Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2267 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

B Zebuub 25-02-2014

overzichtelijke site, duidelijke prijzen, jammer dat het next-day bezorging apart afgevinkt moet worden

Matig aan de telefoon, uiteindelijk toch klantvriendelijk

Prijs/kwaliteit verhouding is prima

Extra toelichting
Correcte prijzen en degelijke afhandeling, papierwerk in orde en het gevoel met een volwassen bedrijf zaken te doen.

H v Lier 25-02-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Snelle levering door vriendelijke mensen

Devliet 25-02-2014

Frank Mensink 25-02-2014

Duidelijk gesorteerde winkel. met veel keuze.

Ruim voldoende medewerkers met goede kennis van zaken, die zeer behulpzaam zijn.

Assortiment
Van zeer betaalbaar tot zeer exclusief, alles is aanwezig en duidelijk uitgestald.

Aanbeveling
Absoluut een top zaak, als je het negens anders kunt vinden ga dan naar de keukenloods. Had je meteen moeten doen eigenlijk.

Extra toelichting
Ik ben naar de keukenloods geweest en ben daar buitengewoon goed geholpen. Heb alles gevonden dat ik nodig had en beter en goedkoper dan ik ergens anders heb gezien.

w.schel 25-02-2014 Via de website gekocht

Perry van Tiggelen 25-02-2014 Via de website gekocht

Harry020 25-02-2014

Snel en overzichtelijk

Eerst telefonisch contact, zeer vriendelijk en to the point, goed op de hoogte gehouden over levering via de mail

Assortiment
Was zeer gericht op zoek dus niet echt rondgekeken in assortiment, maar wel zeer overzichtelijk op de website.

Aanbeveling
Snel, service en alles volgens afspraak. Prijzen zeer concurrerend. Waar voor je geld.

Extra toelichting
Zeer goed eigenlijk, mijn eerste ervaring met Keukenloods maar niet de laatste. Ondanks dat ik een aantal weken moest wachten op de levering hetgeen niet aan Keukenloods lag maar aan fabrikant Bosch, werd ik uitstekend op de hoogte gehouden via de mail en uiteindelijk werd het product toch nog een week eerder geleverd. Klasse.

johnenmaja 25-02-2014 In de winkel gekocht
gaanderen

Nav. de webside zijn we naar de winkel gegaan; dat is niet zover bij ons vandaan en dan je persoonlijk contact.

Verkopers zeer vriendelijk; doen echt moeite voor je.
Op het moment dat wij er waren, waren ze aan het koken en kregen we een broodje met kaas. Als we nog even gewacht hadden, dan hadden we ook nog soep kunnen krijgen!!Zeer vriendelijk! Ik beveel deze winkel in Gaanderen bij iedereen aan.

Assortiment
Voldoende keus tegen gunstige prijzen.Ze kijken zelfs voor je op internet.

Aanbeveling
Zeer gunstige prijzen en een uitstekende behandeling in de winkel. Heb al tegen meerdere mensen verteld over deze winkel.

Extra toelichting
Zie bovenstaande; spreekt voor zich. We zijn erg tevreden.

Marga8888 25-02-2014

Lekker vanuit je luie stoel dingen regelen.

Snelle reaktie op een vraag via internet!! Daar houd ik van.
En een lagere prijs van een concurent werd gelijk overgenomen.

Assortiment
Eerlijk gezegd heb ik nog niet verder gekeken dan het product dat ik zocht. Maar ik zal vast nog eens terugkeren naar de website.

Aanbeveling
Zie mijn eerdere commentaren.

Extra toelichting
Contact was snel en goed; duidelijke informatie over de levering van het product; het product was netjes verpakt en goed aangekomen. Zeker een reden om nog een keer gebruik te maken van de diensten van de Keukenloods. Misschien ga ik nog eens fysiek kijken in de dichtstbijzijnde winkel.

RS7 25-02-2014

Aanbeveling
hebben inmiddels in de familie meerdere leden op de site en service gewezen

Extra toelichting
overzichtelijke site, telefonisch goed bereikbaar en kundige personen aan de lijn die advies op maat geven, gekozen oven niet gelijk leverbaar, per mail medegedeeld, telefonisch andere keuze gemaakt op advies medewerker, met hem prima kunnen onderhandelen en gelijk af kunnen handelen. Bevestiging zat gelijk in de mail, goede prijs/kwaliteit verhouding en voorraad met alternatieven binnen prijs ranche, hebben inmiddels in de familie meerdere leden op de site en service gewezen.

Mootje01 25-02-2014

Makkelijke en overzichtelijke website

Ik wilde het ophalen maar kon zomaar de volgende dag zijn....geen probleem, mijn bestelling werd voor mij appart gezet...super

Ruim assortiment

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden ,vriendelijk en klantgericht...top

Jansen61 25-02-2014

Veel merken bij elkaar

Assortiment
Alles ziet er netjes en goed arssotiement

Kundig en vriendelijk personeel

Extra toelichting
Wij hebben er al meer gekocht en gaan er bewust weer naar toe van wege het goede en vriendelijk advies

natasja346 25-02-2014 Via de website gekocht

Het gasfornuis bevalt helemaal naar onze zin.

Ik had het gasfornuis bestelt om 16.00 uur. De volgende dag om 8.30 stond de bezorger met ons gasfornuis voor de deur! Super!

Assortiment
Er is veel keuze. Al had ik dit gasfornuis al lang op het oog. Maar bijna nergens te vinden!

Aanbeveling
Zeker weten. Goede prijzen en een goede service.

Super!

Sibea 24-02-2014

makkelijk telefonisch bereikbaar, vlot geholpen.

Snel, accuraat, Keurig alle oude spullen meegenomen.

Alle mogelijkheden e merken

Zie hierboven

Zeer tevreden.

W.J Janssen 24-02-2014 Via de website gekocht

Heel eenvoudig om artikelen te bestellen.

De mogelijkheid om je artikelen in te laten bouwen ja echt super.

Assortiment
Voor elke prijs categorie een artikel

Aanbeveling
Goed bereikbaar voor vragen, denken mee tijdens het proces. Erg vriendelijk personeel.

GwendolineA 24-02-2014

Duidelijk website, je kunt snel zien of een product op voorraad is en wanneer het geleverd kan worden.

In ons geval stond een levertijd binnen 3-4 dagen. Dit werd echter niet gehaald. Pas na 5 dagen kregen we bericht dat we een afspraak konden maken voor de levering. Vervelend, want we hadden speciaal voor keukenloods gekozen omdat zij de enige op dat moment waren die een levering bood van zo'n korte tijd.

Aanbeveling
Product wordt keurig aan huis geleverd. Betaling bij de leveraar is ook makkelijk en pin is mogelijk dus je hoeft geen grote bedragen contant in huis te hebben.

Extra toelichting
Wat we wel vervelend vonden is dat we de oven voor een bepaalde prijs hadden aangeschaft, een paar dagen later was de rpijs ineens een stuk lager op de site. Toen we vroegen of we dan ook gebruik konden maken van deze aanbieding werd er doodleuk gevraagd op welke site we die lagere prijs hadden gezien. We kregen een beetje het idee dat we niet serieus werden genomen. Toen we wilden antwoorden op die mail, krgen we ineens de mail teruggestuurd dat er waarschijnlijk iets met spam was geconstateerd. We konden dus niet eens een reactie sturen. De volgende dag was de prijs ineens de originele prijs waarvoor wij de oven hebben gekocht. Al met al vonden we dit niet zo netjes afgehandeld.

Officiele reactie van Keukenloods 25-02-2014

Beste GwendonlineA,

Bedankt voor uw beoordeling.
Graag ontvang ik uw ordernummer via info@keukenloods.nl. Ik ga dan voor u de prijs terugzoeken die u heeft gezien en deze zo nodig aanpassen.

Mocht e-mailen niet lukken kunt u bellen met 0226-355340.

Wat betreft de spam, hiervoor kunt u het beste contact opnemen met uw provider. Het lijkt erop dat de mailserver die u gebruikt op de spam list staat. Onze firewall weigert e-mail afkomstig van mailservers op deze spam list.

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet
J. Langenberg
keukenloods.nl

Fred Geluk 24-02-2014

Vincent en Gerda Breed 24-02-2014 In de winkel gekocht
Opmeer

Kon het uit voorraad ophalen

Kreeg zonder te vragen nog wat korting en een fles wijn voor het ophalen

Assortiment
Zocht een inductie kookplaat. Er was ruim voldoende keus in diverse prijsklassen

Zie voorafgaande motivaties

B.W. Nieuwenhuis 24-02-2014 Via de website gekocht

goed te vinden

goed alternatief geboden, toen gevraagd artikel niet te leveren was.Ook de bezorging was prima.

Assortiment
Heel veel keus uit merkartikelen

Gewoon goed

Extra toelichting
We zijn erg te spreken over alles, de website-informatie- kwaliteit van het bestelde en de aflevering

Los71 24-02-2014

Goed vindbaar op internet, snel telefonisch contact.

Accuraat meedenken en handelen. Goede advisering.

Volop keuzemogelijkheden.

Aanbeveling
Ik zou een goede aanbeveling geven.

Romylo 24-02-2014

Makkelijker dan thuis bestellen kan niet!

Goed!

Assortiment
Ruime keuze, voor ons budget konden we toch kiezen wat we ook mooi vonden.

Aanbeveling
Voor ons een hele goede ervaring, dus zou het zeker bij anderen aanbevelen.

Extra toelichting
Geen klachten, zou zeker weer hier wat bestellen als we weer iets nodig hebben.

PietMonster 24-02-2014

gewoon via internet gelijk gevonden wat ik zocht

Vlot en accurate levering

ruim voldoende

zou zeker aan bevelen door service e4n kwaliteit

Extra toelichting
gewoon goed en nette levering

Adriana1234 24-02-2014

Cees Van Ancum 24-02-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijke website. Artikelen goed te vinden en gemakkelijk te bestellen. Afhandeling prima.

Service medewerker was niet op de hoogte van de afwijkende maat schroefdraad gasfornuis vs. gasslang.

Assortiment
Alles kunnen vinden wat ik nodig had.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Officiele reactie van Keukenloods 24-02-2014

Beste Cees,

Bedankt voor uw opmerking. We gaan gelijk bekijken of er meerdere fornuizen zijn die dit probleem hebben en geven dit door aan onze verkopers.

Met vriendelijke groet
J. Langenberg
Keukenloods.nl

Lianne Jansen 24-02-2014 Via de website gekocht

Met een paar muisklikken is alle benodigde informatie makkelijk te vinden

Ik bestelde een koelkast, welke dus niet leverbaar bleek binnen een paar dagen. Ik werd gebeld met het aanbod een andere koelkast te nemen (zelfde soort, ander merk) die eigenlijk iets duurder was, maar werd mij aangeboden voor dezelfde prijs.. Top service

Assortiment
Ruime keus en makkelijk te vergelijken

Aanbeveling
Van het bestellen tot de bezorging loopt alles vlekkeloos en met gemak ten betaalbare prijzen. Ideaal!

Marcel Trik 24-02-2014

Bestellen ging super. De korting verdween echter bij het afrekenen, waardoor ik nog moest bellen.

Super service aan de telefoon en alle afspraken werden nagekomen.

Assortiment
Het product dat we zochten was er, maar keukenloods.nl raadde een goedkoper alternatief aan met een betere beoordeling.

Zeker!

Extra toelichting
Prima eerste indruk. We komen zeker terug!

Mootje65 24-02-2014

Het apparaat wat wij graag wilden, was er niet meer. Ze hielpen zeer goed door te luisteren wat onze wensen waren.
En hebben ons een een alternatief geboden die een hogere prijs had, maar die wij voor dezelfde prijs mochten kopen als het apparaat die wij eerst graag wilden
👍

Zie bovenstaande reactie

Aanbeveling
Wij hebben het op onze Facebook gezet dat wij erg tevreden zijn, zodat onze vrienden het hebben kunnen lezen.
Ook mondeling geven wij het door.

Extra toelichting
Super tevreden Meedenken Telefonisch goed te woord gestaan Op alle vragen werd rustig en duidelijk antwoord gegeven Snelle service Goede koerier (behulpzaam en vriendelijk

Alida12 23-02-2014

Extra toelichting
makkelijke website, mijn product was niet leverbaar, maar dat werd meteen de zelfde dag gemeld en er werd mij een soortgelijk product voor de zelfde prijs aangeboden. levertijd zou 2 weken zijn, maar was er al na ruim een week.

Mayflower 1620 23-02-2014

gemakkelijke en overzichtelijke site

goede en correcte service

Assortiment
groot assortiment, keuzes te over

Aanbeveling
deze winkel zou ik zeer zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Een goede en correcte winkel, zoals je het ook verwacht

kriekske 23-02-2014 Via de website gekocht

Van achter de computer bekijk je het assortiment,specificaties en de reviews, en je maakt je bestelling en deze wordt netjes thuis afgeleverd.

Heb tweemaal contact over levering gehad, en ben elke
keer netjes te woord gestaan
en geholpen.

Assortiment
Ben zeer tevreden over de ruime.

Aanbeveling
Die zou ik aan iedereen willen aanbevelen, door het gemak, service, assortiment, en de concurrerende prijzen.

rick heil 23-02-2014 Via de website gekocht

Echt super.

Snel en op de afgesproken tijd.

Veel en overzichtelijk.

Gewoon de beste keus.

rvd73 22-02-2014

zoeken, bestellen en snel in huis

snelle reactie op bestelling, correct/vriendelijk telefoon gesprek en bezorging

Assortiment
ruime keuze naar wat we zochten

Carly_65 22-02-2014

nadat ik mijn vraag op de site had geplaatst werd ik binnen een uur terug gebeld.

Extra toelichting
ik kon zelf kiezen of ik het artikel op kwam halen of dat het bezorgt moest worden. ook waar en wanneer maakte keukenloods niets uit.

Tom-80 22-02-2014

Ik had het product netjes de volgende dag in huis zoals aangegeven was op de website.

Extra toelichting
Ik zocht een pan van specifieke kleur en afmeting en ben bij Keukenloods online goed geslaagd. Er was een grote keuze en door de uitgebreide specificaties had ik het gevoel net zo goed geïnformeerd te zijn als dat ik zou zijn geweest wanneer ik hetzelfde product in de winkel zou hebben gekocht.

Doorten67 22-02-2014

Duidelijk product zoeken, duidelijkheid over levering,betaling enz.

Levering was om 6:00 in ochtend, veel te vroeg. Maar nadat ik daar melding van gemaakt heb, kreeg ik vrij snel reactie terug! fijn, ik hoop dat er wat mee gedaan wordt!

wat we nodig hebben

Aanbeveling
Geen bijzonderheden te melden, loopt prima

fam sparreboom 21-02-2014 In de winkel gekocht
gaanderen

we hebben onze spullen bij de winkel besteld dit ging erg snel en zonder problemen

we konden het laten leveren
maar ook bij het hoofdmagazijn afhalen dit ging ook weer zonder problemen
we hebben gebelt en de zelfde dag konden we het al afhalen

de keuze is reuze

Aanbeveling
zeker de moeite waart de prijzen zijn erg gunstig

kareltje123454 21-02-2014

6,5

Voor informatie zijn wij in Gaanderen geweest maar zoals gebruikelijk daar zijn zij zeer klant onvriendelijk maar dat zijn wij inmiddels wel gewend daar jammer.

Aanbeveling
Zoals ik al vertelde id de winkel in Gaanderen niet klant vriendelijk , Het is ons al een keer eerder overkomen toe wij een combie oven gekocht hadden en wij niet de precieze werking er niet van wisten.
De winkel heeft ook geen uitstraling .

Extra toelichting
De webwinkel wel maar de winkel in Gaanderen raad ik iedereen af.

joep4 21-02-2014

helemaal prima!

Mar18 21-02-2014

Besteld en snel op te halen.
(omdat wij in de buurt wonen)

Ouder model besteld, voor dezelfde prijs het nieuwste model meegekregen.

Voor ons ruim voldoende.
Jammer dat in de winkel in Zaandam niet dezelfde artikelen op voorraad zijn.

Mafia 21-02-2014

Lekker dichtbij en wordt gebracht en aan de deur betalen. Top!!

Prima geholpen bij het maken van de keus voor een inbouw koelkast

Meerdere types mogelijk.

Absoluut aan te bevelen.

Extra toelichting
Kom hier zeker weer terug voor de apparaten voor mijn keuken.

esther vries 21-02-2014 Via de website gekocht

Aanbeveling
prima service, goed op de hoogte gehouden van levertijd etc..

jan nobbe 21-02-2014 Via de website gekocht

super eenvoudig om iets te bestellen

binnen twee dagen in huis

alle keus

Aanbeveling
bij al onze vrienden aanbevolen

geweldig

Anneke1121 21-02-2014

Via de mail een vraag gesteld over de mogelijkheden van een nieuwe vaatwasser. Binnen een paar uur een aanbod gekregen voor ons specifieke geval.

Vaatwasser besteld, een dag later kwam een lid van het verkoopteam langs om te kijken wat mogelijk was.
Problemen waarvoor zij niet verantwoordelijk waren zijn voor 120% opgelost. Alle lof

Assortiment
naar mijn idee is alles verkrijgbaar. Indien het niet aanwezig is kan het besteld worden.

Aanbeveling
Super winkel. Heb naast een vaatwasser ondertussen ook een side-by-side koelkast gekocht.
Ga zeker weer naar hen toe indien nodig.

Extra toelichting
een 10 met een griffel voor het team van de Keukenloods in Alkmaar.

mordo 21-02-2014

Bestellen via internet gaat natuurlijk heel gemakkelijk en wanneer het om zulke apparatuur gaat is dat niet anders. Veel handiger dan naar een winkel te gaan die meestal een beperkt assortiment hebben.

Snel en zeker

Assortiment
Alles wat je voor een keuken nodig hebt, hebben ze..en nog een beetje meer.

Aanbeveling
Heb het al meerdere malen gedaan vanwege goede ervaringen.

Extra toelichting
Prettige ervaring met Keukenloods en dat is niet de eerste keer :-)

prins12 21-02-2014

goed

tot nog toe goed?

goed

beter dan ik verwachte

Extra toelichting
sneller en beter dan ik op rekende

DNK2 21-02-2014

makkelijker kan het niet.

bedrijf is goed bereikbaar
oude spullen worden ook afgevoerd en de prijs is prima

top

Aanbeveling
betrouwbaar, snel en geen risico (betaling bij aflevering mogelijk)

Extra toelichting
Ik zou geen minpunt kunnen noemen

Hilgers Sd 21-02-2014

Zeer snel afgelevert.
s.avonds om kwart over 10 besteld. Volgende dag tussen de middag afgelevert.

Zetten het apperaat neer waar jij hem graag wil hebben. Dus niet bij de voordeur maar in de huiskamer of keuken.

Assortiment
Hebben wat ik nodig had.

Aanbeveling
Zeer goede afhandeling van mijn bestelling

Extra toelichting
Koelkast kapot kan op zo'n manier zeer snel en goedkoop je nieuwe koelkast in huis, hoef niet naar winkels geen vrachtkosten of een aanhanger huren.

Soso 21-02-2014 In de winkel gekocht
zaandam

fjch1330 20-02-2014 Via de website gekocht

Kon het lekker thuis uit zoeken , webside duidelijk.

Gebeld en gevraagd naar wat dingetjes, fijn en vriendelijk te woord gestaan.
Ook de bezorging was perfeckt

Assortiment
Was duidelijk op zoek naar iets, en een heel groot assortiment. te kust en te keur.

Aanbeveling
Zelf goede ervaring mee, en de prijs gunstig.

Extra toelichting
Heb zeer goede ervaring gehad per telefoon fijn geholpen. Ook de aflevering was dik in orde.

Jan van Alkmaar 20-02-2014 Via de website gekocht

De offerte, het bestellen en de aflevering verliepen naar wens. Geen poespas.

Kreeg snelle reacties op de gerichte vragen in mijn e-mails. Spullen werden binnen redelijke termijn gratis thuis afgeleverd.

Aanbeveling
Als je weet wat je wilt kun je hier snel tot zaken komen.