Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 754 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Gerard 15-04-2020

Zeer goede kwaliteit beeld, het zwart met de levendigste kleuren. Geluid dik voldoende.
Goed geholpen door de klantenservice.
Prima bezorging.

Nico 13-04-2020

Ik kwam hier voor mijn eerste spiegelrefex camera. Ik werd zeer goed en vakkundig geholpen.
Had een mooie complete aanbieding gezien voor een mooie prijs. Nu enige tijd in bezit van de camera en ben zeer tevreden

Ron 13-04-2020

Prima en duidelijke, uitgebreide site. Vind hier altijd de informatie die ik zoek.
Ook de levering ging prima. Vrijdag jl. besteld en zaterdag rond het middaguur bezorgd. Goed via de mail op de hoogte gehouden van het aankomsttijdstip. Degelijk verpakt.
Zal ook de volgende objectieven en overige accessoires hier bestellen.

Sandra 13-04-2020

Je kunt nog zoveel product reviews en testen op het internet lezen waardoor je wel wat wijzer wordt maar het allerbeste is met een wensen lijstje naar kamera-express te gaan en een goed gesprek te hebben met de verkoper waardoor je tot een keuze komt,
Uitstekend geholpen.

Elise 12-04-2020

Erg goede begeleiding bij het uitzoeken van een nieuwe lens voor mijn camera. Ze denken goed mee en geven goed advies. De prijzen zijn marktconform, en ik kreeg gratis waardebonnen twv €50 mee.

Bertie Weegerink 12-04-2020

Professionele, vriendelijke hulp, goede inruilprijs. Heb bij een vorige aankoop een garantiegeval gehad waarbij alles naar tevredenheid is afgehandeld.

PM 12-04-2020

Makkelijk doorzoekbare site, en prima prijzen voor heel veel artikelen en soms gunstige combideals voor aardig wat producten. En nog steeds snelle levering in deze tijd.
Alleen vreemd dat je een review moet schrijven om de actie garantie van 2 tot 5 jaar te verlengen. Maar natuurlijk kleine moeite om dat te doen voor 3 jaar extra garantie op je camera e.d.
Maar gewoon lekker onbezorgd winkelen hier.

Stan 11-04-2020

Vandaag in de vestiging Amsterdam XL geweest was op zoek naar een cameratas.
Groot assortiment dus was wel moeilijk kiezen, maar weer uitstekend geholpen door de verkoopmedewerker met een goed advies.
Keuze gemaakt voor een tas van caselogic ruime tas voor mijn Canon 90D, daarnaast voldoende ruimte voor lenzen en andere accessoires.
Daarnaast nog advies gehad betreft een Canon objectief en deze ook aangekocht.
M.a.w. weer uitstekend geholpen door Kamera express.

Peter 11-04-2020

Ik had een camera gereserveerd per telefoon, de canon 90D, en opgehaald in de winkel van Kamera-express in Breda
Klantenservice ; aardige en behulpzame medewerker. Kreeg goed antwoord op mijn vragen.
Goed geholpen, niet lang hoeven wachten.

Jan Peters 11-04-2020

Deze week bij Kamera Express Eindhoven geweest. Afgezien van het feit dat ze een prima winkel hebben met alle merken ben ik prima geholpen en geadviseerd. Ze zijn ook nog eens de goedkoopste. Ik hen een Sony A7 IV gekocht met een Sony 100-400 mm lens

Ben 11-04-2020

Service is top en simpel
Contact via de mail betalen en op tijd bezorgen
Mooie tv en nog 5 jaar garantie ook 👍🏻

Egbert 10-04-2020

Goede service en de verkoper weet waar die over praat. We hebben camera gekocht en hebben goede uitleg gekregen zodat we hem meteen konden gebruiken. De verkoper heeft hem gebruiksklaar ingesteld.

J.W. 10-04-2020

Ik heb het artikel in de winkel gekocht. Het bleek niet handzaam in de praktijk. Ondanks dat je juridisch geen recht hebt op teruggave bij aankoop in de winkel, nam Kamera Express het artikel toch terug. Een paar dagen later stond het aankoopbedrag op mijn rekening. Dat vind ik echt keurig!
Kamera Express 11-04-2020

Beste J.W., bij Kamera Express gelden in de winkel de zelfde retourvoorwaarden als online. Je hebt dus altijd 14 dagen om te kijken of een product bevalt. De voorwaarden vind je hier:

Bart 10-04-2020

Ik was vertrokken met het idee om een spiegelreflexcamera aan te kopen. Hiervoor ben ik naar het filiaal in Turnhout gereden. Daar werd mij aangeraden om als leek eventueel de aankoop van een bridgecamera te overwegen.
Na een deskundig advies heb ik dan besloten om de Panasonic Limux FZ2000 aan te kopen. Het toestel ligt geweldig in de hand en heeft heel veel mogelijkheden. Een aanrader!
Met dank aan het advies van de verkoper.

Joop 10-04-2020

's-Hertogenbosch. Vriendelijke en deskundige hulp. Duidelijk en goed advies. Goed product voldoet 100% aan de verwachting.

Maurice 09-04-2020

Vandaag 3x contact gehad over een bestelling die toch niet voorradig bleek (hun fout), hoewel online anders aangaf.
Alternatief was 4 euro maar dat moest bijbetaald worden, hoezo ..... Toch maar mee ingestemd, zouden binnen 5 minuten betaal verzoek mailen. Nu 3 uur later nog niks ontvangen .....
Morgen maar weer bellen voor de vierde keer, maar nu om geld terug te laten boeken.
Wat een slechte service voor zo’n grote winkel met diverse filialen, niet verwacht.
Oh ja, Nu is artikel is gewoon weer online te bestellen en op voorraad ????
Kamera Express 10-04-2020

Beste Maurice, het artikel dat u bestelde wordt vandaag bij u bezorgd. De bezorger van PostNL is onderweg.

Gert 09-04-2020

3 weken geleden een TV besteld, en deze zou de volgende dag reeds geleverd worden... Nog steeds niets gezien... en geen duidelijk antwoord gekregen na herhaaldelijk schrijven...
Kamera Express 10-04-2020

Beste Gert, alle begrip voor je frustratie. Zoals je weet zijn wij druk bezig om een antwoord te krijgen van PostNL over de status van je bestelling, die wij op de dag van uw bestelling aan PostNL hebben overgedragen. Wij hebben een antwoord van hen nodig om je verder te kunnen helpen. Daar doen wij onze uiterste best voor.

Reuser 09-04-2020

Snelle, vriendelijke en klantgerichte service in de winkel in Maastricht. Ruim assortiment, overzichtelijk en attractictie ingericht. Aanrader.

Ron M 09-04-2020

Had vlak voor de Corona perikelen de net uitgekomen Venus Laowa 65 mm macro lens for Sony e-mount besteld via de website want hij was op voorraad zo vertelde mij de site. Ik kreeg daarna bijna gelijk een bericht dat deze niet meer in voorraad was, vanwege de toestand in China en Corona. Na een begripvolle, maar wel teleurgestelde reactie via mail van mijn kant hierover bleek er toch nog ergens eentje te liggen en kreeg ik 'm de volgende dag keurig netjes thuis gestuurd, met nette excuses.
Ik heb nu wat in mijn achtertuin te doen deze tijd met deze mooie lens!

Barnevelder 08-04-2020

Mijn vriend heeft voorheen een TV gekocht bij Kamera/Express en was heel tevreden met hun service. Ze zijn inderdaad snel met verzending en vriendelijk.

Carolien 06-04-2020

Duidelijke site, goede vergelijkingsmogelijkheden, veel keus. Zeer snelle levering.

Fokko 06-04-2020

De afwikkeling en de bezorging waren goed. Al met al ben ik zeer tevreden over Kamers Express. Ze doen wat ze beloven.

De heer Van der Hoek 06-04-2020

Kamera Express Rotterdam is een no0nonsense winkel en dat beviel mij erg goed, kortom heldere uitleg en vakkundige toelichting en bovenal de laagste prijsgarantie. Ik beveel deze winkel zeker aan bij de aanschaf van een televisie.

A.M. de Grand 05-04-2020

Top tv en ondanks de corona perikelen supersnelle levering. 's avonds besteld en de volgende dag al geleverd. Heel erg tevreden.

Joost 05-04-2020

prima geholpen bij de keuze van een nieuwe tv. telefonisch advies ingewonnen, vervolgens online besteld. tijdstip bezorging werd netjes in overleg ingepland.