Informatique - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Informatique.

Informatique stelt zich voor

Informatique verkoopt al sinds 1995 met succes een uitgebreid assortiment computers, notebooks, componenten, netwerkapparatuur, randapparatuur, digitale fotografie, dvd en games uit eigen voorraad. Een enthousiast team medewerkers staat dagelijks voor u klaar met een eerlijk en passend advies. Naast een zeer uitgebreide online shop hebben wij tevens een winkel van 500m2 in Berkel en Rodenrijs, naast de winkel hebben wij ook en een eigen assemblage en technische dienst. Product op voorraad? Nu bestellen en morgen in huis. Reserveren en afhalen is natuurlijk ook mogelijk.

Deze score is berekend op basis van 58 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

James 18-06-2019

Ik koop wel vaker wat bij Informatique online, Maar ook in de winkel en altijd een prettige en fijne service gehad. De producten zijn goed en de prijs is kwalitatief correct. Indien iets stuk is doen ze niet moeilijk en willen ze er wel even naar kijken. En indien nemen ze het in en gaat de technische dienst er naar kijken. Zelfs als het product ergens anders is gekocht willen ze het probleem verhelpen. ( Morgen ga ik een Nieuwe ) Msi laptop kopen ;)...Maar los daarvan: Altijd prima service, Prima prijsjes en prima klantvriendelijkheid gehad.

Talletje 10-04-2019

Deskundig personeel, groot assortiment en snel bestelling afhandeling via de Webshop

John Hodselmans. 28-03-2019

Wat mij betreft, nu al de beste webwinkel van 2019! Het door mij bestelde product bij Informatique heb ik snel, netjes verpakt en in prima staat ontvangen! Kortom, deze webshop kan ik iedereen warm aanbevelen!

P. Kragtwijk 25-02-2019

In eerste instantie een Synology DS416slim aangeschaft om wat te experimenteren met een set bestaande 2,5" HDD's. Dit met de bedoeling om deze later uit te breiden met extra aan te schaffen nieuwe HDD’s.

Op de site was vermeld dat deze NAS alleen geschikt was voor 2,5” schijven, met in een onderstaande tabel een overzicht van de geschikte schijven voor deze NAS. Na de bestelling bleken deze echter van het formaat 3,5” en dus ongeschikt. Dus een foutieve weergave op de (naar aanleiding van deze affaire inmiddels aangepaste) site.

Met de door Informatique aangenomen uitgangspunt “verkeerde aanschaf klant” verliep oplossen van dit probleem vrij stroef en weinig flexibel. Moest bijvoorbeeld eerst maar apparatuur terug sturen alvorens tot vervanging kon worden overgegaan, of dubbel bestellen.
Uiteindelijk is dit wel opgelost, maar kwam de totaal investering van de uiteindelijke configuratie belangrijk hoger uit dan destijds voorgesteld op de site. Verder is een naar gevoel van de klantonvriendelijke benadering gebleven.

Niek 23-02-2019

Betaling was makkelijk, en bezorging was snel. De volgende dag werd het pakket al bezorgd. Alles ging dus precies zoals verwacht, meer kan ik er niet over zeggen

Kees Weijer 22-02-2019

Mijn bestelling was verzonden, maar niet bij mij aangekomen. Een telefoontje was voldoende om de bestelling nogmaals te verzenden, een dag later had ik het binnen. Alles zonder een enkele hobbel, gewoon op goed vertrouwen, dat kan dus nog anno 2019, een grote pluim !!!

Jan 22-02-2019

Uitstekende informatie over gezochte printer, o. a. met behulp van een duidelijke video over de werkwijze bij de (betrekkelijk lastige) aansluiting op de router.
Uitermate snelle levering: op vrijdagavond besteld, de volgende dag (zaterdag) al bezorgd!

Mensink 20-02-2019

Snelle online bestelling en afhalen. Geen lange wachtrijen en goede service

Bob 19-02-2019

Snelheid en levering van informatique is Top! Product goed verpakt. Communicatie, factuur en afwikkeling ook keurig. Net geen 10 omdat ik de website wat 'druk' vind met alle producten en daardoor wat moeilijker je weg te vinden.

Tevreden klant 19-02-2019

Artikel in goede staat en goed verpakt op tijd ontvangen .
Alles in orde , prima
Zoals het hoort .
Bij nieuwe bestellingen weet ik u te vinden

Aqdennis 19-02-2019

Heel veel artikelen op voorraad en dus snelle levering. In het verleden wel eens gebruik moeten maken van de garantie om dat een product defect was en dat werd snel en keurig opgelost door een vervangend exemplaar te sturen zonder moeilijk te doen.

Terneuzenaar 19-02-2019

Tot nu toe bestellen verloopt zonder enkele problemen.Zenden en ontvangen is zeer snel(binnen 24 uur).
Enige punt waar kritiek aan zou zetten is dat er "tracking via TnT" wordt niet aangeboden.

Martijn 19-02-2019

Dé computerwinkel in de regio Den Haag/Rotterdam. Ik kom hier al jaren. Ze hebben een ruim assortiment computers en onderdelen. Prijzen zijn goed en ze hebben vaak leuke acties.

Johan 18-02-2019

Duidelijke website, kwalitatief goede eigen merk computers, in de winkel personeel dat weet waar het over praat. Al jaren mijn favoriete keus voor alles wat met computers te maken heeft.

Cor 18-02-2019

Goede en duidelijke website, ruime keuze, Levering is snel en goed verpakt ook de prijsstelling is in orde zeker niet te duur.

W. Tiekstra 18-02-2019

Ik ben er al sinds jaren vaste klant, vanwege de goede service en de snelle levering. Ook het systeem van thuis bestellen en zelf bij de zaak ophalen functioneert prima.
Dat het geen 10 is... één keer had ik de reparatie (systeemherstel) zelf veel goedkoper kunnen doen. Graag had ik daarover een tip gekregen.

Michiel 18-02-2019

Ik had eerst wat problemen met het aanvragen van een offerte voor een custom computer. Maar na een belletje en een mailtje kreeg ik binnen een dag een reactie en de offerte. De pc was eerder dan aangekondigd klaar, wat ook erg leuk was.

Bij het ophalen was de service ook goed en snel zoals altijd!

Addy Terlouw 17-02-2019

Gemakkelijk te bereiken, in alle opzichten. Vriendelijk en vakkundig geholpen.

Patrick 17-02-2019

Naar mijn mening nog steeds de beste zaak om je computerbenodigdheden aan te schaffen.
Goede service, redelijke prijzen, snelle verzending.

Danny 17-02-2019

Fijne webshop en fijne winkel waar je makkelijk je bestelling af kunt halen. Jammer dat de "leg de verzending voor mij klaar" button in de e-mail nog steeds niet werkt. Deze kan beter verwijderd worden. Gelukkig gaat het in de winkel verder allemaal goed na het scannen van de barcode.

De producten en de service zijn prima. Ze helpen je ook als er een keer iets aan de hand is.

Jos 16-02-2019

Al jaren trouwe klant, altijd vlotte levering; correcte facturen en zo nodig goede naservice

Arnoud N 16-02-2019

Betrouwbaar, kwaliteit en snelle levertijd tegen redelijk goede prijzen.
Niet onbelangrijk goede service.

Marc 16-02-2019

Betrouwbare webshop, goede afwikkeling van verzending tot factuur. Vlotte levering.

Daniel 16-02-2019

Zeer snelle levering, op de volgende dag al mijn bestelling binnen. Professioneel handelen met kwaliteitsgoederen.

Stefan 15-02-2019

Mooie webwinkel met een ruime keuze.
Goede omschrijving van de getoonde artikelen en mooie prijzen.
Snelle en goede levering.

R. Nouwen 15-02-2019

De gekozen dvd brander is makkelijk aan te sluiten en werkt prima.

Pluspunten:

De prijs
Het aansluiten

Minpunten:

Geen

Aankoop van het product:

De webshop van informatique is duidelijk en de afhandeling snel en vakkundig.

Als er problemen met het product zijn worden deze snel en zonder problemen opgelost.

Hier kunnen andere bedrijven en voorbeeld aan nemen!

Wouter60 13-02-2019

Al sinds jaar en dag koop ik computerspullen bij Informatique. Nog nooit teleurgesteld. Zeer betrouwbaar, snelle levering en snel antwoord op vragen over hun producten.

HansR 13-02-2019

Een winkel waar ik al jaren mijn pc onderdelen koop. Snel, goede service en kwaliteit voor een redelijke prijs.

Michael van Schaik 13-02-2019

Iedere keer dat ik bestel bij Informatique word ik prettig verrast door de snelle en vriendelijke service. De website is logisch ingedeeld en laat me eenvoudig artikelen vinden die ik wil hebben. Omdat ik zelf in Berkel en Rodenrijs woon, ga ik altijd afhalen. Ik word hier altijd weer een beetje blij van: mijn bestelling is sneller klaar dan ik verwacht en ik word altijd netjes en vriendelijk geholpen, ook voor de laatste artikelen waar ik nog even advies voor vraag en die ik niet online besteld had.

StarPine Support 13-02-2019

Scherpe prijzen, prettig winkel om te zijn, veel producten beschikbaar en groot assortiment, prettig personeel voor deskundig advies. Online besteld, vrijwel direct af te halen in de winkel, ideaal. Ieder jaar organiseren ze hele leuke game events zoals fortnite of andere games, erg leuk om daar bij te zijn. Informatique denkt mee qua oplossingen en wat het beste past bij iedere situatie. In geval van een enkel defect of retour wordt ook dat snel opgelost dmv omruil of geld terug. Informatique is een aanrader voor computers, netwerk, gaming en nog veel meer.

Erik Daae 12-02-2019

Aanbod bleek mager, elders (veel) lagere prijs voor Office 365 en dat voor een vaste klant.

Servaas 12-02-2019

Het artikel is helaas niet aangekomen. Het is door de vervoerder (PostNL) terug gestuurd naar de afzender omdat wij het zouden hebben geweigerd. Maar wij waren gewoon thuis en hebben geen vervoerder gezien. Gisteren in de ochtend is volgens de vervoerder het product terugbezorgd bij Informatique. Ik heb gebeld en het zou opnieuw worden verzonden maar ik heb nog niets gezien, ook geen bericht dat het opnieuw is verzonden. Vooral een fout van PostNL maar Informatique pakt het ook niet heel goed op. En vragen om een review terwijl ik het product nog niet heb ontvangen is niet handig in zo'n situatie.

Wim Alphenaar - Artiform 12-02-2019

Uitstekende service en hulpvaardig ook voor leken zoals ik. Aleen erg druk op een zaterdag, te weinig service balies?

Slinger Roijackers 12-02-2019

102 euro voor een niet-bluetooth plastic stylus? Ik mis de kwaliteit van Bol.com en Coolblue. Laten we hopen dat het retourproces beter werkt.

Sabrina 11-02-2019

Ruim aanbod, prima levering. Fijn om de optie te hebben iets op te halen in de winkel indien gewild.

Mw. M.A.V. Born 11-02-2019

Voor mij de eerste keer dat ik hier wat gekocht heb. Prima webshop. Snelle bevestiging en levering. Alles perfect geregeld. Aanbeveling voor andere klanten

Roberto 11-02-2019

snelle service en goede support echt en topper en aanrader aan iedereen!
ze zijn snel en veilig en mij meat grinder was er binnen 1 werkdag!

Roy 10-02-2019

Duidelijke site. Mijn bestelling werd snel verzonden en was netjes en goed beschermd verpakt.

Andrea 10-02-2019

Snelle levering, goed product. Makkelijk werkbaar met usb aansluiting. Voor mac wel even formateren van te voren.

R. van Lopik 10-02-2019

Ik ben al een klant van af het begin dat het bestond mijn eerste aankoop was in 09-08-1997 en zo lang koop ik mijn spullen daar je krijg een goeie service.

José 10-02-2019

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege een aanbeveling op de site van kieskeurig. Dit is een terechte aanbeveling. De printer was op voorraad en werd zorgvuldig verpakt en al de volgende dag thuis afgeleverd

Theo Freund 09-02-2019

Ze doen wat ze beloven. voor 22:00 besteld andere dag geleverd. Voeding besteld keuze genoeg goede informatie. Keuze snel gemaakt.

Support010 09-02-2019

Ik koop regelmatig via internet bij Informatique, voor de deur druk ik op de knop leg mijn bestelling maar klaar en binnen scan ik mijn mail. 5 minuten later heb ik mijn bestelling en kan weer verder met mijn werk.

Bouwe 08-02-2019

Prima site en een goed product. Snelle levering. Uitstekende communicatie betreffende uitlevering, offerte en factuur. Voelt goed..

Henk Meijerman 08-02-2019

Heel snelle bediening. Keurig afgeleverd. Product lijkt goed. Goed verpakt. Computer HP. Goede prijs.

Ronald 08-02-2019

Goede duidelijke webshop. Bij afhalen in winkel nog erg goed geadviseerd geweest over het bestelde artikel.

Pronk 06-02-2019

Altijd een vriendelijke bediening en advies over de aankoop. Laatst had ik direct iets nodig wat niet op voorraad was. Vriendelijke medewerker kwam met een oplossing waarbij ik alsnog het betreffende product in andere verpakkingsvorm mee kon nemen.

Leo 05-02-2019

Je wordt bij het ophalen van je bestelling snel, correct en vriendelijk geholpen, ik kom vaak een vooraf besteld artikel ophalen en sta vaak na enkele minuten met de artikelen weer buiten!
Ook in de winkel wordt je goed geholpen en wordt of kan jezelf je keuze invoeren in een bestel terminal waarna het artikel snel bij de afhaalbalie kan worden opgehaald.
Bij de service balie wordt je ook goed geholpen niet werkende artikelen worden getest zodat je weet of het probleem aan je eigen apparatuur of mogelijk aan je besturingssysteem ligt.
Kortom gewoon een goede winkel!

Jan 05-02-2019

ruime keuze, snelle levering, overzichtelijke site, duidelijk in de uitleg.

Floris 05-02-2019

Heb bij Informatique al heel vaak computer /onderdelen / inkt / geheugen besteld. Het is altijd goed gegaan.