IPcam-shop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over IPcam-shop.nl.

IPcam-shop.nl stelt zich voor

IPcam-Shop B.V. is de specialist in Nederland voor betaalbare (draadloze) IP-camera's en toebehoren voor consumenten en het MKB. Wij zijn reseller van oa. Foscam, Dahua/IMOU, Hikvizion/EZVIZ, REOLINK, Vivotek, AVTECH en Axis IP-camera's.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,9

T.H. Veenema 04-03-2024

Update 3:
Tip: Meld je bij problemen met IPcamshop bij de importeur of fabrikant van het merk. Wij hebben Foscam te Groningen benaderd en zij reageerden dezelfde dag en meerdere keren per email. Heerlijk die Noordelijke mentaliteit. Geen mooie praatje of flauwekul, gewoon je klanten helpen. Wij zijn door Foscam perfect geholpen en gaan de extra camera's ook bij hun bestellen. Beter iets duurder dan goedkoop en slechte service!
Overigens, meld dit soort problemen met IPcamshop ook met de fabrikant of importeur. Wanneer dit aanblijft leveren ze op den duur niet meer aan IPcamshop.

Update2: Zoals u de reactie van de eigenaar kunt lezen is er geen enige commitment naar de klant en een starrige houding. Zonde, want dit bedrijf zou nog zoveel kunnen groeien en mensen tevreden kunnen stellen. Daarbij gaan de klachten van andere klanten ook over de service en slechte bereikbaarheid. Ons geval staat dus niet op zichzelf. Het is absurd dat een klant bij elke mail die hij/zij verstuurd achteraan moet bellen. Dan hebben wij alleen voor dat soort zaken al een dagtaak. Zorg dan gewoon dat het emailsysteem goed werkt en bied je excuses aan. Laat je als eigenaar van de goede kant zien en help een klant. Dan zul je zien dat een review wel positief word aangepast, maar niet op deze manier. Wellicht is het een aanbeveling om dit ook bij de fabrikanten te melden. Mogelijk kunnen zij de klant ook beter van dienst zijn bij vragen.

Update:
Ditmaal kwam de mail wel aan en ontvingen wij meteen een reactie. De ontvanger vond het niet fair dat wij meteen een 1 ster gaven omdat hun al weken niet op onze twee verzonden emails hadden gereageerd. Ze hebben er zojuist nog eens extra naar gezocht maar niet kunnen vinden. Gelukkig hebben wij de mails wel bewaard.

Ook kregen wij het verzoek om de review te verwijderen. Daarna zouden ze ons wel van dienst zijn. Volgens ons is dit de omgekeerde wereld. Een dienst komt altijd voor de review en niet andersom, toch? Een fout of misser of wat dan ook is menselijk. Dat kan iedereen overkomen. Maar wees er gewoon open en eerlijk over. En schuif een probleem met het mailsysteem niet op een klant af.
Wij zijn benieuwd of het bedrijf dit uiteindelijk ook inziet en alsnog ons alsnog van de verwachte service voorziet. We houden u op de hoogte.

Onze review:
Waardeloos bedrijf. Paar jaar geleden voor honderden Euro's IP camera's gekocht. Prima kwaliteit, niks over te zeggen. Maar de service van dit bedrijf is dramatisch. Reken dus na een aankoop niet op enige vorm van nazorg of klantenservice of überhaupt maar klantenbinding. Dit is hun helaas vreemd. Vragen of mailtjes die niet over de aanschaf van producten gaan worden compleet genegeerd. Na drie weken nog eens mailen haalt ook niks uit. Ik heb nog meer producten nodig maar niet bij dit bedrijf. Wees gewaarschuwd.

Mattie 09-12-2021

Probleem met Foscam ipcam stopte na 1 dag en NVR retour. Keurige en snelle afhandeling zonder gezeur! Waar tref je dit nog?

A.Evers 26-07-2020

Prima winkel, koop hier al jaren. Nu een Dahua set gekocht voor ons vakantiehuis. Prima advies en snelle levering en prijs was scherp.

Janssen 18-07-2020

Beantwoordt geen mail voor advies en ook niet met gevraagd leesbevestiging.

Rene Roeleven 07-03-2019

Bij dit bedrijf een Dahua - DH-PFB203W - Muurbevestigingsbeugel en Dahua Easy4ip DH-SD22404T-GN 4 MP Mini PTZ Indoor/Outdoor Dome Camera gekocht. Overzichtelijke site, vriendelijke helpdesk en snelle service.

J Kuijpers 29-04-2017

Goede service

Lennart reageerde snel op mijn email nadat ik kenbaar had gemaakt alsnog een andere type camera zou willen hebben. De reeds door mij geplaatste order werd gecanceld en het betaalde bedrag was binnen enkele dagen geretourneerd 😊

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

G Bouwhuis 04-02-2017

"Geen balie"

Woon praktisch om de hoek. Afhalen mag niet. Product bleek defect bij aankomst. Wil het omruilen, moet weer perse per post worden opgestuurd met RMA pre autorisatie, kost een dag extra voor dat deze gegeven is.

Naast extra kosten van retoursturen is dit niet klantvriendelijk. Zal wel een reden voor zijn, maar niet vanuit de klant geredeneerd. Bij legio online winkels kun je gewoon omruilen aan "de balie". Dit met eenzelfde prijsstelling.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van IP-camshop.nl 12-07-2017

Beste G. Bouwhuis, dank voor uw feedback. Wij hebben inderdaad geen haal/brengpunt. Hier is bewust voor gekozen om meer tijd aan onze klanten te besteden welke online hulp willen en snel een oplossing wensen via email, telefoon of remote support. Omruilen is vaak binnen 1 en max 2 werkdagen geregeld. Wij zorgen ook altijd voor een gratis retour verzendlabel van Postnl of UPS.

Markenrick 22-08-2016

Fijn en snel contact, goede prijs!

Gelukkig zonder al te veel problemen de camera geïnstalleerd. Door enige ervaring met eerder aangeschafte camera's.
Ik beveel deze shop aan, omdat Lennard snel, en duidelijk reageert.
Ik heb gelukkig nog geen probleem ondervonden met de camera, en of shop

Pluspunten

• snelheid opsturen
  • kennis