Interoffice.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Interoffice.nl.

Interoffice.nl stelt zich voor

Interoffice.nl is de voordeligste online aanbieder van kantoorartikelen, kantoormachines en kantoormeubelen. Interoffice.nl is er voor bedrijven en consumenten en heeft bovendien de meest complete assortiment met ruim 50.000 artikelen die uit voorraad leverbaar zijn en kunnen worden bezorgd binnen 24 uur in Nederland en België. Naast het bezorgen kunt u al onze producten ook afhalen in onze fysieke winkel.

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar

• Slecht
  • Slecht

Frans dokters 06-04-2017 Via de website gekocht

Mvt

Nou ook stiften besteld kleur was verkeerd netjes e mail gestuurd ook opgebeld hoop piet lut verhaal en kwats verhalen maar nog steeds geen andere stiften er werd gezegd zijn verzonden maar bijna week verder mooi niks dus mooi de laatste keer Kunt U Tekenen zaak Gr frans dokters

djmenger 29-11-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website en eenvoudig bestel proces.

Bestelling binnen 48 uur in huis en in de tussentijd krijg je via de mail bericht wanneer het product is verzonden.

Assortiment
Alle cartridges voor mijn printer zijn in ieder geval te krijgen (los en in voordeel sets).

Aanbeveling
Voor de beste prijs op kieskeurig heb ik mijn cartridge set binnen 48 uur in huis.