Hornbach - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Hornbach.

Hornbach stelt zich voor

HORNBACH is er voor de echte doorzetter. Voor mensen die met pure wilskracht, passie en hun eigen handen iets nieuws maken. Of het oude willen opknappen. Net zo lang schilderen, schroeven, boren en zagen tot het goed is. Het is onze passie om je daarbij te ondersteunen. Daarom staan er dagelijks duizenden medewerkers klaar. Zowel in onze vestigingen en in de Onlineshop voorzien wij jou van het juiste advies en het beste assortiment voor ieder project.

Deze score is berekend op basis van 48 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

2.6

• Slecht
  • Slecht

Beetjeboos 18-07-2018 Via de website gekocht

Twee maal vreselijke service webshop

Twee maal nu iets besteld bij Hornbach webshop. De eerste keer stonden ze zonder enige aankondiging met mn laminaatvloer bij het verkeerde huis op de stoep, waardoor ik alles in de auto heb kunnen vervoeren naar het juiste adres. Want dit was wat de chauffeur had doorgekregen, dus dat bleef zo. Gebeld naar klantenservice hornbach, kreeg een jammer joh... kan het niet meer veranderen.
Tweede keer, voor 16uur besteld morgen on huis. Helaas... werd in 2 delen gelevers. 1 deel 3 dagen later, 2de deel 4 dagen later. Moest 2 voor dag thuis blijven wachten want er is geen indicatie van levertijd bij hornbach. Nooit meer nu!

Officiele reactie van Hornbach 19-07-2018

Beste Beetjeboos,

We stellen het op prijs dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met HORNBACH te delen. We betreuren het enorm dat je ervaringen teleurstellend zijn geweest. Dat hadden we moeten voorkomen en dat is ons schijnbaar niet gelukt.

Op basis van deze review is het voor ons niet mogelijk om inhoudelijk naar je klachten te kijken en kunnen we je hier niet verder helpen.

We adviseren je daarom toch om nogmaals contact op te nemen (met als kenmerk 'klacht op kieskeurig.nl') met onze klantenservice, zodat we je klachten kunnen onderzoeken. Deze is bereikbaar op telefoonnummer 088 505 11 11 of stuur een mail naar onlineshop@hornbach.nl.

Frans 17-07-2018 Via de website gekocht

Slechte service webshop

06-07-2018 deur besteld, vandaag 17-07-2018 nog niet ontvangen ondanks levertijd van 3 á 4 werkdagen. Word afgescheept met, dat ik moet wachten. En dat moet ik dan tegen de aannemer zeggen die de deur op maat komt maken. Jammer dit!

Officiele reactie van Hornbach 19-07-2018

Beste Frans,

Het spijt ons te lezen dat je te maken hebt met een langere levertijd dan je had verwacht. We begrijpen dat dit erg vervelend is, zeker als je afspraken wilt maken met een aannemer.

Vandaag wordt de deur aan onze transporteur overgedragen (dit heeft onze klantenservice ook aan je doorgegeven) en zal de levering spoedig volgen.

Onze excuses voor het ontstane ongemak en we wensen je alvast veel plezier met de deur toe.

Anneke 15-07-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Heel erg blij met de keuken!

Geweldig advies bij aankoop keuken door dhr. M.Post keukenadviseur bij Hornbach Zaandam. Klantvriendelijk, geen vraag was teveel. Alle afspraken gemaakt bij aankoop zijn nagekomen. Zijn ontzettend blij met de keuken.
Wel het advies zoek zelf een monteur. Bijv. zie internet onder De Vakman. Binnen 1 week de oude gesloopt en de nieuwe geplaatst ( hoek keuken met granieten aanrecht)

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Linda 12-07-2018 Via de website gekocht

Afgekeurde schuttingdelen

Mooie schutting gezien van 200 bij 200 cm in de showroom. We krijgen bij bestelling online te zien dat de schermen uiterlijk 26-6-2018 geleverd worden. Niks vernomen op de 26e en ik ben gaan bellen. De schuttingen zijn niet op voorraad en rond 11 juli zullen ze er weer zijn. Afgelopen dinsdag zijn ze bezorgd en jemig wat een belabberde kwaliteit van de schuttingdelen. Schimmel op alle vijf de delen(wit, blauw en zwart) bij t naar de achtertuin brengen laten de planken los (schroeven braken gewoon af) schade aan drie van de vijf delen. Planken die er scheef op zitten en waar je een vinger tussen kan plaatsen. Wil je een plank weer vastschroeven dan ontstaat er gelijk een scheur. Delen zijn ook enorm nat wat ik niet snap want ze waren niet op voorraad. Ik bel de klantenservice en stuur hun ook foto’s. Ik krijg dan een e-mail dat ze mij telefonisch niet kunnen bereiken, maar er heeft niemand mij gebeld. Ik bel hun maar en krijg een compensatie van €60 euro (dat is 1 scherm) niet geaccepteerd. Deze schuttingdelen kunnen zo de verbrander in en mij dan €60 euro bieden?? We wachten nog ff af tot een beter bod

Officiele reactie van Hornbach 16-07-2018

Beste Linda,

Wat vervelend dat de schuttingdelen je (later dan verwacht) en niet in goede staat hebben bereikt. Dat had natuurlijk wel het geval moeten zijn en hier bieden we onze excuses voor aan.

Onze klantenservice heeft de mogelijkheid om - in samenspraak met jou als klant - een klacht op verschillende manieren op te lossen. Dit kan bijv. door middel van een compensatie aan te bieden, door een vervangende bestelling aan te bieden of een retourafspraak in te regelen om de schuttingdelen terug te sturen.

Op basis van deze review is het voor ons niet mogelijk om je klacht te behandelen, omdat we over te weinig gegevens beschikken. We adviseren je dan ook om dit rechtstreeks met de klantenservice af te handelen. Deze is bereikbaar op telefoonnummer 088 505 11 11 of stuur een mail naar onlineshop@hornbach.nl.

J.H. 11-07-2018 In de winkel gekocht

Zeer slechte service

Ik ben een huis aan het verbouwen en heb dus veel materialen nodig.
Nou ben ik afgelopen zaterdag bij de hornbach Alblasserdam geweest om een partijtje osb en gips platen te halen, bij elkaar zo'n 35 platen.
Je verwacht bij zo'n grote zaak dat ze de platen even met de heftruck op je aanhanger laten zakken of in iedergeval wat dichterbij brengen.
Maar de hornbach Alblasserdam verwacht dat je met deze partij op de kleine karentjes naar de kassa gaat.
We hebben alles wat we al gepakt hadden terug gelegd en zijn naar de Hornbach in Nieuwerkerk aan den IJssel daar is de service wel 100% wat je van de Hornbach mag verwachten.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Hornbach 12-07-2018

Beste J.H.,

Hartelijk dank voor je reactie. Wij begrijpen je teleurstelling in de service afdeling van Alblasserdam. We geven je ervaringen door aan de desbetreffende vestiging.

Cristel K 09-07-2018 Via de website gekocht

Ronduit schofterig behandeld

Normaal ben ik niet zo actief met het geven van negatieve feedback op service via online kanalen. Maar vandaag overkwam mij toch zo iets ongekend onbeschofts via Hornbach, dat ik mij helaas gedwongen voel dit wél te doen.

Aangezien ik 9 maanden zwanger ben, laat ik een levering met 1000 liter aarde en graszoden voor 40,- (!!!) euro aan huis leveren.

Koerier plaatst gewoon een pallet midden op trottoir aan voorkant woning. Vervolgens is koerier te onbeschoft om 30 seconden door te rijden naar de ingang van de tuin, zodat alles alsnog ZELF vervoerd moet worden. Wat dus niet mogelijk is met zo'n buik en waarom je überhaupt gebruik maakt van zo'n dienst.

Vervolgens klantenservice gecontact, die wijzen nu naar de vervoerder terwijl ik jullie 40 euro betaal om een levering te doen. Onbegrijpelijk en ronduit onbeschoft.

PS. ik begrijp wel waarom jullie de recensies op jullie FB hebben uitgezet, want als dit de normale gang van zaken is dan regent het vast 1 sterren!

Officiele reactie van Hornbach 12-07-2018

Beste Cristel K.,

Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling.

Waarschijnlijk heb je een verkeerde verwachting gehad van het bezorgen van een bestelling. Omdat 1.000 kg tuinaarde niet door de postbode bezorgd kan worden, maar met een vrachtwagen wordt geleverd, is de chauffeur inderdaad verantwoordelijk voor plaatsing van de bestelling. In onze voorwaarden staat dat we dit soort bestellingen leveren tot aan de stoeprand. De chauffeur heeft al meer gedaan dan we van hem mogen verwachten. Hij heeft geleverd in een straat waar hij niet in kon rijden en had toen al mogen beslissen om niet te leveren. Gelukkig heeft hij ervoor gekozen om 150 meter met een pompwagen te lopen en de tuinaarde voor de deur te bezorgen.

De verzendkosten die je hebt betaald, zijn mede afhankelijk van in welke gewichtscategorie de bestelling valt. Als je, door het aantal artikelen te vergroten, boven een gewichtsgrens komt, stijgen de verzendkosten. Ook afmetingen en waar vandaan het artikel wordt verstuurd hebben invloed op de hoogte van de verzendkosten.

We stellen het op prijs dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met HORNBACH te delen en waarderen je feedback.

Thijs 30-06-2018 Via de website gekocht

Vreselijke klantenservice

Wij hebben nadat wij heel erg goed geholpen zijn in de winkel in Nieuwegein, behang besteld via de website. Dit omdat de levering dan sneller zou zijn. Toen het behang eenmaal binnen was, bleek er een rol niet goed gedrukt te zijn oid, er zat namelijk een streep in het midden, welke er niet in hoorde. Wij besloten hierop de klantenservice te bellen en te vragen of wij een nieuwe rol konden krijgen (zelfs als we deze op zouden moeten halen in een winkel die deze op voorraad had, we moesten immers toch verder.). Het antwoord was uitermate teleurstellend: Wij moesten maar foto's maken, welke naar de leverancier gestuurd werden om te kijken of we ons geld terug konden krijgen en de nieuwe rol moesten we zelf maar bestellen. Toen mijn vriendin aangaf hier absoluut niet blij mee te zijn, aangezien onze planning met de schilder en dergelijke in de knoop kwam, leed dit enkel tot onbegrip, dame aan de telefoon leek niet te snappen dat er ook wel eens mensen naar de klantenservice bellen die niet blij zijn. Lijkt me toch een vereiste wanneer je dit werk doet...
Toen uiteindelijk duidelijk was dat wij echt niet tevreden te stellen waren met de door haar aangeboden oplossing, gaf zij aan dit gesprek niet prettig te vinden en verbrak ze de verbinding.
Belachelijk!
Bij Hornbach Nieuwegein is service fantastisch, maar de klantenservice zorgt voor een slechte ervaring! Doe hier wat mee!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Hornbach 05-07-2018

Beste Thijs,

Bedankt voor je beoordeling waarin je uitgebreid jouw ervaringen deelt. We vinden het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze klantenservice.

We hebben je een e-mail gestuurd met de vraag om ons meer informatie te geven over de bestelling. Zou je hier a.j.b. op willen reageren, zodat we je een passende oplossing kunnen bieden om je klanttevredenheid weer te verhogen.

Alvast bedankt voor je moeite,

Thea van Overveld 29-06-2018 In de winkel gekocht

Zeer slecht

Vloertegels gekocht. Tot 2 x niet geleverd. Dus 2 dagen voor niets zitten wachten. Hornbach verwijst mij naar de leverancier terwijl ik daar geen zaken mee heb gedaan. Ik wilde mijn geld terug wat kon maar pas als de levering terug in het magazijn van hornbach is. Nou dat kan nog wel even duren ben ik bang.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Smit 19-06-2018 Via de website gekocht

Prima producten, levering valt nog te verbeteren

Tuintegels besteld. Netjes verpakt, prima kwaliteit. Levering op zich prima... je krijgt een mailtje met maandag komen we... tussen 7 en 14 uur... dag en tijd kunnen niet veranderd worden... ik moest dus vrij nemen want ik werk van 7 tot 13 uur... kwamen ze pas om 14.45 uur... erg zonde... bellen heeft ook geen zin...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

J 17-06-2018 Via de website gekocht

Bar slechte service

Op 11 juni deed ik een bestelling bij Hornbach, die mij de volgende dag of de dag erop geleverd zou worden. PostNL leverde echter niet, steeds werd de bestelling uitgesteld. Tot op heden 17 juni is er niet geleverd. Vragen aan Post leverden niets op, ik werd doorverwezen naar Hornbach. De Klantenservice van Hornbach beloofde keer op keer terug te bellen, maar hield zich niet aan deze belofte, ieder sprankje service ontbrak. Dit is de eerste en laatste keer dat ik zaken met Hornbach doe.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Hornbach 18-06-2018

Beste J.,

Bedankt voor je beoordeling waarin je uitgebreid je ervaringen deelt. We vinden het alleen jammer om te lezen dat het niet zo’n positieve ervaring is.

Dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt, vinden we erg vervelend. Volgens de track & trace code van je pakket, wordt het vandaag tussen 11.00 en 13.30 uur bezorgd.

Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent over onze klantenservice. Klanttevredenheid staat bij HORNBACH op nummer 1 en dat hadden we beter moeten doen. Hier bieden we dan ook onze excuses voor aan.

Jumasy 19-06-2018

PostNL is al anderhalve week bezig het pakket te bezorgen. Het is tijd dat Hornbach een onderzoek start naar de reden van deze vertraging.
Op loze excuses zit ik niet te wachten wel op mijn pakket/geldterug

Jumasy 23-06-2018

PostNl heeft anderhalve week met mijn pakket heen en weer gereisd, eindelijk na onderzoek van Hornbach kwam het dan toch nog aan in een gescheurde doos, inhoud gebroken.
Van Hornbach ontving ik vandaag het vervangende exemplaar. Ben blij dat alles toch nog goed is gekomen. Bedankt

Ontevreden klant 07-06-2018 Via de website gekocht

Verschrikkelijk slechte service

We hadden een schommel online besteld. Kregen keurig een telefoontje dat de schommel niet leverbaar was en dat het geld zou worden teruggestort.
2 weken later nog geen geld terug ontvangen. 3 keer gebeld en iedere keer wordt verteld dat het geld wordt terug gestort. 2 weken later nog geen geld terug ontvangen. Erg slecht, als je iets niet kunt leveren moet de site dat melden. Niet eerst geld innen.

Officiele reactie van Hornbach 11-06-2018

Beste ontevreden klant,

Het spijt ons dat je je geld nog niet terug hebt ontvangen. Een terugbetaling werkt als volgt: Je krijgt je geld op precies dezelfde manier terug als je hebt betaald; dat betekent een terugboeking binnen 14 dagen op je bank-, creditcard- of PayPal-rekening.

Jammer genoeg kan ik, op basis van deze beoordeling en het ontbreken van je klantgegevens, niet uitzoeken wat er misgaat met je terugbetaling. Als je ons een email stuurt via onlineshop@hornbach.nl helpen we je graag verder met dit probleem. Als je jouw klantorder daarbij vermeld, kunnen we je gericht verder helpen.

Excuses voor het ongemak en alvast bedankt voor je moeite,

A Visscher-Buis 05-06-2018 Via de website gekocht

Heel slechte ervaring met online Hornbach

Op 6 mei een bestelling gedaan 2 artikelen besteld. 1 artikel werd na 2 dagen afgeleverd. Het tweede artikel zou worden geleverd tussen 11 en 14 mei. Helaas niets ontvangen. Twee mails verstuurd.
Wij worden gebeld op 18 mei nav de mail door Hornbach, de postcode zou verkeerd zijn (door Hornbach dan verkeerd doorgegeven). Dat is vreemd want het eerste artikel, welk reeds afgeleverd, heeft wel de goede postcode.
Op 29 mei weer gebeld want nog steeds niets geleverd. Nu zou het artikel beschadigd zijn en er een nieuwe worden opgestuurd. Helaas ook deze keer ontvangen wij niets.
Nu na een klacht op de fb pagina van Hornbach waar ook 4 dagen overheen gaan alvorens bericht, krijg ik een mail dat op 4 juni het artikel niet kan worden afgeleverd omdat ik niet thuis ben. Ja dat klopt, ik kan immers niet vanaf 11 mei tot 4 juni vrijnemen omdat er misschien ooit een pakket van Hornbach wordt afgeleverd.
Geen woord van sorry is er gevallen in alle mailcontact en telefonisch contact. Het spijt me zeer, in de winkel heb ik alleen maar heel goede ervaring maar de online service is echt totaal bagger!
En mijn pakket..... helaas ik heb dus nog steeds niet ontvangen.
Angela Visscher

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Hornbach 07-06-2018

Beste A Visscher-Buis,

Wat vervelend dat deze deellevering van de bestelling zoveel problemen en irritatie heeft veroorzaakt bij je. We begrijpen je teleurstelling en betreuren dit ten zeerste. We bieden je daar dan ook graag onze excuses voor aan. Dit hadden we beter moeten doen!

Onze klantenservice heeft je deze week een nieuwe track & trace link gestuurd, zodat je de nieuw verzonden bestelling zelf kon traceren. Ik heb dit net voor je gedaan en zie dat de levering gisteren op 6 juni terug gestuurd is naar DPD depot 0525 (Munnikenheiweg 31, 4879 NE Etten-Leur).

De procedure van DPD is dat als het niet opgehaald wordt binnen 7 dagen, het automatisch naar ons teruggestuurd wordt. (En dat willen we natuurlijk niet.) We adviseren je daarom om zsm contact met het depot op te nemen om je bestelling op te halen. Dit kan via +31 (0) 499 339-900 of e-mail: customerservice522@dpd.nl.

Als we je nog ergens anders mee kunnen helpen, dan horen we dat graag via onze klantenservice. Je kunt ons bereiken op telefoonnummer 088 505 11 11 of stuur een mail naar onlineshop@hornbach.nl.

angela 07-06-2018

Beste HORNBACH Online team,

Ja ik heb begrepen dat dit opnieuw is aangeboden op 6 juni jl. inmiddels. Echter na mijn telefoontje met het DPD depot bleek dit nog steeds op een VERKEERD adres aangeboden te zijn geweest!
Jazeker kunnen jullie mij helpen:
Stuur het pakket gewoon naar mijn juiste adres en blijf jullie niet verschuilen achter smoesjes en de pakketbezorger maar zorg dat jullie de juiste gegevens (die ik jullie heb gestuurd, gemaild, en doorgebeld) doorsturen naar de pakketbezorger.

Ik heb jullie gemaild, gebeld, via fb een bericht gestuurd en de pakketbezorger ten einde raad zelf maar gebeld en nu moet ik weer een mail sturen? LOS HET OP graag

Ronald 26-05-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Drive in medewerkers Hornbach Amsterdam

Medewerker bij de drive in gevraagd om 3 latten door te zagen, hij was met een klant bezig en zegt kom er zo aan, vervolgens gaat hij andere klant helpen terwijl ik bij die zaag sta te wachten, hij ziet me en zegt weer kom er zo aan, om vervolgens nog maar een andere klant te gaan helpen.
Ik was er klaar mee en ben na 30 min wachten om 3 latten door te zegen weggegaan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Beste Ronald,

Het spijt ons te lezen dat je niet tevreden bent over onze medewerker bij Drive-In in Amsterdam. We zullen je klacht doorgeven aan de vestiging.

Kelly 25-05-2018 Via de website gekocht

3 maanden geleden een douche besteld bij Hornbach. Helaas is hij nooit aangekomen en wacht ik nog steeds op me geld... De eerste keer is voor mij ook de laatste keer voor Hornbach!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Beste Kelly,

Bedankt voor het delen van je ervaring. Wij waarderen je feedback. De levering is niet soepel verlopen. Dit had ons niet mogen gebeuren.

De terugbetaling van de retour ontvangen douche was, tot onze spijt, niet correct doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. Dit is inmiddels hersteld en de terugbetaling is vandaag in gang gezet (een terugbetaling duurt max. 10 werkdagen). Onze excuses voor het ongemak.

Carel 20-05-2018 In de winkel gekocht
Best

vriendelijk en groot assortiment; produkten soms waardeloos!

Hornbach Best kent vriendelijk personeel, en heeft een groot assortiment. Vaak zijn de producten ook goed, maar soms ook waardeloos. Ik kocht hardsax-olie voor mijn houten vloer. Volgens de verpakking na 3-6 uur stofdroom en na 3 tot 6 dagen uitgehard. Het blijkt echter mijn 24 uur te duren ()bij hele goede ventilatie) voor de vloer een beetje stofdroog is en na uitharding blijkt de vloer ook erg Zach: iedere schuif met een stoel of kinderspeelgoedje levert direct witte krassen op die je niet meer wegkrijgt.
De hardsax-olie van Hornbach is ietsje goedkoper dan andere merken, maar het product geeft alleen maar ergernis. Niet doen!

Beste Carel,

Bedankt voor je beoordeling, fijn dat je de moeite hebt genomen om aan te geven wat je van de Hardwax-olie vindt. We geven je ervaringen door aan de desbetreffende afdeling.

Michel Meeuwessen 18-05-2018 In de winkel gekocht
Hornbach Zaandam

Koop nooit een deur bij de hornbach !

Wij hebben een deur bij de Hornbach gekocht en laten installeren. Nu een jaar verder hebben wij nog steeds een zeer slecht sluitende deur met een inferieur slot waarvan wij inmiddels op eigen kosten de cilinder hebben laten vervangen anders konden wij de deur niet meer op slot krijgen.
Vier keer ! hebben wij geduldig gewacht op de slotenmaker van de Hornbach die vier keer met dezelfde niet werkende oplossing kwam. Volgens de slotenmaker die wij hebben laten komen is het slot van Chinese makelij en van zeer slechte kwaliteit. Bovendien zijn de gaten voor het driepunt slot verkeer ingefreesd waardoor de deur nooit goed kan sluiten.
Inmiddels gaat de Horbach voorleggen aan hun verzekering maar een ding weten ze nu al dat hun sloten maker alles goed heeft gedaan ! Wordt vervolgd...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Anita 17-05-2018 In de winkel gekocht
Breda

Leuke service bij lijstenmakerij in Breda

Ik moest een glasplaatje hebben in een oude lijst voor een schoolproject van mijn kind. De medewerker gaf aan dat ik op het goede moment kwam, hij had een stuk glas over van een andere opdracht en kon mijn lijst direct in orde maken. Meteen ook nieuw karton erachter gedaan en bevestigingspinnetjes in de lijst gezet. Binnen enkele minuten klaar voor een zeer schappelijke prijs! Ook voor een schoolproject moet je bij de Hornbach zijn ;-)

Richie 16-05-2018 Via de website gekocht

Yiepie leve de service van Hornbach die er niet is
Je besteld iets met een levertijd van 7 dagen met leverkosten van 39,95 en vervolgens ga je op d dag van levering maar eens bellen wanneer het geleverd wordt
dan krijg je te horen over 7 weken Als u ze belt zeggen ze ook terug te bellen, dit doen ze niet vervolgens de bestelling geannuleerd, duurt het 14 dagen voor het geld terug is vreemd want toen ik het product bestelde stond mijn geld binnen een minuut op jullie rekening
Er staan gewoon producten online die ze helemaal niet kunnen leveren kan nu niet meer lachen om de grap van de gipsplaten die niet op voorraad zijn het is namelijk helemaal geen grap
Duitsers maken namelijk helemaal geen grappen

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Beste Richie,

Wat jammer om te horen dat je geen positieve ervaring hebt gehad met HORNBACH. Wij waarderen je feedback.

We wensen je nog een fijne dag!

Richiegreat 18-05-2018

Ik heb al 4 maal contact gehad met de service afdeling
Daarna heb ik pas de review geschreven
Jullie geven standaard antwoorden op de reviews maar veranderen niks aan de procedures of komen mensen ook niet tegemoet in hun problemen het is en blijft vreemd dat jullie wel een procces hebben voor het terugstorten van het geld van artikelen die jullie helemaal niet hebben Maar dat het verder een ongelooflijke zooi is Lijkt me niet meer dan redelijk als jullie een product niet kunnen leveren je geld nog diezelfde dag wordt teruggestort Ik heb zelf nu om een bevestiging van de stronering gevraagd zodat ik de tijdperiode kan monitoren en ja ik kan dat wel

Officiele reactie van Hornbach 24-05-2018

Beste Richie,

Op basis van de bovenstaande informatie, kunnen we niet inhoudelijk naar je klacht(en) kijken. Het spijt ons dat je het gevoel hebt dat het plaatsen van een klacht op kieskeurig.nl je een betere service zal leveren. Hier kennen we je alleen als Richiegreat en zien we geen enkele verdere informatie.

Het is duidelijk dat je enorm ontevreden bent over HORNBACH, onze klantenservice en onze procedures. Dat vinden we uiteraard erg jammer en hadden we graag anders gezien. Bij HORNBACH staat klanttevredenheid op nummer 1 en aangezien je dat niet zo ervaart, is ons aan te rekenen. Hier bieden we dan ook onze excuses voor aan.

We blijven je aanraden om voor een persoonlijke afhandeling van je klacht, contact op te nemen met onze online klantenservice. Deze is bereikbaar op telefoonnummer 088 505 11 11 of stuur een mail naar onlineshop@hornbach.nl.

Klusser 16-05-2018 In de winkel gekocht
Nieuwegein

Hoe belachelijk..... eerst betalen en dan order plaatsen.

Wil laminaat kopen en laten leggen bij/door hornbach. Moet ik eerst het bedrag wat op de offerte staat betalen en dan pas kan ik een afspraak maken om het laminaat te laten leggen. Lijkt mij dat er eerst een dienst geleverd wordt en dat de betaling plaats vindt toch???

Beste Klusser,

Bedankt voor je review. Onze montageservice werkt met vaste prijzen voor de diensten die ze gaan uitvoeren. De prijs op de offerte is de uiteindelijke prijs.

Ik kan me voorstellen dat je terughoudend bent om het gehele offertebedrag al te betalen voordat er ook maar een laminaatplank is gelegd. Als je ons een email stuurt via onlineshop@hornbach.nl, kunnen we samen op zoek gaan naar een oplossing. Als je een offertenummer of ordernummer hebt, dan ook graag dit erbij vermelden. Dan kunnen we je gericht helpen. Alvast bedankt voor je moeite,

Richie 16-05-2018 Via de website gekocht

Tuinkast besteld

Tuinkast besteld die zou 16 of 17-05-2018 geleverd worden
Ik bel om te vragen wanneer deze bezorgd wordt, krijg ik te horen over 7 weken
We bellen u terug Zit nu een halve dag te wachten maar bellen ho maar

Beste Richie,

Helaas is het niet mogelijk voor ons op basis van deze review (en het ontbreken van klantgegevens/ordernummer), inhoudelijk naar je klacht te kijken.

We helpen je graag verder vanaf onze klantenservice. We zijn bereikbaar op telefoonnummer 088 505 11 11 of stuur ons een mail naar onlineshop@hornbach.nl met je ordernummer.

Corry 06-05-2018 Via de website gekocht

Hopeloze service!

Per ongeluk een verkeerde maat besteld van plafond panelen, meteen opgebeld om de bestelling te annuleren. Wat denk je? Kan ik de bestelling niet annuleren dan moet ik het maar terug naar de winkel brengen.. Ik laat het niet voor niks bezorgen omdat het niet in de auto past. Nu zitten we dus een hele poos met een open plafond. Dankjewel hornbach...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Hornbach 08-05-2018

Beste Corry,

Hartelijk dank voor je reactie. Om een snelle bezorging te garanderen worden artikelen zo snel mogelijk gepickt en geladen. Hierdoor is annuleren niet in alle gevallen mogelijk. Wij proberen wel contact op te nemen met met onze transporteur om de goederen direct aan ons te retourneren.

Mocht dit onverhoopt niet lukken is retourneren naar de vestiging niet de enige optie. Je kunt de zending ook weigeren of aanmelden om retour te laten halen. Dit laatste kun je doen door contact op te nemen met onze klantenservice op telefoonnummer 088 505 11 11.

marco 02-05-2018 Via de website gekocht

belachelijke vezendkosten

Ik heb over het algemeen goede ervaringen ,maar dit is echt belachelijk . Ik wil een MDF-plaat bestellen en niet thuis laten leveren maar gewoon op de vestiging.........100 euro extra!!!!
Dat je een paar euro extra vraagt vind ik geen probleem maar 100 euro extra vind absurd .
en ik vind het raar, want ik heb een tijd geleden een plaat MDF 38 dik besteld en dat was geen probleem!! Ze liet me weten dat dat kwam omdat tie zo zwaar was ,maar naar mijn weten gaat het gewoon mee met de rest , want ik zou er niet voor niets zo lang op moeten wachten .
Maar als het zo moet dan ga ik voortaan maar weer ergens anders kijken.... jammer maar helaas!

Officiele reactie van Hornbach 02-05-2018

Beste Marco,

Hartelijk dank voor uw reactie. Als u kiest om de MDF-platen te reserveren (mits voorradig in de vestiging van uw keuze) dan betaalt u geen verzendkosten. U kunt de bestelling dan 4 uur later ophalen.

Als u er voor kiest om een bestelling via een ander afleveradres (dit is een andere route in het bestelproces) te laten bezorgen en u kiest dan voor een HORNBACH vestiging, dan worden u wel verzendkosten berekend.

Om na te gaan waar het bij u mis is gegaan, willen we het graag controleren. Neemt u a.u.b. contact op met onze klantenservice (samen met het artikelnummer, het aantal en de vestiging waar u het wilt ophalen). Dan kunnen we het scenario nalopen en u verder op weg helpen. Onze klantenservice is bereikbaar op telefoonnummer 088 505 11 11 of stuur een mail naar onlineshop@hornbach.nl.

zita 29-04-2018 In de winkel gekocht
amsterdam

dramatische service

Grootste amateurs

foute meting gedaan (kan gebeuren) vervolgens meerdere malen afspraken niet nagekomen en is er totaal niet pro-actief gecommuniceerd met ons. Beloftes van terugbellen tot aan levertermijnen van het nieuwe product die niet zijn nagekomen. Ik moest in de afgelopen maanden zelf bijna elke dag bellen om uiteindelijk een degelijk antwoord te krijgen. Dit terwijl de fout door Hornbach gemaakt is. Geen begrip niets. Terwijl een ander bedrijf direct anders zou handelen.

nooit meer iets bij Hornbach op maat bestellen alleen als het kant en klaar in de winkel ligt want de klantenservice is VERSCHRIKKELIJK

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Officiele reactie van Hornbach 30-04-2018

Beste Zita,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de gang van zaken. Dat spijt ons enorm en doen we graag beter, maar het lukt ons niet om op basis van deze beoordeling u van dienst te zijn. We willen uw klacht serieus nemen en onderzoeken waar het mis is gegaan. Zou u contact willen opnemen met onze klantenservice (met uw ordernummer)? Dan kunnen we het verder uitzoeken.

Pauline 26-04-2018 In de winkel gekocht
Best

Slechte service

Een dochemadter therm 6 kop gekocht . Nu bijna twee jaar geleden. De thermostaatkraan doet het niet. Denken wij. Nee mevrouw valt in de garantie. Wordt geregeld had twee optie. Nieuwe of maken. Omdat ie zo groot is. Nou als ie gemaakt kan worden prima. Wel 5 a 6 keer achterna kunnen bellen. Net nog geweest nee is nog niet binnen. Kan er niks aan doen. Kan bij elke medewerker die ik dan krijg zelfde verhaal vertellen. Weten het dan niet. Ja nu staat het in de computer. Nu had ik denk ik beter een nieuwe kraan kunnen laten komen. Want het is ook niet zeker dat het daar aan ligt. Intussen
4 weken verder Dus knudde. En Wordt er echt niet vrolijk van.
Officiele reactie van Hornbach 26-04-2018

Beste Pauline,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de gang van zaken. Dat betreuren we en doen we graag beter. Helaas lukt het ons niet om op basis van deze beoordeling u van dienst te zijn.

Voor een persoonlijke afhandeling van uw klacht, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Als u het artikel online heeft gekocht, kunt u contact opnemen met onze online klantenservice. Deze is bereikbaar op telefoonnummer 088 505 11 11. Heeft u het artikel in de vestiging gekocht, kunt u contact opnemen met de klantenservice van de vestiging.

Erwin 18-04-2018 In de winkel gekocht

keukenblad

Kom bij de Hornbach voor een L keukenblad.
Ga naar de gereedschap afdeling met de vraag of ik een freesje voor mijn bovenfrees kan kopen om 'sleuven' in het eind van het blad te frezen om verbinding strips in te zetten.
Reactie van Hornbach medewerker: Ik zit al 25 jaar in de bouw, zo heb ik het nog nooit gezien, U moest maar een andere hobby gaan zoeken. Keukenbladen terug gezet, bij andere winkel gehaald.

Officiele reactie van Hornbach 26-04-2018

Beste Erwin,
Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent over onze medewerker. Klanttevredenheid staat bij HORNBACH op nummer 1 en dat hadden we beter moeten doen. Hier bieden we dan ook onze excuses voor aan.

Onze medewerkers in de vestigingen zijn goed opgeleid en in staat om samen met u oplossingen te vinden. Ze komen in een grote veelvoud uit de praktijk en brengen zo een essentiële deskundigheid mee. HORNBACH begeleidt haar medewerkers en scholen ze heel gericht, zodat zij elke klant succesvol met raad en daad kunnen bijstaan. Juist dankzij de deskundigheid van ons callcenter, hebben de medewerkers in onze vestigingen meer ruimte om onze klanten aldaar goed van dienst te zijn.

Henri 08-04-2018 Via de website gekocht

Wat een amateurs bij Hornbach

Wat een puinhoop bij Hornback. Op 29-03 een bestelling geplaatst. De afleverdatum zou 03-04 of 04-04 zijn. Op zich al vreemd op zo'n groot tijdspad aan te duiden. Omdat de zending gisteren nog niet was afgeleverd maar gebeld. Men kon verder geen info geven. Vandaag maar weer gebeld. De enigste info is, dat het transport onderweg is uit Duitsland maar men geen flauw idee heeft wanneer de zending wordt afgeleverd.
Ik zou zeggen met zulke systemen, sluit die webshop maar want dat gaat nooit iets worden op deze manier.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Officiele reactie van Hornbach 09-04-2018

Beste Henri,

Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent over de bezorging van uw bestelling.

Voor een persoonlijke afhandeling van uw klacht, neemt u contact op met onze online klantenservice. Deze is bereikbaar op telefoonnummer 088 505 11 11 of stuur een mail naar onlineshop@hornbach.nl.

Martin 04-04-2018 In de winkel gekocht

Hopeloos

Wat een goede service was bij de aankoop van 6 rollen behang in de winkel te Wateringen bij de online bestelling is door de bezorging heel slecht afgehandeld. De vermoedelijke leverdatum was 29-03 of 30-03 2018, niets ontvangen op deze datums. Dinsdag 03-04 2018 even met hornbach gebeld waar behang bleef volgens zeggen was er niemand thuis , er is ook geen briefje achtergelaten.Ze konden het niet opnieuw afsturen dus mijn geld wordt teruggestort binnen 14 dagen, vind dat wel lang duren terwijl je wel direct moet betalen. Dus firma HORNBACH doe hier wat mee en daarom cijfer 1. Winkel is prima maar financieel niet
Officiele reactie van Hornbach 05-04-2018

Beste Martin,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen.

Wilt u a.u.b. contact opnemen met onze klantenservice, zodat zij kunnen kijken wat er met uw bestelling is gebeurd? Het klinkt alsof deze retour is gekomen en in dat geval, krijgt u inderdaad uw geld binnen 14 dagen teruggestort.

Voor een persoonlijke afhandeling van uw klacht, kunt u contact opnemen met onze online klantenservice. Deze is bereikbaar op telefoonnummer 088 505 11 11 of stuur een mail naar onlineshop@hornbach.nl.

David 21-03-2018 Via de website gekocht

Wat een prutsers

Na een medewerker drie keer gevraagd te hebben naar de levertijd een bestelling plaatsen en dan vervolgens een mailtje krijgen dat het geen vier dagen maar 4 weken wordt terwijl je duidelijk aangaf dat je een deadline hebt. De bestelling annuleren en dan 10 werkdagen moeten wachten op je geld. Doe echt nooit meer zaken met dit bedrijf

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Hornbach 22-03-2018

Beste David,

Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons dat we u teleurgesteld hebben met de levertijd. Dat is enorm vervelend, zeker wanneer u deadlines moet halen.

Uw terugbetaling is inmiddels in gang gezet en we doen ons best u zo snel mogelijk terug te betalen. Dit duurt maximaal 10 werkdagen/14 dagen.

Oscar 15-03-2018 Via de website gekocht

Verkeerd artikel geleverd gekregen, onvriendelijke service.

Ik had lasklemmen besteld en kreeg iets anders binnen. Vervolgens op de retourbon vermeld of ze aub het juiste wilden toesturen. Heb vervolgens een telefoontje gekregen met daarin de opmerking dat werkt zo niet. Je krijgt je geld terug en dan moet je het maar weer op nieuw bestellen. Ook op een onbeschofte manier overigens. Onbegrijpelijk.

Officiele reactie van Hornbach 20-03-2018

Beste Oscar,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend te lezen dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen. Dit had ons niet mogen gebeuren.

In onze onlineshop verwijzen we klanten met een klacht altijd naar onze klantenservice. Op die manier kunnen we onze klanten zo snel mogelijk van dienst zijn wanneer ze een klacht – zoals een verkeerd artikel ontvangen – hebben. HORNBACH heeft ervoor gekozen om een retourzending meteen te vergoeden (mits voldaan aan de retourvoorwaarden), waardoor het niet mogelijk is om hier een ander artikel voor om te ruilen. We begrijpen dat dit vervelend is, maar dat is ook precies de reden waarom we klanten eerst naar onze klantenservice verwijzen.

Als we u verder nog van dienst kunnen zijn, neemt u dan vooral contact op met onze klantenservice. Deze is bereikbaar op telefoonnummer 088 505 11 11 of stuur een mail naar onlineshop@hornbach.nl.

Dave 10-03-2018 Via de website gekocht

Verschrikkelijk

Een kleine dame blij maken met een behangend!
Website geeft aan: LEVERTIJD 3 WERKDAGEN
Ophalen in vestiging: 7 werkdagen!

Mail contact na bestelling na +/- 7 werkdagen: HELAAS, niet op voorraad, je kunt het week 13 hebben!

Mail contact 2 weken later: Oh god, we weten niet of het in 2018 nog geleverd gaat worden!

Controle website: LEVERTIJD: 3 werkdagen!

Personeel aan de telefoon heel bekwaam en mij netjes te woord gestaan, wat een geluk heeft Hornbach met zijn personeel!

Jammer genoeg, nog steeds geen behangrand en bestelling volledig geannuleerd omdat er geen garanties op levertijd gegeven kunnen worden!

Mevr aan de telefoon ook verbaasd dat deze op voorraad stond op de website, HORNBACH DENK EENS NA!

Dank je wel , voortaan sla ik jullie webshop -en- winkel over. Ik rijd liever door naar een winkel met voorraad en eerlijke voorraad.

Verantwoordelijkheid ligt bij hornbach, niet bij jullie leverancier!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Hornbach 20-03-2018

Beste Dave,

Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons te lezen dat uw order niet is uitgeleverd en dat we u hebben teleurgesteld. Dat is nooit onze bedoeling geweest.

Dankzij uw melding hebben we de oorzaak gevonden en samen met onze leverancier een oplossing kunnen vinden. Inmiddels is de behangrand wel te leveren binnen de 3-4 werkdagen. We begrijpen dat onze terugkoppeling te onzeker voor u was en dat u de bestelling heeft laten annuleren.

Als we u nog ergens mee kunnen helpen, neemt u dan vooral contact op met onze klantenservice. Deze is bereikbaar op telefoonnummer 088 505 11 11 of stuur een mail naar onlineshop@hornbach.nl.

Passion for care 04-03-2018 In de winkel gekocht
Nieuwerkerk aan den IJssel

Mijn winkel met geweldige kennis en service

Dit betreft de Hornbach te Nieuwerkerk aan den IJssel op 02-03-2018
Met mijn eigen klusbedrijf Passion for care is dit mijn winkel en overtreft het steeds mijn waarderingen. Ik werk als ZZP in een zorgcentrum waar ouderdom met dementie voorop staat. De verwarming van 8 appartementen was uitgevallen en zodoende belde ik Hornbach met de vraag of ze nog elektrische radiatoren hadden als bijverwarming. 6 hadden ze er nog staan.
Mijn vraag op vrijdag om 11u was, het verhaal vertellend of ze deze apart zouden willen houden omdat ik nog niet zeker was of de monteurs de storing konden verhelpen. Met het koude weekend voor de deur kon de medewerker mij helpen en was ik bij het falen van de verwarming toch voorzien van bijverwarming in 6 appartementen. Gelukkig hoefde het niet zover te komen en dus belde ik Hornbach weer op met ontzettend veel dank aan Hornbach en deze medewerker voor hetgeen ze gedaan hadden.
Hornbach had net zo goed nee kunnen zeggen maar dat hebben ze niet gedaan en daarom alweer mijn waardering voor dit geweldige bedrijf met zijn enthousiaste medewerkers.

Passion for care (Ger)
Info@passion-for-care.nl
0638181919

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Janneke 29-01-2018 Via de website gekocht

Zoooo slecht!!!!

Zit al weken te wachten op een paar binnendeuren.
Nog steeds niks.
De klantenservice kan ook niet meer dan mij informatie geven die ik al heb.
Koop hier nooit meer!!!

Officiele reactie van Hornbach 22-02-2018

Beste Janneke,

Hartelijk dank voor uw reactie. Uw order is niet soepel verlopen. Dit had ons niet mogen gebeuren. Onze excuses voor het ongemak.

We hebben begrepen dat de deuren inmiddels geleverd zijn en wensen u hier veel woonplezier mee.

Jelle 07-01-2018 Via de website gekocht

Als ik dit vooraf had geweten....

Zo’n grote firma en dan niet eens uit eigen voorraad kunnen leveren: dat kan echt niet hoor. Gewoon een simpel kacheltje, waar ik na een week achteraan moest bellen waar die toch bleef. En toen ineens kon die wel verstuurd worden, maar dan vanaf de toeleverancier van Hornbach. Zorg gewoon dat je eigen voorraad hebt, zo hoort dat in een webshop anno 2018. Ik had liever een paar euro meer betaald bij de concurrent, als ik dit had geweten.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Hornbach 09-01-2018

Beste Jelle,

Hartelijk dank voor uw reactie. Met meer dan 120.000 artikelen in het assortiment is het vrijwel onmogelijk om alles uit ons eigen magazijn te verzenden en tegelijk concurerende prijzen te hanteren. Om een zo ruim mogelijk assortiment online te kunnen aanbieden, hebben wij ervoor gekozen een deel van ons assortiment direct vanaf de leverancier te versturen. Wij hopen op uw begrip voor deze afweging.

Michella 30-12-2017 Via de website gekocht

Plisse wit

6 x plisse besteld bij Hornbach online webshop.

Levering duurde iets langer dan vooraf aangegeven. De fabrikant had 1 maat gordijn tijdig niet op voorraad. Desondanks levering binnen 3 weken. We werden hierover keurig door Hornbach geïnformeerd. Na het ophangen bleek in 1 plisse kleine gaatjes te zitten. Hornbach heeft dit snel en keurig opgelost. Wij hebben foto’s van de schade gemaild en dit werd dezelfde dag in behandeling genomen en een dag later werd toegezegd dat er een nieuw plisse werd toegezonden. Tevens is de klantenservice goed bereikbaar en handelen snel. Wij zijn zeer tevreden over de snelle en correcte afwikkeling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Geleverde kapotte deur zonder service 20-12-2017 In de winkel gekocht
Wateringen

Slechte service na bezorging beschadigde deur

We kopen alle spullen voor ons klusproject bij de Hornbach, echter na deze slechte behandeling niet meer. We hebben een deur geleverd gekregen, waarvan op het eerste gezicht alles goed leek, incl. de ruitjes etc. Echter na het uitpakken, bleek er precies onder het karton een flinke deuk te zitten, gelijk melding van gemaakt en foto verzonden. Helaas pech, we waren er achter gekomen na 30 dagen dus zoek het maar uit met je deur... Bij ieder normaal klusproject, bestel je spullen en materialen vooraf, zodat je door kunt. echter is er bij Hornbach na 30 dagen niets meer mogelijk, ook al kun je er zelf niets aan doen. Raad dit bedrijf af voor echte klussers, ze bieden service tot de deur.

Mirjam 19-12-2017 In de winkel gekocht
Nieuwegein

Chagrijnig personeel, veel onkunde, waardeloze service!

Hornbach Nieuwegein: Verschrikkelijke winkel! Ik ben er nu een paar keer geweest, men verwijst de klant continu door naar een collega. Ieder heeft zijn eigen gebiedje in de winkel, maar ook dan vang je dikwijls bot.
Want iedereen schijnt altijd druk te zijn en onderling lijkt de sfeer om te snijden. Vooral aan de telefoon krijgt men het meest chagrijnige personeel te spreken dat elk telefoontje teveel lijkt te vinden en je hoopt af te troeven met voor de hand liggende vragen/antwoorden. Want dan hoeven ze nl. niet door te verbinden naar 'de desbetreffende collega', want 'die is druk' natuurlijk. En eenmaal doorverbonden, is de kans groot dat je zomaar eruit wordt gegooid en opnieuw je verhaal mag doen en in de wacht wordt gezegd. Tja, dan is men druk, wordt doodleuk weer als argument gebruikt. Ongelofelijk dat dit anno 2017 nog zo werkt.
Officiele reactie van Hornbach 21-12-2017

Beste Mirjam,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij begrijpen uw teleurstelling in de geboden service. Onze excuses hiervoor. Wij geven uw ervaringen door aan de desbetreffende vestiging, zodat zij zich hierin kunnen verbeteren.

AGF Franzani 14-11-2017 Via de website gekocht

goede en eerlijke service

Ik ben altijd huiverig voor online shops en vooral als het om een hoop geld gaat. Bij Hornbach tegels voor de tuin besteld en andere dingen om de tuin op te knappen. Tijdens de verwerking van de tegels braken deze doormidden ook op de pallet is dit heuvel geconstateerd en daar heb ik foto`s van genomen. Telefonische contact gehad met de online shop van Hornbach deze medewerkster vertelde me precies wat ik moest doen. zo gezegd zo gedaan tot twee maal toe de klacht neer gelegd van de gescheurde tegels en beide keren netjes afgehandeld. de zending kwamen ineen keer binnen zelfs sneller dan ik verwacht had geleverd 50 stuks tegels. Voor de gemaakte onkosten heb ik ook een klacht in gediend en deze is met wederzijds overleg goed gekeurd met als resultaat dat ik zelfs nog geld terug krijg voor de onkosten. Nee deze zaak verdiend een pluim voor het afhandelen van klachten.
Beter een tevreden klacht dan een ontevreden klant is de leus.

Harry 12-11-2017 In de winkel gekocht

Laagste prijs garantie

Bij een webshop een aardlekschakelaar besteld voor de prijs van 68,50 euro incl verzendkosten.
Deze werd echter niet op tijd geleverd, dus besloot hem ff bij Hornbach Alblasserdam te halen.
Deze kostte daar echter 89 euro.
Dus eens kijken of deze laagste prijs garantie ook in de praktijk gegeven wordt...
Ja hoor, na enige administratieve rompslomp en zeker 20 minuten om alles in te vullen had ik inderdaad mijn aardlekje voor de prijs van slechts 61,65!
Heel fijn, dus goed letten op de prijzen van de concurrent levert inderdaad voordeel op bij Hornbach:-)

Jansen 05-11-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede ervaringen!

Zeer breed assortiment tegen over het algemeen concurrerende prijzen. Daarnaast personeel dat altijd vriendelijk is en weet waar ze het over hebben (als ze bij de betreffende afdeling horen). En advies is tegenwoordig in bouwmarkten nauwelijks te vinden, hier wel!

v.d.Werf 26-10-2017 Via de website gekocht

Drama webshop

Bestelling is op 23-10-2017 gedaan, vermoedelijke leveringsdatum 24/25-10-2017, na op 25-10 gebeld te hebben bleek er nog niks te zijn gebeurd. Vreemd, hoe kun je dan uiterlijk de 25e leveren, vanmorgen de 26e weer gebeld, nog steeds niks gebeurd, net werd ik terug gebeld door een mevrouw van de klantenservice. Levering gaat niet lukken vandaag of mogen. Lekker dan, had het Zaterdagmorgen nodig maar dat gaat dus niet lukken. Op zoek naar andere leverancier.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Hornbach 27-10-2017

Beste heer/mevrouw v.d. Werf,

Hartelijk dank voor uw reactie. We begrijpen uw teleurstelling hierin en betreuren dat dit is gebeurd, dit had niet mogen gebeuren. Onze excuses hiervoor.
Uw melding is doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling, zodat hiervan geleerd kan worden.

Ron 11-10-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Ik kom een bestelling ophalen in Hornbach Tilburg.
Druk op de bel terwijl er 5 werknemers aanwezig zijn.
Na nog een keer bellen krijg ik van één van de werknemers te horen dat hij zal bellen.
Degene die er over gaat moet iets uitladen/ laden.
Bij de vraag hoe lang dit gaat duren komt het antwoord: " dat weet ik niet".
Zeer onbevredigend antwoord.
Ik ga even de winkel in om veder te kijken.
Na ongeveer 10-15 minuten kom ik terug, druk op de bel omdat er niemand aanwezig is.
Druk nogmaals op de bel.
Degene die er over gaat, wordt gezegd, is er nog niet kan "zo"komen.
Onbevredigend antwoord hoelang is 'zo'
Er loopt personeel rond en niemand binnen dit bedrijf schijnt mij te kunnen helpen omdat er maar één iemand is die dit kan????
Zeer klantonvriendelijk en dit laat ik in de winkel ook merken.
Ik besluit om de bestelling niet op te halen en ik zie wel wanneer het mij weer uitkomt.
Het is voor zo'n groot bedrijf een schandaal dat er maar één iemand in staat is om zaken bij de afhaalbalie te bedienen terwijl er voldoende ander personeel rondloopt

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Hornbach 12-10-2017

Beste Ron,

Hartelijk dank voor uw reactie. We betreuren genoemde situatie en bieden hiervoor onze excuses aan, dit had niet mogen gebeuren. Om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen, is uw melding doorgestuurd naar de desbetreffende vestiging. U kunt eventueel ook uw klacht melden bij onze online klantenservice. Deze is bereikbaar op telefoonnummer 088 505 11 11 of stuur een mail naar onlineshop@hornbach.nl

Ruud 06-10-2017 Via de website gekocht

Tegenvellende service en levering

Ik heb via de Hornbach site een bestelling gedaan, omdat het gewoon makkelijk is en het netjes thuis gebracht kan worden. Je kan een betaling doen en krijgt een nette bevestiging. Hierin staat ook de vermoedelijke levertijd. Je kan e.e.a. volgen via de website....maar daar zat weinig voorgang. Aan het einde van de vermoedelijke levertijd kreeg ik een mailtje van de vervoerder om een afleverdatum te kiezen....die lag dus nooit meer binnen de vermoedelijke levertijd en ik word dus gedwongen te schuiven met mijn verdere planning en mensen.

Hornbach kan nog wel wat leven van andere on-line shops en leveren van producten. Hier lopen ze mijlenver achter. Maar het meest ergerlijke is nog, dat als je bezwaar maakt en om uitleg vraag je geen enkele reactie krijgt. Mocht je Hornbach overwegen, zou ik toch eerst eens bij een andere bouwmarkt kijken.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Officiele reactie van Hornbach 06-10-2017

Beste Ruud,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij vinden het jammer te horen dat de aflevering niet aan uw verwachtingen voldoet en betreuren het dat u geen reactie heeft ontvangen. Op dit moment kunnen we helaas nog geen gewenste levertermijn aanbieden. Alleen bij expeditie goederen ontvang je van onze transporteur een e-mail waarbij je een aflever dag kunt kiezen.

Bouwdepot slachtoffer 05-10-2017 Via de website gekocht

Geen medewerking of hulp

Goedkope winkel, goedkope service.
Totaal geen hulp bij aankopen met een bouwdepot.
Je kunt het zelf uitzoeken, personeel kletst liever dan dat ze helpen.
Goede voorraad maar verder waardeloos.

Officiele reactie van Hornbach 06-10-2017

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw reactie en bieden hiervoor onze excuses voor aan. We zullen uw review intern bespreken zodat hier van geleerd kan worden.

bas 19-09-2017 In de winkel gekocht
nieuwegein

prima bouwmaterialen, goede prijzen, pas op met levertijden.

Al vaker wat gekocht bij Hornbach online. Voor apparaten ed. Tot nu toe altijd prima service gehad. Ook bouwmaterialen netjes binnen gehad met voor wat betreft bezorging wel wat mitsen en maren. De bezorging komt vaak wat laat op gang, en e.e.a. Is niet af te spreken, er is soms sprake van deelleveringen, waardoor je dan meerdere dagen thuis moet zijn. Er zijn niet veel bouwhandels die dit proces al helemaal onder controle hebben. Natuurlijk wel de professionele, waar op afspraak gewerkt wordt.

Wat betreft de fysieke winkels: Zeer groot assortiment, goede spullen, en meestal vriendelijke mensen. Je merkt dat Nederland de hornbach ontdekt heeft, is er vaak druk. Ook kleinere profi.s kopen er veel Dat heeft ook tot gevolg dat sommige zaken wel eens uitverkocht zijn, of hard lopen. En e.e.a. Door de medewerkers niet altijd bij te houden is. Juist ook omdat de klanten zelf wel eens zaken terugleggen waar ze t niet vandaan hadden. Daar hebben andere klanten dan weer last van. Ik kom er heel veel vanwege uitgebreider assortiment en zeer scherpe prijzen. (laagsteprijsgarantie!) Jammer dat t soms zo druk is.. Maar juist dat zegt ook wat over prijs/kwaliteit..

Als je iets snel nodig hebt, en wil weten waar je aan toe bent kies er dan voor zelf op te halen, ze verhuren voor vervoer materialen ook aanhangers en bus. Wel even van tevoren reserveren! Want er zijn meer mensen die er graag kopen..

Qua apparaten altijd goede afhandeling gehad, ook bij een keer een gebrek.

Ontevreden klant 18-09-2017 In de winkel gekocht
Geleen

Om klantvriendelijk

Vandaag naar hornbach geweest voor een paar onnozele plantenspuiten. Hangt er een prijskaartje van 1,99 boven. Kom je bij de kassa, niks ervan 2,39. BAM 40 cent per spuit duurder . En wat zegt de dame aan de kassa, loop maar naar de afdeling en leg u klacht daar maar neer als u iemand vindt.
Klote zaak dus, zo klant onvriendelijk. Nee medewerker om laten roepen en de klant fatsoenlijk helpen os er niet bij

Officiele reactie van Hornbach 22-09-2017

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw reactie en we betreuren dat dit is gebeurd. Dit had ons niet mogen gebeuren. Wij geven het door aan de desbetreffende afdeling.

Luc 02-09-2017 Via de website gekocht

Sterft in goede bedoelingen maar levert niet.

24 mei is bij Hornbach on line van alles besteld voor het maken van een schutting. Kort samengevat. Tot op heden zijn de palen en de schutttingdelen niet geleverd.
Het online shop team is alleraardigst. Elke keer weer "gezellig" om nu weer te horen wat er fout is gegaan. (Na 3 maanden te veel om uit te schrijven)
Maar als je echt meteen aan de slag wil. Koop het elders!

Officiele reactie van Hornbach 06-09-2017

beste Luc,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij betreuren dat de artikelen niet op voorraad waren en u hier geen bericht over hebt gehad. Dit had ons niet mogen gebeuren. Onze excuses hiervoor.

Jan de Vries Lentsch 08-08-2017 Via de website gekocht

Niet leveren na lang dralen en wchten op je geld terug

Ik bestelde een zakje afdekkapjes voor op Torx schroeven. Volgens de site was het product op voorraad. De bestelling en betaling gingen vlot door het systeem maar toen begon de ellende. Na twee dagen was de status van de order nog niet gewijzigd. IK belde en er werd beweerd dat de order nog in de status "niet betaald" stond"terwijl ik op de website gewoon zag staan dat de betaling ontvangen was. Ik heb toen de LIC code vanuit mijn betaling doorgegeven om dat te kunnen controleren. Ik werd later teruggebeld dat de order nu inmiddels als betaald in het systeem stond. Het was mij in iddels opgevallen dat het door mij bestelde product inmiddels als "niet bestelbaar" op de website stond dus ik vroeg of het product er soms niet was en zij de order gingen annuleren. De dame die ik aan de telefoon had zei dat zij dan al een signaal had moeten krijgen dat het product er niet was. Echter de volgende dag was de status van de order in de website nog steeds niet van status veranderd. Ik heb toen twee dagen later weer gebeld met de vraag wat er nou ging gebeuren met die order. IK zou daarover terug worden gebeld. IK werd daar de volgende dag over terug gebeld met de opmerking dat het product er inderdaad niet meer was en mijn geld gestorneerd zou worden. Inmiddels ben ik weer een aantal dagen verder maar heb nog steeds mijn geld niet terug. Dus hier sta ik zonder product meer dan anderhalve week verder en zonder geld. Ik heb alleen geen 1 gegeven om dat ze netjes aan de telefoon waren en teug belden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Officiele reactie van Hornbach 09-08-2017

Beste Jan de Vries Lentsch,

Hartelijk dank voor uw review. Het boeken van de betaling op de order heeft een door een hick-up in het systeem vertraging gekregen. Hierdoor werd de order later dan verwacht vrijgegeven voor het verzamelen van de orders. Helaas bleek in de tussentijd het artikel uitverkocht te zijn. Wij excuseren ons voor deze vervelende samenloop van omstandigheden.
Uiteraard wordt uw geld binnen de 14 dagen terugbetalingstermijn teruggestort.

Richard 02-08-2017 Via de website gekocht

NIET online bestellen, leveren NIET.

Levering is NIET door PostNL of DHL dus kleine verzender. Op website van Hornbach staat vermeld levering 1 TOT 2 werkdagen. Klopt NIET. Hornbach verbeter je service!! Zo lopen klanten weg! Betalen = leveren. Niet leveren = terug betalen.

Officiele reactie van Hornbach 09-08-2017

Beste Richard,

Hartelijk dank voor uw review. Helaas kunnen wij met deze gegevens niet achterhalen welke order het betreft. Daarom kunnnen wij op dit moment niet inhoudelijk op deze klacht ingaan. Zodra we het ordernummer weten kunnen we nagaan waar het verkeerd is gegaan en dit mogelijk in de toekomst verbeteren.

FKok 20-07-2017 Via de website gekocht

Niet leveren en wachten op je geld!

Product via de website besteld en tijdens betalen klapt de site er uit. Telefonisch contact opgenomen en ze kunnen dus niet alsnog een betaling koppelen aan een product. Vervolgens krijg je te horen dat ze het geld terug gaan storten. Nu ruim 14 dagen later nog geen geld terug, en krijg je de smoes te horen dat het druk is en het bij de boekhouder ligt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Fam. De Boer 05-07-2017 In de winkel gekocht
Nieuwerkerk aan den IJssel

Geweldige service, tevreden klanten

Alle complimenten voor jullie collega Ferdy van de badkamerafdeling!! Weet goed waar ie het over heeft en denkt goed mee. Komt zelf ook met mooie mogelijkheden en luistert echt naar je wensen. Informeert je en komt zijn afspraken na. Dikke 10 voor Ferdy! Ik zou Hornbach Nieuwerkerk hierdoor zeker aanbevelen bij andere.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -