IPcam-shop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over IPcam-shop.nl.

IPcam-shop.nl stelt zich voor

"IPcam-shop.nl is de specialist in Nederland voor betaalbare (draadloze) IP-camera’s en accessoires als NVR/NAS . Wij zijn reseller van oa. Y-cam, Foscam, Vivotek, AVTECH en Axis IP-camera's."

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

J Kuijpers 29-04-2017 Via de website gekocht

Goede service

Lennart reageerde snel op mijn email nadat ik kenbaar had gemaakt alsnog een andere type camera zou willen hebben. De reeds door mij geplaatste order werd gecanceld en het betaalde bedrag was binnen enkele dagen geretourneerd 😊

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

G Bouwhuis 04-02-2017 Via de website gekocht

"Geen balie"

Woon praktisch om de hoek. Afhalen mag niet. Product bleek defect bij aankomst. Wil het omruilen, moet weer perse per post worden opgestuurd met RMA pre autorisatie, kost een dag extra voor dat deze gegeven is.

Naast extra kosten van retoursturen is dit niet klantvriendelijk. Zal wel een reden voor zijn, maar niet vanuit de klant geredeneerd. Bij legio online winkels kun je gewoon omruilen aan "de balie". Dit met eenzelfde prijsstelling.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van IP-camshop.nl 12-07-2017

Beste G. Bouwhuis, dank voor uw feedback. Wij hebben inderdaad geen haal/brengpunt. Hier is bewust voor gekozen om meer tijd aan onze klanten te besteden welke online hulp willen en snel een oplossing wensen via email, telefoon of remote support. Omruilen is vaak binnen 1 en max 2 werkdagen geregeld. Wij zorgen ook altijd voor een gratis retour verzendlabel van Postnl of UPS.

Markenrick 22-08-2016 Via de website gekocht

Fijn en snel contact, goede prijs!

Gelukkig zonder al te veel problemen de camera geïnstalleerd. Door enige ervaring met eerder aangeschafte camera's.
Ik beveel deze shop aan, omdat Lennard snel, en duidelijk reageert.
Ik heb gelukkig nog geen probleem ondervonden met de camera, en of shop

Pluspunten

• snelheid opsturen
  • kennis

CW88 07-03-2016 Via de website gekocht

de webwinkel is eenvoudig in gebruik en alles staat duidelijk aangegeven, snelle levering

advies gevraagd via mail en kreeg binnen 5 minuten reactie

veel keuze

Aanbeveling
goede webwinkel, vooral de reactietijd en levering zijn pluspunten

Alex 12-12-2015 Via de website gekocht

3,5

Camera werd snel geleverd.

Op de toegezegde in de verpakking ontbrekende installatie CD c.q. internetlink waar ik de installatie software zou kunnen ophalen, zit ik nog steeds te wachten. Die heb ik maar bij de leverancier opgehaald: die verleende wel direct service.

Assortiment
bedrijf biedt meerdere camera's aan

Aanbeveling
Bedrijf vraagt de hoofdprijs voor een camera die je bij de webshop van de leverancier voor een slordige 100 euro goedkoper krijgt. Levert bovendien zonder waarschuwing een verouderd model. Service is bovendien absoluut beneden maat.

Extra toelichting
Dit is een voorbeeld van een onderneming die er voor zorgt dat webshops een slechte naam krijgen.

paulzwagerman 16-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site, makkelijke interface
en kon gemakkelijk bestellen via mijn mobiel

erg netjes, had een vraag over de lens en die werd vakkundig beantwoordt

Assortiment
Ruim assortiment en is duidelijk omschreven, soms wel wat technisch, maar na een belletje met ze werd het al gauw duidelijker

Aanbeveling
Vakkundig en snelle levering en de after sales is netjes, teamviewer support nadat ik onvif wilde proberen

Extra toelichting
Voor een online winkel voelde ik me er als een klant in een gewone winkel, natuurlijk gaat alles online, maar net als in een echte winkel kun je vragen stellen en als daar vakkundig op geantwoord wordt heb je er veel aan! eigenlijk had ik de verkeerde camera gekozen voor mijn doel, men attendeerde daar op door vragen te stellen waar ik zelf nog niet over na had gedacht.