Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 809 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Ans 17-04-2020

Corona: buiten al opgevangen en in de wachtrij; duidelijk uiteen gezet hoe er te werk gegaan wordt. Daarna toegelaten en doorverwezen naar een medewerker. uiteen gezet wat ik wilde. Een aantal vragen over en weer, maar met erg goede adviezen. We gingen met betere apparatuur voor bijna dezelfde prijs de deur uit. Hetgeen ik wilde, zaten duidelijke nadelen aan, en dus overgestapt daar ter plaatse naar andere items. Ben klaar voor de toekomst!

Kai 17-04-2020

Paar maanden geleden een grote LG Oled tv gekocht. Beste prijs, ze brachten de tv netjes met een karretje naar de auto, zou er zo weer kopen!

Hennie 16-04-2020

Zeer goede service.
Mijn nieuwe drone had problemen. Ben terug gegaan en werd zeer goed geholpen. Drone werd zonder problemen omgeruild.
Ik kan nu genieten van mijn nieuwe drone.

LucL 16-04-2020

Wegens de Corona crisis een systeemcamera besteld in webwinkel van Kamera-express.
S'avonds besteld en daags nadien geleverd , wat een service !
Alles in prima staat ontvangen.

d 16-04-2020

Klantrvriendelijk meedenkend en een ruime keuze aan spullen.
Ook werden er tips gegeven en gekeken naar welk product het beste past bij mij en mijn camara. en het lenen van een lens voor een dag die tip heb ik nooit eerder gehoord dat is echt goud!

Rino 16-04-2020

Makkelijke site, alles snel te vinden, s' avonds besteld en volgende dag al geleverd.
na +/- 1 uur al een mail binnen, tussen welke uren de tv geleverd werd.

Faye 16-04-2020

De verkopers hebben veel kennis en nemen de tijd voor je, aanrader !
Ook een voordeel dat zij de laagste prijsgarantie hebben.

M. van Steen 16-04-2020

Zaterdag 11 april 2020 de Nikon D7500 en telelens Sigma 150-600 gekocht bij KameraExpress te Eindhoven.
Geholpen door verkoper Kai . Zijn advies heeft mij goed geholpen. Hij heeft met veel geduld de verschillende opties uitgelegd. Met name de combinatie van de body met de telelens werd uitgebreid besproken. De manier waarop ik te woord ben gestaan heeft bij mij veel vertrouwen gewekt in KameraExpress. Het viel mij in de winkel op dat ook de andere verkopers, ondanks de wachtrij, ruim de tijd namen om advies te geven.
De Nikon D7500 is een gebruiksvriendelijke camera. Ik ben nu al zeer tevreden over de eerste foto’s die ik met deze camera heb gemaakt. Ik heb niet eerder een telelens gebruikt, maar ook deze lens lijkt mij in ieder geval een aanwinst waar ik nu al veel plezier aan heb.

Dennis 16-04-2020

Snelle service. Waren wat kleine onduidelijkheden, via de chat binnen enkele minuten ondanks de drukte antwoord en oplossing dankzij Ivo | Winkel Maastricht. Duidelijke site en prijzen, afhandeling betaling via bancontact snel en makkelijk. Nu wachten op onze bestelling, maar tot nu super tevreden!

Ad 15-04-2020

Altijd bereid om tot een deal te komen waar beiden partijen tevreden uit elkaar gaan. Oprecht goed advies en altijd een klantvriendelijke stem aan de telefoon.

Gerard 15-04-2020

Zeer goede kwaliteit beeld, het zwart met de levendigste kleuren. Geluid dik voldoende.
Goed geholpen door de klantenservice.
Prima bezorging.

Nico 13-04-2020

Ik kwam hier voor mijn eerste spiegelrefex camera. Ik werd zeer goed en vakkundig geholpen.
Had een mooie complete aanbieding gezien voor een mooie prijs. Nu enige tijd in bezit van de camera en ben zeer tevreden

Ron 13-04-2020

Prima en duidelijke, uitgebreide site. Vind hier altijd de informatie die ik zoek.
Ook de levering ging prima. Vrijdag jl. besteld en zaterdag rond het middaguur bezorgd. Goed via de mail op de hoogte gehouden van het aankomsttijdstip. Degelijk verpakt.
Zal ook de volgende objectieven en overige accessoires hier bestellen.

Sandra 13-04-2020

Je kunt nog zoveel product reviews en testen op het internet lezen waardoor je wel wat wijzer wordt maar het allerbeste is met een wensen lijstje naar kamera-express te gaan en een goed gesprek te hebben met de verkoper waardoor je tot een keuze komt,
Uitstekend geholpen.

Elise 12-04-2020

Erg goede begeleiding bij het uitzoeken van een nieuwe lens voor mijn camera. Ze denken goed mee en geven goed advies. De prijzen zijn marktconform, en ik kreeg gratis waardebonnen twv €50 mee.

Bertie Weegerink 12-04-2020

Professionele, vriendelijke hulp, goede inruilprijs. Heb bij een vorige aankoop een garantiegeval gehad waarbij alles naar tevredenheid is afgehandeld.

PM 12-04-2020

Makkelijk doorzoekbare site, en prima prijzen voor heel veel artikelen en soms gunstige combideals voor aardig wat producten. En nog steeds snelle levering in deze tijd.
Alleen vreemd dat je een review moet schrijven om de actie garantie van 2 tot 5 jaar te verlengen. Maar natuurlijk kleine moeite om dat te doen voor 3 jaar extra garantie op je camera e.d.
Maar gewoon lekker onbezorgd winkelen hier.

Stan 11-04-2020

Vandaag in de vestiging Amsterdam XL geweest was op zoek naar een cameratas.
Groot assortiment dus was wel moeilijk kiezen, maar weer uitstekend geholpen door de verkoopmedewerker met een goed advies.
Keuze gemaakt voor een tas van caselogic ruime tas voor mijn Canon 90D, daarnaast voldoende ruimte voor lenzen en andere accessoires.
Daarnaast nog advies gehad betreft een Canon objectief en deze ook aangekocht.
M.a.w. weer uitstekend geholpen door Kamera express.

Peter 11-04-2020

Ik had een camera gereserveerd per telefoon, de canon 90D, en opgehaald in de winkel van Kamera-express in Breda
Klantenservice ; aardige en behulpzame medewerker. Kreeg goed antwoord op mijn vragen.
Goed geholpen, niet lang hoeven wachten.

Jan Peters 11-04-2020

Deze week bij Kamera Express Eindhoven geweest. Afgezien van het feit dat ze een prima winkel hebben met alle merken ben ik prima geholpen en geadviseerd. Ze zijn ook nog eens de goedkoopste. Ik hen een Sony A7 IV gekocht met een Sony 100-400 mm lens

Ben 11-04-2020

Service is top en simpel
Contact via de mail betalen en op tijd bezorgen
Mooie tv en nog 5 jaar garantie ook 👍🏻

Egbert 10-04-2020

Goede service en de verkoper weet waar die over praat. We hebben camera gekocht en hebben goede uitleg gekregen zodat we hem meteen konden gebruiken. De verkoper heeft hem gebruiksklaar ingesteld.

J.W. 10-04-2020

Ik heb het artikel in de winkel gekocht. Het bleek niet handzaam in de praktijk. Ondanks dat je juridisch geen recht hebt op teruggave bij aankoop in de winkel, nam Kamera Express het artikel toch terug. Een paar dagen later stond het aankoopbedrag op mijn rekening. Dat vind ik echt keurig!
Kamera Express 11-04-2020

Beste J.W., bij Kamera Express gelden in de winkel de zelfde retourvoorwaarden als online. Je hebt dus altijd 14 dagen om te kijken of een product bevalt. De voorwaarden vind je hier:

Bart 10-04-2020

Ik was vertrokken met het idee om een spiegelreflexcamera aan te kopen. Hiervoor ben ik naar het filiaal in Turnhout gereden. Daar werd mij aangeraden om als leek eventueel de aankoop van een bridgecamera te overwegen.
Na een deskundig advies heb ik dan besloten om de Panasonic Limux FZ2000 aan te kopen. Het toestel ligt geweldig in de hand en heeft heel veel mogelijkheden. Een aanrader!
Met dank aan het advies van de verkoper.

Joop 10-04-2020

's-Hertogenbosch. Vriendelijke en deskundige hulp. Duidelijk en goed advies. Goed product voldoet 100% aan de verwachting.