Installatievakwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Installatievakwinkel.nl.

Installatievakwinkel.nl stelt zich voor

Installatievakwinkel.nl biedt een groot assortiment CV ketels, radiatoren, schakelmateriaal, thermostaten en diverse soorten en maten sanitair. Voor al uw installatie materiaal ben u bij de Installatie Vakwinkel aan het juiste adres.

Deze score is berekend op basis van 16 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

5,2

Edwin 17-07-2019

Ze verkopen producten die ze niet op voorraad zijn. Weinig tot geen communicatie over levering, tenzij je er zelf achteraan gaat en dan nog duurt het meer dan een dag voordat je reactie hebt. Wat een aanfluiting.

Zeker geen aanbeveling.

Roland 14-07-2019

Ik heb bij deze winkel een Delonghi mobiele airco besteld. De betaling ging prima. De levering was na 2,5 week, maar keurig op de dag geleverd. Zeer vriendelijke chauffeur die het pakket onbeschadigd geleverd had. Het enige mini min puntje was dat de levering niet te volgen was of een tijd bracket.

J 10-07-2019

Opgelicht door installatievakwinkel...

Artikel besteld, verkeerd artikel kwam ik achter, direct bericht gedaan verkeerd besteld, annuleren kon niet meer, want hij zat al in het verzendproces, 1,5 later werd het pas verstuurd, wat ik erg vreemd vond.... bestelling ontvangen, zonder doos te openen direct retour gedaan, enkele weken hoor je niks, e-mail ontvangen met ontvangst van retour, artikel word beoordeeld. Weer hoor je niets, tot je zelf mailt, artikel beschadigd terug gestuurd. Word niet terug betaald! Dat meen je niet... krijg je foto’s van de beschadigingen, is het niet eens het zelfde type van wat besteld is. Telefoon word niet opgenomen, e-mails niet beantwoord.... heeft iemand een adres van deze firma? Ik breng ze graag een bezoekje...

NEE BEVEEL DEZE WINKEL NIEMAND AAN!
!!Heeft geen webwinkel veilig keurmerk!!

jort 29-06-2019

3 weken wachten op een bestelling van 1 kraan en 6 ophangbeugeltjes is wat aan de lange kant

Mac Gillavry 14-06-2019

In mei een bad besteld die op 14 juni geleverd zou worden. Vrij genomen en thuis gewacht op de bestelling.
Gebeld hoe laat het bad zou komen.
Komt niet vandaag zegt de telefoniste op de order staat week 33.
Ik zeg op de bevestigings mail staat 14 juni.
U kunt uw order annuleren en een nieuwe bestelling doen zegt ze
Nee zeg ik stuur een nieuwe bevestiging wanneer die wel komt.

Nieuw contact gemaakt.
Op de orderontvangst staat geen week 33 maar 14 juni zeg ik!
Dat is ook via e-mail bevestigd!
Het is niet in voorraad zegt ze u moet toch wachten!

Ik kijk hierna nog eens de website na. Het staat nog steeds in voorraad!

Ik heb een mail verzonden met de klacht en copy van de order en de bevestigings mail maar heb nog geen antwoord.

Nu kijk ik het internet na voor de klachten van dit bedrijf https://www.installatievakwinkel.nl/contacts/index/
Er staan goede recensies maar ook hetgeen ik mee maak op dit moment!
Ik moet nog een boiler hebben maar zal dit niet via dit bedrijf bestellen denk ik.
Dat hangt helemaal af hoe snel ze mijn klacht gaan behandelen!

paul 11-06-2019

De internet site is zeer duidelijk en zeker voor een leek als ik goed te begrijpen. De bestelde dimmers waren zeer snel verzonden en de betaling ging ook zeer gemakkelijk. Ik kan deze winkel zeker aanbevelen.

René 07-06-2019

Perfecte levering en klantenservice. Flexibel toen er iets gewijzigd moest worden.

Ron Lukas 04-06-2019

snelle levering , goede spullen , duidelijke website om de juiste onderdelen te vinden
staat nu zeker in me favorieten

Peter 04-06-2019

Ik heb al meerdere keren bij deze webshop bested. Fijne winkel, heel breed assortiment, zeer snelle levering. Ik wilde graag op erg korte termijn met een specifieke kabel aan de slag. Deze werd zeer snel geleverd met nette communicatie.

Peter 04-06-2019

Super snelle service, en zeer vakkundig. Heel vriendelijk personeel.
Bij het bestellen werden we vakkundig te woord gestaan.

Marko Messing 04-06-2019

Installatievakwinkel.nl is doodeenvoudig super professioneel.
Ik kon het nergens goedkoper vinden.
En retouren waren geen probleem en ook zo afgehandeld.
Ik kreeg wel het schaamrood op mijn kaken dat ik iets moest terugsturen dat wel.
Vooral doordat ze zo goed zijn.

RM. 27-05-2019

Oplichters van het eerste uur. Sturen defecte en gebruikte spullen op en betalen vervolgens je aankoopbedrag niet terug bij retourneren. Telefonisch onbereikbaar.

C Manda 28-03-2019

Ik heb een JUNG dimmer code 254UDIE1 besteld. Installatiewinkel heeft een verkeerd artikel geleverd, JUNG dimmer code 1252UDE.
Ik dacht, tja, kan gebeuren. Klantenservice gebeld.
Ik heb verteld dat ze de verkeerde artikel hebben geleverd en of ze de juiste meteen door willen sturen.
NEE, het was niet waar , zei de dame van de klanten service - vreselijk onvriendelijk. Ik MOET een foto maken en doorsturen naar info@installatiewinkel.nl om te laten zien dat het verkeerde artikel was. Ik zei: kijk op de pakbon, wat jullie meegestuurd hebben, daar staat artikelcode 1252UDE, duidelijk de verkeerde.
NEE, IK MOET EEN FOTO STUREEEEN! En anders kunnen ze niets aan doen.
Onvoorstelbaar! Ik moet zelf aan werk door hun fout! En dus een onbekende tijd wachten op de juiste artikel De dame aan de lijn was ongehoord onvriendelijk.
Ik heb de zaak retour gestuurd! VERASSING: ik moet zelf de retourskosten, eur7.5, ZELF BETALEN!

KOOP NOOIT IETS BIJ DIT WINKEL, je wordt behandeld als een hond, niet als een klant.

N.J. van Zanten 24-03-2019

Bestellen van het artikel ging redelijk; levertijd was erg lang. Bij aankomst bleek de enkele - kennelijk originele - verpakking beschadigd. Na uitpakken bleek de wc-bril niet te passen. Terugzenden in de dichtgeplakte 'originele doos' bleek op te leveren dat er geen geld terug kwam. Ik kon kiezen : retour zenden of laten vernietigen. Ik ontraad iedereen deze winkel

Robin 30-01-2019

De keuze viel op de voordelige prijs ten opzichte van andere webshops. Bestelling gedaan, alles wat op voorraad dus de dag erna zou de bestelling binnen komen. Bij de meeste shops krijg je een bevestiging dat je pakket verstuurd is met track en trace hier niet. De dag erna kwam idd m’n pakket binnen. Althans, 1 deel maar. Direct contact opgenomen via mail, waar de rest van m’n bestelling blijft. Helaas heb ik hier geen reactie op ontvangen. Toen maar een gaan googlen naar reviews, daar schok ik van! Niet veel positiefs! En de bestelling was best duur. Gelukkig kwam het 2e deel 2 dagen na het eerste deel binnen. Communicatie mag aan gewerkt worden!

Iris 17-01-2019

Bijzonder slechte service! Eerst werd er een verkeerd pakket geleverd - twee bestellingen waren omgewisseld. Daarna werd juiste artikel naar het verkeerde adres gestuurd. Op mails wordt niet snel gereageerd. Bij bellen wordt beloofd dat het uitgezocht wordt en dat je wordt teruggebeld, maar vervolgens hoor je een week niets. Ik zou het afraden bij deze winkel te bestellen.

Frank 28-07-2018 Via de website gekocht

De ene smoes na de andere

Je bestelt en betaalt. Ziet er prima uit! Direct een mooie factuur en betalingsbewijs erbij. Top. Morgen wordt het geleverd. Wat bof ik zeg. Maar geen levering. Wordt 3 dagen later. Nou, kan gebeuren. Weer niets. Wordt morgen. Weer niets. Wordt morgen. Weer niets. Laat ik maar eens bellen. Telefoon wordt niet opgenomen. Ik ben de eerste in de wachtrij. Blijft u alstubbelieft aan de lijn. Niemand.
Dan een andere optie gekozen. Optie 3. Ik krijg iemand aan de lijn. Zij belt terwijl ik wacht met de leverancier maar zegt dat niet tegen mij. Ik heb geen idee waarom ik zo lang in de wacht sta. Dan wordt er gezegd dat er voor dit bedrag niet moeilijk wordt gedaan en dat ik het pakketje opnieuw geleverd zal krijgen. Morgen. Als TNT Post niet gehackt wordt ten miste zegt ze. Nou, zojuist weer zitten wachten. Geen pakketje. Wordt weer dinsdag. Mijn pakketje is wederom aangemeld bij het sorteercentrum. Weer gebeld. Het komt erop neer dat ik weer moet wachten tot dinsdag. Wat een a-professionele toestand zeg. Als je een pakketje van € 2,75 met € 6,50 verzendkosten niet kan of wil leveren, laat het dan ook niet bij je bestellen. Ik had het pakketje al 10 keer kunnen hebben of beter nog zelf op kunnen halen. Maar ik dacht dit is wel gemakkelijk. Het lijkt erop dat ik zelf naar Geldermalsen moet rijden maar daarbij geen voorraad zegt mevrouw. Lekkere winkel dan.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

JanO 29-03-2018 Via de website gekocht

Bestellen en leveren prima, maar service??

Het bestellen, betalen en leveren ging prima. Maar als je belt met een vraag of probleempje wordt je snel doorverwezen naar een voor mij onbekende importeur. Jammer, maar zo hoort het niet.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Heike 12-02-2018 Via de website gekocht

Super service

ging iets mis bij het invullen van mijn mailadres. Klantenservice gebeld. Super geregeld. Vrijdag besteld=Maandag in huis!!

A.W. 01-02-2018 Via de website gekocht

Vreselijke winkel en service

De winkel/website is niet bereikbaar en staat je bij klachten niet te woord. Ze reageren nooit op een e-mail en de telefoon wordt stelselmatig niet opgenomen (je blijft eindeloos in de wacht staan). Een beschadigd product nemen zij niet terug. Echt een vreselijke dienstverlening heeft dit bedrijf.

Consortis BV 08-06-2017 Via de website gekocht

Miserabel !

Mijn ervaring met installatie"vak"winkel is ronduit slecht. Ik wacht al een maand op een terugbetaling van jawel eur 22,95.
Als je ze belt dan krijg de hele wereld aan de lijn. Vriendelijk aan de telefoon, maar er gebeurt vervolgens niets. Is het echt te veel gevraagd. Geld innen gaat onmiddellijk, maar als iets niet leverbaar is probeer dan maar eens je geld terug te krijgen. Er zijn voldoende installatiewinkels waar je betrouwbaar kunt kopen, bv warmteservice.nl

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Sanne 06-06-2017 Via de website gekocht

Waardeloze klantenservice

Ik vraag om hulp met het kiezen van een thermostaat, want ik heb zelf weinig verstand van als een vrouw zijnde. Heb foto gemaakt van de oude thermostaat. Gaat die klantenservice eerst mij onderbreken tijdens mijn verhaal en dan kunnen ze mij niet helpen met zulke technische vragen.. Wat is dat voor klantenservice?! Bij andere winkel, gaf de verkoopmedewerker allemaal advies en waar ik het moet bestellen. Gelukkig heb ik nog niks besteld.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Brekelmans 21-05-2017 Via de website gekocht

Geen service als onderdeel ontbreekt

Bestelling van een uitstortgootsteen verliep perfect, de volgende al bezorgd. Echter er ontbrak een belangrijk onderdeel, gelijk gebeld en e-mail gestuurd. Het onderdeel is echter na 1 1/2 week nog niet geleverd. Dan is de service dus bepaald niet perfect. Ik wacht er nog steeds op!

Bollie 06-03-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Ik heb gisteren om half vier een keukenkraan besteld en had hem vandaag om drie uur al binnen.
Hij was goed verpakt en dat ook nog voor een prima prijs.
Het telefonische contact over de voorraad was op prettige toon en duidelijk even als de website.
Ik ben dik tevereden.

Patrick 13-01-2017 Via de website gekocht

Thermometer

Thermometer besteld, maar verkeerde geleverd. Gebeld met de klantenservice zij verzochten mij een mail te sturen. Na enkele dagen geen bericht nogmaals gebeld. Ze zouden het in behandeling nemen. Hierna de mail ontvangen dat ik de thermometer retour mag sturen. Ik heb gevraagd of ze gelijk de correcte willen op sturen. Was niet mogelijk en ik moet maar weer dezelfde bestellen en hopen dat ze de juiste op sturen. Nu een halve maand verder en mijn geld wel terug gekregen maar 14,- aan verzendkosten kwijt. Slechte service

Pluspunten

• Snelle levering

Minpunten

• Verkeerde levering
  • Verzendkosten kwijt