Intertoys - Reviews & Ervaringen

6,6 Lees 2003 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Intertoys.

Intertoys stelt zich voor

Intertoys is, met 407 vestigingen, de grootste keten van speelgoedwinkels in Nederland. Verkozen tot beste speelgoed winkel 2017! Kijk op de website voor ons volledige assortiment, met artikelen van LEGO, Playmobil, Hasbro en Mattel.

Deze score is berekend op basis van 91 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

6.6

Ik 20-04-2018 Via de website gekocht

Makkelijk

Makkelijk alles te vinden en / of te zoeken, een kind kan de was doen zal ik het maar noemen.
In de winkel is trouwens hulp als je iets niet kan vinden.

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

Dela 10-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige aanbieding

Gemakkelijk overzichtelijk en klantvriendelijke website
Bestel er graag . En het gemak dat het thuis netjes word geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

karin 07-04-2018 Via de website gekocht

snelle service

bestelling vlug binnen netjes verpakt goede service je krijgt altijd waar voor je geld hebben altijd alles op voorraad

Elise 28-03-2018 Via de website gekocht

goede aanbieding!

Erg goede aanbieding.
Website zou iets specifieker mogen qua zoekfunctie.
Goede en snelle levering.

mar 26-03-2018 Via de website gekocht

leuke acties!

Er waren twee leuke acties. De spellen waren in de aanbieding en er was een leuke actie, waardoor je het tweede kaartje bij een dierentuin gratis kreeg. Eerst zat die alleen niet bij de doos in. Hier achteraan gemaild en binnen een paar dagen had ik de voucher als nog. Echt een super service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ariana 24-03-2018 Via de website gekocht

Heel vriendelijk personeel.

Intertoys is een leuke winkel ze hebben meestal alles op voorraad.
Via de webshop is het snelle levering als ze niet in de winkel hebben.

Kim 21-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, fijne winkel

Inhoud was netjes verpakt, snel geleverd, betaling ging makkelijk, producten waren in goede staat! Bestellen ging makkelijk op de website en de website gaaf dodelijk de korting aan.

Wendy 21-03-2018 Via de website gekocht

Helemaal top

Gebruiksvriendelijk van de site is tiptop in orde.
Ik bestel regelmatig bij de Intertoys en ben van plan dit ook vaker te doen.
Hier aan de overkant zit ook een Intertoys en ook daar ben ik vaak te vinden (Lego verslaafd)

Waar ik ook blij ben is de mogelijkheid om met Aterpay te betalen! Want soms zijn er mooie aanbiedingen maar kan k t geld pas een week later missen, maar dan is de aanbieding misschien al weg! Ook dat is top!

Levering ook netjes zoals aangegeven op de site en uiteraard ontvang je altijd een track and trace code!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

mdek 19-03-2018 Via de website gekocht

Mooie aanbiedingen en snelle bezorging

Ik heb een aantal spellen gekocht met 50% korting. Het bestelproces was eenvoudig en het pakket werd gratis de volgende dag al bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Wendy 17-03-2018 Via de website gekocht

Matige update van de website

Ik wilde een cadeautje bestellen voor de volgende dag, maar omdat ik twijfelde of het dan op tijd binnen zou zijn, kerk ik eerst of er winkel voorraad was. Deze was ruim voldoende volgens de website. Dus ik ben de volgende ochtend direct om half tien naar de winkel gegaan. Helaas....... Geen voorraad, maar op de pc in de winkel stond nog steeds op voldoende voorraad. Meisje in de winkel heeft met mij drie keer door de winkel gelopen, maar nergens te vinden. Waardoor ik alsnog moest bestellen maar het dus zo ie zo te laat was.

Lubica 17-03-2018 Via de website gekocht

Tevreden

Ik miste bij laatste bestelling iets en ff een mailtje en hebben ze het netjes opgelost. Mijn dochter was helemaal blij met speelgoed die ze voor haar verjaardag kado bonnen heeft gekocht

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Annemarie 09-03-2018 Via de website gekocht

Teleurgesteld

Bestelling na meer dan een maand nog steeds niet geleverd.
Teleurgesteld in de slechte klantenservice, geven onjuiste informatie, zijn onprofessioneel, bellen niet terug en zijn niet oplossingsgericht.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Sechi73 05-03-2018 Via de website gekocht

Makkelijk en snel

Site werkt makkelijk en snel. Bezorging volgende dag. Tevreden klant hier, die zeker nog vaker online gaat bestellen.

Tessa 03-03-2018 Via de website gekocht

Snelle verzending

Duidelijk bestelproces, ook heeft intertoys met bepaalde producten dezelfde prijs als de concurrent. Daarom heb ik deze producten bij Intertoys besteld. Snelle verzending! Wel moet je goed letten op de levertijd.

Sam 02-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!!!

Altijd snel geleverd, ruime keuze van speelgoed, makkelijk te bestelen. Ik vind Intertoys echt super!!! We hebben deze keer ninja go sticker boek met veel stickers besteld. Was lange en leuke speelplezier voor mijn jongens van 6 en 4. Bedankt !!!

Diana 02-03-2018 Via de website gekocht

Toppie service

Had al meerdere keren via de shop besteld en altijd alles op tijd bezorgd. En zal zeker niet de laatste keer zijn.

Lenny van Doorn 28-02-2018 Via de website gekocht

Een hele goede service

Ik vindt de medewerkers in deze winkel klasse. (Intertoys Gen. Cronjéstraat) Ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam! Top!!

Moniek 19-02-2018 Via de website gekocht

Retour kosten zelf betalen

Mijn bestelling werd niet door Intertoys zelf bezorgd waardoor je zelf de retour kosten moet betalen. Dit staat niet aangegeven wanneer je het artikel op Intertoys.nl besteld

Dewi 16-02-2018 Via de website gekocht

Super!

Makkelijk te bestellen. De foto's gaven goed weer wat er besteld werd. De verzending ging ook volgens plan en was lekker snel in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

B schrijver 15-02-2018 In de winkel gekocht
Harderwijk

Top service!

Top service! Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd! Ik heb ook in de winkel op de zuil besteld en gelijk contant in de winkel betaald en werd zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen door het personeel! De volgende dag was de bestelling bezorgd!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

ginie melinga 14-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Snel te vinden wat je wilt bestellen. Bevalt prima. Al vaker hier naar gekeken. Ziet er goed verzorgd uit.

Jolanfa 12-02-2018 Via de website gekocht

Goede levering

Goede en snelle levering. Verpakkingsmateriaal mag wel aangepast worden naar grote van de bestelde artikelen. Ik had een kleine artikel wat in een zeer grote doos met veel plastic verpakt werd. Hier kan dus nog wat aan gedaan worden zodat we minder afval hebben.

Joycebernhardt 08-02-2018 Via de website gekocht

Gaat veel fout

Twee keer iets besteld bij intertoys de eerste keer miste ik de helft van mijn bestelling en moest ik praten als brugman om de missende spullen te krijgen want in het systeem stond immers dat ik het wel heb gehad...1 product is ook nog vrij snel stuk gegaan.. daar had ik niet eens zin in om nog achteraan te gaan en de tweede keer kreeg ik wat anders als ik heb besteld (gelukkig vond degene waar het voor was deze ook leuk want tijd om te ruilen was er niet meer voor de verjaardag. Vind het erg slordig allemaal..

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Kuijf 07-02-2018 Via de website gekocht

Jammer van de dubbele verzendkosten

Ik had wat speelgoed gekocht en besloot 2 minuten later nogmaals wat te bestellen ik denk dat komt het toch in een pakket aan.
Komt het wel samen aan in een pakket maar wel dubbele bezorgkosten!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten

linda 27-01-2018 Via de website gekocht

Snel binnen en perfect

Mijn zoon heeft dyslexie en had een luisterboek gehuurd, met cd dus. ik had alleen geen cd speler. Nu wel! 1 dag later na het bestellen. Door het gemak van de shop, die ik fijner vind dan een andere shop omdat je goed kan filteren en snel geholpen word door de zoekfunctie. en de levering was natuurlijk ook in orde, netjes verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

S.K 27-01-2018 Via de website gekocht

Top service. Alles snel besteld!

De spullen waren snel besteld.
Her bericht dat de spullen opgehaald kon worden, was zoals verwacht.

Dokkie 27-01-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Goed en vakkundig geholpen bij Intertoys

In de winkel laten vertellen over het speelgoed daarna met de verkoper besteld via internet om het thuis gratis te laten bezorgen.

Retour duurt lang 24-01-2018 Via de website gekocht

Snel besteld maar de retourzending duurde heel erg lang

Snel besteld en volgende dag in huis maar de retourzending met terugbetalen heeft meer dan een maand geduurd.

E borgsteede 21-01-2018 Via de website gekocht

Ben heel tevreden

De bestelde spullen waren prima inorde de producten zagen er heel goed uit. In t vervolg bestel ik graag. Op deze wijze.

Arjen 21-01-2018 Via de website gekocht

Prima

Duidelijke website met in mijn geval ( games en accessoires nintendo switch ) snel thuis bezorgd en goed verpakt.

Marja 21-01-2018 Via de website gekocht

Supersnel in huis!

Gemakkelijk bestellen en supersnel in huis zonder dat je er de deur voor uit hoeft.Uitgebreid assortiment speelgoed.Niet moeilijk om iets leuks te vinden.

Marielle 20-01-2018 Via de website gekocht

Verslechterd webshoppen

Vindt het jammer dat andere aanbieders ook aanbieden wat vaak troep blijkt te zijn. Zelfde concept als bol.com erg jammer

Elisia 18-01-2018 Via de website gekocht

Ideaal shoppen op intertoys.nl!!

Hier een supertevreden klant! De site is makkelijk toegankelijk, producten goed te vinden, ruim assortiment. En makkelijk bestellen! Kinderen vinden het superleuk om op deze manier nieuw speelgoed te kopen. Ze mogen eerst goed onderzoek doen op de site, bestellen en dan vol spanning wachten tot de postbode het pakje komt brengen! Bestelling wordt op afgesproken datum geleverd. Goede service, makkelijk retourneren mocht dat nodig zijn. Kan zowel in de winkel als via post teruggestuurd worden. Zeker een aanrader, ook met kleine kids. Website is vrolijk, duidelijk en gebruikersvriendelijk. Intertoys.nl kan ik zeker aanbevelen!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

mr Cengiz 09-01-2018 Via de website gekocht

Gemak dient de mens!

Tot 22u bestellen en dan de volgende dag in huis! İdeaal! Alles goed verpakt en nu met de sale helemaal leuk om alvast kado's in te slaan!

Laura 07-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Assortiment in webshop is beperkt. In winkel meer keuze dan in webshop.
Ook jammer dat je vanaf een bepaald bedrag alleen maar kunt bestellen in de webshop. Dat zorgt ervoor dat ik meestal ergens anders speelgoed koop als het om een kleine uitgave gaat.

Snelle levering, netjes verpakt.

Priscilla 06-01-2018 Via de website gekocht

Waardeloos

Echt waardeloos. Denk je een grote bestelling te doen en in 1 keer klaar te zijn. Blijkt dat het bij allemaal verschillende verkopers vandaan komt. Dus ipv 1 pakket kwamen er 5 pakketten en uiteraard allemaal op andere dagen bezorgd. Als een pakket niet komt kun je ook niet bij intertoys terecht maar moet je dus contact opnemen met de externe verkoper waarvan de gegevens niet op interroys.nl te vinden waren. Krijg je eindelijk iemand van intertoys aan de lijn en krijg je een telnummer. Gebeld is het nummer van een andere verkoper. Heb je dan 20 minuten voor aan de lijn gehangen. Sjonge waar gaat het heen met intertoys.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Grote teleurstelling 06-01-2018 Via de website gekocht

Zware teleurstelling

Ik had een spel gekocht om mijn kinderen blij te maken. Komt het pakket met de post, zit er geen spel in, alleen een extraatje en pakbon waarop stond dat het spel niet leverbaar is.
Pas de dag erna krijg ik mail dat de betaling wordt teruggestort. Geen verdere uitleg oid. Zelfs op mijn mail aan de klantenservice van 9 dagen geleden, is nog geen reactie gekomen. Heel trieste zaak. Ik koop dus niks meer bij intertoys online.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Miguel 06-01-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en overzichtelijke website

Voor 23:00 uur besteld maar helaas niet de volgende dag geleverd.
Niet de eerste keer en voor mij ook geen probleem maar zet het dan ook niet op de website.
Verder netjes verpakt en de scherpste prijs.
Zeker aan te bevelen.

Frans 06-01-2018 Via de website gekocht

Makkelijk en snel besteld

Via zoekmachine uitgekomen op de site van Intertoy,s. Bestelling geplaatst, betaald en de volgende dag in huis. Super makkelijk!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Deef 06-01-2018 In de winkel gekocht

Slechte service

Laatst kindertablet gekocht bij deze winkel.
Na uitpakken en opladen bleek het scherm het niet te doen.
Gelijk teruggegaan naar winkel om de tablet om te ruilen.
Daar werd doodleuk verteld, nadat men daar contact heeft gehad met klantenservice dat het valschade betreft. Dit kom gerepareerd worden voor ongeveer 35 euro exclusief.
Dit lijkt mij erg veel voor iets wat al kapot was in de doos.
Zeer slecht functioneerde klantenservice!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

IronicWillow 03-01-2018 In de winkel gekocht
Appingedam

Slechte service na bestelling artikel aan zuil in de winkel.

Aan de zuil in de winkel stond een nintendo switch aanbieding met zelda bundel. Helaas stond er niet bij vermeld dat deze niet bij het pakket inzit, maar dat je deze voor 30 euro extra moet aanschaffen. Antwoord in de winkel dat als er met zelda bindel staat dit niet automatisch betekent dat het spel erbij zit #WTF. Sorry foutje we gaan de tekst aanpassen is het antwoord. Vervolgens mag ik het spel voor dertig euro aanschaffen bij hun. #droevig.

Rick Evers Zuidweg 01-01-2018 Via de website gekocht

Super!!

Geweldige site met hele leuke aanbiedingen. En ook een erg snelle en nette levering! Gebruiksvriendelijke site die daardoor voor iedereen toegankelijk is. Dus.... super!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kerkeboom 01-01-2018 Via de website gekocht

Normaal goed genoeg

Op zich is leuke shopwinkel maar jammer genoeg vind ik online webshop achteruit is gegaan vooral met het vergelijken met de prijzen met andere winkel voor mij dat hoef niet het breng je nog in de waar vooral als aanbieding zijn en als er aanbieding is de voorraad al uitverkocht en prijzen gaat vreemd genoeg omhoog en dat vind ik niet goed voor klanten ga je ook in de winkel is aanbieding op intertoys vind ik zelf is achteruit is gegaan in hun webshop winkel en service daarom heb ik ook cijfer 4 gegeven.

Gemke 31-12-2017 Via de website gekocht

Goede service

Handige site, je kunt gelijk zien of iets op voorraad is, en ook nog de bestelling snel binnen!
Ook zelfs met de feestdagen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mandy 31-12-2017 Via de website gekocht

Niet tevreden, helft niet gekregen

De helft van mijn bestelling gehad en nergens meer te vinden waar de andere helft is gebleven.

Zou graag de rest ook snel zien

Janneke Hogewoning 30-12-2017 Via de website gekocht

Snel en op tijd geleverd

Alles voor de kids kunnen vinden ook al was het soms van een partnershop,dat duurde een dag langer maar dat werd goed aangegeven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ger 30-12-2017 Via de website gekocht

Snelle,correcte levering

Duidelijke website en snelle,gratis levering van de bestelde producten bij Intertoys winkel in m'n eigen buurt.

Hebigo 30-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige sercive

Duidelijke site, snel geleverd en verpakt in een neutrale doos. Handig in de sinterklaastijd! Nu zagen onze kinderen niet dat de doos van Intertoys kwam! Echt goed!

I. Meijer 29-12-2017 Via de website gekocht

Prima en snelle levering

Netjes ingepakt. Goed beschermd met plastic kussentjes. Snel geleverd en dat voor de feestdagen......

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ellen 29-12-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte ervaring

19 december besteld voor kerstkado. Zou binnen 2 dagen binnen zijn
Vlak voor ketrst gebeld erf gezegd datbhet een externe verkoper was zou 5 dagen duren dus net te laat voor kerst
Na kerst maar weer gebeld toe me rouw gekregen die zei dat het geen externe verkoper was maar wel andere leverancier en die was vertraagd tot 10 werkdagen dus eindelijk duidelijk antwoord Volgende dag bericht dat het vandaag gekeverd wordt op 29 december
Dus nee geen fijne ervaring

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice