Kees Smit Tuinmeubelen - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kees Smit Tuinmeubelen.

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Robbert 10-02-2019

Meubelen voor elke portemonnee, vriendelijk geholpen bij aanschaf en levering volgens afspraak. Nog veel positiever werd ons oordeel toen met oud en nieuw mijn zoon een sterretje tussen de planken van de polywood tafel liet vallen. Voordat we deze er tussen vanuit kregen was de schade al gedaan. Smelt en brandschade aan 2 planken. Nadat we belden om 2 nieuwe planken te bestellen werden deze ons kostenloos toegestuurd. Dat is pas service!

J. ter Horst 25-05-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Super service

Geweldige service. Na telefonisch overleg over een mankement ,werd de omruiling direct al
In gang gezet .2 dagen later zijn de stoelen omgeruild.

Nico meijwaard 04-06-2017 In de winkel gekocht
Amersfoort

Niet nakomen afspraken waarmee geadverteerd wordt

Dinsdag stoelen en parasol gekocht,die vrijdag geleverd zou worden. Zou een bevestigingsmail krijgen en daarna zou de vervoerder ons verder op de hoogte houden.
Donderdag aan het eind van de dag een mail van de vervoerder, dat ze een order hebben gekregen, maar geen mail op welk moment op vrijdag de spullen geleverd zouden worden. Vrijdagochtend met vervoerder gebeld: spullen hadden ze nog niet binnen. Daarna met Kees Smit gebeld om de order te cancellen. Men was het eens met ons en boden excuses aan. Alles kwam door de enorme drukte in de winkel.
Een kwartier later werden we teruggebeld: ze gingen proberen de spullen zelf naar ons te vervoeren en zouden ons op de hoogte houden. Zou dan aan het begin van de middag geleverd worden.
Tot op heden, ruim 30 uur later, geen spullen gezien en ook geen telefoontje.