Intertoys - Reviews & Ervaringen

6,7 Lees 1922 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Intertoys.

Deze score is berekend op basis van 175 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

6.7

Tim 24-11-2017 Via de website gekocht

Snel in huis

Blijft mijn nummer een speelgoedwinkel, altijd snel in huis voor een goede prijs.

Naast speelgoed ook scherpe aanbiedingen op games.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bianca 24-11-2017 In de winkel gekocht

Neem geen reserveringen aan.

Een leuke actie op de site gezien. De winkelvoorraad was genoeg stond op de site. Kom ik in de winkel is alles gereserveerd. Hoe wil je de winkels naar de knoppen helpen!!! Echt een teleurstelling als je zoon gespaard heeft voor iets en dan in de winkel komt. Ik kom er niet meer.

Arnoud1988 29-09-2017 In de winkel gekocht
Amersfoort langestraat

top service en zeer vriendelijke

Bestelling geplaatst in de winkel om de week er het op te halen. geen aanbetaling nodig en zeer vriendelijk geholpen en alles wordt netjes en geduldig uitgelegd.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Steven 24-07-2017 Via de website gekocht

Ik koop nooit meer bij Intertoys

Afgelopen vrijdag heb ik een trampoline besteld bij Intertoys voor €218,-. Deze trampoline wordt vervolgens binnen 4-5 werkdagen bezorgd (eigenlijk al niet meer van deze tijd, maar ok). Nu zag ik gisteren (zondag) dat Intertoys deze trampoline in de aanbieding had met 10% korting. Ik kon ze op zondag niet bereiken, dus besloot ze hierover vanochtend te bellen (maandag) om te kijken of ze nog wat voor me konden betekenen hierin. Tot mijn grote teleurstelling gaf de dame van de klantenservice aan dat ze me niet kon compenseren. Ik begrijp écht dat dit hun recht is. Maar ik heb het niet over recht, maar over klantvriendelijkheid, redelijkheid en out of the box denken. Zeker voor een keten als Intertoys die in zwaar weer verkeert en er juist alles aan zou moeten doen om bestaande klanten tevreden te houden.
Wat ik bedoel, het gaat me niet eens om het geld, lekker belangrijk.
Maar om het principe: Aangezien ik het product nog moet ontvangen kan ik de koop nog annuleren. Zelfs als dat niet kan, kan ik het product ook nog gratis retourneren. Dus als ik had geweten dat Intertoys zo moeilijk zou doen, dan had ik gisteren gewoon de trampoline nog een keer kunnen bestellen (met de korting) en de huidige koop kunnen annuleren. De dame aan de telefoon gaf aan dat dit inderdaad een optie was geweest: "Ik begrijp u, maar ik kan u niet compenseren en als u zo negatief blijft, dan verbreek ik de verbinding". Dus Intertoys: als je het gesprek aangaat en het niet eens wordt met jullie klantenservice, ben je negatief? Jammer hoor... dit is in elk geval de allerlaatste keer ooit dat ik wat bij Intertoys koop.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

sirp 19-07-2017 Via de website gekocht

Ontzettend matig voor

Voor de beta's krijg je geen toegangscode's toegezonden terwijl dit wel op de site vermeld wordt.
Het is een regelrechte schande ik bestel en koop hier nooit meer wat.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

xxxToppertje 29-06-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte online service

Intertoys: wie is er niet groot mee geworden? Helaas is deze winkel een voorbeeld van een zaak waarbij de transformatie naar online de doodsteek gaat worden.

Korte versie: product beschadigd geleverd, retour proces te lang om op tijd vervangend product te krijgen (dus advies opnieuw bestellen) en bij opnieuw bestellen een hogere prijs rekenen dan oorspronkelijk. Vervolgens niet antwoorden op mail maakt het feest compleet.

Helaas, deze jeugd naam is hierbij voor mij en mijn gezin een no go geworden. Schande

Langere versie: Voor mijn neefje een doos lego besteld en deze is op tijd geleverd. Helaas was de doos zwaar beschadigd. Mijn vermoeden overigens dat dit niet van het transport komt maar dit terzijde. Uiteraard kan je zo geen kado geven dus meteen een mail gestuurd. Na enkele dagen moest ik zelf telefonisch contact opnemen omdat ik taal nog teken vernam van intertoys. Een duidelijk niet geïnteresseerde of incapabele medewerker gaf aan dat het retourpoces wel even kon duren en dat ik maar een nieuwe moest bestellen tijdens dit proces. Toen ik dit probeerde bleek het product in prijs verhoogd. Ik heb hierna weer gebeld maar men gaf aan hier 'niets aan te kunnen doen'. Absurd. Het product is fout geleverd, kan niet op tijd retour, advies volg ik op om alles op te lossen maar moet dan hogere prijs betalen? dan maar naar de concurrent!

Jongens:bol.com en coolblue zijn jullie in alles voorbij. Geef het maar gewoon op is mijn advies.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Rob 22-06-2017 Via de website gekocht

Wat een slechte langzame site!

Niet normaal hoe traag het is. Spullen zijn prima; niet heel goedkoop. Als ik iets aanklik op de site duurt het 5 minuten voordat deze doorklikt. Elke keer gaat het fout; met alle browsers!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

MA 17-05-2017 Via de website gekocht

Slechte online dienstverlening

Intertoys heeft haar online dienstverlening helaas niet op orde.
Een mooie fiets voor mijn zoontje besteld, wordt helaas beschadigd geleverd. Kan gebeuren.
Reply van Intertoys: schuld van een externe leverancier (!). Dus lekker afgeschoven! Wordt van mij eerst verwacht dat ik foto's stuur als bewijs, terwijl bij wet is geregeld dat een klant na een online bestelling altijd binnen 14 dagen mag retourneren. Intertoys stond er toch op dat ze pas iets gingen doen als ze de foto's hadden gezien. Ok, dan maar foto's gestuurd, blijkt dat een kinderfiets niet zomaar geretourneerd kan worden. Hier moet namelijk een ophaalafspraak voor gemaakt worden. Let wel, een HELE dag thuis zitten wachten tot er iemand aanbelt want een afspraak of zelfs maar een tijdsvak kunnen ze niet aangeven. En dan in ieder geval gelijk een nieuwe fiets meenemen? Nee dat kan niet. De dienst die de fiets komt ophalen is niet dezelfde als die de fietsen levert. Dus opnieuw bestellen en weer wachten tot deze geleverd wordt. Mooi niet!
M.a.w. bijna twee weken verder, zoontje nog steeds geen fiets, maar wel een hoop tijd en ergernis verder. Ik koop niets meer bij de Intertoys tot ze hun zaken op orde hebben.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Fallon Cornelisse 03-05-2017 Via de website gekocht

Klantenservice uit het jaar 0!

Ik heb twee spacescooters gekocht met een kortingsactie. Nu is er een andere kortingsactie met meer korting vlak na aankoop en krijg ik het verschil alleen geretourneerd als ik de spacescooters terug stuur en opnieuw bestel! Milieu vervuiling en administratiekosten willen ze dus liever dan een klant normaal helpen!
Daarnaast had ik de spacescooters pas een week later in huis dan de bedoeling omdat ik nooit een mailtje kreeg dat ze waren verzonden en de medewerkers in de winkel ook niet wilde kijken of ze al aangekomen waren daar (daar had ik ze naartoe laten sturen ipv huis) omdat ik geen mailtje had gehad, waardeloos nooit meer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

T 03-05-2017 Via de website gekocht

Intertoys

Winkel is voldoende. Misleidende acties op de site. Site zegt bij product gratis speelmat, na de bestelling zit het speelmat er niet bij. Klantenservice heeft men niks aan, die verwijzen je naar de site waar na swipen pas te zien is vanaf 30 euro gratis. Gelukkig zijn sommige intertoys winkels wel Ok in tegenstelling tot de site. Ik ga mijn aankopen niet meer via de site meer bestellen bij intertoys.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Naomie Alberts 16-04-2017 In de winkel gekocht
Vaassen

prima en makkenlijk besteld.

Goede duidelijke website. Makkenlijk bestellen in de winkel en goede service en hulp van de medewerkers.

Suzy 16-04-2017 In de winkel gekocht
Keizerswaard

Doet wat zij zeggen!

Avengers pop dat ik wilde, hadden zij niet en ik kon het gelijk in de winkel bestellen
Volgende dag kon ik het ophalen. Intertoys Keizerswaard, goede service, personeel is klantvriendelijk, goed geholpen!

C.m. Witte 14-04-2017 Via de website gekocht

Service zoals service hoort te zijn

Kopen via internet is via intertoys heel gemakkelijk . De routing is eenvoudig te volgen en alles wordt keurig. Afgeleverd. Een aanrader waard

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nico balke 14-04-2017 Via de website gekocht

Goed ding

Omdat me dochter en roze rand wou en dat het thuis werd bezorgd alleen de levering laat te wensen over ik had hem besteld op. Vrijdag voor 22 uur dan dan kreeg ik een mail dat hij zaterdag tussen 11 en 15.00 wordt bezord alleen kwam het niet toen kreeg ik eenmaal dat het naar dinsdag verschoven was en op eens stond hij maandag voor de deur terwijl ik daar geen bericht over gehad had heel raar allemaal

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Ton Boon 13-04-2017 Via de website gekocht

Tegenvallende service

Ik kreeg niet wat mij werd beloofd. Gratis inpakpapier werd mij beloofd.l Helaas bij de aflevering werd hier niet meer over gesproken . Jammer want dit blijft wel bij mij hangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Diana971 12-04-2017 Via de website gekocht

Diepe teleurstelling

Vorige week trampoline besteld, twee keer via track en trace post nl doorgekregen dat hij bezorgd zou gaan worden, maar na een week via email van intertoys te horen gekregen dat hij niet geleverd kan worden. Mijn zoontje had zich er iedere keer op verheugd dat hij gebracht zou worden. Iedere keer voor niks gewacht en je geld een tijdje weg, want ook al schrijven ze dat het geld terug gestort gaat worden je hebt het niet meteen op je rekening staan. Dus een andere kopen zit er ook effe niet in. Zal niet zo snel meer iets via intertoys bestellen, want op de website stond dat er nog 10 op voorraad waren en dan is het wel erg raar dat hij niet meer geleverd kan worden.

Jackelien 11-04-2017 Via de website gekocht

Super handig en snel bestellen!!

De site zelf is heel overzichtelijk en duidelijk! Geen leveringskosten en het product wordt netjes voor je deur afgegeven. Kwaliteit van product is goed en ziet er prachtig uit.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

martin 09-04-2017 Via de website gekocht

perfekt geregeld

zelfs het beloofde inpak papier was is voldoende mate aanwezig
harstikke bedankt
zou dit de volgende keer weer gewoon doen
kan dit iedereen aanraden

Danielle 07-04-2017 Via de website gekocht

Nog steeds mijn trampoline niet ontvangen ??

Wat bijzonder dat je al gevraagd wordt om een revieuw van je product te schrijven terwijl hij nog steeds niet binnen is. Al bijna twee weken wordt het verwacht, al meerdere malen met de klantenservice en post nl gesproken maar blijkbaar is het erg moeilijk om afspraken waar te maken en na te komen...mijn dochters verjaardag ( 3) is inmiddels zonder kado geweest en dat is zeer teleurstellend! Misschien dat hij komt voordat ze 4 mag worden?????

marc 02-04-2017 Via de website gekocht

prachtig

zeer goede info , door het winkelpersoneel.
de winkel zelf ook, veel voordelen op speelgoed e. a.
aan te bevelen om eens binnen te springen als je in valkenswaard bent.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

lows 01-04-2017 In de winkel gekocht
cronjestraat haarlem

prettige winkel en prettigpersoneel

het is een prettige winkel we hebben hem gekozen omdat hij dichtbij is . maar er werkt ook erg prettig personeel

Van der Bovenkamp 01-04-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd moet het nog cadeau geven.

Had ook om papier gevraagd maar dit zat er niet bij.
Jammer want het is een groot pak om in te pakken.

Levering via de website 31-03-2017 Via de website gekocht

Jan van Haasteren puzzels besteld

Mijn puzzels via de website besteld, omdat de winkel geen voorraad meer heeft van de afgeprijsde puzzels. Wel snel geleverd!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Miep 31-03-2017 Via de website gekocht

Eerste bestelling te laat geleverd.

Mijn eerste bestelling werd niet op tijd geleverd en ook nog eens zonder het beloofde pakpapier. Daardoor moest ik nogmaals extra thuis blijven en erop uit om pakpapier te halen.

Marcel 29-03-2017 Via de website gekocht

Redelijke service, maar bij nalevering zelf goed opletten!

Eerste levering van bestelde artikelen ging goed en was er op tijd, maar 1 artikel wat 2-3 dagen later bezorgd zou worden werd maar niet geleverd. Na 7 werkdagen maar eens gemaild. Geen reactie of excuses oid, maar ik kreeg wel de dag erna een mail dat het laatste artikel de volgende dag geleverd zou worden. Dus bij nabestellingen moet je zelf goed de termijn in de gaten houden en zelf bijtijds aan de bel trekken!
Toen ik probeerde te bellen kreeg ik een bandje dat het kantoor gesloten was en dat ze bereikbaar waren tijdens hun kantooruren. Alleen zijn ze vergeten om te vermelden wat hun kantooruren zijn, slordigheidje. Gelukkig stond dit wel goed vermeld bij Twitter.

Intertoys, dit moet beter kunnen. vandaar nu een 6, anders was het een 8 of misschien wel 9 geweest.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Rob Pijpers 28-03-2017 Via de website gekocht

Prima service!

goede feedback, snelle levering

puntje van aandacht: duidelijk vermelden dat spullen NIET worden ingepakt, maar met pakpapier los worden verzonden

Marc 27-03-2017 Via de website gekocht

prima service en bestelling

Helemaal top. Voordelige prijs, goeie service en gratis levering. Wat wil je nog meer? Levering was daarnaast snel en in een stevige doos.

Derix 27-03-2017 Via de website gekocht

Onlogische levering

Over het algemeen ben ik erg tevreden over de geboden service het enige wat me stoorde is de levering. Ik bestel een product van 20 euro maar hier dient dan 4 of 5 euro verzendkosten over betaald te worden terwijl vanaf €25,- euro de verzending kostenloos is. Tot zover duidelijk en begrijpelijk dit geld op vele plaatsen. Maar wat ik niet snap is dat ik dan gelijkertijd een extra product a €7,- koop om de verzendkosten te vermijden.
Maar bervolgens krijg ik product 1 in een overdreven grote doos op Woensdag en product 2 op Vrijdag?? Dus Intertoys maakt 2 keer bestelkosten voor 1 bestelling beetje vreemde opzet in mijn ogen. Neem juist aan dat deze regeling opgezet is om onnodige verzendkosen te vermijden.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Verzendkosten

Martin minderhoud 26-03-2017 Via de website gekocht

Kapot

Ik had een hond met afstand bediening voor me dochter maar afstandsbediening was kapot naar de winkel gebracht en ik kreeg me geld terug dochter erg teleur gesteld groeten .........

olga 23-03-2017 Via de website gekocht

Prima service

Zandbak-picknicktafel voor onze kleindochter 's avonds laat besteld en de volgende dag al in huis; makkelijk bouwpakket met prima omschrijving. Goed product en supersnelle service

TerroxNL 23-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende webshop

Prima verpakt en de volgende werkdag dag ontvangen.
Geen bijzonderheden en bestelproces werkt prima

Goed 20-03-2017 Via de website gekocht

Prima service.

Online makkelijk shoppen.
Wel jammer dat ik met de zoekopdracht niet het juiste product vond.
Wel als ik het algemene woord in tikte.
Tip:
Als de artikels niet allemaal in een keer geleverd kunnen worden, graag vermelden op de leveringsbon
dat de rest (benoemen welke) later volgt. Dat wordt wel online vermeldt maar niet op de leveringsbon.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

S.garabeat 19-03-2017 In de winkel gekocht
Hooddorp

Slecht service besteld betald Niet geleverd

Ik heb een fiets besteld voor mijn dochter en betaald er voor in de winkel en zou na 3 dagen geleverd worden
2 dagen later stuurde ze een email dat t niet lever baar is dochtertje verdrietig en moest bellen voor een oplossing t/m vandaag niet eens ons geld terug gehad

Natascha 19-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Fijne service, snelle bezorging van alle spullen! Mooie kwaliteit van het speelgoed en snelle reactie bij problemen. Bedankt ook deze keer weer!

Jeannine van der Meer 19-03-2017 In de winkel gekocht
Laren

Goede service

De service in de winkel was prima. De medewerker had voor ons via internet besteld. De artikelen werden op tijd geleverd.

monique 19-03-2017 Via de website gekocht

prima service

Bezorging was heel snel, netjes cadeaupapier erbij. Helemaal tevreden. Bovendien hoefden we niet lang te zoeken. De site is overzichtelijk en het scheelde weer een ritje naar de stad.
In de winkel zelf is het ook altijd leuk. Mijn zoon heeft er al heel wat lego en spelletjes uitgezocht. Als we naar de stad gaan, mogen we intertoys niet overslaan, ook al is hij nu 14 jaar

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Seip 18-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

we waren heel erg te spreken ook over het product onze zoon speelt er elke dag mee ook goed geholpen door de telefoon omdat we iets wilde weten hoe we de kadokaart konden gebruiken via de webshop dus al met al prima geholpen en onze zoon heeft heel lan speelplezier

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M.mulders 18-03-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Bestelling geplaatst en betaald. Twee dagen later kon ik de bestelling al ophalen.
Goede service en vriendelijk personeel

Wilma 16-03-2017 Via de website gekocht

Waardeloze service

Op de site staan artikelen te koop die ze niet kunnen leveren zoals de Volare autoped met trommelrem die alleen een voetrem op het achterwiel blijkt te hebben. De levering zelf werd niet vooraf aangekondigd en zo bij de buren afgegeven.Na over en weer mail geven ze niet eens toe dat ze fouten maken en de klant tegemoet komen is er al helemaal niet bij ik moet het dan maar retourneren maar door al dat gedoe is dit niet meer mogelijk

moryana 15-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering helaas geen tracking code ontvangen

De shop is makkelijk door te browsen. Bestellen gaat snel en makkelijk. Kreeg gelijk een bevestiging dat de bestelling en betaling binnen was. Kreeg helaas geen tracking en tracé code. Hier heb ik nog achteraan moeten bellen met de webshop. Beetje jammer. Verder goede service.

SunRG 14-03-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Ik wilde het spel Horizon zero dawn voor de ps4 in de winkel kopen. Het spel was helaas uitverkocht. Toen samen met de winkelmedewerker in de winkel via de webshop het spel besteld, en de volgende dag gratis thuisbezorgd!

Prima service dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Marianne 14-03-2017 Via de website gekocht

Top????

Snelle levering je word steeds op de hoogte gehouden waar je bestelling is en geen verzendkosten met gratis inpakpapier

Zeer tevreden klant 12-03-2017 In de winkel gekocht
Leeuwarden

niks anders dan lof

Wij kiezen meestal voor deze winkel omdat het assortiment groot is en het personeel vrolijk vriendelijk en enthousiast is.. en dat is niet alles ze weten ook waar ze het over hebben. we zouden een boek kopen voor onze dochter maar die was helaas uitverkocht. Het personeel heeft ons prima geholpen om via de bestelcomputer in de winkel het boek te bestellen, na 2 dagen mochten we het boek in ontvangst nemen.. SUPER!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Niels 11-03-2017 Via de website gekocht

Matige service

Ik heb een game besteldt voor een vriend. Helaas is er niet naar mij geluisterd. Ik heb cadeaupapier aangevinkt en een persoonlijk bericht geschreven. Toen ik het pakketje kreeg voor de verjaardag zat er geen papier bij en het bericht was er ook niet. Dit was ernorm jammer want ik had die zelfde dag die verjaardag. Het pakketje was wel optijd maar vanwege de extra dingen die er niet waren was ik ernorm teleurgesteld

Mjj van Stiphout 10-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering. ... kindjes helemaal blij

Lekker makkelijk zonder tureluurs te worden van al het aangeboden speelgoed. ... rustig op de bank uitzoeken. Geweldig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nadia Saou 08-03-2017 Via de website gekocht

Viel tegen

De bestelling werd niet gelijktijdig bezorgd met het gevolg dat mijn ene neefje nog geen (wel enkele dagen later) cadeautje ontving en de andere twee neefjes wel. Daarnaast was de persoonlijke boodschap in een heel klein lettertype (helaas geen aandacht besteed aan de lay-out en op een A-4tje met andere gegevens) beschreven. Viel niet op. Ook was de doos niet vrolijk/uitnodigend. Ik kies niet meer voor de optie bezorgen.

Klaasje 06-03-2017 Via de website gekocht

In het weekend niet te bereiken..

Ik heb op een donderdag een playstation besteld en deze keurig de volgende dag ontvangen. Vervolgens kwam ik erachter dat de playstation een hardwareprobleem had, hierdoor gaf deze geen signaal aan de tv. Wanneer een product defect is, is het nodig om de Intertoys te bellen. Helaas was het al 17:00 uur geweest en heb ik mogen wachten tot maandag om hem te retourneren. Ik heb maandags gebeld, retournummer gekregen en gevraagd hoelang het duurt tot ik een nieuwe heb ontvangen. Nou sturen ze een artikel op in 1 dag, en een defect artikel ruilen duurt 10 werkdagen oftewel, 2 week.. Ik vind dit een beetje matig voor een groot winkelketen als de Intertoys.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Anneke 05-03-2017 Via de website gekocht

Mooie loopfiets

Goede winkel. Snelle levering. Vriendelijk personeel, ik koop hier al jaren. Goede service en groot assortiment

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M. Keuter 05-03-2017 In de winkel gekocht
Urk

Top service

Zeer goed geholpen in de winkel op Urk met het bestellen van het spel Escape Room. Ik ben goed geïnformeerd over de bestelprocedure en de ophaalmogelijkheden. Helemaal top van xxx

Stefan 04-03-2017 Via de website gekocht

Intertoys doet wat het beloofd

Goede afhandeling van de bestelling van een nintendo switch. Navraag gedaan over mogelijke levering op release datum, netjes telefonisch tewoord gestaan. Veel verhalen op internet van leveringsproblemen met de switch maar intertoys hield woord, switch werd keurig op tijd geleverd. De switch was zorgvuldig verpakt en werd netjes afgeleverd.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -