Intertoys - Reviews & Ervaringen

6,1 Lees 1986 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Intertoys.

Intertoys stelt zich voor

Intertoys is, met 407 vestigingen, de grootste keten van speelgoedwinkels in Nederland. Verkozen tot beste speelgoed winkel 2017! Kijk op de website voor ons volledige assortiment, met artikelen van LEGO, Playmobil, Hasbro en Mattel.

Deze score is berekend op basis van 125 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

6.1

Moniek 19-02-2018 Via de website gekocht

Retour kosten zelf betalen

Mijn bestelling werd niet door Intertoys zelf bezorgd waardoor je zelf de retour kosten moet betalen. Dit staat niet aangegeven wanneer je het artikel op Intertoys.nl besteld

Dewi 16-02-2018 Via de website gekocht

Super!

Makkelijk te bestellen. De foto's gaven goed weer wat er besteld werd. De verzending ging ook volgens plan en was lekker snel in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

B schrijver 15-02-2018 In de winkel gekocht
Harderwijk

Top service!

Top service! Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd! Ik heb ook in de winkel op de zuil besteld en gelijk contant in de winkel betaald en werd zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen door het personeel! De volgende dag was de bestelling bezorgd!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

ginie melinga 14-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Snel te vinden wat je wilt bestellen. Bevalt prima. Al vaker hier naar gekeken. Ziet er goed verzorgd uit.

Jolanfa 12-02-2018 Via de website gekocht

Goede levering

Goede en snelle levering. Verpakkingsmateriaal mag wel aangepast worden naar grote van de bestelde artikelen. Ik had een kleine artikel wat in een zeer grote doos met veel plastic verpakt werd. Hier kan dus nog wat aan gedaan worden zodat we minder afval hebben.

Joycebernhardt 08-02-2018 Via de website gekocht

Gaat veel fout

Twee keer iets besteld bij intertoys de eerste keer miste ik de helft van mijn bestelling en moest ik praten als brugman om de missende spullen te krijgen want in het systeem stond immers dat ik het wel heb gehad...1 product is ook nog vrij snel stuk gegaan.. daar had ik niet eens zin in om nog achteraan te gaan en de tweede keer kreeg ik wat anders als ik heb besteld (gelukkig vond degene waar het voor was deze ook leuk want tijd om te ruilen was er niet meer voor de verjaardag. Vind het erg slordig allemaal..

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Kuijf 07-02-2018 Via de website gekocht

Jammer van de dubbele verzendkosten

Ik had wat speelgoed gekocht en besloot 2 minuten later nogmaals wat te bestellen ik denk dat komt het toch in een pakket aan.
Komt het wel samen aan in een pakket maar wel dubbele bezorgkosten!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten

linda 27-01-2018 Via de website gekocht

Snel binnen en perfect

Mijn zoon heeft dyslexie en had een luisterboek gehuurd, met cd dus. ik had alleen geen cd speler. Nu wel! 1 dag later na het bestellen. Door het gemak van de shop, die ik fijner vind dan een andere shop omdat je goed kan filteren en snel geholpen word door de zoekfunctie. en de levering was natuurlijk ook in orde, netjes verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

S.K 27-01-2018 Via de website gekocht

Top service. Alles snel besteld!

De spullen waren snel besteld.
Her bericht dat de spullen opgehaald kon worden, was zoals verwacht.

Dokkie 27-01-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Goed en vakkundig geholpen bij Intertoys

In de winkel laten vertellen over het speelgoed daarna met de verkoper besteld via internet om het thuis gratis te laten bezorgen.

Retour duurt lang 24-01-2018 Via de website gekocht

Snel besteld maar de retourzending duurde heel erg lang

Snel besteld en volgende dag in huis maar de retourzending met terugbetalen heeft meer dan een maand geduurd.

E borgsteede 21-01-2018 Via de website gekocht

Ben heel tevreden

De bestelde spullen waren prima inorde de producten zagen er heel goed uit. In t vervolg bestel ik graag. Op deze wijze.

Arjen 21-01-2018 Via de website gekocht

Prima

Duidelijke website met in mijn geval ( games en accessoires nintendo switch ) snel thuis bezorgd en goed verpakt.

Marja 21-01-2018 Via de website gekocht

Supersnel in huis!

Gemakkelijk bestellen en supersnel in huis zonder dat je er de deur voor uit hoeft.Uitgebreid assortiment speelgoed.Niet moeilijk om iets leuks te vinden.

Marielle 20-01-2018 Via de website gekocht

Verslechterd webshoppen

Vindt het jammer dat andere aanbieders ook aanbieden wat vaak troep blijkt te zijn. Zelfde concept als bol.com erg jammer

Elisia 18-01-2018 Via de website gekocht

Ideaal shoppen op intertoys.nl!!

Hier een supertevreden klant! De site is makkelijk toegankelijk, producten goed te vinden, ruim assortiment. En makkelijk bestellen! Kinderen vinden het superleuk om op deze manier nieuw speelgoed te kopen. Ze mogen eerst goed onderzoek doen op de site, bestellen en dan vol spanning wachten tot de postbode het pakje komt brengen! Bestelling wordt op afgesproken datum geleverd. Goede service, makkelijk retourneren mocht dat nodig zijn. Kan zowel in de winkel als via post teruggestuurd worden. Zeker een aanrader, ook met kleine kids. Website is vrolijk, duidelijk en gebruikersvriendelijk. Intertoys.nl kan ik zeker aanbevelen!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

mr Cengiz 09-01-2018 Via de website gekocht

Gemak dient de mens!

Tot 22u bestellen en dan de volgende dag in huis! İdeaal! Alles goed verpakt en nu met de sale helemaal leuk om alvast kado's in te slaan!

Laura 07-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Assortiment in webshop is beperkt. In winkel meer keuze dan in webshop.
Ook jammer dat je vanaf een bepaald bedrag alleen maar kunt bestellen in de webshop. Dat zorgt ervoor dat ik meestal ergens anders speelgoed koop als het om een kleine uitgave gaat.

Snelle levering, netjes verpakt.

Priscilla 06-01-2018 Via de website gekocht

Waardeloos

Echt waardeloos. Denk je een grote bestelling te doen en in 1 keer klaar te zijn. Blijkt dat het bij allemaal verschillende verkopers vandaan komt. Dus ipv 1 pakket kwamen er 5 pakketten en uiteraard allemaal op andere dagen bezorgd. Als een pakket niet komt kun je ook niet bij intertoys terecht maar moet je dus contact opnemen met de externe verkoper waarvan de gegevens niet op interroys.nl te vinden waren. Krijg je eindelijk iemand van intertoys aan de lijn en krijg je een telnummer. Gebeld is het nummer van een andere verkoper. Heb je dan 20 minuten voor aan de lijn gehangen. Sjonge waar gaat het heen met intertoys.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Grote teleurstelling 06-01-2018 Via de website gekocht

Zware teleurstelling

Ik had een spel gekocht om mijn kinderen blij te maken. Komt het pakket met de post, zit er geen spel in, alleen een extraatje en pakbon waarop stond dat het spel niet leverbaar is.
Pas de dag erna krijg ik mail dat de betaling wordt teruggestort. Geen verdere uitleg oid. Zelfs op mijn mail aan de klantenservice van 9 dagen geleden, is nog geen reactie gekomen. Heel trieste zaak. Ik koop dus niks meer bij intertoys online.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Miguel 06-01-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en overzichtelijke website

Voor 23:00 uur besteld maar helaas niet de volgende dag geleverd.
Niet de eerste keer en voor mij ook geen probleem maar zet het dan ook niet op de website.
Verder netjes verpakt en de scherpste prijs.
Zeker aan te bevelen.

Frans 06-01-2018 Via de website gekocht

Makkelijk en snel besteld

Via zoekmachine uitgekomen op de site van Intertoy,s. Bestelling geplaatst, betaald en de volgende dag in huis. Super makkelijk!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Deef 06-01-2018 In de winkel gekocht

Slechte service

Laatst kindertablet gekocht bij deze winkel.
Na uitpakken en opladen bleek het scherm het niet te doen.
Gelijk teruggegaan naar winkel om de tablet om te ruilen.
Daar werd doodleuk verteld, nadat men daar contact heeft gehad met klantenservice dat het valschade betreft. Dit kom gerepareerd worden voor ongeveer 35 euro exclusief.
Dit lijkt mij erg veel voor iets wat al kapot was in de doos.
Zeer slecht functioneerde klantenservice!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

IronicWillow 03-01-2018 In de winkel gekocht
Appingedam

Slechte service na bestelling artikel aan zuil in de winkel.

Aan de zuil in de winkel stond een nintendo switch aanbieding met zelda bundel. Helaas stond er niet bij vermeld dat deze niet bij het pakket inzit, maar dat je deze voor 30 euro extra moet aanschaffen. Antwoord in de winkel dat als er met zelda bindel staat dit niet automatisch betekent dat het spel erbij zit #WTF. Sorry foutje we gaan de tekst aanpassen is het antwoord. Vervolgens mag ik het spel voor dertig euro aanschaffen bij hun. #droevig.

Rick Evers Zuidweg 01-01-2018 Via de website gekocht

Super!!

Geweldige site met hele leuke aanbiedingen. En ook een erg snelle en nette levering! Gebruiksvriendelijke site die daardoor voor iedereen toegankelijk is. Dus.... super!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kerkeboom 01-01-2018 Via de website gekocht

Normaal goed genoeg

Op zich is leuke shopwinkel maar jammer genoeg vind ik online webshop achteruit is gegaan vooral met het vergelijken met de prijzen met andere winkel voor mij dat hoef niet het breng je nog in de waar vooral als aanbieding zijn en als er aanbieding is de voorraad al uitverkocht en prijzen gaat vreemd genoeg omhoog en dat vind ik niet goed voor klanten ga je ook in de winkel is aanbieding op intertoys vind ik zelf is achteruit is gegaan in hun webshop winkel en service daarom heb ik ook cijfer 4 gegeven.

Gemke 31-12-2017 Via de website gekocht

Goede service

Handige site, je kunt gelijk zien of iets op voorraad is, en ook nog de bestelling snel binnen!
Ook zelfs met de feestdagen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mandy 31-12-2017 Via de website gekocht

Niet tevreden, helft niet gekregen

De helft van mijn bestelling gehad en nergens meer te vinden waar de andere helft is gebleven.

Zou graag de rest ook snel zien

Janneke Hogewoning 30-12-2017 Via de website gekocht

Snel en op tijd geleverd

Alles voor de kids kunnen vinden ook al was het soms van een partnershop,dat duurde een dag langer maar dat werd goed aangegeven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ger 30-12-2017 Via de website gekocht

Snelle,correcte levering

Duidelijke website en snelle,gratis levering van de bestelde producten bij Intertoys winkel in m'n eigen buurt.

Hebigo 30-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige sercive

Duidelijke site, snel geleverd en verpakt in een neutrale doos. Handig in de sinterklaastijd! Nu zagen onze kinderen niet dat de doos van Intertoys kwam! Echt goed!

I. Meijer 29-12-2017 Via de website gekocht

Prima en snelle levering

Netjes ingepakt. Goed beschermd met plastic kussentjes. Snel geleverd en dat voor de feestdagen......

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ellen 29-12-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte ervaring

19 december besteld voor kerstkado. Zou binnen 2 dagen binnen zijn
Vlak voor ketrst gebeld erf gezegd datbhet een externe verkoper was zou 5 dagen duren dus net te laat voor kerst
Na kerst maar weer gebeld toe me rouw gekregen die zei dat het geen externe verkoper was maar wel andere leverancier en die was vertraagd tot 10 werkdagen dus eindelijk duidelijk antwoord Volgende dag bericht dat het vandaag gekeverd wordt op 29 december
Dus nee geen fijne ervaring

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

WishaSisters 29-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, site niet up to date wat betreft voorraden

Er wordt snel geleverd na plaatsing van een bestelling. Maar de voorraden worden niet goed bijgehouden waardoor een trip naar één van de winkels vaak in een teleurstelling uitloopt. Ook na het bellen maar desbetreffende winkel. Vervolgens doet de klantenservice er niet veel aan. En nu is het wat mij betreft nogal onoverzichtelijk, omdat ze ook andere aanbieders op hun site plaatsen die speelgoed voor een veel hogere prijs verkopen. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die erin trappen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Mo 28-12-2017 Via de website gekocht

Goede service

Goed (ook top verpakt )en snel binnen ondanks de drukke kerst tijd dus top !! Goede service zou zeker weer wat bestellen als ik wat nodig heb daar

Willems 27-12-2017 Via de website gekocht

Fijn snel en goed geleverd

Ondanks de drukte alles goed en op tijd geleverd. Op verschillrnde sites prijzen vergeleken maar intertoys was de goedkoopste

meijer 26-12-2017 Via de website gekocht

geen idee

alles op voorraad, snelle levering alleen verpakking veel te groot een enorme doos voor 4 kleine pakjes iets overdreven

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Heleen Delft 26-12-2017 Via de website gekocht

Zowel Sint als de Kerstman happy met Intertoys!

Ondanks vrij late aanschaf, toch tijdig bezorgd en voor een klein prijsje in vergelijking met anderen! Zéér tevreden klant. Eigenlijk 10+. Vooral omdat andere winkels plm. 50% duurder waren!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nicole 25-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Via internet besteld, het was makkelijk te bestellen en te betalen d.m.v. IDeal. Bezorgd door post nl. Netjes verpakt:).

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

R 25-12-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling.
Wat mij betreft een prima winkel dus.

Danielle 25-12-2017 Via de website gekocht

Slecht kreeg het verkeerde bed binnen.ter compensatie een cadeautje omdat het bed voor kerst was, maar het cadeautje was ook niet oprijd binnem voor kerst. Ontevreden

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Ilona 25-12-2017 Via de website gekocht

Goede service

Intertoys is naar mijn mening altijd goed, online bestellen is gemakkelijk.
En de levering was ook snel, de volgende dag nog elke keer alles in huis gehad op de dingen na waar een langere levertijd voor was maar dat staat er ook bij dus top!

Mevr F. Paans 24-12-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

Fijn dat je achteraf kan betalen via AfterPay.En dat je altijd een bedankje voor je bestelling en je betaling krijg.Het gaat allemaal heel soepel en gemakkelijk.

Ruby 23-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Overzichtelijke website, alles was snel te vinden. Besteld met verschillende betalingsmogelijkheden en supersnel geleverd. Ik vind het top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Hedwig 23-12-2017 Via de website gekocht

Niet een hele goeie ervaring

Heb nou twee keer besteld via de website, twee keer twee producten die gewoon leverbaar waren, waarvan ik achteraf na de ene bestelling een mail kreeg dat het product helemaal niet leverbaar bleek en ik iets anders moest kiezen, en bij de andere bestelling waren beide producten op voorraad maar kwamen ze niet tegelijk maar elk apart op een dag, terwijl dit ook niet aangegeven was voor de tijd. Hierdoor had ik bijna de producten te laat binnen om als cadeau te kunnen geven. En als er onder intertoys nog bedrijven zijn die speelgoed leveren, dan mag hier ook wat meer duidelijkheid over gegeven worden, want dan krijg je een mail met het bestelde product is niet leverbaar dit was een foutje, maar geen benoeming van zowel het product als intertoys waardoor ik een mail terug moest sturen om te achterhalen waar het over ging.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Nelly 22-12-2017 In de winkel gekocht
Druten

Prima en snelle service !

Artikel was in de winkel niet meer op voorraad, in de winkel meteen besteld en gekeken of het artikel nog te bestellen was, meteen betaald, de volgende dag had ik het al in huis. Prima en snelle service !

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

charissa 22-12-2017 Via de website gekocht

slechte service

Voor 23:00 besteld volgende dag in huis nou echt niet heb er 3 dagen op kunnen wachten!
Klantenservice niet te bereiken!
Op mail wordt ook niet gereageerd!
Nee een zeer ontevreden klant over de werkwijze bij intertoys

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Ineke 21-12-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Slecht, de aangegeven korting die in de folder stond werd online niet toegepast, Ook in de winkel konden ze hier niets meer aan doen. Op de site had ik direct al feedback gegeven, maar ook hier geen reactie op mogen ontvangen.
Een slechte zaak!

Jacky 21-12-2017 Via de website gekocht

Een zeer tevreden klant !!

Veel sortering niet duurder dan elders soms goedkoper en zeer snelle levering. Ook heel fijn dat je met AfterPay kunt betalen zodat als je niet aan Internet bankieren doet toch kunt kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Stephanie 21-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Altijd optijd. Verpakkingen zien er netjes uit. Snelle service en altijd zie je duidelijk hoe of wanneer je pakje bezorgd Word.