Installatievakwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Installatievakwinkel.nl.

Installatievakwinkel.nl stelt zich voor

Installatievakwinkel.nl biedt een groot assortiment CV ketels, radiatoren, schakelmateriaal, thermostaten en diverse soorten en maten sanitair. Voor al uw installatie materiaal ben u bij de Installatie Vakwinkel aan het juiste adres.

Deze score is berekend op basis van 4 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

4.4

Frank 28-07-2018 Via de website gekocht

De ene smoes na de andere

Je bestelt en betaalt. Ziet er prima uit! Direct een mooie factuur en betalingsbewijs erbij. Top. Morgen wordt het geleverd. Wat bof ik zeg. Maar geen levering. Wordt 3 dagen later. Nou, kan gebeuren. Weer niets. Wordt morgen. Weer niets. Wordt morgen. Weer niets. Laat ik maar eens bellen. Telefoon wordt niet opgenomen. Ik ben de eerste in de wachtrij. Blijft u alstubbelieft aan de lijn. Niemand.
Dan een andere optie gekozen. Optie 3. Ik krijg iemand aan de lijn. Zij belt terwijl ik wacht met de leverancier maar zegt dat niet tegen mij. Ik heb geen idee waarom ik zo lang in de wacht sta. Dan wordt er gezegd dat er voor dit bedrag niet moeilijk wordt gedaan en dat ik het pakketje opnieuw geleverd zal krijgen. Morgen. Als TNT Post niet gehackt wordt ten miste zegt ze. Nou, zojuist weer zitten wachten. Geen pakketje. Wordt weer dinsdag. Mijn pakketje is wederom aangemeld bij het sorteercentrum. Weer gebeld. Het komt erop neer dat ik weer moet wachten tot dinsdag. Wat een a-professionele toestand zeg. Als je een pakketje van € 2,75 met € 6,50 verzendkosten niet kan of wil leveren, laat het dan ook niet bij je bestellen. Ik had het pakketje al 10 keer kunnen hebben of beter nog zelf op kunnen halen. Maar ik dacht dit is wel gemakkelijk. Het lijkt erop dat ik zelf naar Geldermalsen moet rijden maar daarbij geen voorraad zegt mevrouw. Lekkere winkel dan.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

JanO 29-03-2018 Via de website gekocht

Bestellen en leveren prima, maar service??

Het bestellen, betalen en leveren ging prima. Maar als je belt met een vraag of probleempje wordt je snel doorverwezen naar een voor mij onbekende importeur. Jammer, maar zo hoort het niet.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Heike 12-02-2018 Via de website gekocht

Super service

ging iets mis bij het invullen van mijn mailadres. Klantenservice gebeld. Super geregeld. Vrijdag besteld=Maandag in huis!!

A.W. 01-02-2018 Via de website gekocht

Vreselijke winkel en service

De winkel/website is niet bereikbaar en staat je bij klachten niet te woord. Ze reageren nooit op een e-mail en de telefoon wordt stelselmatig niet opgenomen (je blijft eindeloos in de wacht staan). Een beschadigd product nemen zij niet terug. Echt een vreselijke dienstverlening heeft dit bedrijf.

Consortis BV 08-06-2017 Via de website gekocht

Miserabel !

Mijn ervaring met installatie"vak"winkel is ronduit slecht. Ik wacht al een maand op een terugbetaling van jawel eur 22,95.
Als je ze belt dan krijg de hele wereld aan de lijn. Vriendelijk aan de telefoon, maar er gebeurt vervolgens niets. Is het echt te veel gevraagd. Geld innen gaat onmiddellijk, maar als iets niet leverbaar is probeer dan maar eens je geld terug te krijgen. Er zijn voldoende installatiewinkels waar je betrouwbaar kunt kopen, bv warmteservice.nl

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Sanne 06-06-2017 Via de website gekocht

Waardeloze klantenservice

Ik vraag om hulp met het kiezen van een thermostaat, want ik heb zelf weinig verstand van als een vrouw zijnde. Heb foto gemaakt van de oude thermostaat. Gaat die klantenservice eerst mij onderbreken tijdens mijn verhaal en dan kunnen ze mij niet helpen met zulke technische vragen.. Wat is dat voor klantenservice?! Bij andere winkel, gaf de verkoopmedewerker allemaal advies en waar ik het moet bestellen. Gelukkig heb ik nog niks besteld.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Brekelmans 21-05-2017 Via de website gekocht

Geen service als onderdeel ontbreekt

Bestelling van een uitstortgootsteen verliep perfect, de volgende al bezorgd. Echter er ontbrak een belangrijk onderdeel, gelijk gebeld en e-mail gestuurd. Het onderdeel is echter na 1 1/2 week nog niet geleverd. Dan is de service dus bepaald niet perfect. Ik wacht er nog steeds op!

Bollie 06-03-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Ik heb gisteren om half vier een keukenkraan besteld en had hem vandaag om drie uur al binnen.
Hij was goed verpakt en dat ook nog voor een prima prijs.
Het telefonische contact over de voorraad was op prettige toon en duidelijk even als de website.
Ik ben dik tevereden.

Patrick 13-01-2017 Via de website gekocht

Thermometer

Thermometer besteld, maar verkeerde geleverd. Gebeld met de klantenservice zij verzochten mij een mail te sturen. Na enkele dagen geen bericht nogmaals gebeld. Ze zouden het in behandeling nemen. Hierna de mail ontvangen dat ik de thermometer retour mag sturen. Ik heb gevraagd of ze gelijk de correcte willen op sturen. Was niet mogelijk en ik moet maar weer dezelfde bestellen en hopen dat ze de juiste op sturen. Nu een halve maand verder en mijn geld wel terug gekregen maar 14,- aan verzendkosten kwijt. Slechte service

Pluspunten

• Snelle levering

Minpunten

• Verkeerde levering
  • Verzendkosten kwijt