Janseninstalshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Janseninstalshop.nl.

Janseninstalshop.nl stelt zich voor

Met meer dan 75 jaar ervaring is P. Jansen Installatietechniek/janseninstalshop.nl een bedrijf dat zich heeft ontwikkeld als totaalinstallateur binnen de vele disciplines van de installatietechniek. Door de combinatie van installatieservice, renovatie, onderhoud en verkoop kan het bedrijf een totaalpakket bieden voor iedere klant. Onze webshop is zowel voor bedrijven als particulieren. Op zoek naar een cv-ketel, verwarming, sanitair, elektra of Zonnepanelen? In onze webshop heeft u keuze uit onder andere de merken Nefit, Remeha, Intergas, Vaillant, Itho, Daalderop, AWB, Ferroli en nog veel meer.

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Marcel 21-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Na faillissement van leverancier van een niet-werkende CO-Stop heeft men gewoon zelf het aankoopbedrag terugbetaald.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Cornelis1075 30-03-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke website, makkelijk om producten te vinden en te bestellen. Alles verliep vlot.

Zelf gesleuteld om de ketel te monteren. Toen ik klaar was werkte hij echter niet. Na telefonisch advies vanuit P.Jansen kreeg ik hem aan de praat.

Extra toelichting
Uitstekende telefonische service na levering van mijn ketel. Goede hulp ontvangen met betrekking tot het installeren en in werking stellen van de ketel. Werkt perfect. Daarnaast ook snelle levering.

Jan Bxxxxxxxr 23-03-2015 Via de website gekocht

Na mij eerst georienteerd te hebben op internet, heb ik een hr cv ketel van het merk remeha besteld via Janseninstalshop. Deze bleek de goedkoopste te zijn op dit gebied.

Donderdagavond besteld, Maandagmorgen geleverd.Helaas zat het weekend er tussen.

Assortiment
Ruime keus en zeer goede info bij de producten.

Extra toelichting
Ik had gehoopt dat het product dat ik donderdagavond heb besteld via internet, Zaterdag geleverd zou worden. Dus binnen 24 uur. Dat is dan niet gebeurt. Mogelijk dat er een probleem bij de koerier was. Verder is het pakket netjes afgeleverd bij de buren, alwaar ik het na werktijd kon ophalen.Prima geregeld..

maudstaal 14-03-2015 Via de website gekocht

Heel gebruiksvriendelijk en overzichtelijke website

Extra toelichting
Niks aan te merken op de service en snelheid. Alles werd heel netjes (en heel snel!) geregeld. Medewerkers stonden me netjes te woord toen ik een vraag had over de levering.

pbc 08-03-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke site. ik wist waar ik naar op zoek was en had het gelijk gevonden. ook de volgende stappen waren eenvoudig

ik had een vraag over het verschil tussen de remeha 28c en de remeha 28c plus. de vraag werd zeer vriendelijk en goed beantwoord.

Assortiment
ik weet dat het assortiment in hun fysieke winkel veel groter is maar voor de website is het voldoende

Aanbeveling
het bedrijf is een gerenommeerd bedrijf in de regio welke bekend staat om zijn service en aanbod. je hebt met een professioneel bedrijf te maken dus een stuk zekerheid bij eventuele aftersale.

4671ts 23-02-2015 In de winkel gekocht
Bergen op Zoom

Overzichtelijk en duidelijk

Antwoord op al mijn technische vragen door deskundig personeel

Assortiment
Wat betreft techniek: van de kleine fitting tot aan pv-panelen

Extra toelichting
Technische ondersteuning en uitleg prima. Soms wel lange wachttijd. Kan alleen ook maar een goed teken zijn.

Betsie van HoofKonings 21-02-2015 In de winkel gekocht
Aan de kruisakkers te bergen op zoom

Gemakkelijke bestelling.

Gevraagd om advies en hier is duidelijk en helder op gereageerd.

Assortiment
De ketel die we gekozen hebben was direct voorraadig, aan de balie opgehaald

Aanbeveling
Goed en betrouwbaar bedrijf.

Extra toelichting
De ketel die ik heb besteld stond netjes gereed op het afgesproken tijdstip. We wisten niet precies wat we allemaal nodig hadden om de oude ketel te wisselen en we kregen meer dan voldoende materiaal mee. Het te veel aan spullen konden we terug inleveren. Ook wilde ik een simpele thermostaat, hiervoor contact gehad met een technische man bij de service. Prima advies.

basbeerlage 17-03-2014 In de winkel gekocht
Bergen op Zoom

Via kieskeurig als eerste naar boven.

In de winkel zelf afgehaald.

Aanbeveling
Niet alleen een webshop maar ook een echt installatie bedrijf waar we onze installatie vragen gewoon netjes beantwoord kregen.

PinkieKK 13-03-2014 Via de website gekocht

Zondag's op internet gevonden, besteld en dinsdagmorgen bezorgd.

+ Wordt prima per mail geïnformeerd
- Link werkt/niet is er niet
- Ik kon de bezorging niet volgen, waardoor ik niet precies wist wanneer het bezorgd werd. Dit i.v.m. thuis zijn

meer dan voldoende keus

Aanbeveling
Dit was voor mij de goodkoopste oplossing. En komt betrouwbaar over

TW IT bv 09-03-2014 In de winkel gekocht
Kruisakkers Bergen op Zoom

Afgelopen maandag ging de ketel defect en dus geen warm water en verwarming meer Donderdag contact opgenomen en s'middags al een technicus in huis die met het juiste advies kwam en alles gezien de haast die we hadden zsm ging regelen.

Assortiment
Keuze uit m.i alle merken en typen.

Aanbeveling
Een ongekende service die wij erg hebben gewaardeerd.

Extra toelichting
Afgelopen maandag ging de ketel defect en dus geen warm water en verwarming meer.Donderdag contact opgenomen en s'middags al een technicus in huis die met het juiste advies kwam en alles gezien de haast die we hadden zsm ging regelen. Vrijdagmorgen om 0800 uur twee installatie medewerkers aan de deur met een nieuwe ketel die om 12.15 uur bedrijfsklaar werd opgeleverd. Alles inclusief aansluitingen vervangen en de oude spullen incl verpakking nieuwe unit en de rest was tiptop opgeruimd. Perfect geregeld..

zwanovsky 03-01-2014 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke site

Snelle reacties op vragen per e-mail, vriendelijke klantenservice

Aanbeveling
Deze webwinkel biedt waar voor je geld, goede service en snelle levering, voldoende keus ook

drjos 25-09-2013 Via de website gekocht

duidelijke website

binnen 2 dagen in huis

Extra toelichting
Binnen 2 dagen in huis! aangesloten en zit er weer warmpjes bij. 400 euro goedkoper dan de offerte van mijn installatiebedrijf!

chriskruid 29-01-2013

Op internet besteld, na telefonisch contact, vriendelijk, goed en snel geholpen. Snelle levering. En niet onbelangrijk de goedkoopste van internet.

ketel1 19-04-2012

Fijne winkel die hun afspraken echt nakomen.
zeer goede service: dinsdag besteld en woensdag in huis!
Grote klasse!

Fam H Simons 01-03-2012

Totaal prima , duidelijk overzicht met zeer scherpe prijzen. Na uitvoerige telefonische uitleg eenvoudig besteld en betaald. De volgende dag afgeleverd zoals toegezegd. Kortom prima service.

Dannyodb 14-02-2012

goede en snelle levering en natuurlijk lekker goedkoop

geert137 27-01-2012

goede telefonische ondersteuning, zeer scherpe prijsstelling en vlotte verzending. donderdag middag besteld en vrijdagochtend in huis.

N.Wijdemans 24-01-2012

De afhandeling van de bestellng is super!!!
Zaterdagavond besteld via de website en dinsdagmorgen alles in huis. Wij zijn tot zover zeer tevreden!

heer Verhagen 15-01-2012

na in overleg de juiste ketel gevonden te hebben,gevraagd wat ik er nog bij nodig had om hem aan te sluiten stond alles netjes klaar bij het afhalen, ze verontschuldigden zich voor een verloopstuk dat ze niet gemeld hadden dat er nog bij kwam maar hoefde deze daardoor niet af te rekenen.in de winkel kreeg ik alle uitleg over het aansluiten en ze nemen daar alle tijd voor die je nodig hebt en als ik er toch niet uitkwam mocht ik hun altijd raadplegen.
ik ben zeer tevreden en kan mensen aanraden die iets voor hun cv nodig hebben daar eens langs te gaan, met aftersale heb ik nog geen ervaring omdat ik hem pas net heb geplaatst maar hij werkt perfect

RF van der Veen 03-12-2011

Hoewel ik geen betaalbevestiging kreeg werd alles netjes afgehandeld en na telefonisch contact bleek alles in kannen en kruiken. De ketel werd de volgende dag netjes volgens afspraal afgeleverd