Karwei - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Karwei.

Karwei stelt zich voor

De decoratieve bouwmarkt voor de moderne doe-het-zelver

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marco 31-08-2019

Bij de bestelling van een raamhor ontbraken er helaas onderdelen. Heb deze naar de winkel teruggebracht waarbij we zonder vragen ons geld terug kregen. Helaas ook zonder excuus of wat dan ook. Slechte klantvriendelijkheid en ik zal hier ook niet snel nog eens iets kopen. Dat iets incompleet is kan natuurlijk gebeuren maar de manier waarop het wordt afgehandeld is ronduit onbehoorlijk!

Gerie Wolkenfelt 27-07-2017 In de winkel gekocht
Karwei Arnhem

Goede klantvriendelijkheid

Ben een vaste klant en kan er voor veel materialen terecht. De klantvriendelijkheid is zeer goed te noemen en geen gezeur als iets retour of defect is. Kan zo vervangen worden.
Als iets niet aanwezig is wordt het besteld en je krijgt keurig telefonisch bericht wanneer het binnen is.

Rob 21-06-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam spaklerweg

Niks mis mee

Heb geen bestelling via de website gedaan maar ben een paar keer in de winkel geweest, personeel is kundig, behulpzaam en vriendelijk. Niks mis mee dus.