Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2459 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Van houtven 17-07-2014 Via de website gekocht

Goeie website, snelle levering, makkelijk te volgen

Snel en netjes

Aanbeveling
Prijs is heel behoorlijk!

Ad Rovers 00 17-07-2014

Goed klant gerichte service en advies

Bij een melding wordt er binnen een acceptabele periode tel gereageerd en op de juiste en correct wijze te wordt gestaan. En wat ook zeer belangrijk is geen discussie over de melding die wordt direct serieus genomen

Assortiment
voor iedereen wat wils passend binnen je budget

Aanbeveling
Prima zaak denk goed met de kant mee. En geeft direct een reële prijs. Niet zoals in de meeste keuken zake waar je vooraf weet het gevoel van flessen te hebben 50-60 % korting geven als je wat kunt praten en anders krijg je niet vindt ik niet netjes.

Extra toelichting
Prima bedrijf met gemotiveerde medewerkers, waar je onder het genot van een kopje koffie je keuken of apparatuur kunt uitzoeken.

johnvande weerd 17-07-2014

Extra toelichting
Zeer goed geholpen door medewerker van jullie. Was op zoek naar een vervanger voor de MCM 500IX. Deze is niet meer leverbaar omdat de leverancier niet meer bestaat. Samen met jullie gekeken wat een alternatief zou kunnen zijn omdat wij vast zaten aan een aantal inbouw maten. Conclusie de MCM 400 IX met een paar kleine aanpassingen hebben we nu weer een mooie keuken waar geen openstaand gat in zit. ECHT SUPER

gerjan1966 17-07-2014

prima site, waarop makkelijk te zoeken is op onderdelen.

kreeg gelijk de horen hoelang de levering ging duren, en is op dat moment ook aangeleverd

genoeg keuze

niks mis mee.

Els 666 17-07-2014

Extra toelichting
Alles is naar wens verlopen

J.j.a. Zijleman 17-07-2014 Via de website gekocht

Thuis uit zoeken bestellen geleverd

Genoeg

Aanbeveling
Dat ik geen klachten heb
En snel geleverd

Gerard Heijnen 17-07-2014

goed overzicht

Na een telefoontje bleek
het door ons gevraagde artikel niet de beste recensies te hebben en hebben we een nadere uitvoering gekozen, zeer tot tevredenheid

Assortiment
Voldoende variatie in prijs en kwaliteit

Aanbeveling
gewoon goed en volgens afspraak.

Extra toelichting
Produkt werd goed afgeleverd en is zeer makkelijk in de bediening. Oven is uitstekend, zoals geadviseerd door de service van keukenloods

Jana079 17-07-2014

Vriendelijk en rekening houden met tijden van de klant

Chris120151 17-07-2014

Zoals de gebruikelijke Nederlander ben je op zoek naar een nieuw apparaat d.m.v. Google. Bij het intoetsen van het artikel wordt je al snel doorverwezen naar Keukenloods en alle duidelijkheid qua prijs en specificaties worden je medegedeeld. Dan de service die meer dan optimaal is

Direct na het plaatsen van de order, de bevestiging. Toen bleek dat het artikel voorlopig niet leverbaar was en direct werd een duurder alternatief aangeboden tegen de zelfde prijs. Uniek en dit noem ik service

Assortiment
Van wassen, drogen, koelen en noem maar op echt super en dan duidelijk te vinden op de site

Aanbeveling
Juist door alle positieve ervaringen en na het bezorgen mocht ik mijn enthousiasme al meerder malen delen dus dat zal wel zo blijven

Extra toelichting
Resume: Een uitgebreide webshop, die de zaken op orde heeft, fantastische service als afspraken, leveringen en het retourneren van het oude apparaat. Echt super te noemen.

dog20 17-07-2014

Mevr.Staal-Blauw 17-07-2014 Via de website gekocht

Alles liep op rolletjes en de vragen werden correct en snel beantwoord.

Prima.

Uitstekend.

Extra toelichting
Alles verliep snel en goed. Het inbouwen is heel eenvoudig, dus makkelijk zelf te doen.

N.Rutten 17-07-2014 In de winkel gekocht
nederweert

Wij hebben de keuken in de winkel zelf uitgezocht, met alle toebehoren. Hierin perfect begeleid door de verkoper. Goede adviezen en aanraders. Prijs t.o.v product en service is prima.

Assortiment
Er is in de winkel voldoende keuze, binnen elke productsoort voldoende prijsverschillen zodat er voor elke klant iets tussen zit zodat je niet verder hoeft gaan te kijken.

Aanbeveling
Goede winkel, ruime keuze en vriendelijke en deskundige verkoper.

Extra toelichting
Goede winkel, ruime keuze in kleur, soort en prijs van elk productsoort. Deskundige verkoper (dhr. E. Konings heeft ons geholpen) Geen moeite om de keuken voor ons uit te tekenen en aan te geven welke opties mogelijk zijn en gelijk daarbij het product of voorbeeld aanwijzend in de winkel zelf, zodat wij ons een beeld kon vormen hoe het zou uitzien. Zeker een bezoek en aankoop waard.

Jessica L 17-07-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Snel, niet duur, makkelijk, goeie service: in een dag had ik een nieuwe koelvriescombinatie, afgeleverd in mijn keuken (2 trappen op)!

FK075 17-07-2014

Het is eenvoudig via het web je bestelling te plaatsen

De fabrikant (Quooker) had een verkeerde versie geleverd en op zondag kon ik zonder probleem de verkeerde onderdelen ruilen.

Assortiment
Breed assortiment van witgoed tot de kleinste accessoires

Aanbeveling
Ervaring is goed, dat is niet overal zo

Extra toelichting
Goede prijs, geen gezeur, deskundig personeel.

Waardhuizen 16-07-2014

Snel het juiste product vinden. Verificatie via de telefoon ging snel.

Na melding dat het product ergens anders goedkoper werd aangeboden, werd de prijs bijgesteld.
Toestel netjes geplaatst en oude toestel meegenomen.

Aanbeveling
Gezien hetgeen hierboven geschreven is.

Extra toelichting
Prettig en snel zaken doen met de keukenloods.

rjdc 16-07-2014

Extra toelichting
Wat een service! Super! S'avonds rond 20.00uur gebeld en besteld...volgende morgen om 11.00uur in huis. Geen extra bezorgkosten, netjes te woord gestaan aan de telefoon. Heb nu 2x iets aangeschaft bij keukenloods en mocht er in het vervolg weer iets aan vervanging toe zijn.......weet ik waar ik zijn moet.

J.A. Rekers 16-07-2014 In de winkel gekocht
Zaandam

Een groot assortiment waardoor de klant een betere keuze kunt maken
geen opdringerige verkopers maar adviseurs waardoor je de juiste keuze kunt maken.

Zeer behulpzaam bij het vervoer

Assortiment
Er zijn weinig detailhandelszaken met zo een geweldig assortiment

Aanbeveling
Ik weet dat ik mijn relaties en familie onbezorgd naar dit bedrijf kan sturen.

holbras 16-07-2014

Duidelijke website, goede productinfo, makkelijk vanuit "kieskeurig" te benaderen. Betaalgemak.

Prettige tel. infoverstrekking
Snelle levering

ruim voldoende keuze

Beoordeling spreekt voor zich

kroeschip 16-07-2014

via de website was het makkelijk een keuze te maken. de juiste informatie en snel contact met medewerker. zelfs 'savonds

doordat het apparaat (oven) in voorraad was had ik dit binnen 24 uur in huis. Wel zelf gehaald. maar met medewerking van medewerker was dit snel geregeld

Assortiment
ruim assortiment. door goede technische informatie over het product, kon ik makkelijk beslissen welk produkt voor ons geschikt was

Aanbeveling
duidelijke website. geen geteut met allerlei linkjes naar andere sites.

Extra toelichting
goede en snelle service. prima prijs t.o.v. van concurrent aanbieders.

Sathies 16-07-2014 Via de website gekocht

Was niet zo blij met de levertijd. Op de website werd aangegeven dat 1 of 2 dagen mits voorradig bij leverancier. Maar ineens bleek dat de verwachte levertijd week 28 zou zijn, dus een hele verrassing. Plus moest ik tot twee keer bellen voor een orderbevestiging.

Officiele reactie van Keukenloods 17-07-2014

Beste Sathies,

Bedankt voor uw beoordeling.

Helaas kan ik geen order onder de naam Sathies in ons systeem vinden.

Kunt u uw gegevens sturen naar info@keukenloods.nl, dan kan ik voor u bekijken waarom u langer heeft moeten wachten als aangegeven.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
J. Langenberg
Keukenloods.nl

TCMjr 16-07-2014

Vanuit je luie stoel op je gemak alles bekijlen, kom je er niet uit? Word je netjes geholpen aan de telefoon.

Dit had een absolute 10 kunnen zijn...Een knul aan de telefoon was kort en bijna bot te noemen. Had misschien zijn dag niet...maar het eerste telefonisch contact was duidelijk en gezellig! Deze knul verdiend een betere collega! Geleverd volgens afspraak en op tijd. (Via sms)

Assortiment
Ruime keus!! Kijkt u zelf maar....

Aanbeveling
Zeer scherp geprijsd! Wel veel oudere modellen, maar dat was voor ons meer dan okay!

Extra toelichting
Beoordelingen zijn nodig, houd de webmensen-met-winkel scherp En is voor andere wellicht het laatste duwtje om wel of niet tot de koop over te gaan.

team2014 16-07-2014

Van huis uit bestellen

Snelle levering

Ruime keuze

Het gemak en service

Extra toelichting
Prettige ervaring met deze aankoop

Gijs-88 16-07-2014

duidelijke side en overzichtelijk.

in tweewoorden zeer goed.

Assortiment
ruimvoldoende met duidelijke omschrijving erbij.

Aanbeveling
voor het gemak en snelle levering

Extra toelichting
het is een manier van deze tijd om online te kopen maar Keukenloods maakt het wel erg leuk,handig en op een prettige manier mogelijk met handige vergelijkingen.

Naber2 16-07-2014

Heel veel keuze maar toch makkelijk te zoeken door veel eigenschappen aan te kunnen klikken. En als het dan nog niet lukt dan een prima telefonische bereikbaarheid

Prima aangeven van moment en heel coulant wanneer er niet geïnstalleerd kan worden.

zeer zeer uitgebreid

Aanbeveling
Je kunt bij Keukenloods altijd slagen.

G van der Graaf 16-07-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Oven die we oorspronkelijk hadden besteld bleek niet in voorraad. Daar kwamen we na 2 keer bellen achter. Uiteindelijk mochten we een ander model uitzoeken welke wel binnen een paar dagen geleverd kon worden. Deze was wel duurder, maar werd ons aangeboden met een aardige korting. Dus het is naar tevredenheid opgelost!

Anita en Gijs 16-07-2014

Op de site stond het product als voorradig. In de bevestigingsmail stond de levering twee weken later gepland.
Na contact met de klantenservice is het product uiteindelijk na 6 werkdagen geleverd.
Klantenservice reageerde snel en prettig, dus vandaar dat we uiteindelijk de bestelling door hebben laten gaan.
Ik vind het alleen wel onduidelijk als het product voorradig is, dat het toch langer moet duren. Dit zou op voorhand al vermeld moeten worden. Eerdere producten waren binnen twee dagen geleverd.

Aanbeveling
Ik vind de site overzichtelijk. Betrouwbare partij. Drie producten besteld en alledrie zonder schade of problemen geleverd. Transporteurs trouwens ook allemaal erg vriendelijk en behulpzaam.

J. Teunizen 16-07-2014 In de winkel gekocht
Amsterdam Z/O

Via de website krijg je een duidelijk beeld van de prijs/kwaliteit van apparatuur die in de winkel kunnen worden aangekocht.

Vriendelijke medewerker in Amsterdam Z/O. Daarnaast ook behulpzaam in het zoeken naar alternatieven.

Assortiment
Breed assortiment en ook van verschillende kwaliteiten. Koelkasten van 50cm breed, maar wel hoog (> 180cm) zijn toch wel moeilijk te vinden.. :)

Aanbeveling
Zeker. Altijd beter dan de bekende keukenaanbieders.

pedeka 16-07-2014

Goed bereikbaar, voldoende parkeermogelijkheid. Ruim opzet pand.

Fijn rustig op je gemak rondkijken, zonder opdringerige verkoper. Voldoende tijd voor een praktisch gesprek. Verkoper legt de spullen ook nog in de auto.

Assortiment
Voor een leek ruim voldoende keus

Aanbeveling
prettig en rustig winkelen en ruimte genoeg om de verkoper te bevragen.

Extra toelichting
Geen spijt van onze aankoop. Leuke bijkomstigheid: We kwamen, zonder dat wij erom vroegen, in aanmerking voor de showroomkorting. Dit werd door de verkoper aangegeven. Leuk!!

G. Heinsbroek 16-07-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site met alle relevante u informatie.

Duidelijke kloppende communicatie.

Veel keus!

Zie boven.

reburger 16-07-2014

Gemakkelijk te bestellen, inbouwmaten / uitsparingen zijn duidelijk aangegeven.

Snelle levering, 's avonds besteld, volgende dag geleverd. Op de bezorgdag zelf werd ook een tijdvak aangegeven.

Assortiment
Ruim voldoende keus, maar niet alle modellen ( kookplaat in ons geval) die we op andere sites zagen waren op voorraad. Maar meer dan voldoende keuze.

Aanbeveling
Alles is goed gegaan bij onze bestelling.

Extra toelichting
Alles is goed verlopen, de bestelling en bezorging. We hebben een mooie inductieplaat gekocht. Enige minpunt is dat er een actie loopt bij Bosch voor een gratis pannenset, daar staat niets over vermeld op de site, en is ook niets over verteld. Ik kwam er zelf achter toen ik de plaat wou registreren i.v.m. de garantie. Ik zie het meer als meevaller: we krijgen nu ook nog een mooie pannenset gratis van Bosch.

Mattijs123 16-07-2014 Via de website gekocht

3,8

Duidelijke site, alleen leveringsinformatie klopt niet.

Bestelde een koelkast van 200 die volgens info op de site na 3 dagen zou worden geleverd. Dat was voor min een acceptabele wachttijd. Na 8 dagen wordt de bestelling eenzijdig vanuit keukenloods geannuleerd en, in strijd met hun eigen algemene voorwaarden, bieden ze geen passend alternatief, maar verwijzen naar een koelkast van 386 euro die ik ook zou kunnen bestellen.

Assortiment
OK, maar onduidelijk of producten dus echt leverbaar zijn.

Aanbeveling
Kijk uit! Je wacht mogelijk voor niks op een niet leverbare prudct. Keukenloods doet vervolgens geen enkele moeite om klant tegemoet te komen

Officiele reactie van Keukenloods 16-07-2014

Beste Mattijs,

Bedankt voor uw beoordeling en ik snap dat u teleurgesteld bent.

Wij vinden het ook zeer vervelend en hebben de desbetreffende koeler gelijk van onze site verwijderd.

Om nu te roepen dat we u helemaal niet tegemoet wilde komen vind ik wel jammer. We hebben u op het aangeboden model een extra korting van 148 euro gegeven.

Ik begrijp dat er toch nog een groot verschil is tussen de koeler die u besteld heeft en de koeler die wij u aanbieden.

Met welk voorstel zou u akkoord gaan?

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet
J. Langenberg
Keukenloods.nl

noorb 16-07-2014 In de winkel gekocht
Zaandam

Makkelijk om een afspraak te maken en tekening te laten maken

Heel fijn hoe je kon communiceren over leverdata en extra bestellingen. Altijd snel antwoord

Grote keuze aan apparatuur

Aanbeveling
sterker nog heb ik al gedaan

Positief over alles

erikp44 16-07-2014

bestelling via webside was makkelijk en duidelijk.
Assortiment is goed weergegeven

bestelde artikel werd kerig conform afspraak afgeleverd en in de keuken geplaats. Oude koelkast is meegenomen.

Assortiment
Ruime keuze in assortiment tegen scherpe prijzen.

Aanbeveling
Alleen maar positieve ervaring.

Extra toelichting
We waren opzoek naar een specifieke koelkast. Deze had Keukenloods in assortiment terwijl vele concurrenten dit niet hadden en ook nog tegen scherpe prijs. Bestellen via website eenvoudig en aflevering conform afspraak. Goede service dat oude koelkast retour kon. Kortom prima service.

boterham 16-07-2014

Prettige telefonische ondersteuning en vriendelijke bezorgservice

rijke keuze

blonk waddinxveen 16-07-2014

Wel even vragen om geholpen te worden maar daarna prima geholpen

Helpen met inladen zelfs

Assortiment
Ruime keus en amder evt. Nog via de website

Goede prijs kwaliteits verhouding

Extra toelichting
Prima geholpen kom zeker terug

vandenBroek1964 16-07-2014

Goede behandeling in de winkel, werd tijd voor genomen voor de klant en goede voorlichting

Assortiment
alles kunnen vinden,wel via internet in de winkel.
Prijs zeer scherp, hebben we via internet gecontroleerd.Voor 1 onderdeel kwamen we op internet een goedkopere prijs tegen, deze is door de keukenloods meteen voor ons aangepast.
Super

Aanbeveling
vriendelijke behandeling/scherp geprijsd/juiste en stipte aflevering.

Extra toelichting
zeer tevereden, voor herhaling vatbaar

Schefman 16-07-2014 Via de website gekocht

Zeer goed geholpen bij de keuze van de vaatwasser

Klaas de Winter 16-07-2014

duidelijke uitleg

alles correct

ruim voldoende

Aanbeveling
correct en alles volgens de afspraak

Wij zijn tevreden

Johanna van der Sluis 16-07-2014 Via de website gekocht

Goede informatie

Ook de bezorging was perfect! Vriendelijke hulpvaardige chauffeur.

Meer dan genoeg keuze.

Aanbeveling
Zeer tevreden over onze nieuwe vaatwasser.

Extra toelichting
Alles prima in orde bevonden, dus dik tevreden!

JanKorving 15-07-2014 Via de website gekocht

Snel besteld en snel in huis!

Door keurige chauffeur afgeleverd en prima personeel tijdens de bestelling

Assortiment
Mijn artikel was op voorraad tegen een aantrekkelijke prijs

Aanbeveling
Goede service breed assortiment aantrekkelijke prijzen

Extra toelichting
Ben tevreden over de levering en de service, zondag besteld en de volgende dag in huis

meesemma 15-07-2014

Het viel mij tegen dat ik 35 euro moest betalen voor de retourzending toen de nieuwe bestelling werd geleverd.Verder niets dan lof.

Extra toelichting
Op de kritische noot na toch een tevreden klant.

theo greuter 15-07-2014 In de winkel gekocht
hoorn

we bestelde wat we nodig hadden en we werden gebeld
dat het er was

we werden prima geholpen en erg vriendelijk

lekker veel keus

Aanbeveling
mooi over zicht van alles en klant vriendelijk

het is een aanrader

Fredericus1234 15-07-2014

Simpel online bestellen

Bezorger niet al te klantgericht

Prima keuzemogelijkheid

Diana2706 15-07-2014

Extra toelichting
Snelle levering, vooraf goed geïnformeerd over verwachte levertijd. Eén dag van tevoren tijdvak voor levering en dat klopt altijd! Ideaal vinden wij dat bij de chauffeur betaald kan worden. Vooruir betalen kan, maar moet niet. En niet te vergeten, de laagste prijs. Wij raden Keukenloods aan bij familie en vrienden!

michaelSA 15-07-2014

snel geregeld in de winkel

de volgende dag reeds gebracht

Xalien 15-07-2014

Site overzichtelijk en gemakkelijk te vergelijken.

Koelkast laten inbouwen. Super tevreden over de monteur en het eindresultaat.

Extra toelichting
Overzichtelijke site. Snelle service. Vragen die je hebt worden snel beantwoord. Snelle montage door vakbekwame monteur. Tevreden met het eindresultaat.

G. de Wit 15-07-2014 Via de website gekocht

Precies volgens afspraak gehandeld en in de keuken afgeleverd.

Goed, zelf geplaatst

Volop keuze

Voor 100 %

B.Koelstra 15-07-2014 In de winkel gekocht
Zaandam

Prettige ontvangst waarbij men alle tijd voor je heeft.

Verkoper van alle mogelijkheden op de hoogte. Smeert je absoluut niets aan. Kijkt naar wat bij past en wat binnen je budget valt.

Assortiment
Nog nooit zo'n grote hoeveelheid keukens en produkten gezien die alle uitstekend uitgestald staan.

Aanbeveling
Inmiddels al aan vele vrienden de Keukenloods aanbevolen.

Extra toelichting
Totaal geen agressieve benadering, die veel andere keukenverkopers wel hanteren. Bekwaam en behulpzaam personeel. Prettige prijzen. De klant beslist.Soepel met latere veranderingen en levertijden.

jan 110 15-07-2014 Via de website gekocht

makkelijke site

goed bereikbaar

uitgebreid assortiment

Aanbeveling
betalen aan chauffeur en nette bezorging volgens afspraak

Anna84 15-07-2014

Duidelijke website

Bellen terug als ze dat beloven, komen afspraken netjes na

Ruime keuze

Extra toelichting
Fijne winkel houdt zich aan de afspraken