Intertoys - Reviews & Ervaringen

7,0 Lees 2021 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Intertoys.

Intertoys stelt zich voor

Intertoys is, met 407 vestigingen, de grootste keten van speelgoedwinkels in Nederland. Verkozen tot beste speelgoed winkel 2017! Kijk op de website voor ons volledige assortiment, met artikelen van LEGO, Playmobil, Hasbro en Mattel.

Deze score is berekend op basis van 102 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Boss 15-08-2018 Via de website gekocht

Geweldig snel

Heel Gemakkelijk besteld en heel snel en juist geleverd.
Ik zou zo weer iets bestellen.
Deze lego doos stond niet in de winkel.

Jl 09-08-2018 Via de website gekocht

Verkeerde levering en matige communicatie

Ik zal niet gauw nog een keer bestellen bij Intertoys. Ik kreeg het verkeerde opgestuurd, heb gebeld, kreeg wel een aardige dame aan de lijn, die mij vertelde dat ze meteen het juiste artikel op zouden sturen. Maar het duurde wel erg lang. Na ruim een week weer gebeld, weer een aardige dame aan de lijn, maar die wist mij te vertellen dat het artikel niet meer leverbaar is en dat het geld al teruggestort was. Iets wat ik nog niet had gezien, maar waar ik ook geen mail over heb gehad. Jammer. Het had wat mij betreft meteen duidelijk moeten zijn dat het artikel er niet meer is. Dat ik een verkeerde kreeg opgestuurd, kan gebeuren, maar dat ik zelf na 9 dagen erachteraan moeten bellen waar het juiste artikel nou blijft, is niet zo netjes van Intertoys.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces

Takai 05-08-2018 Via de website gekocht

Gemakkelijk en snel online besteld.

Online een dartbord wat in de aanbieding was besteld wat erg handig is omdat je niet hoeft te wachten totdat je een keer in de gelegenheid bent om naar een winkel te gaan en vervolgens te laat bent voor de actie. Het afhalen is ook bij een andere balie dan bij de kassa zodat je niet in een lange rij hoeft te staan. Lekker efficiënt dus.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Ria 26-07-2018 Via de website gekocht

Handig snel eenvoudig bestellen

Ik vind t handig om bij intertoys te bestellen geen gesjouw met grotere dingen!!
Het wordt goed en snel bezorgt!!
Alleen 1 minpuntje dat er tegenwoordig geen inpakpapier meer bij zit.
vroeger wel reglematig te kort of te klein voor het desbetreffende kado ,maar nu niets meer. jammer. Maar verder prima in orde. service ruilen en dergelijke? geen ervaring mee.

Loes 18-07-2018 Via de website gekocht

Prima prijs/kwaliteit

Alles ging vlot op de website. Ik wist wat ik nodig had en kon dit snel vinden. Er was een snelle levering en netjes verpakt.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Jolanda 15-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Alleen jammer als je iets besteld voor 19.00euro daar dan verzendkosten bij rekent kom je over de 20 euro . Maar dan zegt Intertoys dat je voor 20 euro minimaal MOET bestellen anders geen mogelijkheid om te bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Dit moet veranderen 09-07-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Waardeloos dat je alleen kan bestellen boven €20, ook als je het in de winkel ophaalt. Slechte service.

Gerda 06-07-2018 Via de website gekocht

Alles goed

Intertoys heeft een duidelijke webpagina. De bestelling was compleet en is bezorgd op de dag die ik aangegeven had.

Jonker 03-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering goede kwaliteit

Goede service snelle levering eigenlijk gaan we altijd naar de winkel maar dit product was er niet vandaar.

Ursula 18-06-2018 Via de website gekocht

Leuk speelgoed en snel geleverd

Snel en makkelijk de leukste aanbiedingen en kado’s thuis bezorgd. Leukste assortiment aan speelgoed

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

nangadewi 16-06-2018 Via de website gekocht

sta wars force link poppetjes

er was een aanbieding van bovenstaande star wars poppetjes. aangezien er van 1 nog maar 1 op voorraad was dacht ik snel online bestellen voordat die op is. des te groter was de teleurstelling toen het pakketje kwam en het laatse exemplaar van dit poppetje was vervangendoor een ander exmplaar wat ik al besteld had (dus 2 dezelfde). 1 poppetje retour gestuurd met het probleem er bij op papier. dan zou je denken dat ene poppetje is nog ergens maar nee poppetje was er niet meer. wel netjes daar een bericht via de e-mail over gekregen maar goed het blijft dus een teleurstelling dat het bestelde poppetje niet meer gaat komen

Mini 12-06-2018 Via de website gekocht

Prima service

Makkelijke manier van bestellen,
duidelijke informatie over de producten, de verzending en aflevering

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

sw 11-06-2018 Via de website gekocht

intertoys artikelen prima, externe leveranciers erg traag

mooie shop maar artikel van externe leverancier duurde erg lang en was tijdens levering erg onduidelijk.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Marc 08-06-2018 Via de website gekocht

zeer goede service

Alles zeer overzichtelijk op de site en na bestelling alles snel geleverd, en na dien een klein deel retour en dit alles met goede service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

helen van beek 30-05-2018 Via de website gekocht

raar beleid

Ik koop wat bij intertoys en ben niet tevreden, het moet terug en dan ineens wentelt Intertoys alle verantwoording af naar de externe verkoper, misschien dom maar ik heb bij Intertoys gekocht betaalt en de service krijg ik ineens via de externe verkoper ....... Lekker makkelijk zo kan ik ook een website onderhouden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Dimphy van Dijk 25-05-2018 Via de website gekocht

super geweldige service!!!

Ik had de piraten watertafel gekocht voor de verjaardag van mijn klein zoon ! hij was er superblij mee , maar de tafel was defect het water liep in de dubbele bodem niet getreurt na 1belletje kon ze de tafel bij intertoys in zundert omruilen voor een nieuwe
dat noem ik super goede service!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Susan 21-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Prima levering en snel. Volgende dag gelijk geleverd. Geen beschadigingen aan doos. Kortom wij waren zeer tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joost 28-04-2018 Via de website gekocht

Misleidend

Naar aanleiding van een afbeelding doelset met bal besteld. Na levering blijkt er geen bal bij te zitten. Navraag gedaan naar de bal via hoofdkantoor, eenvoudig afgewimpeld met het antwoord dat er geen bal bij de set hoort. Plaats deze afbeelding dan ook niet op de site!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Ik 20-04-2018 Via de website gekocht

Makkelijk

Makkelijk alles te vinden en / of te zoeken, een kind kan de was doen zal ik het maar noemen.
In de winkel is trouwens hulp als je iets niet kan vinden.

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

Dela 10-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige aanbieding

Gemakkelijk overzichtelijk en klantvriendelijke website
Bestel er graag . En het gemak dat het thuis netjes word geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

karin 07-04-2018 Via de website gekocht

snelle service

bestelling vlug binnen netjes verpakt goede service je krijgt altijd waar voor je geld hebben altijd alles op voorraad

Elise 28-03-2018 Via de website gekocht

goede aanbieding!

Erg goede aanbieding.
Website zou iets specifieker mogen qua zoekfunctie.
Goede en snelle levering.

mar 26-03-2018 Via de website gekocht

leuke acties!

Er waren twee leuke acties. De spellen waren in de aanbieding en er was een leuke actie, waardoor je het tweede kaartje bij een dierentuin gratis kreeg. Eerst zat die alleen niet bij de doos in. Hier achteraan gemaild en binnen een paar dagen had ik de voucher als nog. Echt een super service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ariana 24-03-2018 Via de website gekocht

Heel vriendelijk personeel.

Intertoys is een leuke winkel ze hebben meestal alles op voorraad.
Via de webshop is het snelle levering als ze niet in de winkel hebben.

Kim 21-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, fijne winkel

Inhoud was netjes verpakt, snel geleverd, betaling ging makkelijk, producten waren in goede staat! Bestellen ging makkelijk op de website en de website gaaf dodelijk de korting aan.

Wendy 21-03-2018 Via de website gekocht

Helemaal top

Gebruiksvriendelijk van de site is tiptop in orde.
Ik bestel regelmatig bij de Intertoys en ben van plan dit ook vaker te doen.
Hier aan de overkant zit ook een Intertoys en ook daar ben ik vaak te vinden (Lego verslaafd)

Waar ik ook blij ben is de mogelijkheid om met Aterpay te betalen! Want soms zijn er mooie aanbiedingen maar kan k t geld pas een week later missen, maar dan is de aanbieding misschien al weg! Ook dat is top!

Levering ook netjes zoals aangegeven op de site en uiteraard ontvang je altijd een track and trace code!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

mdek 19-03-2018 Via de website gekocht

Mooie aanbiedingen en snelle bezorging

Ik heb een aantal spellen gekocht met 50% korting. Het bestelproces was eenvoudig en het pakket werd gratis de volgende dag al bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Wendy 17-03-2018 Via de website gekocht

Matige update van de website

Ik wilde een cadeautje bestellen voor de volgende dag, maar omdat ik twijfelde of het dan op tijd binnen zou zijn, kerk ik eerst of er winkel voorraad was. Deze was ruim voldoende volgens de website. Dus ik ben de volgende ochtend direct om half tien naar de winkel gegaan. Helaas....... Geen voorraad, maar op de pc in de winkel stond nog steeds op voldoende voorraad. Meisje in de winkel heeft met mij drie keer door de winkel gelopen, maar nergens te vinden. Waardoor ik alsnog moest bestellen maar het dus zo ie zo te laat was.

Lubica 17-03-2018 Via de website gekocht

Tevreden

Ik miste bij laatste bestelling iets en ff een mailtje en hebben ze het netjes opgelost. Mijn dochter was helemaal blij met speelgoed die ze voor haar verjaardag kado bonnen heeft gekocht

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Annemarie 09-03-2018 Via de website gekocht

Teleurgesteld

Bestelling na meer dan een maand nog steeds niet geleverd.
Teleurgesteld in de slechte klantenservice, geven onjuiste informatie, zijn onprofessioneel, bellen niet terug en zijn niet oplossingsgericht.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Sechi73 05-03-2018 Via de website gekocht

Makkelijk en snel

Site werkt makkelijk en snel. Bezorging volgende dag. Tevreden klant hier, die zeker nog vaker online gaat bestellen.

Tessa 03-03-2018 Via de website gekocht

Snelle verzending

Duidelijk bestelproces, ook heeft intertoys met bepaalde producten dezelfde prijs als de concurrent. Daarom heb ik deze producten bij Intertoys besteld. Snelle verzending! Wel moet je goed letten op de levertijd.

Sam 02-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!!!

Altijd snel geleverd, ruime keuze van speelgoed, makkelijk te bestelen. Ik vind Intertoys echt super!!! We hebben deze keer ninja go sticker boek met veel stickers besteld. Was lange en leuke speelplezier voor mijn jongens van 6 en 4. Bedankt !!!

Diana 02-03-2018 Via de website gekocht

Toppie service

Had al meerdere keren via de shop besteld en altijd alles op tijd bezorgd. En zal zeker niet de laatste keer zijn.

Lenny van Doorn 28-02-2018 Via de website gekocht

Een hele goede service

Ik vindt de medewerkers in deze winkel klasse. (Intertoys Gen. Cronjéstraat) Ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam! Top!!

Moniek 19-02-2018 Via de website gekocht

Retour kosten zelf betalen

Mijn bestelling werd niet door Intertoys zelf bezorgd waardoor je zelf de retour kosten moet betalen. Dit staat niet aangegeven wanneer je het artikel op Intertoys.nl besteld

Dewi 16-02-2018 Via de website gekocht

Super!

Makkelijk te bestellen. De foto's gaven goed weer wat er besteld werd. De verzending ging ook volgens plan en was lekker snel in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

B schrijver 15-02-2018 In de winkel gekocht
Harderwijk

Top service!

Top service! Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd! Ik heb ook in de winkel op de zuil besteld en gelijk contant in de winkel betaald en werd zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen door het personeel! De volgende dag was de bestelling bezorgd!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

ginie melinga 14-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Snel te vinden wat je wilt bestellen. Bevalt prima. Al vaker hier naar gekeken. Ziet er goed verzorgd uit.

Jolanfa 12-02-2018 Via de website gekocht

Goede levering

Goede en snelle levering. Verpakkingsmateriaal mag wel aangepast worden naar grote van de bestelde artikelen. Ik had een kleine artikel wat in een zeer grote doos met veel plastic verpakt werd. Hier kan dus nog wat aan gedaan worden zodat we minder afval hebben.

Joycebernhardt 08-02-2018 Via de website gekocht

Gaat veel fout

Twee keer iets besteld bij intertoys de eerste keer miste ik de helft van mijn bestelling en moest ik praten als brugman om de missende spullen te krijgen want in het systeem stond immers dat ik het wel heb gehad...1 product is ook nog vrij snel stuk gegaan.. daar had ik niet eens zin in om nog achteraan te gaan en de tweede keer kreeg ik wat anders als ik heb besteld (gelukkig vond degene waar het voor was deze ook leuk want tijd om te ruilen was er niet meer voor de verjaardag. Vind het erg slordig allemaal..

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Kuijf 07-02-2018 Via de website gekocht

Jammer van de dubbele verzendkosten

Ik had wat speelgoed gekocht en besloot 2 minuten later nogmaals wat te bestellen ik denk dat komt het toch in een pakket aan.
Komt het wel samen aan in een pakket maar wel dubbele bezorgkosten!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten

linda 27-01-2018 Via de website gekocht

Snel binnen en perfect

Mijn zoon heeft dyslexie en had een luisterboek gehuurd, met cd dus. ik had alleen geen cd speler. Nu wel! 1 dag later na het bestellen. Door het gemak van de shop, die ik fijner vind dan een andere shop omdat je goed kan filteren en snel geholpen word door de zoekfunctie. en de levering was natuurlijk ook in orde, netjes verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

S.K 27-01-2018 Via de website gekocht

Top service. Alles snel besteld!

De spullen waren snel besteld.
Her bericht dat de spullen opgehaald kon worden, was zoals verwacht.

Dokkie 27-01-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Goed en vakkundig geholpen bij Intertoys

In de winkel laten vertellen over het speelgoed daarna met de verkoper besteld via internet om het thuis gratis te laten bezorgen.

Retour duurt lang 24-01-2018 Via de website gekocht

Snel besteld maar de retourzending duurde heel erg lang

Snel besteld en volgende dag in huis maar de retourzending met terugbetalen heeft meer dan een maand geduurd.

E borgsteede 21-01-2018 Via de website gekocht

Ben heel tevreden

De bestelde spullen waren prima inorde de producten zagen er heel goed uit. In t vervolg bestel ik graag. Op deze wijze.

Arjen 21-01-2018 Via de website gekocht

Prima

Duidelijke website met in mijn geval ( games en accessoires nintendo switch ) snel thuis bezorgd en goed verpakt.

Marja 21-01-2018 Via de website gekocht

Supersnel in huis!

Gemakkelijk bestellen en supersnel in huis zonder dat je er de deur voor uit hoeft.Uitgebreid assortiment speelgoed.Niet moeilijk om iets leuks te vinden.

Marielle 20-01-2018 Via de website gekocht

Verslechterd webshoppen

Vindt het jammer dat andere aanbieders ook aanbieden wat vaak troep blijkt te zijn. Zelfde concept als bol.com erg jammer