Installatievakwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Installatievakwinkel.nl.

Installatievakwinkel.nl stelt zich voor

Installatievakwinkel.nl biedt een groot assortiment CV ketels, radiatoren, schakelmateriaal, thermostaten en diverse soorten en maten sanitair. Voor al uw installatie materiaal ben u bij de Installatie Vakwinkel aan het juiste adres.

Deze score is berekend op basis van 5 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

2.6

• Slecht

Consortis BV 08-06-2017 Via de website gekocht

Miserabel !

Mijn ervaring met installatie"vak"winkel is ronduit slecht. Ik wacht al een maand op een terugbetaling van jawel eur 22,95.
Als je ze belt dan krijg de hele wereld aan de lijn. Vriendelijk aan de telefoon, maar er gebeurt vervolgens niets. Is het echt te veel gevraagd. Geld innen gaat onmiddellijk, maar als iets niet leverbaar is probeer dan maar eens je geld terug te krijgen. Er zijn voldoende installatiewinkels waar je betrouwbaar kunt kopen, bv warmteservice.nl

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Sanne 06-06-2017 Via de website gekocht

Waardeloze klantenservice

Ik vraag om hulp met het kiezen van een thermostaat, want ik heb zelf weinig verstand van als een vrouw zijnde. Heb foto gemaakt van de oude thermostaat. Gaat die klantenservice eerst mij onderbreken tijdens mijn verhaal en dan kunnen ze mij niet helpen met zulke technische vragen.. Wat is dat voor klantenservice?! Bij andere winkel, gaf de verkoopmedewerker allemaal advies en waar ik het moet bestellen. Gelukkig heb ik nog niks besteld.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Brekelmans 21-05-2017 Via de website gekocht

Geen service als onderdeel ontbreekt

Bestelling van een uitstortgootsteen verliep perfect, de volgende al bezorgd. Echter er ontbrak een belangrijk onderdeel, gelijk gebeld en e-mail gestuurd. Het onderdeel is echter na 1 1/2 week nog niet geleverd. Dan is de service dus bepaald niet perfect. Ik wacht er nog steeds op!

Bollie 06-03-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Ik heb gisteren om half vier een keukenkraan besteld en had hem vandaag om drie uur al binnen.
Hij was goed verpakt en dat ook nog voor een prima prijs.
Het telefonische contact over de voorraad was op prettige toon en duidelijk even als de website.
Ik ben dik tevereden.

Patrick 13-01-2017 Via de website gekocht

Thermometer

Thermometer besteld, maar verkeerde geleverd. Gebeld met de klantenservice zij verzochten mij een mail te sturen. Na enkele dagen geen bericht nogmaals gebeld. Ze zouden het in behandeling nemen. Hierna de mail ontvangen dat ik de thermometer retour mag sturen. Ik heb gevraagd of ze gelijk de correcte willen op sturen. Was niet mogelijk en ik moet maar weer dezelfde bestellen en hopen dat ze de juiste op sturen. Nu een halve maand verder en mijn geld wel terug gekregen maar 14,- aan verzendkosten kwijt. Slechte service

Pluspunten

• Snelle levering

Minpunten

• Verkeerde levering
  • Verzendkosten kwijt