal zo snel verliep. Stuur je een mail? Dan het je snel reactie.

Assortiment
Genoeg keuze in hetgene wat je zoekt.

Aanbeveling
snelle levering, goede service en scherpe prijzen.

Harry190814 19-08-2014

Mooie site waar je alles rustig kunt bekijken. De winkel zelf in Almere kon niet het hele programma tonen op het moment dat wij hier gingen kijken.

Direct antwoord als je de chat functie gebruikt. Helaas hadden we de verlichting in de oven stuk, deze werd binnen twee dagen kostenloos omgeruild.
Je wordt gedurende de bestelling via e-mail, telefoon en SMS op de hoogte gehouden van je bestelling.

Assortiment
Breed assortiment, voor elk wat wils. Zeer scherp geprijst tov de concurrentie.

Aanbeveling
Goede service en heldere communicatie.

Extra toelichting
De aankoop maar zeker ook de hele service was absoluut super.Nadat we gemeld hadden dat het lampje van de oven niet werkte werd er zonder enige discussie direct ingepland dat hij werd omgeruild voor een nieuwe.

Crkvenjas 19-08-2014 Via de website gekocht

Het wordt niet naar de keuken gebracht op de eerste verdieping maar tot de voordeur.

Maria19082014 19-08-2014

supersimpel zoeken en kiezen

Precies op tijd, alles compleet en de oude rommel meegenomen.

Aanbeveling
Gemak en goedkoop en prima service.

Extra toelichting
Bijgevoegde tekst mag duidelijk zijn.

Marsje40 19-08-2014

Uitzoeken en bestellen. Erg handig.

Gebeld nav levertijd. Ook op zondag wordt de telefoon opgenomen, perfect.

Assortiment
Wat we wilden kopen, hebben we gevonden en gekocht.

Aanbeveling
Goede service, ze hebben wat we wilden tegen zeer concurrerende prijs.

Extra toelichting
Het gemak waarmee je diverse produkten kunt vergelijken, de snelheid van levering en de eventuele bemodigde service, zijn perfect.

Ton Engelgeer 19-08-2014 Via de website gekocht

De site van keuken-loods is duidelijk, overzichtelijk en professioneel

Ik heb vooraf nog telefonisch overleg gehad waarbij men een goed en onafhankelijk advies gaf. Top

Assortiment
Voldoende assortiment waardoor je een goede keuze kunt maken. Prijzen zijn sterk concurrerend.

Aanbeveling
Ik zou hem aan iedereen adviseren.

Extra toelichting
Ik kan geen minpunten bedenken. Zelfs de levering was heel goed verzorgd.

Tempelaars 19-08-2014 In de winkel gekocht
Waddinxveen

7,3

Levering heeft langer geduurd dan verwacht

Assortiment
Voor het produkt was slechts een optie mogelijk

Aanbeveling
Begeleiding en ondersteuning waren goed en de bereidheid om iets uit te zoeken was zeker aanwezig

casper2014 19-08-2014

Goede site en handige winkel, werd snel geholpen.

Prima advies, en we kregen ook nog korting, dat was leuk!

Assortiment
Ik had niet het idee dat er een krap assortiment was.

Aanbeveling
Geen nadelen te bedenken, nu in 7 jaar tijd 2x iets gekocht, en 2x perfect in de roos.

Extra toelichting
Prima winkel, snelle service en goede prijzen!

Sonderlo 19-08-2014 In de winkel gekocht
Gaanderen

Extra toelichting
Prima winkel met scherpe prijzen

familie Berger 19-08-2014 Via de website gekocht

Aanbeveling
Prima service...niets mis mee..

Extra toelichting
Prima service niets mis mee.

Rob Haen 19-08-2014

Duidelijke uitleg. Geen onverwachte kosten.

Had zelfde apparaat ergens anders goedkoper gezien en kreeg verschil terug gestort

Assortiment
Veel keuze. Snelle zoekfunctie.

Zeer tevreden klant!

Goede service. Laagste prijs garantie. Snelle levering

Edward21 19-08-2014

eenvoudig door collectie navigeren, goed te vergelijken

Gekozen voor afleveren incl montage. Top verzorgd, keurig ingebouwd en oude afgevoerd

zeer uitgebreid, al 2 keer goed geslaagd

Extra toelichting
Al voor de tweede keer een vervangend product voor onze keuken aangeschafd via Keukenloods. Beide keren zonder problemen.

flip 2000 19-08-2014

Je kunt van alles krijgen,bij een leverancier

Wat wordt af gesproken komen ze ook na.

Ruim voldoende

Aanbeveling
Goede service correcte afspraken,en als er iets is wordt je geholpen.

J.J.W.M. van Wely 19-08-2014 In de winkel gekocht
Zwaag en de showroom daar in de buurt

Goedeen overzichtelijke wegsite, showroom niet al te ver weg.

Onverwacht prettige sfeer en goede bediening in de zaak. Ons werd een identiek of beter maar goedkoper alternatief geadviseerd.

Assortiment
Voor ons doel (inbouw oven) zeer ruim assortiment dat ook te zien was in de showroom

Zie het bovenstaande

We zijn zeer tevreden

Rachel Vermeer 19-08-2014 Via de website gekocht

Artikelen zijn makkelijk terug te vinden op de website

Telefonisch en via chat zijn er altijd medewerkers beschikbaar om vragen te beantwoorden.

Voldoende keuze

TevredenKlant22 19-08-2014

Extra toelichting
Uitstekende website en dito levering. Duidelijke communicatie, snelle levering (zondag besteld, maandag geleverd)

ahlam 19-08-2014 Via de website gekocht

bestellen kan zoals je zelf wilt! ik kon mijn bestelling al plaatsen en kiezen welke week ik de levering wens. en ook betalen aan de deur is prettige keuze bij de bestelling

vorige bestelling was een afzuigunit. deze was niet meer leverbaar als oplossing mocht ik een andere (duurdere) afzuigunit voor dezelfde prijs bestellen!

Assortiment
voor ieder wat wils alles is mogelijk.

Aanbeveling
uitermate tevrede kan niets anders zeggen

Anja78 19-08-2014

Extra toelichting
Op zondag besteld en de volgende dag in huis. Super toch !

MarvinL 19-08-2014

Extra toelichting
Snel, en goede respons op de chat!

Blije Jenny 18-08-2014

Makkelijk te bereiken en levering mogelijk wanneer het mij uitkwam

W_L 18-08-2014

Erg overzichtelijke website! Koelkast besteld en volgende dag al in huis. Voor de beste online prijs.

Telefonisch goed bereikbaar en hulp via de chat gehad. Binnen 24 uur geleverd. Bestelling is te volgen en op dag van levering krijg je een tijdvak van 2.00 uur. Erg fijn dat je niet de hele dag hoeft te wachten.

Assortiment
Voor mijn product. (inbouwkoelkast). Voldoende keuze van diverse merken en prijsklasse

Aanbeveling
Zou de site zeker aanbevelen, assortiment en service uitstekend.

Extra toelichting
Zie bovenstaande cijfers, erg goede ervaring. Als het gekochte product nu ook nog lang meegaat.....

Dirk Dijkman 18-08-2014 In de winkel gekocht
Hoorn

Extra toelichting
Prima service en afhandeling en levering! Prijzen zijn zeer concurrerend!

petrra 18-08-2014 In de winkel gekocht
alkmaar en zaandam

Zowel de internetsite als de medewerkers in de keukenloodsvestiging zijn goed in staat de klant van informatie en (prijs)vergelijkingen te voorzien.

Oven werd zelfs in mijn auto gezet ;echt top!

Assortiment
Alles wat we zochten en goede vergelijkingen

Aanbeveling
Vandaag nog het gemak van de site en de ervaringen met 2 keukenloods filialen met een collega gedeeld.

Extra toelichting
Wij zijn uitermate tevreden over onze ervaringen met de keukenloods.

mjbwill 18-08-2014 Via de website gekocht

Makkelijk kiezen via een overzichtelijke website

Snelle levering, binnen de afgesproken termijn.

Assortiment
Groot assortiment, ruime keuze.

Betrouwbare leverancier!

Extra toelichting
IK ben erg tevreden over de levering en service van de Keukenloods. Ze hebben een ruim assortiment tegen sterk concurrerende prijzen.

Samm22 18-08-2014

Duidelijke website met duidelijke bestelprocedure en betalingwijze.

Snelle levering en wat fijn is dat je kunt betalen bij aflevering

Extra toelichting
Snelle levering en goede service, Prijstechnisch gunstig.

Swan 18-08-2014 Via de website gekocht

Bestelt via internet,
Volgende dag in huis

Volgende dag in huis zonder bezorgkosten
en mobiel pinnnen

Alle soorten inductie-
platen

Het gemak van alles

Extra toelichting
Is voor iedereen aan te raden

de Ruiter 60 17-08-2014

je kan het gelijk meenemen of is snel binnen

krijg leenkoelkast paar dagen mee

voldoende keus

Aanbeveling
komen al kennissen van mij

compleet plaatje

WimpyS 17-08-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijk, duidelijk, makkelijk

Alles is prima geregeld

Assortiment
Volledig, in elk geval voor wat wij zochten

zie bovenstaande 3 antwoorden

Peter te Assen 17-08-2014 Via de website gekocht

Easy vanuit mijn luie stoel op wat toetsen tikken

Tot pal voor mijn voordeur op de 1e verdieping gebracht binnen 3 dagen

Ruime keus, scherp geprijsd

Handig

AuBoulot 17-08-2014 Via de website gekocht

7,3

Extra toelichting
Prima geregeld bij 1 bestelling, andere bestelling iets minder. hoorde ik niets van en heb ik een aantal keer moeten bellen maar uiteindelijk prima opgelost.

M. Evers 16-08-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site en goede info over de produkten. Makkelijk om verschillende info per produkt te vinden.

Op zondagavond besteld en vaatwasser maandag om 18.00 geleverd. Super snel dus!

Extra toelichting
Op zoek naar een nieuwe vaatwasser. Goede info op de site en Keukenloods is een van de goedkoopste. Altijd meegenomen, nietwaar. Zondagavond besteld en maandagmiddag laat in huis. Nette aflevering. Kortom supppeeerrrr en gelukkig..... zelf afwassen hoeft niet meer.